Popcorn Time - Streamen vanuit torrents

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt bij niet verder als connecting weet niet hoe ik dit moet oplossen. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar maakt niets uit. Heb ook Flixtor geprobeerd maar heb ook hier het zelfde probleem.
iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

Zeror

Ik Henk 'm!

Je moet wat geduld hebben. Soms even van tabje wisselen tussen Movies en Tv-shows kan al genoeg zijn dat de boel wel ingeladen wordt. En krijg je bij het klikken op een film/serie een foutmelding, gewoon nog een klikken net zo lang ie wel laad.

Op die manier gaat het bij mij de laatste tijd prima. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 12:46:
Je moet wat geduld hebben. Soms even van tabje wisselen tussen Movies en Tv-shows kan al genoeg zijn dat de boel wel ingeladen wordt. En krijg je bij het klikken op een film/serie een foutmelding, gewoon nog een klikken net zo lang ie wel laad.

Op die manier gaat het bij mij de laatste tijd prima. :)
Geen foutmeldingen het duurt alleen lang (na 5 minuten ben ik het beu en sluit ik het af). Wat ik normaal gewent was is dat er van die bolletjes in beeld kwamen die van connecting maar die komen ook niet. Ik kan wel de trailer bekijken maar de film Ho maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Voor degene waarbij de movie tab niet laadt -> https://discuss.popcornti...r-on-main-screen/19472/13

Signatures zijn veranderd van YTS ofzo, je kan ze in de sourcecode (settings.js) veranderen of je moet wachten op een hotfix.

[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 07-02-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaaNium
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 13:27

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

Hier ook problemen vandaag, blijft steeds hangen bij 'database controleren', al eens enkele minuten laten staan / opnieuw geinstalleerd / via instellingen alle databases leeg gemaakt, alles zonder resultaat

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dit is de fix :)

https://discuss.popcornti...r-on-main-screen/19472/11

Voor Windows users is dit de oplossing:

tip on doing so, for windows users:

1) go to:

C:\Users**> *[your user id]***\AppData\Local\Popcorn Time\src\app

2) then open the file name below with notepad or another editor:

settings.js

3) on your keyboard press Ctrl+F and paste this:

Settings.ytsAPI
4) next find and select all the way:

FROM HERE point_right *Settings.ytsAPI =............
fingerprint: '2F:D2:F7:92:A1:EB:1B:EE:72:BF:AE:17:BA:EA:04:4C:CE:29:7C:25'
},* point_left TO HERE

5) copy the below code and paste over the selected one:

Settings.ytsAPI = {
url: 'https://yts.re/api/',
fingerprint: '3F:D2:F7:92:A1:EB:1A:EE:72:BF:BE:17:BA:EA:04:4C:CE:29:7C:20',
fallbacks: [{
url: 'https://yts.pm/api/',
fingerprint: '3F:D2:F7:92:A1:EB:1A:EE:72:BF:BE:17:BA:EA:04:4C:CE:29:7C:20'
},
6) save and restart app. it should be back to normal.

enjoy!!!

Voor Mac Users:

You should right click the app on finder to show its content. Then it's Contents > Resources > App.nw > SRC > APP > settings.js

Right click it and open with a text editor. Just copy and paste the new fingerprint. Leave the rest as it is. Worked for me.

:) :) :) Opgelost voor mij :)

[ Voor 84% gewijzigd door alwaysleft op 07-02-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anders deze build eens proberen en dit aanpassen werkt bij me :

Settings.ytsAPI = { url: 'https://yts.re/api/', fingerprint: '3F:D2:F7:92:A1:EB:1A:EE:72:BF:BE:17:BA:EA:04:4C:CE:29:7C:20', fallbacks: [{ url: 'https://yts.pm/api/', fingerprint: '3F:D2:F7:92:A1:EB:1A:EE:72:BF:BE:17:BA:EA:04:4C:CE:29:7C:20' }, { url: 'https://yts.io/api/', fingerprint: '27:96:21:06:E3:2F:5D:3D:7D:46:13:EF:42:5B:AD:5E:C8:FD:DA:45' }]};

Plus deze versie http://ci.popcorntime.io/job/Popcorn-Time/214/ enjoy! _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door alwaysleft op 07-02-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Thnx deze versie doet het wel bij mij.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Redeta schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:15:
[...]

Thnx deze versie doet het wel bij mij.
Zonder aan te passen settings yts kladblok? Hier moest ik het beide doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik krijg hier helemaal niks meer voor elkaar. Als de database al laadt, dan krijg ik wel 'n foutmelding bij 't openen van 'n film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
alwaysleft schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 21:34:
[...]

