Ik heb echt moeite er mee om er aan te wennen. Het is een fantastisch toestel maar als er een OnePlus Two bestond met idem hardware en zo groot als een iphone of net iets groter dan wist ik het direct... In de auto, op het werk, het is en blijft overal een groot toestel om te hanteren behalve als je op je luie krent de gsm op je buik legt en zo met een hand wat surft oid!Bartoow schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:17:
Heeey beste Tweakers,
Kan van een vriend een invite krijgen betreft de 64 gb variant.
Het lijkt me echt een hele goede telefoon, maar ik twijfel nog over een ding: de grootte.
Momenteel heb ik een htc one (m7) en ik heb me eigenlijk voorgenomen om na dit toestel alleen nog maar kleinere telefoons te kopen. Maar de specs en bouw/look/feel van de OPO zijn wel erg goed voor de prijs en dit laat mij echter twijfelen. Hoe ervaren andere bezitters van de OPO de grootte van het toestel? Kon je er makkelijk aan wennen? twijfels haha...
Ligt er ook maar aan welke provider je hebt. T-mobile heeft op dit moment een matige 4g dekking en het is niet echt een gemis als je t-mobile als provider hebt. Gek genoeg ondersteunt Oneplus wel deels de 4g frequentie van T-mobile.JackL89 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:53:
In hoeverre zou ik het gebrek aan landelijke 4G-dekking gaan missen als ik de OnePlus One zou kopen (of een Xiaomi Mi4)? Ik heb nu met een vrij goed 4G-bereik met mijn Blackberry Q10. Verder gebruik ik op meerdere locaties (thuis, werk, vriendin o.a.) gewoon WiFi. Op plaatsen waar ik geen WiFi heb ben ik meestal bezig met webbrowsen, nieuwsapplicaties (nu.nl/buienradar etc) en whatsappen. Ik probeer voor mezelf even in kaart te brengen of ik 4G wel 'echt' nodig heb.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Kun je eigenlijk een reeds geclaimde invite aan iemand anders geven? Of moet je die altijd zelf kopen?
Ik heb nu Vodafone, die hebben het best goed voor elkaar wat betreft landelijke 4G-dekking. Vodafone gaat dit natuurlijk nog verder uitbouwen. Maar dan is het natuurlijk weer de vraag welke Mhz-verbinding ze gaan uitbreiden, aangezien de OnePlus One niet alle MhZ verbindingen ondersteunt.Monkeydancer schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:56:
[...]
Ligt er ook maar aan welke provider je hebt. T-mobile heeft op dit moment een matige 4g dekking en het is niet echt een gemis als je t-mobile als provider hebt. Gek genoeg ondersteunt Oneplus wel deels de 4g frequentie van T-mobile.
Weggeven is niet mogelijk. Je kunt je account tijdelijk 'weggeven' door tijdelijk password, maar als je emailadres aangepast wordt door diegene heb je geen account reset mogelijkheden meer. Of je account in zijn geheel met de invite verkopen of weggeven. Ik heb mijn eerste aangeschaft dmv tijdelijke toegang tot iemand anders account. Persoon kende ik niet. De persoon stuurde elke update mbt bestelling door naar mij.Exocet schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:04:
Kun je eigenlijk een reeds geclaimde invite aan iemand anders geven? Of moet je die altijd zelf kopen?
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 28-08-2014 20:22 ]
Gebruik je hem momenteel wel nog? Ik heb hem vandaag besteld en dus besloten het een kans te geven. Ik ben benieuwd.HyperBart schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:56:
[...]
Ik heb echt moeite er mee om er aan te wennen. Het is een fantastisch toestel maar als er een OnePlus Two bestond met idem hardware en zo groot als een iphone of net iets groter dan wist ik het direct... In de auto, op het werk, het is en blijft overal een groot toestel om te hanteren behalve als je op je luie krent de gsm op je buik legt en zo met een hand wat surft oid!
Mijne zit in de verkoop, ook vanwege het formaat.Bartoow schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 21:59:
[...]
Gebruik je hem momenteel wel nog? Ik heb hem vandaag besteld en dus besloten het een kans te geven. Ik ben benieuwd.
Qua specs de bom, maar er zijn best veel momenten dat ik de OPO in mijn hand hou ipv in mijn zak. Ook laat ik hem geregeld op mijn werkplek liggen omdat ik geen zin heb om hem in mijn zak te stoppen.
Het llevert wel een heerlijke browse ervaring op.
Toch ontevreden over de batterij op de 33R. Geeft me ca. 2-3 uur schermtijd, veel te weinig m.i.
Nu teruggeflashed naar 25R (nooit zelf eerder gebruikt), nu maar eens kijken hoe het met de batterij gaat
Nu teruggeflashed naar 25R (nooit zelf eerder gebruikt), nu maar eens kijken hoe het met de batterij gaat
Ik zie inderdaad ook niet heel veel verbetering van de batterij ten opzichte van de vorige update. Ik kom er zeker wel mijn dag mee door, maar als ik verhalen hoor (en screenshots zie) van eerder, zou ik toch denken dat het meer zou kunnen zijn.Bhai schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:22:
Toch ontevreden over de batterij op de 33R. Geeft me ca. 2-3 uur schermtijd, veel te weinig m.i.
Zou je je bevindingen over 25R hier kunnen posten?
Verwijderd
Ik zat te wachten op iemand die dit zeggen zou. Ik heb ervaar namelijk hetzelfde.Bhai schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:22:
Twee updates geleden was de accuduur een stuk beter.
Zelfde verhaal hier wat betreft slechtere accu duur met 33R vergeleken met 2 updates geleden helaas! Maar meerdere toestellen hebben last van slechtere batterij duur op de laatste Android versies (4.4.3 en 4.4.4). Ik hoop dat Google en de telefoon fabrikanten snel een oplossing vinden.
Ik had eigenlijk gehoopt dat de OPO deze 'problemen' nooit zou krijgen met cyanogen.
Ik had eigenlijk gehoopt dat de OPO deze 'problemen' nooit zou krijgen met cyanogen.
Dit ervaar ik ook inderdaad. Ik moet ontzettend opletten wil ik mn telefoon nog acceptabel over de 24 uur heen te helpen.PsycoHero schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:05:
Zelfde verhaal hier wat betreft slechtere accu duur met 33R vergeleken met 2 updates geleden helaas! Maar meerdere toestellen hebben last van slechtere batterij duur op de laatste Android versies (4.4.3 en 4.4.4). Ik hoop dat Google en de telefoon fabrikanten snel een oplossing vinden.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Moet eerlijk zijn dat ik niet echt een drain merk. Zit ook op 33r en Franco's laatste kernel.Rooke schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:12:
[...]
Dit ervaar ik ook inderdaad. Ik moet ontzettend opletten wil ik mn telefoon nog acceptabel over de 24 uur heen te helpen.
Nu heb ik wel overal een charger. Low batt OCD'er hier.
Welke process slurpt er dan zo veel als je met Wakelock Detector kijkt?
ik heb een opo overgekocht van iemand anders maar weet iemand hoe ik kan nakijken of mijn opo's bootloader geunlocked is?
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Is het normaal dat de lader vrij 'stroevig' in de telefoon klikt? Het is echt een hele 'tight fit' om 't zo maar te zeggen. Ook het eruit halen voelt alsof een haakje zich vrij stevig vastklempt aan de binnenkant maar uiteindelijk met een klein beetje kracht loslaat... Misschien is het gewenning maar het voelt niet héél natuurlijk aan.
Overdrijf ik en hebben jullie dit allemaal, of hoort dit niet?
Had ik ook in het begin, dacht dat de poort kapot was omdat de One niet wilde opladen (moest er gewoon harder in geduwd worden). Maar idd een tight-fit, wel goed denk ik nu kan de kabel ook niet bewegen wanneer deze in de One zit. Bij vorige tels sloopte het bewegen op den duur wel eens de usb poort.Jouel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:17:
Is het normaal dat de lader vrij 'stroevig' in de telefoon klikt? Het is echt een hele 'tight fit' om 't zo maar te zeggen. Ook het eruit halen voelt alsof een haakje zich vrij stevig vastklempt aan de binnenkant maar uiteindelijk met een klein beetje kracht loslaat... Misschien is het gewenning maar het voelt niet héél natuurlijk aan.
Voor Tegen
Heb sinds woensdag de telefoon ook binnen, zeer mooi toestel, hier mijn bevindingen.
momenteel de telefoon nog niet in gebruik, geen kans gehad om alles over te zetten van N5 -> OPO.
maar wel wat mee zitten spelen.
----- plus -----
64gb
goedkoop
rete snel
lekker veel updates
keer de tijd nemen op te knutselen aan thema's
aanpasbaarheid van cyanogenmod
zeer mooie unieke oplader en doosverpakking, echt SJIEK!
geen extra boekjes en dergelijke, telefoon + oplader + kabel "is all that i need"
resolutie, grootte accu (hoor hier wel wat negativiteit maar dat moet ik zelf nog testen)
----- min -----
achterkant is ff wennen, best ruw
nu vind ik de telefoon nog groot (heb nexus 5) dus ff wennen
screenprotector/case moet ik nog zoeken (iemand aanbevelingen???)
cyanogenmod thema's ??? betalen ???
vrienden die denken WTF is dat ding, ken ik niet.
momenteel de telefoon nog niet in gebruik, geen kans gehad om alles over te zetten van N5 -> OPO.
maar wel wat mee zitten spelen.
----- plus -----
64gb
goedkoop
rete snel
lekker veel updates
keer de tijd nemen op te knutselen aan thema's
aanpasbaarheid van cyanogenmod
zeer mooie unieke oplader en doosverpakking, echt SJIEK!
geen extra boekjes en dergelijke, telefoon + oplader + kabel "is all that i need"
resolutie, grootte accu (hoor hier wel wat negativiteit maar dat moet ik zelf nog testen)
----- min -----
O.R.C. Black Bulls Rugby
Voor batterydrain ... of tegen?Bas_h78 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:22:
[...]
Had ik ook in het begin, dacht dat de poort kapot was omdat de One niet wilde opladen (moest er gewoon harder in geduwd worden). Maar idd een tight-fit, wel goed denk ik nu kan de kabel ook niet bewegen wanneer deze in de One zit. Bij vorige tels sloopte het bewegen op den duur wel eens de usb poort.
Voor batterydrain gebruik ik nu de app greenify, iemand meer ervaring mee??
Over het opladen; Ik ken ook mensen die het voor elkaar krijgen om die stekker aan de USB-A zijde verkeerd om in de adapter te prikken
En dan thuis komen na een werkdag en niet snappen waarom die stomme oplader kapot is ... of nee ... wacht ... whut
Ik heb een paar spullen met USB en ik verwijt die mensen niets.LinuX-TUX schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:30:
[...]
Voor batterydrain ... of tegen?
Over het opladen; Ik ken ook mensen die het voor elkaar krijgen om die stekker aan de USB-A zijde verkeerd om in de adapter te prikken
En dan thuis komen na een werkdag en niet snappen waarom die stomme oplader kapot is ... of nee ... wacht ... whut
Persoonlijk snap ik niet dat je zoiets als een standaard ontwikkeld waarbij de fabrikant in een willekeurige richting de connector op het toestel kan zetten, dan nog niet eens gesproken over de oplaad 'standaarden'.
Zo zie je maar weer niet iedereen denkt hetzelfde, achterkant is super tof voelt apart uniek aan en de grip is heerlijk.psyy138 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:29:
----- min -----
Zelfde met je laatste min punt hij is uniek dat is toch juist tof was vorig weekend bij een verjaardag toen liet ik de One+ aan een Telfort verkoper zien hij was stunned!
Veel mensen gaan voor de nilkin screenprotector meer kan je hier vinden:
[OnePlus One] Accessoires
[ Voor 8% gewijzigd door xeoMe op 29-08-2014 09:51 ]
Is ff wennen die achterkant maar heb toch liever een case met een screenprotector erom heen, denk dat ik hiervoor gewoon de orginele screenprotector en case ga aanschaffen via oneplus website.xeoMe schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:50:
[...]
Zo zie je maar weer niet iedereen denkt hetzelfde, achterkant is super tof voelt apart uniek aan en de grip is heerlijk.
Zelfde met je laatste min punt hij is uniek dat is toch juist tof was vorig weekend bij een verjaardag toen liet ik de One+ aan een Telfort verkoper zien hij was stunned!
Veel mensen gaan voor de nilkin screenprotector meer kan je hier vinden:
[OnePlus One] Accessoires
Mijn vrienden zijn iets anders daarin denk ik, heb mijn N5 ongeveer 8/9 maanden en ze vinden het raar dat ik "nu al" en nieuwe heb, maar ja die snappen dat gewoon niet
want hiervoor heb ik ongeveer 11 maanden een Sony Xperia S gehad, die ik overigens nog steeds heb, komt de boot procedure niet meer door, rootprobleem
[ Voor 7% gewijzigd door psyy138 op 29-08-2014 09:57 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Om over de grootte nog maar eens een mening te ventileren:
Ik kom van een Nexus 5, de OPO is dus 0.5" groter. Voor mij persoonlijk zit ik aan de limiet van wat comfortabel is voor een smartphone. Dag 3 dat ik mijn OPO heb, het begint te wennen, je handen moeten het gevoel er wat voor krijgen. Hij past nog net in mijn broekzak, maar dan moet je niet te gek doen. In de winter is het makkelijker met een jas natuurlijk. Liefhebbers van skinny jeans zijn eraan voor de moeite met een OPO...
Zal ik in de toekomst een toestel kopen met een nóg groter schermformaat? Ik weet vrijwel zeker van niet, daarvoor heb ik een tablet.
De grootte is een erg persoonlijk gegeven, veel hangt af van hoe groot je handen zijn. Je moet het echt zelf proberen...
Verder valt de goede batterijduur me echt wel op, dat was met de Nexus toch vaak op het randje. Mooi scherm ook, iets minder dpi maar duidelijk beter schermtype.
Ik kom van een Nexus 5, de OPO is dus 0.5" groter. Voor mij persoonlijk zit ik aan de limiet van wat comfortabel is voor een smartphone. Dag 3 dat ik mijn OPO heb, het begint te wennen, je handen moeten het gevoel er wat voor krijgen. Hij past nog net in mijn broekzak, maar dan moet je niet te gek doen. In de winter is het makkelijker met een jas natuurlijk. Liefhebbers van skinny jeans zijn eraan voor de moeite met een OPO...
Zal ik in de toekomst een toestel kopen met een nóg groter schermformaat? Ik weet vrijwel zeker van niet, daarvoor heb ik een tablet.
De grootte is een erg persoonlijk gegeven, veel hangt af van hoe groot je handen zijn. Je moet het echt zelf proberen...
Verder valt de goede batterijduur me echt wel op, dat was met de Nexus toch vaak op het randje. Mooi scherm ook, iets minder dpi maar duidelijk beter schermtype.
[ Voor 7% gewijzigd door Drwho1 op 29-08-2014 10:12 ]
Ik merk dat de accu ook beter is als de N5, stiekem denk ik dat er veel mensen van de N5 overstappen naar de OPO omdat normaliter deze "personen" in mijn ogen voor "bang for bucks" gaan.Drwho1 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:11:
Om over de grootte nog maar eens een mening te ventileren:
En op dit moment ben ik het met je eens dat 5,5 op het limiet zit.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Collega's en vrienden zijn overwegend misgunnend bij mij.. opmerkingen als:psyy138 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:29:
----- min -----
....
"Tja mooi ja, ik ben benieuwd hoelang hij 't volhoudt.."
en
"Dat chinese ding van je"
Er zijn er gelukkig ook een paar die het gruwelijk vet vinden.
Samsung en Apple hebben helaas (wel logisch natuurlijk) een stuk meer status verworven in het westen...
Hier hetzelfde. In het begin werd tegen mij gezegd dat ik gek was om de Nexus 5 weg te doen.psyy138 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:13:
[...]
Ik merk dat de accu ook beter is als de N5, stiekem denk ik dat er veel mensen van de N5 overstappen naar de OPO omdat normaliter deze "personen" in mijn ogen voor "bang for bucks" gaan.
En op dit moment ben ik het met je eens dat 5,5 op het limiet zit.
Ik heb er nog geen milliseconde spijt van gehad.
Alles werkt voor mij zoals het hoort zonder aan te passen. Bij de Nexus eerst speaker volume opkrikken, gps antenne fixen, wachten op een kernel om het p*sgele scherm terug op wit te krijgen .... en dan de batt, daar kon je ook niks aan doen.
Aan de N5 was nog een hele waslijst waaraan ik mij stoorde, dus als dat de Google referentie is .. nee.
Ivm de altijd maar terugkomende vraag over de 5.5 inch'er. Dit weekend ook weer iemand met een iPhone 4... wow , dat ding is echt wel te groot. Een uurtje later .... idd nu heeft mijn phone wel een heel klein schermpje.
Yup, daar onder valt HTC ook onder en Huawei hoor ik ook steeds vaker omdat het een stuk goedkoper is.Jouel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:15:
[...]
Collega's en vrienden zijn overwegend misgunnend bij mij.. opmerkingen als:
"Tja mooi ja, ik ben benieuwd hoelang hij 't volhoudt.."
en
"Dat chinese ding van je"
Er zijn er gelukkig ook een paar die het gruwelijk vet vinden.
Samsung en Apple hebben helaas (wel logisch natuurlijk) een stuk meer status verworven in het westen...
Toch blijf ik altijd voor de "tweakers" telefoons gaan.
De rede denk ik waarom de OPO goedkoper is omdat ze veel minder geld besteden aan reclame ( invite systeem maakt de telefoon exotisch ) waardoor ze minder hoeven te vragen en toch een kleine winst kunnen creëren.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Blijf 'm leuk vindenLuke-san schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:21:
Ivm de altijd maar terugkomende vraag over de 5.5 inch'er. Dit weekend ook weer iemand met een iPhone 4... wow , dat ding is echt wel te groot. Een uurtje later .... idd nu heeft mijn phone wel een heel klein schermpje.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er bestaat ook zoiets als een tussenweg. Wat mij betreft had het net wat kleiner gemogen. En ik ben niet de enige, vooraf werd er al veel geklaagd over de afmetingen.Luke-san schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:21:
[...]
Daarom heel lang getwijfeld of ik niet naar de LG G3 door zou gaan, maar toch minder mooi en ook weer een bak duurder.
Klagen? uiteindelijk heb je nog altijd zelf de keuze om de telefoon aan te schaffen toch ?barrymossel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:25:
[...]
Er bestaat ook zoiets als een tussenweg. Wat mij betreft had het net wat kleiner gemogen. En ik ben niet de enige, vooraf werd er al veel geklaagd over de afmetingen.
Daarom heel lang getwijfeld of ik niet naar de LG G3 door zou gaan, maar toch minder mooi en ook weer een bak duurder.
Ik hoop dat ze een OPO 2 maken (zal wel volgende jaar zijn) die +/- 5inch is.
(links) OPO vs Nexus 7 2012 (rechts)
[ Voor 17% gewijzigd door psyy138 op 29-08-2014 10:36 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Helemaal mee eens haha, maar er werd een hoop geklaagd (dat Oneplus gelogen zou hebben etc. etc.). Ik ben redelijk blij met de telefoon (buiten de touch problemen, maar ik hoop nog steeds dat ze opgelost gaan worden). En als er een OPO 2 komt, dan hoop ook ik op een kleiner formaat. Mag ook best 5,5 inch zijn, maar dan wel een kleinere behuizingpsyy138 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:28:
[...]
Klagen? uiteindelijk heb je nog altijd zelf de keuze om de telefoon aan te schaffen toch ?![]()
Ik hoop dat ze een OPO 2 maken (zal wel volgende jaar zijn) die +/- 5inch is.
Het probleem is, dat je nooit minder/kleiner mag maken dan het jaar ervoor. Welke smartphone is bij de opvolger kleiner geworden? Dat is iets wat gewoon niet mag gebeuren (volgens de fabrikanten). Ik vind het heel erg jammer. Ik heb de OPO besteld, ben aan het wachten totdat hij thuis komt. Maar ik ben wel naar een winkel gegaan om een Note 3 vast te houden (ongeveer even groot als de OPO). En dat is wel echt de limiet. Als de OPO 2 groter wordt, dan wordt dat helaas niet de opvolger van mijn OPO.
Ik hoop dat alle fabrikanten hun topmodel smartphones niet groter maken dan 5,5inch (liefst zelfs beetje kleiner eigenlijk).
Ik hoop dat alle fabrikanten hun topmodel smartphones niet groter maken dan 5,5inch (liefst zelfs beetje kleiner eigenlijk).
Ik heb een note1 en die is veel breder, waardoor je echt met je duim niet bij de andere kant van het scherm komt. Dat lukt wel bij de oneplus, dus voor mij is het gebruiksgemak alleen maar omhoog gegaan
Kun je net zo goed een kartonnetje uittekenen natuurlijkyeth3119 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:36:
Maar ik ben wel naar een winkel gegaan om een Note 3
vast te houden (ongeveer even groot als de OPO). En dat is wel echt de limiet.
Aan iets vergelijkbaars vasthouden heb je imho maar weinig omdat de vormen heel anders zijn.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
lol, dit heb ik ook echt gewoon gedaan. Such a nerdCLB schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:53:
[...]
Kun je net zo goed een kartonnetje uittekenen natuurlijk![]()
Aan iets vergelijkbaars vasthouden heb je imho maar weinig omdat de vormen heel anders zijn.
Over de grootte; ik kom van een M7 en toen ik de OPO een uurtje had vond ik het al een mini telefoontje haha... Ben d'r echt zo aan gewend, en mocht je toch na een paar dagen denken, meh toch te groot; verkoop je hem via marktplaats zónder verlies
(dankzij hun 'geweldige' invite system
Al is een kartonnetje maar 1 mm dik. Dan komt de Note 3 mijn inziens toch dichter in de buurt, qua ervaring. En een andere telefoon buigt als het goed is niet mee in je broekzak.CLB schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:53:
[...]
Kun je net zo goed een kartonnetje uittekenen natuurlijk![]()
Ik heb overigens net een update gedaan naar 30O ... de 33R update kan ik niet vinden als ik met de telefoon zoek naar updates.. moet 33R anders geupdate worden? En wat zijn de grote (merkbare) verschillen tussen deze 2 versies? ik heb namelijk op dit moment niet echt veel last van 'touch' problemen, tenminste nog niet of ik merk ze niet..
maar dankzij hun "geweldige" invite systeem is de telefoon populair onder "tweakers/ict'ers" en brengt het een meerwaarde, telefoon is exotisch, bijzonder bla bla blajahallow schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:03:
[...]
lol, dit heb ik ook echt gewoon gedaan. Such a nerd![]()
Over de grootte; ik kom van een M7 en toen ik de OPO een uurtje had vond ik het al een mini telefoontje haha... Ben d'r echt zo aan gewend, en mocht je toch na een paar dagen denken, meh toch te groot; verkoop je hem via marktplaats zónder verlies![]()
(dankzij hun 'geweldige' invite system)
Ik kreeg plotseling een invite en dacht, godverdomme, nu moet ik dat ding echt gaan aanschaffen.
anders had ik dat veel later gedaan dit jaar.
[ Voor 10% gewijzigd door psyy138 op 29-08-2014 11:17 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Touch problemen zijn niet goed opgelost in 33R.Jouel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:13:
Ik heb overigens net een update gedaan naar 30O ... de 33R update kan ik niet vinden als ik met de telefoon zoek naar updates.. moet 33R anders geupdate worden? En wat zijn de grote (merkbare) verschillen tussen deze 2 versies? ik heb namelijk op dit moment niet echt veel last van 'touch' problemen, tenminste nog niet of ik merk ze niet..
Ik heb er af en toe nog steeds last van. Reboot verhelpt het probleem dan, maar best irritant
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Welk touchprobleem heb je dan? Kun je het omschrijven? Ik heb tot nu toe nog niets mogen meemaken maar dan herken ik het misschien meteen en weet ik dat het aan de software ligt en niet aan iets anderscypher21 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:17:
[...]
Touch problemen zijn niet goed opgelost in 33R.
Ik heb er af en toe nog steeds last van. Reboot verhelpt het probleem dan, maar best irritant
Telefoon flipt bij meerdere touches, inzoomen/uitzoomen in google maps of clash of clans met twee vingers en alles flipt op het scherm
En je screen gestures staan uit? Want dat lijkt het bij mij op te lossen.
Die staan uit. Die doen het trouwens alleen als het scherm uit is dus volgens mij irrelevant. Ik heb er af en toe last van tijdens het gebruik van de telefoon.barrymossel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:22:
En je screen gestures staan uit? Want dat lijkt het bij mij op te lossen.
Hm.. vreemd. dus alles wiebelt een beetje anders dan dat je met je vingers aangeeft... nouja lekker dancypher21 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:20:
Telefoon flipt bij meerdere touches, inzoomen/uitzoomen in google maps of clash of clans met twee vingers en alles flipt op het scherm
We gaan het zien.. zal vast een stabiele update komen, heb er vertrouwen in
EDIT: mijn screen gestures (het handige v tekenen voor zaklamp bijvoorbeeld) doen het niet meer nu ik 30O heb
[ Voor 11% gewijzigd door Jouel op 29-08-2014 11:29 ]
lol, wiebelde het maarJouel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:27:
[...]
Hm.. vreemd. dus alles wiebelt een beetje anders dan dat je met je vingers aangeeft... nouja lekker dan![]()
We gaan het zien.. zal vast een stabiele update komen, heb er vertrouwen in
In Maps was ik ingezoomd op Amsterdam, wilde uitzoomen en zat ineens in Warschau...
Het scherm flipt maximaal de pan uit
Zal de volgende x als het gebeurt een screencast proberen te maken.
hoe kan je uberhoud een screencast maken? screenshot snap ik wel, zeker een aparte app?cypher21 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:29:
[...]
lol, wiebelde het maar
In Maps was ik ingezoomd op Amsterdam, wilde uitzoomen en zat ineens in Warschau...
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik heb hem voor mijn vriendin besteld en als wij met elkaar bellen dan vind ik dat ze heel blikkerig klinkt.
Ervaren meerdere bezitters dit?
Ervaren meerdere bezitters dit?
Volume up + power, screenshot is volume down + power.psyy138 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:32:
[...]
hoe kan je uberhoud een screencast maken? screenshot snap ik wel, zeker een aparte app?
Kunt ook de screencast app opstarten, zit als het goed is standaard in je appdrawer
Oneplus/Cyanogen geeft aan dat het daarmee op te lossen is, dus het lijkt me wel relevant. En voor mij werkt het ook. Had enorme problemen, nu niet meer, behalve als ik de gestures aan zet.cypher21 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:23:
[...]
Die staan uit. Die doen het trouwens alleen als het scherm uit is dus volgens mij irrelevant. Ik heb er af en toe last van tijdens het gebruik van de telefoon.
Die gestures staan uit. Er zijn problemen met de touchscreen driver, dit zorgt ook voor het extra batterij verbruik.barrymossel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:35:
[...]
Oneplus/Cyanogen geeft aan dat het daarmee op te lossen is, dus het lijkt me wel relevant. En voor mij werkt het ook. Had enorme problemen, nu niet meer, behalve als ik de gestures aan zet.
Zou in de volgende OTA opgelost moeten zijn
Hier heb ik ook last van, heel vervelend als je in de auto zitcypher21 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:29:
[...]
lol, wiebelde het maar
Die update is al doorgevoerd in franco r13 en geloof me: geen verbetering.cypher21 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:40:
[...]
Die gestures staan uit. Er zijn problemen met de touchscreen driver, dit zorgt ook voor het extra batterij verbruik.
Zou in de volgende OTA opgelost moeten zijn
Dan moet je R14 flashenbarrymossel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:59:
[...]
Die update is al doorgevoerd in franco r13 en geloof me: geen verbetering.
Ik ben weer terug op stock kernel, merkte geen verschil
[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 29-08-2014 12:00 ]
Lees je de changelogs wel eens?cypher21 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:00:
[...]
Dan moet je R14 flashen
Ik ben weer terug op stock kernel, merkte geen verschil
Verwijderd
Via een vriend van mij een invite gekregen. Woensdag besteld (64 GB sandstone black), kon helaas geen flipcover e.d. meebestellen. Tracking code gekregen voor DPD; die werkt niet daar, maar wel als je hem intikt op een DHL site. Voorlopig alleen de volgende melding:
Thursday, August 28, 2014 Location Time
1 Shipment information received LONDON-HEATHROW - UK 14:47
Verwacht hem dus vandaag niet, maar het lijkt er dus op dat alle EU one+one's vanuit de UK geshipt worden?
Prachtig toestel, heb alleen twijfels over het formaat. Als ik mijn huidige Galaxy Nexus bovenop een Nexus 5 leg zie ik amper verschil (dit zal wel liggen aan de dunne bezels van de N5), maar er komt dus wel gewoon een halve inch diagonaal bij.. Voor diegene die een Nexus 5 hadden en nu de 1+1, is het verschil significant?
Verwacht hem dus vandaag niet, maar het lijkt er dus op dat alle EU one+one's vanuit de UK geshipt worden?
Prachtig toestel, heb alleen twijfels over het formaat. Als ik mijn huidige Galaxy Nexus bovenop een Nexus 5 leg zie ik amper verschil (dit zal wel liggen aan de dunne bezels van de N5), maar er komt dus wel gewoon een halve inch diagonaal bij.. Voor diegene die een Nexus 5 hadden en nu de 1+1, is het verschil significant?
Ik had de Galaxy Nexus, en nu de OPO, ik was er snel aangewend. past prima in broekzak. veel dingen kan je met één hand wel doen.
Ik wil niet meer terug qua schermgrootte...
Overheen gelezen kennelijk.
De juiste fix zit dan idd niet in R13 en R14.
https://jira.cyanogenmod.org/i#browse/BACON-857
Opgelost op 27-08 en R14 is van 22-8
Dat issue zou ook gerelateerd moeten zijn aan die touch problemen
Ik had ook de GN voor de oneplus.jin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:55:
Ik had de Galaxy Nexus, en nu de OPO, ik was er snel aangewend. past prima in broekzak. veel dingen kan je met één hand wel doen.
Qua scherm wil ik idd ook niet meer terug, maar zou toch graag zien dat de behuizing en bezel kleiner is zodat het geheel wat smaller en kleiner zou worden.
[ Voor 38% gewijzigd door cypher21 op 29-08-2014 13:16 ]
Verwijderd
RoD heeft het topic een dag gesloten omdat er hier te veel over invites gepraat wordt,verziek het nu niet weer!!!Exocet schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 20:04:
Flipcover bestellen via oppomart.. hebben ze exact dezelfdeVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:37:
Via een vriend van mij een invite gekregen. Woensdag besteld (64 GB sandstone black), kon helaas geen flipcover e.d. meebestellen. Tracking code gekregen voor DPD; die werkt niet daar, maar wel als je hem intikt op een DHL site. Voorlopig alleen de volgende melding:
Verwijderd
Heb dit ook gemerkt en dacht meteen...als dat maar goed blijft gaan.Jouel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:17:
Dan moet ik m eerst rooten? Anyway, draait nu.Luke-san schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:16:
[...]
Moet eerlijk zijn dat ik niet echt een drain merk. Zit ook op 33r en Franco's laatste kernel.
Nu heb ik wel overal een charger. Low batt OCD'er hier.
Welke process slurpt er dan zo veel als je met Wakelock Detector kijkt?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Er is een nieuwe standaard voor USB aansluitingen op komst,die zijn kleiner en zouden omkeerbaar te gebruiken zijn,ben de bron even kwijt.Luke-san schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:49:
[...]
Ik heb een paar spullen met USB en ik verwijt die mensen niets.
Persoonlijk snap ik niet dat je zoiets als een standaard ontwikkeld waarbij de fabrikant in een willekeurige richting de connector op het toestel kan zetten, dan nog niet eens gesproken over de oplaad 'standaarden'.
Typisch hoe snel zoiets went. Ik had altijd gezegd niet groter dan 5" te willen nadat ik mijn One X van 4,7" groot vond ten opzichte van de 4,3" Desire HD. Klopt dat je inderdaad niet alles meer met één hand kan bedienen, maar je past je grip er zo snel op aan.jin schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:55:
nieuws: 'Omkeerbare' usb-stekkers zijn gereed voor productieVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:22:
[...]
Er is een nieuwe standaard voor USB aansluitingen op komst,die zijn kleiner en zouden omkeerbaar te gebruiken zijn,ben de bron even kwijt.
[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 29-08-2014 13:23 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Maar het blijft dus wel goed gaan?Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:18:
[...]
Heb dit ook gemerkt en dacht meteen...als dat maar goed blijft gaan.
die originele stekker is vrij sterk, gaat prima, na een maand gaat de stekker nog steeds vrij stug erin en eruit.
Met de stekker van de autolader ben ik alleen heel voorzichtig, ook die gaat er stug in en uit, maar die stekker voelt niet heel solide aan...
Met de stekker van de autolader ben ik alleen heel voorzichtig, ook die gaat er stug in en uit, maar die stekker voelt niet heel solide aan...
Hmmm, ik heb de mijne dinsdag besteld (ook de 64GB Sandstone Black), maar status staat nog steeds op processing, en ook geen tracking nummer o.i.d. ontvangen. Had je standaard of express verzending gekozen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:37:
Die van mij komt ook uit de UK, dinsdag besteld en vandaag levering.
Kuch [OnePlus One] Levertijden & PrijzenPowder Toastman schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:07:
[...]
Hmmm, ik heb de mijne dinsdag besteld (ook de 64GB Sandstone Black), maar status staat nog steeds op processing, en ook geen tracking nummer o.i.d. ontvangen. Had je standaard of express verzending gekozen?
Processing is nog niet verzonden dus krijg je ook geen tracking nummer.... ook loopt het wel eens mis, dan is de samenvatting: DING DONG SURPRISE
Levering/Levertijden? Op het oneplus forum staat ook een fantastisch topic alleen maar over het verschil tussen levertijden van DPD en DHL
[ Voor 75% gewijzigd door Vandread op 29-08-2014 14:43 ]
nieuws: OnePlus One zal vanaf oktober voor iedereen te koop zijn
Invites gaan nu al vrij snel volgens mij, maar daar komt dus ook een eind aan, al laat dat nog even op zich wachten..
Invites gaan nu al vrij snel volgens mij, maar daar komt dus ook een eind aan, al laat dat nog even op zich wachten..
Hoi,
Ik twijfel nu tussen de OPO of de M8.
Hoe is het momenteel met de gele tinten van de OPO batches?
Weet iemand hier iets van?
Ik twijfel nu tussen de OPO of de M8.
Hoe is het momenteel met de gele tinten van de OPO batches?
Weet iemand hier iets van?
Verwijderd
yellow band probleem. daar ben ik ook benieuwd naar. zou dat inmiddels opgelost zijn in de nieuwe batches. lees graag de ervaringen hierover. is voor mij naast het grote formaat vd opo de reden geweest toch geen gebruik te maken van mijn geclaimde invite. heb nu een galaxy nexus.
Probeerde vandaag te updaten en kreeg in de recovery instalarion aborted te zien iemand enig idee waardoor dit komt
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
ik heb nergens last van, afgelopen woensdag binnen gekregen en de 22e besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:26:
yellow band probleem. daar ben ik ook benieuwd naar. zou dat inmiddels opgelost zijn in de nieuwe batches. lees graag de ervaringen hierover. is voor mij naast het grote formaat vd opo de reden geweest toch geen gebruik te maken van mijn geclaimde invite. heb nu een galaxy nexus.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Hier ook geen last van Yellow Banding, de mijne is in de laatste week van juli geproduceerd.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Een schaamteloos luie post: ben net terug van 2 weken weggeweest, nog spannende ontwikkelingen op het gebied van de OPO?
Ik druk de OTA update nog steeds weg, nadat ik hier negatieve verhalen las over met name de accuduur. Hoe is dat nu, 3 weken na het uitkomen van de update?
Ik druk de OTA update nog steeds weg, nadat ik hier negatieve verhalen las over met name de accuduur. Hoe is dat nu, 3 weken na het uitkomen van de update?
het zou wel handig zijn om te vermelden welke firmware jij hebt draaien? als jij daar tevreden mee bent, dan ben je echt niet verplicht om de update te doen.floriz87 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:59:
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
En als je geen problemen had kun je beter niet updaten zelfs.Terryb47 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:22:
[...]
het zou wel handig zijn om te vermelden welke firmware jij hebt draaien? als jij daar tevreden mee bent, dan ben je echt niet verplicht om de update te doen.
voorlopig.. moet je daar wel bijzetten natuurlijk.barrymossel schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:42:
[...]
En als je geen problemen had kun je beter niet updaten zelfs.
ik had overigens geen problemen, en heb die nu na de updates ook niet.
Er zijn zeker (voor sommigen) duidelijke verschillen in de batterij prestatie tussen 25R en de updates. Ik heb zelf teruggeflashed naar 25R vanaf 33R. Ik zal binnenkort wat screenshots posten als ik de batterij heb opgebruikt.
Ik haal dagelijks 5 uur scherm tijd op 33R, lijkt mij niet verkeerd dacht ik zo. Op mijn Nexus 5 haal ik de 3 uur nauwelijks.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik heb altijd rond de 5 uur schermtijd met de hele dag bt aan voor de smartwatch
Inderdaad voorlopig. Sterker nog, ik heb zelf erg positieve ervaringen met de nightly van gisteren. Hele dag hebben bij mij de gestures aan gestaan en geen grote touch problemen ervaring. Het werkt nog niet geheel naar behoren (lijkt of het niet gevoelig genoeg is), maar in ieder geval geen ghost touches en dergelijke.jodeltje schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:25:
[...]
voorlopig.. moet je daar wel bijzetten natuurlijk.
ik had overigens geen problemen, en heb die nu na de updates ook niet.
11.00-XNPH25R . Ik heb geen problemen met de software, het enige wat ik interessant vind aan de update (XNPH300) is de extra optie bij de camera (ben even kwijt wat de naam hiervan is). Maar ik wacht wel tot een volgende update. En ik heb geen zin/tijd om nightly's te flashenTerryb47 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:22:
[...]
het zou wel handig zijn om te vermelden welke firmware jij hebt draaien? als jij daar tevreden mee bent, dan ben je echt niet verplicht om de update te doen.
We zitten onderhand al bij 33Rfloriz87 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 10:51:
[...]
11.00-XNPH25R . Ik heb geen problemen met de software, het enige wat ik interessant vind aan de update (XNPH300) is de extra optie bij de camera (ben even kwijt wat de naam hiervan is). Maar ik wacht wel tot een volgende update. En ik heb geen zin/tijd om nightly's te flashen.
Amai! En de OTA update, welke xxR is dat?
33Rfloriz87 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:54:
[...]
Amai! En de OTA update, welke xxR is dat?
Dat haal ik dus nooit.418O2 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:13:
Ik heb altijd rond de 5 uur schermtijd met de hele dag bt aan voor de smartwatch
Gisteren met moeite 1 dag kunnen halen.
En dan heb ik mijn mobiel van 8:00 - 17:00 minimaal gebruikt.
Ik heb 25R geinstalleed vanaf 33R, en ik kan niet meer gebeld worden. Zelf bellen, en zelfs internet op mijn telefoon via 3G werkt zonder problemen... als ik in het venster status ga zie ik "mobile network state: disconnected". By my phone number zie ik wel mn eigen nummer staan.
Ook kan ik niet meer in "mobile network settings" komen, dat venster bestaat niet meer.
Iemand enig idee?
-edit-
Overigens heb ik wel een idee waar de problemen door kunnen zij veroorzaakt. Ik heb een volledige Titanium backup gemaakt (inclusief de systeem apps), en teruggezet op de oudere firmware. Ik had de systeem apps beter kunnen laten staan...
Ook kan ik niet meer in "mobile network settings" komen, dat venster bestaat niet meer.
Iemand enig idee?
-edit-
Overigens heb ik wel een idee waar de problemen door kunnen zij veroorzaakt. Ik heb een volledige Titanium backup gemaakt (inclusief de systeem apps), en teruggezet op de oudere firmware. Ik had de systeem apps beter kunnen laten staan...
[ Voor 24% gewijzigd door Bhai op 30-08-2014 16:49 ]
Battery drain is nog niet fixed in 33R, als je nu op 25R zit, blijf erop tot de volgende update uit komt.
Bug is intussen opgelost in Nightly's. Volgende update komt normaal komende/volgende week uit.
Hoe zit het trouwens met het yellow band probleem in de nieuwste update?
Ik had gelezen dat de witbalans beter is in de nieuwe update, maar, dat dit in sommige gevallen ervoor zorgt dat de yellow band nog veel zichtbaarder is. Kunnen mensen die last hebben van de yellow band en de update hebben geïnstalleerd hier wat meer over zeggen?
Ik had gelezen dat de witbalans beter is in de nieuwe update, maar, dat dit in sommige gevallen ervoor zorgt dat de yellow band nog veel zichtbaarder is. Kunnen mensen die last hebben van de yellow band en de update hebben geïnstalleerd hier wat meer over zeggen?
Gisteren toch maar weer terug gegaan naar de laatste ColorOS. beta 2.11
Hoofdzakelijke reden is de camera die een pak beter is, minder ruis, betere focus, raw (minder van belang)
Na het installeren van Nova launcher heb je ook gewoon een app drawer.
Hoofdzakelijke reden is de camera die een pak beter is, minder ruis, betere focus, raw (minder van belang)
Na het installeren van Nova launcher heb je ook gewoon een app drawer.
Van 33R naar 25R gegaan, en een duidelijke verbetering. Waar ik bij 33R niet aan 2 uur screen on time kwam, krijg ik nu 8 uur. Wel bij vrij intensief gebruik, maar in ieder geval een duidelijke verbetering. Zonder greenify of andere battery save technieken overigens.

Ik heb trouwens nog wel 1 groot punt van kritiek op de telefoon.
Wanneer ik dead trigger speel voor ongeveer 10-15 minuten, dan wordt de telefoon erg heet, waardoor vervolgens het scherm niet meer goed reageert en er veel ghost touches plaats vinden, waardoor ik niet verder kan spelen. Met andere games heb ik het nog niet gehad, maar ik heb ook nog niets anders gespeeld wat grafisch zo intensief was voor de telefoon als dead trigger 2 op high.
Ik begin me nu steeds meer af te vragen of het een defect in de telefoon is, of hebben andere mensen hier ook last van? En, is het misschien gerelateerd aan de 'touch responsiveness' isues die aangepakt worden in de update?
Wanneer ik dead trigger speel voor ongeveer 10-15 minuten, dan wordt de telefoon erg heet, waardoor vervolgens het scherm niet meer goed reageert en er veel ghost touches plaats vinden, waardoor ik niet verder kan spelen. Met andere games heb ik het nog niet gehad, maar ik heb ook nog niets anders gespeeld wat grafisch zo intensief was voor de telefoon als dead trigger 2 op high.
Ik begin me nu steeds meer af te vragen of het een defect in de telefoon is, of hebben andere mensen hier ook last van? En, is het misschien gerelateerd aan de 'touch responsiveness' isues die aangepakt worden in de update?
Zijn er hier Tweakers/OnePlus One-gebruikers die regelmatig in Amsterdam zijn? Ik heb gemerkt dat mijn GPS in Amsterdam niet goed mijn locatie kan vinden. In Lissabon geen probleem geweest, maar tot twee maal toe in Amsterdam wel. Dan loopt 'ie bijvoorbeeld een gracht/blok achter op waar ik eigenlijk ben.
ff een albumpje posten 
Alle foto's zijn gemaakt met de OPO
http://smg.photobucket.co...apan%202014?sort=3&page=1
was erg blij dat ik de foon op tijd binnengekregen had
Alle foto's zijn gemaakt met de OPO
http://smg.photobucket.co...apan%202014?sort=3&page=1
was erg blij dat ik de foon op tijd binnengekregen had
Dance Dance Revolution
Dit probleem had de FInd 7 ook..Rixos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:56:
Ik heb trouwens nog wel 1 groot punt van kritiek op de telefoon.
Helpt bij mij geen moer, heb achtereenvolgend de updates gedaan : de mijne is van 7/26 (2144N), als het over de hele scherm was kon ik er meeleven, maar het is alleen onderin het scherm. Bijzonder irritant wanneer je naar beneden scrollt, bijv. hier op tweakers - je ziet het elke keer een poepvlek zeg maar, ontzettend irritantRixos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 11:44:
Hoe zit het trouwens met het yellow band probleem in de nieuwste update?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Oke, klote om te horen.Terryb47 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 16:46:
[...]
Helpt bij mij geen moer, heb achtereenvolgend de updates gedaan : de mijne is van 7/26 (2144N), als het over de hele scherm was kon ik er meeleven, maar het is alleen onderin het scherm. Bijzonder irritant wanneer je naar beneden scrollt, bijv. hier op tweakers - je ziet het elke keer een poepvlek zeg maar, ontzettend irritant
Maar is het beter/slechter geworden na de update? Op dit moment kan ik er mee leven, meestal zie ik het niet. Maar als de update het verergert dan installeer ik hem liever niet.
Verergert 't niet, ik denk ook niet dat dit in ook maar een update 't erger zou worden.Rixos schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 17:12:
[...]
Oke, klote om te horen.
Maar is het beter/slechter geworden na de update? Op dit moment kan ik er mee leven, meestal zie ik het niet. Maar als de update het verergert dan installeer ik hem liever niet.
Aangezien de yellow band gewoon echt een foutief in 't scherm zit.
Echter hier ook last van de yellowband. en weinig last van (kleurenblind) dus hij valt me niet heel erg op! alleen in 't donker.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.