'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja ik wilde nog navragen hoe het overnemen het beste kan plaats vinden.NMe schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:19:
Regel dan wel via express@tweakers.net dat dat ticket ook op jouw naam/adres gezet wordt, want anders heb je nog niks.
Bedankt!
Er triggert mij even iets: ik heb twee kaarten besteld, en beide zullen op mijn naam staan, terwijl er iemand anders mee gaat (nee, ik tel niet voor twee).NMe schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:19:
Regel dan wel via express@tweakers.net dat dat ticket ook op jouw naam/adres gezet wordt, want anders heb je nog niks.
Zijn de kaarten persoonsgebonden?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Bon, helderFiresphere schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:52:
Nee, waar NMe het over heeft, is dat Rickyboy de adreswijziging moet doorgeven, anders komen de tickets niet bij de uiteindelijke koper terecht.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
En de eventuele gewonnen prijzen uit de loterij achteraf, die werden ook opgestuurdFiresphere schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:52:
Nee, waar NMe het over heeft, is dat Rickyboy de adreswijziging moet doorgeven, anders komen de tickets niet bij de uiteindelijke koper terecht.
Wel zo handig dus
[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 02-07-2014 19:12 ]
Zijn er echt zoveel mensen die anders niet meer thuis komen, of eventueel opgehaald kunnen worden vanaf een bepaald station?
[ Voor 45% gewijzigd door NMe op 02-07-2014 20:41 ]
Saturday, 16, 2014 9:00 a.m.-8:00 p.m.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Signatures zijn voor boomers.
Auto? ik kom met de trein.Maasluip schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:29:
Tweakers Taxiservice? Je had toch een mooie auto Zeef?
Bij voorbaat: Hulde!!!zeef schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:15:
Ook al zijn we uitverkocht, morgen weer een update. De loterij is weer wat verder gevuld.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=T2BNmn8TYdE]zeef schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:15:
Ook al zijn we uitverkocht, morgen weer een update. De loterij is weer wat verder gevuld.
Update-tijd!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zeef heeft nog 11 uur en 24 minuten de tijd.D4NG3R schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:20:
Update-tijd!
Haal je sadistisch en narcistisch nu niet door elkaar?NMe schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:41:
Zijn huidige icon (8-bits portret van hemzelf) is sadistischer dan die kabouter.

Wat zou er toegevoegd worden? Meer games? Meer consoles? Of gewoon een sleutelhanger van Tweakers?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Het warme weer maakt het nog ondraaglijker...

[ Voor 52% gewijzigd door Macchill op 04-07-2014 14:29 ]
Dat was de loterij..ShitHappens schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 14:44:
Heyheyhey... Er zou een update komen over de loterij hè, niet over de goodiebag(zou zuur zijn, een sleutelhanger 'winnen' terwijl anderen met consoles en TV's weg gaan
)
het loopt me dun door de broek

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 04-07-2014 14:49 ]
Aangezien we in de trein alleen maar contant kunnen betalen, krijgen we ook nog de prijzen te horen van de dranken?
Of is dat de update deze week?
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Vandaag mag ik jullie vertellen dat de prijzenpot nog iets verder is gegroeid. Namens Philips mogen we 3 Fidelio HTL9100 soundbars gebruiken in de trein .... en daarna verloten onder de passagiers!

Over de goodiebags kan ik deze week vertellen dat het nog steeds een verrassing is.De HTL9100 is de eerste SoundBar van Philips met echte Surround Sound uit draadloze loskoppelbare luidsprekers. Geniet van optimale vrijheid door de surround-luidsprekers even ergens anders neer te kunnen zetten wanneer dat nodig is.
Reis
De komende week gaan we veel doen met de planning van alles. We gaan binnenkort nog een keer kijken bij de trein, plannen maken voor de inrichting etc. etc. Ik begrijp dat we moeten vragen wat er te drinken zal zijn en wat dat gaat kosten.
Het reisschema is nog steeds onveranderd. Wees op tijd want we vertrekken volgens schema en de Tweakers Express wacht op niemand. Check voor een slaapplaats, lift of parkeerplaatsen \[Vervoer/Overnachting] Gamescom Express topic.
Dat was het voor nu. Nog hoeveel nachtjes slapen?
Het wordt inderdaad elke week gaver (ook echt tof die soundbarShitHappens schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:01:
Veels te veel nachtjes slapen nogWordt elke week gaver zeg! :D:D
Maar even zonder gekkigheid, met een groep van 500 man op een beurs lopen (welke beurs dan ook) is toch bruut?
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik zie mogelijkheden voor een zomervakantie met Tweakers...Rickyboy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:29:
Gewoon door naar Zwitserland, lekker gamen met een drankje en af en toe uit het raam kijken voor het mooie uitzicht. Klinkt dat niet beter dan 2 uur in een rij wachten om een spel te spelen?![]()
Maar even zonder gekkigheid, met een groep van 500 man op een beurs lopen (welke beurs dan ook) is toch bruut?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hier is trouwens nog een goed punt. Stel je wilt wat eerder van de beurs weg, heb je dan toegang tot de trein?Kiswum schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:08:
Laat die beurs maar zitten, ik blijf de hele dag in de trein!
En dan op de terugweg weer gamen, een goodiebag in ontvangst nemen en en passant nog een gratis loterij met leuke prijzen .... Niet slecht voor een vrije zaterdag.
Nee, overdag staat de trein op een rangeerterrein. Hij zal enige tijd voor vertrek klaarstaan bij het perron in Keulen. Hoe lang dat precies is, weet ik volgende week.D4NG3R schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 19:55:
[...]
Hier is trouwens nog een goed punt. Stel je wilt wat eerder van de beurs weg, heb je dan toegang tot de trein?
Ik ben steeds blijer dat ik op de trein zit!!
Zo, dus dat!
Ik hoop dat we geen last van de werkzaamheden hebben.zeef schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:24:
We zijn ook afhankelijk van de ruimte op de baanvakken in NL en Dld. Dit is niet iets waar wij als Tweakers enige invloed op hebben. Daarbij zou het wel handig zijn als mensen zaterdagavond ook weer thuis kunnen komen.
klik: http://www.ns.nl/werktraj...onId=2014_shl_ht_16_17aug
[ Voor 0% gewijzigd door slein78 op 04-07-2014 23:34 . Reden: typo ]
Dat noemen ze CampzoneZorian schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:28:
Ik zie mogelijkheden voor een zomervakantie met Tweakers...
En vertraging vanwege werkzaamheden betekent alleen maar meer tijd in de trein! 'k Denk dat het de eerste keer zal zijn dat ik blij word van vertraging
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ooit gehoord van het concept Campzone?Zorian schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:28:
[...]
Ik zie mogelijkheden voor een zomervakantie met Tweakers...
Wat mij betreft alleen via de originele prijs.
http://tweakers.net/aanbod/
Lang leve de vrije markt.Kiswum schreef op zondag 06 juli 2014 @ 15:01:
Wellicht kan het via vraag & aanbod worden aangeboden?
Wat mij betreft alleen via de originele prijs.
http://tweakers.net/aanbod/
Je mag ze van mij ook via dit topic aanbieden. Dit is toch de verzamelplaats voor alle info.
[ Voor 15% gewijzigd door zeef op 06-07-2014 15:50 ]
FTFY
[ Voor 3% gewijzigd door Maasluip op 06-07-2014 16:36 ]
Zou in ieder geval erg respectloos zijn, vanuitgaande dat er geen winst wordt behaald met deze actie.NMe schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:34:
Ik neem aan dat zeef niet heel vrolijk wordt van mensen die hun kaartje met winst door willen verkopen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Zullen we ons nu weer gaan bezighouden met belangrijkere dingen?
Yeah, hoe gaan we de wereld overnemen?zeef schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:11:
Zullen we ons nu weer gaan bezighouden met belangrijkere dingen?
We should ask kittens about how they do it!
500 man hersenspoelen en naar gamescom sturen
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
'public announcement', oftewel omroep/geluidsinstallatieElectrowolf schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:47:
Ben ik nog nerd genoeg als ik bij "PA" denk aan een Personal Assistant? Of heb je er gewoon eentje in een kooi?
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
50 euro, pannekoek!rogue schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:42:
Ik denk eerder aan de sleutel van de wc. Meester zeef, ik moet zo nodig!
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Opeens heb je het... je wordt machinist (of conducteur).
[ Voor 37% gewijzigd door weszz op 07-07-2014 12:02 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ik neem wel wat pannekoeken mee dan, da's goeiekoper
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Met stroopwafels.MueR schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:05:
[...]

Zeef is bezig om nog steeds meer prijzen te regelen.
Gemiddelde prijs van de loterij artikelen schat ik in op 500 euro.
Fun Factor van de trip schat ik in op 500 euro
Nou vooruit dan voor 1000 euro mag je mijn kaartje overnemen
En nu maar hopen dat er niemand komt die hier serieus op ingaat. Ook ik kijk uit naar de 16e.
Is goed, dan neem ik de N mee die je nodig hebt om het woord goed te spellen.MueR schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:05:
[...]
Nee hoor, ik heb zoveel vertrouwen in Zeef dat ik er gewoon van uitga dat hij 500 prijzen gaat regelen met een gemiddelde waarde van 500 euro.ShitHappens schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:06:
Je moet die €500 aan prijzen"geld" wel even delen door de winkans he ;p

... krengen zijn prijzig...
Gadgets fan

Mag beide: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/pannekoek-pannenkoekNMe schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:11:
[...]
Is goed, dan neem ik de N mee die je nodig hebt om het woord goed te spellen.
Bij mijn weten is het Groene Boekje belangrijker dan het Witte.
Anders dreigt'ie toch gewoon uit de raad te stappen?NMe schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:17:
Dan hoeft 'ie slecht 5+ keer de ticketinkomsten aan sponsorgeld bij elkaar te sprokkelen.250.000 euro aan prijzen, heeft 'ie zo bij elkaar natuurlijk.

Mooi, dan kan die N ergens ingebracht worden waar de zon niet schijnt. Ik vertik het om die N in dat woord te frotten op die plek. Over een paar jaar bedenken ze zich toch weer.NMe schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:11:
[...]
Is goed, dan neem ik de N mee die je nodig hebt om het woord goed te spellen.
Want die tussen-N is er niet al sinds de jaren '90...MueR schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:51:
[...]
Mooi, dan kan die N ergens ingebracht worden waar de zon niet schijnt. Ik vertik het om die N in dat woord te frotten op die plek. Over een paar jaar bedenken ze zich toch weer.
Futiliteitje..NMe schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:05:
[...]
Want die tussen-N is er niet al sinds de jaren '90...
Dit topic is gesloten.
~~~[html]IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/gamescom" target="_blank">praat mee in #gamescom</a>~~~[/html]
Er zijn nog mensen op zoek naar Gamescom tickets omdat je daarmee bij League of Legends een tweetal ingame skins kunt krijgen. Als je er 1 over hebt, post dat dan aub hier. Ga er niet om bedelen, we weten dat jullie ze heeeeeeel graag willen hebben.