Integratie is er pas net, dus ik verwacht dat over een maand of 2 de chromecast een stuk beter zal werken met popcorn timeAlbert020 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:05:
[...]
Heb net de Chromecast weer terug gebracht naar de winkel, werkt voor geen meter met Popcorn Time !!!
Update de PT app zichzelf op android. Of moet ik iets in de gaten houden?
Als je beeld formaat op 16:9 zet blijf is het op je laptop goed maar op TV blijft ie gewoon de balken geven.!disweb schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:57:
[...]
Integratie is er pas net, dus ik verwacht dat over een maand of 2 de chromecast een stuk beter zal werken met popcorn time
Ik kreeg toevallig een in-app update die hem voor mij downloadde, dus ja hij doet het vanzelf. Had een versie van ongeveer 2 maanden geleden.maartend schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:06:
Update de PT app zichzelf op android. Of moet ik iets in de gaten houden?
Ligt het aan mij of zijn veel series gewoon niet meer in 720p/1080p te kijken? Ik meen me namelijk te herinneren dat ik Suits in 720p kan kijken, nu is 480p de enige optie.
Hetzelfde verhaal voor Halt and Catch Fire en The Blacklist.
Hetzelfde verhaal voor Halt and Catch Fire en The Blacklist.
Is Popcorn Time 2.3 nou de laatste versie voor Android ?Salmon schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:04:
[...]
Ik kreeg toevallig een in-app update die hem voor mij downloadde, dus ja hij doet het vanzelf. Had een versie van ongeveer 2 maanden geleden.
2.3.2 is bij mij de laatste versie. Als er een nieuwe versie/update komt krijg je daar melding van.
Om op die Chromecast terug te komen, ik heb geen problemen om op de tv te streamen. Zowel met android vanaf tablet met versie 2.3.2, als met 4.9 vanaf laptop met desktops Windows 7 ook met versie 3.4 met linux.
Ook met ondertiteling, indien aanwezig, zie mijn eerdere opmerkingen daarover.
Om op die Chromecast terug te komen, ik heb geen problemen om op de tv te streamen. Zowel met android vanaf tablet met versie 2.3.2, als met 4.9 vanaf laptop met desktops Windows 7 ook met versie 3.4 met linux.
Ook met ondertiteling, indien aanwezig, zie mijn eerdere opmerkingen daarover.
[ Voor 59% gewijzigd door parkietje op 27-10-2014 18:18 ]
Sinds vanmiddag ook in bezit van een chromecast. Werkt goed met popcorntime icm Android tablet maar heb wel een vaag probleem sinds net. Vanmiddag namelijk even getest en werkte prima inclusief ondertitels. Nu wil ik dezelfde film kijken maar zijn er opeens geen ondertitels meer voor. Tablet al een aantal keer opnieuw opgestart en ook al alle data en cache bestanden verwijdert maar nog steeds geen ondertiteling.
Iemand enig idee wat de oplossing kan zijn?
Iemand enig idee wat de oplossing kan zijn?
ja dat van die ondertitels is haast normaal te noemen tegenwoordig. Overdag op alle popcorns ondertitels en in de avond weg, zie mijn eerdere mededelingen hieromtrent. Je kunt er zelf nog wat aan doen door de ondertitel bijvoorbeeld bij ondertitels.nu zelf te downloaden en dan als custom op te voeren.
Het is nu nog gekker, ik krijg popcorn 4.9 niet meer normaal opgestart, wel versie 3.4.
Als je 4.9 opstart krijg je het scherm alsof je de website popcorn.se start. te verwijderen met taakbeheer.
Dus we wachten maar weer af.
Het is nu nog gekker, ik krijg popcorn 4.9 niet meer normaal opgestart, wel versie 3.4.
Als je 4.9 opstart krijg je het scherm alsof je de website popcorn.se start. te verwijderen met taakbeheer.
4.9 voor Windows werkt hier ook niet meer.parkietje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 20:16:
ja dat van die ondertitels is haast normaal te noemen tegenwoordig. Overdag op alle popcorns ondertitels en in de avond weg, zie mijn eerdere mededelingen hieromtrent. Je kunt er zelf nog wat aan doen door de ondertitel bijvoorbeeld bij ondertitels.nu zelf te downloaden en dan als custom op te voeren.
Maar even terug naar 3.4, vindt het niet zo erg,
kan dan weer afspelen in vlc player
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 27-10-2014 22:26 ]
ja ja dat doe ik ook en met app videostream toch naar chromecast
Hij doet het weer al is het nu popcorn 4.4 en niet meer 4.9
Ik had eerst gedacht na de problemen ik zal de laatste downloaden dus vandaag 27-10 de 4.9.
Maar toen kreeg ik dus 4.4. Na testen met de ondertitels , die er trouwens weer eens niet waren teste ik met eigen ondertitel en ja hoor geen ondertitel met chromecast. Toen heb ik de versie die ik op 10-10 had gedownload, dat was 4.9 en die gaf na installatie ook 4.4 aan. Het verschil was dat de ondertiteling het nu weer wel doet, krijg dus alleen versie 4.4 te zien. Dit ter informatie.
Ik had eerst gedacht na de problemen ik zal de laatste downloaden dus vandaag 27-10 de 4.9.
Maar toen kreeg ik dus 4.4. Na testen met de ondertitels , die er trouwens weer eens niet waren teste ik met eigen ondertitel en ja hoor geen ondertitel met chromecast. Toen heb ik de versie die ik op 10-10 had gedownload, dat was 4.9 en die gaf na installatie ook 4.4 aan. Het verschil was dat de ondertiteling het nu weer wel doet, krijg dus alleen versie 4.4 te zien. Dit ter informatie.
Anoniem: 630365
Ik heb een vraagje. Ik heb Popcorn Time op mijn PC staan, deze staat gekoppeld aan het beeldscherm van mijn televisie.
Als ik dubbelklik op Popcorn Time om hem te openen, springt hij naar de taakbalk en vervolgens blijft hij daar. Hij opent hem dus niet.
Als ik met mijn muis op PopcornTime ga staan in de taakbalk, zie ik wel in het klein dat hij 'geopend', is maar hij wordt niet groot.
Ik heb al gekeken of hij ontkoppeld moest worden van mijn taakbalk, maar dat is het dus niet.
Ik heb inmiddels mijn computer een stuk of 3 gereset en Popcorn Time al ontelbaar keer opnieuw gedownload.
Ik weet niet of ik het goed uitgelegd heb, hiervoor mijn excuses.
Overigens doet Popcorn Time het wel op mijn laptop.
Als ik dubbelklik op Popcorn Time om hem te openen, springt hij naar de taakbalk en vervolgens blijft hij daar. Hij opent hem dus niet.
Als ik met mijn muis op PopcornTime ga staan in de taakbalk, zie ik wel in het klein dat hij 'geopend', is maar hij wordt niet groot.
Ik heb al gekeken of hij ontkoppeld moest worden van mijn taakbalk, maar dat is het dus niet.
Ik heb inmiddels mijn computer een stuk of 3 gereset en Popcorn Time al ontelbaar keer opnieuw gedownload.
Ik weet niet of ik het goed uitgelegd heb, hiervoor mijn excuses.
Overigens doet Popcorn Time het wel op mijn laptop.
Alt+spatie en dan maximaliseren klikken?!
Signature
Voor de gene met een smart tv:
http://www.reddit.com/r/P...n_samsung_smart_tv_works/
Heb het zelf nog niet getest, maar schijnt goed te werken en beter dan de alpha versie
http://www.reddit.com/r/P...n_samsung_smart_tv_works/
Heb het zelf nog niet getest, maar schijnt goed te werken en beter dan de alpha versie
210667
Die 4.4 is een klein foutje. Als je de eigenschappen van de executable opvraagt bij details zal je 4.9 zien. De infoknop in popcorn4time geeft echter aan 4.4parkietje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:56:
Hij doet het weer al is het nu popcorn 4.4 en niet meer 4.9
[..]
Blijf een wit beeld zien als ik 4.9 opstart, hou het dus maar even bij 3.4210667 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:35:
[...]
Die 4.4 is een klein foutje. Als je de eigenschappen van de executable opvraagt bij details zal je 4.9 zien. De infoknop in popcorn4time geeft echter aan 4.4
Deze is draait bij mij stabiel....
Hmmm erg fijn dit, de ISPs in de UK hebben yts.im geblokkeerd (net als thepiratebay) en nu kan popcorntime.io geen movies meer ophalen...
Hoop dat ze snel een oplossing vinden. Iemand zei dat je je DNS moest veranderen maar dat werkt bij mij niet.
Hoop dat ze snel een oplossing vinden. Iemand zei dat je je DNS moest veranderen maar dat werkt bij mij niet.
Bij mijn vriendin hetzelfde ze blokkeren ook dhl.Bartske schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:48:
Hmmm erg fijn dit, de ISPs in de UK hebben yts.im geblokkeerd (net als thepiratebay) en nu kan popcorntime.io geen movies meer ophalen...
Enige optie proxy of vpn.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Wie heeft er ervaring mee met deze ^^VPN service?
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Voorheen werkte Popcorn Time altijd super! Geen haperingen of gestotter, niks..
Echter heb ik de laatste week telkens het probleem(bij films en series) dat hij om de, laat ik zeggen 10 seconden, even het beeld freezed voor 0,5-1 seconde.
Meer mensen met dit 'probleem'?
Echter heb ik de laatste week telkens het probleem(bij films en series) dat hij om de, laat ik zeggen 10 seconden, even het beeld freezed voor 0,5-1 seconde.
Meer mensen met dit 'probleem'?
210667
Deze is dan wel niet gratis, maar dan heb je ook een prima VPN-server:
https://signup.ipvanish.com/?aff=better-offer
https://signup.ipvanish.com/?aff=better-offer
Kan de startpost aangepast worden want dat is niet helemaal duidelijk. De link daar verwijst nog naar de originele popcorn time. Maar die link heeft dus geen download meer.ulTimaS schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:43:
[...]
Nee, dit was de eerste popcorntime. De nieuwe van popcorntime.io en time4popcorn.eu zijn hier op gebaseerd, maar worden door verschillende developers ontwikkeld.
*sowieso
Gebruik nu een proxy, en het werkt weer. Developers hebben ook al aangegeven dat ze deze week met een update komen die het probleem moet verhelpen.icecreamfarmer schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:02:
[...]
Bij mijn vriendin hetzelfde ze blokkeren ook dhl.
Enige optie proxy of vpn.
Even over de FrootVPN service: dit is een nieuwe service die gepromoot werd door TPB, blijkbaar wat 'vrienden' van ze. Hier wat meer info:Sepp14 schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:48:
Wie heeft er ervaring mee met deze ^^VPN service?
https://torrentfreak.com/...00-users-free-vpn-141024/
Zelf getest, werkt prima. Andere goede en goedkope VPN is dit: https://www.privateinternetaccess.com/pages/buy-vpn/
Okay dank je wel.
Een service die door TPB werd gepromoot terwijl ze zelf onder een vergrootglas liggen? Weet het niet, blijf er wel even vandaan op het moment.
Een service die door TPB werd gepromoot terwijl ze zelf onder een vergrootglas liggen? Weet het niet, blijf er wel even vandaan op het moment.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Net de versie 0.3.4 (http://popcorntime.io/) "its cold outside" Beta-v0.3.4 gedownload en geinstalleerd.
Voorheen had ik versie 0.3.3 en af en toe geen doorkomen aan wat peers en download snelheid betreft.
Waar ik de meeste problemen mee had, was met de tv serie Under the Dome.
Ik zat met versie 0.3.3 echt continu te bufferen, en pauze, en weer kijken (seizoen 2 afl.12).
Nu met versie 0.3.4 zijn er meer peers en de downloadsnelheid is weer ok. (ondertitels ook ok)
*edit* Nou ik was weer te optimistisch denk ik,..in het begin van de uitzending ging het goed,..nu weer terug bij af.
Voorheen had ik versie 0.3.3 en af en toe geen doorkomen aan wat peers en download snelheid betreft.
Waar ik de meeste problemen mee had, was met de tv serie Under the Dome.
Ik zat met versie 0.3.3 echt continu te bufferen, en pauze, en weer kijken (seizoen 2 afl.12).
Nu met versie 0.3.4 zijn er meer peers en de downloadsnelheid is weer ok. (ondertitels ook ok)
*edit* Nou ik was weer te optimistisch denk ik,..in het begin van de uitzending ging het goed,..nu weer terug bij af.
[ Voor 14% gewijzigd door MarElo op 04-11-2014 00:43 . Reden: update ]
Volgens mij zit er een ingebouwde VPN service in Popcorn Time,tenminste in de Androidversie. In de Windowsversie zou ik het thuis moeten nakijken.disweb schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:20:
[...]
Even over de FrootVPN service: dit is een nieuwe service die gepromoot werd door TPB, blijkbaar wat 'vrienden' van ze. Hier wat meer info:
https://torrentfreak.com/...00-users-free-vpn-141024/
Zelf getest, werkt prima. Andere goede en goedkope VPN is dit: https://www.privateinternetaccess.com/pages/buy-vpn/
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 632027
Hoi,
Ik heb zojuist popcorn time gedownload maar er blijkt een probleem te zijn tijdens het downloaden van de video, krijg ik een kruis midden op het scherm. Kan iemand mij hier mee helpen snap het probleem er niet van.. Oh en dit staat ook aangegeven geen idee wat het betekend: the video playback was aborted due to a corruption problem or because the video used features your browser did not support.
Alvast bedankt!
Ik heb zojuist popcorn time gedownload maar er blijkt een probleem te zijn tijdens het downloaden van de video, krijg ik een kruis midden op het scherm. Kan iemand mij hier mee helpen snap het probleem er niet van.. Oh en dit staat ook aangegeven geen idee wat het betekend: the video playback was aborted due to a corruption problem or because the video used features your browser did not support.
Alvast bedankt!
Hoi, ik zie dat je vandaag bent geregistreerd. Welkom op Tweakers!Anoniem: 632027 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:24:
Hoi,
Alvast bedankt!
Waarschijnlijk heb je je speciaal geregistreerd om deze vraag beantwoord te krijgen.
Tweakers werkt erg goed als je een antwoord zoekt op een vraag, of een oplossing voor een probleem. Maar je moet begrijpen dat hier geen helderzienden werken.
Met de info die je geeft, kunnen we dus niet zo veel. Informatie die je zou kunnen geven, waardoor we beter kunnen bekijken wat er aan de hand is, is bv:
- welke versie van popcorn time gebruik je?
- welk besturingssysteem?
- welke video?
- heb je een andere video geprobeerd?
- welke andere zaken heb je eventueel getest of geprobeerd?
Als ik bijvoorbeeld jouw foutmelding: "the video playback was aborted due to a corruption problem or because the video used features your browser did not support." in Google gooi, dan geeft de 2e hit meteen een pagina waar meer mensen deze foutmelding bespreken. Wellicht staat daar een oplossing?
http://discuss.popcorntim...ops-showing-error/1107/47
Hopelijk kom je hier wat verder mee!

Wat ik vaak merk met de io versie (cold outside) is dat de ondertiteling niet synchroon loopt. Soms helpt switchen naar de Engelse ondertiteling, meestal niet.
Ook is het vaak het geval dat er bij genoeg seeds en meer dan 3mb/s download haperingen zijn.
Switch ik dan naar 480 dan gaat het goed.
Ook is het vaak het geval dat er bij genoeg seeds en meer dan 3mb/s download haperingen zijn.
Dat eerste heb ik ook vaak last van helaas, maar met de G en H toetsen kan je het vaak binnen een paar seconden gelijk zettentjaeuhm schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:28:
Wat ik vaak merk met de io versie (cold outside) is dat de ondertiteling niet synchroon loopt. Soms helpt switchen naar de Engelse ondertiteling, meestal niet.
Dat syncen van de subs, gaat dat ook met de android app!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
4.9 werkte niet meer bij mij, nu is 5.0 uit, deze werkt weer goed.
Moet zeggen, het gaat er steeds beter uit zien

Moet zeggen, het gaat er steeds beter uit zien
[ Voor 153% gewijzigd door Albert020 op 06-11-2014 18:44 ]
Time4Popcorn heeft een nieuw domein --> http://popcorn-time.se/
En hun software heet nu nu ook Popcorntime, lekker verwarrend dus.
http://popcorn-time.se/ --> Time4Popcorn --> Beta 5.0
https://popcorntime.io/ --> PopcornTime --> Beta 3.4
Sneaky van die gasten om hun fork dezelfde naam te geven als de eerste fork Popcorntime. Site en alles lijken nu ook veel op elkaar. Hoop dat Time4Popcorn goede bedoelingen heeft want ze krijgen zo steeds meer gebruikers en ik weet nog steeds niet of hun code nu wel open is of niet.
En hun software heet nu nu ook Popcorntime, lekker verwarrend dus.
Sneaky van die gasten om hun fork dezelfde naam te geven als de eerste fork Popcorntime. Site en alles lijken nu ook veel op elkaar. Hoop dat Time4Popcorn goede bedoelingen heeft want ze krijgen zo steeds meer gebruikers en ik weet nog steeds niet of hun code nu wel open is of niet.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hebben sommige ook met de android app van time4popcorn dat als je een sommige films wilt kijken hij in dat 'laad-schermpje' dan voor een paar procenten laad maar dan gewoon met alles op 0 komt te staan (snelheid, seeders komt meteen op 0 te staan).
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Yeppa.Zombymario schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:58:
Hebben sommige ook met de android app van time4popcorn dat als je een sommige films wilt kijken hij in dat 'laad-schermpje' dan voor een paar procenten laad maar dan gewoon met alles op 0 komt te staan (snelheid, seeders komt meteen op 0 te staan).
Ja daar heb ik ook last van. Heel soms weet hij wel op 100% te komen maar daarna is het zo goed als onmogelijk om iets te bekijken. Dacht eerst dat het soms aan wat instellingen van de router lag, maar op mijn pc wordt alles vlekkeloos afgespeeld.
Kan je ook play to gebruiken in windows 10 naar Samsung Smart tv of heb je dan alsnog een chromecast nodig? Foto's en video's kan ik wel direct play to doen?
Net popcorntime op een minix x7 gezet. Maar ik kom niet verder als " please wait"
Dezelfde popcorn op mn sony z1c werkt wel goed...
Ligt dat aan de android versie?
Dezelfde popcorn op mn sony z1c werkt wel goed...
Ligt dat aan de android versie?
Probeer het gewoon.G.Scholtens schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:12:
Kan je ook play to gebruiken in windows 10 naar Samsung Smart tv of heb je dan alsnog een chromecast nodig? Foto's en video's kan ik wel direct play to doen?
/▌
SAiN ONeZ schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:58:
Dat syncen van de subs, gaat dat ook met de android app!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Hey thanks! Dat wist ik niet.disweb schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:49:
[...]
Dat eerste heb ik ook vaak last van helaas, maar met de G en H toetsen kan je het vaak binnen een paar seconden gelijk zettenDat tweede heb ik geen last van, misschien je PC die niet krachtig genoeg is?
De rest van de sneltoetsen kan je in de app makkelijk vinden door op '?' te klikken, kan handig zijn!
Wat nou eigenlijk het verschil met 3.5 en 5.0
Dat het er anders uitziet is een feit.
Met 3.5 kun je via vlc player kijken in 5.0 zit een eigen player.
Zijn er meer films te vinden op 5.0 en minder ondertiteling ?
Bij mij speelt 5.0 geen series af, 3.5 wel......
Dat het er anders uitziet is een feit.
Met 3.5 kun je via vlc player kijken in 5.0 zit een eigen player.
Zijn er meer films te vinden op 5.0 en minder ondertiteling ?
Bij mij speelt 5.0 geen series af, 3.5 wel......
[ Voor 77% gewijzigd door Albert020 op 11-11-2014 09:20 ]
Hmm, sinds 0.3.5 krijg ik een error bij de films.. Series verschijnen wel.. We wachten weer..
Ik krijg sinds vanmorgen ''Error loading data, try again later..."
Maar eens even zoeken of de 5.0 versie het wel doet of hoe ik dit kan oplossen.
Iemand anders hetzelfde?
Maar eens even zoeken of de 5.0 versie het wel doet of hoe ik dit kan oplossen.
Iemand anders hetzelfde?
Ik heb nu bij de 5.0 versie op de pc last van een buffer probleem.
De film/serie is dan al op 100 procent maar als je dan wil kijken dan hapert het beeld en is popcorntime aan het downloaden. Heeft iemand anders last van hetzelfde probleem?
