[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.129 views

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Applepiez schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:01:
Bij de oneplus is geen music player toegeleverd. Dus en ik zoek nog een goede player dus welke gebruikn jullie?
Zelf gebruik ik Rocket Player en ben daar erg tevreden mee.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:46
Hoe is de audio chip van deze telefoon?
Beetje vergelijkbaar met overige telefoons?
Vind zelf het geluid van mijn vorige telefoons (Galaxy S1, Galaxy S2, Neo N003, Galaxy S4) flink tegenvallen tegenover die van de iPhone 4s en iPhone 5 (Direct het enige goede aan die iphone meuk).
Geluid uit m'n koptelefoon klinkt altijd vrij matig uit de eerder genoemde telefoons..

Verwijderd

Valandin schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:06:
Vind zelf het geluid van mijn vorige telefoons (Galaxy S1, Galaxy S2, Neo N003, Galaxy S4) flink tegenvallen tegenover die van de iPhone 4s en iPhone 5 (Direct het enige goede aan die iphone meuk).
Geluid uit m'n koptelefoon klinkt altijd vrij matig uit de eerder genoemde telefoons..
Was zeer aangenaam verrast door het geluid uit OPO. De standaard Audio FX app van Oneplus is een goede equalizer en na wat afstellen van de door mij gewenste sound, klinkt het geluid erg goed. Dus de chip is wat mij betreft helemaal in orde en vergelijkbaar met mijn vorige Xperia Z. :P

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hoe is het inmiddels gesteld met de yellow-band issue?
Is dit simpelweg te wijten aan oudere batches, is het bij nieuwe ook nog steeds...

Probeer er wat zinnigs over te kunnen melden, maar inmiddels is allerlei yellow-band-info online verschenen. Te wijten aan niet opgedroogde lijm, ledjes voor de capacitieve knoppen. Op te lossen met UV-licht, trekt wel weg, wordt erger, speciale app om het onderste deel van het scherm aan te passen zodat het niet opvalt.. :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:18
Ik heb totaal geen yellow band gezien. Mijn toestel is van augustus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-11 07:28

psyy138

blackbulls.nl

Quad schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:48:
Ik heb totaal geen yellow band gezien. Mijn toestel is van augustus.
Hier ook nergens last van, telefoon van eind augustus

O.R.C. Black Bulls Rugby

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 14:53
Hier ook nergens last van, toestel is van eind juli.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
Heb (nog) geen problemen met mijn telefoon ook geen yellow band, heb alleen die whatsapp probleem meer niet.

Weet niet van wanneer mijn telefoon is maar is pas een week geleden aangekomen bij mij

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Zelf wel een redelijke yellow band, heb mijn toestel nu meer dan een maand en het is niet minder geworden.
Je ziet de band niet meer als je de app gebruikt, maar de app is niet echt ideaal. (nog niet hoop ik)

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-10 17:59

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Valandin schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:06:
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, volgens GSMArena schijnt deze niet heel bijzonder te zijn:
http://www.gsmarena.com/oneplus_one-review-1101p7.php
Iemand die hier misschien meer informatie over heeft?

Join het DPC Whatpulse team

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22
CLB schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:35:
Hoe is het inmiddels gesteld met de yellow-band issue?
Is dit simpelweg te wijten aan oudere batches, is het bij nieuwe ook nog steeds...
Heb de mijne net een week, die hij is vrij nieuw. Helemaal onderaan is het scherm iets warmer van kleur, maar echt yellow is het niet. Het verschil met wit is kleiner dan het verschil tussen RAL 9001 en RAL 9010, bij wijze van spreken.

Ik zie het ook alleen tijdens scrollen. Dan merk je een klein kleurverschil. Op een statisch scherm is het bijna niet te zien.

Punctuality is the politeness of kings

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 20:37
Na een maand en een half de One in gebruik te hebben nog steeds zeer tevreden van het toestel.

Iedereen die het 'beest' ziet wil het vasthouden en lacht eerst met 'wat een groot ding, kan je toch niet gewoon worden'.
15min ermee laten spelen en dan valt die commentaar meestal weg, nu ook mijn vrouw is meer en meer met mijn telefoon bezig. (wou al bijna 'mijn ding' schrijven' )
Ik zoek er haar dus ook 1 te kopen,maar het valt mij tegen dat ik nog geen extra invites heb gehad. Iemand die na zijn aankoop al invites heeft gekregen, en hoe lang heeft dat geduurd?
Nee, geen verdoken bericht van ik wil een invite, maar een richtlijn lijkt mij voor sommige wel interessant.

• Valandin
mark de man schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:09:
[...]

Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, volgens GSMArena schijnt deze niet heel bijzonder te zijn:
Heb er eentje van een tweaker overgekocht.
Zal er tussen zaterdag en volgende week zijn.
Ik laat het wel weten ;)

• Luke-san
mark de man schreef op donderdag 11 september 2014 @ 19:09:
[...]

Ik moet een beetje lachen met die cijfers. Spreken over 0,01dB verschil is zoals spreken over 100kmh en 100,001kmh, compleet verwaarloosbaar.
Er zijn meer zaken dan metingen, en trouwens hoe juist zijn die metingen juist?
De testprocedure spreekt over een AKG hoofdtelefoon, welke impedantie? 600, 32, 16 Ohm ook getest? etc etc
Ze spreken ook over een laag uitgangsniveau. Zit in de mixer_paths.xml en die stond in hun geteste versie (9 juli) ook veel te laag.
Probeer het eens uit en installeer viper4android, serieuze leercurve maar eens met nooit meer zonder.

• Valandin

• Amaze86
  • Laatst online: 23:08
@CLB: Dit ziet er goed uit,nieuwe batch zonder gele tint.

https://forums.oneplus.ne...june-vs-aug-model.111350/

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:09

Chakotay

Lick here to continue

De One+ van mijn vriendin blijft bij de 30O-incremental update hangen. Elke keer na het rebooten geeft hij opnieuw aan dat deze update beschikbaar is, met een installatieknop. Daarop drukken installeert 30O, maar hij geeft vervolgens steeds opnieuw aan dat deze beschikbaar is, ipv door te gaan naar 33R. Weet iemand daar toevallig een fix voor?
Die eigenschappen lijken redelijk te wisselen tussen de nieuwe en oude. Ik heb een ruwere achterkant dan de One+ van mijn vriendin, maar heb wel de text op de sim-tray.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Chakotay schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 08:52:
De One+ van mijn vriendin blijft bij de 30O-incremental update hangen. Elke keer na het rebooten geeft hij opnieuw aan dat deze update beschikbaar is, met een installatieknop. Daarop drukken installeert 30O, maar hij geeft vervolgens steeds opnieuw aan dat deze beschikbaar is, ipv door te gaan naar 33R. Weet iemand daar toevallig een fix voor?

[...]

Die eigenschappen lijken redelijk te wisselen tussen de nieuwe en oude. Ik heb een ruwere achterkant dan de One+ van mijn vriendin, maar heb wel de text op de sim-tray.
Probeer em eens te sideloaden in recovery
https://www.androidfilehost.com/?fid=23610159112654475
Krijg je een foutmelding?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

cypher21 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 08:56:
[...]

Probeer em eens te sideloaden in recovery
https://www.androidfilehost.com/?fid=23610159112654475
Krijg je een foutmelding?
Nope, geen foutmelding. Ik zal het eens proberen vanavond :) Kan dat wel met de stock recovery trouwens? Hij is (nog) niet geroot, en ze wil liever geen wipe zolang dat niet nodig is.

• cypher21
sideloaden kan ook met stock recovery

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Shiny, eens klooien vanavond :)

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Wel jamemr voor de mensen die well de Yellow band hebben. (waaronder ik)
Maarja als je de invite hebt moet je hem wel binnnen 1 dag hebben.

Jammer :-(

• CLB
  • Niet online
Er is gewoonweg geen peil op te trekken hoor :)
Nieuwe batches kunnen ook best te snel uitgestuurd worden, waardoor de lijm niet is opgedroogd.

Deze thread is maar slechts één voorbeeld natuurlijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zie geen yellow band bij mij maar de buttons onderin zijn wel heel erg zwak, geen idee wat voor batch ik heb. M'n toestel is een ruime week in bezit nu.

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Cartman! schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:57:
Ik zie geen yellow band bij mij maar de buttons onderin zijn wel heel erg zwak, geen idee wat voor batch ik heb. M'n toestel is een ruime week in bezit nu.
yellow band wil ik niet te veel op gaan letten, anders ga ik me er aan storen :P
Die buttons zijn bij mij ook idd erg zwak.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 08:54
Als je maar hard genoeg denkt dat er een yellow band zit dan verschijnt ie vanzelf.. ;)

Heb trouwens nog steeds geen sharable invites. Heb mijn One+ gekregen begin Augstus. Iemand meer info over hoe lang dat gemiddeld duurt?

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Grimmie187 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:02:
Als je maar hard genoeg denkt dat er een yellow band zit dan verschijnt ie vanzelf.. ;)

Heb trouwens nog steeds geen sharable invites. Heb mijn One+ gekregen begin Augstus. Iemand meer info over hoe lang dat gemiddeld duurt?
Tussen de 1 en 52 weken, is geen pijl op te trekken zoals wel meer dingen bij Oneplus die tijdsgebonden zijn helaas :P

• Grimmie187
Chakotay schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:03:
[...]

Tussen de 1 en 52 weken, is geen pijl op te trekken zoals wel meer dingen bij Oneplus die tijdsgebonden zijn helaas :P
Dacht ik al, heb zo'n vermoeden dat ik ze helemaal niet meer ga krijgen als ze inderdaad vanaf Oktober vrij te bestellen zijn.. :+

• CLB
  • Niet online
Terugkomend op yellow band-issue...
Eerder liet OPO weten dat het kwam door verkeerde plaatsing van backlight-leds..
Stond warempel op hun forum, maar ik kan het daadwerkelijk nergens meer vinden, iemand?

Dankzij, Hoppa!: https://forums.oneplus.ne...ich-one-is-the-one.42475/

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 12-09-2014 10:47 ]

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-10 17:59

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Oh, dat klinkt al veel positiever. Iig beter dan mijn huidige Jiayu G3 denk ik zo ;)
Blijft alleen erg lastig een keuze te maken uit het grote aanbod van smartphones.

Join het DPC Whatpulse team

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 11:03
jahallow schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:00:
[...]

yellow band wil ik niet te veel op gaan letten, anders ga ik me er aan storen :P
Die buttons zijn bij mij ook idd erg zwak.
De buttons zijn bij mij ook redelijk zwak maar daar stoor ik mij eigenlijk totaal niet aan.
Wat me wel is opgevallen is dat de microfoon niet geweldig werkt tijdens telefoon gesprekken. Meerdere mensen konden mij niet goed verstaan (en ja ik praat hard genoeg ;) ).
Hebben andere mensen hier ook last van?

[ Voor 3% gewijzigd door RacerBas op 12-09-2014 12:25 ]

• Luke-san
Grimmie187 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:02:

Verrek vervelend, dat er geen maatstaf is met de sharable invites.

@Racerbas. kan je eens even een test doen met de camcorder. Meerdere mensen hebben last dat de mic level te lag staat. Zelf heb ik al wat liggen sleutelen met de gains en nu denk ik dat het wel allemaal snor zit.
Met google now kan je het ook mooi simuleren denk ik. Met gestrekte arm kan ik nu gewoon commando's geven tegen een normaal volume.

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-11 00:02

krouwen

Hardware Enthusiast

Hier totaal geen yellow band, ik denk vrij nieuwe batch.

• RacerBas
Luke-san schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:56:
[...]

Verrek vervelend, dat er geen maatstaf is met de sharable invites.

@Racerbas. kan je eens even een test doen met de camcorder. Meerdere mensen hebben last dat de mic level te lag staat. Zelf heb ik al wat liggen sleutelen met de gains en nu denk ik dat het wel allemaal snor zit.
Met google now kan je het ook mooi simuleren denk ik. Met gestrekte arm kan ik nu gewoon commando's geven tegen een normaal volume.
net even kort getest en het geluid wordt niet goed opgepikt door de camcorder en google now. Wat heb je precies gedaan om het beter te krijgen?

• Luke-san
RacerBas schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:16:
[...]

net even kort getest en het geluid wordt niet goed opgepikt door de camcorder en google now. Wat heb je precies gedaan om het beter te krijgen?
Ik hoop dat je hem geroot hebt? Maak eerst even een copy voor je aanpast!

Even naar /system/etc/ de file mixer_paths.xml open doen en zoeken naar

<!-- Stereo recording -->
<path name="speaker-stereo-dmic-ef">
<ctl name="AIF1_CAP Mixer SLIM TX7" value="1" />
<ctl name="AIF1_CAP Mixer SLIM TX8" value="1" />
<ctl name="SLIM_0_TX Channels" value="Two" />
<ctl name="SLIM TX7 MUX" value="DEC4" />
<ctl name="DEC4 MUX" value="ADC3" />
---> origineel niveau 84 <ctl name="DEC4 Volume" value="95" />
<ctl name="SLIM TX8 MUX" value="DEC2" />
<ctl name="DEC2 MUX" value="ADC5" />
---> origineel niveau 84 <ctl name="DEC2 Volume" value="95" />
<ctl name="ADC3 Volume" value="19" />
<ctl name="ADC5 Volume" value="19" />

Dit loste het camera volume al op. Ik heb geen idee welke de andere gebruiken, maar zou me niet verbazen moest het dezelfde variable zijn.

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:45
Mijn Oneplus doet al een dag vrij raar. Na een nacht niet in de lader gestoken te hebben was die volledig leegt. Opstarten gaf alleen een trilling en geen beeld. Eens aan de lader gehangen blijkt dat de batterij echt leeg was en eerst een tijd aan de lader moest hangen. Zo gezegd zo gedaan.
Na een paar uur was die vol, start gewoon op. 100% batterij. Na een reboot 50% batterij. Heel de dag ermee gewerkt op 50% tot die ineens uitvalt. Weer hetzelfde battery Low scherm.
Na 10 minuten aan de lader proberen osptarten, in android geeft die 50% aan, maar laadt die niet meer op. (battery 3500mV, discharging, health unknown)
Nu staat die af met het batterij laad logo/animatie op 50% (na 1u aan de lader)

Ik hoop dat het maar een calibratie fluke is, want ik heb geen zin in een RMA.

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Grimmie187 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:04:
[...]

Dacht ik al, heb zo'n vermoeden dat ik ze helemaal niet meer ga krijgen als ze inderdaad vanaf Oktober vrij te bestellen zijn.. :+
Iedereen die in Juli BESTELD heeft krijgt ze in September ( Share ables ) . Wat betreft het vrije bestellen waar je t over hebt, klopt niet. De verwachting is dat er een pre order systeem komt in Oktober, maar zoals verwacht zal dat wel weer wat later worden als ik de geluiden zo hoor. Daarnaast betekent een pre order systeem misschien wel dat je vrij kunt bestellen, maar niet dat je de telefoon direct krijgt.

Het invite systeem zal nog blijven bestaan en ik heb het vermoeden dat dat nog altijd sneller is dan pre orderen, mits je een invite hebt natuurlijk.

• cypher21
Zie net dat Franco zijn kernel geupdate heeft naar R17.
Batterij fix, nieuwe touchscreenfirmware
ik kreeg op R16 nog die multi touchproblemen.

Snel maar ff updaten!

edit:
Scherm reageert merkbaar sneller met tikken!
Batterij zien we morgen wel hoe dat zich verhoudt ten opzichte van 33R

[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 12-09-2014 15:54 ]

• Cartman!
  • Niet online
krouwen schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:13:
Hier totaal geen yellow band, ik denk vrij nieuwe batch.
Dacht ik ook maar zelfs in schemer zijn die buttons moeilijk te zien dus dat laat me toch twijfelen. Fellere buttons zouden echt wel fijn zijn. De multi-color LED die erin zit is ook al zo zwak waardoor ik veel notificaties mis.

• Grimmie187
cypher21 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:44:
Zie net dat Franco zijn kernel geupdate heeft naar R17.
Batterij fix, nieuwe touchscreenfirmware
ik kreeg op R16 nog die multi touchproblemen.

Snel maar ff updaten!

edit:
Scherm reageert merkbaar sneller met tikken!
Batterij zien we morgen wel hoe dat zich verhoudt ten opzichte van 33R
Klopt, touchscreen is stuk beter met r17! Ook multi touch probleem is weg voor zover ik kan zien :D

• cypher21
Cartman! schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:38:
[...]

Dacht ik ook maar zelfs in schemer zijn die buttons moeilijk te zien dus dat laat me toch twijfelen. Fellere buttons zouden echt wel fijn zijn. De multi-color LED die erin zit is ook al zo zwak waardoor ik veel notificaties mis.
Hier ook last van. Kennelijk hebben ze andere leds gebruikt in de laatste batches.
Die color led is fijn, maar je moet er idd recht naar kijken, als de telefoon wat verder weg ligt en je kijkt het onder een hoek is het bijna niet te zien
Grimmie187 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:43:
[...]

Klopt, touchscreen is stuk beter met r17! Ook multi touch probleem is weg voor zover ik kan zien :D
vooralsnog idd geen problemen mee gehad.
Gok dat al deze fixes ook in de volgende OTA terecht komen, maar heb een hekel aan wachten ;)

[ Voor 23% gewijzigd door cypher21 op 12-09-2014 16:50 ]

• Cartman!
  • Niet online
cypher21 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:49:
[...]

Hier ook last van. Kennelijk hebben ze andere leds gebruikt in de laatste batches.
Die color led is fijn, maar je moet er idd recht naar kijken, als de telefoon wat verder weg ligt en je kijkt het onder een hoek is het bijna niet te zien
Never Settle, ik ga ze eens een mail sturen hierover dat ik niet tevreden ben. De LED is vrij waardeloos in mijn ogen nu namelijk.

• Amaze86
Cartman! schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:41:
[...]

Never Settle, ik ga ze eens een mail sturen hierover dat ik niet tevreden ben. De LED is vrij waardeloos in mijn ogen nu namelijk.
Je bent niet de enigste,denk dat ze er niks aan doen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:39
cypher21 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:49:
[...]

[...]

vooralsnog idd geen problemen mee gehad.
Gok dat al deze fixes ook in de volgende OTA terecht komen, maar heb een hekel aan wachten ;)
Heb hem vandaag ontvangen maar mijn ledje is wel fel hoor. Ook als je vanuit een hoek erop kijk.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
RacerBas schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:24:
[...]

De buttons zijn bij mij ook redelijk zwak maar daar stoor ik mij eigenlijk totaal niet aan.
Wat me wel is opgevallen is dat de microfoon niet geweldig werkt tijdens telefoon gesprekken. Meerdere mensen konden mij niet goed verstaan (en ja ik praat hard genoeg ;) ).
Hebben andere mensen hier ook last van?
Mijn bericht daarover eerder:
Majesty schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:42:
[...]

Ik heb de OnePlus One aan m'n vriendin gegeven aangezien ik zelf een M8 heb.
Maar wanneer ik met haar bel hoor ik toch vaak dat haar microfoon "overstuurt".
Nu heeft ze er wel een handje van om hard te schreeuwen, maar dit oversturen was bij haar iPhone 4 en One X toch niet het geval.

Nu is het wel zo dat ik Vodafone heb en zij Simyo (KPN), dus HD Voice is een no-go. Maar ik heb er bij andere personen geen last van.

Iemand al reacties van personen aan de andere kant van de lijn gehoord over de gesprekskwaliteit? Goed/slecht verstaanbaar?
Hier ook niet geroot. Ik ga misschien nog een factory reset proberen.

• Amaze86

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
Weet iemand of je die Franco-kernels gewoon over elke willekeurige update van Cyanogenmod kunt gooien? Ben zelf teruggegaan vanaf 33R naar 25R tijdje terug.

• cypher21
nice, Franco is er ook al snel bij!
R18 is uit

Edit:
Kan placebo zijn, maar heb het gevoel dat het scherm nog wat sneller en accurater reageerd dan met R17
Snel typen zonder letters overslaan gaat weer net zo goed als op de nexus
Ambling_Alp schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 13:51:
Weet iemand of je die Franco-kernels gewoon over elke willekeurige update van Cyanogenmod kunt gooien? Ben zelf teruggegaan vanaf 33R naar 25R tijdje terug.
Franco compiled de kernels vanuit de CM Nightly branch. Deze hebben vaak nieuwere wijzigingen dan de OTA versies die wij op de telefoon hebben.
Ik zou op 25R geen laatste franco kernel draaien, vaak zijn er romaanpassingen nodig die niet in oudere versies zitten.

[ Voor 53% gewijzigd door cypher21 op 13-09-2014 14:27 ]

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-07 13:53
cypher21 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:18:
[...]

nice, Franco is er ook al snel bij!
R18 is uit

Edit:
Kan placebo zijn, maar heb het gevoel dat het scherm nog wat sneller en accurater reageerd dan met R17
Snel typen zonder letters overslaan gaat weer net zo goed als op de nexus

[...]

Franco compiled de kernels vanuit de CM Nightly branch. Deze hebben vaak nieuwere wijzigingen dan de OTA versies die wij op de telefoon hebben.
Ik zou op 25R geen laatste franco kernel draaien, vaak zijn er romaanpassingen nodig die niet in oudere versies zitten.
Dank, dacht ik al.

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:57
Heb al het een en ander gelezen over de telefoon. Zijn er mensen hier die zijn overgestapt van een Apple device naar de Oneplus One? Wat is jullie ervaring hiermee? Hint hint, ik zou ook een dergelijke telefoon aan willen aanschaffen, alleen jammer van het invite systeem, en raar dat mensen hier geld voor willen. Wat is de reden van dit systeem?

• 418O2
  • Laatst online: 23:14
Ik kwam van een 5. Ik vind het een lekker toestel. Invitesysteem is zodat ze controle hebben over wie het toestel kopen en niemand lang hoeft te wachten na het bestellen

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Wat mij is opgevallen na een week gebruik is dat tijdens het filmen de camera constant blijft herfocusen, ookal houd ik mijn telefoon stil. Iemand anders hier ervaring mee? Is het te voorkomen?

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 15:10
Getver. Mijn Nexus 5 is vannacht gestolen dus moet weer op zoek naar een nieuwe telefoon. Dit topic maar eens een beetje doorspitten, want de Oneplusone lijkt me wel echt een denderend fijne telefoon! Volgens mij is er niets vergelijkbaars voor een prijs die uberhaupt in de buurt komt, toch?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
Ditmar schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 16:58:
Heb al het een en ander gelezen over de telefoon. Zijn er mensen hier die zijn overgestapt van een Apple device naar de Oneplus One? Wat is jullie ervaring hiermee? Hint hint, ik zou ook een dergelijke telefoon aan willen aanschaffen, alleen jammer van het invite systeem, en raar dat mensen hier geld voor willen. Wat is de reden van dit systeem?
Als je deze telefoon (of een andere) wilt aanschaffen lijkt het mij toch dat je een beetje moeite doet om vragen op te zoeken. Invite systeem is al 1000 x uitgelegd en heeft o.a. te maken met de productiecapaciteit.

Verwijs je graag door naar het OPO forum op oneplus.net, lees zeker alle newbies posts door! Ook jouw hint hint kan je daar kwijt, invites worden (steeds meer) weggegeven daar, maar daar moet je wel wat moeite voor doen.

Wat betreft vergelijking met Apple, geen idee, loop altijd graag vooraan en niet achteraan...

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:45
MeltedForest schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:31:
Wat mij is opgevallen na een week gebruik is dat tijdens het filmen de camera constant blijft herfocusen, ookal houd ik mijn telefoon stil. Iemand anders hier ervaring mee? Is het te voorkomen?
Zit je nog op een oude firmwareversie? De autofocus bij het filmen hebben ze er in versie 25R of 30O uitgehaald dacht ik, juist vanwege die problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door BleuZ op 13-09-2014 17:51 ]

• BleuZ
Maardiweb schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:50:
Getver. Mijn Nexus 5 is vannacht gestolen dus moet weer op zoek naar een nieuwe telefoon. Dit topic maar eens een beetje doorspitten, want de Oneplusone lijkt me wel echt een denderend fijne telefoon! Volgens mij is er niets vergelijkbaars voor een prijs die uberhaupt in de buurt komt, toch?
De Nexus 5 komt aardig in de buurt, maar de camera, batterijduur en opslaggeheugen van de OnePlus One is toch wel een stuk beter. Mocht je aan een invite kunnen komen is dit een goede koop.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

J.Appleseed schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:51:
[...]

Zit je nog op een oude firmwareversie? De autofocus bij het filmen hebben ze er in versie 25R of 30O uitgehaald dacht ik, juist vanwege die problemen.
Zit op 33R. Voor het maken van foto's is het wel handig, maar tijdens het filmen slaat het nergens op.

[ Voor 13% gewijzigd door MeltedForest op 13-09-2014 18:16 ]

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:57
boer95 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:51:
[...]

Als je deze telefoon (of een andere) wilt aanschaffen lijkt het mij toch dat je een beetje moeite doet om vragen op te zoeken. Invite systeem is al 1000 x uitgelegd en heeft o.a. te maken met de productiecapaciteit.

Verwijs je graag door naar het OPO forum op oneplus.net, lees zeker alle newbies posts door! Ook jouw hint hint kan je daar kwijt, invites worden (steeds meer) weggegeven daar, maar daar moet je wel wat moeite voor doen.

Wat betreft vergelijking met Apple, geen idee, loop altijd graag vooraan en niet achteraan...
Bedankt voor de verwijzing, zal daar rondkijken. Toch blijf ik het invite systeem raar vinden. Er zijn inmiddels al zat (chinese) site's en andere partijen waar je de telefoon kan bestellen. Wat is dan nog het nut daarvan?

[ Voor 10% gewijzigd door Ditmar op 13-09-2014 18:37 ]

• Luke-san
MeltedForest schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 18:16:
[...]

Zit op 33R. Voor het maken van foto's is het wel handig, maar tijdens het filmen slaat het nergens op.
Nee, klopt en daar slaat CM de bal kompleet mee mis. De 'advanced' in de 'camera' option slaat voor een deel ook op het film gebeuren.
Net ff gekeken, staat bij mij nu op 'focus mode : auto' en dacht dat het zo redelijk opgelost was. dus even op het scherm tikken waar je het scherp wil hebben en dan met rust laten.

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb een vraagje aan de mensen die het toestel uit China hebben geïmporteerd en vervolgens hebben omgezet naar CM van Color OS. Ik heb in eerste instantie namelijk een Oneplus One gekocht bij vopmart.com en vervolgens via deze instructies omgezet: YouTube: OnePlus One - Color OS to Cyanogenmod Conversion (/w OTA & Google Play), maar nu zegt het toestel telkens dat de software op de laatste versie staat, terwijl ik er zeker van ben dat dit niet zo is.

Ik draai nu namelijk de CM build van 17 juni, terwijl mijn Oneplus One die ik wel via Oneplus heb gekocht laatst een update heeft ontvangen. Is er dus iets dat ik nog moet veranderen aan het toestel?

• Quad
Binnenkort ga ik een RMA aanvragen voor mijn OPO, zodra ik mijn Nexus 5 weer terug heb. Foto's zijn zo verschrikkelijk slecht met slechte belichting dat er niets mee te doen valt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Quad schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:09:
Binnenkort ga ik een RMA aanvragen voor mijn OPO, zodra ik mijn Nexus 5 weer terug heb. Foto's zijn zo verschrikkelijk slecht met slechte belichting dat er niets mee te doen valt.
Heb je voorbeelden? Ik vind het namelijk best meevallen tegenover andere toestel met foto's tijdens slechte belichting. Het is natuurlijk minder dan met normaal licht, maar niet schrikbarend slecht oid

• Quad
Gaat erom dat het met flits geschoten is in een ruime ruimte.
Hier vindt je een tweetal voorbeelden.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
Ik twijfel nog steeds heel erg of ik deze telefoon moet aanschaffen. Sinds het begin volg ik dit topic op zeer frequente basis en ik zit ook heel af en toe op het forum van Oneplus zelf. Ik vind de telefoon nog steeds geweldig, maar heb het gevoel dat de kans groot is dat ik een 'buggy' telefoon aanschaf. Sommige mensen hebben issues met het bereik, de verstaanbaarheid tijdens het bellen, problemen met de touchscreen en niet alle apps schijnen te werken(VSCO cam bijvoorbeeld).

Aan de ene kant denk ik zo een telefoon is het risico wel waard, maar aan de andere kant is een telefoon als de LG G2 ook bijna 300 euro. Nu kan het ook gewoon zijn dat ik een verkeerd beeld heb gekregen doordat mensen met issues eerder posten, maar twijfelen over de aanschaf doe ik wel steeds meer.

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Perfecte telefoon, snap al die fuzz niet.

Heb geen enkel probleem, vlotste meest open telefoon ooit.

[ Voor 43% gewijzigd door anessie op 14-09-2014 00:19 ]

• Quad
Hij gaat binnenkort mijn Nexus 5 definitief vervangen als ik een nieuwe of gerepareerde heb vanuit de RMA, ik mis de 4G niet bijster veel, maar de veel betere accuduur is een zaligheid. O+

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-11 09:52

HaTe

haat niet

Quad schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:51:
Gaat erom dat het met flits geschoten is in een ruime ruimte.

[...]

Hier vindt je een tweetal voorbeelden.
Lijkt wel of er strak iets om de lens heen zit, zoals een hoesje wat? Ik had dat ook bij een hoesje een keer (andere telefoon), mooi ding, maar door het hoesje maakte de camera vergelijkbare foto's

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:19
Ik heb helaas 2 invites moeten laten gaan wegens andere prioriteiten maar durf het volgens mij ook niet helemaal aan om een toestel te kopen dat ik niet in het echt heb gezien en waar geen Europese support voor is.

Ben bang dat ik hem te groot ga vinden, vind mijn s4 echt tegen het maximum aan zitten en aangezien ik hem in een wallet case heb en echt als beurs gebruik komt er natuurlijk nog wat bulk bij.

Daarnaast zijn er ook alleen maar cheapo cases te vinden voor de opo.

Ach ja ik durf het gewoon niet aan denk Ik, maar een alternatief is er ook niet. Ik doe voor het eerst meer dan 10 maanden met een telefoon want het huidige aanbod is het allemaal net niet. De One M8 valt af vanwege de camera, de S5 vanwege de bouwkwaliteit, de Z2 vanwege design, iPhone 6 vanwege specs

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• 418O2
Koop een z3 en alsjeblieft geen opo. Ik heb je vaker zien posten en een opo is niet voor jou.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:19
418O2 schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:47:
Koop een z3 en alsjeblieft geen opo. Ik heb je vaker zien posten en een opo is niet voor jou.
Z3 is gewoon de z2.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Quad
Nee helaas niet, zou mijn eerste gedachte ook zijn maar gezien de grote van het toestel gebruik ik het zonder hoesje.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• BleuZ
Ik heb gisteren mijn OnePlus One toch maar geroot. Ik had wat problemen met snel typen en wilde eerst afwachten of ze niet toevallig snel met een nieuwe OTA zouden komen, maar in de Announcement van gisteren werd aangegeven dat die nog in de testfase zat.

Daarom heb ik nu Franco R18 kernel geflashed, aangezien daar de nieuwe Synaptics drivers al in zitten, en ik heb echt geen problemen meer met typen :D

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:33
Misschien een gekke vraag maar ik heb al meerdere keren een melding gehad bij het installeren van apps (Rabo app was er een van) dat ik een "gejailbreakt" toestel zou hebben.

Neem aan dat dit door CM11 komt maar betekend dit nou dat de OnePlus One minder veilig is als het standaard Android?

Mijn OPO is trouwens gewoon out of de box, niet geroot dus.

• BleuZ
Maite schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:05:
Misschien een gekke vraag maar ik heb al meerdere keren een melding gehad bij het installeren van apps (Rabo app was er een van) dat ik een "gejailbreakt" toestel zou hebben.

Neem aan dat dit door CM11 komt maar betekend dit nou dat de OnePlus One minder veilig is als het standaard Android?

Mijn OPO is trouwens gewoon out of de box, niet geroot dus.
De OnePlus One is niet minder veilig, je zou zelfs kunnen stellen dat 'ie (vanuit jouw perspectief) juist veiliger is vanwege de ingebouwde Privacy Guard, maar sommige apps (waaronder ook de Ziggo TV-app) hebben een flag ingesteld voor geroote toestellen waardoor die apps soms niet werken. Die apps gaan er vaak van uit dat custom ROMs (zoals CyanogenMod) altijd geroot zijn (en door die uitgebreide toegang kan er inderdaad ook meer misgaan dus is het minder veilig), en dat klopt nu dus niet meer.

Ik heb gemerkt dat WhatsApp inmiddels niet meer mekkert dat ik een custom ROM draai en dat zij dit dan niet meer ondersteunen, dus die hebben hun flags al aangepast maar het is heel goed mogelijk dat bijvoorbeeld Ziggo en Rabobank dat nog niet hebben gedaan. Ik zou ze eens een mailtje sturen.

[ Voor 6% gewijzigd door BleuZ op 14-09-2014 11:30 ]

• Maite
Oké duidelijk, bedankt voor de uitleg @J.Appleseed

• 418O2
Er is een customrom topic trouwens :)

[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-11 21:01
Maite schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:05:
Werkt de rabo app wel normaal, of faalt de installatie? (Mijn OPO is onderweg, vandaar dat ik het niet kan testen ;-))

Op mijn vorige geroote telefoon, met CM11 erop, heb ik die melding overigens nooit gezien.

• Quad
Hier werkt de Rabo app ook niet goed, saldo groeit maar niet. :+

Zonder dollen, op mijn OPO werkt het prima. :)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• cypher21
rabo app doet t prima.
Draai al geroote versies en custom roms vanaf de nexus one en nog nooit problemen met de rabo app gehad hoor.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22
Mijn ABN-Amro app waarschuwt ook dat ik een custom rom gebruik, met functioneert vervolgens prima.

Hij herkent gewoon Cyanogen, maar dat is in dit geval geen custom rom ...

Punctuality is the politeness of kings

• Maite
pvtonger schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:41:
[...]

Werkt de rabo app wel normaal, of faalt de installatie? (Mijn OPO is onderweg, vandaar dat ik het niet kan testen ;-))

Op mijn vorige geroote telefoon, met CM11 erop, heb ik die melding overigens nooit gezien.
Ja Rabo app werkt gewoon goed

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 18:07
Af en toe verbinden google aplicaties niet via telfort, zet ik wifi aan dan werkt het wel.
Als ik vervolgens m'n data verbinding switch van automatisch naar 3g dan werkt het meestal wel weer, maar handig is anders.
En als ik bv Dolphin als browser gebruik is er niets aan de hand....
Iemand een idee?

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
pgs010 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:53:
Ik twijfel nog steeds heel erg of ik deze telefoon moet aanschaffen. Sinds het begin volg ik dit topic op zeer frequente basis en ik zit ook heel af en toe op het forum van Oneplus zelf. Ik vind de telefoon nog steeds geweldig, maar heb het gevoel dat de kans groot is dat ik een 'buggy' telefoon aanschaf. Sommige mensen hebben issues met het bereik, de verstaanbaarheid tijdens het bellen, problemen met de touchscreen en niet alle apps schijnen te werken(VSCO cam bijvoorbeeld).

Aan de ene kant denk ik zo een telefoon is het risico wel waard, maar aan de andere kant is een telefoon als de LG G2 ook bijna 300 euro. Nu kan het ook gewoon zijn dat ik een verkeerd beeld heb gekregen doordat mensen met issues eerder posten, maar twijfelen over de aanschaf doe ik wel steeds meer.
Goed dat je alle forums wat bij houdt voordat je een keuze maakt. Helaas is het wel zo dat het lezen van forums wel je onzekerheid kan vergroten. Er wordt altijd voornamelijk bugs en problemen beschreven en gevraagd naar oplossingen. Maar dit is bij elke telefoon. Volg maar eens een forum over 1 van de andere grote flagships en je zult zien dat er daar ook veel problemen besproken zullen worden.

Er zullen altijd mensen blijven die een probleem hebben met welke telefoon dan ook. De perfecte, altijd werkende telefoon moet volgens mij nog altijd uitgevonden, maar ik moet wel zeggen dat ik met de OPO voor het eerst vrijwel geen problemen tegenkom persoonlijk...

Lekker aanschaffen dus!!! Join the club :P

• RacerBas
Luke-san schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:22:
[...]

Ik hoop dat je hem geroot hebt? Maak eerst even een copy voor je aanpast!

Even naar /system/etc/ de file mixer_paths.xml open doen en zoeken naar

<!-- Stereo recording -->
<path name="speaker-stereo-dmic-ef">
<ctl name="AIF1_CAP Mixer SLIM TX7" value="1" />
<ctl name="AIF1_CAP Mixer SLIM TX8" value="1" />
<ctl name="SLIM_0_TX Channels" value="Two" />
<ctl name="SLIM TX7 MUX" value="DEC4" />
<ctl name="DEC4 MUX" value="ADC3" />
---> origineel niveau 84 <ctl name="DEC4 Volume" value="95" />
<ctl name="SLIM TX8 MUX" value="DEC2" />
<ctl name="DEC2 MUX" value="ADC5" />
---> origineel niveau 84 <ctl name="DEC2 Volume" value="95" />
<ctl name="ADC3 Volume" value="19" />
<ctl name="ADC5 Volume" value="19" />

Dit loste het camera volume al op. Ik heb geen idee welke de andere gebruiken, maar zou me niet verbazen moest het dezelfde variable zijn.
bedankt!

EDIT:
Ik heb ook nog wat andere value's aangepast die ik op internet tegen kwam. Mochten die mijn problemen oplossen dan zal ik het hier posten.

[ Voor 8% gewijzigd door RacerBas op 15-09-2014 12:56 ]

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 18:07
Vandread schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:02:
Telfort probleem.
Iemand een idee?
DIt heeft het opgelost:
https://forums.oneplus.ne...s-one.96624/#post-4739676
Proxy en poort leeggooien bij APN settings.

• RacerBas
boer95 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:51:
[...]
_/-\o_

[ Voor 80% gewijzigd door RacerBas op 15-09-2014 12:56 ]

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 14:42
En toch leg ik strasks mijn OPO gewoon weer aan de kant zodra ik mijn 6+ heb.
Zo zie je maar smaken verschillen maar om dat op deze manier uit te drukken vind ik vrij kinderachtig.

XboxLive: Dave 130R

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Ik zou voor die 900 euro eerder een reisje boeken maar ieder zijn ding hé :)

Android L zou voor eind september komen, benieuwd hoe snel OPO volgt.

[ Voor 32% gewijzigd door anessie op 15-09-2014 13:47 ]

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 14:42
anessie schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:46:
Ik zou voor die 900 euro eerder een reisje boeken maar ieder zijn ding hé :)

Android L zou voor eind september komen, benieuwd hoe snel OPO volgt.
Dat is inderdaad een beter plan alleen heb ik jammergenoeg geen uren meer over ;)
Ben het wel met je eens dat ze er absurd veel geld voor vragen.

XboxLive: Dave 130R

• RacerBas
Earzz schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:56:
[...]
Dat is inderdaad een beter plan alleen heb ik jammergenoeg geen uren meer over ;)
Ben het wel met je eens dat ze er absurd veel geld voor vragen.
Kijk op zich is het een goed product ze vragen er alleen veel te veel geld voor en ze lopen vaak achter bij het toevoegen van nieuwe functies. Dat hebben ze bij de aankondiging van de Iphone 6 nogal duidelijk gemaakt.
Ik heb graag de mogelijkheid om alles aan te passen en het naar mijn zin te maken, dit kan bij ios niet of met heel veel moeite.

zo kan ik nog wel even doorgaan (dit is geen haat tegen Apple maar gewoon mijn mening). Als je Apple leuk vindt blijf het vooral kopen maar voor mij is het niks.

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-11 14:31
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k4dod5l.png
Is dit normaal? Veel google wakelocks.

[ Voor 12% gewijzigd door unrealbe op 15-09-2014 17:02 ]

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:35
Bij mij staat Google Services er niet eens bij (zelfde app). Ligt er heel erg aan wat je met je telefoon gedaan hebt. Ik vermoed dat er iets in de achtergrond open staat.

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-11 14:31
floriz87 schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:05:
Bij mij staat Google Services er niet eens bij (zelfde app). Ligt er heel erg aan wat je met je telefoon gedaan hebt. Ik vermoed dat er iets in de achtergrond open staat.
Ik heb het nu al een lange tijd en denk dat het mss te maken heeft met google now? Heb dit nu afgezet en zal kijken of het beter wordt. Batterij gaat in ieder geval achteruit.

Verwijderd

Kleine tegenvaller..

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/34fmlax.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2irs0lf.jpg

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:35
!

Mieters, serieus? Zo ontvangen of heeft je hond het pakketje aangevallen?

Verwijderd

floriz87 schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:19:
!

Mieters, serieus? Zo ontvangen of heeft je hond het pakketje aangevallen?
Zo ontvangen. De kartonnen 'zak' waar het in zat zag er goed uit en dus getekend voor het pakketje. Nadat ik de zak had open gemaakt bleek er toch iets klem te zitten. Gelukkig was de doos van de telefoon nog wel helemaal intact. Net een mailtje gestuurd naar DHL, ik ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 17:21 ]

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-11 21:24
Mochten er nog mensen zijn die op zoek zijn naar een snelle (20 AWG) USB-kabel: je kunt de Kopi kabels (lees meer hier, hier, of hier) bestellen door te mailen naar: sales@kopi-d.com
Ze kosten $5.99 per stuk en $4-$4.50 verzendkosten in totaal (afhankelijk van hoeveel je er bestelt). Betalen middels paypal :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 10:55

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:21:
[...]

Zo ontvangen. De kartonnen 'zak' waar het in zat zag er goed uit en dus getekend voor het pakketje. Nadat ik de zak had open gemaakt bleek er toch iets klem te zitten. Gelukkig was de doos van de telefoon nog wel helemaal intact. Net een mailtje gestuurd naar DHL, ik ben benieuwd.
Waarom geen e-mail naar Oneplus? Je hebt hem niet bij DHL gekocht toch? ;).

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
boer95 schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:46:
[...]

Lekker aanschaffen dus!!! Join the club :P
Thnx! Je hebt een goed punt. Zodra ik een invite heb ga ik er gewoon voor.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:33
Same! Ik heb mij vandaag eens verdiept in deze telefoon en ik ben erg content erover wat ik lees en zie. De HTC One M8 of Samsung Galaxy 5 vallen buiten mijn budget, maar deze niet! I'm on an invite hunt! :)
Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.