Popcorn Time - Streamen vanuit torrents

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

210667 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:19:
[...]

[...]Hij staat op het hoogtste 1920x1080 :|
Dat bedoel ik niet.

Beeld-instellen-Windows-8, uw ideale lettergrootte.
Zijn de letters en tekens op uw beeld te klein of te groot geworden, dan is dit eenvoudig weer aan te passen:

Rechtsklik op een leeg gedeelte van het bureaublad
Kies Schermresolutie
Klik op Tekst en andere items groter of kleiner maken
Kies de lettergrootte die u het plezierigst vindt
Om de veranderingen in letter- en tekengrootte door te voeren en te kunnen zien, moet u opnieuw in Windows inloggen. Sluit daartoe alle openstaande programma's en meldt u af. Na het opnieuw weer aanmeldingen zijn de wijzigen van kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky1962
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-12-2023
210667 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:32:
[...]

Dat bedoel ik niet.

Beeld-instellen-Windows-8, uw ideale lettergrootte.
Zijn de letters en tekens op uw beeld te klein of te groot geworden, dan is dit eenvoudig weer aan te passen:

Rechtsklik op een leeg gedeelte van het bureaublad
Kies Schermresolutie
Klik op Tekst en andere items groter of kleiner maken
Kies de lettergrootte die u het plezierigst vindt
Om de veranderingen in letter- en tekengrootte door te voeren en te kunnen zien, moet u opnieuw in Windows inloggen. Sluit daartoe alle openstaande programma's en meldt u af. Na het opnieuw weer aanmeldingen zijn de wijzigen van kracht.
Sorry had het al gezien dit werkt dus wel ,alleen erg kleine letters nu dus al ik popcorne draai moet ik die dpi steeds veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Als de 1962 in je nick ook je geboortedatum is, kan ik het wel begrijpen...:-)

Maar dat schoonheidsfoutje is al doorgegeven aan de devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky1962
chucky1962 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 12:37:
[...]

Sorry had het al gezien dit werkt dus wel ,alleen erg kleine letters nu dus al ik popcorne draai moet ik die dpi steeds veranderen. Das wel Sh........................t zou dit nog aangepast worden onze ogen zijn niet meer zo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky1962
We hebben nu de oude en de nieuwe versie erop staan de oude voor de zoon hij vond het vervelend die ie niet vooruit kon en nieuwe zodat we via chromecast naar de tv kunnen zenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:54:
[...]

Helaas ook bij films waarbij zo'n link staat, en waarbij staat dat er DTS of DD5.1 in zit, krijg ik gewoon stereo geluid. Ik kan het echt nergens instellen in de software ook, zijn er meer hier die geen DD5.1 eruit krijgen?

Bij Plex etc werkt dat wel uitstekend. De geluids uitgang is de optical out naar mijn receiver, dat gaat ook wel goed want ik heb wel geluid, alleen niet het juiste.
Heeft niemand anders dit probleem? Ik krijg alleen maar stereo of Pro Logic 2...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:40
ja heb ik ook, dat is wel jammer dat je geen dolby of dts geluid hebt.

Maar waar kan je de link dan zien staan? Want ik kies de film en kan verder niet de link zien.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Oh, ik sleep een Magnet link vanaf een website in Popcorn time, gewoon drag n drop. Naar aanleiding van een tip alhier :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-06 21:38
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:09:
Oh, ik sleep een Magnet link vanaf een website in Popcorn time, gewoon drag n drop. Naar aanleiding van een tip alhier :)
op een android box wordt dat een lastiger verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk.drol
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Untouchablezz20 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:08:
Meen ergens gelezen te hebben dat de iOS app voor popcorn time ook uitkomt. Maar enig zicht wanneer dit gaat gebeuren?
Volgens een bericht van twitter time4popcorn

"Due in a few days, stay tuned!"
1:12pm - 9 sep 14

M.a.w. Het kan elk moment gebeuren :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky1962
Nog iemand dit probleem ben een film aan het kijken via chromecast stop ie midden in de film daarna begint ie weer bij het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-03 07:15
chucky1962 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 18:54:
Nog iemand dit probleem ben een film aan het kijken via chromecast stop ie midden in de film daarna begint ie weer bij het begin
heb geen geluid momenteel op CC (chromecast), alles gaat zo traag ook :'(

subs wel in orde :p geluid niet, geluid CC staat aan

update:
gaat weer (geluid) maar niet bij alle films

:o

[ Voor 17% gewijzigd door Rigs op 12-09-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 10:28

ulTimaS

Mayhaps

Niet om lastig te zijn hoor, maar is het niet handiger om twee topics te hebben? één voor die van www.popcorntime.io en de ander voor www.time4popcorn.eu, Het is namelijk lastig om te zien om welke versie het gaat bij het bespreken van functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 23:20

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik denk het niet. Het gaat uiteindelijk om niet zo heel verschillende dingen. Men moet gewoon duidelijker posten. (Maar dat is mijn mening.) ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