Zonder aan te passen settings yts kladblok? Hier moest ik het beide doen.
Ik hoefde de settings niet aan te passen.
Maar mss ook omdat ik pas sinds deze week popcorn time heb.
En ik weet niet of hij het doet wanneer ik hem herstart

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:09
Sinds een paar dagen geïnstalleerd (Ubuntnu) op advies van collega's maar afgezien van het zelden laden van films en haperen van tv series tijdens het kijken viel me de kwaliteit erg tegen, ze zeggen 1080 maar dan krijg je een DL van nog geen 2GB en niet echt geweldige kwaliteit, gewoon stereo geluid ipv 5.1 laat staan DTS...
Doet me denken aan de begin tijd van mp3, als er bij sommige maar herkenbaar geluid te horen was ipv een beetje kwaliteit dan was het al goed...

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluebear
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
1080p van onder de 2gb hoeft niet per se slecht te zijn. Dat komt er helemaal op neer hoe die film geripped en gecompressed etc is. Ik heb voldoende 1080p van ~1.5gb en 720p van ~800mb, allemaal perfecte rips.

Ik zou deze popcorn time best eens willen uitproberen, maar ik ben te verwend met SVP (smooth video project). Is er een plugin misschien? Alles wat ik nu zonder dit bekijk, ziet er ontieglijk schokkerig uit.

[ Voor 3% gewijzigd door bluebear op 08-02-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Beeldkwaliteit is prima vind ik, het is alleen jammer dat er geen 5.1 (DD of DTS) bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee waarom hij niet verder gaat als connecting. het lijkt er namelijk op dat hij geen Peer en Seer kan vinden. moet ik iets instellen op mijn router of laptop (heeft tot 3 weken geleden gewoon gewerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Doet bij iedereen Popcorn Time io het nu? Hier wel door de truc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:26:
Iemand nog een idee waarom hij niet verder gaat als connecting. het lijkt er namelijk op dat hij geen Peer en Seer kan vinden. moet ik iets instellen op mijn router of laptop (heeft tot 3 weken geleden gewoon gewerkt).
Zie oplossingen hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is waarschijnlijk mijn probleem ook dat ik er niets van snap en geen idee heb hoe of wat ik moet doen. heb het geprobeerd maar snap er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
bij mij werkt het movies gedeelte ook opeens weer en laat overzicht zien van de films en heb 1 film(big hero 6) even snel getest of die het deed, na even laden speelde hij de film gewoon normaal af.

Maar het bijzondere is dat ik er niets aan gedaan hebt, ik heb niet de eerder genoemde oplossing gebruikt of iets dergelijks, maar gewoon simpelweg popcorn vandaag opgestart en het movies gedeelte werkte...

Versie: 0.3.7.1 "the car wont start" Beta - (4c9b0629)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Hier werkt PopcornTime (.io versie) ook gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier werkt het ook weer zonder iets te hoeven doen.

Als je vlc heb, kan je de film ook met dd5.1 afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Foxke schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:48:
Hier werkt het ook weer zonder iets te hoeven doen.

Als je vlc heb, kan je de film ook met dd5.1 afspelen.
Welke versie heb jij van Android, popcorn en vlc? Steeds als ik via VLC probeer af te spelen krijg ik een melding dat het mediabestand niet juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik had eerst de .se versie.. kreeg (ondanks dat ik ABP heb geïnstalleerd) de hele tijd pop-ups, nu maar .io erop gezet en zo maar es effe Windows Defender een volle scan laten doen. Op zowel de laptop als de pc kwamen er constant popups en ik dacht écht dat er iets mis met AdBlock was. :p

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

GS88 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:17:
Ik had eerst de .se versie.. kreeg (ondanks dat ik ABP heb geïnstalleerd) de hele tijd pop-ups, nu maar .io erop gezet en zo maar es effe Windows Defender een volle scan laten doen. Op zowel de laptop als de pc kwamen er constant popups en ik dacht écht dat er iets mis met AdBlock was. :p
Ik denk dat je dan meer succes hebt met een Malware scanner zoals Malware Bytes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Overigens viel het mij gisteren op dat de interface bij het afspelen per tv show verschilt.
The amricans heeft de gebruikelijke interface, top gear een minimalistische (niet reagerende) interface.
Kon daar ook geen ondertitels selecteren?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
icecreamfarmer schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:23:
Overigens viel het mij gisteren op dat de interface bij het afspelen per tv show verschilt.
The amricans heeft de gebruikelijke interface, top gear een minimalistische (niet reagerende) interface.
Kon daar ook geen ondertitels selecteren?
Heb ik ook gehad inderdaad. Komt volgens mij door het bestands formaat. Als de serie .avi is gaat het via die minimale interface die niet werkt... en ondertitels werken dan ook niet. Best jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
nlboy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:47:
Ik heb http://popcorn-time.se/ Android 2.4.2 werkt perfect in combinatie met de chromecast. Loopt soepel en ondertiteling wordt weergegeven.
Heb gisteren ook wat zitten testen met beide PT versies (.io en .se) voor Android.

Helaas heeft de .io versie nog geen Chromecast support :(

De .se versie wel, incl. ondertitels, maar deze gebruikt zo'n afgrijselijk lelijk lettertype. En als je het lettertype instelt op "Groot" krijg je nog onnodige line wraps ook.

Iemand tips voor een betere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Mr Magic schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:00:
[...]

Heb gisteren ook wat zitten testen met beide PT versies (.io en .se) voor Android.

Helaas heeft de .io versie nog geen Chromecast support :(

De .se versie wel, incl. ondertitels, maar deze gebruikt zo'n afgrijselijk lelijk lettertype. En als je het lettertype instelt op "Groot" krijg je nog onnodige line wraps ook.

Iemand tips voor een betere versie?
Welke versie heb jij draaien? Ik heb 2.4.2 en de ondertitels worden goed weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
nlboy schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:19:
[...]

Welke versie heb jij draaien? Ik heb 2.4.2 en de ondertitels worden goed weergegeven.
De ondertitels worden wel goed weergegeven, maar ik vind het lettertype lelijk. Het lijkt een soort Courier-achtig lettertype.

En als je ze instelt op "Groot" (omdat ze anders te klein zijn via de Chromecast), wordt de eerste regel soms opgesplitst in twee regels, zodat je totaal drie regels ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyds
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-09 19:44
Ik zou hiervoor wel een Raspberry of Intel NUC willen aanschaffen.
Is een Raspberry krachtig genoeg om vloeiend popcorn video in 1080p te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:43
Je kan ook andere addons installeren ipv Popcorntime. Werkt perfect!
frankyds schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:06:
Ik zou hiervoor wel een Raspberry of Intel NUC willen aanschaffen.
Is een Raspberry krachtig genoeg om vloeiend popcorn video in 1080p te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyds
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-09 19:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
frankyds schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:49:
Thanks, ziet er geweldig goed uit!

[...]
:9~
Je pikt ze er zo tussenuit! :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:40
http://nos.nl/op3/artikel...jlen-op-popcorn-time.html
Na de mislukte rechtszaak tegen The Pirate Bay zit stichting BREIN nu achter streamingdienst Popcorn Time aan. Sinds een paar dagen worden Nederlandse websites waarop de software wordt aangeboden, offline gehaald.
[..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Die Timmetje toch.... Vechten tegen de bierkaai :+

Enige wat ik met Popcorn Time mis is dat hij niet automatisch oppakt waar je gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

En DD5.1/DTS geluid. Of is dat inmiddels ook toegevoegd? Een maand of drie geleden werkte dat in elk geval nog niet.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:39:
En DD5.1/DTS geluid. Of is dat inmiddels ook toegevoegd? Een maand of drie geleden werkte dat in elk geval nog niet.
Nee, maar dat ligt aan de providers denk ik. YTS.re (voor films) heeft geen films met DD of DTS. Volgens mij zijn ze bezig met 0.4.0 waar bij er plugins kan worden gemaakt voor popcorn time, zodat ze ook andere providers gaan ondersteunen zoals kickass torrents waar wel films met surround audio tracks bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:46

pietje63

RTFM

Wat ik nog mis in PopcornTime is een goede besturing met "pijltjes" in Android. Ik heb een afstandsbediening voor mijn Android TV box met (slechts beperkte) muis ondersteuning. in XBMC werkt alles perfect met de pijltjes, in Popcorn niet.

Of heeft iemand een versie de beter geschikt is?

Ook valt me op dat bij series de ondertitels veel vaker out of sync zijn.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

pietje63 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:26:
Wat ik nog mis in PopcornTime is een goede besturing met "pijltjes" in Android. Ik heb een afstandsbediening voor mijn Android TV box met (slechts beperkte) muis ondersteuning. in XBMC werkt alles perfect met de pijltjes, in Popcorn niet.

Of heeft iemand een versie de beter geschikt is?

Ook valt me op dat bij series de ondertitels veel vaker out of sync zijn.
Je kan de ondertitels syncen met G(- offset) en H(+ offset), alleen denk ik niet dat de Android versie dit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Ik heb de beta gedownload maar als ik hem start geeft hij een error "error loading data" maar de series of anime laad ie wel gewoon.. iemand een idee? Ik begreep van andere dat oudere versies wel beter/gewoon werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binky11
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 13:23
Mijn ervaring met de 2 is als volgt:

PT.se: Veel functionaliteit, werkt naar mijn idee beter met de ChromeCast, en het voordeel dat je de stream vooruit kan spoelen. Nadeel is het aantal Malware issues waar ik melding van krijg via Malware Bytes. Deze versie zit VOL met malware. Tijdens films kijken, wel 20 keer een popup van Malware Bytes.

PT.io: Minder functionaliteit. werkt naar mijn idee minder met de ChromeCast. Slaat zo nu en dan vast maar kan dan vervolgens ook niet vooruit spoelen. Voordeel is GEEN Malware Bytes meldingen.
:-( ;w

Van de week de laatste versie van .io gedownload.. En Malware Bytes ging helemaal los op een Trojan ;(

Dus naar mijn idee gaat de vlieger niet op mbt io of se.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Het ziet er naar uit dat de Android versie van .io chromecast ondersteuning heeft gekregen in de dev versie.
http://ci.popcorntime.io/job/Popcorn-Android/changes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:16

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Waar vind ik die Build?

[ Voor 4% gewijzigd door SAiN ONeZ op 25-02-2015 12:23 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik heb de .io versie voor Android geïnstalleerd. Krijg netjes alles films en series te zien. Kan ook bij een film het seizoen en de aflevering selecteren. Maar daarna blijft hij eeuwig op "Gegevens laden" staan. Wat doe ik fout? Kan over deze melding niks vinden op Google.

Ik heb nu de popcorn-time.se versie ook geïnstalleerd en ook daar wilt het niet echt lukken.

Is er een soort van lijstje met dingen welke je moet controleren.

Heb een Ziggo Ubee staan en WIFI via een Engenius ECB-350.

[ Voor 29% gewijzigd door Damocles.NL op 25-02-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Net even getest, maar bij mij doen de ondertitels het niet. Kan ook zijn dat dit nog niet geïmplementeerd is natuurlijk. Er zijn ook geen controls beschikbaar als de film is gestart. Het is natuurlijk ook een early build, maar ik ben blij dat ze er mee bezig zijn :).

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:16

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Same here, nergens een icoon te selecteren om hem te casten, ook het kantelen van de tablet laat hem vrij snel crashen...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Overigens kan ik ook op Windows 8.1 met de Windows applicaties niks starten. Vreemd probleem dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Ben sinds kort aan het stoeien met Popcorn Time. Gebruik al jaren XBMC icm een Harmony One remote.

Nu heb ik wat vragen:
  • De keyboard shortcut keys in PCT zijn wat beperkt. Zo kan mijn harmony remote wel keystrokes simuleren maar -net- niet die ik nodig heb. Zo kan ik geen CTRL-Right/Left/Up/Down gebruiken. Die heb je nodig voor snel spoelen en series selecteren. Heeft iemand hier een tip voor? Kun je zelf keyboard shortcuts aanmaken zoals bij XBMC?
  • Film omschrijvingen komen niet in het nederlands, is dit normaal?
  • Kan PTC bijhouden waar ik was gebleven in de film? Hij begint bij mij steeds weer van voren af aan
Misschien verwacht ik nog teveel ervan :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Spam schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:02:

• Film omschrijvingen komen niet in het nederlands, is dit normaal?
• Kan PTC bijhouden waar ik was gebleven in de film? Hij begint bij mij steeds weer van voren af aan
[/list]

Misschien verwacht ik nog teveel ervan :?
Film omschrijvingen worden volgens mij gewoon overgenomen van IMDB (dat is een Engelstalige site)

Spoelen en onthouden waar je gebleven bent dat doet het niet. Spoelen (een startpunt selecteren) kan gewoon op je laptop. Zelf even onthouden waar je stopt met kijken dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 28-02-2015 13:26 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In dit topicop het Kodi-forum wordt uitgelegd dat je 2 extra toetsenborden moet toevoegen aan je Harmony (zonder dat je ze echt hoeft te hebben). Deze "staan altijd aan" in je instellingen van de Harmony software. Daarna kan je dus alle normale toetsen en ook combinaties als CTRL-X o.i.d. gebruiken.

In principe zou dit dus ook moeten werken voor andere software op je HTPC. Je kiest dan gewoon de bijbehorende toetsen voor PopcornTime. Als ze nu heel verschillende toetsen gebruiken, kan je m.i. 2 dingen doen: re-mappen van toetsen bij Kodi en/of PopcornTime zodat ze dezelfde toetsen gebruiken; of in je Logitech Software kiezen om 2 verschillende activiteiten te gebruiken (t.w. 1 voor Kodi en 1 voor PCT).

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als je die sneltoetsen kan mappen naar een ander apparaat moet het inderdaad wel kunnen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Is dit bericht nou recent? Ik zie nergens een datum.

Van http://getpopcornti.me
Goodbye
We started Popcorn Time as a challenge to ourselves. That's our motto. That's what we stand for.

We are enormously proud of this project. It is the biggest thing we've ever achieved. And we've assembled an amazing team in the process, with people we love to work with. And to be honest, right now every single one of us has a knot in our stomachs. We love Pochoclín and everything it stands for, and we feel that we are letting our amazing contributors down. The ones who translated the app into 32 languages, some of which we weren’t even aware existed. We stand in awe at what open source community can do.

We are startup geeks, first and foremost. We read Techcrunch, Reddit and Hacker News. We got frontpaged in Hacker News twice. At the same time. We got articles on Time Magazine, Fast Company, TechCrunch, TUAW, Ars Technica, Washington Post, Huffington Post, Yahoo Finance, Gizmodo, PC Magazine and Torrent Freak, just to name a few. And we got some action on TV and Radio shows, and this doesn't even include the many interviews we had to reject due to the barrage of media attention.
And they were not chastising us. They were cheering for us. We became the underdog that would fight for the consumer. Some people we respect, some of our heroes spoke wonders of Popcorn Time, which is a lot more than what we wanted to get out of an experiment we threw together in a couple of weeks.

Popcorn Time as a project is legal. We checked. Four Times.

But, as you may know, that's rarely enough. Our huge reach gave us access to a lot of people, from newspapers to the creators of many sites and apps that had a huge global reach. We learned a lot from these people, especially that standing against an old fashioned industry has it’s own associated costs. Costs that no one should have to pay in any way, shape or form.

You know what's the best thing about Popcorn Time? That tons of people agreed in unison that the movie industry has way too many ridiculous restrictions on way too many markets. Take Argentina for example: streaming providers seem to believe that "There's Something About Mary" is a recent movie. That movie would be old enough to vote here.
The bulk of our users is not in the US. It's everywhere else. Popcorn Time got installed on every single country on Earth. Even the two that don't have internet access.

Piracy is not a people problem. It’s a service problem. A problem created by an industry that portrays innovation as a threat to their antique recipe to collect value. It seems to everyone that they just don’t care.

But people do.

We've shown that people will risk fines, lawsuits and whatever consequences that may come just to be able to watch a recent movie in slippers. Just to get the kind of experience they deserve.

And maybe, that asking nicely for a few bucks a month to watch whichever movie you want is a bit better than that.

Popcorn Time is shutting down today. Not because we ran out of energy, commitment, focus or allies. But because we need to move on with our lives.
Our experiment has put us at the doors of endless debates about piracy and copyright, legal threats and the shady machinery that makes us feel in danger for doing what we love. And that’s not a battle we want a place in.

xoxo,
Pochoclín.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zork schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:58:
Is dit bericht nou recent? Ik zie nergens een datum.

Van http://getpopcornti.me

[...]
Is oud. Dit was de eerste ontwikkelaar. Toen hij stopte, hebben anderen z'n werk voortgezet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 17:31:
[...]

Is oud. Dit was de eerste ontwikkelaar. Toen hij stopte, hebben anderen z'n werk voortgezet....
Bedankt!

Onhandig dat bij dat soort blogposts vaak geen datum staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Marzman schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:26:
[...]

