Dus ook met de sim adapters?icyx schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 05:52:
[...]
Ik heb hem vorige week maandag binnen gekregen en ook deze versie gehad. Het val me nu pas op dat ik 'fabrieks af' ook al 33R heb. Ze leveren blijkbaar stilletjes al een tijdje uit
Ik kan nergens iets vinden voor de ANT+ ondersteuning; geen instelling niks...
Verder valt me op dat Greenify voor een flink aantal apps niet werkt. Of dat de 38R is, of de overschakeling van Dalvik naar ART ben ik nog niet achter.
EDIT
38R. Root toegang bleek verdwenen.
Blijft alleen het ANT+ verhaal over.
Verder valt me op dat Greenify voor een flink aantal apps niet werkt. Of dat de 38R is, of de overschakeling van Dalvik naar ART ben ik nog niet achter.
EDIT
38R. Root toegang bleek verdwenen.
Blijft alleen het ANT+ verhaal over.
[ Voor 15% gewijzigd door GurbY{nl} op 08-10-2014 07:36 ]
Vannacht voor het eerst de OPO niet aan de lader gehangen en batterij staat nog op 47%.
Geen idee of dit komt door de nieuwe update maar vind het geweldig. Nooit meegemaakt met mn iPhone.
(Ik heb tap to wake up gewoon aan, geweldig uitvinding :-) )
Geen idee of dit komt door de nieuwe update maar vind het geweldig. Nooit meegemaakt met mn iPhone.
Na tig invites nog steeds niet de knoop door gehakt: zijn er nog steeds zoveel problemen met bepaalde apps, zoals Rabobank app?
De laatste pagina's vol klachten stellen me ook niet gerust. Nu de iPhone het lelijke gedrocht van deze generatie is geworden en er geen echt goed toestel bestaat moet ik misschien maar gewoon voor de goedkoopste gaan.
De laatste pagina's vol klachten stellen me ook niet gerust. Nu de iPhone het lelijke gedrocht van deze generatie is geworden en er geen echt goed toestel bestaat moet ik misschien maar gewoon voor de goedkoopste gaan.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Rabo heeft geen probleem. Werkt perfect. Net zoals de rest van de apps die ik heb.
Hier ook nooit problemen gehad met de Rabo app, laat staan de rest.seninha schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:44:
Rabo heeft geen probleem. Werkt perfect. Net zoals de rest van de apps die ik heb.
Het enigste wat ik merk is dat als ik de helderheid op het laagst heb staan, de helderheid soms heel even ( paar tellen) verspringt. Zal hier screenshots van proberen te maken als het voorkomt.
voorbeed; in de Facebook app, als ik omlaag aan het scrollen ben, dat dan de helderheid eventjes verspringt naar een tikkie hoger.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Die tap to wake is inderdaad zo'n eenvoudige maar doeltreffende functie. 'Probleem' is, eens je het gewoon bent, loop je op elke touchscreen te tappen... dat wérkt dus niet op mijn Nexus 10 hé.seninha schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:25:
Ik heb gisteren de OPO ontvangen die ik op 1 oktober besteld had. Dezelfde batch als de nieuwe batch (met nano-sim-adapter). Deze draait ook al 33R out-of-the-box.Frozen schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:45:
[...]
Da's dus zuur voor de mensen die hem al besteld hebben.
Erg blij
Even updaten naar 38R en your good to go
Dat komt als het goed is doordat er een optie is o helderheid aan te passen. Probeer dat is uit te zettenpsyy138 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:34:
[...]
Hier ook nooit problemen gehad met de Rabo app, laat staan de rest.
Het enigste wat ik merk is dat als ik de helderheid op het laagst heb staan, de helderheid soms heel even ( paar tellen) verspringt. Zal hier screenshots van proberen te maken als het voorkomt.
voorbeed; in de Facebook app, als ik omlaag aan het scrollen ben, dat dan de helderheid eventjes verspringt naar een tikkie hoger.
Kan je vinden bij instellingen> scherm en verlichting>aanpassende helderheid (onderaan).
Voor de mensen die de update al hebben, hoe bevalt de update? Ik hoor veel klachten helaas erover. Over audioFX, camera, random reboot, problemen met scherm en er zal vast wel nog paar zijn die ik niet heb gelezen.
Hebben jullie zulke problemen?
Je hebt de helderheid niet op automatisch?psyy138 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:34:
[...]
Hier ook nooit problemen gehad met de Rabo app, laat staan de rest.
Tot dusver nog geen enkel probleem. Had het ook niet voor de update overigens.yeth3119 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:49:
[...]
Voor de mensen die de update al hebben, hoe bevalt de update? Ik hoor veel klachten helaas erover. Over audioFX, camera, random reboot, problemen met scherm en er zal vast wel nog paar zijn die ik niet heb gelezen.
Vannacht eens geprobeerd om van tevoren op te laden en te kijken hoeveel procent batterij hij nou verbruikt met de nieuwe update. Met de vorige update was dat ong. 10 a 15% geloof ik, zie nu het resultaat; 1%
Daarbij staan wifi & data gewoon aan, en alles staat gewoon op hoe ik het "normaal" ook gebruik.
Verder nog geen problemen ondervonden met de update, dus ik ben weer even tevreden.
Verder nog geen problemen ondervonden met de update, dus ik ben weer even tevreden.
Wauw wat een verbetering.
Ik kan niet wachten tot mijn One geupdate kan worden.
Had opzich al geen problemen met mijn batterij maar het is alleen beter geworden.
Had opzich al geen problemen met mijn batterij maar het is alleen beter geworden.
Nee, zie hieronderMeltedForest schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:51:
[...]
Je hebt de helderheid niet op automatisch?
Volgens mij gaat het nu goed! thanksyeth3119 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:49:
[...]
Dat komt als het goed is doordat er een optie is o helderheid aan te passen. Probeer dat is uit te zetten
Kan je vinden bij instellingen> scherm en verlichting>aanpassende helderheid (onderaan).
Ik wacht, en wacht, en nog meer wachten.....BW1985 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:04:
Wauw wat een verbetering.
Nog steeds geen update
[ Voor 45% gewijzigd door psyy138 op 08-10-2014 09:13 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik neem aan dat ik deze ook gewoon naar mn telefoon kan kopieren en dan installeren vanuit recovery?
Mijn hele OPO is nog geheel stock. Geen root etc.
Wil wel graag weer root hebben, en dan is dit wel zo makkelijk
Cyanogenmod M11 is uit voor de OPO. In de changelog raden ze aan om het niet over een nightly van na 30 september te flashen... Alleen kwam het changelog pas 2 uur na de release van de rom, dus ik had hem al geinstalleerd (over die van 5 oktober heen). Werkt prima
Ik heb gisteren direct 38 erop gezet en tot nu toe geen enkel probleem ondervonden. Alleen een nu.nl app doe crasht, maar na opnieuw installeren was dat ook verdwenen. De OPO is snel, soepel en werkt perfect.yeth3119 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:49:
[...]
en ik heb nu de nieuwste FrancoKernel r24 erop gezet
Ik wil geen slecht nieuws brenger zijn maar dat hoeft niets te zeggen. Het topic bestaat uit welgeteld 2 pagina's waarvan 2 mensen geen yellow screen ondervonden. Men dacht dat het bij andere batches ook opgelost was, totdat er toch weer mensen verschenen die wel een gelige gloed/yellow band op hun scherm hadden.Amaze86 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:05:
Nieuwe batch incl sim adapter,en zonder yellow screen.Ze worden steeds beter bij one+
https://forums.oneplus.ne...-opo.138399/#post-6215321
Ik snap niet waarom iedereen aanhaalt dat hij *al* op 33R draait. Dit is in principe gewoon een oude update van 1,5 maand geleden? Of bedoelt iedereen 38R?roalt schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:45:
[...]
Ik heb gisteren de OPO ontvangen die ik op 1 oktober besteld had. Dezelfde batch als de nieuwe batch (met nano-sim-adapter). Deze draait ook al 33R out-of-the-box.
Erg blij
Mijne heeft ook geen yellow band en komt van een eerdere batch. Zegt allemaal niets.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Ik had geen zin meer om te wachten, dus de update maar via sideload erop gezet. Hij is nu aan t rebooten. Ben benieuwd!!
Waarschijnlijk bedoelt hij de fabriek ROM die standaard op de OPO staat wanneer deze geleverd wordt.Majesty schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:28:
[...]
Ik wil geen slecht nieuws brenger zijn maar dat hoeft niets te zeggen. Het topic bestaat uit welgeteld 2 pagina's waarvan 2 mensen geen yellow screen ondervonden. Men dacht dat het bij andere batches ook opgelost was, totdat er toch weer mensen verschenen die wel een gelige gloed/yellow band op hun scherm hadden.
[...]
Ik snap niet waarom iedereen aanhaalt dat hij *al* op 33R draait. Dit is in principe gewoon een oude update van 1,5 maand geleden? Of bedoelt iedereen 38R?
Bij was dat nog de 25R, De persoon hierboven spreekt *al* over 33R.
Hier ook totaal geen last van, mijne komt van Augustus.Quad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:44:
Mijne heeft ook geen yellow band en komt van een eerdere batch. Zegt allemaal niets.
[ Voor 14% gewijzigd door psyy138 op 08-10-2014 09:57 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Die crashende apps zijn vrij random volgens mij. Bij mij crashen ´De slimste mens´ en Delta-app om live tv te kijken terwijl anderen hebben bevestigd met 'de slimste mens' iig geen probleem te hebben. Opnieuw installeren helpt iig niet en een mailtje naar de makers geven aan 'de telefoon niet te ondersteunen'. Dusja, hopen dat het wellicht met updates op gelost wordt.Phusebox schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 07:40:
Na tig invites nog steeds niet de knoop door gehakt: zijn er nog steeds zoveel problemen met bepaalde apps, zoals Rabobank app?
Beetje raar, ze maken een app voor android, wat véééél breder is dan IOS, vervolgens zeggen ze dat ze "de telefoon niet ondersteunen". waarom maken ze die app dan, waarom zou je wel bijvoorbeeld een Samsung S5 ondersteunen en niet de OPO, totale bullshit lijkt me.jahallow schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:08:
[...]
Die crashende apps zijn vrij random volgens mij. Bij mij crashen ´De slimste mens´ en Delta-app om live tv te kijken terwijl anderen hebben bevestigd met 'de slimste mens' iig geen probleem te hebben. Opnieuw installeren helpt iig niet en een mailtje naar de makers geven aan 'de telefoon niet te ondersteunen'. Dusja, hopen dat het wellicht met updates op gelost wordt.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hebben meer mensen er last van dat af en toe de Facebook app crashed? Heb het ook één keer gehad met Youtube.
Het komt bij mij ook geregeld voor dat ik Whatsapp open en dat ik alleen maar het whatsapp icoontje bovenin zie in de balk in de stijl van Whatsapp maar daaronder één groot wit scherm. Ik moet de app dan afsluiten en opnieuw opstarten en hij werkt dan weer perfect... Ben ik de enige of ervaren meer mensen dit soort issues?
Hoop dat dit met 38R is opgelost, zit nu dus nog op 33R.
Het komt bij mij ook geregeld voor dat ik Whatsapp open en dat ik alleen maar het whatsapp icoontje bovenin zie in de balk in de stijl van Whatsapp maar daaronder één groot wit scherm. Ik moet de app dan afsluiten en opnieuw opstarten en hij werkt dan weer perfect... Ben ik de enige of ervaren meer mensen dit soort issues?
Heb ik hier af en toe ook, dit gebeurd heel af en toe en daarnaast heb ik hetzelfde probleem ook met de Chrome app.Jouel schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:32:
Hebben meer mensen er last van dat af en toe de Facebook app crashed? Heb het ook één keer gehad met Youtube.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Kan iemand advies geven over screen protectors?
Heb een invite te pakken dus wil er een gaan bestellen, maar zie dat je nog geen screen protectors mee kan bestellen?
Ga alvast wel voor de fllip case gaan denk ik, Kan iemand bevestigen dat hij hiermee alvast wat 'drop proof' wordt?
Heb een invite te pakken dus wil er een gaan bestellen, maar zie dat je nog geen screen protectors mee kan bestellen?
Ga alvast wel voor de fllip case gaan denk ik, Kan iemand bevestigen dat hij hiermee alvast wat 'drop proof' wordt?
advies: ga naar het accessoires topic, zie hieronderyoshiwa schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:35:
Kan iemand advies geven over screen protectors?
excuseer , had dit over het hoofd gezienjahallow schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:42:
[...]
advies: ga naar het accessoires topic, zie hieronder
Het Whatsapp probleem komt op mijn M8 ook voor dus dat is in ieder geval niet OnePlus One gerelateerdJouel schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:32:
Héél kleine kanttekening. Van 100 procent (of in ieder geval wat hij laat zien als helemaal vol) naar 99 procent duurt beduidend langer dan van, zeg, 99 naar 98. Ik doe altijd heel lang met mijn eerste procent, daarna gaat het iets sneller.klepje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 08:59:
Vannacht eens geprobeerd om van tevoren op te laden en te kijken hoeveel procent batterij hij nou verbruikt met de nieuwe update. Met de vorige update was dat ong. 10 a 15% geloof ik, zie nu het resultaat; 1%Daarbij staan wifi & data gewoon aan, en alles staat gewoon op hoe ik het "normaal" ook gebruik.
[afbeelding]
Als je daarentegen vanaf 100 procent voorheen 10 à 15 verloor, dan maakt het natuurlijk niet uit.
Hier ook geupdated vanochtend. Merk nog weinig verschil, maar had dan ook eigenlijk geen problemen op 33R.
Wilde nog zeggen dat ik het vervelend vond dat bij dubbel tap en als ik de flipcover open ook even het camera icoontje vanuit rechts om de hoek komt kijken, maar is nu opeens weg ;P...
Wilde nog zeggen dat ik het vervelend vond dat bij dubbel tap en als ik de flipcover open ook even het camera icoontje vanuit rechts om de hoek komt kijken, maar is nu opeens weg ;P...
Meh, ook met build M11 heb ik op de OPO last dat sporadisch spontaan mijn muziek begint af te spelen... Weet iemand hoe je dat kan verhelpen? Of weet waar het door komt...
Net een auto tank dus haha als die vol zit denk je ook wooooow zoveel gereden en nog niks bewogen opeens gaat het heeeeeeeeeeeeeeeeel snel.Ambling_Alp schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:50:
[...]
Héél kleine kanttekening. Van 100 procent (of in ieder geval wat hij laat zien als helemaal vol) naar 99 procent duurt beduidend langer dan van, zeg, 99 naar 98. Ik doe altijd heel lang met mijn eerste procent, daarna gaat het iets sneller.
Als je daarentegen vanaf 100 procent voorheen 10 à 15 verloor, dan maakt het natuurlijk niet uit.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Ja, heb ik ook last van heel soms. Nog niet met Facebook gehad, maar wel met Youtube, Chrome en Whatsapp. Maar gebeurt maar heel af en toe, dus stoor mij er niet heel erg aan, alhoewel ik wel blij zal zijn als het na update niet meer gebeurt, zit nu ook nog op 33R (wacht wel rustig todat 38R OTA binnen komt, een paar dagen maakt ook niet meer uit).Jouel schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:32:
Dat zou kunnen komen door gestures als je scherm uitstaat: met 2 vingers omlaag swipen is play/pause.MoiZie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:10:
Meh, ook met build M11 heb ik op de OPO last dat sporadisch spontaan mijn muziek begint af te spelen... Weet iemand hoe je dat kan verhelpen? Of weet waar het door komt...
Dat heb ik ook met CM11 op mijn Find 7A. Best vervelend!MoiZie schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:10:
Oh wauw, dat werkt! Snel uitzetten...Otherside1982 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:43:
[...]
Dat zou kunnen komen door gestures als je scherm uitstaat: met 2 vingers omlaag swipen is play/pause.
Ja, twee plastic schuifjes om een micro of nano sim te plaatsen.
When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.
Haha, die gestures lijken handig, maar ik heb ze bijna direct uitgezet. Veel te gevoelig. Weet niet hoe goed de "broekzakprotectie" werkt, want tegenwoordig kan ik de gestures niet meer aan laten staan, aangezien het touchscreen dan flipt.
Ben ik het helemaal mee eens, ik kom van een 4'' scherm en standaard wordt er op het veel grotere scherm van de OPO evenveel weergegeven als op mijn vorige toestel (of nog minder zelfs). Wat heb je nou aan een groot scherm als het de zelfde informatie weergeeft, alles wordt groter, maar ik kon het daarvoor ook al prima zien. Ik heb mn dpi van de OPO nu op 340 staan, alles is nog goed leesbaar als de telefoon binnen armlengte blijft, en gevoelsmatig heb je 2 keer meer inhoud op je scherm staan. En dan gaat t idd niet alleen om de icoontjes maar ook de menus zijn veel overzichtelijker, en teksten fijner om te lezen (vind ik).Salmon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:22:
[...]
Precies dat dus en je hebt meer ruimte in apps. Ook mijn OPO staat op 450 ipv de stock 480 DPI (gedaan met Textdroider_dpi en root uiteraard), scheelt toch wel echt weer wat grootte van de teksten in bijvoorbeeld whatsapp, zodat er dus meer tekst op je scherm kan staan. Met de stock DPI settings vind ik alles er zó gigantisch uitzien overal, alsof ik slechtziend ben haha
Kan het iedereen met een geroot toestel aanraden om het op zn minst uit te proberen, met die Textdroider_dpi app kan je t heel eenvoudig aanpassen, en bevalt het niet zet je het zo weer terug. Voor mij was het echt een verademing.
Kun je misschien een screenshot maken?paidur schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:01:
[...]
Ik heb mn dpi van de OPO nu op 340 staan, alles is nog goed leesbaar als de telefoon binnen armlengte blijft, en gevoelsmatig heb je 2 keer meer inhoud op je scherm staan. En dan gaat t idd niet alleen om de icoontjes maar ook de menus zijn veel overzichtelijker, en teksten fijner om te lezen (vind ik).
Zal ik over een uurtje even doenbarrymossel schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:04:
[...]
Kun je misschien een screenshot maken?
Cool thanks. Ben wel benieuwd. Kun je er dan meerdere maken (bijv. Youtube, een game en homescreen ofzo)?
DPI 380barrymossel schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:13:
Cool thanks. Ben wel benieuwd. Kun je er dan meerdere maken (bijv. Youtube, een game en homescreen ofzo)?

[ Voor 227% gewijzigd door miggeltje op 08-10-2014 12:55 . Reden: typo ]
Dat lijkt me niet te lukken ik ben ook nog wel echt een leek op vlak van Android heb altijd een iPhone 4 gehad, na de update naar XNPH38R werkt mijn flashlight wel all maar ik krijg nog steeds een error op de camera. Is er een Tutorial voor het installeren van die Gapps want vindt er niet meteen een duidelijke gids van.Takenzo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:37:
[...]
heb je:
[...]
al geprobeerd?
(zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2779806)
[ Voor 12% gewijzigd door cedric_vb op 08-10-2014 13:06 . Reden: Screenshot foutrapport toegevoegd. ]
Hmm ziet er wel goed uit die lagere DPI. Mijn eerste reactie na overstap van iPhone 4S was ook; jezus wat is alles groot, ben niet slechtziend
. Heb wel het lettertype al verkleind in het menu. Maar moet me misschien toch maar eens gaan verdiepen in het rooten etc. dan... (niet gewend als trouwe iOS gebruiker)
Gebruik dan iig wel een launcher waarbij je meerdere iconen naast elkaar kunt zetten 
Met zoveel ruimte ertussen ziet het er niet uit (vind ik)
Met zoveel ruimte ertussen ziet het er niet uit (vind ik)
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Gister het toestel binnen gehad, man man wat een heerlijk apparaat en wat gaat de accu lang mee 
Ik kwam van een HTC One X en merk dat het scherm mij niet meer inhoud geeft maar alles groter, heb alles al op het kleinst gezet maar ik hoop dat met een volgende update de tekst nog kleiner kan omdat ik liever het toestel niet wil rooten.
Wat ik ook jammer vind is dat je niet meer Facebook kan koppelen aan je contacten voor foto's.
Verder ben ik nog van alles aan het instellen want je kan in vergelijking met een HTC rom zoveel aanpassen
Ik kwam van een HTC One X en merk dat het scherm mij niet meer inhoud geeft maar alles groter, heb alles al op het kleinst gezet maar ik hoop dat met een volgende update de tekst nog kleiner kan omdat ik liever het toestel niet wil rooten.
Wat ik ook jammer vind is dat je niet meer Facebook kan koppelen aan je contacten voor foto's.
Verder ben ik nog van alles aan het instellen want je kan in vergelijking met een HTC rom zoveel aanpassen
Verwijderd
@mhulshegge Welke weatherwidget is dat?
Na paar uurtje met de update, denk ik dat accu beter is en t mobiel bereik is ook verbeterd.
Na paar uurtje met de update, denk ik dat accu beter is en t mobiel bereik is ook verbeterd.
Heb altijd HTC's gehad, dus was gewend aan sense etc.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:14:
@mhulshegge Welke weatherwidget is dat?
Dit is Weather & Clock widget Android
Ik heb wel een andere launcher ( KK Launcher ) die bevalt me beter dan de defaults. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk
Qua bereik... Daar zat ik dus gisteravond ook mee. Ik heb thuis met ziggo mobiel vrijwel geen bereik... Tot het me gisteravond ineens opviel dat ik nu wel bereik had.. Ik "hoopte" dat het ergens een verbetering was op het netwerk, maar zou wel toevallig zijn nadat ik gisteren de update geinstalleerd had.
Maar ook mijn andere telefoons hadden nooit bereik thuis..
[ Voor 22% gewijzigd door miggeltje op 08-10-2014 13:19 ]
Thanks. Zeker een heel verschil. Ga het straks ook maar eens proberen. Maar kan me ook voorstellen dat het juist overzichtelijk wordt, doordat je zoveel icoontjes hebt.paidur schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:22:
Hier ook nog een aantal op DPI 340
[ Voor 31% gewijzigd door barrymossel op 08-10-2014 13:39 ]
Jammer dat ik geen DPI kan aanpassen omdat ik het toestel niet geroot heb.barrymossel schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:35:
[...]
[...]
[...]
Thanks. Zeker een heel verschil. Ga het straks ook maar eens proberen. Maar kan me ook voorstellen dat het juist overzichtelijk wordt, doordat je zoveel icoontjes hebt.
Wat ik overigens ook niet van plan ben, vind het verder prima zo.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Geen flauw idee of dit hier thuis hoort.
Echter heb ik de update voor raw fotos ed. nog niet binnen gekregen.
Heb zojuist weer naar 4.4.2 geflashed stock, en geupdate tot en met r33.
Zit op het t-mobile netwerk.
Iemand zelfde probleem?
Echter heb ik de update voor raw fotos ed. nog niet binnen gekregen.
Heb zojuist weer naar 4.4.2 geflashed stock, en geupdate tot en met r33.
Zit op het t-mobile netwerk.
Iemand zelfde probleem?
Nee
Wat wil je precies? Gewoon afwachten wanneer die binnen rolt, ik heb hem ook nog niet.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ja maar ik zag onderaan de nieuwspost op tweakers al iemand die hem binnen had gekregen gisteren.
En op XDA zijn er ook al heel erg veel mensen, ik dacht omdat dit niet carrier afhankelijk is, dat we daardoor sneller aan de beurt waren.
En op XDA zijn er ook al heel erg veel mensen, ik dacht omdat dit niet carrier afhankelijk is, dat we daardoor sneller aan de beurt waren.
Nee
Als je niet wilt wachten, gewoon ff sideloaden. Zo gepiept
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik nam aan dat je een andere versie van CM draaide dan CM11S (dat er standaard op staat). Als dit niet het geval is en je hebt je Oneplus One niet geroot en geflashed met een custom recovery dan is het probleem wellicht ernstiger (sowieso vreemder). Heb je hem echt uit de doos gehaald met ontbrekende camera app, of heb je hem misschien gekocht van iemand die hem niet juist naar stock heeft hersteld?cedric_vb schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:49:
[...]
Dat lijkt me niet te lukken ik ben ook nog wel echt een leek op vlak van Android heb altijd een iPhone 4 gehad, na de update naar XNPH38R werkt mijn flashlight wel all maar ik krijg nog steeds een error op de camera. Is er een Tutorial voor het installeren van die Gapps want vindt er niet meteen een duidelijke gids van.
[afbeelding]
In het geval dat hij niet helemaal stock is zou het wel kunnen helpen om een custom rom te nemen of opnieuw de stock rom er op juist manier op te zetten.
Om te herstellen naar stock zie: http://forum.xda-develope...opo-to-100-stock-t2826541 (pas op, je verliest hierdoor je data)
Neen hij kwam echt recht uit de doos van bij oneplus zelf dus hij was nooit geroot ofzo geweest. De camera heeft op geen enkel moment gewerkt dat vond ik net zo vreemd. En bij Oneplus geven ze ook niet echt nuttige antwoorden.Takenzo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:02:
[...]
Ik nam aan dat je een andere versie van CM draaide dan CM11S (dat er standaard op staat). Als dit niet het geval is en je hebt je Oneplus One niet geroot en geflashed met een custom recovery dan is het probleem wellicht ernstiger (sowieso vreemder). Heb je hem echt uit de doos gehaald met ontbrekende camera app, of heb je hem misschien gekocht van iemand die hem niet juist naar stock heeft hersteld?