De film/serie is dan al op 100 procent maar als je dan wil kijken dan hapert het beeld en is popcorntime aan het downloaden. Heeft iemand anders last van hetzelfde probleem?
Je moet alleen nog zelf het audio output device kunnen kiezen en ik ben echt tevreden over dit programma.
Bij 5.0 heb ik een audio probleem, want die hapert heel de tijd
Bij 3.5 staat heel de tijd dar er een nieuwe hotfix is geïnstalleerd. Heb al 5x op restart now gedrukt(zelfs pc opnieuw opgestart) en elke keer verschijnt het weer opnieuw. Achja niet zo erg
Heb bij 5.0 als ik het scherm op 16:9 zet alles te veel wordt uitgerekt !Michielodc schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:09:
Bij 5.0 heb ik een audio probleem, want die hapert heel de tijdBij 3.5 staat heel de tijd dar er een nieuwe hotfix is geïnstalleerd. Heb al 5x op restart now gedrukt(zelfs pc opnieuw opgestart) en elke keer verschijnt het weer opnieuw. Achja niet zo erg
Aaaaand it's gone!
/edit
Ik had iets beter moeten lezen ja lol. Sorry!
Jammer, had het graag willen proberen.
/edit
Ik had iets beter moeten lezen ja lol. Sorry!

[ Voor 29% gewijzigd door _eXistenZ_ op 11-11-2014 18:37 ]
There is no replacement for displacement!
Knap, je bent toch wel tot de openingspost gekomen.. 

paar posts boven je...Bartske schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:02:
beta 0.3.5 van popcorntime.io is uit.
Voor download en changelog: www.popcorntime.io

[ Voor 5% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-11-2014 14:52 ]
Anoniem: 621393
Wat is nou het verschil tussen:
?
?
Nog mensen vage malware op hun PC tegengekomen? Op de PC van mijn ouders stond opeens een vage addon "boomcheap" en "cheapdeals" geinstalleerd in Firefox en Chrome. Meteen eraf geflikkerd natuurlijk, samen met een vage executable, dll en wat regkeys. (C:\Program Files\VideoCnv\Zet.dll onder andere, geeft wel wat hits op google in combinatie met popcorn time)
Wat onderzoek online zegt dat het afkomstig zou zijn van popcorn time, en mijn vader zei dat hij inderdaad recent een update installeerde. Geen idee wat ervan waar is, daarom dat ik het hier even vraag.
Wat onderzoek online zegt dat het afkomstig zou zijn van popcorn time, en mijn vader zei dat hij inderdaad recent een update installeerde. Geen idee wat ervan waar is, daarom dat ik het hier even vraag.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik had die cheapdeals ook op mijn computer, behoorlijk irritant in Chrome. Zou best kunnen dat het door popcorntime komt, geen idee hoe het anders op mijn pc kwam.Mavamaarten schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:09:
Nog mensen vage malware op hun PC tegengekomen? Op de PC van mijn ouders stond opeens een vage addon "boomcheap" en "cheapdeals" geinstalleerd in Firefox en Chrome. Meteen eraf geflikkerd natuurlijk, samen met een vage executable, dll en wat regkeys. (C:\Program Files\VideoCnv\Zet.dll onder andere, geeft wel wat hits op google in combinatie met popcorn time)
De vraag is dan, van welke popcorntime is het afkomstig?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zal wel time4popcorn zijn, aangezien de ander open-source is (al is dat natuurlijk niet 100% zeker, ze kunnen ook bij de ander wat in de .exe gestopt hebben bij het compileren)
210667
popcortime.io v 3.5 schijnt een klein probleempje te hebben met movie.dbCaptain Obvious schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:45:
Ik krijg sinds vanmorgen ''Error loading data, try again later..."
Iemand anders hetzelfde?
Deze is een fix 3.5-1
https://mega.co.nz/#!NAVW...jBe4uyLrCzqTEdhE5NVr5aPCU
Dat denk ik niet zomaar, tenzij Popcorn Time andere dingen dan een MKV downloadt en dit installeert.prekz schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:55:
Het is nog altijd op basis van torrent verkeer dus dat kan ook de vage malware verklaren..
Als er alleen een MKV gestreamed wordt, is het niets anders dan een video van YouTube, en laat het geen rommel op je PC achter.
There is no replacement for displacement!
Ik had hetzelfde. Zat me al te vragen hoe dat op mijn laptop is gekomen.Mavamaarten schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:09:
Nog mensen vage malware op hun PC tegengekomen? Op de PC van mijn ouders stond opeens een vage addon "boomcheap" en "cheapdeals" geinstalleerd in Firefox en Chrome.
Hierboven zag ik dat er 2 versies zijn van verschillende makers. Ik weet niet welke ik heb.
Hier ook malware aangetroffen na installatie time4popcorn, inclusief irritante Chrome extensions.
Weg ermee dus!
Weg ermee dus!
Ik had exact het zelfde
vage addon "boomcheap" en "cheapdeals" geinstalleerd in Firefox en Chrome
en
dll en wat regkeys. (C:\Program Files\VideoCnv\Zet.dll
100% zeker dat het popcorntimes is. ik had weken niets gedownload op mijn pc.
Ik dacht laat ik is popcorntimes proberen. Volgende dag (pc restart) had ik het op mijn pc staan.
vage addon "boomcheap" en "cheapdeals" geinstalleerd in Firefox en Chrome
en
dll en wat regkeys. (C:\Program Files\VideoCnv\Zet.dll
100% zeker dat het popcorntimes is. ik had weken niets gedownload op mijn pc.
Ik dacht laat ik is popcorntimes proberen. Volgende dag (pc restart) had ik het op mijn pc staan.
Mijn virusscanner ging al af toen ik hem wilde installeren heb toen de "officiele" er op gezet (io).Mavamaarten schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:09:
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verrassend dat er niet zo veel meer over online is te vinden, aangezien behoorlijk veel mensen gebruik maken van de t4p versie...
Ben benieuwd wat voor sneaky shit ze in hun android release hebben gepropt...
Ben benieuwd wat voor sneaky shit ze in hun android release hebben gepropt...
Ik heb niks gemerkt en kan zo snel ook niks vinden.
Is er een bepaalde plek waar ik moet zoeken? De map waar Mavamaarten het over heeft (map is er wel) staat niks.
Is er een bepaalde plek waar ik moet zoeken? De map waar Mavamaarten het over heeft (map is er wel) staat niks.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ze claimen (natuurlijk) zelf dat het niet met t4p gebundeld is:
http://forum.popcorn-time.se/viewtopic.php?f=6&t=2423
Leuk en aardig. Maar vorige week toen ik t4p installeerde, gaf nod32 melding van virus in de installer. En toen kreeg ik die adware. En toen die adware weer verwijderd met mbam en nog een ander anti maleware. Komt wel met t4p mee..LightPhoenix schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:05:
Ze claimen (natuurlijk) zelf dat het niet met t4p gebundeld is:
210667
Zelf ook maar eens gezocht naar de files etc die zouden worden geïnstalleerd door popcorn4time.
Zo n beetje alles even laten draaien, ADW, Bitdefender, Hitmanpro etc. Verder de mappen doorzocht op files en dirs die zouden worden aangemaakt volgens de link op Reddit.
Draai naast 4time ook nog popcorn.io, Mijn conclusie is dat er in ieder geval geen van de genoemde sporen is te vinden!
Tevens lijkt het mij van de devs niet zo slim om deze rotzooi in hun setup te verwerken. Dit soort ongein komt men over het algemeen wel snel achter, en daardoor zal de belangstelling voor hun stukje software gaan afnemen. Daar heeft niemand belang bij. Derhalve lijkt het mij vreemd dat deze zaken met welke popcorn dan ook meekomen. Met alle respect voor diegenen die melden dat dat wel zo is.
Zo n beetje alles even laten draaien, ADW, Bitdefender, Hitmanpro etc. Verder de mappen doorzocht op files en dirs die zouden worden aangemaakt volgens de link op Reddit.
Draai naast 4time ook nog popcorn.io, Mijn conclusie is dat er in ieder geval geen van de genoemde sporen is te vinden!
Tevens lijkt het mij van de devs niet zo slim om deze rotzooi in hun setup te verwerken. Dit soort ongein komt men over het algemeen wel snel achter, en daardoor zal de belangstelling voor hun stukje software gaan afnemen. Daar heeft niemand belang bij. Derhalve lijkt het mij vreemd dat deze zaken met welke popcorn dan ook meekomen. Met alle respect voor diegenen die melden dat dat wel zo is.
Ben niet gek, net zoals andere mensen hier op tweakers en op reddit. En heb er persoonlijk niets aan om t4p in een slecht daglicht te zetten. Heb nu opnieuw hun installer gedownload, en nu begint nod32 niet meer te schreeuwen. Maar ik blijf van t4p af210667 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:31:
Zelf ook maar eens gezocht naar de files etc die zouden worden geïnstalleerd door popcorn4time.
210667
Nergens schrijf ik dat jij of wie dan ook die dit meldt gek is! Ik geef alleen maar mijn bevindingen hier weer. Wat jij er van vindt of wat jij ervaart, ervaar je. Daar kan ik niets aan veranderen, net zo min als jij de mijne. Het gaat hier niet om wellus /nietes , maar om te achterhalen waarom de ene wel en de andere niet getroffen is!
Als jij mij kan uitleggen waarom jij en anderen wel jouw specifieke ervaring hebben en ik niet, zou ik daar graag wat meer over willen weten.
Over het gekke, niets persoonlijks210667 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:27:
[...]
Nergens schrijf ik dat jij of wie dan ook die dit meldt gek is! Ik geef alleen maar mijn bevindingen hier weer. Wat jij er van vindt of wat jij ervaart, ervaar je. Daar kan ik niets aan veranderen, net zo min als jij de mijne. Het gaat hier niet om wellus /nietes , maar om te achterhalen waarom de ene wel en de andere niet getroffen is!
Als jij mij kan uitleggen waarom jij en anderen wel jouw specifieke ervaring hebben en ik niet, zou ik daar graag wat meer over willen weten.
Ik had het met t4p, dit omdat ik een tutorial aan het schrijven was van t4p vs de 'echte' popcorntime.
Dit was een paar dagen geleden, toen gaf Nod32 al een virus melding aan in t4p.
Ik haal de hash van de .exe en andere troep door Google heen. Kom ik uit bij t4p forum. Wat een toeval
Dan lijkt het me een duidelijke zaak. Of de makers van t4p moedwillig spyware er bij hebben gedaan? Weet niemand. Het kan ook een andere oorzaak hebben.
210667
Dan rest dus de vraag waarom jij en anderen getroffen zijn, en ik [en denk zelf anderen met mij] niet. Daar gaat het dus om. Dat is wat ik graag wil weten.
Download de file nog eens van de site. Bestand is 49.7MB groot. Tis vergezocht, maar misschien zou het zo kunnen zijn dat je het installatiebestand die dag toevallig niet van de officiele site hebt gehaald, maar een soort fishing site?! En dat je daardoor het geïnfecteerde bestand hebt geïnstalleerd.
N.a.v de berichten heb ik popcorn4time eens helemaal verwijderd. Alles schoongemaakt, ook in de reg. Opnieuw geïnstalleerd. Maar krijg het nog steeds niet voor elkaar om de besmetting te zien of te reproduceren.
Download de file nog eens van de site. Bestand is 49.7MB groot. Tis vergezocht, maar misschien zou het zo kunnen zijn dat je het installatiebestand die dag toevallig niet van de officiele site hebt gehaald, maar een soort fishing site?! En dat je daardoor het geïnfecteerde bestand hebt geïnstalleerd.
N.a.v de berichten heb ik popcorn4time eens helemaal verwijderd. Alles schoongemaakt, ook in de reg. Opnieuw geïnstalleerd. Maar krijg het nog steeds niet voor elkaar om de besmetting te zien of te reproduceren.
[ Voor 62% gewijzigd door 210667 op 12-11-2014 15:56 ]
ik denk ook niet dat t4p zelf die spyware er in heeft gezet. maar dat een server van hun gehack is ofzo.
210667
Zou mij niets verbazen. Zie ook het aangepaste bericht boven je..mc_maarten schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:54:
ik denk ook niet dat t4p zelf die spyware er in heeft gezet. maar dat een server van hun gehack is ofzo.
Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt totdat een nieuwe aflevering van een serie is toegevoegd?
Sinds een week kennisgemaakt met popcorn time, gelijk maar een paar films gekeken en begonnen aan een serie.
Goede kwaliteit en je kan redelijk snel/bijna gelijkt kijken. Merk wel dat soms films of serie's blijven hangen of haperend afspelen, zowel op de pc als in de android app.
Sinds een week kennisgemaakt met popcorn time, gelijk maar een paar films gekeken en begonnen aan een serie.
Goede kwaliteit en je kan redelijk snel/bijna gelijkt kijken. Merk wel dat soms films of serie's blijven hangen of haperend afspelen, zowel op de pc als in de android app.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Meer mensen vandaag het probleem met Popcorn Time dat een film blijft hangen bij het laden van de Nederlandse ondertiteling? Als ik vervolgens switch naar Engels, doet de film het gewoon.
Meestal dezelfde dag als dat de torrents verschijnen maar wel iets later op de dag. Daarom zoek ik vaak zelf maar de torrent.thijsco19 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:44:
Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt totdat een nieuwe aflevering van een serie is toegevoegd?
/▌
Eindelijk komen die lelijke apen van Time4Popcorn met hun popcorn-time.se uit de mouw!
EN NU VOOR EENS EN ALTIJD: VERTROUW ALLEEN https://popcorntime.io/
Dat is opensource software ... die eikels van popcorn-time.se jaten (nu ja piraten dan) de hele tijd de code van https://git.popcorntime.io/stash/projects en nu stoppen ze voor het eerst adware in hun installer.
Nu weet iedereen eindelijk dat ze niet te vertrouwen zijn! Alsof er sinds het begin nog al niet genoeg voor die gasten is gewaarschuwd ...
Zie je wel, voorgevoel van veel mensen op internet (ook de promoters van popcorntime.io) was echt wel juist. Opensource software gebruiken om vervolgens closed software te lanceren was ook wel een beetje fishy. Vertrouw die VPN service van hun ook voor geen meter. Kan best zijn dat het gewoon een honeypot actie van een copyright troll is ...
Dat is opensource software ... die eikels van popcorn-time.se jaten (nu ja piraten dan) de hele tijd de code van https://git.popcorntime.io/stash/projects en nu stoppen ze voor het eerst adware in hun installer.
Nu weet iedereen eindelijk dat ze niet te vertrouwen zijn! Alsof er sinds het begin nog al niet genoeg voor die gasten is gewaarschuwd ...
Zie je wel, voorgevoel van veel mensen op internet (ook de promoters van popcorntime.io) was echt wel juist. Opensource software gebruiken om vervolgens closed software te lanceren was ook wel een beetje fishy. Vertrouw die VPN service van hun ook voor geen meter. Kan best zijn dat het gewoon een honeypot actie van een copyright troll is ...
[ Voor 29% gewijzigd door Kain_niaK op 13-11-2014 08:07 ]
Geef dan ook even een linkje voor de android versie.Kain_niaK schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:02:
Eindelijk komen die lelijke apen van Time4Popcorn met hun popcorn-time.se uit de mouw!
Met cc mogelijkheid.
Er is alleen een android versie van die gasten die nu malware in hun windows installer stoppen. Die van Popcorn-time.se De reden dat die een android versie hebben is omdat ze hun node.js van hun website laten en dus gebruiken ze gewoon een webkit browser op android die vervolgens de code laad. Als jij ze nog wilt vertrouwen ... be my guest. Maar als er irritante dingen gebeuren op je android ...
