Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.132 views

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:57
OnePlus:
We’re planning something big…better keep an eye on our forums. Especially those of you who haven’t gotten a OnePlus One yet.
Gezien het volgende week half oktober is, lijkt dat het pre-order systeem daadwerkelijk eraan komt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 10:30

Falastine

Think about my signature...

Nou ik heb de laatste update gedaan niks aan de instellingen aangepast en zit echt de hele dag op dit ding en Dan bedoel ik ook hele dag en heb na 12 uur nog 68% wat een top toestel niet normaal meer

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
Falastine schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:14:
Nou ik heb de laatste update gedaan niks aan de instellingen aangepast en zit echt de hele dag op dit ding en Dan bedoel ik ook hele dag en heb na 12 uur nog 68% wat een top toestel niet normaal meer
Als ik zulke berichten lees, dan baal ik echt dat ik de OTA maar niet ontvang. Kan niet wachten hoop dat hij snel komt :9~ :9~ :9~ .

• Quad
Ik heb hem ook nog niet, ik heb de tijd wel. :)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
roalt schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:54:
Vandaag mijn laatste accessoires ontvangen voor mijn OnePlus One. Het leek me daarom leuk om even een overzicht te geven van mijn configuratie:Alles lijkt erg goed te passen en de tempered glass is makkelijk aan te brengen!
Heb je misschien wat foto's van de aluminium bumper rond het toestel zelf? Lijkt me wel interessant :)

• Quad
Ik denk dat ik de update anders ga sideloaden, wat is het verschil met de versie waar het script eruit gehaald is? Wat is dat voor script?

Edit: Ik heb de update maar gesideload, werkt volgens mij net zo goed. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 08-10-2014 21:55 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-11 09:00
Quad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:44:
Ik denk dat ik de update anders ga sideloaden, wat is het verschil met de versie waar het script eruit gehaald is? Wat is dat voor script?

Edit: Ik heb de update maar gesideload, werkt volgens mij net zo goed. ;)
Haha tijd toch op? :9 ik heb de tijd niet om te wachten maar ook niet om te sideloaden dusja toch maar wachten :+

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
@Phusebox
Ik draai ook op factory default gewoon Rabobank app.

@Catch22
SUPER! leesvoer.. direct gebookmarked, thanks!

Verder vraagje.. ik heb me nog niet (voldoende) verdiept in software versies wijzigen etc.
dat 33R, 38R etc. waar zie je dat terug?
Bij About phone zie ik 11.0-XNPH33R, (33R gok ik dan), maar bij system updates "No updates were available" .. huh ? (ja n00b vraag.. ik weet het, maar kom van IOS af)

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:46

HaTe

haat niet

bordeauxactive schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:07:
Verder vraagje.. ik heb me nog niet (voldoende) verdiept in software versies wijzigen etc.
dat 33R, 38R etc. waar zie je dat terug?
Bij About phone zie ik 11.0-XNPH33R, (33R gok ik dan), maar bij system updates "No updates were available" .. huh ? (ja n00b vraag.. ik weet het, maar kom van IOS af)
De update wordt gefaseerd uitgerold. Het kan dus even duren voor hij bij jou wordt aangeboden.
Alternatief is om de update ergens anders te downloaden en handmatig te installeren via recovery.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Quad
sem-v schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:06:
[...]

Haha tijd toch op? :9 ik heb de tijd niet om te wachten maar ook niet om te sideloaden dusja toch maar wachten :+
Je kan ook de update op je toestel downloaden en installeren via de recovery als update. Werkt net zo goed.
Ik merk al wel dat er een bug op het lockscreen is, ik heb de camera widget gedisabled maar toch komt bij het ontgrendelen van het toestel aan de linkerkant een stukje van de camera naar voren.

Handig zijn de cursors naast de softkeys wanneer je typt. Verder zijn de privacy instellingen behouden dus hoef daar niet meer achteraan.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bordeauxactive
HaTe schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:11:
[...]

De update wordt gefaseerd uitgerold. Het kan dus even duren voor hij bij jou wordt aangeboden.
Alternatief is om de update ergens anders te downloaden en handmatig te installeren via recovery.
Oh no worries.. heb er geen haast mee.. vroeg me alleen af of 33R ouder was, en ik niet op een of andere manier 38 update gemist had of zo

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Kan je daarmee niet je toestel brikken? Ik zie ook maar geen update verschijnen en als het echt een kwestie is van downloaden en installeren dat wil ik dat wel. Maar bij enig risico wacht ik liever wat langer.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Quad
Net zoveel kans als via de officiële weg.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Buzzie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 15:53
Ik zit nog steeds heel erg in dubio.....ik ben heel erg aan het twijfelen tussen de aanschaf van deze OPO of het verlengen van mijn abbo met een Samsung Note 4.

lastig lastig lastig allemaal. :(

• ErikRo
Quad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:26:
Net zoveel kans als via de officiële weg.
Ok dan ga ik niet wachten. Is er ergens een link naar een handleiding?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Buzzie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:27:
Ik zit nog steeds heel erg in dubio.....ik ben heel erg aan het twijfelen tussen de aanschaf van deze OPO of het verlengen van mijn abbo met een Samsung Note 4.

lastig lastig lastig allemaal. :(
Ik heb een aantal jaar geleden alleen maar een mid-range toestel van Samsung in bezit gehad, maar op basis van dat toestel + verhalen van de high-end toestellen kan ik niets anders dan je aanraden voor de OPO te gaan. Ik en een kennis hebben sinds kort dit toestel en hebben beide niets meer dan lof ervoor.

