Popcorn Time - Streamen vanuit torrents

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:06
crispo schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:08:
[...]

Dan zou het moeten werken, die is veel nieuwer dan de mijne. Maar je streamt zeker vanaf een tab/telefoon? Ik vanaf een laptop (macbook en windows), waarschijnlijk ligt het dan daaraan.
Nee, ik stream vanaf mijn pc. Als ik via Popcorn time zelf kijk dan gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-06 12:33
Dan heb ik ook geen idee, misschien iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414179

Ik ben zelf erg tevreden over Popcorn Time. Ik merk wel dat de ontwikkelaars steeds beter op weg zijn om het beste uit de dients te halen. Goede zaak vind ik persoonlijk. Nu ben ik bezig om Popcorn Time te laten streamen naar mijn Chromecast. Deze is aangesloten op mijn televisie, op sommige momenten heeft Popcorn Time alleen moeite om ondertiteling mee te streamen. Iemand een oplossing of ervaring met dit probleem?

Voor de liefhebbers onder ons, op de volgende website is ook veel informatie/handleidingen te vinden over Popcorn Time Popcorn Time informatie, daar wordt het zo eenvoudig uitgelegd - haha - maar ik kom niet verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:32
Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:12:
Kwam er gisteren tot mijn verbazing achter dat ik via de pc gewoon naar mijn Samsung Smart tv kon streamen :D
Enige nadeel is dat de ondertiteling niet meekomt, heeft niet met de films zelf te maken want op de pc doen ze het wel prima. Is er al zicht op een oplossing daarvoor?

Verder loopt de app op mijn telefoon constant vast, komt waarschijnlijk doordat het een BETA versie is maar mijn telefoon zelf heeft ook kuren. Zou ook mooi zijn dat je via je telefoon naar je tv kon streamen, net als Youtube.
Hier werkt het ook en met ondertiteling :). Vraag me wel af of het 1080p of 720p is. Heb namelijk boven en onder een zwarte balk. Film is 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gisteren voor het eerst gebruikt en los van het feit dat de ondertiteling (NL) niet synchroon liep, werkte het verder echt super.

Wie gebruikt hier eigenlijk een vpn als ik vragen mag? Twijfel daar namelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07 15:46

ulTimaS

Mayhaps

GoEV6 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:23:
[...]

Hier werkt het ook en met ondertiteling :). Vraag me wel af of het 1080p of 720p is. Heb namelijk boven en onder een zwarte balk. Film is 1080p.
Dit komt omdat de 21:9 ratio vaak wordt gebruikt voor films. Zo is een 1080p film vaak niet 1920*1080, maar 1920*800 of een 720p film 1280*536 ipv 1280*720. Series daarentegen gebruiken vaak wel 16:9 ratio.

Hoe streamen via popcorn time op een samsung TV werkt, heb ik dan geen ervaring mee.
Freakster86 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:52:
Gisteren voor het eerst gebruikt en los van het feit dat de ondertiteling (NL) niet synchroon liep, werkte het verder echt super.

Wie gebruikt hier eigenlijk een vpn als ik vragen mag? Twijfel daar namelijk over.
Ondertiteling kan je syncen met 'G' en 'H' op je keyboard

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 20-03-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
VPN is een mogelijkheid, heb gehoord dat het prima werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

alwaysleft schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:33:
Popcorn Time komt binnen een maand met een versie die echt niet meer neer te halen is. Zozo http://www.wired.com/2015...arty-hollywood-cant-stop/
Is dat niet de fake Time 4 Popcorn versie?

Voegt sneller features toe, maar draaide veel minder stabiel dan de echte van .io.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251764

Voor android is nu de nieuwe 2.6 beta popcorn.se te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik heb een niet hele nieuwe Android telefoon, met vermoedelijk te weinig opslag en rekenkracht voor Popcorntime. Als ik een ChromeCast koop, doet de telefoon dan de opslag/rekenkracht, of doet de CC dat (zoals bij Netflix)?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obiter dictum schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:28:
Ik heb een niet hele nieuwe Android telefoon, met vermoedelijk te weinig opslag en rekenkracht voor Popcorntime. Als ik een ChromeCast koop, doet de telefoon dan de opslag/rekenkracht, of doet de CC dat (zoals bij Netflix)?
Ik heb wel een recente smartphone, maar popcorn heeft bij mij ook geregeld kuren. Chromecast is in eerste instantie niet gemaakt om content te streamen. Netflix via Chromecast streamt niet en is daardoor aanzienlijk stabieler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Anoniem: 251764 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:30:
Ik heb wel een recente smartphone, maar popcorn heeft bij mij ook geregeld kuren. Chromecast is in eerste instantie niet gemaakt om content te streamen. Netflix via Chromecast streamt niet en is daardoor aanzienlijk stabieler...
Chromecast is toch juist gemaakt om content te streamen? Volgens mij praten we langs elkaar heen :). Wat ik bedoel; gaat de stream

1. Bron --> Chromecast (zoals Netflix), of;
2. Bron --> telefoon --> Chromecast

1. zou ideaal zijn, 2. behoorlijk wat minder :).

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obiter dictum schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:52:
[...]

Chromecast is toch juist gemaakt om content te streamen? Volgens mij praten we langs elkaar heen :). Wat ik bedoel; gaat de stream

1. Bron --> Chromecast (zoals Netflix), of;
2. Bron --> telefoon --> Chromecast

1. zou ideaal zijn, 2. behoorlijk wat minder :).
Netflix haalt zelf de content op via de Chromecast. Telefoon is soort van afstandsbediening.

Popcorn wordt afgespeeld op telefoon en vervolgens doorgezonden naar Chromecast. Inderdaad minder ideaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Hmm, jammer maar wel wat ik verwachtte. Misschien dan toch maar voor de duurdere oplossing gaan en een Intel NUC halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:06
Obiter dictum schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:23:
Hmm, jammer maar wel wat ik verwachtte. Misschien dan toch maar voor de duurdere oplossing gaan en een Intel NUC halen :).
Showbox:https://youtu.be/oXb2XTK64I0
Of
HdCinema: https://youtu.be/vNzq4B1Wfwc

Voor Android gebruikers dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik krijg mijn Chromecast niet meer werkend op PT.

Dit werkt niet:
- Chromecast naar factory reset
- Windows Firewall naar default settings en popcorn time opnieuw toegang gegeven.
- Herstart PC
- Netwerk uitgeschakeld en aan.

Best vreemd, want het heeft gewoon gewerkt. Nu heb vanwege een verhuizing de Chromecast een tijdje niet gebruikt, maar krijg nu dus niet werkend. PC en Chromecast zitten wel gewoon in hetzelfde netwerk. PC kan via Chrome browser wel gewoon content streamen naar de Chromecast. Dus de verbinding werkt wel alleen niet in PT.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:05
EDIT: Nagevraagd bij collega's en mijn vraag is reeds beantwoord.

[ Voor 93% gewijzigd door Cass Casey op 31-03-2015 12:34 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:14
Is er eigenlijk een manier om Popcorn Time op een iPad te zetten? Ik heb het nu wel op mijn LG G2, maar vind het toch een beetje te klein. Mijn iPad is gejailbreaked, dus als daar wat instaat dat werkt. Heb trouwens IOS 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

SurfBoy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:19:
Is er eigenlijk een manier om Popcorn Time op een iPad te zetten? Ik heb het nu wel op mijn LG G2, maar vind het toch een beetje te klein. Mijn iPad is gejailbreaked, dus als daar wat instaat dat werkt. Heb trouwens IOS 8.1
Soon™ https://discuss.popcornti...jailbroken-idevices/28344

of je neemt de andere source http://popcorn-time.se/, daar hebben ze wel al een iOS app. (gebruik op eigen risico :P)

[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 31-03-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
ulTimaS schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:35:
[...]

Soon™ https://discuss.popcornti...jailbroken-idevices/28344

of je neemt de andere source http://popcorn-time.se/, daar hebben ze wel al een iOS app. (gebruik op eigen risico :P)
Ik neem het risico liever niet, wordt dan nog maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-07 21:38
SurfBoy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:19:
Er is een alternatief: Movie Box.
Heb het op mijn (niet gejailbreakte) ipad mini op 8.1.3: download vshare vanaf vshare.com, zoek op moviebox, en download en installeer dat. Vanaf een gejailbreakte ipad is het een stuk makkelijker, werkt misschien wel direct vanaf http://www.pgyer.com/moviebox

[ Voor 4% gewijzigd door Pepper92 op 31-03-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Pepper92 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:38:
[...]

Er is een alternatief: Movie Box.
Heb het op mijn (niet gejailbreakte) ipad mini op 8.1.3: download vshare vanaf vshare.com, zoek op moviebox, en download en installeer dat. Vanaf een gejailbreakte ipad is het een stuk makkelijker, werkt misschien wel direct vanaf http://www.pgyer.com/moviebox
Ik zal het even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20
Zombymario schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:41:
[...]

Je hebt 2 versies van popcorntime. 1 komt van de website http://popcorn-time.se/ af (die waarschijnlijk malware bevatte) en een andere komt van https://popcorntime.io/ af welke schoon is. Ze hebben ook alle 2 een ander team wat het ontwikkelt.
Dus IO is schoon en SE zit vol met malware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:39

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat is wel de gangbare opvatting hier op het forum, ja.
Zelf heb ik alleen ervaring met .io en ik hoor van mensen in mijn omgeving niet van problemen met deze versie.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

De .se versie is niet geheel open-source de .io versie wel, hierdoor is de .io versie veel transparanter. Ik keek er uiteindelijk ook niet van op toen mensen last kregen van malware met de .se versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb de ios versie geprobeert en hij werkt. Je moet alleen wel een jailbreak hebben. Je moet namelijk een source toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:42
Het is de laatste tijd nogal stil over de windows phone en samsung smart tv app.
Lees er ook niks nieuws over op het blog.

Iemand hier nog nieuws / updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

https://discuss.popcorntime.io/t/windows-phone/23345 van de .io versie.
De huidige devs hebben er geen tijd voor en er is niemand die zich heeft aangeboden er één te willen maken.

edit: Samsung app weet ik niet.

[ Voor 56% gewijzigd door ulTimaS op 02-04-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ulTimaS schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:42:
De .se versie is niet geheel open-source de .io versie wel, hierdoor is de .io versie veel transparanter. Ik keek er uiteindelijk ook niet van op toen mensen last kregen van malware met de .se versie.
Even met de io versie stukje film gekeken, en zie het resultaat !

Afbeeldingslocatie: https://static.dyp.im/mQ68MNJ3oe/8f284460d6f2a161b390427c30c77e2e.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:02
De app werkt bij mij heel slecht. Film starten duurt ongeveer 10 minuten en laden gaat gewoon traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Albert020 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:15:
[...]

Even met de io versie stukje film gekeken, en zie het resultaat !

[afbeelding]
Dat is waarschijnlijk van een seeder van de film en kan denk ik geen kwaad, het programma zelf heeft geen malware.

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 02-04-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ulTimaS schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:29:
[...]

Dat is waarschijnlijk van een seeder van de film en kan denk ik geen kwaad, het programma zelf heeft geen malware.
Nee maar zodra ik een film of serie kijk en maakt niet uit welke dan slaat Malwarebytes op hol !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31
welke vpn gebruiken jullie (met succes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 16:34

Rub3s

+3 , omdat het kan

Albert020 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:20:
[...]

Nee maar zodra ik een film of serie kijk en maakt niet uit welke dan slaat Malwarebytes op hol !
Je download zeker nooit films met torrents? :) Bij mij geeft Malwarebytes ook allerlei meldingen als ik download m.b.v. bittorrent. Ik zou er niet al teveel achter zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:20

TommyGun

Stik er maar in!

Rub3s schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:57:
[...]

Je download zeker nooit films met torrents? :) Bij mij geeft Malwarebytes ook allerlei meldingen als ik download m.b.v. bittorrent. Ik zou er niet al teveel achter zoeken.
Inderdaad, zijn gewoon peers die 'ie blocked.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Rub3s schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:57:
[...]

Gebruikt uTorrent, heb daar geen last mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:39
Albert020 schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:36:
[...]

Gebruikt uTorrent, heb daar geen last mee !
nieuws: Nieuwe versie µTorrent levert cryptocoin-miner mee

beetje offtopic maar wel belangrijk denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Geruik nu qBittorrent mooi clean programmaatje voor torrents.

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 06-04-2015 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Albert020 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:08:
[...]

Dus IO is schoon en SE zit vol met malware ?
Er is nog maar één keer een installer van SE langsgekomen met malware, maar over het algemeen word IO vertrouwd en SE niet echt. Komt ook omdat de mensen achter SE gewoon elke keer open sourcecode van de github van IO gebruiken voor hun app maar zelf niet transparant zijn.

SE gebruiken op eigen risico, de echte ontwikkeling gebeurt op IO.

Op Tweakers en in Nederland is er meestal vooral aandacht voor SE, dat komt omdat SE bestaat uit flink wat Nederlanders en die zelf nieuws berichten en zo rondsturen. Daardoor is hun domein al een keer in beslag genomen. Ik vind het prima, dat ze zicht maar richten op SE. Dan heeft IO er geen last van. Daar gebeurt de ontwikkeling door mensen die om de app geven. de SE gasten willen gewoon een slaatje meepikken en nadat er malware in hun installer zat kom je er met hun ook niet over praten op het SE forum. Dan werden ze kwaad.

Ik heb mijn keuzen dus al gemaakt. Dat wil niet zeggen dat de SE gasten in de toekomst niet veranderen en ook niet dat IO voor eeuwig veilig is. Piraterij is op eigen risico.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Justin_ schreef op zondag 05 april 2015 @ 18:34:
welke vpn gebruiken jullie (met succes)?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Laatst online: 03-07 23:09
Laatste tijd merk ik dat het erg traag gaat wanneer ik een film via Popcorn, IO installatie, wil kijken.

Het beeld hapert continue. En soms gebeurt er helemaal niets.

Tijdens het bekijken van deze films ben ik verder niets aan het doen, dus geen downloads via torrent of iets in die geest..

Ik merk ook dat mijn internet snelheid traag wordt...

Tot nu toe heb ik dit gemerkt bij de captain america: the winter sleep en wild card.

Heeft dit soms te maken met deze films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
lawkexarib schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:03:
......

Ik zie een zelfde patroon. Ook bij andere films.
Probeer eens de film te downloaden via een ander torrent programma.
Als het daar wel goed binnenkomt, weet je de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
cornfed99111 schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:39:
[...]

Ik zie een zelfde patroon. Ook bij andere films.
Probeer eens de film te downloaden via een ander torrent programma.
Als het daar wel goed binnenkomt, weet je de oorzaak.
Oh dus ook bij andere films zie je hetzelfde patroon?
Dit belooft denk ik niet veel goed voor PopCorn?
Ik heb uTorrent als standaard torrent programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
lawkexarib schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:54:
[...]

Oh dus ook bij andere films zie je hetzelfde patroon?
Dit belooft denk ik niet veel goed voor PopCorn?
Ik heb uTorrent als standaard torrent programma
Het heeft voor de rest altijd normaal gewerkt.
Misschien staat gewoon een instelling niet correct.

Heb je geprobeerd te de-installeren en weer te installeren?
Zie je dezelfde patroon als je de magnet link van een film vanuit PT in uTorrent zet?

EDIT:
Via Transmission loopt de film sneller binnen.
Wat opvalt is dat in PT het aantal peers snel oploopt en dan gaat dalen.
En het blijft bij lage aantallen peers staan. Zo krijg je de film te langzaam binnen en haal je de film
in tijdens het kijken. Al bij meerdere films gehad de laatste tijd. Juist bij de goed
verkrijgbare films.

