Al hebben sportfans het relatief makkelijk natuurlijk...
Er is een vrij compleet pakket wat weliswaar duur is. Maar het is er dus wel.
Mijn series die ik niet op TV wil kijken omdat o.a. voor sport alle programmering altijd moet en zal wijken.
Anyways... Indien je 1 dienst moet nemen voor 1 serie is het natuurlijk niet rendabel. Zou leuk zijn als je dan per aflevering o.i.d. kon afnemen.
Probleem is een beetje dat als je ALLES wilt zien dat simpelweg niet eens kan... Mijn vrouw wilt graag The Mindy Project kijken... laat die nu van HULU zijn ;-)
Vertel mij nu maar even hoe ze die kan volgen zonder te moeten wachten op een Blu-Ray box. Niet wenselijk want-> Wachten/spoilers online. En kom niet aan met "ze moet het niet kijken". Moeten niets.. zo ook niet wachten op stugge content aanbidders die niet willen verkopen in andere landen dan USA.
Ter info @ The Mindy Project: Er zijn 4! seizoenen van...
Seizoen 1 is op Bol.com te koop (22 euro) + 4-8 werkdagen
Seizoen 2 ook, al dan wel Import via partner van... (55 euro!) + 4-8 werkdagen
Seizoen 3 & 4?!?
Al hadden we er zin in om zeg even 3x 55 euro + 22 euro aan uit te geven, wat IMHO simpelweg lachwekkend veel is, zitten er 1 geen subs bij s02 tot s04 (downloads vaak wel, al is de kwaliteit soms ook erg jammer). Anyway... Waarom kan je deze serie niet gewoon fatsoenlijk in NL krijgen? Regel dat eerst maar eens en het makkelijkste lijkt mij digitaal (want-> geen kosten voor dure boxen die wel/niet verkopen) en ruimte besparend. Download zal altijd minder duur moeten zijn dan fysieke aanschaf. Niet eens per se in verkoop prijzen, maar wel in de zin als zijnde aanbod door leverancier....
scrappy.doo schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:37:
[...]
Net zoals er nooit 1 aanbieder zal gaan komen die alle sport bij elkaar harkt (dat wil je ook niet monopoly *boe* *boe* *evil*), zo zal er ook niet 1 aanbieder komen die House of Cards en Game of Thrones bundelt.
Heb het al vaker aangegeven... wie zegt dat het 1 aanbieder MOET zijn... waarom niet net zoals ZIGGO het nu doet met zenderpakketten? Wel 1 apparaat met 1 user interface... met 1 (naja bij ZIGGO niet dan) overzichtelijk overzicht van alle aanbieders in 1 bibliotheek...
Zeg maar een "Netflix" met als extra pakket (aanbod van externe partijen dus) zoals HBO/Sport1/HULU etc...
Hoeft niet via Netflix natuurlijk, maar dat zou wel makkelijk kunnen zijn. Netflix is al in veel landen uitgerold en een succes te noemen. Gebruiksvriendelijk. Op vrijwel elk apparaat te benaderen! Netflix heeft ook hun eigen series welke zeker de moeite waard zijn. Indien je dan via een dergelijke dienst ook nog eens een overzicht hebt van alle content in 1... niet te moeten Googlen welke dienst je nu ook alweer moest gaan doorzoeken voor die ene serie...
Maar goed... er zijn genoeg opties waar men mee kan komen. Iedere dienst een App maken voor Apple TV zou voor mij al een hele verbetering zijn. Maandelijks opzegbaar en je kan ofwel alles nemen en t.a.t. alles bekijken of wat afwisselen van verschillende diensten. Game of Thrones @ HBO de enige serie voor jou? 3 maanden HBO a 45 euro en hopsa!
[
Voor 36% gewijzigd door
Thalaron op 27-10-2015 16:05
]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW