[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.131 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:25
Ik heb een Meizu MX4 in pre order staan, maar twijfel toch nog tussen de oneplus one en de MX4.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
Hm, oké :?

• zwembroek
Zeg ik iets raars ofzo?

• 418O2
nee, maar het is geen vraag of statement, dus ik vroeg me af wat de bedoeling van je post was :)

• zwembroek
Misschien dat iemand mij die MX4 uit het hoofd kan praten met argumenten om voor een Oneplus one te kiezen. Nee zonder gekheid, het zijn gewoon beide prachtige telefoons. Dan zijn keuzes soms moeilijk. ;)

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 18:07
Maite schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:05:
Misschien een gekke vraag maar ik heb al meerdere keren een melding gehad bij het installeren van apps (Rabo app was er een van) dat ik een "gejailbreakt" toestel zou hebben.

Neem aan dat dit door CM11 komt maar betekend dit nou dat de OnePlus One minder veilig is als het standaard Android?

Mijn OPO is trouwens gewoon out of de box, niet geroot dus.
Heb geen last met de rabobank app, net speciaal voor je geprobeerd ;)
Over het algemeen vind ik CM11 juist veiliger, beter inzicht in wat er gebeurd...

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:33
Vandread schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:54:
[...]

Heb geen last met de rabobank app, net speciaal voor je geprobeerd ;)
Over het algemeen vind ik CM11 juist veiliger, beter inzicht in wat er gebeurd...
Bedankt 😊

het ging mij vooral erom dat stel het gaat er een keer wat mis bij de Rabobank, dat de Rabobank dan niet kan roepen: zelf schuld als je geen officiële Android versie gebruikt.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:33
Hier is dit topic niet voor.

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 16-09-2014 10:38 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 08:53
Eehm, dat staat er al even hoor. Q2 is ook al lang voorbij...

[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 16-09-2014 10:38 ]

• vinom
Oh! Ik heb gisteren op de site gekeken en ik zag het niet staan, haha.

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-11 13:50
Bhai schreef op maandag 15 september 2014 @ 17:51:
Mochten er nog mensen zijn die op zoek zijn naar een snelle (20 AWG) USB-kabel: je kunt de Kopi kabels (lees meer hier, hier, of hier) bestellen door te mailen naar: sales@kopi-d.com
Ze kosten $5.99 per stuk en $4-$4.50 verzendkosten in totaal (afhankelijk van hoeveel je er bestelt). Betalen middels paypal :)
:9 :9~ :*) :P you make me happy! _/-\o_

jammer dat ze maar 1m zijn

• Wharfedale
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 20:24
Ik had vorige maand een oneplus one gekocht maar die had last van gele vlekken onderaan.
Ik had gelezen dat de opo die na een bepaalde datum zijn gefabriceerd hier geen vlekken meer hebben.

Kan hier iemand duidelijkheid over scheppen aangezien ik een nieuwe opo wil bestellen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Koop er één voor je overbuurman, wordt die man ook nog eens gelukkig met jullie >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
boppos schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:28:
[...]

:9 :9~ :*) :P you make me happy! _/-\o_

jammer dat ze maar 1m zijn
Jammer dat ze maar 1m zijn inderdaad, maar ik ben toch ook wel van plan er een stuk of 10 te bestellen. :*) (waarom doen deze emoticons het ineens niet :o)
Thanks voor de tip!

[ Voor 8% gewijzigd door Majesty op 16-09-2014 12:00 ]

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Wharfedale schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:36:
Ik had vorige maand een oneplus one gekocht maar die had last van gele vlekken onderaan.
Ik had gelezen dat de opo die na een bepaalde datum zijn gefabriceerd hier geen vlekken meer hebben.

Kan hier iemand duidelijkheid over scheppen aangezien ik een nieuwe opo wil bestellen.
van wanneer was die van jou? die van mij is van eind juli en er was iemand op het opo forum die had er eentje van begin augustus die ook nog gewoon de gele vlek heeft. volgens mij heeft het niet met batch te maken, maar kan het altijd voorkomen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 14:42
Terryb47 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:04:
[...]

van wanneer was die van jou? die van mij is van eind juli en er was iemand op het opo forum die had er eentje van begin augustus die ook nog gewoon de gele vlek heeft. volgens mij heeft het niet met batch te maken, maar kan het altijd voorkomen.
Op het OPO forum heb ik voorbij zien komen dat ook September toestellen er last van hebben, het is echt een loterij.

XboxLive: Dave 130R

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 14:53
Zijn er hier mensen waarbij toevallig de NFC van hun OPO niet werkt? Ik kon voorheen prima m'n OV-Chipkaart en Paspoort uitlezen maar lukt nu niet meer. Ik zit op de laatste firmware 33R.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:04
batumulia schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:08:
Zijn er hier mensen waarbij toevallig de NFC van hun OPO niet werkt? Ik kon voorheen prima m'n OV-Chipkaart en Paspoort uitlezen maar lukt nu niet meer. Ik zit op de laatste firmware 33R.
Ik heb nog niet naar andere soorten gekeken, maar als ik me niet vergis zit er geen ondersteuning in voor Mifare (Kan mijn pas van mijn werk ook niet meer uitlezen)

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:20
Mifare werkt idd niet. de tags doen het hier ook niet meer.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 14:53
Maar het klopt dus wel dat ze het eerst wel deden? Ik hoef me geen zorgen te maken dat mijn NFC chip kaduuk is?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:20
batumulia schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:24:
Maar het klopt dus wel dat ze het eerst wel deden? Ik hoef me geen zorgen te maken dat mijn NFC chip kaduuk is?
dat hoef je niet.
ik dacht ook dat de chip kapot was. even getest met een andere telefoon die ook nfc heeft en die konden elkaar wel zien.