Kan iedereen eventjes http://popcorn-time.se/ reporten op de malware pagina van chrome and google?
https://www.google.com/safebrowsing/report_badware/
Dan krijgen users straks een waarschuwing te zien en hopelijk maakt popcorn-time.se dan minder slachtoffers met hun malware.
https://www.google.com/safebrowsing/report_badware/
Dan krijgen users straks een waarschuwing te zien en hopelijk maakt popcorn-time.se dan minder slachtoffers met hun malware.
De enige reden dat ik nog twijfel aan of t4p de spyware er in heeft gedaan is omdat hij er nu niet meer in zit en het wel heel opzichtige spyware was. Je zou toch denken dat ze wel wat slimmer zijn.
Mogelijke scenario's:
Mogelijke scenario's:
- ze hebben het er zelf in gedaan en nu weer uitgehaald, zodat ze het kunnen ontkennen.
- ze zijn gehackt en de hackers hebben de spyware in de installer gedaan en het is nu weer gefixt
- iedereen die de spyware kreeg liegt of is dom en heeft het toch de installer van een andere site gedownload
- ?
210667
Bel even 0900-1450.Kain_niaK schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:02:
[..]
Verder plemp je hier aantijgingen neer zonder enig direct bewijs. Vooralsnog factfree gezwets
Voor de zekerheid maar even een uninstall gedaan van de Android app. Nu zal het daarvoor te laat zijn mocht er iets mis mee zijn. Dan maar hopen dat .io met een Android app komt
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Heppieboeddah, heb je aandelen van t4p? In elke uithoek van het internet duiken maleware meldingen op, die wel erg toevallig precies na een t4p install de kop op steken. En daarbij dat nod32 vorige week een melding gaf. Wat met de huidige installer niet is. Nee het is geen zuivere koffie.
En ookal heeft t4p dit niet expres gedaan. En zijn ze bijv gehackt. Moet je niet meteen gaan ontkennen. Als er veel mensen zijn die zoiets opmerken, is er iets aan de hand..
En ookal heeft t4p dit niet expres gedaan. En zijn ze bijv gehackt. Moet je niet meteen gaan ontkennen. Als er veel mensen zijn die zoiets opmerken, is er iets aan de hand..
[ Voor 23% gewijzigd door Dacuuu op 13-11-2014 10:22 ]
210667
Nope. Ik doe niet in aandelen.
Waarom ik de meldingen nogal hijgerig vind heb ik hier geschreven. En daar heeft nog niet echt iemand serieuse op gereageerd.
210667 in "Popcorn Time - Streamen vanuit torrents"
Om nu de onstane hitserigheid neer te leggen bij time4popcorn gaat mij vooralsnog tever. Zo n opzichtige versprijding van malware of anders lijkt mij niet echt iets wat door deze heren is gedaan.
Waarom ik de meldingen nogal hijgerig vind heb ik hier geschreven. En daar heeft nog niet echt iemand serieuse op gereageerd.
Om nu de onstane hitserigheid neer te leggen bij time4popcorn gaat mij vooralsnog tever. Zo n opzichtige versprijding van malware of anders lijkt mij niet echt iets wat door deze heren is gedaan.
Toch gek dat ze niets gemeld hebben over virussen/hacks e.d., maar dat ze het gewoon verzwegen hebben. Eerst vond ik het ook zwartmakerij hoe time4popcorn weggezet werd, maar nu ben ik het er mee eens: Je moet die versie gewoon niet hebben.
Hier hebben wel mensen op gereageerd. Ik bv heb aangegeven dat het goed kan dat je de spyware nu niet meer krijgt vanuit de installer omdat hij er nu niet meer in zit. Dat neemt niet weg dat hij er een paar dagen geleden wel in heeft kunnen zitten.210667 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:34:
Nope. Ik doe niet in aandelen.
Of dit nu bewust was gedaan door T4P of door een hack oid. Dat is een ander verhaal. Maar omdat jij hem gisteren niet had, hoeft niet te betekenen dat het bullshit is dat anderen hem een paar dagen er voor wel hadden...
210667
Waar zeg ik dan dat ik dat wat hier gemeld wordt bullshit is. Ik ontken ook niet dat het er in zit of zat?
Wel even bij de les blijven en mij geen dingen in de mond leggen die ik niet heb gezegd of geschreven
Waar iedereen hier zegt dat men dit expres heeft gedaan lijkt mij prematuur. Er is althans nog niemand, en ook niet Reddit die mij heeft kunnen bewijzen dat dat het geval is/was
Wel even bij de les blijven en mij geen dingen in de mond leggen die ik niet heb gezegd of geschreven
Waar iedereen hier zegt dat men dit expres heeft gedaan lijkt mij prematuur. Er is althans nog niemand, en ook niet Reddit die mij heeft kunnen bewijzen dat dat het geval is/was
@Heppieboeddah, misschien moet je zelf eerst even een pas op de plaats doen ... je bent zelf namelijk behoorlijk suggestief in je bewoordingen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Maar even zonder elkaar dingen verwijten, hoe aannemelijk is dat de android app dan spyware/malware bevat?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.