In het geval dat hij niet helemaal stock is zou het wel kunnen helpen om een custom rom te nemen of opnieuw de stock rom er op juist manier op te zetten.
Om te herstellen naar stock zie: http://forum.xda-develope...opo-to-100-stock-t2826541 (pas op, je verliest hierdoor je data)
Ik vind het ergens een beetje jammer dat de achterkant van mijn telefoon de afgelopen maanden minder 'viltig' is geworden, wat gladder. Mijn vriend heeft net een nieuwe OPO en daar is-ie nog echt half schuurpapier.
Einde bericht.
Einde bericht.
Zeer vreemd. In dat geval zou ik toch die guide opvolgen om hem volledig te herstellen. Je kan ervoor kiezen om de bootloader unlocked te laten als je ooit nog eens custom roms of iets dergelijks wilt proberen.cedric_vb schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:08:
[...]
Neen hij kwam echt recht uit de doos van bij oneplus zelf dus hij was nooit geroot ofzo geweest. De camera heeft op geen enkel moment gewerkt dat vond ik net zo vreemd. En bij Oneplus geven ze ook niet echt nuttige antwoorden.
Als hij het dan nog steeds niet doet, dan zou ik de bootloader wel weer locken en hem dan in volledig stock toestand terug sturen naar oneplus voor vervanging want dan zal het een hardware probleem zijn.
Ja ik denk dat ik hem best ga opsturen ze hebben van Oneplus uit hem ook al twee keer volledig op stock gezet maar het lost niets op. De guide die je had gepost had ik al enkele keren gevolgd maar de problemen bleven hetzelfde. Alvast bedankt.Takenzo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Zeer vreemd. In dat geval zou ik toch die guide opvolgen om hem volledig te herstellen. Je kan ervoor kiezen om de bootloader unlocked te laten als je ooit nog eens custom roms of iets dergelijks wilt proberen.
Als hij het dan nog steeds niet doet, dan zou ik de bootloader wel weer locken en hem dan in volledig stock toestand terug sturen naar oneplus voor vervanging want dan zal het een hardware probleem zijn.
Hoe lang kan het duren voor hij zelf update 38R krijgt OTA dagen weken of zelfs maanden?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
'Hij' is jouw telefoon? Nee joh, veel sneller meestal. Hoogstens een dag of wat.ErikRo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:23:
Hoe lang kan het duren voor hij zelf update 38R krijgt OTA dagen weken of zelfs maanden?
Bij mij is ie vannacht binnen gekomen, dus zal niet lang meer duren als je hem nog niet hebt denk ik.ErikRo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:23:
Al gedaan, echter flashed de zip op XDA ook de radio, en werd mijn sim niet meer gelezen.cypher21 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:58:
Als je niet wilt wachten, gewoon ff sideloaden. Zo gepiept
Vandaar dat ik stock weer heb geflashed etc.
Nee
Zijn hier nog mensen die problemen hebben met de call quality of de reception? Ik zit nog op 33R en wat betreft de call quality hoor ik af en toe van anderen die ik bel dat ze me slecht kunnen verstaan (ik versta hen zelf wel goed, uitzonderingen daargelaten). Wat betreft de reception: het balkje switched regelmatig tussen 3G en H+ en het balkje verandert ook vaak van vol naar bijna leeg en alles daar tussenin, terwijl ik gewoon op een plek thuis zit.
En zijn er mensen waarbij dit bij 33R of eerdere versies het geval was, maar waar de laatste update dit heeft verbeterd?
En zijn er mensen waarbij dit bij 33R of eerdere versies het geval was, maar waar de laatste update dit heeft verbeterd?
Verwijderd
Ik ga mijn toestel verkopen. Krijg helaas een van het werk die ik moet gebruiken.
Weekje oud.
Gewoon factory reset 't makkelijkste om hem proper te verkopen?
Weekje oud.
Gewoon factory reset 't makkelijkste om hem proper te verkopen?
@krokodilletje, heb je verder nog geroot oid. ?
Zoniet, moet een factory reset voldoen lijkt me.
Zoniet, moet een factory reset voldoen lijkt me.
Nee
Inmiddels heb ik het prestatieprofiel op energiebesparing gezet, ik heb middels privacy een aantal apps wat zaken geweigerd, zoals het wakker houden of ontwaken. Het resultaat is dat ik met nog 75% te gaan 2:30 uur scherm tijd heb. Omgerekend is dat een uur of 10 schermtijd, dat vind ik werkelijk bizar. 
Let er wel op, het enige wat ik ermee doe is dan browsen, Facebook, Twitter en WhatsApp gebruikt. Geen gebruik van zware apps als games of navigatie (maps).
Let er wel op, het enige wat ik ermee doe is dan browsen, Facebook, Twitter en WhatsApp gebruikt. Geen gebruik van zware apps als games of navigatie (maps).
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 08-10-2014 15:59 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
mag ik weten wat je precies hebt gedaanQuad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:52:
Inmiddels heb ik het prestatieprofiel op energiebesparing gezet, ik heb middels privacy een aantal apps wat zaken geweigerd, zoals het wakker houden of ontwaken.
Andere launcher gebruiken dan de default en dan is het opgelost. Of bedoel je de resolutie?Brilsmurfffje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:12:
Mijne toch maar te koop gezet op de V&A van Tweakers. Groter als ik had verwacht en houd toch blijkbaar meer een beetje van m'n oude tel. Mochten ze een kleinere maken zal ik die zeker aanschaffen
Voor de prijsverhouding is het gewoon een toptoestel. Voelt niet goedkoop aan en is zeker snel!
Uiteraard, ik heb nav de tip van de week met betrekking tot weigeren van zaken in de Google play services ook andere apps nagelopen.
Zo heb ik bij Google Chrome het volgende geweigerd; Locatie, Trillen, ingeschakeld houden. Bij ingeschakeld houden was hij ervoor maar liefst 14520 keer toegestaan, inmiddels heb ik 1882 wakelocks hiermee voorkomen.
Je kan onderstaande toepassen door lang te drukken op de app in privacy (systeem instellingen).
Facebook: Locatie geweigerd; Ontwaken geweigerd, stond op 25697 keer toegestaan, inmiddels 2266 keer geweigerd, zijn erg veel triggers!; Ingeschakeld houden ook geweigerd.
Ebay: Ontwaken geweigerd; ingeschakeld houden geweigerd.
Gallerij: Ingeschakeld houden geweigerd.
Google Play services: Alles geweigerd behalve locatie.
Maps: Meldingen/Toast geweigerd
Facebook Messenger: Ontwaken geweigerd; Ingeschakeld houden geweigerd.
Twitter: Locatie geweigerd (vraagt bijzonder veel naar je locatie, sinds een paar dagen al 50 keer tegen gehouden); Ontwaken geweigerd; Ingeschakeld houden geweigerd.
Ik denk dat het met name weigeren van bijvoorbeeld ontwaken of wakker blijven bij een app die het extreem vaak doet je al een heel eind komt.
Tijdens browsen merk je al dat het qua accupercentage veel minder snel gaat dan anders.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
@Quad: bedankt voor je uitgebreide antwoord!
die tip van de week over google play services heb ik gemist waar kan ik die vinden?
die tip van de week over google play services heb ik gemist waar kan ik die vinden?
Stelt niet veel voor, alles weigeren behalve Locatie.jcpearl schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:16:
@Quad: bedankt voor je uitgebreide antwoord!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
ok locatie vragen staat op 12000 bij mij, die dus gewoon toestaan?Quad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:19:
[...]
Stelt niet veel voor, alles weigeren behalve Locatie.
Jep, die heb je op een of andere manier wel persé nodig.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
ok prima thanxQuad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:21:
Jep, die heb je op een of andere manier wel persé nodig.
Verwijderd
Hiervoor mag je een topic openen in het Mobile Aankoop Advies forum
Lees ook meteen even dit door: Het algemeen beleid
Lees ook meteen even dit door: Het algemeen beleid
[ Voor 82% gewijzigd door 13art op 08-10-2014 20:00 ]
Nee dat is het zeker niet.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:23:
Ik weet niet of ik hier goed zit maar dat merk in dan wel.
En dan heb je nog altijd dit; Mobile Aankoopadviesforum
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Interessant! Wat betekent dat ingeschakeld houden precies?Quad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:08:
[...]
Uiteraard, ik heb nav de tip van de week met betrekking tot weigeren van zaken in de Google play services ook andere apps nagelopen.
Zo heb ik bij Google Chrome het volgende geweigerd; Locatie, Trillen, ingeschakeld houden. Bij ingeschakeld houden was hij ervoor maar liefst 14520 keer toegestaan, inmiddels heb ik 1882 wakelocks hiermee voorkomen.
Je kan onderstaande toepassen door lang te drukken op de app in privacy (systeem instellingen).
Facebook: Locatie geweigerd; Ontwaken geweigerd, stond op 25697 keer toegestaan, inmiddels 2266 keer geweigerd, zijn erg veel triggers!; Ingeschakeld houden ook geweigerd.
Ebay: Ontwaken geweigerd; ingeschakeld houden geweigerd.
Gallerij: Ingeschakeld houden geweigerd.
Google Play services: Alles geweigerd behalve locatie.
Maps: Meldingen/Toast geweigerd
Facebook Messenger: Ontwaken geweigerd; Ingeschakeld houden geweigerd.
Twitter: Locatie geweigerd (vraagt bijzonder veel naar je locatie, sinds een paar dagen al 50 keer tegen gehouden); Ontwaken geweigerd; Ingeschakeld houden geweigerd.
Ik denk dat het met name weigeren van bijvoorbeeld ontwaken of wakker blijven bij een app die het extreem vaak doet je al een heel eind komt.
Tijdens browsen merk je al dat het qua accupercentage veel minder snel gaat dan anders.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
Dat een app op de achtergrond draait nadat je hem afsluit. Denk ik. 
Ik heb geen problemen er verder mee maar mijn telefoon kan opmerkelijk langer mee.
Ik heb geen problemen er verder mee maar mijn telefoon kan opmerkelijk langer mee.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bedankt voor de tip, meteen ff al mijn apps langs gegaan en wat dingen geweigerdQuad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:53:
Dus je krijgt wel real time meldingen binnen?Quad schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:53:
http://robinwong.blogspot...us-one-camera-review.html
review van de OPO camera, door een fotograaf. zie je gelijk hoeveel het uitmaakt wie de foto maakt
Google Play: Camera FV-5
de app die hij gebruikt.
review van de OPO camera, door een fotograaf. zie je gelijk hoeveel het uitmaakt wie de foto maakt
de app die hij gebruikt.
Thanks, leuk artikel418O2 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:07:
http://robinwong.blogspot...us-one-camera-review.html
de app die hij gebruikt.
Wat betekent Maps: Meldingen/Toast geweigerd en dan voornamelijk het toast gedeelte?
Bedankt voor de tip, ik heb zelf bijna alle apps doorgelopen en van alles uitgezet. Heel veel apps doen toch aan wakker houden en autostart. Alles uitzetten scheelt echt.
Hoop niet dat na de update alles weer aan staat kan ik weer alles langs.
Maps zie ik niet staan, nog niet, klok is wel een grootverbruiker met wakker houden maar die durf ik niet uit te zetten omdat hij me ook s morgen wakker maakt en wil wel dat hij gelijk blijft lopen.
Android System 21000 x ingeschakeld gehouden in 2 weken uitzetten?
google services framework 1400 x ontwaakt uitzetten?
Swiftkey 20000 x getrild? niet gemerkt uitgezet.
Echte stroomvreter is trouwens Buienradar en Buienalarm die trokken makkelijk 26% in twee uur weg terwijl ik enkel even kort had gekeken. Die sluit ik geforceerd af nadat ik klaar ben.
Bedankt voor de tip, ik heb zelf bijna alle apps doorgelopen en van alles uitgezet. Heel veel apps doen toch aan wakker houden en autostart. Alles uitzetten scheelt echt.
Maps zie ik niet staan, nog niet, klok is wel een grootverbruiker met wakker houden maar die durf ik niet uit te zetten omdat hij me ook s morgen wakker maakt en wil wel dat hij gelijk blijft lopen.
Echte stroomvreter is trouwens Buienradar en Buienalarm die trokken makkelijk 26% in twee uur weg terwijl ik enkel even kort had gekeken. Die sluit ik geforceerd af nadat ik klaar ben.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik heb de Yahoo Weather app, en die trekt volgens mij niet veel energie. Redelijk handige en mooie app.ErikRo schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:36:
Wat betekent Maps: Meldingen/Toast geweigerd en dan voornamelijk het toast gedeelte?
Een handige tip is de telefoon in developer mode zetten door 7 keer op het build nummer te klikken, vervolgens krijg je onder settings een extra optie "Developer Options" Onderaan staat de optie:
Kill app back button
Hiermee sluit je de apps af door het process te killen
Kill app back button
Heb hem hier ook al een tijdje op staan.Brilsmurfffje schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:44:
Een handige tip is de telefoon in developer mode zetten door 7 keer op het build nummer te klikken, vervolgens krijg je onder settings een extra optie "Developer Options" Onderaan staat de optie:
Kill app back button
Werkt erg gemakkelijk.
Mocht je last hebben van een niet werkende app, kun je door de terug knop de app geforceerd afsluiten.
Of op linkerknop drukken verschijnen alle apps boven elkaar en je wiped de foute eruit
Een maat van mij heeft de Oneplus One met Mahdi Rom. Maar hij krijgt pas notificaties van berichten, whatsapp etc nadat hij zijn screen unlockt.
Iemand een idee hoe hij dit kan aanpassen?
Iemand een idee hoe hij dit kan aanpassen?
in de 38R zou een optie zitten om cameraopnames te kunnen pauzeren.
Echter heb ik deze optie niet beschikbaar tijdens het filmen.
Moet dit eerst ergens worden ingeschakeld ?
Echter heb ik deze optie niet beschikbaar tijdens het filmen.
Moet dit eerst ergens worden ingeschakeld ?
Vandaag mijn laatste accessoires ontvangen voor mijn OnePlus One. Het leek me daarom leuk om even een overzicht te geven van mijn configuratie:
- OnePlus 64GB sanstone black
- autohouder: http://www.amazon.de/dp/B...171_51767411_TE_M3T1_dp_1
- tempered glass bescherming: http://www.amazon.de/dp/B...171_51767411_TE_M3T1_dp_1
- aluminum bumper ter bescherming (onbekend chinese makelij) http://www.gsmpunt.nl/acc...m-bumper-frame-zwart.html
Iemand al ervaring met de nieuwste update kwa batterijleven? Ik hoorde goede geluiden op het OPO forum dus ben benieuwd of het zich ook echt vertaald naar een beter batterijleven. Ik wacht zelf nog even totdat ik hem officieel beschikbaar gesteld krijg op mijn telefoon.
Tja als ik in android kijk welke app de meeste locatie data opvraagt is het duidelijk, fb staat als de grootste verbruiker.Yi-Long schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:39:
[...]
Ik heb de Yahoo Weather app, en die trekt volgens mij niet veel energie. Redelijk handige en mooie app.
Yahoo Weer als 1 v/d laagste.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.