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-11 14:31
Google services doet nog steeds raar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k4dod5l.png

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 10:39
Met de app 'NFC passport reader' kan ik prima een paspoort uitlezen met de laatste firmware.

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:47
Dat invites systeem is wel onhandig zeg! Ben op zoek naar een vervanger van mijn Mi2 en wil wel een OPO kopen, nu alleen nog een invite zien te krijgen. Iemand een tip?

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02-2023
Medjai schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:12:
Dat invites systeem is wel onhandig zeg! Ben op zoek naar een vervanger van mijn Mi2 en wil wel een OPO kopen, nu alleen nog een invite zien te krijgen. Iemand een tip?
http://tweakers.net/categorie/215/smartphones/aanbod/

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:24
Best wel dom als je ervoor gaat betalen IMHO. het is nu vrij makkelijk om aan een invite te komen, en in oktober willen ze het hele invitesysteem van de baan gooien..

• barrymossel
dutchgio schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 18:58:
Best wel dom als je ervoor gaat betalen IMHO. het is nu vrij makkelijk om aan een invite te komen, en in oktober willen ze het hele invitesysteem van de baan gooien..
Ach, 10-15 euro boeit dan ook niet meer...

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Ik weet nog zo net niet of het handig is om op oktober te wachten. Als je nu een beetje moeite doet heb je binnen een week een OPO in huis. Als het zometeen een een pre-order systeem gaat worden krijg je enorme wachtrijen, misschien wacht je dan wel maanden op je telefoon.

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 07:05
batumulia schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:24:
Mijn schoolpas (MIFARE DESFire) pakt hij wel, maar als ik daarna mijn ov kaart probeer dan reageert de telefoon niet meer op nfc chips.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:41
Dat heb ik dus ook precies, nfc werkt prima totdat je een mifare chip pakt, dan crashed het en moet ik nfc opnieuw aan en uit zetten.

• barrymossel
DrNizeGuy schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 19:37:
Dat heb ik dus ook precies, nfc werkt prima totdat je een mifare chip pakt, dan crashed het en moet ik nfc opnieuw aan en uit zetten.
MiFare deed het bij mijn pre-production model niet, daarna bij de 64GB eerst ook niet, daarna wel en toen weer niet. Volgens mij allemaal te maken met software. Gaf Cyanogen ook aan toentertijd, dat MiFare "wat langer ging duren"...

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Hou toch op je moet op zo'n forum gaan je in de picture gaan spelen en smeken om er eentje te krijgen.
Het is helemaal niet makkelijk :(

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Jesper Los
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-10-2023
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om binnenkort een Oneplus One te bestellen, alleen heb ik een paar vraagjes.

Hoelang gaat de batterij mee, als je er per dag 5-8 uur aan muziek er mee luistert, en af en toe op Facebook, Twitter, en andere Social Media, en site's als YouTube zit?

Hoe goed zijn de dingen als de meegeleverde oplader? Bij mij zijn deze namelijk binnen 3 dagen kapot...

En hoe zit het mij de brouwkwaliteit? Sinds april/mei 2013 heb ik nu een Samsung Galaxy S2, waarvan inmiddels da batterij dood is, de MicroUSB ingang (oplader stekker) bijna helemaal kapot is, en de hoofdtelefoonuitgang het alleen nog maar in 1 oortje het doet, hoe zit het met dit soort zaken bij de OnePlus One?

Alvast superbedankt!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23
Jesper Los schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:17:
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om binnenkort een Oneplus One te bestellen, alleen heb ik een paar vraagjes.

Hoelang gaat de batterij mee, als je er per dag 5-8 uur aan muziek er mee luistert, en af en toe op Facebook, Twitter, en andere Social Media, en site's als YouTube zit?
Je zou er een dag mee moeten kunnen halen.
Hoe goed zijn de dingen als de meegeleverde oplader? Bij mij zijn deze namelijk binnen 3 dagen kapot...
Ik vind het een prima kwaliteit. Beter dan de gemiddelde Chinese oplader.
En hoe zit het mij de brouwkwaliteit? Sinds april/mei 2013 heb ik nu een Samsung Galaxy S2, waarvan inmiddels da batterij dood is, de MicroUSB ingang (oplader stekker) bijna helemaal kapot is, en de hoofdtelefoonuitgang het alleen nog maar in 1 oortje het doet, hoe zit het met dit soort zaken bij de OnePlus One?

Alvast superbedankt!
Een Samsung Galaxy S2 is al wel een aantal jaren oud, hoe de OnePlus One zich houdt over 4 jaar kan niemand zeggen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• 418O2
Als je een degelijke s2 in een jaar kapot krijgt krijg je alles kapot.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 13:58

FeaR

In GoT we trust

Quad schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:19:
[...]
Ik durf redelijk te stellen dat hij ook beter of zeker gelijkwaardig is aan die van recente iPhones, HTC's dan wel Samsung. Van die merken heb ik diverse toestellen in gebruik (gehad) (zowel zakelijk als privé) en met de oplader van de OnePlus One is niets mis. Qua kabel is het zelfs beter dan de standaard ronde USB-kabel.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 12:32

RobertowNL

For your gear!

De US lader is nog (iets) beter naar mijn mening. Helaas krijgen wij zo'n Samsung style lader.

• 418O2
RobertowNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:36:
De US lader is nog (iets) beter naar mijn mening. Helaas krijgen wij zo'n Samsung style lader.
Wat is er mis dan? Kabel is wat kort, verder wel prima.

• Jesper Los
418O2 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:21:

Als je een degelijke s2 in een jaar kapot krijgt krijg je alles kapot.
Batterij komt denk ik daar het vele gebruik, net als hoofdtelefoonuitgang, oplader ingang kan een ander verhaal zijn, kan inderdaad komen door onvoorzichtig gebruik...

[qu
FeaR schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:22:
[...]

Ik durf redelijk te stellen dat hij ook beter of zeker gelijkwaardig is aan die van recente iPhones, HTC's dan wel Samsung. Van die merken heb ik diverse toestellen in gebruik (gehad) (zowel zakelijk als privé) en met de oplader van de OnePlus One is niets mis. Qua kabel is het zelfs beter dan de standaard ronde USB-kabel.
Als ik zo de kabel bekijk, lijkt het me dat je minder snel een draadbreuk hebt als bij een originele Samsung lader?

ote][
RobertowNL schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:36:
Tja, ik heb hier thuis helaas geen US ingang...
b]Quad schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:19:[/b]
[...]

Je zou er een dag mee moeten kunnen halen.

[...]

[...]

Een Samsung Galaxy S2 is al wel een aantal jaren oud, hoe de OnePlus One zich houdt over 4 jaar kan niemand zeggen.
[/quote]

Batterij zit dus wel snor, oplader ziet er ook goed uit, ik begrijp dat je daar over nog niet zo heel veel kunt zeggen...

Hoe zit het verder met zaken als garantie?

• Vandread
Garantie procedure is meestal nogal langdradig, dus wellicht met jou talent tot slopen is dit niet de telefoon voor jou ;) ook kan je het momenteel schudden in de lokale repairshop om de hoek....

Verder is het een fantastische telefoon...

• Jesper Los
Vandread schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 23:44:
Garantie procedure is meestal nogal langdradig, dus wellicht met jou talent tot slopen is dit niet de telefoon voor jou ;) ook kan je het momenteel schudden in de lokale repairshop om de hoek....

Verder is het een fantastische telefoon...
Ahh, dankjewel! ;)

Voor 299 vindt ik hem t proberen waard!

Hoe zit het met de software van de telefoon? Zit hier ook gewoon een Google Play Store op, en kun je dus gewoon alles (o.a. Whatsapp, games) op downloaden? Is die verder nog waterdicht?, de een zegt van wel, en de ander van niet, en hoelang kan deze dan onder water blijven, en tot hoe diep?

Alvast bedankt!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 13:58

FeaR

In GoT we trust

Jesper Los schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:35:
Hoe zit het met de software van de telefoon? Zit hier ook gewoon een Google Play Store op, en kun je dus gewoon alles (o.a. Whatsapp, games) op downloaden? Is die verder nog waterdicht?, de een zegt van wel, en de ander van niet, en hoelang kan deze dan onder water blijven, en tot hoe diep?
Heb je überhaupt dit topic dan wel Google geraadpleegd? De eerste hit op Google over de waterdichtheid geeft het antwoord. Op GoT verwachten we toch wel iets van minimale eigen inzet, dat mis ik op dit moment wel.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Ik doe zomaar iets geks:
Jesper Los schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:43:
Hoe zit het verder met zaken als garantie?
http://gathering.tweakers...filter_keywords]=garantie
Jesper Los schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:35:
[...]
http://gathering.tweakers...lter_keywords]=waterdicht

http://gathering.tweakers...lter_keywords]=play store

• barrymossel
Heeft iemand al eens meegemaakt dat de kleuren van het scherm heel erg "geel" werden? Mijn vrouw omschreef het als "ouderwetse" kleuren. Beetje moeilijk te omschrijven. Na een herstart is het weer normaal. Screenshot genomen toen de kleuren verkeerd waren, maar deze ziet er precies zo uit als een screenshot na de herstart.

Heb dit nu al een keer of vijf gehad. Iemand enig idee?

• vinom
Google maar eens op Oneplus One Yellow Band ;)

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Yellow band is niet iets wat na een herstart verdwijnt...

@barry,
Nee, geen problemen mee. Op welke versie draai je?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Blue Eyed Devil
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-04 12:32
Ik wacht nu al bijna 2 weken :/.

Bij DHL zeggen ze dat oneplus in fout is, en bij oneplus beweren ze dat het pakketje al verzonden is :/.

https://forums.oneplus.ne...-delivery-problem.113807/

• Terryb47
barrymossel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:13:
Heeft iemand al eens meegemaakt dat de kleuren van het scherm heel erg "geel" werden? Mijn vrouw omschreef het als "ouderwetse" kleuren. Beetje moeilijk te omschrijven. Na een herstart is het weer normaal. Screenshot genomen toen de kleuren verkeerd waren, maar deze ziet er precies zo uit als een screenshot na de herstart.

Heb dit nu al een keer of vijf gehad. Iemand enig idee?
Heb je auto-brightness aanstaan?

• barrymossel
cypher21 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:50:
Yellow band is niet iets wat na een herstart verdwijnt...

@barry,
Nee, geen problemen mee. Op welke versie draai je?
Nightlies. Maar had het ook bij Paranoid Android en volgens mij ook bij SlimKat.
Terryb47 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 11:04:
[...]

Heb je auto-brightness aanstaan?
Yup en ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Afgelopen weekend met veel zonlicht gebeurde het ook ineens herinner ik me nu.

• Terryb47
dan is dat opgelost >:)

scherm wordt inderdaad "gelig" met lage brightness settings, niks aan te doen helaas.
Ik heb m'n brightness vrij laag staan binnenshuis want ik vind het scherm heel snel al te fel van m'n OPO. Verder heb ik weinig op te merken (los van de gele waas) ben er een weekje mee op vakantie geweest - geen enkele bug of wat dan ook meegemaakt, over de camera ben ik tevreden. Ook de formaat van de OPO (kom van een S3 af) ben ik nu gewend aan geraakt, het is niet zoveel breder, alleen wat langer.
.

[ Voor 17% gewijzigd door Terryb47 op 17-09-2014 11:31 ]

• barrymossel
Je hebt gelijk Terry, thanks. Al gebeurt het dus bij een hoge brightness (bij mij). Lijkt me toch wel een bug in ieder geval, want het ziet er werkelijk niet uit...

• CLB
  • Niet online

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Vandread
Is natuurlijk een hele sumiere vraag, de vraag is of ze het willen op korte termijn: ik denk van niet.

• RacerBas
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 11:03
Sinds kort doen ineens de speakers van mijn telefoon niks meer, apps crashen of geven simpelweg geen geluid. Dit geld ook voor systeemgeluiden. Headset en bluetooth geluid lijken het nog wel te doen. Iemand een idee waardoor dit veroorzaakt wordt?

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-11 09:51
Mijn OPO gaat altijd maar één keer over. Daarna is-ie stil en trilt wel. Heb al door alle instellingen zitten zoeken, maar kan niets vinden wat mijns inziens hiermee te maken heeft. Iemand die hier ook last van heeft of weet waar het in zit en wat evt. de oplossing is?

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 08:54
Powder Toastman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:59:
Mijn OPO gaat altijd maar één keer over. Daarna is-ie stil en trilt wel. Heb al door alle instellingen zitten zoeken, maar kan niets vinden wat mijns inziens hiermee te maken heeft. Iemand die hier ook last van heeft of weet waar het in zit en wat evt. de oplossing is?
Komt door je ringtone (denk ik). Heb hetzelfde probleem gehad, bleek dat een aantal ringtones (waaronder de standaard ringtone) gewoon maar 1x een toon geven. Bij het kiezen van een andere ringtone even testen of je meer dan 1x een toon hoort en dan een van die kiezen.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-11 09:51
Grimmie187 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:06:
[...]

Komt door je ringtone (denk ik). Heb hetzelfde probleem gehad, bleek dat een aantal ringtones (waaronder de standaard ringtone) gewoon maar 1x een toon geven. Bij het kiezen van een andere ringtone even testen of je meer dan 1x een toon hoort en dan een van die kiezen.
Bedankt voor je snelle reactie. Zal vanavond eens uitproberen met andere ringtones.

• cypher21
Hmm, zelfs op Franco R18 het probleem.dat het scherm.compleet flipt.
Heb het met screen cast kunnen opnemen:
OnePlus touch issues: http://youtu.be/cTbM84Q1wy8\

Een vinger op het scherm houden en dan een of meerdere erbij resulteerd in een complete chaos

[ Voor 23% gewijzigd door cypher21 op 17-09-2014 15:38 ]

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:35
cypher21 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:35:

Een vinger op het scherm houden en dan een of meerdere erbij resulteerd in een complete chaos
Video privé?

• cypher21

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:10
cypher21 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:35:

Heb ik ook gehad met Franco R18. Installeer eens Multitouch Tester, kan je precies zien wat er gebeurt.

Na AK Kernel geflashed te hebben ervaar ik geen problemen meer!

• cypher21
Bas. schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:06:
[...]

Heb ik ook gehad met Franco R18. Installeer eens Multitouch Tester, kan je precies zien wat er gebeurt.

Na AK Kernel geflashed te hebben ervaar ik geen problemen meer!
Komt maar heel zelden voor, een keer per week oid, en dan fixed een reboot het probleem.
Dit heb ik met stock kernel op 25R 30O, 33R en Franco R15 t/m 18
Denk eerlijk gezegd dat het niet kernel gerelateerd is.
Die youtube video is van multitouch tester ;)

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 17-09-2014 16:09 ]

• Bas.
  • Laatst online: 15:10
cypher21 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:08:
[...]

Komt maar heel zelden voor, een keer per week oid, en dan fixed een reboot het probleem.
Dit heb ik met stock kernel op 25R 30O, 33R en Franco R15 t/m 18
Denk eerlijk gezegd dat het niet kernel gerelateerd is.
Die youtube video is van multitouch tester ;)
Vreemd. Ik heb met de standaard kernel geen problemen gehad. Na de flash van Franco R18 had ik het diezelfde dag al. Reboot mocht ook niet baten.

offtopic: ik zit op school dus kan het YT filmpje niet bekijken. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bas. op 17-09-2014 16:11 ]

Verwijderd

Nogal nieuw in die zaken dus wrsch doe ik iets verkeerd.

Wou dus als noob ook eens Franco Kernel flashen (zowel r1 als r18 geprobeerd) vanuit recovery (geen idee wat het inhoudt en waar ik mee bezig ben) maar krijg telkens 'installation aborted' en 'wrong footer' errors.
Zie ik iets simpel over het hoofd, of raden jullie mij aan om daar met mijn poten ver af te blijven zodat ik mijn toestel niet naar de knoppen help...

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-11 08:54
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:47:

Wou dus als noob ook eens Franco Kernel flashen (zowel r1 als r18 geprobeerd) vanuit recovery (geen idee wat het inhoudt en waar ik mee bezig ben) maar krijg telkens 'installation aborted' en 'wrong footer' errors.
Zie ik iets simpel over het hoofd, of raden jullie mij aan om daar met mijn poten ver af te blijven zodat ik mijn toestel niet naar de knoppen help...
Mwah naar de knoppen helpen zal wel mee vallen maar het is wel handig als je weet waar je mee bezig bent.. :+

Op xda-developers.com staan zat guides waar het hele proces staat uitgelegd (kan op het moment niet linken helaas).

• barrymossel
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 18:47:

Even schaamteloos: http://www.oneplus-one.nl...-custom-roms-oneplus-one/

Bootloader unlocken, custom recovery erop, dan Franco r18 flashen vanuit recovery.

• CLB
  • Niet online

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Niet alleen bamboo, ze zijn zelfs van plan het hele concept van Styleswap covers te annuleren omdat de installatie een hachelijke zaak is door pover design.

https://forums.oneplus.ne...-styleswap-covers.115575/
Ultimately, we made the very hard choice to stop production of StyleSwap coverss for the OnePlus One. We simply aren't comfortable mass releasing a product that does not offer the best user experience.

We are also still looking into the possibility of releasing limited edition Ones which come with a Kevlar or Denim cover out of the box.
Ieder die al een Oneplus heeft zal dan niet aan die kevlar/denim covers geraken want ze komen met een nieuw toestel ipv de sandstone cover.

Pijnlijke zaak. :|

Het wordt klussen met een made in china stylecover op eigen risico.

[ Voor 3% gewijzigd door anessie op 18-09-2014 01:47 ]

• Mathijs14
  • Laatst online: 16:27
Is toch te triest voor woorden? Hoe kan het nou zijn dat ze die Sandstone Black en Silk White covers well kunnen mass produceren maar geen andere soorten backcovers? Naar mijn idee zijn ze gewoon bang dat de gebruiker de telefoon verkloot met het verwisselen van de backcover, daar moet je namelijk best voorzichtig mee zijn (en een plectrum gebruiken).

Dit is een lachertje voor een bedrijf wat als slogan "Never Settle" heeft..

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:08
Erg jammer geen covers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22
mathijs55 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:19:
Naar mijn idee zijn ze gewoon bang dat de gebruiker de telefoon verkloot met het verwisselen van de backcover, ...
Ik denk dat dit inderdaad de achterliggende gedachte is.

Punctuality is the politeness of kings

• barrymossel
mathijs55 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 07:19:
Is toch te triest voor woorden? Hoe kan het nou zijn dat ze die Sandstone Black en Silk White covers well kunnen mass produceren maar geen andere soorten backcovers? Naar mijn idee zijn ze gewoon bang dat de gebruiker de telefoon verkloot met het verwisselen van de backcover, daar moet je namelijk best voorzichtig mee zijn (en een plectrum gebruiken).

Dit is een lachertje voor een bedrijf wat als slogan "Never Settle" heeft..
Dat zeggen ze toch ook?
But now we know that we could have designed the removal process of the back covers better; it’s tricky and makes frequent switches difficult. The swap can also leave the back cover slightly creaky or loose, and it risks damage to the battery which is exposed for a short time.
Alleen geloof ik dat juist niet. Risico dat de batterij beschadigt?? En daarbij releasen ze wel de Sandstone cover. Is die dan makkelijker te verwijderen? Nee, vast niet. En de batterij heeft dan evenveel kans om te 'beschadigen'. Nee, volgens mij weer een leugen om iets anders te verdoezelen. Faal op faal... ;w ;w

Daarbij willen ze wel telefoons met denim en kevlar uitgeven (waar de covers er dus al op zitten), maar waarom dan geen bamboe of hout? Gaat er gewoon iets gigantisch mis met het hout op de covers plakken? Geef dat dan gewoon toe.

[ Voor 8% gewijzigd door barrymossel op 18-09-2014 08:27 . Reden: toevoeging ]

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Geldt dit alleen voor de kevlar/bamboo covers etc? Komen er nog wel whitesilk en sandstoneblack covers beschikbaar om te kopen? Ik wilde eigenlijk wel een witte cover hebben voor mijn OPO.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Rixos schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:23:
Geldt dit alleen voor de kevlar/bamboo covers etc? Komen er nog wel whitesilk en sandstoneblack covers beschikbaar om te kopen? Ik wilde eigenlijk wel een witte cover hebben voor mijn OPO.
Dit betreft helaas alle covers

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-11 00:02

krouwen

Hardware Enthusiast

Heeft iemand al geprobeerd de backcover er af te halen hier?

Ik durf het zelf niet, zeker omdat ik bij Vraag en Aanbod een keer een OPO zag staan met de tekst: "kleine beschadeging bij de rand door het er af halen van de backcover, verder geen schade".

Edit: YouTube: Oneplus One: How to Easily Remove Back Cover zo te zien is het nogal een onderneming.

[ Voor 200% gewijzigd door krouwen op 18-09-2014 09:33 ]

• barrymossel
Rixos schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:23:
Even lezen bij het linkje van anessie:
Sandstone Black dus wel via support. White blijkbaar niet. Kevlar en denim misschien wel, maar dan alleen als gehele telefoon, dus geen losse cover.

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
ahhh GVD, echt jammer en natuurlijk weer een dikke FAIL. Probeer nog wel zo'n Bamboo cover te pakken te krijgen, maar waarschijnlijk moet je dan eerst weken om een invite zeuren op het forum of mee doen aan rare prijsvragen ofzo ;( kleine kans dat je d'r één te pakken krijgt.
Ik vind het echt schandalig eigenlijk, want ik kocht de telefoon toch ook echt omdat ik die covers tof vond. Het is een feature die ze mee verkopen imo en nu opeens zeggen, aaaaaaand its gone. Gelukkig ben ik verder wel super tevreden over de telefoon (en de prijs natuurlijk), maar het bedrijf vertrouw ik verder echt voor geen meter meer. Ik ben er klaar mee, en ik hoop zeer dat ik geen problemen krijg met de telefoon en nog iets te maken moet hebben met Oneplus.

• Vandread
Dus je hebt nog geen Oneplus, je hebt wel vertrouwen in de telefoon, niet in het bedrijf? Raar verhaal...

Dit soort pionierende bedrijfsvoering heeft gewoon bepaalde eigenschappen... een ervan is dat je wel eens iets tegenkomt waar je eigenlijk toch niet achter staat, dan moet je niet bang zijn het te schrappen, sjapeau O+!

Die covers vind ik echt niet boeiend gelukkig....

• barrymossel
Vandread schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:21:
Dus je hebt nog geen Oneplus, je hebt wel vertrouwen in de telefoon, niet in het bedrijf? Raar verhaal...

Dit soort pionierende bedrijfsvoering heeft gewoon bepaalde eigenschappen... een ervan is dat je wel eens iets tegenkomt waar je eigenlijk toch niet achter staat, dan moet je niet bang zijn het te schrappen, sjapeau O+!

Niks raars aan. Echt helemaal niks. De telefoon is best prima (en schijnbaar heeft hij hem wel). Het bedrijf daarentegen is niet te vertrouwen en blijft liegen en falen. Ik snap best dat je met een dergelijk bedrijf zo min mogelijk te maken wilt hebben (support, rma, garantie, etc.).

Bepaalde eigenschappen zeg je? Meerdere USP's (CM11 blijft grote bugs bevatten, StyleSwaps die toch niet worden uitgebracht, een HD scherm waar vaak een gele band in zit, 4G die niet overal werkt, etc.) waardoor het mogelijk was voor Oneplus om te hypen zijn niet waar gemaakt, waardoor mensen uiteindelijk misleid zijn. Dat heeft niks te maken met pionierende bedrijfsvoering, maar met misleiding en onethische bedrijfsvoering.

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:03
barrymossel schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:35:
[...]

Niks raars aan. Echt helemaal niks. De telefoon is best prima (en schijnbaar heeft hij hem wel). Het bedrijf daarentegen is niet te vertrouwen en blijft liegen en falen. Ik snap best dat je met een dergelijk bedrijf zo min mogelijk te maken wilt hebben (support, rma, garantie, etc.).

Bepaalde eigenschappen zeg je? Meerdere USP's (CM11 blijft grote bugs bevatten, StyleSwaps die toch niet worden uitgebracht, een HD scherm waar vaak een gele band in zit, 4G die niet overal werkt, etc.) waardoor het mogelijk was voor Oneplus om te hypen zijn niet waar gemaakt, waardoor mensen uiteindelijk misleid zijn. Dat heeft niks te maken met pionierende bedrijfsvoering, maar met misleiding en onethische bedrijfsvoering.
Ik denk niet dat het de bedoeling van OnePlus was om de genoemde problemen opzettelijk te creëren, dus misleiding lijkt me niet aan de orde.
Ze hadden deze problemen niet voorzien (wat begrijpelijk is wanneer je net start en iets voor het eerst doet) en dat leidt tot begrijpelijke ergernis bij kopers. Ik vind het wel een plus dat ze nu in ieder geval communiceren over de problemen die er zijn met de StyleSwap covers. Of ze de waarheid spreken, laat ik in het midden.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• barrymossel
Vozze schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:50:
[...]

Ik denk niet dat het de bedoeling van OnePlus was om de genoemde problemen opzettelijk te creëren, dus misleiding lijkt me niet aan de orde.
Ze hadden deze problemen niet voorzien (wat begrijpelijk is wanneer je net start en iets voor het eerst doet) en dat leidt tot begrijpelijke ergernis bij kopers. Ik vind het wel een plus dat ze nu in ieder geval communiceren over de problemen die er zijn met de StyleSwap covers. Of ze de waarheid spreken, laat ik in het midden.
Misleiding is inderdaad erg zwaar. Toch is dat hoe veel kopers en geïnteresseerden het zien. Of het nu een startup is of niet (en ik blijf van mening dat het dat niet is: Oppo!!), ik verwacht dat een product goed werkt, getest is en dat beloftes waargemaakt worden. Er valt zeker wat voor te zeggen dat ze (nu eindelijk) communiceren wat betreft de problemen, al had dat bij het community-based bedrijf dat ze claimen te zijn wel eerder (en vaker) gemogen. Daarbij bestaat (in mijn ogen) de communicatie vaak uit smoezen die niet eens waar zijn. Zo ook hier. En dat is in mijn ogen zeer kwalijk.

• jahallow
Vandread schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:21:

Uh, ik heb hem wel hoor..? En ik weet niet of je mee hebt gekregen wat een gedoe het is om onder garantie iets te laten fixen? Lees even het 1+1 forum, maar ik heb het vermoeden dat je daar al wel vaker zit.
Ik begrijp wel dat ik er zelf voor heb gekozen om als 'early adapter' tegen dingen aan te lopen en dat neem ik voor lief met deze prijs-kwaliteit verhouding, en ik ben nog steeds echt 'fan' van de telefoon zelf. Ik baal alleen wel echt van de covers, al overleef ik dat wel ;) Of ik ook echt een O+2 ga kopen.... daar moet ik tegen die tijd nog is heel goed over nadenken.

edit: het feit dat mensen BLIJ zijn dat ze 'eindelijk communiceren' zegt ook al genoeg. Ze hadden gewoon die covers niet zo prominent moeten zetten in hun launch presentatie. Dat hebben ze denk ik gedaan om discussies over de bouwkwaliteit (en dat die niet van metaal was) voor te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door jahallow op 18-09-2014 11:10 ]

• Vandread
@jahallow: Je invite verhaal zet mij nogal op het verkeerde been :) om iets anders dan een telefoon te bestellen heb je volgens mij geen invite nodig....
Hoop wel dat je een adopter bent en niet een adapter ;) ja ik heb genoeg op het Oneplus forum gezeten, tergend beroerd hoeveel naieve mensen daar zitten. En natuurlijk de 99% die geen shit heeft zie je amper en de 1% met gekloot gaat lekker brullen op een forum...

@barry: Ik besef dat ik bij een startend bedrijf iets koop, de sales/marketing kant pushed al USP's voordat de productie/ontwikkeling goed en wel gestart is, niets vreemds aan..... zal niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurd.
Zeker niet bij een startend bedrijf en ja ik zie het puur als startend bedrijf, dat OPPO er aandelen in heeft zegt helemaal NIETS over de bedrijfsvoering. Verder heeft OPPO ook zelden zo'n grote stroom aan telefoons naar het westen geleverd volgens mij, dus de ervaring is daar ook niet zozeer aanwezig.
Puur Chinese bedrijven staan vaak niet bekend om hun kwaliteit, consistentie en service en dat is volgens mij toch wat het is.... veel productieprocessen van westerse bedrijven in China worden niet voor niets begeleid door westerlingen om de kwaliteit te controleren.

Onethisch? Vind ik nogal dramatisch....
CM11 word niet inhouse ontwikkeld toch? Met dito risico's.... overigens heb ik geen problemen.
Yellowband: heeft gewoon een slechte afhandeling, maarja als er echt service op gaan verlenen kunnen ze het wel schudden, dan zijn ze klaar en heb je nooit meer service ;)

Maar ons verschil zit hem in het feit dat jij aan de marketing kant zit en ik meer aan de productie/operationele kant van zaken... en dat is ook goed, zo proberen we elkaar in balans te houden :>

Zjeez wat een lang verhaal is dit geworden....

• vinom
Ik kan mij er echt niet druk om maken over die covers. Er gaat binnenkort een case over en dan zie je het toch niet.

• jahallow
@vandread hehehe early adOpter indeed lol.

• barrymossel
Vandread schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:24:
@barry: Ik besef dat ik bij een startend bedrijf iets koop, de sales/marketing kant pushed al USP's voordat de productie/ontwikkeling goed en wel gestart is, niets vreemds aan..... zal niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurd.
Toch moeten ze in mijn ogen beloftes waarmaken. Anders krijg je ontevreden mensen (klanten). Dus kun je beter (redelijk) zeker weten dat je ze waar kunt maken. Dus niet eerst zeggen dat je mooie covers kunt maken, maar dat niet eerst testen? Of tenminste nadenken over het feit dat ze er op en er af moeten kunnen. Dus productie/ontwikkeling moet reeds op gang zijn (en was dit ook) wanneer je een (marketing) aankondiging doet. Anders ga je dit soort (grote) fouten maken en krijg je dus ontevreden mensen. En dat is voor je marketing inderdaad niet goed.
Zeker niet bij een startend bedrijf en ja ik zie het puur als startend bedrijf, dat OPPO er aandelen in heeft zegt helemaal NIETS over de bedrijfsvoering. Verder heeft OPPO ook zelden zo'n grote stroom aan telefoons naar het westen geleverd volgens mij, dus de ervaring is daar ook niet zozeer aanwezig.
Deze discussie wil ik zeker niet (weer) aanzwengelen, maar feit blijft dat vrijwel al het personeel van Oppo komt en ook de middelen (buiten de financiële middelen), zoals fabriek, R&D etc. gebruikt worden. Dat is wat anders dan de daadwerkelijke bedrijfsvoering, maar de zaken als productie/ontwikkeling zijn wel zeer verweven. Dus op dat vlak is het zeker geen startup.
Puur Chinese bedrijven staan vaak niet bekend om hun kwaliteit, consistentie en service en dat is volgens mij toch wat het is.... veel productieprocessen van westerse bedrijven in China worden niet voor niets begeleid door westerlingen om de kwaliteit te controleren.
Dus? Hun probleem toch? Als ze succes willen hebben (en houden), moeten ze zich dan blijkbaar laten ondersteunen door westerlingen. Keuze die zij al dan niet maken...
Onethisch? Vind ik nogal dramatisch....
Ik houd van drama, anders wordt alles zo makkelijk (onterecht) gerelativeerd. Feit blijft dat we geld betalen voor een product (en enkele beloftes). En dit moet dus perfect in orde zijn, of in orde worden gemaakt.
CM11 word niet inhouse ontwikkeld toch? Met dito risico's.... overigens heb ik geen problemen.
Wederom een keuze van hen. Ik koop iets bij Oneplus. Zij laten Cyanogen de software maken. Verantwoordelijkheid ligt bij Oneplus. En dat jij geen problemen hebt is fijn, maar er zijn velen die wel problemen hebben (gehad) of nog gaan krijgen.
Yellowband: heeft gewoon een slechte afhandeling, maarja als er echt service op gaan verlenen kunnen ze het wel schudden, dan zijn ze klaar en heb je nooit meer service ;)
Daarom hadden ze er vooraf over na moeten denken (of testen). Meerdere Oppo telefoons hadden deze problemen ook (met dezelfde hardware), dus ook hier wisten ze vooraf van. En Oppo vervangt die telefoons wel. Oneplus niet?
Maar ons verschil zit hem in het feit dat jij aan de marketing kant zit en ik meer aan de productie/operationele kant van zaken... en dat is ook goed, zo proberen we elkaar in balans te houden :>

Zjeez wat een lang verhaal is dit geworden....
Nogal ja ;)
vinom schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:27:
Ik kan mij er echt niet druk om maken over die covers. Er gaat binnenkort een case over en dan zie je het toch niet.
Jij niet, anderen wel.

• Vandread
We begrijpen elkaars visie/inzicht wel, maar we zijn het niet helemaal eens oOo

De telefoonmarkt blijft gewoon lastig, een echt gouden ei is er denk ik niet...

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 12:32

RobertowNL

For your gear!

krouwen schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:29:

Ik durf het zelf niet, zeker omdat ik bij Vraag en Aanbod een keer een OPO zag staan met de tekst: "kleine beschadeging bij de rand door het er af halen van de backcover, verder geen schade".

Edit: YouTube: Oneplus One: How to Easily Remove Back Cover zo te zien is het nogal een onderneming.
Zojuist even gedaan zoals bovenstaande filmpje. Het viel allemaal wel mee, minuutje werk.
Ga zeker proberen nog een styleswap te krijgen, maar als dat niet lukt dan is het jammer maar helaas :+

• foekebooij
  • Laatst online: 16-11 07:30
Net de OPO binnen, wat een beest. Ik kom vanaf een iPhone 5, ben heel benieuwd hoe de maat en het besturingssysteem me gaan bevallen. Overstap gedaan omdat de iPhone 6plus met met 64GB te veel geld zou gaan kosten.
Ik ben overigens erg te spreken over de kwaliteit en design van de verpakking, misschien iets stoms maar tot op heden is dat het enige waarover ik iets kan zeggen.
Nog geen gele waas of dode pixels, hopen dat dat zo blijft.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

But now we know that we could have designed the removal process of the back covers better; it’s tricky and makes frequent switches difficult. The swap can also leave the back cover slightly creaky or loose, and it risks damage to the battery which is exposed for a short time.
Wat een rukreden.

Bij een S2 ruk ik dat ding er om de dag vanaf. Past nog steeds even goed. en de batterij is ook nog niet spontaan ontploft...

Gewoon weer een gevalletje stront verkopen aan je klanten.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:24

GforceNL

Out of memory....

Hier net de telefoon binnen, kom ook van een iPhone 5s. Formaat is super, ben je zo aan gewend. Android is wel een ander verhaal, moet weer even m'n draai vinden. Vorig jaar nog de HTC one gehad, dus zo'n grote aanpassing is het niet. Zit wel FF te klooien met de mail app, eerst eens proberen die conversaties uit te schakelen...

<Zinloze tekst hier>

• Mathijs14
  • Laatst online: 16:27
krouwen schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:29:

Ja hoor, stelde geen ruk voor. Even een plectrum gebruiken zodat je de zijkant niet beschadigd. Minuutje en t is eraf.

• barrymossel
gforcegti schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:52:
Hier net de telefoon binnen, kom ook van een iPhone 5s. Formaat is super, ben je zo aan gewend. Android is wel een ander verhaal, moet weer even m'n draai vinden. Vorig jaar nog de HTC one gehad, dus zo'n grote aanpassing is het niet. Zit wel FF te klooien met de mail app, eerst eens proberen die conversaties uit te schakelen...
Conversaties in de mail app?

• midego
  • Laatst online: 11-01 08:49
Ik denk dat hij alle mailtjes los wilt hebben ipv een conversatie in 1 mail.

• barrymossel
midego schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:49:
[...]

Ik denk dat hij alle mailtjes los wilt hebben ipv een conversatie in 1 mail.
Is bij mij het geval en kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb aangepast. (Maar dat kan aan mij liggen.)

• EeePC
  • Laatst online: 17-11 12:50
Zojuist een besteld! Ik had geluk met het vinden van een (gratis) invite vandaag. Tijdje getwijfeld, maar omdat de iPhone 6 niet te betalen is ga ik naar de One overstappen vanaf mijn 4S. Ben benieuwd naar het formaat, is aanzienlijk groter. En naar Android, nog nooit gebruikt. Hoop dat het overstappen een beetje gemakkelijk gaat. Iemand nog tips om het een en ander simpel over te zetten (contacten, agenda etc.)?

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:09

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb net tydens een Skype-sessie tussen 2 One's een nadeeltje ondekt: de mic en speakers zitten vlak naast elkaar, waardoor je steeds gigantische feedback krijgt :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• 418O2
EeePC schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:53:
Zojuist een besteld! Ik had geluk met het vinden van een (gratis) invite vandaag. Tijdje getwijfeld, maar omdat de iPhone 6 niet te betalen is ga ik naar de One overstappen vanaf mijn 4S. Ben benieuwd naar het formaat, is aanzienlijk groter. En naar Android, nog nooit gebruikt. Hoop dat het overstappen een beetje gemakkelijk gaat. Iemand nog tips om het een en ander simpel over te zetten (contacten, agenda etc.)?
Je overgeven aan google en alles bij hun zetten. Werkt het beste.

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:45
EeePC schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:53:
Ik heb op al mijn Android-telefoons gewoon mijn iCloud agenda en contacten kunnen synchroniseren. Werkt wel zo lekker op de Mac.
Pagina: 1 ... 40 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.