[ Voor 24% gewijzigd door cornfed99111 op 12-04-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meestal start ik de download, zet de film meteen op pauze, en ga dan even wat anders doen. Als je een kwartier of halfuurtje daarna de film weer start loopt hij goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Anoniem: 251764 schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:03:
Meestal start ik de download, zet de film meteen op pauze, en ga dan even wat anders doen. Als je een kwartier of halfuurtje daarna de film weer start loopt hij goed...
Dit zou eigenlijk niet de bedoeling moeten zijn bij een dienst zoals PT. Dus of hun moeten iets gaan verbeteren dat het allemaal soepeler loopt.. of jou verbinding is matig en zal deze moeten upgraden?

Ik heb echter geen problemen met PT alleen als je oudere films/series wilt kijken lukt dit bijna nooit wat eigenlijk wel hinderlijk is, bied deze dan ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:01
Het concept vind ik werkelijk fantastisch, uitgebreid aanbod en gratis. Makkelijke interface enz..

Spijtig genoeg is het in de praktijk zo dat het niet goed werkt met mijn chromecast.
Chromecast herstart telkens bij serie's of gaat plots beginnen blockeren. Bij films helemaal geen probleem, mar als serie liefhebber heb ik hier natuurlijk niets aan.

Wel spijtig want ik heb speciaal de chromecast aangekocht om met Popcorntime te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:06
Rubberen schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:20:
Het concept vind ik werkelijk fantastisch, uitgebreid aanbod en gratis. Makkelijke interface enz..

Spijtig genoeg is het in de praktijk zo dat het niet goed werkt met mijn chromecast.
Chromecast herstart telkens bij serie's of gaat plots beginnen blockeren. Bij films helemaal geen probleem, mar als serie liefhebber heb ik hier natuurlijk niets aan.

Wel spijtig want ik heb speciaal de chromecast aangekocht om met Popcorntime te gebruiken.
Showbox.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 669966

lawkexarib schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:03:
Laatste tijd merk ik dat het erg traag gaat wanneer ik een film via Popcorn, IO installatie, wil kijken.

Het beeld hapert continue. En soms gebeurt er helemaal niets.

Tijdens het bekijken van deze films ben ik verder niets aan het doen, dus geen downloads via torrent of iets in die geest..

Ik merk ook dat mijn internet snelheid traag wordt...

Tot nu toe heb ik dit gemerkt bij de captain america: the winter sleep en wild card.

streamen in hd verbruikt veel internet data, vooral als de fps wat hoger is als normaal, helaas wordt dat niet altijd aangegeven bij een stream,
als je merkt dat ie gaat haperen moet je gewoon de resolutie een stapje lager doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-07 16:55
Is er eigenlijk een kans dat je hier voor wordt gestraft? Ik heb een beetje rondgekeken op internet en ik kom toch veel mensen tegen die beweren een boete van 815 euro gekregen te hebben PER FILM/AFLEVERING. Dat wil ik liever niet meemaken, zeker aangezien ik intussen al 3 films en enkele GoT-afleveringen heb bekeken via PT.

Ik ben een Belg trouwens ;) Voor het geval dat verschilt tussen België en Nederland.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De Nederlandse Staat zal vooralsnog geen strafrechtelijke vervolging doen n.a.v. het gebruik van Popcorn Time of illegaal downloaden. Dat betekent echter niet dat Stichting Brein, of de Buma Stemra of een andere belanghebbende geen civielrechtelijke procedure tegen je kan starten. Ook dat doen ze vooralsnog nóg niet, maar dat kan wel. (Er worden wel rechtzaken tegen grote uploaders gestart, maar particulieren die af en toe wat downloaden hebben momenteel minder van deze instanties te vrezen.) Hoe lang dit voortduurt weet niemand. Dat kan zomaar veranderen. Hoe de situatie in België is, is mij niet bekend.

De boetes waarover ik heb gelezen gaan allemaal over situaties in Duitsland. Daar is het heel gewoon om illegaal downloaden te bestraffen. In Nederland mogen de boetes niet kunstmatig hoog zijn, in landen als Amerika mag dat weer wel. Wellicht gebeurt het in de Lage Landen al wel, maar zul jij er in Nederland op dit moment vrij weinig van merken. Wederom; hoe het in België gaat, weet ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Jorgen op 01-05-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
Dankje voor de verduidelijking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:29

icecreamfarmer

en het is

Lothiriel schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:17:
Dankje voor de verduidelijking :)
Wil je er zeker van zijn dan gebruik een vpn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 18:48
Ik heb de laatste tijd met een 200mbit verbinding verrassend veel moeite om series binnen te halen, sowieso loopt vaak het geluid niet goed. Heeft iemand anders daar ook last van. Bij mij is het op de windows versie(.io).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja ook ik heb hier last van. Zelfs wanneer ik de film volledig download en dan afspeel, loopt het geluid niet goed. De film opnieuw starten en dan crasht Chromecast. Ik heb mijn Xtreamer weer aangesloten.

Had zelf eerder het idee dat mijn Chromecast stervende is ofzo. Reset werkt niet.. Op 2ghz netwerk ook problemen. Alle apparaten op 5ghz gezet behalve telefoon en Chromecast enz. Toch veel stotteren, slechte sync op geluid en crashes.

Edit: de films stotteren, Chromecast crasht etc ongeacht welke speler ik gebruik om de popcorn time films af te spelen. Gaat dan zelfs om films/series van maar 700mb ongeveer.

Netflix en YouTube werken echter wel soepel. Lijkt dan toch niet aan Chromecast te liggen.

[ Voor 23% gewijzigd door AndereKoekoek op 04-05-2015 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 651829

Sinds een paar weken heb ik bij geen 1 film of serie meer ondertiteling, oude of nieuwe films/series het is overal. Maakt niet uit welke taal. Opnieuw installeren van Popcorn heeft geen nut.

Heeft iemand daar al ervaring mee en weet die toevallig een oplossing?
Ik bekijk popcorn time gewoon op mijn pc. Windows 7.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 651829 op 06-05-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:38
Anoniem: 651829 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:30:
Sinds een paar weken heb ik bij geen 1 film of serie meer ondertiteling, oude of nieuwe films/series het is overal. Maakt niet uit welke taal. Opnieuw installeren van Popcorn heeft geen nut.

Heeft iemand daar al ervaring mee en weet die toevallig een oplossing?
Ik bekijk popcorn time gewoon op mijn pc. Windows 7.
De laatste week nog de Batman-trilogie gekeken met zowel NL als GB ondertitels, op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Wat is jullie ervaring met dat PT sommige films en/of nieuwe niet vindt?
Dit heb ik tot nu toe ervaren wanneer ik er eentje zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

lawkexarib schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:57:
Wat is jullie ervaring met dat PT sommige films en/of nieuwe niet vindt?
Dit heb ik tot nu toe ervaren wanneer ik er eentje zoek.
Yify (de provider) gebruikt alleen retail (vaak bluray) rips en bijvoorbeeld geen WEB-DL ook al is het vaak wel goeie kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 08-05-2015 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 01-07 07:35
Ik heb nogal wat moeite om het geheel werkend te krijgen en ik begrijp niet waarom. Voorheen werkte PT perfect, maar sinds kort is het starten van een film/serie niet te doen, het haperd en hangt aan alle kanten. Opnieuw installeren heeft geen nut gehad het is nog even slecht.. Iemand enig idee wat eraan te doen is? Ik heb geen andere/nieuwe software geinstalleerd in de tussentijd dus daar kan het niet aan liggen.. Verbinding kan het ook niet zijn want hij doet het via de WIFI als via de kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:07

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heaget schreef op zondag 17 mei 2015 @ 09:57:
Ik heb nogal wat moeite om het geheel werkend te krijgen en ik begrijp niet waarom. Voorheen werkte PT perfect, maar sinds kort is het starten van een film/serie niet te doen, het haperd en hangt aan alle kanten. Opnieuw installeren heeft geen nut gehad het is nog even slecht.. Iemand enig idee wat eraan te doen is? Ik heb geen andere/nieuwe software geinstalleerd in de tussentijd dus daar kan het niet aan liggen.. Verbinding kan het ook niet zijn want hij doet het via de WIFI als via de kabel..
Ik heb al een paar weken mijn Xtreamer weer aangesloten en zit weer op nieuwsgroepen.

Niets helpt hier.. Chromecast resetten, pt verwijderen, gegevens wissen, bestand eerst 100% downloaden.. Het blijft stotteren en ook de Chromecast start dan soms ineens opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Laatst online: 01-07 07:35
Ik vond vooral de interface handig. Zo kijk je ook weer eens films die je normaal niet zou zoeken/vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 676887

Wanneer ik een ondertiteling download (srt bestand) http://www.ondertitel.com/ tijdens het film kijken toevoeg, loopt de ondertiteling niet cynchroon met het beeld. De ondertiteling loopt 10 sec. voor op de film.
Dit is overigens niet bij alle films het geval. De laatste 3 a 4 srt bestanden liepen niet cynchroom.

ulTimaS gaf de tip dat je kunt synchroniseren met de toetsen G en H op je toetsenbord,
Maar dat werkte niet. Ik heb het idee dat die optie helemaal niets doet.

Iemand een tip cq oplossing?

Vriendelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Deze shortcuts komen vanaf blog.popcorntime.io:

Shortcuts :
  • Esc - Turn off fullscreen
  • F - Toggle fullscreen
  • Space/P - Pause/Play
  • H - Increase subtitle offset by 0.1 seconds
  • G - Decrease subtitle offset by 0.1 seconds
  • Shift+H - Increase subtitle offset by 1 second
  • Shift+G - Decrease subtitle offset by 1 second
  • Ctrl+H - Increase subtitle offset by 5 seconds
  • Ctrl+G - Decrease subtitle offset by 5 seconds
  • Left/Right - Seek +-10s
  • Shift+Left/Right - Seek +-1 min
  • Ctrl+Left/Right - Seek +-10 mins
  • Up/Down - Volume +- 10%
  • Shift+Up/Down - Volume +- 50%
  • Ctrl+Up/Down - Volume 100% / Mute
  • M - Mute
Doen de andere toetsen ook niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 676887

Ha die Jorgen, jazeker de spacebar werkt prima als pauze toets en Esc ook als fullscreen off.

De toetsen H G zullen ook wel werken, nu ik weet dat het maar 0,1 sec. is.
Ik ben nu nog op mijn werk en ga vanavond even kijken met de Ctrl + H / G toetscombie's.
Dat zal vast ook wel werken.

Thanks again mate :)

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Graag gedaan. Veel plezier met filmkijken vanavond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:29

icecreamfarmer

en het is

Anoniem: 676887 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:20:
Wanneer ik een ondertiteling download (srt bestand) http://www.ondertitel.com/ tijdens het film kijken toevoeg, loopt de ondertiteling niet cynchroon met het beeld. De ondertiteling loopt 10 sec. voor op de film.
Dit is overigens niet bij alle films het geval. De laatste 3 a 4 srt bestanden liepen niet cynchroom.

ulTimaS gaf de tip dat je kunt synchroniseren met de toetsen G en H op je toetsenbord,
Maar dat werkte niet. Ik heb het idee dat die optie helemaal niets doet.

Iemand een tip cq oplossing?

Vriendelijk dank
Dat ligt niet aan PT maar aan de ondertitel leverancier. Ik het de laatste tijd ook bij veel andere programma's.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Jorgen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:09:
Deze shortcuts komen vanaf blog.popcorntime.io:

Shortcuts :
  • Esc - Turn off fullscreen
  • F - Toggle fullscreen
  • Space/P - Pause/Play
  • H - Increase subtitle offset by 0.1 seconds
  • G - Decrease subtitle offset by 0.1 seconds
  • Shift+H - Increase subtitle offset by 1 second
  • Shift+G - Decrease subtitle offset by 1 second
  • Ctrl+H - Increase subtitle offset by 5 seconds
  • Ctrl+G - Decrease subtitle offset by 5 seconds
  • Left/Right - Seek +-10s
  • Shift+Left/Right - Seek +-1 min
  • Ctrl+Left/Right - Seek +-10 mins
  • Up/Down - Volume +- 10%
  • Shift+Up/Down - Volume +- 50%
  • Ctrl+Up/Down - Volume 100% / Mute
  • M - Mute
Doen de andere toetsen ook niets?
De shortcuts staan ook in popcorntime zelf. Als je naar instellingen staat er links boven een toetsenbord icoon, hier staan alle shortcuts in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goed om te weten, dan kan ik andere mensen daar weer naar verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024
Jorgen schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 22:52:
De Nederlandse Staat zal vooralsnog geen strafrechtelijke vervolging doen n.a.v. het gebruik van Popcorn Time of illegaal downloaden. Dat betekent echter niet dat Stichting Brein, of de Buma Stemra of een andere belanghebbende geen civielrechtelijke procedure tegen je kan starten. Ook dat doen ze vooralsnog nóg niet, maar dat kan wel. (Er worden wel rechtzaken tegen grote uploaders gestart, maar particulieren die af en toe wat downloaden hebben momenteel minder van deze instanties te vrezen.) Hoe lang dit voortduurt weet niemand. Dat kan zomaar veranderen. Hoe de situatie in België is, is mij niet bekend.

De boetes waarover ik heb gelezen gaan allemaal over situaties in Duitsland. Daar is het heel gewoon om illegaal downloaden te bestraffen. In Nederland mogen de boetes niet kunstmatig hoog zijn, in landen als Amerika mag dat weer wel. Wellicht gebeurt het in de Lage Landen al wel, maar zul jij er in Nederland op dit moment vrij weinig van merken. Wederom; hoe het in België gaat, weet ik niet.
Even voor wat betreft de Nederlandse situatie.... Hoe zou een stichting Brein überhaupt kunnen weten dat ik incidenteel Popcorn Time of een XBMC-plugin als Genesis gebruik? Dat kunnen ze toch alleen als ze gegevens opvragen van mijn provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:58
Ze lezen dit forum ook mee }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024
In dat geval gebruik ik het natuurlijk alleen voor legale content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:42
Heb sinds kort een iphone 5c, als ik hier popcorn time opzet kan ik dit dan ook streamen naar een samsung smart tv zonder tussenkomst van een chromecast of andere usb dongle?
De smart tv is van 2013, beschikt over screen mirroring,dlna, wifi direct etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Momenteel ben ik in het buitenland en hier werkt PT niet.
Ik krijg de foutmelding: fout bij het laden van gegevens, probeert het later opnieuw...
Is de werking van de applicatie soms land afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
lawkexarib schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:11:
Momenteel ben ik in het buitenland en hier werkt PT niet.
Ik krijg de foutmelding: fout bij het laden van gegevens, probeert het later opnieuw...
Is de werking van de applicatie soms land afhankelijk?
Er is vorige week wel een grote update gekomen die een boel gefixed heeft, heb je die al geinstalleerd?

Daarnaast is het een beetje gissen omdat je niet zegt in welk land je bent. Met google moet je al een heel end komen denk ik? Ik heb er hier vanuit Hongarije geen last van en kan gewoon steamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Ik draai momenteel versie 0.3.7-3.
Applicatie geeft geen updates aan te installeren.

Ik ben momenteel in Koerdistan/Noord-Irak.
Wel moet ik toegeven dat het internet hier niet bepaald snel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Update;
Nieuwste update geïnstalleerd.
De applicatie werkt hier ook.
Ik zie de optie om het torrent-bestand op te slaan voor toekomstig gebruik is eraf gehaald?
Is er een andere manier om het torrent-bestand alsnog op te slaan?

Update 1:
Gevonden!:
https://discuss.popcorntime.io/t/save-downloaded-movies/783

[ Voor 15% gewijzigd door lawkexarib op 13-07-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:24

SeatRider

Hips don't lie

G.Scholtens schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:20:
Heb sinds kort een iphone 5c, als ik hier popcorn time opzet kan ik dit dan ook streamen naar een samsung smart tv zonder tussenkomst van een chromecast of andere usb dongle?
De smart tv is van 2013, beschikt over screen mirroring,dlna, wifi direct etc.
Volgens mij is de PT client die je in de appstores vindt, slechts een remote control. Je moet er dus altijd een pc bij hebben waar PT op staat. Daarna kun je wel casten naar een chromecast of dlna volgens mij.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Sinds enkele dagen heb ik problemen van PT. Met de .io versie blijft het beeld soms even hangen, maar speelt het geluid gewoon verder (ook als de torrent al volledig geladen is). Als ik via vlc probeer af te spelen gaat het al beter, maar toch blijft het gebeuren.
Wanneer ik zelf series of films download en in 1080p afspeel, lukt dit zonder problemen!

Dan heb ik ook maar de .se versie geprobeerd, maar hierop wil de video soms niet afspelen en staat er 'network buffering'. Dan druk ik op spatie en speelt de video voor een halve seconde af en zo blijft dit doorgaan als ik telkens op spatie druk.

Iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb een mid 2012 Macbook pro retina met 8gb RAM, dus aan de hardware ligt het niet.
Aan de verbinding ook niet, want zelfs als de video volledig of bijna volledig geladen is, blijft het probleem ontstaan.

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

M'n Sony Bravia ondersteunt geen ondertiteling als ik de films/series rechtstreeks stream naar de tv. Iemand hier een oplossing voor? Het is dat m'n tv maar 2 HDMI poorten heeft, anders had ik er een Chromecast tussengehangen.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
Heb een smart tv van samsung met dlna.
Als ik popcorn time op een android telefoon zet kan ik hem dan naar de tv casten/streamen zonder tussenkomst van Chromecast of apple tv of iets anders. Heb helaas geen android tel maar als het mogelijk is wil ik er een kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
Sorry voor het omhoogschoppen van dit topic, maar ik heb een prangend vraagje met betrekking tot Popcorn Time.

Ik ben het een beetje beu dat het voor geen meter (meer) werkt, dus wou ik het erg graag afsmijten. Nu weigert dat programma zich te laten desinstalleren - dit staat nog op m'n oudere MacBook Pro uit 2011.

Normaal gezien kan je gewoon een programma naar de vuilbak slepen en dan is het weg, dat lukt hier dus niet. Ook als ik in Finder zoek naar alle bestanden m.b.t. PopcornTime en die allemaal verwijder krijg ik het nog niet weg. :/

Hardnekkig stukje software, iemand een idee? Heb gezocht op internet maar vond vooral tips over hoe je PT het best gebruikt, niet hoe je het wegkrijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Lothiriel schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:03:
Sorry voor het omhoogschoppen van dit topic, maar ik heb een prangend vraagje met betrekking tot Popcorn Time.

Ik ben het een beetje beu dat het voor geen meter (meer) werkt, dus wou ik het erg graag afsmijten. Nu weigert dat programma zich te laten desinstalleren - dit staat nog op m'n oudere MacBook Pro uit 2011.

Normaal gezien kan je gewoon een programma naar de vuilbak slepen en dan is het weg, dat lukt hier dus niet. Ook als ik in Finder zoek naar alle bestanden m.b.t. PopcornTime en die allemaal verwijder krijg ik het nog niet weg. :/

Hardnekkig stukje software, iemand een idee? Heb gezocht op internet maar vond vooral tips over hoe je PT het best gebruikt, niet hoe je het wegkrijgt...
Je zou het kunnen proberen met een programma zoals CCleaner?
En zit er niet gewoon een uninstall file bij PT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In de Windows-versie in elk geval wel. Nu ben ik niet bekend met Apple-producten, maar het lijkt me dat er daar toch een zelfde soort mechanisme voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Lothiriel schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:03:

Heb even 2 seconden op google gezocht en heb niet alles gelezen, maar heb je hier wat aan?

https://discuss.popcornti...-popcorn-time-files/12470
http://www.editorchoice.c...install-use-popcorn-time/
http://lifehacker.com/575...%3A%2F%2Fwww.google.hu%2F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 682319

http://www.rtlz.nl/tech/1...-voor-nederlandse-student

Kan zoiets ook in NL gebeuren ?

Vind het nogal schokkend wat er in Duitsland gebeurd.
Niet zozeer omdat ik piracy goed wil praten maar meer hoe ze precies kunnen zien wat je doet op internet.
Vind het nogal een inbreuk op privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:28
Anoniem: 682319 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 00:26:
http://www.rtlz.nl/tech/1...-voor-nederlandse-student

Kan zoiets ook in NL gebeuren ?

Vind het nogal schokkend wat er in Duitsland gebeurd.
Niet zozeer omdat ik piracy goed wil praten maar meer hoe ze precies kunnen zien wat je doet op internet.
Vind het nogal een inbreuk op privacy.
Dit gebeurt daar al heel lang. Op GoT zijn hier ook verhalen over te vinden. Het is gewoon illegaal en in Duitsland zijn ze niet zo moeilijk met je gegeven weggeven. Helaas maar het is niet anders.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 682319

ShittyNL schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 00:31:
[...]

Dit gebeurt daar al heel lang. Op GoT zijn hier ook verhalen over te vinden. Het is gewoon illegaal en in Duitsland zijn ze niet zo moeilijk met je gegeven weggeven. Helaas maar het is niet anders.
Ja ik snap dat het illegaal is, maar hoe komt Warner Brothers er achter welke film die gast heeft gekeken ?
Dat is toch bizar of ben ik nou gek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06
Nee, want het is bittorrent. Onder water ben jij client én server, en broadcast je wat je hebt en wat je nog wil.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Er lijkt een mooi media offensief te zijn begonnen.
Ben benieuwd wanneer we de eerste verhalen gaan horen dat het ook in nederland gebeurd.

Nu zijn de meeste providers nog redelijk strict met het af geven van naw gegevens en die moeten ze eerst zover zien te kriigen.

Via torrent en makkelijke verkrijgbare naw gegevens is het natuurlijk goed cashen, ik zou het als rechthebbende ook niet laten schieten

Het valt me nog steeds mee dat ze niet echt achter de nieuwsgroepen/usenet providers aan gaan.
Tuurlijk halen ze af en toe wel een site down die NZB's aanbied, maar dat levert alleen maar tijdelijk ongemak op

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Nieuwsgroepen pakken ze aan net takedown requests. Je hebt daar practisch niks meer aan een lange retentie.

En zo te zien komt Kuik ook terug op een eerdere uitspraak niet achter individuele gebruikers van PT aan te gaan (zie nieuwsbericht over die browserversie)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Marzman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:28:
En zo te zien komt Kuik ook terug op een eerdere uitspraak niet achter individuele gebruikers van PT aan te gaan (zie nieuwsbericht over die browserversie)
Brien gaat niet zelf achter de individuele gebruikers aan. Brein blijft zich richten op site als de piratebay enz. Maar de rechthebbende gaan nu zelf net als in Duitsland achter de gebruikers.
Op 1 of andere manier mist die nuance in de meeste artikelen......
Nu is het natuurlijk niet uitgesloten dat Brein ze dit heeft ingefluisterd en van het nodige advies voorziet

O Ja, nieuws: Brein sluit schadeclaims bij Popcorn Time-kijkers door derden niet uit

[ Voor 19% gewijzigd door brid op 22-10-2015 08:40 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
brid schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:36:
[...]

Brien gaat niet zelf achter de individuele gebruikers aan. Brein blijft zich richten op site als de piratebay enz. Maar de rechthebbende gaan nu zelf net als in Duitsland achter de gebruikers.
Op 1 of andere manier mist die nuance in de meeste artikelen......
Nu is het natuurlijk niet uitgesloten dat Brein ze dit heeft ingefluisterd en van het nodige advies voorziet

O Ja, nieuws: Brein sluit schadeclaims bij Popcorn Time-kijkers door derden niet uit
Nou Brein geeft zelfs toe dat het de rechthebbende gaat ondersteunen in de zaken, dus ze gaan er wel gewoon achteraan wat ze verder ook zeggen.

Maar goed, je doet er iig verstandig aan als je het gebruikt een vpn te gebruiken (of gewoon naar Netflix oid over te gaan natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 15:09
Bij de opties van PT staat een optie 'VPN' die standaard aangevinkt staat. Betekend dat dat je verbinding automatisch via een VPN loopt, en je dus moeilijker te traceren bent?
En iemand enig idee wat de optie 'verschillende feestdagen vieren' doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:14
ShittyNL schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 00:31:
[...]

Dat gegevens geven is niet zonder slag en stoot gegaan: http://www.zdnet.com/arti...ringements-germany-rules/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Maar die uitspraak kan toch ook gebruikt worden om Nederlandse rechters te overtuigen? (dat zou het makkelijker maken)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

Om een en ander uit te sluiten, werkt de vpn functie in het Duits/nederlandse geval wel (althans had het kunnen werken?) En ik zit op een gezamelijk internet verbinding met zo'n 120 man, 2 flats, elke etage heeft zn eigen switch, unmanaged. Valt er dan nog wel wat te achterhalen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar hoe je deze zorgwekkende ontwikkeling tegen kan werken.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:14
Marzman schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Maar die uitspraak kan toch ook gebruikt worden om Nederlandse rechters te overtuigen? (dat zou het makkelijker maken)
Aparte landen zijn aparte rechtssystemen. Het wordt natuurlijk wel problematisch voor de gewone gebruiker als de Hoge Raad in een proefproces aangeeft dat de provider verplicht is om gegevens van de schender af te staan en dat de eigenaar aansprakelijk wordt gesteld voor hetgeen wat er op zijn lijn gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bartske schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:51:
[...]

Nou Brein geeft zelfs toe dat het de rechthebbende gaat ondersteunen in de zaken, dus ze gaan er wel gewoon achteraan wat ze verder ook zeggen.

Maar goed, je doet er iig verstandig aan als je het gebruikt een vpn te gebruiken (of gewoon naar Netflix oid over te gaan natuurlijk).
Ik gebruik het toch al niet echt meer omdat ik een half jaartje geleden een Raspberry Pi2 gekocht heb en dat ook lekker werkt met streamen op Kodi met wat add-ons.

In Duitsland kijken ze ook hoe lang je de torrent open hebt staan voor de hoogte van het bedrag, dat is in Popcorntime ook langer als in een gewoon torrentprogramma.

[ Voor 170% gewijzigd door Marzman op 22-10-2015 20:00 ]

/▌

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste