ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik vertrouw die time4popcorn fork sowieso niet, tevens vind ik de officiële veel fijner werken. Chromecast en Android app is er dan nog niet, maar daar kan ik best op wachten. Voor nu sluit ik mn laptop gewoon aan mn TV.icecreamfarmer schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 18:48:
[...]
Geeft jouw virusscanner dan een melding?
panda blijft hem bij mij verwijderen.
Als ik de orginele download dan niet.
Maar enige nadeel, er staan geen/amper NL films op? (Mannenharten (2013) bijv..?). Hoe kan dat? Als torrents de bron zijn, dan moeten er toch ook wel NL films in de zoekresultaten terug komen? Staan genoeg torrents van NL films online immers

Heb de installer van http://popcorntime.io/ gebruikt.
[ Voor 37% gewijzigd door ThinkPad op 22-08-2014 19:03 ]
Volgens mij zijn de films uit de database van YIFY. Dit ivm met de kwaliteit van de torrents. Dus als je een verzoek hebt voor een Nederlandse film, zul je bij het team van YIFY moeten wezen.ThinkPadd schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:01:
M'n vader tipte mij over deze applicatie. Net even op m'n Mac geinstalleerd en het werkt best geniaal!
Maar enige nadeel, er staan geen/amper NL films op? (Mannenharten (2013) bijv..?). Hoe kan dat? Als torrents de bron zijn, dan moeten er toch ook wel NL films in de zoekresultaten terug komen? Staan genoeg torrents van NL films online immers?
Heb de installer van http://popcorntime.io/ gebruikt.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dat is wel een goede tip! Bedankt Kain_niaK.Kain_niaK schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:31:
Je kunt gewoon een torrent bestand drag en droppen in popcorntime en magnet links ook.
Zijn er nog mensen die de originele PopcornTime werkend hebben? (Dus niet time4popcorn)
De kritiek op t4p lijkt overigens min of meer verdwenen te zijn.
Your Friendly Neighborhood Moderator
time4popcorn is volgens mijn gewoon prima en veel groter dan het origineel. de originele ontwikkelt niet meer door en er missen veel film en series in het overzicht (ze houden niet meer bij).Jorgen schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:14:
[...]
Dat is wel een goede tip! Bedankt Kain_niaK.
Zijn er nog mensen die de originele PopcornTime werkend hebben? (Dus niet time4popcorn)
Dan zullen magnet links nog niet geïmplementeerd zijn, maar het staat op de planning.ThinkPadd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:30:
Ja, die heb ik gisteren geïnstalleerd en werkt prima. Truukje met torrent file erop slepen werkt idd ook. Een magnet link lukte mij niet, maar misschien moet het op een precieze plek gesleept worden...?
Magnet links werken op de officiële client van https://popcorntime.io/ (net getest en werkt prima, direct drag en drop van thepiratebay naar popcorntime en binnen de paar minuten is de video aan het spelen)
Volg de ontwikkeling op Reddit --> http://www.reddit.com/r/popcorntime
Alle developers zitten daar op vragen antwoord te geven.
edit: De officiële ontwikkeling gebeurt op https://popcorntime.io/
Deze software is open source, en is te betrouwen.
De software van Time4Popcorn minder ... want je kunt zelf de source code niet bekijken want hij is niet open.
Magnets links draggen en droppen werken trouwens prima op deze build --> https://cdn.popcorntime.io/build/Popcorn-Time-0.3.2-Win.zip
Dus als een droppen van een magnet link bij sommige mensen niet werkt dan zit je niet op een popcorntime build en ik heb geen idee waarom je iets anders zou willen gebruiken. Tenzij voor smartphone ondersteuning. Ik denk dat Time4Popcorn daar het eerst mee was maar ondertussen word er goed door ontwikkeld aan Popcorntime. Ik zelf heb gevraagd om per film een link te voorzien naar IMDB, binnen 3 weken was die functie geïmplementeerd in de nieuwste build. Een Chrome extensie die het toestaat om vanaf IMDB meteen de film te starten in Popcorntime komt er ook aan.
Er zijn veel misverstanden omdat mensen niet de moeite nemen eventjes wat onderzoek te doen.
Voor alle duidelijkheid:
Popcorntime is een GUI (of webinterface of hoe je het ook wilt noemen) die via scripting op de achtergrond werkt op de API van YIFY Torrents en de API van EZTV met de bittorrent module peerflix en een module voor decoderen van de video en het op je scherm toveren. Geen idee welke,er zijn er zo veel. Externe players gaan binnenkort ook werken (Media Player Classic Home Cinema en VLC) Chromecast en Airplay ondersteuning komt er ook snel aan. (zijn al builds die werken, het is opensource, iedereen kan zijn eigen build maken)
Je kunt deze API's vervangen door je eigen API's of eender welke torent website die deze API ondersteunt.
YIFY torrents en EZTV staan volledig LOS van Popcorntime en Time4Popcorn en bestonden al jaren voordat de app er is.
Het enige wat de app doet is automatisering. Ik stream al sinds 2008 al mijn films op deze manier want ik ben betrokken bij de drie beste private trackers. 90% van alle originele bluray's worden het eerste bij deze trackers geupload (want Chinese private trackers die hun mannetjes binnen de bluray pers fabrieken in China hebben). Vandaar word het verspreid over het hele internet en aan de hand van die volledige bluray copies worden de encodes gemaakt (je weet wel 1080p en de 720p al dan niet met surround geluid en extra's en zo)
1) Torrent client die sequentieel downloaden ondersteunt of streaming. qbittorent is de enige windows client die sequentieel ondersteunt. De bloatware versies van utorrent hebben een streaming functie maar die werkt niet echt goed. Peerflix heeft als enige een echt goede streaming functie en wint het voor streaming dik van qbittorent en utorrent op windows. Op linux zijn er veel meer opties. rtorrent en rutorrent is daar waarschijnlijk het beste systeem, maar dat word meestal voor seedboxen gebruikt. Voor de linux desktop weet ik het niet zo.
2) Torrent bestanden moeten ergens vandaan komen, een database. Zelfs magnet links die via DHT verspreid kunnen worden verzin je niet zelf. ThePiratebay is het bekenste maar er zijn ook tal van andere torrent databases. YIFY torrents is er zo eentje. Deze maken hun eigen encodes, maken daar een torrent van en houden een mooie GUI bij op hun website. EZTV doet hetzelfde voor tv series. Score, plaatje, en torrent bestand. Het enige wat de API doet is die informatie serveren aan apps die van de API gebruik willen maken.
3) Ondertitels. addic7ed.com is de beste community website die ondertitels handmatig in elkaar steken. Na een aflevering van Game of Thrones hebben die gasten binnen een paar uur ondertitels voor verschillende talen uit. YIFY torrents komen van bluray's en die kunnen dus ook de subs mee rippen en in hun mkv stoppen. Of natuurlijk een apparte .srt aanbieden. Ik heb het nog niet geprobeerd maar je kunt waarschijnlijk een .srt bestand droppen op Popcorntime en dan speelt hij die ondertitels af. Dan heb je nog subscene.com enz enz.
En dat is het. Popcorntime automiseert alles en is eigenlijk gewoon een applicatie ipv de website yify torrents. Ga maar kijken --> https://yify-torrents.com/
Maar natuurlijk nog meer dan alleen de website. Het starten van een torrent client en het streamen word automatisch voor je gedaan.
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is voor iedereen. Ik zie hier iemand roepen dat de content op Time4Popcorn beter word bijgehouden maar dat is gewoon niet waar. Beide apps halen hun content via een API die jezelf kunt instellen maar standaard op YIFY torrents staat. Als Time4Popcorn opeens een andere standaard heeft houdt niks je tegen om de link van die API in je Popcorntime in te stellen, en dan heb je al die content.
Geenstijl zou een API kunnen lanceren om alle filmpjes van geenstijl tv en powned er op te krijgen. Tweakers hetzelfde met alle video content van tweakers.
Het is een uiterst goedkope en efficiënte manier om andere gebruikers je content de laten hosten. P2P is super goedkoop en effectief. Maar werkt natuurlijk wel alleen voor hele populaire content. Met andere woorden als andere websites ook een gelijkaardige API lanceren moeten ze alle content wel van hun eigen server seeden. Zodra er dan peers bij komen word de bandbreedte van de server ontlast.
Pfffff, wat duidelijker nu?
[ Voor 94% gewijzigd door Kain_niaK op 23-08-2014 10:23 ]
Ik ben in ieder geval heel wat wijzer gewordenKain_niaK schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:47:
[...]
Dan zullen magnet links nog niet geïmplementeerd zijn, maar het staat op de planning.
Magnet links werken op de officiële client van https://popcorntime.io/ (net getest en werkt prima, direct drag en drop van thepiratebay naar popcorntime en binnen de paar minuten is de video aan het spelen)
Volg de ontwikkeling op Reddit --> http://www.reddit.com/r/popcorntime
Alle developers zitten daar op vragen antwoord te geven.
edit: De officiële ontwikkeling gebeurt op https://popcorntime.io/
Deze software is open source, en is te betrouwen.
De software van Time4Popcorn minder ... want je kunt zelf de source code niet bekijken want hij is niet open.
Magnets links draggen en droppen werken trouwens prima op deze build --> https://cdn.popcorntime.io/build/Popcorn-Time-0.3.2-Win.zip
Dus als een droppen van een magnet link bij sommige mensen niet werkt dan zit je niet op een popcorntime build en ik heb geen idee waarom je iets anders zou willen gebruiken. Tenzij voor smartphone ondersteuning. Ik denk dat Time4Popcorn daar het eerst mee was maar ondertussen word er goed door ontwikkeld aan Popcorntime. Ik zelf heb gevraagd om per film een link te voorzien naar IMDB, binnen 3 weken was die functie geïmplementeerd in de nieuwste build. Een Chrome extensie die het toestaat om vanaf IMDB meteen de film te starten in Popcorntime komt er ook aan.
Er zijn veel misverstanden omdat mensen niet de moeite nemen eventjes wat onderzoek te doen.
Voor alle duidelijkheid:
Popcorntime is een GUI (of webinterface of hoe je het ook wilt noemen) die via scripting op de achtergrond werkt op de API van YIFY Torrents en de API van EZTV met de bittorrent module peerflix en een module voor decoderen van de video en het op je scherm toveren. Geen idee welke,er zijn er zo veel. Externe players gaan binnenkort ook werken (Media Player Classic Home Cinema en VLC) Chromecast en Airplay ondersteuning komt er ook snel aan. (zijn al builds die werken, het is opensource, iedereen kan zijn eigen build maken)
Je kunt deze API's vervangen door je eigen API's of eender welke torent website die deze API ondersteunt.
YIFY torrents en EZTV staan volledig LOS van Popcorntime en Time4Popcorn en bestonden al jaren voordat de app er is.
Het enige wat de app doet is automatisering. Ik stream al sinds 2008 al mijn films op deze manier want ik ben betrokken bij de drie beste private trackers. 90% van alle originele bluray's worden het eerste bij deze trackers geupload (want Chinese private trackers die hun mannetjes binnen de bluray pers fabrieken in China hebben). Vandaar word het verspreid over het hele internet en aan de hand van die volledige bluray copies worden de encodes gemaakt (je weet wel 1080p en de 720p al dan niet met surround geluid en extra's en zo)
1) Torrent client die sequentieel downloaden ondersteunt of streaming. qbittorent is de enige windows client die sequentieel ondersteunt. De bloatware versies van utorrent hebben een streaming functie maar die werkt niet echt goed. Peerflix heeft als enige een echt goede streaming functie en wint het voor streaming dik van qbittorent en utorrent op windows. Op linux zijn er veel meer opties. rtorrent en rutorrent is daar waarschijnlijk het beste systeem, maar dat word meestal voor seedboxen gebruikt. Voor de linux desktop weet ik het niet zo.
2) Torrent bestanden moeten ergens vandaan komen, een database. Zelfs magnet links die via DHT verspreid kunnen worden verzin je niet zelf. ThePiratebay is het bekenste maar er zijn ook tal van andere torrent databases. YIFY torrents is er zo eentje. Deze maken hun eigen encodes, maken daar een torrent van en houden een mooie GUI bij op hun website. EZTV doet hetzelfde voor tv series. Score, plaatje, en torrent bestand. Het enige wat de API doet is die informatie serveren aan apps die van de API gebruik willen maken.
3) Ondertitels. addic7ed.com is de beste community website die ondertitels handmatig in elkaar steken. Na een aflevering van Game of Thrones hebben die gasten binnen een paar uur ondertitels voor verschillende talen uit. YIFY torrents komen van bluray's en die kunnen dus ook de subs mee rippen en in hun mkv stoppen. Of natuurlijk een apparte .srt aanbieden. Ik heb het nog niet geprobeerd maar je kunt waarschijnlijk een .srt bestand droppen op Popcorntime en dan speelt hij die ondertitels af. Dan heb je nog subscene.com enz enz.
En dat is het. Popcorntime automiseert alles en is eigenlijk gewoon een applicatie ipv de website yify torrents. Ga maar kijken --> https://yify-torrents.com/
Maar natuurlijk nog meer dan alleen de website. Het starten van een torrent client en het streamen word automatisch voor je gedaan.
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is voor iedereen. Ik zie hier iemand roepen dat de content op Time4Popcorn beter word bijgehouden maar dat is gewoon niet waar. Beide apps halen hun content via een API die jezelf kunt instellen maar standaard op YIFY torrents staat. Als Time4Popcorn opeens een andere standaard heeft houdt niks je tegen om de link van die API in je Popcorntime in te stellen, en dan heb je al die content.
Geenstijl zou een API kunnen lanceren om alle filmpjes van geenstijl tv en powned er op te krijgen. Tweakers hetzelfde met alle video content van tweakers.
Het is een uiterst goedkope en efficiënte manier om andere gebruikers je content de laten hosten. P2P is super goedkoop en effectief. Maar werkt natuurlijk wel alleen voor hele populaire content. Met andere woorden als andere websites ook een gelijkaardige API lanceren moeten ze alle content wel van hun eigen server seeden. Zodra er dan peers bij komen word de bandbreedte van de server ontlast.