210667

Jorgen schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 21:51:
Ik denk het niet. Het gaat uiteindelijk om niet zo heel verschillende dingen. Men moet gewoon duidelijker posten. (Maar dat is mijn mening.) ;)
Kan mij daar wel in vinden. Als je post er even bij vermelden over welke popcorn het gaat. Zout zoet of met vanille.. :*)

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Precies. ulTimaS heeft wel gelijk dat het soms wat onduidelijk is. Dat zie je bijv. ook in het topic over Couchpotato, Sickbeard en dergelijke: alle forks en branches zorgen voor veel verschillende vragen. Misschien is het een goed idee om in de topicstart en topicwarning aan te geven dat men duidelijk zegt waarover de vraag of opmerking gaat. Het is een kleine moeite om [T4P] of [PT] te vermelden in je post. (Of eender welke andere aanduiding je wilt gebruiken.)

Willen funk-e en een moderator de OP en de warning aanpassen?

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

popcorntime.io heeft beta versie 0.3.3 uigebracht (time4popcorn.eu gebruik ik niet).
Maar nu wordt de lijst met tv-series niet meer ingeladen...
Anderen daar ook last van?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Nee daar heb ik geen last van. Moest m wel opnieuw installeren omdat hij in een andere directory gaat komen dan voorheen. Misschien moet je de oude versie, als je dat al niet hebt moeten doen, eerst volledig de-installeren?!

Vraagje aan jou: Er is nu ook de optie om via Chromecast te streamen naar je tv. Dat lukt mij maar niet. Blijft bij het laden op 99% hangen, en speelt dus niet af. Op de pc geen enkel probleem. [Kan trouwens geen forum vinden waarj e bugs kan aanleveren]

Series lijst:
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/o5vm7c.png

Episodes:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2n1xgzo.png

CCstream:
CC streamen:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/6p92zo.png

Ik gebruik time4popcorn en popcorntime.io. In bovenstaande heb ik het over die laatste

[ Voor 31% gewijzigd door 210667 op 21-09-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky1962
Kon popcorne time eerst wel op tv kijken via de knop chromecast nu lukt het niet meer iemand ook dit probleem. Ligt niet aan de chromecast want die werkt wel gewoon dus vermoed dat het aan popcorne time ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 575673

Ik wil de films via mn android smartphone streamen naar mn sony smart tv maar kanniet het icoontje van streamen drukken . Heeft iemand een oplossing???. _/-\o_ _/-\o_

• chucky1962
chromecast werkt weer krijg nu alleen geen ondertiteling :'( te zien op tv HELPPPPP wat voorheen dus wel werkte

[ Voor 14% gewijzigd door chucky1962 op 24-09-2014 10:57 ]

• chucky1962
Anoniem: 575673 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:15:
Ik wil de films via mn android smartphone streamen naar mn sony smart tv maar kanniet het icoontje van streamen drukken . Heeft iemand een oplossing???. _/-\o_ _/-\o_
misschien overbodige vraag maar heb je de app chromecast op je gsm zal eerst gekoppeld moeten worden via je wiffi naar de tv

[ Voor 7% gewijzigd door chucky1962 op 24-09-2014 10:59 ]

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-06 13:35
Ik heb hetzelfde probleem met ondertitels. Waarschijnlijk afwachten tot een volgende versie...

• pietje63
  • Laatst online: 14:37

pietje63

RTFM

Inmiddels staan de Android en iOS source ook online. Vooral de laatste is interessant omdat de iOS app zelf volgens mij niet online staat!
http://www.time4popcorn.eu/source.html

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Wow, net gedownload. Ziet er erg gelikt uit allemaal! Dit weekend netflix maar eens opzeggen!
Hopelijk volgt de update voor de Apple TV binnenkort.

[ Voor 22% gewijzigd door RickvN op 26-09-2014 14:20 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:11

Frituurman

Mjam!

chucky1962 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:54:
chromecast werkt weer krijg nu alleen geen ondertiteling :'( te zien op tv HELPPPPP wat voorheen dus wel werkte
Ik heb inmiddels hetzelfde. Met dat verschil dat voor versie 4.4 ik nooit beeld kreeg op de chromecast en nu wel. Ondertiteling werkt bij mij ook niet. Hopen dat hier snel wat aan gedaan wordt!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

210667

Frituurman schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 11:26:
[...]

Ondertiteling werkt bij mij ook niet. Hopen dat hier snel wat aan gedaan wordt!
http://forum.time4popcorn...f=6&t=1759&start=40#p5741

Anoniem: 575673

chucky1962 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:57:
[...]

misschien overbodige vraag maar heb je de app chromecast op je gsm zal eerst gekoppeld moeten worden via je wiffi naar de tv
Ik heb al een smart tv moet ik dan alsnog chromekast usb stick hebben? Want youtube enzo kan ik wel streamen naar mijn tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Anoniem: 575673 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:51:
[...]

Ik heb al een smart tv moet ik dan alsnog chromekast usb stick hebben? Want youtube enzo kan ik wel streamen naar mijn tv
Dat hangt af van de functies van je smart TV. Maar grote kans dat er slechts een beperkt aantal apps op staan/kunnen (geen Chromecast, geen Popcorn Time :+ ). In dat geval heb je toch nog een Chromecast HDMI stick nodig (of een HDMI kabel van je laptop naar je TV, een een Android dongle, etc, etc)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-06 13:11
Goedemorgen,

Iemand ervaring met een goede media player van waaruit je via het netwerk ook naar je (smart) tv kunt streamen?

Ik gebruik sinds een week of twee ook PopCorn Time en heb deze via time4popcorn.eu gedownload. Ruim aanbod aan films, iets minder aan series, maar werkt verder prima.

Nu verplaats ik de mp4 of mkv bestanden uit de tijdelijk map naar een definitieve map (om verwijderen door Popcorn Time na afsluiten tegen te gaan, vinkje uitzetten lijkt niet altijd te werken) en download ik zelf de benodigde subtitles erbij.
De subtitels plaats ik in dezelfde map als de film en geef ik exact dezelfde naam als het .mkv of .mp4 bestand, en als extensie gebruik ik .srt (vrij standaard volgens mij).

Wil ik nu de film op PC bekijken met goede ondertiteling, gebruik ik de Classic Media Player Home Cinema (standaard Windows Media Player laat bij mij namelijk geen ondertiteling zien). Dit werkt tot zo ver perfect!

Probleem is alleen dat Classic Media Player Home Cinema niet de mogelijkheid heeft om via netwerk te streamen. Vandaar de vraag of er mensen zijn met betere ervaringen? VLC player bijvoorbeeld?

bvd.

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
yinnemans schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:57:
Goedemorgen,

Iemand ervaring met een goede media player van waaruit je via het netwerk ook naar je (smart) tv kunt streamen?

[...]

Probleem is alleen dat Classic Media Player Home Cinema niet de mogelijkheid heeft om via netwerk te streamen. Vandaar de vraag of er mensen zijn met betere ervaringen? VLC player bijvoorbeeld?

bvd.
Als je de bestanden op je PC hebt staan kun je (volgens mij) het beste XBMC gebruiken. In XBMC voeg je dan de locatie waar je je films hebt toe aan de media bibliotheek. XBMC zoekt dan zelf uit welke films het zijn en haalt de benodigde informatie op van IMDB. Je media bibliotheek ziet er dan zo uit: klik.

Dit is slechts een voorbeeld, het ligt er natuurlijk aan welke skin je gebruikt!

Daarnaast kan XBMC ook zelf ondertitels downloaden voor je films. Maar als er SRT bestanden in de map staan zal hij deze gebruiken. Ook kun je gewoon je AB van je TV gebruiken.

Ik gebruik zelf een raspberry pi met XBMC erop hiervoor. Kijk ook eens hier: [Mediaplayer] Raspberry Pi met XBMC

Maargoed, kost wel €35 of zo. :)

[ Voor 3% gewijzigd door ApexAlpha op 29-09-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
ApexAlpha schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:06:
[...]

Als je de bestanden op je PC hebt staan kun je (volgens mij) het beste XBMC gebruiken.
[...]
Ik gebruik zelf een raspberry pi met XBMC erop hiervoor. Kijk ook eens hier: [Mediaplayer] Raspberry Pi met XBMC

Maargoed, kost wel €35 of zo. :)
Thanks! Ga ik (de software oplossing) eens proberen.

Heb een snelle pc met goede netwerkverbinding en TV die DLNA ondersteund dus vindt ik extra apparatuur overbodig / overkill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Voor Android is er door iemand op het Time4Pocorn forum een .apk gecompiled welke nu subs ondersteund en streamt naar de Chromecast. Apk kan hier worden opgehaald:

https://www.dropbox.com/s/4spjctd9qqc7nlz/pop.apk?dl=0

of hier:

https://www.dropbox.com/s/0jput3916ar4enr/pop.apk?dl=0

Eerste de oude de-installeren

De nieuwe Windows versie zou van de week beschikbaar komen. Deze zou ook weer subs via CC ondersteunen

[ Voor 13% gewijzigd door 210667 op 29-09-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Gisteren eens kort getest met zowel de Android als Windows versie, beide met de VPN functie ingeschakeld.
Snelheid zit echter maar tussen de 100 en 250 KB/s, die Kebrum VPN is traag / overbelast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
210667 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:35:
Voor Android is er door iemand op het Time4Pocorn forum een .apk gecompiled welke nu subs ondersteund en streamt naar de Chromecast. Apk kan hier worden opgehaald:

of hier:

De nieuwe Windows versie zou van de week beschikbaar komen. Deze zou ook weer subs via CC ondersteunen
Werkt goed. Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Voel me echt dom maar... Hoe speel je op die android versie iets af? Als ik een seizoen en aflevering selecteer dan zie ik alleen de beschrijving, en geen 'play' of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Niet dom hoor. TV_shows is al een tijdje brak...Zou aan hun scraper liggen. Lees ook eens het forum van Time4popcorn: http://forum.time4popcorn.eu/

Popcorntime van: https://popcorntime.io/ Doet het wel prima, alleen geen android versie en geen subs streamen via Chromecast. Doet het verder wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
210667 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:59:
Niet dom hoor. TV_shows is al een tijdje brak...Zou aan hun scraper liggen. Lees ook eens het forum van Time4popcorn: http://forum.time4popcorn.eu/

Popcorntime van: https://popcorntime.io/ Doet het wel prima, alleen geen android versie en geen subs streamen via Chromecast. Doet het verder wel prima.
Ik zie het. Bij films kan ik wel een trailer kijken, kwaliteit selecteren en afspelen. Bij series niet.

Op de PC heb ik altijd die van IO. Dit werkt veel beter, echter hebben die geen android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

ApexAlpha schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:04:
[...]

Ik zie het. Bij films kan ik wel een trailer kijken, kwaliteit selecteren en afspelen. Bij series niet.

Op de PC heb ik altijd die van IO. Dit werkt veel beter, echter hebben die geen android versie.
IO is idd een stuk stabieler. Wachten op de 0.3.4 van hun met ondersteuning voor Subs naar Chromecast en Time4popcorn gaat er bij mij in zijn geheel af. Laat die dan alleen nog maar op mijn Androids staan tot IO ook met een android app komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• georgnl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-03 13:55
Waarschijnlijk is dit een domme vraag maar ik wilde hem toch stellen :) . Toen ik op de link klikte in de eerste post kreeg ik een pagina waarop stond dat popcorn time gestopt is. Nu zie ik posts over pocorn IO en time4popcorn. Toen ik time4popcorn googlde vond ik veel pagina's/fora waarop stond dat time4popcorn een slecht programma was en dat je het niet moest downloaden. Weten jullie hier iets van? En is IO beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
ongeveer al 10x gevraagd en beantwoord in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• georgnl
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-03 13:55
dacht al dat het wel gevraagd zou zijn, vandaar dat het ook een domme vraag is. Ik kon het niet vinden, ik lees het topic nog wel een keer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Ik had de http://forum.time4popcorn.eu/ een week in gebruik.. nu de io getest.. veel stabieler.. die andere veel haperingen en niet meteen starten. io is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Zojuist de popcorn4time eraf gegooid en de .io gedownload. Echter loopt nu mijn hele macbook vast als ik bij programma's popcorn time wil openen. Ik kan PT er dus ook niet afgooien, omdat het al vastloopt in de mappen.... Iemand een idee hoe dit op te lossen?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Lijkt er op dat er van de oude versie wat items achterblijven. Probeer die eens allemaal te verwijderen.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:54
Al meer nieuws over de app voor (Samsung) Smart TV's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
ApexAlpha schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:06:
[...]

Als je de bestanden op je PC hebt staan kun je (volgens mij) het beste XBMC gebruiken. In XBMC voeg je dan de locatie waar je je films hebt toe aan de media bibliotheek. XBMC zoekt dan zelf uit welke films het zijn en haalt de benodigde informatie op van IMDB. Je media bibliotheek ziet er dan zo uit: klik.

Dit is slechts een voorbeeld, het ligt er natuurlijk aan welke skin je gebruikt!

Daarnaast kan XBMC ook zelf ondertitels downloaden voor je films. Maar als er SRT bestanden in de map staan zal hij deze gebruiken. Ook kun je gewoon je AB van je TV gebruiken.
Wellicht dat ik iets verkeerd doe maar ook via XBMC zie ik geen ondertiteling verschijnen op de TV.
Ik heb het filmbestand samen met het bestand van de ondertiteling (zelfde naamgeving) in de gedeelde map/bibliotheek van mijn netwerk gezet en kan deze map via mijn TV benaderen.
Bij afspelen zie ik enkel de film.

Wat mis ik nog? Ik las op internet dat je het beste ondertiteling in kunt bakken bij het filmbestand en als nieuw bestand moet opslaan? Vind ik zelf een beetje omslachtig.

Volgens mij moet er een programma bestaan die tijdens streamen beide bestanden al aan elkaar vastplakt? Eigenlijk exact zoals Popcorn Time zelf al werkt... Eigenlijk zou de meest ideale oplossing zijn wanneer Popcorn Time zélf een streaming optie krijgt. Snap niet dat dat er nog niet in zit..

Suggesties zijn welkom :)

edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:53

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik gebruik VideoStream, en daarin kun je zelf ook de srt file aanwijzen in je map van de film dan speelt hij prima mee, met LocalChromeCast kan je zelfs de subs laten downloaden, zoals popcorn dat ook doet, alleen had ik daar al vaker een niet kloppende srt, maar meestal heb ik al de juiste in de map en gebruik ik dus videostream als CC app die subs ook streamt.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
SAiN ONeZ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:43:
Ik gebruik VideoStream, en daarin kun je zelf ook de srt file aanwijzen in je map van de film dan speelt hij prima mee, met LocalChromeCast kan je zelfs de subs laten downloaden, zoals popcorn dat ook doet, alleen had ik daar al vaker een niet kloppende srt, maar meestal heb ik al de juiste in de map en gebruik ik dus videostream als CC app die subs ook streamt.
O.k. dank voor de tip. Dan ook VideoStream eens proberen. Laat wel even weten of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06-2023
Gisteren popcorn time geprobeerd op een laptop met hdmi aansluiting. Het beeld verliep echter totaal niet soepel. Werd veel vertraagd en soms wat artifacts. Nu vroeg ik me af hoe ik kan achterhalen waar dit aan ligt. De televee staat op 1920x1080 qua resolutie. De film was een 1080p (Cold in July). Hoe weet ik nu of het aan de prestaties van mijn laptop ligt, of aan de beschikbaarheid van de torrents?

Naar mijn idee kan het liggen aan het downloaden (download hij langzamer dan dat ik het afspeel?), de kwaliteit van mijn videokaart, of gewoon de laptop in het algemeen.

De film speelde wel gewoon verder, het geluid liep altijd goed. Dus het was niet zo dat de film een paar sec. stil stond bij gebrek aan buffer. Ben benieuwd!

Koffie met thee is minder lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Er is een nieuwe versie van popcorntime uit 0.3.4. Nu met ondersteuning van chromecast ondertiteling (zelf nog niet getest) en een Anime tabblad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik gebruik de time 4 popcorn app voor Android, de gelinkte hierboven zodat (gele) subs mee worden gestuurd, werkt perfect, heb alleen een vraagje over het settings tab, daar valt VPN aan te vinken, neem aan dat dit een soort van beveiliging is om je torrent te beschermen, maar deze staat standaard uit en mijn vraag is, is het verstandig deze te activeren, of maakt dat weinig uit?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

SAiN ONeZ schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:27:
Ik gebruik de time 4 popcorn app voor Android, de gelinkte hierboven zodat (gele) subs mee worden gestuurd, werkt perfect, heb alleen een vraagje over het settings tab, daar valt VPN aan te vinken, neem aan dat dit een soort van beveiliging is om je torrent te beschermen, maar deze staat standaard uit en mijn vraag is, is het verstandig deze te activeren, of maakt dat weinig uit?
Wat ik gehoord heb is dat het een hele slechte gratis VPN is wat de torrent alleen maar langzamer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06 14:35
Rolandow schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 11:55:
Gisteren popcorn time geprobeerd op een laptop met hdmi aansluiting. Het beeld verliep echter totaal niet soepel. Werd veel vertraagd en soms wat artifacts. Nu vroeg ik me af hoe ik kan achterhalen waar dit aan ligt. De televee staat op 1920x1080 qua resolutie. De film was een 1080p (Cold in July). Hoe weet ik nu of het aan de prestaties van mijn laptop ligt, of aan de beschikbaarheid van de torrents?

Naar mijn idee kan het liggen aan het downloaden (download hij langzamer dan dat ik het afspeel?), de kwaliteit van mijn videokaart, of gewoon de laptop in het algemeen.

De film speelde wel gewoon verder, het geluid liep altijd goed. Dus het was niet zo dat de film een paar sec. stil stond bij gebrek aan buffer. Ben benieuwd!
Watvoor laptop, mijn netbook trekt 720p amper, al lagere resolutie geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ulTimaS schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 15:33:
[...]

Wat ik gehoord heb is dat het een hele slechte gratis VPN is wat de torrent alleen maar langzamer maakt.
Ik heb de bewerkte apk genomen en start de films nu vanuit me Asus TF01, dualcore tegra3 videochip en werkt perfect, maar moet ik me ergens voor beschermen dmv een andere tool ofzo, of is dit niet nodig?
Ik heb de optie nu gewoon uit staan..

Ook heb ik de remote app binnengehaald waarin ik een instantie moet aanmaken ( maakt de naam uit?) en wijst me op geavanceerde instellingen om daar een zo een CQR code te scannen, maar daarmee bedoelt hij de windows client, of gaat dat ook vanuit de android app?

Heeft die update naar 0.3.4 zin of kan ik net zo goed deze apk behouden?

[ Voor 26% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-10-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
@Rolandow
Waarschijnlijk download je de film langzamer dan dat je hem afspeelt.

Heel simplistisch uitgelegd:
Dit kun je zien aan de loopbalk; het balkje dient zoveel mogelijk 'blauw gekleurd' te zijn en de 'slider' dient hier op achter te lopen.

