Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Geen probleem volgens Caiway.D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:04:
[...]
Toevoeging: We overwegen het 200/200 Glasvezel pakket af te nemen zonder interactieve TV.
Ze zeggen zelf dat ze die beperking opleggen om kwaliteit te kunnen waarborgen. Ze zullen in 1e instantie niet zo'n dikke pijp richting Twente aanleggen (begrijpelijk want heel kostbaar). Als het dan wel storm loopt kunnen ze wel bijschakelen en dan meer mensen bedienen.Arfman schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:48:
Fiber kan maar 4K klanten bedienen? Hebben ze niet meer bandbreedte of wat? Ik wilde eerst voor Fiber gaan maar van dit soort dingen krijg ik wel jeuk eerlijk gezegd.
Op zich vind ik het niet zo'n vreemde zet.
Nu zien of ze wel in de buurt van de 4000 komen...
Zijn er (behalve de snelheid) nog verschillen tussen G100 en G200? Momenteel hebben we 90/9 van Ziggo en 100/100 lijkt een prima upgrade te zijn voor minder geld aangezien het TV aanbod niet veranderd.
Verwijderd
Nee niet echt, je bent dan goedkoper uitD4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:13:
[...]
Zijn er (behalve de snelheid) nog verschillen tussen G100 en G200? Momenteel hebben we 90/9 van Ziggo en 100/100 lijkt een prima upgrade te zijn voor minder geld aangezien het TV aanbod niet veranderd.
G200 heeft de mogelijkheid voor Interactieve TV en uitzending gemist.
De geleverde decoder bij het G100 heeft een USB ingang waar je een harddisk op aan kan sluiten voor opnemen e.d. Uitzending gemist is voor de NPO zenders en gaat 10 dagen terug.
De decoder die we van Caiway zouden krijgen gaat dan ook mooi achter de TV die boven staat en enkel analoge TV ontvangt.
[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2014 14:57 ]
Verwijderd
5300C is hetD4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:56:
Welke decoder word er bij G100 geleverd? Momenteel hebben we een Humax 5300 (Welke compatible is met Caiway) welke ook een USB aansluiting heeft om eventueel een HDD aan te hangen. Waarschijnlijk dezelfde decoder als waar jij over spreekt. Er hangt een degelijke HTPC aan de TV dus uitzending gemist etc via de decoder is onnodig.
De decoder die we van Caiway zouden krijgen gaat dan ook mooi achter de TV die boven staat en enkel analoge TV ontvangt.
[ Voor 56% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2014 15:08 ]
Verwijderd
Dat weet ik ook niet, hij ligt bij mij ongebruikt in de kast.D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:06:
We hebben hier ook de 5300C, geen idee of er ook een non-C model is dus ik heb er niet echt op gelet.
Ik gebruik de Cam module in de TV.
Verwijderd
Al met al scheelt het dan niet veel toch?D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:10:
Maargoed, als diezelfde decoder ook door Caiway word geleverd weet ik voldoende. Al ben ik er nog steeds verre van blij mee, de overstap gaat binnen een week worden geregeld.
G100 is een stukje goedkoper en sneller dan 90/9.
Ik ga er qua diensten alleen maar op vooruit, daar klaag ik verder ook niet over.
*Geen klanten = Geen Caiway/Ziggo/KPN/Cogas whatever.
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2014 15:22 ]
Verwijderd
Waarom blij wezen, wij betalen ervoor. En het is normaal in dit deel dat een leverancier de wens van de klant centraal stelt (Marketing). Dan is het vreemd dat er inderdaad zonder inspraak of discussie dit op ons dak valt.Neyluzz schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:17:
De kabel is niet van jou, dus je hebt er idd niets over te zeggen. Je mag blij wezen dat je tot de wereldbevolking behoort die coax en zelfs FTTH heeft liggen. Sommigen in Nederland hebben niet eens coax....
Inderdaad ik ben niet slechter af dan voorheen bij Ziggo en mag dan ook niet klagen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 15:22 ]
Je argument ''wij betalen voor een dienst, dus wij hebben zeggenschap over de bedrijfsvoering'' slaat kant noch wal.
Als je zeggenschap wilt hebben koop je aandelen, of leg je je eigen vezel aan en sluit je die aan op het dichtstbijzijnde dark-fiber netwerk. Maar dan is alles ineens te duur en het huis te klein
[ Voor 14% gewijzigd door Neyluzz op 25-11-2014 15:29 ]
Denk je dat ik het eens was met de overname van Connexxion door Syntus in Enschede?Neyluzz schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:25:
Ik denk niet dat jullie mij helemaal begrijpen. Er zijn zat voorbeelden te nomen waarbij je geen ruk te zeggen hebt over dienst die je geleverd wordt (anders dan het type pakket dat je krijgt). Neem streek en regio vervoer, de bus, metro en tram. We hebben er allemaal niks over te zeggen.
* D4NG3R heeft persoonlijke haat opgebouwd voor Syntus in de tijd dat hij dagelijks van Diepenheim > Hengelo moest reizen. Maar dat is iets voor een andere discussie.
Bedrijfsvoering != levering van diensten. Hun klanten worden opeens opgescheept met iets een dienst waar de overgrote meerderheid niet op zit te wachten. Aangezien hier geen goed alternatief op is zullen de meeste deze dienst af moeten (gaan) nemen.Als je werkelijk waar denkt dat je met het argument ''wij betalen er voor, dus wij hebben zeggenschap over de bedrijfsvoering'' zal je je denkwijze moeten aanpassen.
Zolang een bedrijf afhankelijk is van betalende klanten zal het haar bedrijfsvoering, en de geleverde diensten in grote mate moeten aanpassen op de wensen en eisen van said klanten. Aangezien er geen alternatief is op Caiway (laten we eerlijk zijn, ADSL is verre van een goed alternatief) heeft de 'gewone' klant/consument totaal geen invloed hierop. Een monopoliepositie heet zoiets.
Nogmaals: Ik klaag niet op de geleverde diensten, enkel hoe Cogas om is gegaan met haar klanten.
[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2014 15:32 ]
Verwijderd
Kan ook niet. Je kan niet voor iedereen maatwerk leveren. Maar er wordt wel een kosten baten analyse gemaakt. Als jij boven de kostprijs iets wil afnemen is er altijd een leverancier te vinden (mits het legaal en te maken is).Neyluzz schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:25:
Ik denk niet dat jullie mij helemaal begrijpen. Er zijn zat voorbeelden te nomen waarbij je geen ruk te zeggen hebt over dienst die je geleverd wordt (anders dan het type pakket dat je afneemt). Neem streek en regio vervoer, de bus, metro en tram, trein. We hebben er allemaal niks over te zeggen.
Als je werkelijk waar denkt dat je met het argument ''wij betalen er voor, dus wij hebben zeggenschap over de bedrijfsvoering'' ver komt, zal je je denkwijze moeten aanpassen.
Als je zeggenschap wilt hebben koop je aandelen, of leg je je eigen vezel aan en sluit je die aan op het dichtstbijzijnde dark-fiber netwerk. Maar dan is alles ineens te duur en het huis te klein
Dus niet helemaal in dit geval. Als monopolist kan je je meer permitteren dan op de ''vrije markt''. ADSL is inderdaad geen gelijkwaardig alternatief.D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:29:
[...]
Denk je dat ik het eens was met de overname van Connexxion door Syntus in Enschede?![]()
* D4NG3R heeft persoonlijke haat opgebouwd voor Syntus in de tijd dat hij dagelijks van Diepenheim > Hengelo moest reizen. Maar dat is iets voor een andere discussie.
[...]
Zolang een bedrijf afhankelijk is van betalende klanten zal het haar bedrijfsvoering, en de geleverde diensten in grote mate moeten aanpassen op de wensen en eisen van said klanten. Aangezien er geen alternatief is op Caiway (laten we eerlijk zijn, ADSL is verre van een goed alternatief) heeft de 'gewone' klant/consument totaal geen invloed hierop. Een monopoliepositie heet zoiets.
Nogmaals: Ik klaag niet op de geleverde diensten, enkel hoe Cogas om is gegaan met haar klanten.
Daarnaast hoop ik dat je begrijpt dat jij geen klant van Cogas bent. Zij leggen een vezel in je woning aan, en het is je goed recht om daar geen gebruik van te maken. Je bent klant van Caiway, de exploitant in dit geval.
Zo gedragen ze zich ook. (cogas en caiway.)
Verwijderd
Oligopolie is het als het om de diensten gaat, Monopolist op de infrastructuur coax.Neyluzz schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:38:
[...]
Dus niet helemaal in dit geval. Als monopolist kan je je meer permitteren dan op de ''vrije markt''. ADSL is inderdaad geen gelijkwaardig alternatief.
Daarnaast hoop ik dat je begrijpt dat jij geen klant van Cogas bent. Zij leggen een vezel in je woning aan, en het is je goed recht om daar geen gebruik van te maken. Je bent klant van Caiway, de exploitant in dit geval.
We hebben andere aanbieders KPN ADSL,
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 15:43 ]

Effectief heeft Caiway (Cogas) een complete marktmonopolie, en hier komt (mogelijk) pas midden volgend jaar wijziging in, ver na het afronden van de overname dus.
[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 25-11-2014 15:44 ]
D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:29:
[...]
Denk je dat ik het eens was met de overname van Connexxion door Syntus in Enschede?
Hell no, wat een crappy ov-chipkaart apparatuur gebruikt Syntus

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 25-11-2014 15:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Raven schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:40:
[...]
offtopic:
Hell no, wat een crappy ov-chipkaart apparatuur gebruikt Syntus
Dat is slechts 1 van vele redenen.
Ik wil glasvezel en moet per 30 januari over....
Helaas zegt Caiway dat kan, dan is glasvezel niet beschikbaar................
Zijn zijn nu gek of ben ik nu gek???? Wie bepaald dan die overgangsdatum? Zorg dat dat alles in orde is!
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
CIF = Cogas, daar waar de ellende is begonnen. Het lijkt me toe dat ze er voor moeten zorgen dat glas bschikbaar is per de overgangsdatum en niet veel later.jeroen028 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:11:
Cif bepaalt, legt aan en geeft de gebieden vrij. Niet Caiway
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
De overgangsdatum is voor kabel, niet voor glasvezel. Glasvezel staat hier compleet los van.Erikrijnders schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:22:
[...]
CIF = Cogas, daar waar de ellende is begonnen. Het lijkt me toe dat ze er voor moeten zorgen dat glas bschikbaar is per de overgangsdatum en niet veel later.
Daarnaast, kabel heeft een maandcontract dus zodra glasvezel beschikbaar is kun je vrij snel over.
ik zit niet te wachten op twee keer gedoeCrusher77 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:26:
[...]
De overgangsdatum is voor kabel, niet voor glasvezel. Glasvezel staat hier compleet los van.
Daarnaast, kabel heeft een maandcontract dus zodra glasvezel beschikbaar is kun je vrij snel over.
Maar moet ik ziggo alles in 1 volledig opzeggen (internet/tv/telefonie)? Want tv plus moet wel doorlopen over de utp/coax?
Dit deel is mij nog niet volledig duidelijk. Of gaat alles vanaf 1 januari vanzelf over?
Begrijpelijk, maar ik heb geen zin om dan net erachter te komen dat hun bandbreedte in de avonduren net niet toereikend is (zoals @Home regelmatig had) en je dus met een baggerping zit. Dat ik tijdelijk maar 50mbit zou halen zou niet eens zo erg zijn, maar zo werkt het internet nu eenmaal niet.wurtel schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:03:
[...]
Ze zeggen zelf dat ze die beperking opleggen om kwaliteit te kunnen waarborgen. Ze zullen in 1e instantie niet zo'n dikke pijp richting Twente aanleggen (begrijpelijk want heel kostbaar). Als het dan wel storm loopt kunnen ze wel bijschakelen en dan meer mensen bedienen.
Op zich vind ik het niet zo'n vreemde zet.
Nu zien of ze wel in de buurt van de 4000 komen...
Zucht, zit ik toch weer aan Caiway te denken .. ook omdat ik dan thuis qua infrastructuur niets hoef te veranderen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Een beperking op het aantal opleggen hoeft niet per definitie te betekenen dat de capaciteit van het netwerk een probleem is. Je moet je ook voorstellen dat wanneer je in een keer meer dan 4000 klanten erbij krijgt, je flink moet opschalen in klantenservice en andere administratieve en operationele taken. Ik denk dan ook dat daar die 4k op gebaseerd wordt; capaciteit van de helpdesk, administratie en operationele gebeuren, en niet zozeer de capaciteit van het netwerk.Arfman schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:48:
Fiber kan maar 4K klanten bedienen? Hebben ze niet meer bandbreedte of wat? Ik wilde eerst voor Fiber gaan maar van dit soort dingen krijg ik wel jeuk eerlijk gezegd.
.. Hebben wij Tweakers natuurlijk niet nodig, maar om even over na te denken..
Als er een ding gemakkelijk is, is dat zorgen voor meer capaciteit. Dat netwerk is er gewoon klaar voor, kwestie van leverancier bellen en 'het regelen'. Die vrijheid is er gewoon als ze geen operator gaan spelen.
Medewerkers regel je niet zo 123 even via de telefoon.
[ Voor 46% gewijzigd door _BLAST3R op 25-11-2014 22:44 ]
Waarom kan ik nergens het alles in 1 pakket zonder telefonie twv 29.95 vinden op de website www.twentestaptover.nl
Werkt card sharing voor eredivisie LIVE Als ik toevallig op bezoek ben bij de buurman kan ik dan mijn smartcard in zijn decoder stoppen om ED live te kijken
Goed kijken, er staat echt een linkje bestel alles in 1 zonder telefonie; https://www.twentestaptov...formulier.web?novoip=trueGrolsch schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 23:15:
Ik ben nu dus overgeleverd aan caiway, en heb nog 2 vragen.
Waarom kan ik nergens het alles in 1 pakket zonder telefonie twv 29.95 vinden op de website www.twentestaptover.nl
Aha, daar zat ik op te wachten.
Even voor de duidelijkheid, als ik Fox Eredivisie Live heb, vraag ik drie kaartjes en kan ik in principe nog een kaartje naar de buren doen en 1 naar familie (binnen de plaats)?
Dat bedoel je toch?
P.Duh! lekker puh!
Ik heb nu twee tv's met een CI+ module, een internet modem zonder wifi en een eigen router.
En als ik wel naar CaiWay overstap verandert er eigenlijk niets behalve een nieuw modem?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ikzelf ben van plan om alleen internet (en helaas ook verplicht telefonie, waar ik gen gebruik van zal maken) af te nemen bij Fiber, en TV bij Caiway te laten aangezien Fiber in Twente helaas geen coax TV uit de glasvezelmodem kan laten komen (i.t.t. bepaalde andere gebieden). Ik ben niet van plan om via IP TV te gaan kijken, met weer een extra kastje per TV.CAP-Team schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:22:
Stel ik wil overstappen naar Fiber, wat verandert er dan precies qua bekabeling voor tv en internet?
Ik heb nu twee tv's met een CI+ module, een internet modem zonder wifi en een eigen router.
En als ik wel naar CaiWay overstap verandert er eigenlijk niets behalve een nieuw modem?
Voordeel is wel dat mocht internet een storing hebben dat ik dan wel gewoon TV kan kijken, en vice versa
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Klopt. Dat werkt binnen het hele Caiway netwerk.pduh schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:18:
[...]
Aha, daar zat ik op te wachten.
Even voor de duidelijkheid, als ik Fox Eredivisie Live heb, vraag ik drie kaartjes en kan ik in principe nog een kaartje naar de buren doen en 1 naar familie (binnen de plaats)?
Dat bedoel je toch?
Voor Fiber TV zoals die in Twente aangeboden wordt: inderdaad.CAP-Team schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:17:
OK dus als ik het goed begrijp moet je dan per tv een netwerkverbinding hebben in de buurt die op een apart kastje moet worden aangesloten (Fiber, IPTV)?
Het 1e kastje krijg je bij het abonnement, volgende kastjes moeten gehuurd worden voor (uit m'n hoofd) 4,50 per maand. Daar hou ik sowieso niet van, ik koop zoiets liever. Ik snap ook niet waarom het per se gehuurd moet worden, het zal wel een verkapte betaling per extra tv zijn.
Het analoge signaal blijft actief!D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:59:
Een kleine vraag richting Caiway: Is het (ouderwetse) analoge signaal ook nog bruikbaar? We hebben hier thuis namelijk een DVD-HDD recorder die nog actief word gebruikt.
Met vriendelijke groet,
Harma
Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl
Beste StefanOD,Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:52:
[...]
Nee niet echt, je bent dan goedkoper uit![]()
G200 heeft de mogelijkheid voor Interactieve TV en uitzending gemist.
De geleverde decoder bij het G100 heeft een USB ingang waar je een harddisk op aan kan sluiten voor opnemen e.d. Uitzending gemist is voor de NPO zenders en gaat 10 dagen terug.
even een correctie. Bij de door ons geleverde HD ontvanger (COAX) kan je geen harddisk aansluiten. Wanneer je als klant opname mogelijkheid wenst adviseren wij een PVR.
Met vriendelijke groet,
Harma
Welke leveren jullie nu dan? Ik heb een Humax IRHD-5300C van jullie gekregen en die kan dat wel degelijk.Caiway schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:43:
[...]
Beste StefanOD,
even een correctie. Bij de door ons geleverde HD ontvanger (COAX) kan je geen harddisk aansluiten. Wanneer je als klant opname mogelijkheid wenst adviseren wij een PVR.
Met vriendelijke groet,
Harma
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Correct me if i'm wrongCAP-Team schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:22:
Stel ik wil overstappen naar Fiber, wat verandert er dan precies qua bekabeling voor tv en internet?
Je kunt bij het glaspakket van Caiway gebruik blijven maken van de "coax" kabel om TV te kijken.
Je kunt dan ook je CI modules en andere coax decoders blijven gebruiken.
Wel kun je bij het middelste glaspakket interactieve TV krijgen, dit gaat dan via een ethernetkabel.
Er kan maar 1 interactieve TV ontvanger via ethernet per aansluiting aangesloten worden, de rest zal via COAX moeten.
Belangrijkste is dat je ondanks dat je glas hebt toch de COAX kabel kunt blijven gebruiken voor TV doeleinden.
Verwijderd
Dit is in dit Topic bevestigd door een van jullie medewerkers. Dat deze officieel niet ondersteund wordt maar wel werkt.Caiway schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:43:
[...]
Beste StefanOD,
Met vriendelijke groet,
Harma
Dat klopt! Via glasvezel kan u bellen en internetten. Via coax ontvangt u ons TV signaal.
quote:
StefanOD schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:24:
[...]
Werkt de Humax 5300C met externe harddisk of de 5400C ook icm interactieve tv van Caiway?
In de tussentijd zijn er een hoop wijzigingen doorgevoerd die de gebruikservaring sterk hebben verbeterd. Daarnaast kan u met uw Humax 5300C via een extern harddisk opnemen, alhoewel wij dat officieel niet ondersteunen. Interactieve televisie via uw Humax 5400C wordt niet ondersteund.[/i]
quote:
Vriendelijke groeten,
^NL
Caiway webcare
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 16:39 ]
Zelfs als ik hard met een netwerkkabel aan mn glasmodem hang kan ik geen enkele host resolven van dns dynamic. Blokkeert caiway toegang tot deze hosts, of doe ik iets verkeerd?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Verder heb ik nu een interactieve HD ontvanger van Ziggo die ook kan opnemen kan ik deze straks ook gebruiken met Caiway?
Ik heb ook naar glasvezel van Fiber gekeken, maar dan krijg je een Settopbox HD en moet je 5 euro extra betalen als je wilt opnemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Metalbuster op 26-11-2014 19:06 ]
Lezen of zoeken helpt soms wel.Metalbuster schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:05:
Wanneer gaat Caiway dan glasvezel leveren in Twente? Ik kan nu via die actiecode dezelfde abbo's selecteren als toen bij Ziggo, dat is geloof ik gewoon kabel. 30/3 up/download. Dan zit ik straks voor 12 maanden vast aan kabel terwijl Caiway dan glasvezel gaat leveren?
Verder heb ik nu een interactieve HD ontvanger van Ziggo die ook kan opnemen kan ik deze straks ook gebruiken met Caiway?
Ik heb ook naar glasvezel van Fiber gekeken, maar dan krijg je een Settopbox HD en moet je 5 euro extra betalen als je wilt opnemen.
https://www.twentestaptover.nl/site/nl/applicatie/vergelijk
Een telefoontje later bleek de boel gewoon te kloppen. Aangezien ik toch naar Caiway over moet heb ik het kabelpakket dat ik voor februari alvast had aangevraagd laten annuleren. Binnen twee weken moet mijn pakket binnen zijn en zit ik op mijn G200-abonnement :-D. Ik overwoog G400 nog maar wil eerst 200/200 proberen. Mocht ik willen upgraden gedurende de contractperiode, dan kost dat eenmalig 19,95 euro.
In december zit ik dan maar even met een overlap aan kosten naar Ziggo en Caiway, maar dat maakt mij even niet uit. Ik zie het ook als vangnetje, mocht de installatie / het activeren onverhoopt problematisch verlopen.
Wel is mij verteld dat, in elk geval in mijn woonplaats, tot de overstap van Ziggo naar Caiway in februari, er géén digitale tv mogelijk is en ik het dus met 30 analoge zenders moet stellen. Aangezien ik nooit tv kijk was dit voor mij geen probleem; als ik enkel internet zonder tv en telefonie af had kunnen nemen had ik dat ook gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door jurrie op 27-11-2014 07:58 ]
Klopt!jurrie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 07:57:
Gister voor de grap weer eens op de Caiway-site mijn postcode ingevoerd en opeens stond glasvezel ook tussen de opties. Eerder was mijn verteld door een medewerker dat er pas "ergens in het eerste kwartaal 2015" diensten via glas in mijn woonplaats (Vriezenveen) aangeboden zouden worden.
Sinds 24 november zijn Caiway Glasvezelpakketten plotseling te bestellen in Den Ham, Vriezenveen en Vroomshoop. Tevens is de opleverdatum van laatste twee gebieden in Almelo een maand vervroegd.
E.e.a. is bijgewerkt in de OP
In deze plaatsen is glasvezel dus beschikbaar voordat Ziggo stopt. Wie naar Fiber wil, hoeft niet tijdelijk een Caiway aansluiting te nemen, maar kan direct over.
[ Voor 41% gewijzigd door davides op 27-11-2014 08:57 ]
Mij is door verschillende medewerkers verteld dat als je een kabelabonnement neemt vanwege de overstap en glasvezel gedurende de contractperiode beschikbaar komt in jouw leveringsgebied, je je abonnement gewoon over kunt zetten zonder je contractperiode uit te hoeven zitten.Metalbuster schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:05:
Wanneer gaat Caiway dan glasvezel leveren in Twente? Ik kan nu via die actiecode dezelfde abbo's selecteren als toen bij Ziggo, dat is geloof ik gewoon kabel. 30/3 up/download. Dan zit ik straks voor 12 maanden vast aan kabel terwijl Caiway dan glasvezel gaat leveren?
Ze leveren al glasvezel zie ik, hoef je niet eerst een kabel abbo te nemen.jurrie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:07:
[...]
Mij is door verschillende medewerkers verteld dat als je een kabelabonnement neemt vanwege de overstap en glasvezel gedurende de contractperiode beschikbaar komt in jouw leveringsgebied, je je abonnement gewoon over kunt zetten zonder je contractperiode uit te hoeven zitten.
Thanks, niet gezien.Crusher77 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:07:
[...]
Lezen of zoeken helpt soms wel.
https://www.twentestaptover.nl/site/nl/applicatie/vergelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Metalbuster op 27-11-2014 09:10 ]
Beste StefanOD,Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:34:
[...]
Dit is in dit Topic bevestigd door een van jullie medewerkers. Dat deze officieel niet ondersteund wordt maar wel werkt.
Dat klopt! Via glasvezel kan u bellen en internetten. Via coax ontvangt u ons TV signaal.
quote:
StefanOD schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:24:
[...]
Werkt de Humax 5300C met externe harddisk of de 5400C ook icm interactieve tv van Caiway?
In de tussentijd zijn er een hoop wijzigingen doorgevoerd die de gebruikservaring sterk hebben verbeterd. Daarnaast kan u met uw Humax 5300C via een extern harddisk opnemen, alhoewel wij dat officieel niet ondersteunen. Interactieve televisie via uw Humax 5400C wordt niet ondersteund.[/i]
quote:
Vriendelijke groeten,
^NL
Caiway webcare
Excuus voor het verstrekken van verkeerde informatie.
Het is inderdaad mogelijk om een externe harde schijf aan te sluiten aan de Humax 5300C. Dit houdt in dat je ermee op kunt nemen, maar niet gelijktijdig kunt kijken. HIervoor is een device met meerdere tuners nodig.
Caiway levert via het COAX signaal geen interactieve diensten.
Met vriendelijke groet,
Harma
Vraagje.. Heb je voor de initiele overstap van Ziggo > Caiway glas ook de aansluitkosten van 19,95 moeten betalen?jurrie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 07:57:
Gister voor de grap weer eens op de Caiway-site mijn postcode ingevoerd en opeens stond glasvezel ook tussen de opties. Eerder was mijn verteld door een medewerker dat er pas "ergens in het eerste kwartaal 2015" diensten via glas in mijn woonplaats (Vriezenveen) aangeboden zouden worden.
Een telefoontje later bleek de boel gewoon te kloppen. Aangezien ik toch naar Caiway over moet heb ik het kabelpakket dat ik voor februari alvast had aangevraagd laten annuleren. Binnen twee weken moet mijn pakket binnen zijn en zit ik op mijn G200-abonnement :-D. Ik overwoog G400 nog maar wil eerst 200/200 proberen. Mocht ik willen upgraden gedurende de contractperiode, dan kost dat eenmalig 19,95 euro.
In december zit ik dan maar even met een overlap aan kosten naar Ziggo en Caiway, maar dat maakt mij even niet uit. Ik zie het ook als vangnetje, mocht de installatie / het activeren onverhoopt problematisch verlopen.
Wel is mij verteld dat, in elk geval in mijn woonplaats, tot de overstap van Ziggo naar Caiway in februari, er géén digitale tv mogelijk is en ik het dus met 30 analoge zenders moet stellen. Aangezien ik nooit tv kijk was dit voor mij geen probleem; als ik enkel internet zonder tv en telefonie af had kunnen nemen had ik dat ook gedaan.
Nu al maandje glas 400 hier naar volle tevredenheid.
Nope, maar bij deze even het overzicht:Rohem schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:11:
[...]
Vraagje.. Heb je voor de initiele overstap van Ziggo > Caiway glas ook de aansluitkosten van 19,95 moeten betalen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Alles-in-1 Glas G200 Actie: 3 maanden voor € 40,00 Daarna € 52,50 TV Standaard Pakket, Internet 200 Mbit/s, VoIP-First Extra - Glasmodem € 0,00 - HD Digitale Ontvanger € 0,00 Eenmalig - Verzend- en administratiekosten € 0,00 TOTALE KOSTEN Actieprijs per maand: € 40,00 Prijs per maand € 52,50 Eenmalige kosten € 0,00 |
Verwijderd
Inderdaad er moet wel een smartcard in, deze zijn gratis voor Ziggo klanten, geen maandelijkse kosten?Caiway schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:14:
[...]
Beste StefanOD,
Excuus voor het verstrekken van verkeerde informatie.
Het is inderdaad mogelijk om een externe harde schijf aan te sluiten aan de Humax 5300C. Dit houdt in dat je ermee op kunt nemen, maar niet gelijktijdig kunt kijken. HIervoor is een device met meerdere tuners nodig.
Caiway levert via het COAX signaal geen interactieve diensten.
Met vriendelijke groet,
Harma
Verwijderd
NeeRohem schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:11:
[...]
Vraagje.. Heb je voor de initiele overstap van Ziggo > Caiway glas ook de aansluitkosten van 19,95 moeten betalen?
Mhhh misschien kijk ik verkeerd, maar ik zie nujurrie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:01:
[...]
Nope, maar bij deze even het overzicht:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Alles-in-1 Glas G200 Actie: 3 maanden voor € 40,00 Daarna € 52,50 TV Standaard Pakket, Internet 200 Mbit/s, VoIP-First Extra - Glasmodem € 0,00 - HD Digitale Ontvanger € 0,00 Eenmalig - Verzend- en administratiekosten € 0,00 TOTALE KOSTEN Actieprijs per maand: € 40,00 Prijs per maand € 52,50 Eenmalige kosten € 0,00
3 maand voor €40 => Dus 3 x 12,50 korting = 37.50 over 3 maand
Maar op hun site staat
2 maand voor 32,50 => Dus 2 x 20 koring = 40 over 2 maand.
Dan is de korting toch minder of denk ik verkeerd
Klopt, dat viel mij ook op. Ik kon mij er echter niet druk om makenThe.Terminator schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:01:
[...]
Mhhh misschien kijk ik verkeerd, maar ik zie nu
3 maand voor €40 => Dus 3 x 12,50 korting = 37.50 over 3 maand
Maar op hun site staat
2 maand voor 32,50 => Dus 2 x 20 koring = 40 over 2 maand.
Dan is de korting toch minder of denk ik verkeerd
Idem hier, viel mij pas na een paar dagen op.jurrie schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:05:
[...]
Klopt, dat viel mij ook op. Ik kon mij er echter niet druk om maken
Maar netjes is anders
Valt me nog mee dat dit niet op Twitter staat, aangezien het meer mensen moet zijn opgevallen.
Hmm. lijkt me ook niet fair inderdaad aangezien we gedwongen worden tot een overstap. Heb via DM echter contact met caiway en hier naar gevraagd en dan spreken ze wel over aansluitkosten..
Hier op het aanmeldformulier staat bij eenmalige kosten 0,00 euro.Rohem schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:43:
[...]
Hmm. lijkt me ook niet fair inderdaad aangezien we gedwongen worden tot een overstap. Heb via DM echter contact met caiway en hier naar gevraagd en dan spreken ze wel over aansluitkosten..
Dus dan ga ik ervan dat ik ook niet achteraf nog eens 19 euro voor aansluitkosten moet betalen.
Verwijderd
Dat zou wel erg onbeschoft zijn naar jullie als nieuwe gedwongen Caiway klant.
Ja vind ik dus ook. Enige wat ik wil is overstappen van Ziggo naar Caiway G100 (glasvezel dus) ipv het aangeboden 'alles-in-1 HD basis', via twentestaptover.nl. Als we dan toch gedwongen worden, dan meteen maar goed. En het scheelt maandelijks ook weer iets, maar overal waar ik kijk op caiway.nl of vraag aan webcare wordt over aansluitenkosten gesproken.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:07:
Ik kan me niet voorstellen omdat jullie onvrijwillig overstappen dat Caiway, aansluitkosten rekent.
Dat zou wel erg onbeschoft zijn naar jullie als nieuwe gedwongen Caiway klant.

Kunnen ze direct even antwoorden op die vreemde actie (3maand voor 40 vs 2 maand voor 32.50
Verwijderd
Tenslotte is Cogas de veroorzaker van deze gedwongen overstap.
Laten we hopen dat Caiway webcare meeleest dan, kunnen ze meteen toelichting geven ;-)The.Terminator schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:21:
Zou men sieren om ook voor het G100 pakket GEEN aansluitkosten te rekenen.
Kunnen ze direct even antwoorden op die vreemde actie (3maand voor 40 vs 2 maand voor 32.50)
Dat is wel goed plan ja. Even los van of het voor nieuwe klanten eerlijk is vertik ik het om voor de groep die gedwongen wordt tot de overstap aansluitkosten te rekenen.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:22:
Ik zou een klacht indienen bij Cogas over die aansluitkosten als Caiway ze toch rekent.
Tenslotte is Cogas de veroorzaker van deze gedwongen overstap.
Voor caiway webcare indien jullie meelezen, waarom worden de aansluitkosten doorberekend bij het G100 pakket en voor de rest niet? Absoluut niet fair voor de mensen die gedwongen worden tot de overstap..

Verwijderd
Doen ze ook niet.The.Terminator schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:21:
Zou men sieren om ook voor het G100 pakket GEEN aansluitkosten te rekenen.
Kunnen ze direct even antwoorden op die vreemde actie (3maand voor 40 vs 2 maand voor 32.50)
21 okt 2014 - 30 nov 2014 WebTV € 0,00
21 okt 2014 Verzend- en/of administratiekosten installatiepakket € 16,49
21 okt 2014 - 31 dec 2014 Alles-in-1 Glas: 3 maanden voor € 30,- per maand -€ 24,45
21 okt 2014 - 30 nov 2014 Alles-in-1 Glas G100 € 48,00
21 okt 2014 - 21 okt 2014 Korting verzend- en administratiekosten Alles-in-1 Glas G200 en G400 -€ 16,49
29 okt 2014 - 30 nov 2014 Gratis 4 POP e-mailadressen € 0,00
01 dec 2014 - 31 dec 2014 WebTV € 0,00
01 dec 2014 - 31 dec 2014 Gratis 4 POP e-mailadressen € 0,00
01 dec 2014 - 31 dec 2014 Alles-in-1 Glas G100 € 35,12
Subtotaal € 58,68
Nu heb ik momenteel van Ziggo een digitale HD recorder. Deze heb ik destijds tegen een €99 meerprijs gekocht. Erg handig. Maar is deze ook met Caiwai te gebruiken? Of moet ik dan voor €3,50 per maand meer toch echt hun HD recorder erbij nemen?
Edit:

Lekker gelezen Peter
[ Voor 11% gewijzigd door Peter_Aragorn op 27-11-2014 15:50 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Verwijderd
niet gehad op de factuur, netjes in mindering gebracht.Rohem schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:43:
[...]
Echt iets voor Caiway. Iedereen wordt anders behandeld.
[ Voor 33% gewijzigd door internet4me op 27-11-2014 15:59 ]
Verwijderd
21 okt 2014 - 30 nov 2014 WebTV € 0,00internet4me schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:59:
Nope. bij mij gewoon aansluitkosten betalen. bij G100 dan.
Echt iets voor Caiway. Iedereen wordt anders behandeld.
Ook G100 wel een credit gehad.
21 okt 2014 - 31 dec 2014 Alles-in-1 Glas: 3 maanden voor € 30,- per maand -€ 24,45
21 okt 2014 - 21 okt 2014 Korting verzend- en administratiekosten Alles-in-1 Glas G200 en G400 -€ 16,49
Subtotaal € 58,68
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:54:
Er gaan sterke geruchten dat begin volgend jaar KPN op het glasvezel netwerk van Cogas komt. Meer kan ik niet zeggen.
Meld of een fatsoenlijke bron óf meld gewoon helemaal niks. Dit soort sterke geruchten lijken zo uit je eigen grote duim te komen.
Verwijderd
Dit bericht heb ik nu van 2 verschillende zakelijke klanten vernomen.Awsom schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:09:
[...]
![]()
Meld of een fatsoenlijke bron óf meld gewoon helemaal niks. Dit soort sterke geruchten lijken zo uit je eigen grote duim te komen.
1 montage medewerker/leverancier van KPN in Cogas gebied.
2 IT bedrijf uit Almelo met hele goede contacten met Caiway/Cogas.
Komt niet geheel uit mijn duim, was zeer verast dit te horen. Nu het bericht van meerdere kanten komt zal er een kern van waarheid in zitten. Wanneer ik specifieker ben hebben wellicht deze mensen een klein probleem. De tijd zal het leren. Je zou kunnen overwegen om dan tijdelijk het Coax voorstel van Caiway te nemen je kan dan per maand opzeggen. KPN (en andere grote spelers) willen landelijke dekking. In de toekomst kies je bij een leverancier een alles in 1 pakket voor Telefonie (mobiel en vast),Televisie en internet. Landelijke dekking is dan wel belangrijk.
Probleem Ziggo is dat de samenwerking met UPC nog niet officieel is goedgekeurd. UPC levert aan Particulieren Glas alles in 1 pakketten
Ziggo heeft allen glas voor zakelijke klanten.
Het Britse mediabedrijf Liberty Global heeft er vertrouwen in dat de Europese Commissie goedkeuring geeft voor de overname van Ziggo en daaropvolgende fusie met UPC.
Een woordvoerder van Liberty Global stelt tegen De Telegraaf dat het nog steeds in een constructieve dialoog met de Europese Commissie is. Die moet voor 17 oktober een besluit nemen of de overname van Ziggo door mag gaan. De verwachting is dat Europa onder voorwaarden goedkeuring voor de overname van Ziggo en de fusie met UPC geeft. Liberty Global bevestigt bij de lopende gesprekken met de Europese Commissie enkele concessies te hebben gedaan. Het bedrijf wil echter niet zeggen om welke toezeggingen het gaat. Mocht Europa toestemming voor de overname geven dan wil Liberty Global de transactie nog dit jaar sluiten.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2014 16:47 ]
Da's dus G200 en G400 zoals je zelf vermeldt, de vraag ging over G100.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:02:
[...]
...
EDIT: Er staat tenslotte wel iets over G100 in je ietwat onduidelijk lijstje, maar die verzendkosten noemen wel G200 en G400. Heb je eerst G200 besteld en daarna aangepast in G100? Zou een mooi truucje zijn :-)
[ Voor 21% gewijzigd door wurtel op 27-11-2014 16:25 ]
Verwijderd
Ik heb zelf een G100 pakket.wurtel schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:24:
[...]
Da's dus G200 en G400 zoals je zelf vermeldt, de vraag ging over G100.
We lezen mee en hebben het verzoek intern uitgezet. Wanneer we terugkoppeling ontvangen plaatsen wij deze.Rohem schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:33:
[...]
Laten we hopen dat Caiway webcare meeleest dan, kunnen ze meteen toelichting geven ;-)
[...]
Dat is wel goed plan ja. Even los van of het voor nieuwe klanten eerlijk is vertik ik het om voor de groep die gedwongen wordt tot de overstap aansluitkosten te rekenen.
Voor caiway webcare indien jullie meelezen, waarom worden de aansluitkosten doorberekend bij het G100 pakket en voor de rest niet? Absoluut niet fair voor de mensen die gedwongen worden tot de overstap..
[afbeelding]
Met vriendelijke groet,
Harma
[ Voor 4% gewijzigd door Caiway op 27-11-2014 16:49 ]
Hallo Harma.Caiway schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:46:
[...]
We lezen mee en hebben het intern uitgezet.
Met vriendelijke groet,
Harma
Wat hebben jullie intern uitgezet ?
De aansluitkosten of de "aanbieding" van 40 euro de eerste 3 maand of beide ?
[ Voor 7% gewijzigd door The.Terminator op 27-11-2014 16:49 ]
Verwijderd
Mijn factuur excl. BTW G100 pakket.The.Terminator schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:49:
[...]
Hallo Harma.
Wat hebben jullie intern uitgezet ?
De aansluitkosten of de "aanbieding" van 40 euro de eerste 3 maand of beide ?
21 okt 2014 - 30 nov 2014 WebTV € 0,00
Subtotaal € 58,68
Verwijderd
Rechtsreeks geknipt en geplakt uit de factuur die onder mijn Caiway staat.D4NG3R schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:32:
Waar tover jij die 3 maanden korting vandaan?
Dat werd bij een belletje verteld en staat ook op mijn bevestiging.D4NG3R schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:32:
Waar tover jij die 3 maanden korting vandaan?
3 maand was als extraatje voor de Twentenaren (maarja dom, de 32,50 was ik vergeten).
Huh?The.Terminator schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:45:
(maarja dom, de 32,50 was ik vergeten).
Ik betaal nu 22 + 17 of zoiets voor dezelfde verbinding bij Ziggo.
Volgens jaar als er meer glasaanbieders komen zal de concurrentie wel groter worden en de prijzen beter
Nog een vraagje, kan ik als ex ziggo klant nu gratis 3 smartcards krijgen, of moet ik direct PM 6 euro extra betalen
Verwijderd
Gratis volgens mij.Grolsch schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:16:
Ik ga eerst ff rustig over op coax zonder telefoon voor 29,95 per maand.
Volgens jaar als er meer glasaanbieders komen zal de concurrentie wel groter worden en de prijzen beter
Nog een vraagje, kan ik als ex ziggo klant nu gratis 3 smartcards krijgen, of moet ik direct PM 6 euro extra betalen
Excuses dat was mss niet helemaal duidelijk. Ik belde naar Caiway en de beste mevrouw vertelde dat er voor de Twentenaren een extraatje als korting was: nl 3 maand voor 40 euro. Klonk goed, maar was de 2 maand voor 32,50 via caiway. Nl vergeten
dGrolsch schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:16:
Ik ga eerst ff rustig over op coax zonder telefoon voor 29,95 per maand.
Alle kaarten besteld voor 16 april 2015 blijven gratis, ook bij glasvezel.
Dat geld op het G200 pakket, maar StefanOD heeft het G100 pakket en betaalt daar 3 mnd maar €30 daarom verbaas ik me er ook over.The.Terminator schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:50:
[...]
Excuses dat was mss niet helemaal duidelijk. Ik belde naar Caiway en de beste mevrouw vertelde dat er voor de Twentenaren een extraatje als korting was: nl 3 maand voor 40 euro. Klonk goed, maar was de 2 maand voor 32,50 via caiway. Nl vergeten
Mijn vraag was niet echt gericht op de tekst/nummers maar meer hoe je überhaupt aan die korting bent gekomen? Nog iets bijzonders voor gedaan of kreeg je het gewoon? Anders ga ik morgen namelijk even aan de telefoon hangen. Over €7,50 doe ik niet moeilijk maar bijna een maand gratis aan korting vind ik wat anders.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:24:
[...]
Rechtsreeks geknipt en geplakt uit de factuur die onder mijn Caiway staat.
Lijkt me stug gezien het directe concurrenten van elkaar zijn. (Reggefiber / Cogas)Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:54:
Er gaan sterke geruchten dat begin volgend jaar KPN op het glasvezel netwerk van Cogas komt. Meer kan ik niet zeggen.
[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 28-11-2014 00:10 ]
Dit kan ik me voorstellen. KPN verkoopt veel adsl abos in dit gebied op dit moment. Commercieel is het aantrekkelijk om deze klanten op glas over te zetten.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:54:
Dat Caiway nu komt met extra kortingen en wel erg graag wil datbwe voor een bepaalde datum een keuze maken zegt me dat er zeker een sterke aanbieder bij komt. KPN heeft bovendien WiFi oplossingen voor het tv kijken! Dan wordt het een stuk interessanter tov fiber
Dit is erg vreemd. Ik val onder de regio denham vriezenveen Vroomshoop. Op mijn adres wordt aangegeven dat bestellen niet mogelijk is. Dit lijkt me hartstikke fout aangezien hier alles afgemonteerd is.davides schreef op donderdag 27 november 2014 @ 08:45:
[...]
Klopt!
Sinds 24 november zijn Caiway Glasvezelpakketten plotseling te bestellen in Den Ham, Vriezenveen en Vroomshoop. Tevens is de opleverdatum van laatste twee gebieden in Almelo een maand vervroegd.
E.e.a. is bijgewerkt in de OP
In deze plaatsen is glasvezel dus beschikbaar voordat Ziggo stopt. Wie naar Fiber wil, hoeft niet tijdelijk een Caiway aansluiting te nemen, maar kan direct over.
[ Voor 232% gewijzigd door davides op 28-11-2014 09:22 ]
Dat van dat G100 klopt ook, mijn buurman heeft G100 en ook voor 3 maand voor 30 euro.D4NG3R schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:56:
Dat geld op het G200 pakket, maar StefanOD heeft het G100 pakket en betaalt daar 3 mnd maar €30 daarom verbaas ik me er ook over.
Dat is dus nog niet zon slechte aanbieding voor de Twentenaren.
Maar wat ik bedoelde is dat bij het G200 pakket je 3 maand voor 40 euro krijgt.
Klinkt opzich leuk, maar je hebt 2 maand voor 32.50 (volgens Caiway site).
Dan is die 2 maand ietsjes voordeliger dan de 3 maand en daarom vind ik het vreemd dat Caiway zegt dat er speciaal voor Twentenaren de 3 maand actie is. Dit is nl helemaal niet voordeliger (oke, het verschil is gering, maar toch).
Maar ik ben benieuwd als wij hier nog opheldering krijgen van Caiway Webcare
Verwijderd
D4NG3R schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:56:
[...]
Dat geld op het G200 pakket, maar StefanOD heeft het G100 pakket en betaalt daar 3 mnd maar €30 daarom verbaas ik me er ook over.
[...]
Mijn vraag was niet echt gericht op de tekst/nummers maar meer hoe je überhaupt aan die korting bent gekomen? Nog iets bijzonders voor gedaan of kreeg je het gewoon? Anders ga ik morgen namelijk even aan de telefoon hangen. Over €7,50 doe ik niet moeilijk maar bijna een maand gratis aan korting vind ik wat anders.
[...]
Lijkt me stug gezien het directe concurrenten van elkaar zijn. (Reggefiber / Cogas)
D4NG3R schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:56:
[...]
Deze info komt van intern en is betrouwbaar. Laten we zeggen iemand heeft zijn mond voorbij gepraat, We zullen zien.
Reggefiber is nu van KPN. KPN heeft destijds Caiway ook willen overnemen.
Vodafone wil overigens ook de Nederlandse markt op.
Neemt niet weg dat je met Caiway een voordeel hebt. TV via Coax en dezelfde zenders.
[...]
Mijn vraag was niet echt gericht op de tekst/nummers maar meer hoe je überhaupt aan die korting bent gekomen? Nog iets bijzonders voor gedaan of kreeg je het gewoon? Anders ga ik morgen namelijk even aan de telefoon hangen. Over €7,50 doe ik niet moeilijk maar bijna een maand gratis aan korting vind ik wat anders.
Gewoon telefonisch besteld.
[...]
Lijkt me stug gezien het directe concurrenten van elkaar zijn. (Reggefiber / Cogas)