Pfffff, wat duidelijker nu?
als je beide programmas naast elkaar hebt draaien dan kan het gebeuren dat één daarvan het niet doet. t4p heb ik ook geprobeerd, maar ik vind de officiele toch beter uitgewerkt en ze ontwikkelen het nog steeds alleen wat langzamer. Misschien gooien ze niet direct alle functies live zodra ze het hebben geschreven, maar doen dat pas wanneer ze weten dat de functie het min of meer goed doet.Jorgen schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:14:
[...]
Dat is wel een goede tip! Bedankt Kain_niaK.
[ Voor 102% gewijzigd door ulTimaS op 23-08-2014 10:56 ]
Dat doet hij toch automatisch?TictaCNL schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:36:
[...]
time4popcorn is volgens mijn gewoon prima en veel groter dan het origineel. de originele ontwikkelt niet meer door en er missen veel film en series in het overzicht (ze houden niet meer bij).
Bij mij komen nieuwe series zoals manhattan gewoon erbij.
Hmmm raar. Bij mij doet hij het bij time4popcorn wel automatisch maar bij de originele popcorn time niet (mac versie). Ik mis heel veel series zoals suits ook in de originele versie.icecreamfarmer schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:37:
[...]
Dat doet hij toch automatisch?
Bij mij komen nieuwe series zoals manhattan gewoon erbij.
En zo ja hoe?
Nieuwe versie installeren? Suits heb ik gewoon met de 'officiele' Popcorntime buildTictaCNL schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:41:
[...]
Hmmm raar. Bij mij doet hij het bij time4popcorn wel automatisch maar bij de originele popcorn time niet (mac versie). Ik mis heel veel series zoals suits ook in de originele versie.
alvast bedankt voor jullie hulp
De 2 discussiepunten waren volgens mij (correct me if i’m wrong):
• Gebruiken van code van anderen, zonder credits te verlenen
• Broncode niet opensource, waardoor het mogelijk is om evt. in de toekomst ‘malware’ te injecten bij gebruikers.
Hoe actueel is de betrouwbaarheidsdiscussie momenteel nog?
Het lijkt er op dat Time4Popcorn in zijn productie, functies en releases een stuk sneller is dan Popcorntim.io. (bv android app, vpn en chromecast ondersteuning).
Het originele artikel op Reddit, waarom Time4Popcorn zo gevaarlijk zou zijn is inmiddels ook verwijderd:
http://www.reddit.com/r/t..._is_incredibly_dangerous/
De sourcecode staat nu ook gewoon online:
http://www.time4popcorn.eu/source.html
Zelf zou ik graag een variant op mijn Minix Neo X8 Android box willen gebruiken, alleen de Time4Popcorn variant is hier nu nog geschikt voor en ik ben het wachten op de Popcorntime.io Android release wel een beetje zat…
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën en mening hier over (graag onderbouwd).
Is het sowieso niet een idee om de openingspost aan te passen met wat actuele informatie en eventueel een vergelijkingsschema van de twee?
[ Voor 3% gewijzigd door Pusherman_ op 29-08-2014 13:51 ]
Overigens staat via cyanogen standaard de privacy mode aan en zie verder nog geen verzoeken voor persoonsgegevens etc...
Zal vanavond eens via m'n Chromecast een film draaien, kijken wat die nog meer doet.
Hallo
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik moet zeggen dat dit best wel geniaal is. Gewoon gratis films kunnen kijken (duh, het is via torrents
Ga dit zeker veel gebruiken.

De versie van popcorntime.io heeft daar weer geen problemen mee, maar heeft enkel portugese subtitles terwijl ik engels wil.
Hebben jullie ook last van deze issues? Is er een betere fork te verkrijgen? Kan het dat het aan de specifieke torrent ligt? Ik heb het namelijk getest met the walking dead.
EDIT: Ik zie dat time4popcorn heeft gereageerd op de beschuldigingen van de ''echte'' popcorn time. Om eerlijk te zijn ben ik het wel met ze eens. De reactie die ze gaven heb ik hier herupload, omdat het te lang is om hier te posten. http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=28165415901565253143. Wel proberen ze een beetje schijnheilig te doen. De broncode van time4popcorn is hier trouwens te vinden:
http://time4popcorn.eu/source.html
[ Voor 30% gewijzigd door Centelte op 31-08-2014 00:24 . Reden: extra info ]
210667
Moet zeggen dat ze voor elkaar niet echt onder doen. Vind de popcorn.io kwa settings wat uitgebreider. Kwa snelheid en aanbod voor wat ik zoek, maakt het niet zoveel uit.
Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de time4popcorn. Dit vanwege de mogelijkheid te streamen naar de Chromecast. Kan zijn dat de popcorn.io kan streamen naar Chromecast, alleen heb ik die niet kunnen ontdekken. Mis ik iets?
Ook heb ik de time4popcorn op mijn android toestellen [Samsung Note 12.2, Samsung Tab S, en LG G3] geïnstalleerd. Wat daarbij opviel was, dat het bufferen vele malen langer duurde dan op de pc. Hij download ook eerst zo n 700MB naar de sdcard voordat het streamen begint, en dan stopt de stream ook vaak na een tijdje. Terwijl op de pc het streamen al heel snel begint, en gewoon lekker doorloopt.
Kan een makke van android zijn, maar het is wel jammer. Ideaal was namelijk een stream opvragen op de phone of tablet, en dan naar de tv streamen via Chromecast. Ik hoop dat in de toekomst dit sterk verbeterd gaat worden.
Tot zover
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
denk dat dit momenteel nog niet mogelijk is zie volgens google
Beter leven is geven!
ip:ts.bug-community.com
zit in de bar ;-)
Is er ook alweer nieuws betreft de app voor de samsung smart tv's? Ze waren hier enige tijd geleden mee bezig maar nooit meer iets over gelezen / gehoord.
Mn netbook (AMD Fusion) heeft er wel wat moeite mee, 720 gaat aardig maar 1080 loopt alles behalve soepel.
hier amper problemen me chromecast via de pc, nog geen poging ondernomen via de telefoon.Vandread schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:16:
Het werkt goed op m'n Oneplus maar streamen via m'n Chromecast loopt spaak, op een gegeven moment stopt het laden lijkt het, app hangt verder niet.
Mn netbook (AMD Fusion) heeft er wel wat moeite mee, 720 gaat aardig maar 1080 loopt alles behalve soepel.
nu is het wachten op ondertitels om deze mee te kunnen streamen richting chromecast
Persoonlijk denk ik dat het nu teveel in de gaten loopt.
Maar inderdaad ze zijn met een opmars bezig, grote maatschapijen zijn daar not amused mee.
Deze is / was in de maak, er is al een test versie. Daarna heb ik er ook niks meer over gehoord.TictaCNL schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:08:
Wat zou het toch chill zijn als er een Popcorntime App kwam voor de Samsung Smart TV's (nieuwere versies).
Dit zou echt super zijn.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Zit niet in het bestand gecodeerd. Want sommige films hebben het wel.BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:36:
Ik heb hem nu ook geinstalleerd, via popcorn.io. Ik kan alleen nergens de audio instellen. Hij draait op mijn HTPC, en bijv. Plex stuurt wel DD5.1 of DTS uit, Popcorntime niet: alleen stereo/Pro Logic 2. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Je kunt overigens willekeurige magnet links er in copieren die opent hij dan ook.
Heb hem ook gezien, maar die is alleen voor oudere versies en heel moeilijk te installeren.G.Scholtens schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:39:
[...]
Deze is / was in de maak, er is al een test versie. Daarna heb ik er ook niks meer over gehoord.
Dit zou echt super zijn.
Anoniem: 618694
Bij films downloaden gaat het altijd goed via een media server.
Ik heb een lg smart tv.
aangezien ik een leek ben op het dit gebied, vandaar mijn vraag.
ps . popcorn werkt goed op de pc
Niemand die hiermee kan helpen ?Ben1987 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 20:57:
Vreemd, dacht het even te testen maar krijg niets afgespeeld. Na het downloaden zie ik een kruis midden in het beeld van de player.
210667
Met time4popcorn kan je het via de Chromecast doen. Alleen geen subs!Dat werkt prima...Zullen nog wel andere opties zijn, maar die zijn mij niet zo bekendAnoniem: 618694 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:49:
Weet iemand hoe ik popcorn time op mijn tv kan afspelen via de pc.
Ik heb een lg smart tv.
Welke popcorn gebruik je? Je hebt er dus voorzover mij bekend twee populaire: de Time4popcorn, en de popcorn.io. Werken ze allebei niet?
[ Voor 19% gewijzigd door 210667 op 04-09-2014 12:09 ]
Anoniem: 262853
Via HDMI kabel?Anoniem: 618694 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:49:
Ik heb een lg smart tv.
Ik denk of met een chromecast, of met een Android device, dat is een iets ingewikkeldere, maar veelzeidigere oplossing. Ik geloof dat er een Android TV topic is, zeker de moeite waard om daar even te kijken.Anoniem: 618694 schreef op woensdag 03 september 2014 @ 10:49:
Ik heb een lg smart tv.
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Alvast heel erg bedankt voor het antwoord.
[ Voor 30% gewijzigd door markdm op 04-09-2014 22:39 ]
ik heb http://www.time4popcorn.eu/ en deze is prettiger omdat er VPN security bijzit en ook omdat deze chromecast ondersteundmarkdm schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:35:
Hoi, ik ben nieuw met Popcorn Time. Ik heb hem via http://www.time4popcorn.eu/ gedownload op mijn Nexus 4 en het werkt heel goed, ik heb even Captain America gedownload en het werkte goed. Alleen nu wil ik hem voor de computer downloaden en heb ik een vraagje, moet ik hem op http://popcorntime.io/ of op http://www.time4popcorn.eu/ downloaden of maakt het niets uit? Ik heb dit forum snel door gekeken en veel zeggen dat .io de officiële is maar .eu staat hoger bij Google (goed argument), ziet er professioneler uit en werkte bij mijn mobieltje. Is er dan ook een verschil in de twee?
Alvast heel erg bedankt voor het antwoord.
misschien moet je ze beide installere en eens kijken voor jezelf dewelke beter is voor jou
Off topic EditWe have received reports that this application may be dangerous. See comment from our admins below:
May install Trojan virus Artemis 945
Bluestack geinstalleerd maar geen Show box te vinden in playstore
[ Voor 19% gewijzigd door Sepp14 op 05-09-2014 15:39 ]
Bedankt, en hoe zit het eigenlijk met het uploaden van bestanden en (naast downloaden van de films) gebruik van mijn internet? Ik wil niet dat mijn computer overbodig veel van mijn bandbreedte inneemt en de hele tijd bezig is. En worden de films automatisch verwijderd als ik ze gekeken heb?Rigs schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 07:40:
[...]
ik heb http://www.time4popcorn.eu/ en deze is prettiger omdat er VPN security bijzit en ook omdat deze chromecast ondersteund
misschien moet je ze beide installere en eens kijken voor jezelf dewelke beter is voor jou
(Sorry als ik heel dom ben, ik ben echt compleet nieuw met Popcorn time en torrents)
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Dankjewel, had ik niet gezien.Twan V schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:49:
Al die zaken staan uitgelegd in de FAQ van popcorntime.io
Het gaat ook buiten de Play store om.Sepp14 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:23:
Op AlternativeTo.net krijg je wel deze melding als je naar de website gaat van Show Box:
[...]
Off topic Edit
Bluestack geinstalleerd maar geen Show box te vinden in playstore. Blijf wel bij mijn popcorn i.o.
Ik vertrouwde Show Box ook niet. Mijn telefoon werd erg warm en de accu ging nog erg kort mee en is zelfs helemaal opgezwollen (inmiddels zijn mijn accu en de rom vervangen en vertrouw ik mijn telefoon wel weer
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dus blijf bij popcorn, nu nog wachten op een goeie app voor android en samsung tv.
http://www.reddit.com/r/P...w_days_but_i_finally_got/
210667
Weet niet welke de originele is maar Time4popcorn sind enkele uren geleden op de FP een nieuwe beta, de 4.4 [0.4.4]ulTimaS schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:27:
Voor de mensen met een chromecast is dit toch wel een leuke functie die de officiele PT werkend heeft gekregen.
http://www.reddit.com/r/P...w_days_but_i_finally_got/
Zojuist het e.e.a getest. Vooralsnog nu subtitles streamen via de CC en de optie te pauzeren
http://time4popcorn.eu/ : http://blog.time4popcorn....-mac-and-windows-version/
Voor de 'originele' [popcorntime.io] nog geen update gezien?!
[ Voor 5% gewijzigd door 210667 op 08-09-2014 20:19 ]
net de 04.4 eens getest met CC maar nog steeds geen optie voor subtitels mee te streamen, je kan nu wel het geluid instellen voor chromecast en ook kiezen welk taal subtitel voor CC je wil nemen maar het feitelijk meestreamen zodat er subs op de tv komen via CC lijkt nog niet te werken hier210667 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:12:
[...]
Weet niet welke de originele is maar Time4popcorn sind enkele uren geleden op de FP een nieuwe beta, de 4.4 [0.4.4]
Zojuist het e.e.a getest. Vooralsnog nu subtitles streamen via de CC en de optie te pauzeren
http://time4popcorn.eu/
210667
Nog even ééntje geprobeerd: Bad Neighbours. Ook geen probleem met subs.
Bij het asfspeelscherm ook nog wel even kiezen voor je subs
[ Voor 33% gewijzigd door 210667 op 08-09-2014 20:24 ]
welke versie chromecast ? 1.7.4 ?210667 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:20:
Zit toch echt gewoon Hotel Transsylvania te kijken met nl-subs. Zou natuurlijk altijd nog kunnen dat er films zijn waarbij het niet werkt
Nog even ééntje geprobeerd: Bad Neighbours. Ook geen probleem met subs.
Bij het asfspeelscherm ook nog wel even kiezen voor je subs
raar hier werkt het niet, en ja na selecteren CC dan kies ik nog voor sub taal god moge het weten heb zelf frans geprobeerd
ff snel testen want vriendin wil "echte" tv zien210667 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:28:
Probeer Bad Neighbours eens. De 720P die doet het hier prima...
als het werkt op 720 P zal het wel werken op 1080 P ook he ;-)210667 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:31:
Hahaha..Ok ik lees het morgen wel..de 1080P trouwens ook met subs streamend...
heb hier ook geen problemen met beeld & geluid, net hotel en neighbours getest met dutch subs beide werken niet op CC wel op PC, hopelijk iemand hier hetzelfde probleem kunnen we samen zoekn
ps: ook popcorn verwijderd + appdata mapje en opnieuw installatie gedaan, nog steeds geen subs
[ Voor 10% gewijzigd door Rigs op 08-09-2014 22:46 ]
210667
Op het forum van Time4popcorn komen er sommigen ook niet uit. Heb maar even een foto gemaakt met me phone en daar geplaatst:Rigs schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:41:
[...]
als het werkt op 720 P zal het wel werken op 1080 P ook he ;-)
heb hier ook geen problemen met beeld & geluid, net hotel en neighbours getest met dutch subs beide werken niet, hopelijk iemand hier hetzelfde probleem kunnen we samen zoekn
ps: ook popcorn verwijderd + appdata mapje en opnieuw installatie gedaan, nog steeds geen subs
http://forum.time4popcorn...opic.php?f=6&t=1591#p4479
Helaas ook bij films waarbij zo'n link staat, en waarbij staat dat er DTS of DD5.1 in zit, krijg ik gewoon stereo geluid. Ik kan het echt nergens instellen in de software ook, zijn er meer hier die geen DD5.1 eruit krijgen?icecreamfarmer schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 18:56:
[...]
Zit niet in het bestand gecodeerd. Want sommige films hebben het wel.
Je kunt overigens willekeurige magnet links er in copieren die opent hij dan ook.
Bij Plex etc werkt dat wel uitstekend. De geluids uitgang is de optical out naar mijn receiver, dat gaat ook wel goed want ik heb wel geluid, alleen niet het juiste.
Werk overigens met VPN.
Is ook nog niet uit, tenzij je zelf de sourcecode compileerd en installeerd. Met de officiele bedoel ik die van www.popcorntime.io210667 schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:12:
[...]
Weet niet welke de originele is maar Time4popcorn sind enkele uren geleden op de FP een nieuwe beta, de 4.4 [0.4.4]
http://time4popcorn.eu/ : http://blog.time4popcorn....-mac-and-windows-version/
t4p werkt hier echt slecht. Ik hou het wel bij de officiele, die brengen tenminste stabiele versies uit met volledig werkende functies en niet halfgebakken.
[ Voor 3% gewijzigd door ulTimaS op 09-09-2014 15:47 ]
210667
Seems that for the most subs are working now. There must hava bin a change made somewhere .Look at the screenshot i made earlyer and the one i made today:
On the bottom right side you see a new box with 'Orig" or something like that.
Screenshot 2days ago:

Screenshot today

Subs streamen naar de CC loopt nu zonder problemen voor de meesten
Stop chasing the dream, you're already living it
wedden dat zonder vpn wel werktTc-Chub schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:42:
Ik krijg Suits bijvoorbeeld niet aan de gang. Hooptte dat het met beta 4.4 was opgelost, maar het werkt alsnog niet. Ik klik op de aflevering, pak een bepaalde stream en hij begint te downloaden. Krijg echter zwart beeld en ook geen geluid. Iemand die hier ook last van heeft of een oplossing voor heeft?
Werk overigens met VPN.
bevestiging hier: nu werk subs wel op chromecast (win8.1 pro)210667 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:27:
Lijkt erop dat er een 'stille' verandering is geweest in '' Time4popcorn':
Seems that for the most subs are working now. There must hava bin a change made somewhere .Look at the screenshot i made earlyer and the one i made today:
On the bottom right side you see a new box with 'Orig" or something like that.
Screenshot 2days ago:
[afbeelding]
Screenshot today
[afbeelding]
Subs streamen naar de CC loopt nu zonder problemen voor de meesten
[ Voor 4% gewijzigd door Rigs op 10-09-2014 13:55 ]
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Een onnodige hoge stroomrekening?
Hier is die folder leeg eens je popcorn sluit ik vraag me dus af wat die geheime locatie folder dan wel mag zijn ?Webjunkie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:06:
hmm.. slordig
voor ubuntu waarschijnlijk /home/user/.popcorn/etc oid?
daar claimt iemand dat de film gewist wordt als je het programma opnieuw start (en dus niet de pc).
zou wel verklaren waarom jouw map in windows leeg is en ik de map op linux niet kan vinden.
Haven't been to Popcorn time since the official shut down, but I assume this has stayed the same from then. The temp files are not deleted upon close, I had a copy of the first 10 minutes of Frozen because I let it buffer for ten minutes in the app, then closed it, forgetting it was there. If you let the movie finish entirely and close the app, you now have a complete version of the movie on your computer.. temporarily. It'll be deleted when the program starts up again.
If you use Windows, you can find it in C:\Users\yourusernamehere\AppData\Local\Temp\Popcorn-Time. If you don't see appdata, it's hidden, so go to Run and type in %appdata% and it'll open up the roaming folder for you, go back one and go into local. If you don't see a Popcorn Time folder in Temp, (the one directly in Local doesn't have movies) it's likely that the movie already was deleted.
owncloud, spotweb en openvpn doen het niet zo goed als de computer uit staat
[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 10-09-2014 14:26 ]
Daar heb je servers(of de meeste nassen kunnen dat zelfs) en die kosten een STUK minder stroom.Webjunkie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:24:
owncloud, spotweb en openvpn doen het niet zo goed als de computer uit staat
Wat werkt dat peerflix goed als een streamend torrent client zeg ... halo hey.
[ Voor 39% gewijzigd door Kain_niaK op 10-09-2014 19:55 ]
tja, kwestie van voorkeuren denk ik.garriej schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:36:
[...]
Daar heb je servers(of de meeste nassen kunnen dat zelfs) en die kosten een STUK minder stroom.
m'n htpc/server trekt amper 35 watt idle en kan het makkelijk aan als ik een paar gebruikers op m'n spotweb en owncloud heb, er meerdere 1080p films tegelijkertijd worden gestreamed in het huis en sabnzbdplus lekker aan het parren en unrarren is
bovendien draaien er op het moment ook nog 's 5 VMs in virtualbox op.
ik wil een NAS dat nog wel 's zien doen
maarre, het wordt wel een beetje offtopic zo
Stop chasing the dream, you're already living it
Hallo
En dat is de reden dat ik time4popcorn niet gebruik, ze rushen allemaal nieuwe functies er in maar testen het niet.Qosmic schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:10:
Ja heel vervelend van dat voor en achteruit spoelen. Ik heb er ook last van met beta 4.4
Dat is de oude link je hebt popcorntime.io en time4popcorn.eu die de meest recente versies hebben. Aan jezelf om te bepalen welke er voor jou het prettigst is
[ Voor 4% gewijzigd door Sepp14 op 11-09-2014 17:37 ]
210667
Als je Windows mocht draaien zet je dpi eens op 100% De timeline wordt steeds smaller naarmate je dpi-setting hoger worden.chucky1962 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:50:
ik heb nu ook de beta 4.4 heeft ook iemand problemen dat je niet vooruit kan spoelen die balk is er namelijk niet te zien.
Zucht..ulTimaS schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:16:
[...]
En dat is de reden dat ik time4popcorn niet gebruik, ze rushen allemaal nieuwe functies er in maar testen het niet.
Die werkt wel met CC, alleen geen subschucky1962 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 16:59:
.... die oude versie vind ik fijner maar die kan ik niet gebruiken op de chromecast.
Voor zover ik het nu heb kunnen bekijken krijg ik via de CC welke is aangesloten op mijn AV, multichannel [PCM?]. In ieder geval geen DTS of Dolby.Qosmic schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:28:
Dolby of dat geluid is dat eigenlijk mogelijk?
[ Voor 56% gewijzigd door 210667 op 12-09-2014 07:26 ]
In Linux is dat gewoon /tmp...Rigs schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:11:
[...]
Hier is die folder leeg eens je popcorn sluit ik vraag me dus af wat die geheime locatie folder dan wel mag zijn ?
Professioneel Heftruck Syndroom
210667
Zodra die ondersteuning heeft voor CC met subs, en de Android app uitbrengt ben ik over. Maar tegen die tijd zal waarschijnlijk de 'concurrent' ook uitgebetaat zijn.NeFoRcE schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:43:
Gewoon de originele gebruiken van popcorntime.ioNooit problemen, werkt als een trein. Topprogrammatje!
Vermoedelijk wachten ze bij popcorntime.io tot deze klaar is en jatten ze even de source-code..

210667 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 07:19:
[...]
Als je Windows mocht draaien zet je dpi eens op 100% De timeline wordt steeds smaller naarmate je dpi-setting hoger worden.
[...]Hij staat op het hoogtste 1920x1080
Zucht..
[...]
Die werkt wel met CC, alleen geen subs
[...]
Voor zover ik het nu heb kunnen bekijken krijg ik via de CC welke is aangesloten op mijn AV, multichannel [PCM?]. In ieder geval geen DTS of Dolby.