Film omschrijvingen worden volgens mij gewoon overgenomen van IMDB (dat is een Engelstalige site)

Spoelen en onthouden waar je gebleven bent dat doet het niet. Spoelen (een startpunt selecteren) kan gewoon op je laptop. Zelf even onthouden waar je stopt met kijken dus :)
Spijtig dat ze niet TMDB gebruiken zoals Kodi/XBMC. Die heeft meerdere talen.
Jorgen schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 14:10:
In dit topicop het Kodi-forum wordt uitgelegd dat je 2 extra toetsenborden moet toevoegen aan je Harmony (zonder dat je ze echt hoeft te hebben). Deze "staan altijd aan" in je instellingen van de Harmony software. Daarna kan je dus alle normale toetsen en ook combinaties als CTRL-X o.i.d. gebruiken.

In principe zou dit dus ook moeten werken voor andere software op je HTPC. Je kiest dan gewoon de bijbehorende toetsen voor PopcornTime. Als ze nu heel verschillende toetsen gebruiken, kan je m.i. 2 dingen doen: re-mappen van toetsen bij Kodi en/of PopcornTime zodat ze dezelfde toetsen gebruiken; of in je Logitech Software kiezen om 2 verschillende activiteiten te gebruiken (t.w. 1 voor Kodi en 1 voor PCT).
Die gebruik ik al en laat nu -net- CTRL-right/left/up/down er niet inzitten :?

[ Voor 19% gewijzigd door Spam op 01-03-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En re-mappen is geen optie zodat je de toetsencombinaties die je wel kunt kiezen gaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Jorgen schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:23:
En re-mappen is geen optie zodat je de toetsencombinaties die je wel kunt kiezen gaat gebruiken?
Re-mappen? Kun je dat eens uitleggen? Ik weet niet hoe dat moet in Popcorn Time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Vlassie1980 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:35:
Die Timmetje toch.... Vechten tegen de bierkaai :+
Nu heb je ook een web based popcorntime genaamd Nachotime.io
Film aanklikken en kijken maar :o

Edit: Site is down in 3.2.1.... :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yl955b8.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 04-03-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Dacuuu schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:58:
[...]

Nu heb je ook een web based popcorntime genaamd Nachotime.io
Film aanklikken en kijken maar :o

[afbeelding]
Werkt hier niet, maar misschien is dat omdat ze hier in de UK alles wat ook maar iets met torrents te maken heeft zsm blokken.

(Al krijg ik geen 'deze pagina is geblokkeerd' scherm)

edit: site is gewoon down dus blijkbaar

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 04-03-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Bartske schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:08:
[...]

Werkt hier niet, maar misschien is dat omdat ze hier in de UK alles wat ook maar iets met torrents te maken heeft zsm blokken.

(Al krijg ik geen 'deze pagina is geblokkeerd' scherm)

edit: site is gewoon down dus blijkbaar
Website is kei hard down onder de load ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purbo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Nachotime werkte tot een half uur geleden nog prima. Nu niet meer. Half Nederland zit er ineens op volgens mij want zag het net in mn facebook al een keer of 10 in mn timeline staan door verschillende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft tweakers er nog geen artikel over? Mag dat soms niet van de uitgever ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:16:
Waarom heeft tweakers er nog geen artikel over? Mag dat soms niet van de uitgever ofzo?
Misschien heeft het niet genoeg nieuwswaarde, zeker niet nu het het al de hele dag niet doet. De popcorn time applicatie is er al een tijdje natuurlijk en daar is wel uitgebreid over bericht. Dus lijkt me niet dat het niet mag van de uitgever (denk niet dat die sowieso bij elk nieuwsbericht gaan vragen aan de uitgever of het wel of neit mag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk toch dat Tweakers naar Valar Dohaeris moet luisteren als De Persgroep Online services wat ordonneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
En platgelegd door Brein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Dat ging snel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Spam schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:55:
[...]

Re-mappen? Kun je dat eens uitleggen? Ik weet niet hoe dat moet in Popcorn Time...
Ik gebruik Popcorn Time nauwelijks dus het was meer een vraag mijnerzijds. Sorry voor de verwarring. Ik heb net even snel gegoogeld, maar kon het zou gauw ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoop niet dat Brein zijn doelwit volledig op Popcorn Time gericht heeft. Ik vrees het ergste.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Zeror schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:12:
Ik hoop niet dat Brein zijn doelwit volledig op Popcorn Time gericht heeft. Ik vrees het ergste.
Alleen de website down halen heeft weinig nut in het geval van PT lijkt me?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

TommyGun schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:44:
[...]

Ja, maar de updates van PT komen ook ergens vandaan. Als ze die bron platleggen, heb je geen PT meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
TommyGun schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:44:
[...]

Ja en nee.

PT steunt op Torrents om de films en series te verspreiden.
Als je Torrents gemakkelijk uit de lucht kon halen, was dat al lang gebeurd.
Veel copy-rights waakhonden in de diverse landen zijn daar hele poos mee bezig.
Met heel weinig resultaat.

Wat wel down kan, zijn de sites die Torrents indexeren en verspreiden.
Ook sites die de prachtige filmplaatjes beschikbaar maken of de ondertitels verspreiden, kunnen
aangepakt worden. Zolang de eigenaars en hosters van die sites zich in landen bevinden met een
copy-right wetgeving en een actieve copy-right waakhond, zal het down gaan van die sites geen zeldzaamheid worden.

Pas als die sites gehost gaan worden in landen zoals Rusland of Azerbeidzjan bijvoorbeeld, zal dat weer moeilijker worden. Maar het zal altijd een kat en muis spel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Die Torrents index kan ook beschikbaar gemaakt worden over het bittorrent protocol.

Tribbler doet dat bijvoorbeeld. Je kunt elke website in de wereld ofline halen maar Tribblel zal het nog gewoon doen zolang er mensen verbonden zijn met het netwerk.

Via DHT heb je ook geen trackers nodig, en een database met DHT codes kun je ook over DHT hosten.

Websites zijn gewoon makkelijker en sneller, maar dat hoeft niet altijd zo te blijven.

De primaire functie van het internet is om zo efficient mogelijk data te verspreiden zonder dat je in de problemen komt als je één node niet meer kunt bereiken. Op zo een netwerk is het onmogelijk om het verspreiden van data tegen te gaan, ook al bevat die data een film waar jouw copyright op zit.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Maar kun je de index nog updaten nadat je het los laat via het bittorent protocol? Updates moeten toch uit een vertrouwde bron komen? (dan is dat offline te halen)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Laatst online: 30-08 14:28
zou het heel veel werk zijn om autosub naast (of ipv) engels en nederlands ook een andere taal te laten downloaden?
thais zou erg fijn zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Webjunkie op 07-03-2015 14:18 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Webjunkie schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:18:
zou het heel veel werk zijn om autosub naast (of ipv) engels en nederlands ook een andere taal te laten downloaden?
thais zou erg fijn zijn :)
Verkeerde topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk het niet, hij wil in Popcorntime standaard thaise ondertitels toevoegen. Geen idee of dat kan overigens.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Marzman schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:54:
Ik denk het niet, hij wil in Popcorntime standaard thaise ondertitels toevoegen. Geen idee of dat kan overigens.
De vraag gaat over Autosub toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ah, dat kende ik niet. Dat zegt hij inderdaad.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Laatst online: 30-08 14:28
oops :$ idd, sorry :P

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Laatst online: 03-07 23:09
Vanochtend heb ik Popcorn time applicatie geïnstalleerd op een laptop met Windows 8.1.
Na installatie was er geen verbinding mogelijk met de draadloze router.
Ik kon even niet snel achterhalen wat het probleem was.
Het uitschakelen en weer inschakelen van draadloze kaart, mocht niets baten

Na het verwijderen van Popcorn time applicatie kwam de draadloze verbinding automatisch weer terug.

Ik vroeg me af of dit een bekend probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lawkexarib schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:27:
Vanochtend heb ik Popcorn time applicatie geïnstalleerd op een laptop met Windows 8.1.
Na installatie was er geen verbinding mogelijk met de draadloze router.
Ik kon even niet snel achterhalen wat het probleem was.
Het uitschakelen en weer inschakelen van draadloze kaart, mocht niets baten

Na het verwijderen van Popcorn time applicatie kwam de draadloze verbinding automatisch weer terug.

Ik vroeg me af of dit een bekend probleem is?
Wellicht dat je virusscanner de verbinding afkapt vanwege popcorn. Welke virusscanner gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Ik gebruik ESET NOD32.
Moet ik in virusscanner popcorn time applicatie "toestaan" anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lawkexarib schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:00:
Ik gebruik ESET NOD32.
Moet ik in virusscanner popcorn time applicatie "toestaan" anders?
Dat lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk. Het gerucht gaat/ging dat de SE versie malware bevat. Wellicht dat NOD32 hier op reageert. Wellicht dat de IO versie wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:13:
[...]

Dat lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk. Het gerucht gaat/ging dat de SE versie malware bevat. Wellicht dat NOD32 hier op reageert. Wellicht dat de IO versie wel werkt?
Sorry wat bedoel je met SE en wat is IO?
Sinds kort weet ik van popcorn time applicatie bestaan af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
lawkexarib schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:37:
[...]

Je hebt 2 versies van popcorntime. 1 komt van de website http://popcorn-time.se/ af (die waarschijnlijk malware bevatte) en een andere komt van https://popcorntime.io/ af welke schoon is. Ze hebben ook alle 2 een ander team wat het ontwikkelt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
lawkexarib schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:37:
[...]

Dit is de officiele site en je moet alleen van deze site popcorntime downloaden: http://popcorntime.io/, het wordt gezegd dat de versie die je download van popcorn-time.se malware bevat. Het belangrijkste is gewoon om ervoor te zorgen dat de betreffende site/versie van popcorn time direct gelieerd is aan YFP of vroeger YIFY, omdat dit de release groep is die iig de films aanlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
Zombymario schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:41:
[...]

Je hebt 2 versies van popcorntime. 1 komt van de website http://popcorn-time.se/ af (die waarschijnlijk malware bevatte) en een andere komt van https://popcorntime.io/ af welke schoon is. Ze hebben ook alle 2 een ander team wat het ontwikkelt.
Aha oke, op die manier.
Bedankt voor deze info.
Waarschijnlijk heb ik die van SE gebruikt, maar dat weet ik dus niet zeker.
Ik moet dus iig downloaden vanaf IO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ja, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik net mijn serie startte kon ik opeens geen ondertiteling meer aanzetten. Er stond geen één taal. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En hoe krijg ik het terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:30:
Toen ik net mijn serie startte kon ik opeens geen ondertiteling meer aanzetten. Er stond geen één taal. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? En hoe krijg ik het terug?
Niet alle afleveringen hebben ondertitels, dus even een andere aflevering proberen? Je kunt ook de ondertiteling handmatig downloaden en toevoegen evt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:34
Bartske schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:50:
[...]

Niet alle afleveringen hebben ondertitels, dus even een andere aflevering proberen? Je kunt ook de ondertiteling handmatig downloaden en toevoegen evt.
Zelfs al eens meegemaakt (bij The Walking Dead) dat dezelfde aflevering bij 720p geen ondertitels had en bij 480p wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:30:
Heel vaak de laatste tijd, dan is er wel portugees maar geen engels :?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Kwam er gisteren tot mijn verbazing achter dat ik via de pc gewoon naar mijn Samsung Smart tv kon streamen :D
Enige nadeel is dat de ondertiteling niet meekomt, heeft niet met de films zelf te maken want op de pc doen ze het wel prima. Is er al zicht op een oplossing daarvoor?

Verder loopt de app op mijn telefoon constant vast, komt waarschijnlijk doordat het een BETA versie is maar mijn telefoon zelf heeft ook kuren. Zou ook mooi zijn dat je via je telefoon naar je tv kon streamen, net als Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:35
Daar kwam ik vorige maand ook ineens achter (streamen naar Samsung tv), werkt bij mij perfect! Chromecast alweer overbodig geworden. Ondertiteling werkt ook gewoon, welk model heb je? Ik heb een D-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
crispo schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:09:
Daar kwam ik vorige maand ook ineens achter (streamen naar Samsung tv), werkt bij mij perfect! Chromecast alweer overbodig geworden. Ondertiteling werkt ook gewoon, welk model heb je? Ik heb een D-serie.
Ik heb deze beneden staan:
http://www.mediamarkt.nl/...1,1482519.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Popcorn Time komt binnen een maand met een versie die echt niet meer neer te halen is. Zozo http://www.wired.com/2015...arty-hollywood-cant-stop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:43
Vlassie1980 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:12:
Kwam er gisteren tot mijn verbazing achter dat ik via de pc gewoon naar mijn Samsung Smart tv kon streamen :D
Enige nadeel is dat de ondertiteling niet meekomt, heeft niet met de films zelf te maken want op de pc doen ze het wel prima. Is er al zicht op een oplossing daarvoor?

Verder loopt de app op mijn telefoon constant vast, komt waarschijnlijk doordat het een BETA versie is maar mijn telefoon zelf heeft ook kuren. Zou ook mooi zijn dat je via je telefoon naar je tv kon streamen, net als Youtube.
Ik las vorige week in de blog van Time 4 Popcorn dat de app in de toekomst meer apparaten dan alleen de CC gaan ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:35
Dan zou het moeten werken, die is veel nieuwer dan de mijne. Maar je streamt zeker vanaf een tab/telefoon? Ik vanaf een laptop (macbook en windows), waarschijnlijk ligt het dan daaraan.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste