Oh dat zou best kunnen. Ik ben geen fotograaf en ik kan alleen de telefoon in de goede richting wijzen en op "foto nemen" drukken. Misschien maar een keer met de instellingen spelen dan.psvunited schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:37:
[...]
Daar heb ik mijn twijfels over, bij de iPhone is het wel meer voor geconfigureerd waardoor je dus met de standaard settings betere foto's maakt.
Als je met de settings speelt van de OnePlus ben ik er van overtuigd dat hij minimaal gelijkwaardige foto's kan maken
Deze YouTuber heeft de OnePlus One camera inmiddels uitgebreid getest: YouTube: OnePlus One 4K UHDMartijn19 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 21:47:
[...]
Oh dat zou best kunnen. Ik ben geen fotograaf en ik kan alleen de telefoon in de goede richting wijzen en op "foto nemen" drukken. Misschien maar een keer met de instellingen spelen dan.
Zie zijn account voor andere video's, bijvoorbeeld een vergelijking tussen de OPO en de Canon 5D Mark III (een digitale spiegelreflex camera van enkele duizenden euros).
Ik vind het allemaal hoogst indrukwekkend. Wat natuurlijk wel meespeelt is dat dit iemand is die goed met camera's kan omgaan.
Edit: hij heeft ook de geluidsopname getest, behoorlijk goed: YouTube: OnePlus One audio test
[ Voor 12% gewijzigd door goldstriker op 06-09-2014 00:40 ]
Heeft iemand anders het probleem dat zijn Oneplus eens in de zoveel tijd vraagt om een SIM kaart PIN?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Heb je toevallig je simkaart zelf verknipt tot microsim?
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
nee
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb nu 4 verschillende toolboxes geprobeerd en custom guides maar ik krijg t niet voor elkaar om met adb te connecten. Als ik "adb devices" doe blijft de lijst leeg. USB debugging staat aan... welke stap mis ik?
Usb foutopsporing aangezet?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik ga even neuzen in t Root/Custom rom topic...USB debugging staat aan
Wie zei er ook alweer dat t zo makkelijk was...? Wat een leugen
[ Voor 75% gewijzigd door Cartman! op 06-09-2014 11:53 ]
Precies het zelfde gehad, gewoon via cmd rooten. Dan werkt het wel. Zal zo is die guide zoeken
Sinds ik de One een paar weken geleden heb ontvangen heb ik een paar updates gehad. Het viel me bij het updaten op dat ik dan zo'n groen android poppetje zie met Chinese tekens eronder - geen Engels. Is dat bij iedereen zo? Of hebben ze mij een Chinese One gestuurd?
Bij mij is dat ook zo. Dus of we hebben allebei een Chinese One of het is bij iedereen zo.goldstriker schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:27:
Sinds ik de One een paar weken geleden heb ontvangen heb ik een paar updates gehad. Het viel me bij het updaten op dat ik dan zo'n groen android poppetje zie met Chinese tekens eronder - geen Engels. Is dat bij iedereen zo? Of hebben ze mij een Chinese One gestuurd?
Zelf gisteren binnen gehad, zo ver erg mooi ding, moet alleen nog een goede non intrusive cover vinden (suggesties?)
! ding viel mij alleen wel op en snap ik nog niet echt en dat is het extreme hoge dataverbruik van youtube.
10Min full HD meer als 300MB, 1Min op 144P 20MB
Snap er geen zak van.
! ding viel mij alleen wel op en snap ik nog niet echt en dat is het extreme hoge dataverbruik van youtube.
Snap er geen zak van.
Hier, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2788632Cartman! schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 11:38:
[...]
Ik ga even neuzen in t Root/Custom rom topic...
Wie zei er ook alweer dat t zo makkelijk was...? Wat een leugen
Ik zou eerst even heel je telefoon naar fabrieksinstellingen zetten en dan deze stappen uitvoeren.
t-mobile ook.Aggressor schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:23:
is de 4g ondersteuning nog steeds zo slecht?
alleen met telfort is er 4g?
met hi dus niet?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb zeer regelmatig 4G van Vodafone.Aggressor schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 14:23:
is de 4g ondersteuning nog steeds zo slecht?
alleen met telfort is er 4g?
met hi dus niet?
Dat werkte dus niet. Ik moest eerst handmatig een driver kiezen en daarna nogmaals aangeven dat het om een Android ADB Device ging. Rooten is inmiddels wel gelukt overigens nadat t gedoe met de drivers geregeld was.psvunited schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:53:
[...]
Hier, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2788632
Ik zou eerst even heel je telefoon naar fabrieksinstellingen zetten en dan deze stappen uitvoeren.
[ Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 06-09-2014 16:46 ]
Verwijderd
Dat weet je toch als je FULL HD gebruikt...wat is daar aan te snappen? Kwaliteit heeft zo zijn gevolgen.Chiyeko schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 13:52:
Zelf gisteren binnen gehad, zo ver erg mooi ding, moet alleen nog een goede non intrusive cover vinden (suggesties?)
Snap er geen zak van.
Download eens een film van 90 min in mpeg2 naar je pc,idd 4 gb of meer.
Kwaliteit willen is betalen
Instellingen- optie voor ontwikkelaars ( als je dit niet hebt ga je naar. Over de telefoon en druk je 6 keer op buildnummer) - aanraakbewegingen weergeven
Full HD is nog te begrijpen maar op 144P 20MB per min is insane! Lijtk wel alsof hij full HD binnen haalt hoe dan ook (en ja heb hem al standrd op 480P staan).Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 16:58:
[...]
Dat weet je toch als je FULL HD gebruikt...wat is daar aan te snappen? Kwaliteit heeft zo zijn gevolgen.
Download eens een film van 90 min in mpeg2 naar je pc,idd 4 gb of meer.
Kwaliteit willen is betalen
is hij is constant aan het screencasten, dat kan ook nogDrNizeGuy schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:15:
Instellingen- optie voor ontwikkelaars ( als je dit niet hebt ga je naar. Over de telefoon en druk je 6 keer op buildnummer) - aanraakbewegingen weergeven
Heb je power+vol up ingedrukt gehad?Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:13:
Als ik mijn vinger op het scherm plaats verschijnt er een wit bolletje wat mijn vinger op de voet volgt,dit was er eerst niet.
Hoe krijg ik dit weg?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat is power + vol down. Volume up is screencast, heb die app uitgeschakeld omdat ik hem niet meer kon laten stoppen met opnemen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Vraagje over Swiftkey, heb die gisteren geïnstalleerd en werkt prima, alleen wanneer ik in landscape wat wil typen dan is het toetsenbord niet fullscreen, maar alleen aan de linkerkant van het scherm. Ben door flink wat settings gaan bladeren, maar kon geen optie vinden om dat te veranderen. Is die er?
Heb je onderstaande?

Indien ja, toets '123' lang gedrukt inhouden en kiezen voor volledig.

⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Bedankt,dat was hetDrNizeGuy schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 18:15:
Hier een goede bootloader-unlock/root guide: YouTube: OnePlus One - How to Root (Simple & Safe) .
Vandaag heb ik een fout gemaakt. De update scherm kwam tevoorschijn en drukte perongeluk op updaten. Dus zo had ik v30O en toen heb ik ook gelijk naar 33R geupdated. Kijken hoe veel verschil het gaat maken in batterij verbruik.
Maar hebben jullie het ook dat jullie whatsapp berichten laat ontvangen wanneer het scherm uit saat?
Maar hebben jullie het ook dat jullie whatsapp berichten laat ontvangen wanneer het scherm uit saat?
Nee, ook emails komen accuraat binnen middels push.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Heeft er iemand ervaring met de batterijduur tussen onderstaande versies:
22R: 11.0-XNPH22R - OnePlus One
25R: 11.00-XNPH25R - OnePlus One
Zelf heb ik de standaard versie er nog op staan zoals ik de telefoon heb ontvangen (22R)
En zit nu op onderstaande:
22 uur, en 40 minuten op accu. (scherm 38% 6 uur, en 5 minuten) - heb nog 7% lading over.
Gaat de batterij op 22R of 25R langer mee ? Iemand wie dit zo zou kunnen bevestigen?
Vriendelijk bedankt.
Zelf heb ik de standaard versie er nog op staan zoals ik de telefoon heb ontvangen (22R)
22 uur, en 40 minuten op accu. (scherm 38% 6 uur, en 5 minuten) - heb nog 7% lading over.
Gaat de batterij op 22R of 25R langer mee ? Iemand wie dit zo zou kunnen bevestigen?
Vriendelijk bedankt.
Ja heb het gevoel van wel, ook mails..yeth3119 schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:33:
Vandaag heb ik een fout gemaakt. De update scherm kwam tevoorschijn en drukte perongeluk op updaten. Dus zo had ik v30O en toen heb ik ook gelijk naar 33R geupdated. Kijken hoe veel verschil het gaat maken in batterij verbruik.
Momenteel draai ik 33R, 1d 6h en 47 min op accu, nog 51% over. Echter zijn er dus blijkbaar ook mensen waarbij 30 en 33 minder presteren dan 25slabetje schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:07:
Heeft er iemand ervaring met de batterijduur tussen onderstaande versies:
Vriendelijk bedankt.
Quad schreef op zondag 07 september 2014 @ 17:02:
Nee, ook emails komen accuraat binnen middels push.
Laat is meestal een minuut ofzo. Ik krijg dan 5 whatsapp berichten te gelijk die 1 of 2min geleden zijn verstuurt.
Heb even gekeken, maar hij staat al op "Full", maar beslaat toch niet het hele scherm. Blijft zoals je in het screenshot laat zien.Quad schreef op zondag 07 september 2014 @ 00:41:
Heb je onderstaande?
[afbeelding]
Is er weer een nieuwe update? 33R? Of was die er al?
Ik kan nergens patchnotes vinden of iets dergelijks.
33R was er al een tijdje (sinds week 33, vandaar de 33 in 33R.)Rixos schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:01:
Is er weer een nieuwe update? 33R? Of was die er al?
Iemand die weet wanneer de volgende op de planning staat?
[ Voor 9% gewijzigd door batumulia op 08-09-2014 11:10 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik heb sinds gisteren precies hetzelfde probleem. Gister tot 4 keer toe mijn simkaart code opnieuw moeten invullen. Heb jij inmiddels al een oplossing gevonden. Andere fora boden voor zover ik kon vinden geen uitkomst...MGSNK schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 10:31:
Heeft iemand anders het probleem dat zijn Oneplus eens in de zoveel tijd vraagt om een SIM kaart PIN?
Ik heb zelf geen simkaart code erop staan, maar had/heb vergelijkbare problemen dat af en toe de signaalbar leeg is. Lijkt erop of de radio gereset wordt.Trabbie_ schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:57:
[...]
Ik heb sinds gisteren precies hetzelfde probleem. Gister tot 4 keer toe mijn simkaart code opnieuw moeten invullen. Heb jij inmiddels al een oplossing gevonden. Andere fora boden voor zover ik kon vinden geen uitkomst...
Dit had ik met een zelfgeknnipte simkaart, daarna maar een nieuwe besteld maar ook daar dezelfde problemen mee.
gebeurd gelukkig niet vaak.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ook ik heb geen SIM code, maar ook het fenomeen dat de signaalbar af en toe geheel leeg is op locaties waar ik normaal geen bereik problemen heb. Versie 33R. Ik hoop dat dit in een toekomstige update wordt opgelost!
[ Voor 15% gewijzigd door chielmi op 08-09-2014 16:50 ]
Ik heb de telefoon nu een tijdje en hij bevalt eigenlijk goed op 1 punt na
Ik vind de geluidskwaliteit tijdens het bellen toch echt niet meer dan matig op zijn best.
Heb al 2 keer meegemaakt dat ik niets hoor totdat ik de telefoon reset.
en de meeste tijd is de geluidskwaliteit echt ondermaats echo/haperend/stotterend.
Zou dit exemplarisch kunnen zijn of hebben meer mensen hier last van ?
Ik vind de geluidskwaliteit tijdens het bellen toch echt niet meer dan matig op zijn best.
en de meeste tijd is de geluidskwaliteit echt ondermaats echo/haperend/stotterend.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Als de nieuwe iphone 6 (5.5inch) tegen valt qua prijs dan lijkt dit me wel een leuk toestel, mits te krijgen :-)
Dan maar geen 4G, 3G zal ook best prima internetten. Ik wil gewoon een groot scherm.
Nu zal ik hem in buitenland ook vaak gebruiken met gps als ik weer eens verdwaald ben daarom heb ik dus een in zonlicht goed afleesbaar scherm nodig.
Ik lees twee reviews de 1e zegt niet geweldig afleesbaar scherm de 2e zegt goed af te lezen buiten in zonlicht.
LCD is meestal niet best, Amoled is perfect hoe vinden jullie de afleesbaarheid in fel zonlicht?
Dan maar geen 4G, 3G zal ook best prima internetten. Ik wil gewoon een groot scherm.
Nu zal ik hem in buitenland ook vaak gebruiken met gps als ik weer eens verdwaald ben daarom heb ik dus een in zonlicht goed afleesbaar scherm nodig.
Ik lees twee reviews de 1e zegt niet geweldig afleesbaar scherm de 2e zegt goed af te lezen buiten in zonlicht.
LCD is meestal niet best, Amoled is perfect hoe vinden jullie de afleesbaarheid in fel zonlicht?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik kom van een Note 1 die ik juist vanwege de slechte leesbaarheid in het zonlicht heb verruilt voor deze. Ik kan deze echt een heel stuk beter aflezen als de note met zijn amoled.
Kleuren zijn wel mooier van de amoled (meer contrast) maar buiten is de one+ echt een stuk beter !
Kleuren zijn wel mooier van de amoled (meer contrast) maar buiten is de one+ echt een stuk beter !
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
harley schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:34:
Ik kom van een Note 1 die ik juist vanwege de slechte leesbaarheid in het zonlicht heb verruilt voor deze. Ik kan deze echt een heel stuk beter aflezen als de note met zijn amoled.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Is er ergens een change log te vinden van de verschillende versies van Cyanogen? Heb de update nog niet gedaan (dus zit nog op 25 in verband met de verhalen over het verslechteren van de batterijduur) en ben wel benieuwd naar wat er allemaal opgelost is. Merkte vanavond dat ik telefoongesprekken niet kon ophangen (er vervelend als per ongeluk het verkeerde nummer belt). Na een reboot was dat wel opgelost, maar wil weten of dat een bekende bug is.
Uit mijn gebruikersreview:Walkman schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:50:
Is er ergens een change log te vinden van de verschillende versies van Cyanogen? Heb de update nog niet gedaan (dus zit nog op 25 in verband met de verhalen over het verslechteren van de batterijduur) en ben wel benieuwd naar wat er allemaal opgelost is. Merkte vanavond dat ik telefoongesprekken niet kon ophangen (er vervelend als per ongeluk het verkeerde nummer belt). Na een reboot was dat wel opgelost, maar wil weten of dat een bekende bug is.
"Sinds ik de telefoon in gebruik heb mogen nemen hebben er al drie softwareupdates plaatsgevonden. Het is daarmee geruststellend om te zien dat CyanogenMod en OnePlus veel tijd en moeite steken in het verbeteren van de software.
Wanneer je het toestel koopt (ook nu nog) is de unit voorzien van CyanogenMod 11S versie 22R. Je kunt het toestel dan zelf updaten naar 25R, waarbij de voornaamste verbeteringen zitten in de functionaliteit van NFC.
Een tijdje later is versie 30O uitgekomen, waarmee er onder andere een nieuwe cameramodus is toegevoegd: Clear Image. Ik leg deze functie wat meer uit onder het kopje "Camera". Zoals ik zojuist ook heb aangegeven is de helderheid van de capacitieve knoppen met deze update omhooggeschroefd maar ook is de witbalans doorheen het hele systeem wat koeler (blauwer) gemaakt, omdat deze standaard ietwat gelig stond ingesteld. Ten slotte werd deze update ook gekenmerkt door het verfijnen van de tap-to-wake functionaliteit. Eerder wilde mijn beeldscherm namelijk ook in mijn zak wel eens geactiveerd worden, maar sinds er ook met de nabijheidssensor gewerkt wordt kan ik deze functie gerust aan laten staan zonder dat dit ongewild gebeurt. Eén bug die deze softwareupdate bij mij heeft veroorzaakt is dat ik nu de achtergrond van het AOSP vergrendelscherm niet meer kan veranderen. Deze achtergrond blijft telkens hetzelfde als dat van mijn launcher, terwijl het CM 11S-vergrendelscherm wel de 'custom' achtergrond overneemt.
De softwareupdate naar versie 33R is op het moment van schrijven de meest recente versie en brengt wat aanpassingen op het gebied van beveiliging. Er zijn dus geen grote bugfixes in deze versie aanwezig, wat betekent dat ook de bug inzake de achtergrond van het vergrendelscherm nog niet is opgelost."
Maar voor de prijs van een note4 heb je 2,5 keer een opoFrankGuthrie schreef op maandag 08 september 2014 @ 21:09:
[...]
, ga je nou een telefoon van 3 jaar geleden vergelijken met eentje van nu.....Beetje scheve vergelijking. Ik denk dat de Note 4 de One evenaart zo niet beter is.
Geluidskwaliteit tijdens bellen is ook het enige minpuntje wat mij betreft. Ik hoor een raar soort galmpje, alsof de onderdrukking van omgevingsgeluid door dat systeem met extra microfoons niet helemaal goed werkt of zo. Omgevingsgeluiden van de gesprekspartner lijken juist harder door te komen. Maar dat kan ook liggen aan de Xperia S van mijn vriendin, want zoiets heb ik alleen nog maar gemerkt als ik haar belde.harley schreef op maandag 08 september 2014 @ 17:07:
Ik heb de telefoon nu een tijdje en hij bevalt eigenlijk goed op 1 punt na
Punctuality is the politeness of kings
bericht in het foute topic geplaatst.
[ Voor 84% gewijzigd door RenaldoN op 09-09-2014 11:47 ]
Gisteren tijdens de spits midden in het voor mij onbekende den-haag ging die tijdens het navigeren met Maps ineens rebooten
Maar even een parkeerplek opgezocht
Ik heb de OnePlus One aan m'n vriendin gegeven aangezien ik zelf een M8 heb.dreamscape schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:36:
[...]
Geluidskwaliteit tijdens bellen is ook het enige minpuntje wat mij betreft. Ik hoor een raar soort galmpje, alsof de onderdrukking van omgevingsgeluid door dat systeem met extra microfoons niet helemaal goed werkt of zo. Omgevingsgeluiden van de gesprekspartner lijken juist harder door te komen. Maar dat kan ook liggen aan de Xperia S van mijn vriendin, want zoiets heb ik alleen nog maar gemerkt als ik haar belde.
Maar wanneer ik met haar bel hoor ik toch vaak dat haar microfoon "overstuurt".
Nu heeft ze er wel een handje van om hard te schreeuwen, maar dit oversturen was bij haar iPhone 4 en One X toch niet het geval.
Nu is het wel zo dat ik Vodafone heb en zij Simyo (KPN), dus HD Voice is een no-go. Maar ik heb er bij andere personen geen last van.
Iemand al reacties van personen aan de andere kant van de lijn gehoord over de gesprekskwaliteit? Goed/slecht verstaanbaar?
Rebooten gebeurt ook zo'n 1-3 keer per dag bij de hierboven beschreven OnePlus One. Draai op 33R. Meer mensen last van?TripleQ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:27:
Gisteren tijdens de spits midden in het voor mij onbekende den-haag ging die tijdens het navigeren met Maps ineens rebooten![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Majesty op 09-09-2014 12:43 ]
Nog nooit klachten gehad van mensen aan de andere kant van de lijn.Majesty schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:42:
[...]
Ik heb de OnePlus One aan m'n vriendin gegeven aangezien ik zelf een M8 heb.
Maar wanneer ik met haar bel hoor ik toch vaak dat haar microfoon "overstuurt".
Nu heeft ze er wel een handje van om hard te schreeuwen, maar dit oversturen was bij haar iPhone 4 en One X toch niet het geval.
Nu is het wel zo dat ik Vodafone heb en zij Simyo (KPN), dus HD Voice is een no-go. Maar ik heb er bij andere personen geen last van.
Iemand al reacties van personen aan de andere kant van de lijn gehoord over de gesprekskwaliteit? Goed/slecht verstaanbaar?
Een paar keer ernaar gevraagd en toen was de reactie dat het prima was.
Van mijn kant zou ik soms willen dat het geluid wat harder kon, vooral in situaties met veel achtergrond geluid is de ander gewoon echt moeilijk te verstaan.
Nooit last van (gehad)Majesty schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:42:
[...]
[...]
Rebooten gebeurt ook zo'n 1-3 keer per dag bij de hierboven beschreven OnePlus One. Draai op 33R. Meer mensen last van?
op geen enkele versie trouwens, 22, 25, 30 en nu 33
Iemand anders ook problemen met de HBO Go app? Als ik die opstart, na de laatste update (ja daar heb ik nu dus spijt van), krijg ik de melding: "A rooted device is detected. The application doesn't support rooted devices".
Iemand een mogelijke oplossing?
Iemand een mogelijke oplossing?
Live long and Prosper
ehmm...had ik misschien moeten zeggen, maar ik heb mijn OPO niet geroot. Die is nog standaard CM11....Maar blijkbaar ziet die app dat toch als root.
Live long and Prosper
Walkman schreef op maandag 08 september 2014 @ 23:29:
Thanks, dan wacht ik nog wel eventjes met updaten
36R OTA zou er dus over een week aankomen.36 OTA due in about a week when testing is complete.
Ontwikkelaar mailen en hopen dat ze wat aan willen passen.HNies schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:31:
ehmm...had ik misschien moeten zeggen, maar ik heb mijn OPO niet geroot. Die is nog standaard CM11....Maar blijkbaar ziet die app dat toch als root.
Zij zien Cyanogenmod als custom rom (en 99,9% van de gebruikers hebben root). De app werkt daardoor niet.
Ben benieuwd of het wat wordt.anessie schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 13:56:
[...]
[...]
36R OTA zou er dus over een week aankomen.
Eerlijk gezegd ben ik so far een beetje teleurgesteld in de updates voor de OPO.
Vaak lossen ze wel wat dingetjes op, maar ze introduceren ook weer een hoop nieuwe problemen met iedere update.
Ik heb 1 probleem en dat is de camera. Maar om hem terug te sturen..
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als de camera het niet doet zou ik de absoluut terugsturen
Ik dacht dat iedereen in 33R last had van een slechter batterijleven?418O2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:03:
Ik prijs me gelukkig, heb echt 0 problemen.
Ik niet hoor. 5:30 screentime op een dag met constant BT verbonden met mijn smartwatch.Rixos schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:09:
[...]
Ik dacht dat iedereen in 33R last had van een slechter batterijleven?
Hij doet het wel, alleen 's avonds of 's nachts met flits aan zijn er geen foto's te maken.cypher21 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:08:
Als de camera het niet doet zou ik de absoluut terugsturen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Is dat gelijk aan wat je haalde met 25R?418O2 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:10:
[...]
Ik niet hoor. 5:30 screentime op een dag met constant BT verbonden met mijn smartwatch.
Pf volgens mij wel, heb ik niet zo lang gebruikt, heb in de eerste week naar 30 geupdate geloof ik.
ik zit ook op 33R en kan me er niet druk om maken, accu duur is echt zo iets wat overrated is. als je telefoon geen week mee gaat is het best wel kort en zolang me accu het een dag volhoud vind ik het prima.
wat heb je nou aan 1,5 dag accuduur, dan kan je nog niks en moet je alsnog opladen.
dus mij boeid die update echt niet, ik ben veel blijer met de Clear image optie, daarmee maak je veel betere foto's en zeker bij weinig licht
wat heb je nou aan 1,5 dag accuduur, dan kan je nog niks en moet je alsnog opladen.
dus mij boeid die update echt niet, ik ben veel blijer met de Clear image optie, daarmee maak je veel betere foto's en zeker bij weinig licht
Ik vind de accu op 33R ook niet tegenvallen.
Kom er prima de dag mee door.
Same here, ook op 33R en heb nog niet vaak meegemaakt dat wanneer ik ga slapen ik minder dan 50% over heb. Nu ben ik ook niet bepaald een poweruser.cypher21 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:40:
Ik vind de accu op 33R ook niet tegenvallen.
Verder ook niks geen problemen (even afkloppen). De enige bug die ik tot nu toe heb ontdekt is met mijn onscreen buttons. Zodra ik mijn telefoon in landscape mode houdt dan gedraagt de back knop zich ineens als de zoek knop. Ik heb de plaatsing van de knoppen wel veranderd dus misschien heeft het daar mee te maken. Iemand die dit herkent?
Edit: Alleen het geval bij button layout: Recent - Home - Back. Zodra ik daar ook de zoekknop aan toe voeg dan gedraagt de back knop zich wel weer zoals het hoort.
[ Voor 10% gewijzigd door paidur op 09-09-2014 16:07 ]
Tsja en jou boeit spelling weer minder.thedon46 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:25:
ik zit ook op 33R en kan me er niet druk om maken, accu duur is echt zo iets wat overrated is. als je telefoon geen week mee gaat is het best wel kort en zolang me accu het een dag volhoud vind ik het prima.
Voor mij maakt de accuduur wel uit. Als ik weet dat ik normaal gesproken 7,5 uur sot kan halen en nu maximaal 5 uur haal, vind ik dat vervelend en wil ik toch liever die 7,5 uur terug. Ook al gebruik ik die niet in één dag. Al is het maar voor de uitschieters op dagen waarop je je telefoon veel gebruikt of iets dergelijks.
Clear Image optie is ook een mooie toevoeging natuurlijk
Verwijderd
Niet vergeten dat ge hier vooral de mensen aan het woord hoort met de bugs. Voor elk lid hier die een bug of negatief punt post, zijn er wrsch een twintigtal met een perfect werkende oneplus. Waaronder mezelf
Dit dus precies.Majesty schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:08:
[...]
Tsja en jou boeit spelling weer minder.
Voor mij maakt de accuduur wel uit. Als ik weet dat ik normaal gesproken 7,5 uur sot kan halen en nu maximaal 5 uur haal, vind ik dat vervelend en wil ik toch liever die 7,5 uur terug. Ook al gebruik ik die niet in één dag. Al is het maar voor de uitschieters op dagen waarop je je telefoon veel gebruikt of iets dergelijks.
Clear Image optie is ook een mooie toevoeging natuurlijk.
Accuduur is voor mij juist 1 van de dingen die NIET overrated is.
Als ik me ergens aan irriteer dan is het een telefoon die ik dagelijks moet opladen.
Bij de OPO (op 25R) is het me vaak gebeurd dat ik pas na 2 dagen of zelfs na 3 dagen de telefoon moest opladen, dat vind ik gewoon fantastisch.
Ik weet ook zeker dat ik de na de OPO nooit meer terug ga naar een telefoon die ik dagelijks moet opladen.
Daarom is het accuverbruik ook een speerpunt in Android 'L'...thedon46 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:25:
ik zit ook op 33R en kan me er niet druk om maken, accu duur is echt zo iets wat overrated is.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Ik laad mn OPO elke nacht op en het is me nog nooit gelukt om hem in 1 dag leeg te trekken, 5 uur screen on time? Moet moeite doen om 2 uur te halen. Dus ook ik kan me niet echt druk maken of mn accu nu 10% meer of minder presteert (als dat uberhaupt al het geval is, voor mijn gevoel is er geen verschil tussen 25 en 33). Denk dat dat ook ongeveer is wat thedon46 bedoelt.
Hier gaat de accu tot nu toe langer mee met 33.
Ben tot nu toe blij dat ik heb geüpdatet.
Ben tot nu toe blij dat ik heb geüpdatet.
Heeft echt niemand last van dat whatsapp berichten met een vertraging van 1 a 2min inkomen als het scherm uit staat? Want ik erger mij echt heel erg aan.
Ik heb geprobeerd het op te lossen, maar het heeft tot nu tou nog niks veranderd. Heb een reboot gedaan whasapp opnieuw geinstalleerd.
Ik heb geprobeerd het op te lossen, maar het heeft tot nu tou nog niks veranderd. Heb een reboot gedaan whasapp opnieuw geinstalleerd.
[ Voor 31% gewijzigd door yeth3119 op 09-09-2014 20:48 ]
Met zowel WiFi als 3/4G?yeth3119 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:39:
Heeft echt niemand last van dat whatsapp berichten met een vertraging van 1 a 2min inkomen als het scherm uit staat? Want ik erger mij echt heel erg aan.
Jaa met allebei, en alleen als mijn scherm uit staat.
Update: ik heb wechat gedownload en daar heb ik die vertraging niet zoals bij whatsapp
[ Voor 18% gewijzigd door yeth3119 op 09-09-2014 21:42 ]
Ik heb de pro versie... Geen ideeGrimmie187 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:50:
[...]
Zit deze functie ook in de gratis versie van Apex? Ik weet dat Nova launcher deze functie ook heeft maar daar zit het in de betaalde versie. Vind het zonde om Nova aan te schaffen alleen voor die functie..
Ik hen dit ook wel eens gehad, echter niet op de one plus maar met een galaxy Nexus en Nexus 5. Dit was bij bepaalde custom roms. Ik heb toen nooit kunnen achterhalen wat het probleem precies was, ik vermoed dat als het scherm uit staat, de verbinding verbroken wordt. Hier is een instelling voor bij wifi instellingen, maar dat bood bij mij geen soelaas.yeth3119 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 20:39:
Een factory reset wilde het probleem wel eens oplossen.
Heb hem nu een maand, alle update's doorlopen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:17:
Niet vergeten dat ge hier vooral de mensen aan het woord hoort met de bugs. Voor elk lid hier die een bug of negatief punt post, zijn er wrsch een twintigtal met een perfect werkende oneplus. Waaronder mezelf
Geen gele schijn,geen batterij probs, kom vlot 2 dagen door.
Voorlopig een van mijn betere Smartphone's (heb er al heelwat gehad)
Dus ook voor mij
Is het mogelijk om het geluid dat de camera maakt als je gaat filmen te veranderen? Elke keer als ik iets film dan hoor je in het filmpje nog het geluid dat de camera maakt aan het begin. Klein dingetje, maar stoor me er wel een beetje aan....
Ook is me opgevallen dat wanneer ik de telefoon uit en aan zet hij de instellingen voor de capacitieve toetsen niet onthoud en de lampjes er van aan zet, terwijl ik deze op uit heb gezet.
Ook is me opgevallen dat wanneer ik de telefoon uit en aan zet hij de instellingen voor de capacitieve toetsen niet onthoud en de lampjes er van aan zet, terwijl ik deze op uit heb gezet.
Vind het toch jammer dat er nog steeds gebruik wordt gemaakt van het invite systeem. Ik ben in de markt voor een nieuwe telefoon, de OnePlus One is zeker een optie, maar niet makkelijk te verkrijgen. De invites liggen niet echt voor het oprapen en ik vertik het om er een te gaan kopen. Denk dat deze strategie op de wat langere termijn niet gaat werken zoals ze graag zouden willen, dit zie je ook al aan de reacties op hun facebook pagina.
Bij de oneplus is geen music player toegeleverd. Dus en ik zoek nog een goede player dus welke gebruikn jullie?
[ Voor 51% gewijzigd door Applepiez op 10-09-2014 17:02 ]
Ik hoor veel goeie verhalen over Poweramp.
Google Play: Poweramp Music Player (Trial)
FCG
Play Music kan je gewoon je offline music mee afspelen.Applepiez schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:01:
Bij de oneplus is geen music player toegeleverd. Dus en ik zoek nog een goede player dus welke gebruikn jullie?
| Youtube |
Ik gebruik Shuffle, Ben er erg tevreden over.
http://www.reddit.com/r/A...te_august_edition/ck3g30nMagicw00b schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:27:
Vind het toch jammer dat er nog steeds gebruik wordt gemaakt van het invite systeem. Ik ben in de markt voor een nieuwe telefoon, de OnePlus One is zeker een optie, maar niet makkelijk te verkrijgen. De invites liggen niet echt voor het oprapen en ik vertik het om er een te gaan kopen. Denk dat deze strategie op de wat langere termijn niet gaat werken zoals ze graag zouden willen, dit zie je ook al aan de reacties op hun facebook pagina.
Oktober gaat het invite systeem eruit waarschijnlijk. Als je geen invite wil kopen is dat je beste optie.
Of je kan natuurlijk forums gaan afstruinen en met allerlei contests mee doen en hopen dat je een invite bemachtigd. Tis maar net hoeveel tijd 20 euro waard is
Gebruik ik ook en bevalt me perfect. En dan ben ik best een zeiker als het op dat gebied aan komtjeka schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:03:
Ik hoor veel goeie verhalen over Poweramp.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Maar bij mij is het alleen whatsapp, bij wechat ontvang ik berichten gelijk.DrNizeGuy schreef op woensdag 10 september 2014 @ 08:18:
[...]
Ik hen dit ook wel eens gehad, echter niet op de one plus maar met een galaxy Nexus en Nexus 5. Dit was bij bepaalde custom roms. Ik heb toen nooit kunnen achterhalen wat het probleem precies was, ik vermoed dat als het scherm uit staat, de verbinding verbroken wordt. Hier is een instelling voor bij wifi instellingen, maar dat bood bij mij geen soelaas.
Een factory reset wilde het probleem wel eens oplossen.
Het gaat niet om die 20 euro maar om mensen die vinden dat ze er zelf beter van moeten worden...Martijn19 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 17:45:
[...]
http://www.reddit.com/r/A...te_august_edition/ck3g30n
Oktober gaat het invite systeem eruit waarschijnlijk. Als je geen invite wil kopen is dat je beste optie.
Of je kan natuurlijk forums gaan afstruinen en met allerlei contests mee doen en hopen dat je een invite bemachtigd. Tis maar net hoeveel tijd 20 euro waard is
Ik heb er zelf eentje van een medetweaker gratis kunnen krijgen maar als je er wat extra op kan verdienen en zo je eigen toestel goedkoper kan krijgen geef ik ze geen ongelijk. Gebeurt met alles waar de vraag meer is dan aanbod kijk bijv maar naar de ps4 reserveringen.Magicw00b schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:53:
[...]
Het gaat niet om die 20 euro maar om mensen die vinden dat ze er zelf beter van moeten worden...
Lees de topicwaarschuwing.
[ Voor 102% gewijzigd door RoD op 11-09-2014 09:37 ]
XboxLive: Dave 130R
*knip*
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 11-09-2014 09:37 ]
Dat had ik al voorbij zien komen maar ik heb zo iets van eerst zien dan geloven.thundermo schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:31:
[mbr]*knip*[/]
XboxLive: Dave 130R
Ik snap ook dat dat een leuke manier is om je eigen toestel goedkoper te krijgen, en ik snap ook heus wel dat dat gebeurd. Mijn punt is nu juist dat de invites tegen OnePlus gaan werken en dat lijkt nu een beetje te gebeuren. Gelukkig gaan ze daar nu vanaf oktober dus vanaf stappen zodat we in de toekomst hopelijk vaker van OnePlus gaan horen.RenaldoN schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:15:
[...]
Ik heb er zelf eentje van een medetweaker gratis kunnen krijgen maar als je er wat extra op kan verdienen en zo je eigen toestel goedkoper kan krijgen geef ik ze geen ongelijk. Gebeurt met alles waar de vraag meer is dan aanbod kijk bijv maar naar de ps4 reserveringen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.