KPN wil landelijke Glasvezel kunnen aanbieden. Hebben onlangs Reggefiber overgenomen.Erikrijnders schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:59:
[...]
Dit kan ik me voorstellen. KPN verkoopt veel adsl abos in dit gebied op dit moment. Commercieel is het aantrekkelijk om deze klanten op glas over te zetten.
Dat Caiway nu komt met extra kortingen en wel erg graag wil datbwe voor een bepaalde datum een keuze maken zegt me dat er zeker een sterke aanbieder bij komt. KPN heeft bovendien WiFi oplossingen voor het tv kijken! Dan wordt het een stuk interessanter tov fiber
KPN heeft overeenstemming bereikt met Reggeborgh over de aankoop van het resterend 40% belang in Reggefiber. Dit is kort na de goedkeuring van verkrijging van zeggenschap door de ACM. KPN had al volledige zeggenschap over Reggefiber en wordt nu volledig aandeelhouder van Reggefiber. Reggefiber blijft gewoon doorgaan met het aanleggen en exploiteren van FttH-netwerken.
Ziggo kan nog geen UPCConsumenten pakketten aanbieden omdat de fusie nog niet is goed gekeurd. Dit jaar zou dit nog moeten moeten gebeuren. De grote spelers willen de markt snel veroveren met alles in 1 pakketten. KPN (telfort etc), UPC en Ziggo en dan nieuwe opkomende spelers als Vodafone. Daarbij heb je nog aanbieders als Caiway. Landelijke dekking is belangrijk en daar zal veel geld in worden gestoken. Denk destijds aan de veiling van UMTS.
Ik zelf kies voor Caiway omdat de prijs goed is en ik mijn Coaxkabel kan blijven gebruiken. Verder is het zenderaanbod gelijk aan dat we nu hebben van Ziggo.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 09:59 ]