• ErikRo
Btw ik krijg wat klachten over blikkerig klinken en van de week verstond ik zelf iemand niet door vervormd geluid, ook blikkerig maar dan erger. Is dat een bekend probleem?

• Quad
ErikRo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:31:
[...]

Ok dan ga ik niet wachten. Is er ergens een link naar een handleiding?
Download de update vanaf hier: http://forum.xda-develope...ph38r-ota-update-t2897933

Zet het op je SD kaart (okay interne opslag van je OPO :Y) )
Herstart je toestel naar recovery (powerbutton inhouden -> herstarten -> recovery)
In recovery kan je met de pijltjes toetsen navigeren en bevestigen met de powerbutton.
Ga naar install update -> from SD card -> /0.. -> CM baconetc..

Installeren

Wait...

Reboot

Profit!

Eerste boot kan enige tijd duren, vooral als je ART in hebt geschakeld, in mijn geval bijna 10 minuten.

Succes!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nah wel leuk nieuwe update maar je moet denk ik maar maximaal een week wachten. Ik wacht gewoon rustig af. Nu al niet te klagen over battery life, wat moet het straks dan wel niet worden :O

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:56
Heb zojuist nog wat vreemds meegemaakt. Probeerde een film te streamen vanaf mijn PC via MX Player, maar zodra deze wil starten hangt alles vast. Na een paar tellen gaat het scherm op zwart en wil de telefoon niet meer aan.

Na een keer of 10 op de aanknop te drukken, in te houden, aan de oplader te hangen kreeg ik opeens de batterij in beeld dat ie aan het opladen is. Kon toen weer opnieuw booten.

Heb toen andere films geprobeerd (die ik al eerder op deze manier gekeken had), en deze werkte gewoon....
Lijkt me dus iets fouts in de file van betreffende film wat niet goed gaat. Kan hem op de PC zonder problemen kijken in VLC. Heb er nog niets over kunnen vinden dat bepaalde codecs(?) o.i.d. niet ondersteund worden. Weet niet in hoeverre ik hier info over de film en versie kan neerzetten?

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
WishmasterNL schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:15:
[...]
Ik neem aan dat ik deze ook gewoon naar mn telefoon kan kopieren en dan installeren vanuit recovery?

Mijn hele OPO is nog geheel stock. Geen root etc.

Wil wel graag weer root hebben, en dan is dit wel zo makkelijk :P
Ja, doet ie allemaal zelf !

Vind het persoonlijk wat raar dat mensen met een Oneplus rond lopen maar niet willen rooten :P

[ Voor 11% gewijzigd door anessie op 08-10-2014 23:13 ]

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

x3rius schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:46:
Heb zojuist nog wat vreemds meegemaakt. Probeerde een film te streamen vanaf mijn PC via MX Player, maar zodra deze wil starten hangt alles vast. Na een paar tellen gaat het scherm op zwart en wil de telefoon niet meer aan.

Na een keer of 10 op de aanknop te drukken, in te houden, aan de oplader te hangen kreeg ik opeens de batterij in beeld dat ie aan het opladen is. Kon toen weer opnieuw booten.

Heb toen andere films geprobeerd (die ik al eerder op deze manier gekeken had), en deze werkte gewoon....
Lijkt me dus iets fouts in de file van betreffende film wat niet goed gaat. Kan hem op de PC zonder problemen kijken in VLC. Heb er nog niets over kunnen vinden dat bepaalde codecs(?) o.i.d. niet ondersteund worden. Weet niet in hoeverre ik hier info over de film en versie kan neerzetten?
Toevallig een MKV oid? Ik denk dat je hardware decoding ff de weg kwijt was of gewoon niet werkt met die film. Getest met software decoding in MX player? Ik gebruik MX player voor alles en heb nog nergens last van gehad met hardware decoding.

En @ hierboven over de batterijduur na de OTA,
Ik zie toch echt een mindere accuduur, 3,5 uur ipv 5-6,5 met de 33R. Moet wel toegeven dat ik de AK kernel had en deze ook heb geüpdatet tezamen met de OTA, maar t lijkt toch niet helemaal soepel te lopen.

Ik heb mijn Synapse profiel maar teruggezet naar stock die bij AK zit en dan maar ff verder testen. Anders wordt t toch maar ff mijn back-up terugzetten naar de 33R, want ik zie tot nu toe geen toegevoegde waarde met de laatste update. Ik kom er wel uit na t weekend :)

Iemand anders al goede of juist slechte ervaringen met de OTA in tegenstelling tot de 33R? Anders toch maar stock kernel gebruiken als t wel bij anderen beter gaat.

• bordeauxactive
anessie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:05:
[...]

Vind het persoonlijk wat raar dat mensen met een Oneplus rond lopen maar niet willen rooten :P
Veel nieuwe users moeten eerst even wennen aan default Android ivm overstap van Apple lijkt me de grootste reden.

En ook.. ik heb zelf div. Android devices waar ik per direct root, flash, etc. gedaan heb, maar laatst op OPO forum een mooie opsomming post gezien waarom wel.. maar eerlijk gezegd nog geen reden gezien die voor mij van toepassing is.
*edit* de OPO is default niet bloated, loopt super, etc

[ Voor 4% gewijzigd door bordeauxactive op 08-10-2014 23:24 ]

• anessie
Is adblocking niet voldoende reden?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1916098

[ Voor 46% gewijzigd door anessie op 08-10-2014 23:30 ]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:49

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

[...]

Morgen maar gelijk eens doen dan!
Zat er al een tijdje over na te denken.
Root op mn htc one beviel me ook prima.

Denk dat ik het wel allemaal zelf handmatig ga doen. Bootloader unlocken, custom recovery etc

• ErikRo
Quad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:35:
[...]

Download de update vanaf hier: http://forum.xda-develope...ph38r-ota-update-t2897933

Zet het op je SD kaart (okay interne opslag van je OPO :Y) )
Herstart je toestel naar recovery (powerbutton inhouden -> herstarten -> recovery)
In recovery kan je met de pijltjes toetsen navigeren en bevestigen met de powerbutton.
Ga naar install update -> from SD card -> /0.. -> CM baconetc..

Installeren

Wait...

Reboot

Profit!

Eerste boot kan enige tijd duren, vooral als je ART in hebt geschakeld, in mijn geval bijna 10 minuten.

Succes!
Hm bedankt, downloaden gelukt alleen als ik herstart krijg ik geen recovery menu te zien hij herstart gewoon.
Ook ingedrukt houden sluiten dan starten start hij in één keer door tot ik weer op hoofdmenu zit.
Niks zipjes selecteren :-(

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zet de telefoon helemaal uit > Volume-omlaag + Power ingedrukt houden > Als het toestel aan gaat Power-knop loslaten en Volume-omlaag nog heel eventjes ingedrukt houden (volgens mij kun je deze ook al loslaten maar dat weet ik niet helemaal zeker meer).

• anessie
[b][message=43024706,noline]
Hm bedankt, downloaden gelukt alleen als ik herstart krijg ik geen recovery menu te zien hij herstart gewoon.
Sorry, te lui om te vertalen:

go into your phone’s Settings -> About Phone and repeatedly tap on ‘Build number’ in quick succession until you see a toast that notifies you about the ‘Developer options’ that have now been unlocked.

head over to Developer options in the settings menu and check the box next to ‘Advanced reboot’. This will allow you to reboot into recovery/bootloader.

Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/one-1.png?resize=168%2C300

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
418O2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:07:
http://robinwong.blogspot...us-one-camera-review.html

review van de OPO camera, door een fotograaf. zie je gelijk hoeveel het uitmaakt wie de foto maakt

Google Play: Camera FV-5

de app die hij gebruikt.
De foto's in de review zien er heel mooi uit. Ik heb de app gelijk gekocht, maar worstel nog met onstabiele foto's. Nou is het best donker in mijn kamer en gaf de fotograaf uit de review aan dat hij iso omhoog moest gooien om onstabiele foto's tegen te gaan, maar ik vraag me af of dit foto's in low light situaties onmogelijk maakt. Morgen ga ik wat uitgebreider testen! Thanks for sharing.

• ErikRo
Pimorez schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:01:
Zet de telefoon helemaal uit > Volume-omlaag + Power ingedrukt houden > Als het toestel aan gaat Power-knop loslaten en Volume-omlaag nog heel eventjes ingedrukt houden (volgens mij kun je deze ook al loslaten maar dat weet ik niet helemaal zeker meer).
Gelukt dat booten met volume knop naar beneden ingedrukt houden. File geselecteerd hij pakt uit en stopt daarna met error of stadium 7.
Ik vind het wel leuk geweest voor vandaag :-)
Thnx allemaal voor de hulp.

• anessie
ErikRo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:24:
[...]

Gelukt dat booten met volume knop naar beneden ingedrukt houden. File geselecteerd hij pakt uit en stopt daarna met error of stadium 7.
Ik vind het wel leuk geweest voor vandaag :-)
Thnx allemaal voor de hulp.
Beter eens alles lezen en een video'tje zien rond roms/flashen/recovery/bootloader/root etc voor je stap voor stap je in nesten werkt :)

[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 09-10-2014 00:43 ]

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-10 16:00
[...]

Dit is mijn eerste smartphone, dus dat rooten is allemaal nog een beetje 'eng' voor me, want dan ben ik bang dat ik de boel verneuk op de een of andere manier.

Ik snap wel dat ik hier op Tweakers zit en me met deze bekentenissen openstel om vernederend uitgelachen te worden, maar goed, het is allemaal een beetje voorzichtig aankijken, inlezen, de pros en cons tegen elkaar afzetten, etc etc. :)
Moet je perse rooten om je telefoon ad-free te krijgen? Of kan dat ook met gewoon adblocker en andere gratis apps die vrij verkrijgbaar zijn?

Sowieso is de OPO toch al redelijk 'open' vergeleken met veel andere phones?

http://www.techlife.net/2...-root-android-phones.html

Alsik dat lijstje even doorneem, dan kan het meeste daarvan toch al gewoon op de OPO!?

Wat betreft dat Root-menu: Heb afgelopen weekend een OPO aan mijn vriendin gegeven, dus we zaten het even te bekijken, en daarna wilden we het terug in de doos doen want ze moest weer veilig mee naar huis nemen, maar op de een of andere manier ging ie weer aan omdat die knoppen aan de zijkant ingedrukt werden doordat hij weer in die verpakking ging, en we kwamen toen ook in een soort bootloader of rootmenu ofzo. Beetje vaag, en ben er ook meteen weer uitgegaan, maar je kijkt toch even vreemd op wanneer je zo'n schermpje krijgt. Op de PSP ben ik het wel gewend, maar dit was even nieuw dus dan is de eerste angst natuurlijk:"Oh shit, we hebben hem kapot gemaakt!"" :P

[ Voor 4% gewijzigd door Yi-Long op 09-10-2014 01:13 ]

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ondersteunt hij met de nieuwe update wel 4g via kpn?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• bordeauxactive
Nou nee.. begrijp me niet verkeerd.. Adblocking is een prima reden voor wie wil/nodig heeft.
Maar voor mij.. nope.. ik ben oldskool.. try it -> love it? -> buy it.

Als je (laat ik het ff netjes omschrijven) actief bent geweest eind 80's en 90's en jaren geroepen hebt dat software/media onnodig belachelijk duur is en dat de markt met een fatsoenlijk maar fair systeem moet komen.. dan ben je oprecht blij met gratis apps met reclame.

Helpt ook als je developers zelf kent die daar afhankelijk van zijn natuurlijk.

Gebruik ik iets vaak, dan koop ik het wel add free, of was het al gratis, dan doneer ik een paar dollar met paypal (zoals recentelijk nog voor rom releasers voor mijn Pipo M9.

Maar sta open voor suggesties.. had ik apk's van buiten de playstore niet kunnen executen, dan was dat bijv. een prima reden geweest.. of zat het vol met crap zoals default samsungs ook.etc.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:50
Frozen schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:16:
Ondersteunt hij met de nieuwe update wel 4g via kpn?
De ondersteunde 4g banden gaan niet door software veranderen

• Quad
Was het maar zo'n feest.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• anessie
bordeauxactive schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:18:
[...]
Gebruik ik iets vaak, dan koop ik het wel add free, of was het al gratis, dan doneer ik een paar dollar met paypal
Ik koop deftige apps zat (1x klikken in mn google wallet volstaat), echter wat een hoop (gevaarlijke) zooi je kan binnen krijgen mag je echt niet onderschatten. Zolang 99% van de massa onbekend is met android adblockers zie ik geen enkele reden om mezelf daar dagelijks aan bloot te stellen.

Als ik bij vrienden zie dat soms 1/3de (of meer) van hun browser/app bedekt is door irritante flikkerende popups/banners dan stel ik me toch vragen bij de gebruikerservaring. Als je een antivirus erbij gaat draaien voor een "veilig" gevoel dan schiet de performance/batterij er ook weer bij in.

Misschien is disconnect wat voor rootloze mensen: http://lifehacker.com/dis...d-malware-on-y-1636617122 al kan dat lijkt me nooit tippen aan Adaway: http://www.guidingtech.com/30616/rooted-android-ad-free/

En sinds de Oneplus One zo simpel te rooten is lijkt me de laatste optie zowieso de beste.

[ Voor 22% gewijzigd door anessie op 09-10-2014 02:08 ]

• bordeauxactive
anessie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:43:
[...]

..knip..
Als ik bij vrienden zie dat soms 1/3de (of meer) van hun browser/app bedekt is door irritante flikkerende popups/banners dan stel ik me toch vragen bij de gebruikerservaring. Als je een antivirus erbij gaat draaien voor een "veilig" gevoel dan schiet de performance/batterij er ook weer bij in.
..knip..
Sold.. zo'n antwoord zat ik precies op te wachten!
probeer er dit weekend even tijd voor te maken :) thanks!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:59
418O2 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:20:
[...]

De ondersteunde 4g banden gaan niet door software veranderen
Inmiddels is KPN wel begonnen met het uitrollen van LTE op de 1800MHz band (die wel door de OPO word ondersteund) dus het komt er wel aan. Echter beginnen ze bij de grote steden (drukke punten) en hebben ze nog geen tijdspad bekend gemaakt.

Hoe het met de overige providers zit weet ik niet.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:03
anessie schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 01:43:
[...]

Ik koop deftige apps zat (1x klikken in mn google wallet volstaat), echter wat een hoop (gevaarlijke) zooi je kan binnen krijgen mag je echt niet onderschatten. Zolang 99% van de massa onbekend is met android adblockers zie ik geen enkele reden om mezelf daar dagelijks aan bloot te stellen.

Misschien is disconnect wat voor rootloze mensen: http://lifehacker.com/dis...d-malware-on-y-1636617122 al kan dat lijkt me nooit tippen aan Adaway: http://www.guidingtech.com/30616/rooted-android-ad-free/

En sinds de Oneplus One zo simpel te rooten is lijkt me de laatste optie zowieso de beste.
Je punt m.b.t. usability begrijp ik. Daar heb ik zelf niet veel last van, maar kan het kan een reden zijn om een adblocker te installeren. Een zeer valide reden zelfs. Maar je punt m.b.t. malware/gevaarlijke zooi begrijp ik niet helemaal geloof ik. Komt die zooi binnen via ads? Of via de Play Store? En wat kan een adblocker daar aan doen?

En je hebt nu twee adblockers genoemd. Welke adblocker zou je aanraden?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:43

seninha

god's right foot

Ik wil ook heel graag mijn OPO rooten, maar dan zonder mijn Data kwijt te raken.
Gata vooral om Whatsapp gesprekken en SMS berichten.

Nou heb ik volgende guide gevonden:

https://forums.oneplus.ne...thout-losing-data.138846/

Dat wil ik graag proberen. Vraag me alleen af wat ze bedoelen met Unlock Bootloader?
En kan ik als ik dit gedaan heb gewoon OPO updates ontvangen zonder probleem?

iRacing Profile Flickr

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:03
seninha schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:08:
Ik wil ook heel graag mijn OPO rooten, maar dan zonder mijn Data kwijt te raken.
Gata vooral om Whatsapp gesprekken en SMS berichten.