Film poosje op pauze zetten totdat je voldoende buffer hebt opgebouwd. Soms stream PCT ook vrij langzaam hoor, ondanks de vele peers en seeders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
@Vandread: een netbook lijkt me -qua multimedia- ook niet ideaal? Ik heb een P6100 @ 2.00GHz volgens de service tag van Dell, met 4 GB ram. Maar wat er exact voor videokaart in zit weet ik niet.

@yinnemans: Hmm, dat klinkt wel logisch. Kan ik niet ergens instellen dat hij meer moet bufferen? Heb liever dat hij in het begin wat langer bezig is met downloaden, dan ergens midden in de film. En wat ik ook gek vind, als het balkje inderdaad niet achterloopt, hoe kan het dan dat de film nooit heeft stil gestaan? Gaat hij wellicht frames overslaan als de download niet voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 23:59
Rolandow schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:47:
@Vandread: een netbook lijkt me -qua multimedia- ook niet ideaal? Ik heb een P6100 @ 2.00GHz volgens de service tag van Dell, met 4 GB ram. Maar wat er exact voor videokaart in zit weet ik niet.

@yinnemans: Hmm, dat klinkt wel logisch. Kan ik niet ergens instellen dat hij meer moet bufferen? Heb liever dat hij in het begin wat langer bezig is met downloaden, dan ergens midden in de film. En wat ik ook gek vind, als het balkje inderdaad niet achterloopt, hoe kan het dan dat de film nooit heeft stil gestaan? Gaat hij wellicht frames overslaan als de download niet voldoende is?
Volgen mij zijn je specs gewoon niet goed genoeg, heb dat bij een vriend op zijn (oude) laptop ook gezien. Popcorn Time haperde terwijl hij een stuk sneller internet heeft dan ik hier. Al het internet het niet aankan stopt hij gewoon even met spelen tot er genoeg buffer is.

Je kunt proberen ipv in popcorn time direct te starten het via VLC laten afspelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:23
Je kunt ook je HTPC upgraden met een AMD/ATi HD6450 (o.i.d.) en die het werk laten doen ;-)

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 09:37

icecreamfarmer

en het is

Overigens zijn er manieren om een andere database dan eztv te laden?
Deze loopt de laatste tijd nogal achter.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 13:48
Wie heeft popcorn time draaien op een Tab2 10.1 (samsung) ?
Wil weten welke versie ik beter kan gebruken, die van popcorntime.io of time4popcorn?

Heb nu die van time4popcorn draaien, maar vind het nog niet soepel. Serie's gaan wel redelijk met afspelen, maar films blijven happeringen geven.
Draai trouwens de stock rom op mijn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

disweb schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:03:
[...]

Volgen mij zijn je specs gewoon niet goed genoeg, heb dat bij een vriend op zijn (oude) laptop ook gezien. Popcorn Time haperde terwijl hij een stuk sneller internet heeft dan ik hier. Al het internet het niet aankan stopt hij gewoon even met spelen tot er genoeg buffer is.

Je kunt proberen ipv in popcorn time direct te starten het via VLC laten afspelen? :)
Of je pakt de 720p streams.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

G.Scholtens schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:19:
Wie heeft popcorn time draaien op een Tab2 10.1 (samsung) ?
Wil weten welke versie ik beter kan gebruken, die van popcorntime.io of time4popcorn?

Heb nu die van time4popcorn draaien, maar vind het nog niet soepel. Serie's gaan wel redelijk met afspelen, maar films blijven happeringen geven.
Draai trouwens de stock rom op mijn tablet.
Ik gebruik zelf die van popcorntime.io omdat deze naar mijn mening veel stabieler en vloeiender loopt. Popcorntime.io heeft daarentegen nog geen Android app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:17
Popcorn Time gaat stoppen?

http://getpopcornti.me/

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Nee, dit was de eerste popcorntime. De nieuwe van popcorntime.io en time4popcorn.eu zijn hier op gebaseerd, maar worden door verschillende developers ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:17
Heb popcorn time nu op mijn iPhone, maar sinds vandaag werkt het niet meer? Repo is ook down. Bij jullie ook? Zag wel dat ze van .eu naar .com zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Untouchablezz20 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:19:
Heb popcorn time nu op mijn iPhone, maar sinds vandaag werkt het niet meer? Repo is ook down. Bij jullie ook? Zag wel dat ze van .eu naar .com zijn gegaan.
Time4popcorn.eu[com] ligt idd al de hele dag plat. Denk dat ze met een servermove bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:17
210667 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:30:
Time4popcorn.eu[com] ligt idd al de hele dag plat. Denk dat ze met een servermove bezig zijn.
Nee, het domein is afgesloten:

http://www.nu.nl/gadgets/...ge-afgesloten-domein.html

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Van de in het artikel genoemde alternatieven is er geen enkele online.
Raar dat ze juist popcorntime.io niet noemen. Die doet het dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandow
Marzman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:37:
[...]

Of je pakt de 720p streams.
720p stream had ik ook even geprobeerd met dezelfde film, dit haperde ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-06 23:36

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Hier momenteel problemen met subtitles, zowel op de time4popcorn als de popcorntime.io variant. Iemand anders ook last van?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
DexterDee schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:07:
Hier momenteel problemen met subtitles, zowel op de time4popcorn als de popcorntime.io variant. Iemand anders ook last van?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephandeman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 10:24
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee: http://idevicehype.com/do...e-ios-8-without-jailbreak?

Dus datum terugzetten naar 16 sept. en dan via een bepaalde site popcorntime downloaden voor op je ios device. Dan heb je als het ware popcorn time op je iphone zonder te jailbreaken.

Ik vind de site alleen een beetje verdacht en kan nergens op internet lezen of dit een veilige manier is. Iemand ervaring mee? Of een link waar men deze site reviewed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zou zelf alleen de bekende kanalen gebruiken, maar dat moet je voor jezelf weten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Stephandeman schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:43:
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee: http://idevicehype.com/do...e-ios-8-without-jailbreak?

Dus datum terugzetten naar 16 sept. en dan via een bepaalde site popcorntime downloaden voor op je ios device. Dan heb je als het ware popcorn time op je iphone zonder te jailbreaken.

Ik vind de site alleen een beetje verdacht en kan nergens op internet lezen of dit een veilige manier is. Iemand ervaring mee? Of een link waar men deze site reviewed?
koop een device wat wel geschikt is

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephandeman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-06 10:24
himlims_ schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:10:
[...]
koop een device wat wel geschikt is
Haha ja dat is de makkelijkste weg, heb al een chromecast besteld...

Ik was alleen benieuwd of iemand hier ervaringen mee had. Popcorn Time op de iPad lijkt me namelijk best chil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Stephandeman schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:43:

Algemeen: je gooit je i-device open, je weet niet of je een virus binnenhaalt. Zie als voorbeeld deze reactie YouTube: How To Install POPCORN TIME iPhone 6 & 6 Plus iOS 8 - 8.0.2 No Jailbreak 5S/5C/5/4S iPad iPod Touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-06 17:17
pietje63 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:41:
[...]

Algemeen: je gooit je i-device open, je weet niet of je een virus binnenhaalt. Zie als voorbeeld deze reactie YouTube: How To Install POPCORN TIME iPhone 6 & 6 Plus iOS 8 - 8.0.2 No Jailbreak 5S/5C/5/4S iPad iPod Touch
Werkt niet hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-06 17:17
210667 schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:35:

of hier:

Werkt prima, alleen heb ik een witte streep onder in het beeld. Andere daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 05-06 16:41

Rub3s

+3 , omdat het kan

Time4popcorn kwaaltje denk ik. Bij android heb ik het ook al eens gezien.

Dacht dat het over IOS app ging van de app... Ik heb het in ieder geval ook al es gezien.

[ Voor 40% gewijzigd door Rub3s op 14-10-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Jep die bewerkte APK heeft dat net als gele subs, en na 80min ofzo verdwijnen de subs..

Ben nog te lui geweest om te updaten naar de official 0.3.4. waarin de subs naar de CC ook weer werken, weet alleen niet van die streep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
Met VideoStream i.c.m. Panasonic Viera helaas ook niet gelukt... Blijkbaar is deze TV (DLNA certified) niet in staat om externe subtitles te verwerken. Inbakken geprobeerd maar ook dit wil niet lukken.

Binnenkort dan maar een Google ChromeCast aanschaffen; ben ik van het gedoe af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkietje
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-02-2023
het is eigenaardig, op het ene moment is er op popcorn 4.9 bij elke film de normale ondertiteling, dus ook alle beschikbare buitenlandse ondertitels, waarvan ik natuurlijk de dutch kies. En dan opeens zijn alle ondertitels verdwenen. Heb vanavond nog naar cold in July gekeken, eerst op laptop en het laatste stuk op de tv via chromecast met ondertitel. Wil nieuwe film zie en hup alle ondertitels van alle categorieën verdwenen.
Dit was gisteravond en de avond daarvoor ook en overdag zijn ze er weer. Zowel op time4popcorn.corn, is nu popcorn.se met 4.9 als popcorn.io met versie 3,4 en android 2.3.2. Ik heb ze alle drie, 4.9 op laptop en ook 3.4 en op android-tablet dus 2.3.2. Ze zijn er dus wel of niet. vreemd nietwaar? Alles dus met chromecast naar tv als de titels er zijn of niets zelfs niet naar pc op tablet alleen. Natuurlijk kan ik de subtitles zelf dowmloaden en de film verplaatsen naar andere map, maar het is makkelijker als je direct kan gaan kijken. Hebben anderen dit ook ervaren?
(heb ook popcorn 3.4 op Linux mint 17, zelfde resultaat.)
Nog iets VPN werkt ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door parkietje op 16-10-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat heb ik ook een keer gehad, waarschijnlijk is dan de source down waar PT zijn ondertitels vandaan haalt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Al geprobeerd alle versies te de-installeren en dan één versie te installeren? Twee versies tegelijk wil nog wel eens tot problemen leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkietje
Zojuist heb ik op mijn tablet waar ik nu op werk gekeken en jawel, de ondertitels zijn er weer.
Het is ook zo dat de versie 4.9 terug is te vinden bij alle geïnstalleerde programma's. Dus ook op C:\program files86. De versie 3.4 vind je niet terug daar. Die wordt gezet in c:\users\naam\enzenz.
Dus het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
yinnemans schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:35:
Met VideoStream i.c.m. Panasonic Viera helaas ook niet gelukt... Blijkbaar is deze TV (DLNA certified) niet in staat om externe subtitles te verwerken. Inbakken geprobeerd maar ook dit wil niet lukken.

