Dat begrijp ik niet helemaal. Je had 33R, én Franco. Daarna 38R geflashed lijkt me? (aangezien je stelt "weer opnieuw kunnen flashen". Of had je 38R geflashed, en daarna opnieuw Franco (23) erop?cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:33:
[...]
kan ik helaas (net als in dat topic)bevestigen.
38R OTA weer opnieuw kunnen flashen.
Maakt geen donder uit hoor. Alleen die checks in het update script zijn eruit gehaald (dus de aangepaste installeerde ook snellerChakotay schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:34:
Ha, eindelijk de nieuwe update beschikbaar. Nou wachten tot de telefoon hem OTA oppakt, of er ergens een nieuwe mirror komt(die goo.gl van hierboven is tevaak gedownload, en ik heb liever een originele ipv modified versie)
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Hier nog een mirror:Chakotay schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:34:
Ha, eindelijk de nieuwe update beschikbaar. Nou wachten tot de telefoon hem OTA oppakt, of er ergens een nieuwe mirror komt(die goo.gl van hierboven is tevaak gedownload, en ik heb liever een originele ipv modified versie)
https://www.androidfilehost.com/?fid=95747613655042878
Ha, dankjcpearl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:38:
[...]
Hier nog een mirror:
https://www.androidfilehost.com/?fid=95747613655042878
@cypher21: zit wat in natuurlijk
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ben benieuwd of de laatste update de battery life weer enigszins op kan krikken.
Ik wist nog steeds wel 2 dagen eruit te halen op 33R maar op 25R had ik 2,5-3 dagen.
Ben benieuwd.
Ik wist nog steeds wel 2 dagen eruit te halen op 33R maar op 25R had ik 2,5-3 dagen.
Ben benieuwd.
Echt zo lang? Ben benieuwd. Ik heb hem meteen geupdate toen ik hem kreeg, dus weet niet beter dan 33R. Haal nu ongeveer 2 dagen.Rixos schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:52:
Ben benieuwd of de laatste update de battery life weer enigszins op kan krikken.
Ben benieuwd.
Deze zojuist geinstalleerd, werkte perfect. Geflashed na een NANdroid backup te hebben gemaakt en daarna geflashed in CWM. Hierna ook nog de AK kernel 60 geïnstalleerd, welke ook werkt met de OTAcypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:04:
[...]
https://www.mediafire.com/?dhiibdwsvk14kgu
Met aangepast script om checks te omzeilen
Zit er in de nieuwe update ook een mogelijkheid om te kiezen tussen het oude en het nieuwe lockscreen? Ik ben nogal een fan van het oude lockscreen namelijk
Doet hij een wipe?Salmon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Deze zojuist geinstalleerd, werkte perfect. Geflashed na een NANdroid backup te hebben gemaakt en daarna geflashed in CWM. Hierna ook nog de AK kernel 60 geïnstalleerd, welke ook werkt met de OTA
Geen van bovenstaande doet een whipe, ik heb zelf ook niks gewhiped en alles werkt nog goed
Ik whipe altijd davik en cache na een update.
maar dat doet de update iig niet zelf
maar dat doet de update iig niet zelf
Ik ben nu ook een backup aan het maken. En cache en dalvik wipe ik ook, maar dat hij geen userdata gata wipenSalmon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:26:
[...]
Geen van bovenstaande doet een whipe, ik heb zelf ook niks gewhiped en alles werkt nog goedWel voor de zekerheid bij elke stap een back-up gemaakt voor 't geval dat, je weet maar nooit met OTA's..
Dit wordt mijn eerste Android update. Neem aan dat al mijn data (sms, fotos, video enz ) bewaard blijven?
Of kan ik beter een back up maken?
Zo ja! Wat gebruik ik hiervoor?
Zoals ik al zei dit is mijn eerste Android device, ben iOS gewend en iTunes.
Ben ik ook benieuwd naar, kom ook van iOS.seninha schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:38:
Back-up is niet nodig, alles blijft bewaard.seninha schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:38:
Dit wordt mijn eerste Android update. Neem aan dat al mijn data (sms, fotos, video enz ) bewaard blijven?
Dat is mooi. Bedankt
Heb zelf nog geen melding van een update gehad, maar zag wel dat er mirrors zijn.
Als ik die binnen haal, wat is dan de manier om deze te installeren? (volgens mij is het een zip file)
Heb zelf nog geen melding van een update gehad, maar zag wel dat er mirrors zijn.
Als ik die binnen haal, wat is dan de manier om deze te installeren? (volgens mij is het een zip file)
update uitgevoerd, maar hij vraagt niet om mijn SIM pincode, dus ik kan niet op het mobiele netwerk... Iemand dit ook?
Na een reboot vraagt hij er wel om. Alleen wil hij niet verbinden met het netwerk (Unable to join...)...
Backup teruggezet, wil ook niet verbinden... Even checken of er geen Tele2 storing is in Groningen
Na een reboot vraagt hij er wel om. Alleen wil hij niet verbinden met het netwerk (Unable to join...)...
Backup teruggezet, wil ook niet verbinden... Even checken of er geen Tele2 storing is in Groningen
[ Voor 49% gewijzigd door 418O2 op 07-10-2014 13:22 ]
Zo, mijn telefoon ook net ontvangen. Mooie verpakking!
Heeft er eigenlijk iemand die charger getest? Geeft bij mij maar 0.6A...
Hoe lang duurde bij jou het hele proces van bestellen > betalen > verzenden en ontvangen?BigWillem89 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:28:
Zo, mijn telefoon ook net ontvangen. Mooie verpakking!
Heb mijne gister besteld, staat nu op processing, ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten
Jurgen, zie [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Genoeg informatie over levertijden van andere Tweakers.
Ik had hem vrijdag besteld en woensdag in huis. Niet slecht vond ik.
Update staat er trouwens op
Update staat er trouwens op
Excuus had ik kunnen weten :9! Bedanktvinom schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:32:
Jurgen, zie [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Vandaag mijn 2e Oneplus aangekregen (voor de ouders) en deze heeft spijtig genoeg een gele tint over het gehele scherm 
Dus geen yellow band onderaan maar het volledige scherm dat een gelige tint heeft.
Als je d 2 naast elkaar legt op een zwart/grijs of wit scherm dan valt het enorm hard op.
Eens kijken welke fix er tegenwoordig voor is en anders maar opsturen...
Dus geen yellow band onderaan maar het volledige scherm dat een gelige tint heeft.
Als je d 2 naast elkaar legt op een zwart/grijs of wit scherm dan valt het enorm hard op.
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Welke software versie staat erop?vanpeers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:48:
Vandaag mijn 2e Oneplus aangekregen (voor de ouders) en deze heeft spijtig genoeg een gele tint over het gehele scherm
33R (en ook 38R) hebben een andere kleurcalibratie waardoor het scherm wat witter wordt.
Krijg de volgende error als ik de Zip wil installeren in TWRP:
E:Zip signature verification failed: 1
Waar kan dit aan liggen? Beter wachten tot ik de update automatisch binnen krijg?
Waar kan dit aan liggen? Beter wachten tot ik de update automatisch binnen krijg?
zip verification uitvinken in TWRPx3rius schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:54:
Ik hoor tot nu toe goede dingen over het batterijleven van mensen die de update al hebben geïnstalleerd (op het OPO forum). Het schijnt dat ze erin geslaagd zijn het stroomverbruik flink naar beneden te brengen,
Een app als Titaniumbackup of Helium bijvoorbeeld. Er zijn genoeg back-up apps te vinden in de store!EeePC schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:02:
Jep. Maar waar maak je überhaupt back-ups mee?
Tevens worden je contacten al automatisch gebackupped als je ze laten synchroniseren met je Google Account.
[ Voor 17% gewijzigd door Kartmans1 op 07-10-2014 14:00 ]
Daar heb je root voor nodig.Kartmans1 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:59:
[...]
Een app als Titaniumbackup of Helium bijvoorbeeld. Er zijn genoeg back-up apps te vinden in de store!
Echte backups (zoals icloud bij iOS) kun je nog niet op android maken. Daar loopt iOS behoorlijk ver in voor op android.
Ze gaan dit aanpakken in Android L geloof ik
De 33R versie (vandaag aangekomen).cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:54:
[...]
Welke software versie staat erop?
33R (en ook 38R) hebben een andere kleurcalibratie waardoor het scherm wat witter wordt.
Die kleurcalibratie die je bedoelt isdat de optie scherm->schermkleur?
Want staat bij beide op standaard en als ik wat speel met de optie "aangepast" kan ik het geel ook niet wegwerken lijkt me...
Heb nog een algemener Android vraagje, ik synchroniseer mijn contacten via Exchange maar daardoor krijg ik ook allemaal andere contacten mee van mensen waar ik ooit eens mee gemaild heb bijvoorbeeld. Iemand een idee hoe ik dat kan uitzetten?
Dan zou je de nieuwe kleurinstellingen al moeten hebben.vanpeers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:06:
[...]
De 33R versie (vandaag aangekomen).
Die kleurcalibratie die je bedoelt isdat de optie scherm->schermkleur?
Want staat bij beide op standaard en als ik wat speel met de optie "aangepast" kan ik het geel ook niet wegwerken lijkt me...
Maar goed, is het storend? Of erger je je aan het feit dat de ene telefoon een iets andere kleur heeft dan de ander.
Als je de telefoon gewoon gebruikt en er is niets mis mee en de kleuren zijn goed dan is er niets aan de hand.
Als je twee tv's koopt hebben ze vaak ook niet exact dezelfde kleurweergave
je kunt deze ook even downloaden en installeren. heb ik net gedaan, geen error gekregen.x3rius schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:54:
heb hem even geupload naar wetransfer:
https://www.wetransfer.co...f98a20141007094813/6563b6
Nu krijg ik deze;
E:Error executing updater binary in zip .... md5 klopt enz.
Installeren gaat via Install -> Select zip toch?
Ah...x3rius schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:15:
[...]
Nu krijg ik deze;
E:Error executing updater binary in zip .... md5 klopt enz.
Installeren gaat via Install -> Select zip toch?
Dan moet je de zip met aangepast update script gebruiken (link staat in dit topic).
Die foutmelding had ik ook
Dubbelcheck: heb je wel 33R
Dit is zover ik weet een "works as designed" gedeelte. Iemand uit mijn klas heeft de OPO september gehad en ik in July, zijn OPO is geheel geel over 't scherm en de "oude" van mij is alleen onderaan een beetje geel (yellow band).vanpeers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:48:
Ah ok!cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:17:
[...]
Ah...
Dan moet je de zip met aangepast update script gebruiken (link staat in dit topic).
Die foutmelding had ik ook
Dubbelcheck: heb je wel 33R
Ja 33R zat er standaard op
Is een uitleg om minder vervangingen te moeten doen, je kan duidelijk ziet dat wit niet wit is en zwart niet zwart ;-) (zit zelf in de QA en r&d en dit is heel eenvoudig damage control.Salmon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:19:
[...]
Dit is zover ik weet een "works as designed" gedeelte. Iemand uit mijn klas heeft de OPO september gehad en ik in July, zijn OPO is geheel geel over 't scherm en de "oude" van mij is alleen onderaan een beetje geel (yellow band).
Heb nu een filter erop gezet (van het One+ forum) en zo is het volgens mij doenbaar, ik ga straks niks zeggen als ik hem overhandig aan men ouder en binnen een weekje vraag ik wel of ze iets aan het scherm gemerkt hebben.cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:10:
[...]
Dan zou je de nieuwe kleurinstellingen al moeten hebben.
Maar goed, is het storend? Of erger je je aan het feit dat de ene telefoon een iets andere kleur heeft dan de ander.
Als je de telefoon gewoon gebruikt en er is niets mis mee en de kleuren zijn goed dan is er niets aan de hand.
Als je twee tv's koopt hebben ze vaak ook niet exact dezelfde kleurweergave
Als ze dan een reboot doen staat het filter wel weer uit, dus dan is de yellow band wel zichtbaar.vanpeers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:25:
Heb nu een filter erop gezet (van het One+ forum) en zo is het volgens mij doenbaar, ik ga straks niks zeggen als ik hem overhandig aan men ouder en binnen een weekje vraag ik wel of ze iets aan het scherm gemerkt hebben.
Ik weet niet hoe het er bij de OPO uit ziet aangezien ik er even geen voorhanden heb, maar vaak staat bij de contacten dan een groep als "voorgestelde contacten" die ook aangevinkt staat vanuit Exchange, die dus uit zetten.Beekforel schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:07:
Heb nog een algemener Android vraagje, ik synchroniseer mijn contacten via Exchange maar daardoor krijg ik ook allemaal andere contacten mee van mensen waar ik ooit eens mee gemaild heb bijvoorbeeld. Iemand een idee hoe ik dat kan uitzetten?
Als je even een screenshot plaatst kan ik je wellicht verder helpen
ga naar de app personen, druk daar op het meest linker screen knopje en je krijgt een menuutje. druk op zichtbare contacten en hier kun je keuzes maken welke contacten je wilt zien.Beekforel schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:07:
Ja dat dacht ik zelf ook, maar als zij een geheel ander paneel/backlights gebruiken dan is t toch echt door hun zelf veranderd in tegenstelling tot de oudere batchesvanpeers schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:25:
[...]
Is een uitleg om minder vervangingen te moeten doen, je kan duidelijk ziet dat wit niet wit is en zwart niet zwart ;-) (zit zelf in de QA en r&d en dit is heel eenvoudig damage control.
[...]
Heb nu een filter erop gezet (van het One+ forum) en zo is het volgens mij doenbaar, ik ga straks niks zeggen als ik hem overhandig aan men ouder en binnen een weekje vraag ik wel of ze iets aan het scherm gemerkt hebben.
jcpearl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
ga naar de app personen, druk daar op het meest linker screen knopje en je krijgt een menuutje. druk op zichtbare contacten en hier kun je keuzes maken welke contacten je wilt zien.
Helaas, ik kan daar alleen m'n Exchange account aanklikken, verder niet wijzigen welke contactpersonen ik wil zien.Majesty schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:26:
[...]
Ik weet niet hoe het er bij de OPO uit ziet aangezien ik er even geen voorhanden heb, maar vaak staat bij de contacten dan een groep als "voorgestelde contacten" die ook aangevinkt staat vanuit Exchange, die dus uit zetten.
Als je even een screenshot plaatst kan ik je wellicht verder helpen.
Uitgevonden, Suggested Contacts is iets van Outlook 2010, ben al een tijd over op 2013. Zit nog wel ergens in mijn mailbox. Via Outlook 2010 nu die suggested contacts verwijderd!
[ Voor 9% gewijzigd door Beekforel op 07-10-2014 14:51 ]
Hmm ik had dus een mod aangepast lockscreen:
http://forum.xda-develope...anel-color-image-t2843315
En de aangepaste ota zip geflasht.
Dan heb je dus een probleem want cyanogenmod lockscreen crasht dan continue als de telefoon opgestart is.
Niet weg te krijgen.
Scherm uit en gaat dan niet meer aan
Geen paniek even deze stappen volgen:
Uit het xda topic:
To solve my issues I did these steps:
Flashed stock keyguard (33R version link)
Downloaded stock.zip from https://cyngn.com/products/oneplusone/
Flashed the system image via fastboot (fastboot flash system system.img)
Sideloaded the zip from Android Police
Rebooted the device and all was good!
Dan heb je dus een probleem want cyanogenmod lockscreen crasht dan continue als de telefoon opgestart is.
Niet weg te krijgen.
Scherm uit en gaat dan niet meer aan
Uit het xda topic:
Ik heb de brushed metal keyguard op de 33 release geinstalleerd, werkte goed. Daarna de OTA erover geflashed via CWM en alles werkte nog gewoon goed. Je kan gewoon de stock keyguard flashen van dat topic dat je linkt en dat de ota nogmaals eroverheen zetten.ComTech schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:44:
Niet weg te krijgen.
Scherm uit en gaat dan niet meer aan![]()
Uit het xda topic:
Heb zover ik weet geen ander lockscreen gepakt. Hier crash Trebuchet nu ook na elke reboot..ComTech schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:44:
Niet weg te krijgen.
Scherm uit en gaat dan niet meer aan![]()
Uit het xda topic:
Even een kort vraagje: de optie "dubbeltikken om te ontwaken" vreet die extra batterij?
Ik heb eens ergens gelezen van wel. Maar ik kan dit niet bevestigen.jcpearl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:53:
Even een kort vraagje: de optie "dubbeltikken om te ontwaken" vreet die extra batterij?
Ik kan allesinds niet meer zonder die functie ... Zo handig.
Idd!0xl3y schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:56:
[...]
Ik heb eens ergens gelezen van wel. Maar ik kan dit niet bevestigen.
Had het al met CM11 op mijn vorige telefoon maar daar scheelde het echt een aantal uur batterij. Geen idee wat het nu scheelt maar met de OPO en die functie kom ik iig de dag door, die optie gaat iig niet uit hier
Juah, scheelt wel redelijk wat batterij is mijn ervaring. Ik heb het daarom ook uitgezet. Ik heb wel aanstaan als ik twee keer tik dat het scherm uit gaat. Dat vreet niet meer batterij dan anders, want het scherm staat dan toch al aan.jcpearl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:53:
Double-tap to wake is fantastisch, die gaat bij mij ook niet uit.
Heeft de OPO dan wel zo'n speciaal daarvoor geschikte processor of kernel oid (niet zo thuis in die termen) als de HTC One (M8)? Had gelezen dat deze daar wel een speciaal iets voor heeft zodat deze er zuiniger mee om ging.0xl3y schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:56:
[...]
Ik heb eens ergens gelezen van wel. Maar ik kan dit niet bevestigen.
Ze gebruiken dezelfde processorHansAnders07 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:02:
[...]
Heeft de OPO dan wel zo'n speciaal daarvoor geschikte processor of kernel oid (niet zo thuis in die termen) als de HTC One (M8)? Had gelezen dat deze daar wel een speciaal iets voor heeft zodat deze er zuiniger mee om ging.
Mijn netwerk werkt ineens weer... Lijkt dat er gewoon een storing was ofzo...
op de lg g2 en de lg g3 koste het mij geen extra batterij volgens mij. Op andere toestellen die ik via een custom rom van deze optie "double tap to wake" heb voorzien was de extra batterij aanzienlijk. "double tap to close" niet in ieder geval......
Snapdragon 801 heeft geen speciale low power core o.i.d, gewoon 4 krait cores. Deze kunnen natuurlijk wel op lagere kloksnelheden draaien om stroom te besparen.HansAnders07 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:02:
[...]
Heeft de OPO dan wel zo'n speciaal daarvoor geschikte processor of kernel oid (niet zo thuis in die termen) als de HTC One (M8)? Had gelezen dat deze daar wel een speciaal iets voor heeft zodat deze er zuiniger mee om ging.
heb je vodafone toevallig? ik heb slecht netwerk vandaag418O2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:11:
Mijn netwerk werkt ineens weer... Lijkt dat er gewoon een storing was ofzo...
Tele2 in Groningen.jcpearl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
heb je vodafone toevallig? ik heb slecht netwerk vandaag
nog meer mensen waarbij nu.nl app niet werkt op 38R?
crasht constant
crasht constant
ja bij mij ook, verwijderen en opnieuw installeren....cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:02:
nog meer mensen waarbij nu.nl app niet werkt op 38R?
crasht constant
cache en gegevens wissen werkte ookjcpearl schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:08:
[...]
ja bij mij ook, verwijderen en opnieuw installeren....
Bij mij dus ook.x3rius schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:49:
[...]
Heb zover ik weet geen ander lockscreen gepakt. Hier crash Trebuchet nu ook na elke reboot..
Situatie:
Ik zat op 33R, met franco r22.
Ik dacht, ik pack de 38R OTA zip uit het topic hier, en de 38R stock kernel uit het Franco topic
Allebei in TWRP na elkaar geflashed, hij boot, en Trebuchet crasht constant, telefoon onbruikbaar.
Ik kan ook niks meer op mn telefoon zetten, hij staat niet meer in verkenner.
Help?
Tadaaa
Vriend van me had dit ook, in instellingen de boel even omgezet naar ART en daarna werkte alles weer.Tr4il schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:22:
[...]
Bij mij dus ook.
Situatie:
Ik dacht, ik pack de 38R OTA zip uit het topic hier, en de 38R stock kernel uit het Franco topic
Allebei in TWRP na elkaar geflashed, hij boot, en Trebuchet crasht constant, telefoon onbruikbaar.
Help?
via knoppencombinatie in twrp komen en dan alleen 38R flashen zou ik doen.Tr4il schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:22:
[...]
Bij mij dus ook.
Situatie:
Help?
Als je de 38R OTA flasht, dan wordt de kernel al overschreven, hoef je niet nog een keer te doen.
Zie net dat de Franco AOSP kernel nu compatibel is met de CM11S OTA
Zie net dat de Franco AOSP kernel nu compatibel is met de CM11S OTA
http://kernels.franco-lnx.net/OnePlusOne/4.4/aosp/
Dat is de r23 die hier staat toch?
Ik heb trouwens net gedaan wat jcpearl zei, hij boot normaal, maar als ik mn patroon doen
begint trebuchet constant te crashen
Ik heb trouwens net gedaan wat jcpearl zei, hij boot normaal, maar als ik mn patroon doen
[ Voor 42% gewijzigd door Tr4il op 07-10-2014 16:33 ]
Tadaaa
yesTr4il schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:32:
http://kernels.franco-lnx.net/OnePlusOne/4.4/aosp/
Zou dat m'n hele probleem oplossen?
Tadaaa
Nee, die werkt niet. Franco heeft zelf opgemerkt dat die aosp versie wel werkt met 38R
Tadaaa
Nee, die juist niet. Kennelijk is de CM11 nightly en 11S branch hetzelfde geworden sinds deze OTA418O2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:35:
Volgens mij moet je deze hebben
http://kernels.franco-lnx.net/OnePlusOne/4.4/zips/
Trebuchet crashed nog steeds constant 
Ik weet nu ff niet meer wat te doen...
Tadaaa
Recovery in en reset doen?Tr4il schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:46:
Trebuchet crashed nog steeds constant
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zijn er trouwens mensen die last hebben van random reboots? De Oneplus van mijn vriendin (draait nu nog 33R) doet een paar keer per dag een spontane reboot. Ik ben benieuwd of 38R dat ook verhelpt
Ik heb TWRP, niet de standaard recovery.
Anders had ik dat allang gedaan denk ik.
Ik ga denk ik de stock 33R image maar flashen via fastboot
Dat kan gewoon toch? Ook al heb ik franco 23r aosp?
Tadaaa
https://account.oneplus.net/invite/claim/V2CQ-KBPQ-AIY1-OTRV
Jaja, niet de bedoeling. Veel plezier ermee.
De OnePlus van mijn vriendin heeft dit ook! Zelf zou ik het niet enorm storend vinden, maar voor haar vind ik 't wat vervelender. Ik ga 'm hopelijk vanavond updaten en dan hoor ik deze week wel of de reboots weg zijn en hoe battery life ervoor staat (wat overigens nu gewoon erg goed is op 33R).Chakotay schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:48:
Zijn er trouwens mensen die last hebben van random reboots? De Oneplus van mijn vriendin (draait nu nog 33R) doet een paar keer per dag een spontane reboot. Ik ben benieuwd of 38R dat ook verhelpt
Als ze er nog zijn ga ik voor een factory reset. Ik blijf het toch altijd een gedoe vinden om de boel te backuppen zonder root. Gelukkig staan contacten en dergelijken allemaal in de Google account, maar Whatsapp berichten blijft altijd gezeik, ook al is de procedure vrij simpel, het werkt in mijn ervaring niet altijd vlekkeloos.
Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topicHoppa! schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:51:
https://account.oneplus.net/invite/claim/V2CQ-KBPQ-AIY1-OTRV
Daar kijken de mensen die een invite willen
@ hieronder: dit was een verkapte geen invites hier plaatsen aub post
[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 07-10-2014 16:54 ]
Hij is al weg.Bartske schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic
Daar kijken de mensen die een invite willen
Het lijkt mij ook bijzonder irritant... Mijn eigen heeft nergens last van. Ik ga kijken of ik haar zover krijg om te updaten voordat ze weer thuis is donderdag, zal de resultaten hier laten wetenMajesty schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
De OnePlus van mijn vriendin heeft dit ook! Zelf zou ik het niet enorm storend vinden, maar voor haar vind ik 't wat vervelender. Ik ga 'm hopelijk vanavond updaten en dan hoor ik deze week wel of de reboots weg zijn en hoe battery life ervoor staat (wat overigens nu gewoon erg goed is op 33R).
Als ze er nog zijn ga ik voor een factory reset. Ik blijf het toch altijd een gedoe vinden om de boel te backuppen zonder root. Gelukkig staan contacten en dergelijken allemaal in de Google account, maar Whatsapp berichten blijft altijd gezeik, ook al is de procedure vrij simpel, het werkt in mijn ervaring niet altijd vlekkeloos.
Jep, same, ik laat het ook weten.Chakotay schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:54:
[...]
Het lijkt mij ook bijzonder irritant... Mijn eigen heeft nergens last van. Ik ga kijken of ik haar zover krijg om te updaten voordat ze weer thuis is donderdag, zal de resultaten hier laten weten
Zojuist mijn toestel geroot en de DPI aangepast en wooooow wat een verschil. Ben helemaal happy. Wel helaas weer alles opnieuw moeten instellen en alle apps moeten installeren. Iemand die weet hoe ik een homescreen kan verwijderen? Al mijn opnieuw geinstalleerde apps (een stuk of 60) staan op de homepagina's en kan ik alleen één voor één verwijderen. Wat nogal omslachtig is.
Na een dag gebruik te maken van dit toestel ben ik heel tevreden. Hij is zo veel sneller dan mijn Galaxy Nexus. Ik gebruik de offciële flipcover en dat ding doet ook goed zijn werk, net als de Orzly glass screen protector. Ik twijfel nog of ik hem ga rooten. Ik heb dat al bij al mijn toestellen gedaan, maar ik twijfel nog aangezien de OPO al CM draait. Misschien ontdek ik nog root features die ik gewend was om te gebruiken, maar nu niet meer heb en dan zie ik wel of ik het doe.
Heb deze stock 33R geflashed over de 38R waar de SystemUI bleef crashen.Tr4il schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:50:
[...]
Ik heb TWRP, niet de standaard recovery.
Anders had ik dat allang gedaan denk ik.
Ik ga denk ik de stock 33R image maar flashen via fastboot
Dat kan gewoon toch? Ook al heb ik franco 23r aosp?
http://forum.xda-develope...ed-4-4-4-xnph33r-t2855276
Hierna de OTA 38R weer erover (die zonder aangepaste scripts, was nu niet nodig: https://www.androidfilehost.com/?fid=95747613655042878), nu werkt wel alles.
Mmmh, daar zit SuperSU al in zeker?
Bedankt voor de links!
Bedankt voor de links!
Tadaaa
Wat is precies het verschil, bedoel wat voor voordelen heeft het?Zojuist mijn toestel geroot en de DPI aangepast en wooooow wat een verschil.
ik ga ervanuit dat je dan meer ruimte heb op je homescreen? icoontjes die kleiner worden enzComTech schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:21:
[...]
Wat is precies het verschil, bedoel wat voor voordelen heeft het?
if it is not broken, don't fix it!
Precies dat dus en je hebt meer ruimte in apps. Ook mijn OPO staat op 450 ipv de stock 480 DPI (gedaan met Textdroider_dpi en root uiteraard), scheelt toch wel echt weer wat grootte van de teksten in bijvoorbeeld whatsapp, zodat er dus meer tekst op je scherm kan staan. Met de stock DPI settings vind ik alles er zó gigantisch uitzien overal, alsof ik slechtziend ben hahawhite modder schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:18:
[...]
ik ga ervanuit dat je dan meer ruimte heb op je homescreen? icoontjes die kleiner worden enz
Ik ga van 0 beginnen http://forum.xda-develope...ed-4-4-4-xnph38r-t2898098
Je had ook kunnen kijken bij instellingen - Scherm en verlichting - lettergrootte.Salmon schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:22:
[...]
Precies dat dus en je hebt meer ruimte in apps. Ook mijn OPO staat op 450 ipv de stock 480 DPI (gedaan met Textdroider_dpi en root uiteraard), scheelt toch wel echt weer wat grootte van de teksten in bijvoorbeeld whatsapp, zodat er dus meer tekst op je scherm kan staan. Met de stock DPI settings vind ik alles er zó gigantisch uitzien overal, alsof ik slechtziend ben haha
Nadeel is dat alleen de tekst kleiner wordt, icoontjes en de rest niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Nieuwe Franco Kernel is online 24R. Deze is alleen voor OPO die de nieuwste 38 update al hebben.
Mijn OPO heeft de update naar 38R nog niet ontvangen. Geen probleem want hij draait zonder problemen
Via je instellingen van je launcher resetten?BPP schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:05:
Zojuist mijn toestel geroot en de DPI aangepast en wooooow wat een verschil. Ben helemaal happy. Wel helaas weer alles opnieuw moeten instellen en alle apps moeten installeren. Iemand die weet hoe ik een homescreen kan verwijderen? Al mijn opnieuw geinstalleerde apps (een stuk of 60) staan op de homepagina's en kan ik alleen één voor één verwijderen. Wat nogal omslachtig is.
Sinds de nieuwste update camera problemen steeds camera is afgesloten als ik hem 2 sec geopend heb vorige versie geen enkel probleem
**Edit update opnieuw uitgevoerd en alles lijkt in orde.
**Edit update opnieuw uitgevoerd en alles lijkt in orde.
[ Voor 18% gewijzigd door Falastine op 07-10-2014 23:45 ]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Vandaag de OPO binnen gekregen, ziet er mooi uit, fatsoenlijk vormgegeven en lekker snel, weer een vooruitgang tov mijn LG G2..
Wat je allemaal aan kan passen is echt ideaal, de opties zijn bijna eindeloos.. inderdaad.. bijna.. Het zal wel een tik zijn van mij, maar wat mij echt ontzettend irriteert.. ik kan geen refresh uitvoeren op een combined view van mijn inboxes.. ik heb al zitten zoeken, maar daar krijg ik alleen dingen te zien van mensen die hetzelfde probleem hebben, maar dat het binnen Cyanogen niet mogelijk zou zijn vanwege security etc. etc.
Waarom werkt zoiets op mijn G2 wel maar niet op de OPO, dat snap ik dat echt niet van zo'n hoog customizable phone, dat je juist zoiets niet kan aanpassen.. ik ben echt verzot op mijn email, dus dit is wat mij betreft redelijk irritant.. maar goed.. verder ben ik zeer tevreden
Wat je allemaal aan kan passen is echt ideaal, de opties zijn bijna eindeloos.. inderdaad.. bijna.. Het zal wel een tik zijn van mij, maar wat mij echt ontzettend irriteert.. ik kan geen refresh uitvoeren op een combined view van mijn inboxes.. ik heb al zitten zoeken, maar daar krijg ik alleen dingen te zien van mensen die hetzelfde probleem hebben, maar dat het binnen Cyanogen niet mogelijk zou zijn vanwege security etc. etc.
Waarom werkt zoiets op mijn G2 wel maar niet op de OPO, dat snap ik dat echt niet van zo'n hoog customizable phone, dat je juist zoiets niet kan aanpassen.. ik ben echt verzot op mijn email, dus dit is wat mij betreft redelijk irritant.. maar goed.. verder ben ik zeer tevreden
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Goede bron blijkbaar, copy/paste in windows op sdcard, twrp reboot, factory reset, cache/dalvik wipe en flashed, 38R was automatisch geroot. 3 minuten werk, de rest is google play die mijn zooi apps weer binnen trekt.
Nieuwe batch incl sim adapter,en zonder yellow screen.Ze worden steeds beter bij one+
https://forums.oneplus.ne...-opo.138399/#post-6215321
[ Voor 28% gewijzigd door Amaze86 op 08-10-2014 01:07 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Da's dus zuur voor de mensen die hem al besteld hebben.Amaze86 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:05:
Nieuwe batch incl sim adapter,en zonder yellow screen.Ze worden steeds beter bij one+
Ik heb hem vorige week maandag binnen gekregen en ook deze versie gehad. Het val me nu pas op dat ik 'fabrieks af' ook al 33R heb. Ze leveren blijkbaar stilletjes al een tijdje uitFrozen schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 01:45:
[...]
Da's dus zuur voor de mensen die hem al besteld hebben.
When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.