Nou heb ik volgende guide gevonden:

https://forums.oneplus.ne...thout-losing-data.138846/

Dat wil ik graag proberen. Vraag me alleen af wat ze bedoelen met Unlock Bootloader?
En kan ik als ik dit gedaan heb gewoon OPO updates ontvangen zonder probleem?
Er staat toch dat de bootloader niet unlocked wordt? En zo te zien wordt alleen (eenmalig) TWRP geboot (dus niet geflashed) en kun je vanuit TWRP rooten (dus de SuperSU zip flashen). Je kunt dan gewoon Oneplus updates ontvangen, alleen moet je waarschijnlijk wel na iedere update opnieuw rooten.

• seninha

seninha

god's right foot

Dus als ik het goed begrijp omdat de Bootloader niet unlockd wordt, dan is het rooten maar tijdelijk.

Wil ik de OPO permanent Rooten dan kan ik het beste dus gewoon de normale manier gebruiken waar de telefoon een wipe krijgt?

iRacing Profile Flickr

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Ik heb sinds de update in groot probleem: inzoomen met 2 vingers (in Chrome, galerij etc) werkt voor geen meter meer! Beeld vliegt alle kanten op. Meer mensen dit probleem, of een oplossing? (Dacht dat ze touchscreen problemen hadden aangepakt, is bij mij alleen maar erger geworden)

[ Voor 4% gewijzigd door EeePC op 09-10-2014 09:21 ]

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Nee,
Je root je huidige software versie.
In principe verlies je root na iedere OTA update. Dit is echter heel makkelijk te fixxen via een custom recovery (die hard geflasht is)
De manier om te rooten zonder de bootloader te unlocken werkt momenteel wel, maar de kans is aanwezig dat dit op de volgende softwareversie niet meer werkt.

het best (vind ik) is idd de bootloader unlocken en de telefoon normaal te rooten.

btw, Whatsapp gesprekken staan gewoon op het USB geheugen van de telefoon, dit kun je naar de PC kopieren en na een wipe terugzetten en weer gebruiken.
SMSjes is wat lastiger backuppen, maar daar zijn ook apps voor.

maar voor rootten e.d. hebben we dit topic ;) [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
EeePC schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:20:
Ik heb sinds de update in groot probleem: inzoomen met 2 vingers (in Chrome, galerij etc) werkt voor geen meter meer! Beeld vliegt alle kanten op. Meer mensen dit probleem, of een oplossing? (Dacht dat ze touchscreen problemen hadden aangepakt, is bij mij alleen maar erger geworden)
Ik had juist die problemen op 33R, nu niet meer

[ Voor 30% gewijzigd door cypher21 op 09-10-2014 09:22 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:22
EeePC schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:20:
Dat probleem heb ik ook en ik heb de update nog niet binnen, zit nog op 33R.

Merkwaardig genoeg is dit probleem pas onlangs ontstaan, maar weet niet wanneer ongeveer.

Zeer vervelend dat je niet deftig kan inzoomen, beeld schiet inderdaad alle kanten op. :(

• seninha

seninha

god's right foot

cypher21 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:21:
Nee,
Je root je huidige software versie.
In principe verlies je root na iedere OTA update. Dit is echter heel makkelijk te fixxen via een custom recovery (die hard geflasht is)
De manier om te rooten zonder de bootloader te unlocken werkt momenteel wel, maar de kans is aanwezig dat dit op de volgende softwareversie niet meer werkt.

het best (vind ik) is idd de bootloader unlocken en de telefoon normaal te rooten.

btw, Whatsapp gesprekken staan gewoon op het USB geheugen van de telefoon, dit kun je naar de PC kopieren en na een wipe terugzetten en weer gebruiken.
SMSjes is wat lastiger backuppen, maar daar zijn ook apps voor.

maar voor rootten e.d. hebben we dit topic ;) [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

[...]

Ik had juist die problemen op 33R, nu niet meer
bedankt. Heb zojuist de Whatsapp folder naar mn laptop overgezet (na eenback up gedaan te hebben via whatsapp zelf)
SMS heb ik ook overgezet door gebruikt te maken van een SMS backup app.

Ga nu maar kijken welke stappen ik moet ondernemenom te unkocken en te rooten.
Ga de guide in de link proberen. Vraag me alleen af of deze gewoon werkt met laatste 38R update?

[ Voor 3% gewijzigd door seninha op 09-10-2014 09:26 ]

iRacing Profile Flickr

• cypher21
bootloader unlocken, TWRP recovery flashen, laatste supersu zip flashen vanuit TWRP en telefoon starten.
Spannender is het niet :P
Werkt ongeacht de software versie

• EeePC
Drwho1 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:23:
[...]

Dat probleem heb ik ook en ik heb de update nog niet binnen, zit nog op 33R.

Merkwaardig genoeg is dit probleem pas onlangs ontstaan, maar weet niet wanneer ongeveer.

Zeer vervelend dat je niet deftig kan inzoomen, beeld schiet inderdaad alle kanten op. :(
Jep idd... Heb net gereboot en nu is het weer weg... Zou de screenprotector er iets mee te maken kunnen hebben. Met de standaard plastic protector had ik er geen last van, heb nu sinds een paar dagen de glazen van Ultimate Shield erop zitten.
Edit: Klinkt niet echt logisch wat ik hierboven zeg :P

[ Voor 4% gewijzigd door EeePC op 09-10-2014 09:32 ]

• Quad
EeePC schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:32:
[...]

Jep idd... Heb net gereboot en nu is het weer weg... Zou de screenprotector er iets mee te maken kunnen hebben. Met de standaard plastic protector had ik er geen last van, heb nu sinds een paar dagen de glazen van Ultimate Shield erop zitten.
Edit: Klinkt niet echt logisch wat ik hierboven zeg :P
Nee, is software. Updaten naar 38R moet het probleem verhelpen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• EeePC
Quad schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:34:
[...]

Nee, is software. Updaten naar 38R moet het probleem verhelpen.
Tja, is bij mij juist ontstaan sinds ik gister naar 38R heb geupdate...

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:56
Kan je een invite die je mag weggeven ook zelf gebruiken?

• cypher21
AnthonyR schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:23:
Kan je een invite die je mag weggeven ook zelf gebruiken?
Niet met het zelfde account, je kunt uiteraard met een ander e-mail adres en gebruikersnaam nog een account aanmaken en de invite zelf gebruiken

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:19
Curieus... mijn OPO kwam net met de melding dat de update naar 38R klaar staat. Ik heb hem braaf gedownload, maar zodra hij klaar is om hem te installeren is de melding verdwenen. Als ik nu op updates ga zoeken, zegt hij dat het systeem up-to-date is. Maar hij draait dus nog op 33R. Vreemd...

Punctuality is the politeness of kings

• 0xl3y
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:13
Ik heb mijn update nog steeds niet ontvangen.
Zijn er nog mensen?

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Dat had ik gister ook van 30O naar 33R, uiteindelijk zelf maar 33R en 38R geflashed

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:58
0xl3y schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:53:
Zijn er nog mensen?
Ik heb m ook nog steeds niet, ben benieuwd of de accuduur nog verder verbetert.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:00

Vos

AFCA

Zijn er nog mensen?
Nee. Ben echter nog zeer tevreden over de accuduur. Moest met mijn i9250 op 'drukke' dagen nog oppassen dat hij niet halverwege leeg was, heerlijk dat dat niet meer hoeft!

Maar als hij met de update nog een betere accu-duur krijgt 8) .

Verwijderd

Accuduur is flink vooruit gegaan.. was al goed maar nu echt nog beter..

Gisteren om 1900 van de lader gehaald, daarna nog flink gebruikt, whatsapp, nu, fb etc.. tot half 2 vannacht. vanochtend om half 8 weer in gebruik genomen, paar telefoontjes gepleegd, FB etc.. zit nu op 50% dat heb ik met andere telefoons nooit gehaald

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 14:30

John Doos

ClaudZaque

Vos schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:03:
[...]

Nee. Ben echter nog zeer tevreden over de accuduur. Moest met mijn i9250 op 'drukke' dagen nog oppassen dat hij niet halverwege leeg was, heerlijk dat dat niet meer hoeft!

Maar als hij met de update nog een betere accu-duur krijgt 8) .
Hier helaas ook nog geen update binnen :(

Nee

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
John Doos schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:19:
[...]

Hier helaas ook nog geen update binnen :(
Zijn er nog mensen?
Hier nog één, nog steeds geen update binnen.

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Hier ook nog geen update. Net wel voor het eerst ghosttouches? Na een herstart was het probleem opgelost, raar.

Verwijderd

Sideloaden?? Zo heb ik t ook gedaan.. 5 min. werk en klaar.

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:27:
Sideloaden?? Zo heb ik t ook gedaan.. 5 min. werk en klaar.
Kheb een paar paginas hierboven in dit topic het al een keer uitgelegd, maar sideloaden is niet voor iedereen aan te raden... mijn RADIO werd geupgrade en daardoor werd mijn sim niet meer gelezen, hopelijk werkt de officiele OTA wel naar behoren.

Nee

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Als je niet kan wachten: bootloader unlocken en de rom flashen. Anders gewoon geduldig wachten tot je hem ota binnen krijgt. Heb je die update zo hard nodig dan?

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Bartske schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:31:
Als je niet kan wachten: bootloader unlocken en de rom flashen. Anders gewoon geduldig wachten tot je hem ota binnen krijgt. Heb je die update zo hard nodig dan?
Ik weet niet hoe het met de rest is, maar hoe eerder de battery drain opgelost is hoe beter :)

Tevens heb ik dit weekend een perfecte mogelijkheid om RAW kiekjes te schieten :+

Nee

• Quad
Bartske schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:31:
Je hoeft de bootloader niet te unlocken, je kan hem sideloaden of installeren via de standaard recovery.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Heb je dan de gemodde file gepakt? Ik heb zonder problemen die update uitgevoerd. Ik kan je wel een link geven van de juiste file.

• cypher21
De OTA flasht ook de radio, er zit geen verschil tussen sideloaden of de OTA ontvangen.
er is geen root of unlockte bootloader nodig om te sideloaden duss als je ongeduldig bent kun je beter sideloaden.
Is net zoveel moeite als hier posten dat je de OTA nog niet hebt ontvangen ;)

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

cypher21 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:34:
De OTA flasht ook de radio, er zit geen verschil tussen sideloaden of de OTA ontvangen.
er is geen root of unlockte bootloader nodig om te sideloaden duss als je ongeduldig bent kun je beter sideloaden.
Is net zoveel moeite als hier posten dat je de OTA nog niet hebt ontvangen ;)
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik heb dat dus geprobeerd met beide files die op XDA stonden. (met en zonder mod) het geprobeerd vanuit geroote firmware en vanuit official. (Begonnen op 4.4.2 en 2x ota geupdate daarna).

Maar ik blijf het probleem houden, als het waar is wat jij beweert, zou ik dus de OTA moeten weigeren als ik gebruik wil blijven maken van mijn simkaart :+ ?

Nee

• Quad
Na de eerste herstart was ik inderdaad in de OnePlus zonder dat ik mijn pincode hoefde in te voeren.
Na een herstart was het wel mogelijk. Dus kan zijn dat je de telefoon nog niet herstart hebt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• cypher21
als jij met de nieuwe radio problemen met je simkaart hebt, dan wel ja.
de download is namelijk exact het zelfde

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Quad schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:39:
Na de eerste herstart was ik inderdaad in de OnePlus zonder dat ik mijn pincode hoefde in te voeren.
Na een herstart was het wel mogelijk. Dus kan zijn dat je de telefoon nog niet herstart hebt.
Ik heb geen pincode, maar had gewoon geen netwerk, ook na restarten niet.
Ook na uitschakelen en handmatig opstarten niet.

Herflashed naar oficieele 33R en toen was ik weer verbonden.

Nee

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 16:04
John Doos schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:40:
[...]

Ik heb geen pincode, maar had gewoon geen netwerk, ook na restarten niet.
Ook na uitschakelen en handmatig opstarten niet.

Herflashed naar oficieele 33R en toen was ik weer verbonden.
Wat voor provider heb je dan ?
Is het een "officiele" micro sim of een bijgeknipte ?
Heb je root of niet ?
Zo ja, ondanks dat het geen probleem mag zijn bij dit toestel, ga eens in de fastboot modus, en gebruik fastboot erase cache (nadat je 38 geinstalleerd hebt)

• Quad
Een OTA gaat in dezelfde stock recovery de update flashen, dus zou niets uit mogen maken dacht ik. In elk geval ik zit op 38R met sideloaden. Alles werkt als een tierelier, de accu is merk ik nog beter inderdaad. Bizar..

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

Ik ga het straks thuis nog wel even proberen, het is gewoon een micro sim van tmobile die het verder zonder problemen doet.

En ben op het moment voorzien van stock zonder root.

Als het goed is heb ik wel een unlockte bootloader,

Nee

• cypher21
unlockte bootloader heeft geen enkele invloed op de rom

• Quad
Als je bootloader is unlocked kan je nadien in fastboot nog altijd de radio handmatig flashen.

code:
1
fastboot flash radio radio.img

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• WishmasterNL

WishmasterNL

Domme vraag natuurlijk, maar vind nergens het bestand om update 38R te flashen?
Ga zo namelijk mn bootloader unlocken en custom recovery installeren. update flashen en dan root verkrijgen.

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 16:04
Quad schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:51:
Als je bootloader is unlocked kan je nadien in fastboot nog altijd de radio handmatig flashen.

code:
1
fastboot flash radio radio.img
Moet je niet daarna (zoals bij de HTC One X) nog een fastboot erase cache doen ?
Dat niet doen resulteerde bij de HOX meestal in geen netwerk / wifi etc. hebben

edit: Oh nee, dit was bij de boot.img, sorry

[ Voor 5% gewijzigd door miggeltje op 09-10-2014 11:52 ]

• John Doos

John Doos

ClaudZaque

WishmasterNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:52:
Ga zo namelijk mn bootloader unlocken en custom recovery installeren. update flashen en dan root verkrijgen.
http://forum.xda-develope...ph38r-ota-update-t2897933

Nee

• WishmasterNL

WishmasterNL

• Quad
WishmasterNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:52:
http://forum.xda-develope...ph38r-ota-update-t2897933
Te laat ofcourse :')
mhulsegge schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:52:
[...]

Moet je niet daarna (zoals bij de HTC One X) nog een fastboot erase cache doen ?
Dat niet doen resulteerde bij de HOX meestal in geen netwerk / wifi etc. hebben

edit: Oh nee, dit was bij de boot.img, sorry
Boot.img zorgde ervoor dat je toestel in zijn geheel niet opstarte en bleef hangen bij het opstarten. Dat komt omdat er geen S-off methode beschikbaar was en bij het flashen de boot.img niet mee geflashed kon worden.

Bij de OnePlus One kan dat allemaal wel, als de bootloader unlocked is. Maar met gelockte bootloader kan je wél de OTA update installeren.
Downloaden en sideloaden of downloaden en op je SD kaart plaatsen en in recovery flashen via apply update from SD card.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:13

Sandyman538

SandstorM [148839]

John Doos schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:32:
[...]

Ik weet niet hoe het met de rest is, maar hoe eerder de battery drain opgelost is hoe beter :)

Tevens heb ik dit weekend een perfecte mogelijkheid om RAW kiekjes te schieten :+
Je kunt ook proberen even naar 'instellingen -> over de telefoon -> systeemupdates -> controleren op updates' te proberen. Bij mij was nu wel de 38R beschikbaar.

Beetje jammer dat mijn textdroider dpi app crasht. Al opnieuw geinstalleerd, maar crasht nog steeds. En dat bepaalde instellingen gewijzigd worden. Google now niet meer bereikbaar met swipe naar links en wat widgets die ik opnieuw moet instellen.

/edit
Ah, superuser opnieuw flashen regelt dat de dpi app weer werkt...

[ Voor 26% gewijzigd door Sandyman538 op 09-10-2014 12:10 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:45
Hmm, op de Chinese OnePlus website staat er een countdown die te maken heeft met een samenwerking tussen OnePlus en JBL (die trouwens ook de speakers van de OnePlus One hebben gefinetuned).

Ben benieuwd :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DwcLL8c.png

• dreamscape
dreamscape schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:48:
Curieus... mijn OPO kwam net met de melding dat de update naar 38R klaar staat. Ik heb hem braaf gedownload, maar zodra hij klaar is om hem te installeren is de melding verdwenen. Als ik nu op updates ga zoeken, zegt hij dat het systeem up-to-date is. Maar hij draait dus nog op 33R. Vreemd...
Herstel: even opnieuw opstarten en hij begint meteen met het downloaden van 38R. Alles werkt weer prima en volgens mij reageert de OPO iets soepeler. Nu eens kijken wat het batterijgebruik wordt, al heb ik natuurlijk weer iets teveel andere factoren aangepast, zoals ART i.p.v. Dalvik en via Privacy ingesteld dat een paar apps het ding niet steeds mogen wakker schoppen. Dus helemaal eerlijk vergelijken is het niet.

Appje van nu.nl crasht nu iedere keer. Eens kijken of het helpt als ik die opnieuw installeer.

• cypher21
dreamscape schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:14:
[...]

Appje van nu.nl crasht nu iedere keer. Eens kijken of het helpt als ik die opnieuw installeer.
cache en gegevens wissen

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
J.Appleseed schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:13:
Hmm, op de Chinese OnePlus website staat er een countdown die te maken heeft met een samenwerking tussen OnePlus en JBL (die trouwens ook de speakers van de OnePlus One hebben gefinetuned).

Ben benieuwd :9

[afbeelding]
Ik vraag me af wat dit betekent. Oordopjes? Maybe een speakersysteem voor de nieuwe OPO? Ben benieuwd!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:45
Rixos schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

Ik vraag me af wat dit betekent. Oordopjes? Maybe een speakersysteem voor de nieuwe OPO? Ben benieuwd!
Oordopjes zijn er al, dus daar zullen ze geen announcement meer voor hoeven te doen. Ik hoop idd iets van een speakersysteem (Bluetooth speaker?).

• cypher21
J.Appleseed schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Oordopjes zijn er al, dus daar zullen ze geen announcement meer voor hoeven te doen. Ik hoop idd iets van een speakersysteem (Bluetooth speaker?).
En dan wel voor oneplus prijzen, niet voor JBL prijzen ;)

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:33
Oeh ik hoop docking station! Maar Bluetooth speaker is wellicht iets voor de hand liggender... Bamboo cover mag wat mij betreft ook nog wel komen :) die blijft gaaf!

• snsgn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-11 19:57
Beste mensen,

"a new and very cool lockscreen"

Zie ik staan in de updates, maar heb 'm nog niet kunnen vinden.
Ben ik zo scheel? Of weten jullie ook niet wat er nou verandert is.

• Quad
Dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zepu1FZs.png

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• EeePC
snsgn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:28:
Beste mensen,

"a new and very cool lockscreen"

Zie ik staan in de updates, maar heb 'm nog niet kunnen vinden.
Ben ik zo scheel? Of weten jullie ook niet wat er nou verandert is.
Inderdaad! Enige verschil is dat de 'splitsing' van het scherm weg is... Verder mis ik ook de mogelijkheid tot agenda items op het lockscreen. Die kun je blijkbaar alleen maar krijgen als je 'aangepast lockscreen' uitzet?!

• Quad
Ik vind de gele kleur van accu percentage en temperatuur wel lelijk, niet aan te passen helaas.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• EeePC
Bij mij zijn ze blauw! (Misschien met achtergrond kleur te maken?)

[ Voor 50% gewijzigd door EeePC op 09-10-2014 13:36 ]

• dreamscape
Bij mij werden ze ook geel. Maar ik gebruik een vergrendelingspatroon en dan krijg je dit soort dingen niet te zien.
Nadeel van het nieuwe scherm is vooral dat hij na ontwaken even een centimetertje naar links springt om een overbodige camerawidget te laten zien (ook als die widget is uitgeschakeld) en ik dus niet meteen kan beginnen met het tekenen van dat patroon.

Ergo: gewoon weer terug naar het ouderwetse lockscreen.

• Quad
Zie het al, het heeft te maken met het thema die je in stelt, de lockscreen ervan.
Holo is geel, flat is bijvoorbeeld blauw en cyanogen standaard is rood/roze.

@Dreamscape, die heb ik inmiddels niet meer! Reboot heeft het verholpen.

[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 09-10-2014 13:43 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• EeePC
dreamscape schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:42:
Bij mij werden ze ook geel. Maar ik gebruik een vergrendelingspatroon en dan krijg je dit soort dingen niet te zien.
Nadeel van het nieuwe scherm is vooral dat hij na ontwaken even een centimetertje naar links springt om een overbodige camerawidget te laten zien (ook als die widget is uitgeschakeld) en ik dus niet meteen kan beginnen met het tekenen van dat patroon.

Ergo: gewoon weer terug naar het ouderwetse lockscreen.
Dat van de camera had ik ook, was weg na een reboot.

• Quad
Wat EeePC zegt. :+

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.