Binnenkort dan maar een Google ChromeCast aanschaffen; ben ik van het gedoe af :)
Sterker nog. Zojuist een Raspberry PI gekocht. Zet ik hier popcorntime wel op en sluit ik de TV aan op de HDMI. App op de smarthpone en klaar. ;)

tip: aanbieding op onedayfly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkietje
Het schijnt later op de avond onmogelijk te zijn om ondertitels en korte uitleg over de film te krijgen. In vooravond ben ik begonnen te kijken naar the immigrant met ondertitel, met onderbrekingen gekeken tot 22:45. Daarna was de ondertitel er nog steeds, keek je bij andere films, alles weg. Ging ik terug naar immigrant waren ze er nog. Even het programma verlaten en weer opstarten en ook weg.
Ik denk ook Marzman dat je gelijk hebt en dat dan de source down waar PT zijn ondertitels vandaan haalt, zoals jij het eerder zei.
Ik vraag me af of dit moedwillig wordt gedaan door ???? Waarschijnlijk zijn ze er morgenochtend weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

De bron is tijdelijk buiten gebruik wegens onderhoud. http://discuss.popcorntime.io/t/no-subtitles-available/3341

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
Ach, zelf even googlen naar bijbehorende subtitles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb dat wanneer ik bij versie 4.9 (van popcorn-time.se) de "western" genre selecteer ik een heleboel films te zien krijg die iets met western te maken hebben.
Wanneer ik echter bij versie 3.4 (van popcorntime.io) hetzelfde genre aanklik krijg ik maar 21 films die iets met western te maken hebben.
Waarom is dit verschil zo groot? Persoonlijk vind ik versie 3.4 fijner werken namelijk.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkietje
Het is gewoon elke avond zo, overdag ondertitels en in de avond uitgezet, dan zoek ik hem zelf wel op.
Blijft dus wel leuk, krijg toch wel het idee dat het vandaag of morgen opeens total afgelopen is met popcorn maar we zien het wel. Verder veel kijkplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06 18:31
Even een vraagje hier. Ik heb zelf een android telefoon waar ik popcorntime (timeforpopcorn) op het staan. Nu wil ik een chromecast kopen en de films streamen vanaf mijn telefoon naar de chromecast. Is het dan ook mogelijk om nog externe dingen te doen zoals wat internetten of WhatsAppen? Of moet je het scherm met popcorntime aan laten staan?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
je kan met je telefoon blijven werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parkietje
Ik heb popcorn op mijn tablet, dus ook android.
Daarbij kun je gewoon een film op tv via Chromecast bekijken ook met ondertitel.
daar naast kan ik dan dan bijvoorbeeld een spelletje doen. Ik heb dat zojuist geprobeerd.
Het is een tablet, ik neem aan dat het met een telefoon ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat ik met die vlc-link ook wel iets kan met mijn mediaplayer. Gewoon een snelkoppeling daar naartoe maken, ik denk dat dit op veel smarttv's ook moet kunnen. Alleen de ondertiteling wordt volgens mij niet in die temp-map gedumpt dus dat zal niet werken? Tja die zou je daar ook zelf nog in kunnen gooien is het iets minder plug and play maar je kan nog steeds streamend kijken.

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 24-10-2014 10:13 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06 18:31
^ Thanks voor de reacties! Chromecast besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:35
giganielsie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:49:
^ Thanks voor de reacties! Chromecast besteld :D
Heb net de Chromecast weer terug gebracht naar de winkel, werkt voor geen meter met Popcorn Time !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Albert020 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:05:
[...]

Heb net de Chromecast weer terug gebracht naar de winkel, werkt voor geen meter met Popcorn Time !!!
Dat het soms niet allemaal even soepel loopt, daar kan ik mij in vinden. Dat het voor geen meter werkt, dat lijkt mij overdreven.

Jammer dat je m hebt verkocht, misschien had men je hier met je probleem kunnen helpen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste