Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 00:11

Fordman

Fordman

Bedankt voor de reactie's.

Ik vind het een hele merkwaardige promotie van Samsung, als ze het toestel nu gaan leveren incl. mooie cover...

Ik ben van plan om het toestel op de stock rom te laten draaien maar ik maak uit de specificaties op dat het toestel dezelfde processor heeft als de TabPro 10.1. Deze voelt in de praktijk toch een stuk minder snel aan dan de 8.4 ook al heeft deze 2 Ghz ipv de 3 Ghz die de S heeft. Ik vind het prijsverschil erg groot op dit moment en vraag me af of het scherm van de S dat rechtvaardigt. Ik wacht de review van Tweakers en de gebruikerservaringen even af.

[ Voor 7% gewijzigd door Fordman op 08-07-2014 15:30 . Reden: spelfouten ]

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frubelaar
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
1 GB extra kan de snelheid ten goede komen. TouchWize vervangen door een stock rom geeft zeker meer snelheid. De snelheidwinst valt dus te betwijfelen.
Het TabPro scherm is ook prima. Vergelijk ze eens in de winkel. Het blijft toch en beetje een voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 15:23
Ik heb het tablet sinds kort ook alleen valt mij op dat als ik een spel speel en het geluid uit zet dat hij begint te zoomen. Nou zie ik dat andere hier ook last van hebben, is dit nu een echte fout in het product of hoort dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frubelaar
Samsung schijnt het hardware probleem te kennen en ruilt de tablets om.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2675579

[ Voor 170% gewijzigd door Frubelaar op 09-07-2014 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:50

reiker

dan jij!

Om nog even terug te komen op het batterij verbruik op CM11: de afgelopen 21 uur heb ik m'n tablet nauwelijks gebruikt, slechts 20 minuten schermtijd. Dit resulteerde in 6% batterij verbruik, oftewel zo'n 0,3% per uur eraf. Goed vooruitzicht voor langere termijn standby? :)
(wifi aan met battery saving aan, sync opties op standaard (aan))

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
Frubelaar schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:50:
Samsung schijnt het hardware probleem te kennen en ruilt de tablets om.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2675579
Oke bedankt heb hem terug gebracht naar de winkel voor reparatie (wouden hem niet omruilen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 00:11

Fordman

Fordman

Voor de liefhebbers van de Tab S, hier een leuk review

http://www.trustedreviews...y-tab-s-8-4_tablet_review

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:44
Frubelaar schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:34:
1 GB extra kan de snelheid ten goede komen. TouchWize vervangen door een stock rom geeft zeker meer snelheid. De snelheidwinst valt dus te betwijfelen.
Het TabPro scherm is ook prima. Vergelijk ze eens in de winkel. Het blijft toch en beetje een voorkeur.
Als je 512MB RAM hebt, dan is 1GB extra een enorme verbetering. Als je al 2GB hebt, dan is 1GB extra niet zo nuttig lijkt mij. Ik heb nu een Galaxy S3 2GB (LTE) en ja Android zet bijna alle vrije ruimte vol met apps die je mogelijk gaat gebruiken (stuk of 20), maar of dat heel nuttig is? Daarnaast is het heel fijn dat elke app die je gebruikt zijn 'state' bewaard. Ik denk dat alles boven de 2GB niet heel nuttig gaat worden gebruikt.

Vraag aan de gebruikers die eerst de standaard (Samsung) firmware draaiden en daarna zijn overgestapt naar CM11. Is de ondersteuning van CM11 volledig en zonder hinderlijke fouten? Ik draai al jaren CM9/10/11, nu op een Galaxy S3 (Exynos, dat wel) en er zijn toch wel hele hinderlijke problemen waarbij ik CM11 normale gebruikers niet zou aanraden.

Deze tablet heeft een Snapdragon, dus dat zou goed moeten zitten, is dat in de praktijk ook zo? Persoonlijk zou ik heel ver weg blijven bij de Tab 8.4 S, ondanks Amoled/3GB, mocht je ook maar een beetje het idee hebben CM11 te gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Arnout schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:25:
[...]

Vraag aan de gebruikers die eerst de standaard (Samsung) firmware draaiden en daarna zijn overgestapt naar CM11. Is de ondersteuning van CM11 volledig en zonder hinderlijke fouten?

[...]
Zoals je in dit topic al een paar keer had kunnen lezen: ja :)

Meer volledig: zelfs de nightly builds zijn naar mijn mening prima daily drivers, nooit iets opgemerkt wat niet of niet goed functioneert.

[ Voor 15% gewijzigd door reiker op 11-07-2014 11:34 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredo1959
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-08 12:48
Jammer dat niemand melding maakt van het feit dat Tomtom niet wil draaien op deze tablet: te hoge resolutie. Als ik dat had geweten had ik deze tablet niet gekocht. Bovendien vind ik m veel minder snel dan ik op basis van de lovende woorden had verwacht. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 15:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Fredo1959 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:06:
Jammer dat niemand melding maakt van het feit dat Tomtom niet wil draaien op deze tablet: te hoge resolutie. Als ik dat had geweten had ik deze tablet niet gekocht. Bovendien vind ik m veel minder snel dan ik op basis van de lovende woorden had verwacht. Jammer.
Ten eerste, dat ligt aan TomTom. Het is een tablet en je kan niet verwachten dat veel mensen dan betaalde navigatie proberen. Ten tweede draaien veel mensen Cyanogenmod, waarmee de tablet veel sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:49
Ook wel vreemd dat TomTom dat niet aankan. Er komen toch steeds meer apparaten met zo'n resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

D-e-n schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:57:
Ook wel vreemd dat TomTom dat niet aankan. Er komen toch steeds meer apparaten met zo'n resolutie
Het zal vast wel komen hoor. Neem anders even contact met ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-07 21:01
Even korte vraagjes over CM:

1. Het is dus niet aan te raden om de installer van CM te gebruiken om CM te installeren op de TabPro 8.4?
2. Gebruiken jullie dezelfde manier als in dit filmpje http://youtu.be/urB1ihcqkoI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 09:14
zAo schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Ten eerste, dat ligt aan TomTom. Het is een tablet en je kan niet verwachten dat veel mensen dan betaalde navigatie proberen. Ten tweede draaien veel mensen Cyanogenmod, waarmee de tablet veel sneller is.
En als je geen zin hebt om Cyanogenmod (o.i.d.) te installeren kan je Nova launcher installeren vanuit de play store, wat mij betreft ook al een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronin_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 08:42
Fredo1959 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:06:
Thx voor de info! Ik wist niet dat het daardoor kwam. Laten we hopen dat ze het snel oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Ronin_ schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:35:
[...]

Thx voor de info! Ik wist niet dat het daardoor kwam. Laten we hopen dat ze het snel oplossen!
Ik gebruik Sygic, werkt gewoon heel goed, ook op mijn S4. De kaarten zijn levenslang up to date en eenmalig te betalen en dan werkt het op al je android devices vanaf een bepaalde versie natuurlijk. Ik zou zeggen probeer het eens.

[ Voor 24% gewijzigd door Joop557 op 17-07-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:29
Nog maar even wachten met de aanschaf.

‘Galaxy Tab S kampt met hitteproblemen’
http://www.tabletguide.nl...kampt-met-hitteproblemen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Riuujin schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:28:
Ik heb het tablet sinds kort ook alleen valt mij op dat als ik een spel speel en het geluid uit zet dat hij begint te zoomen. Nou zie ik dat andere hier ook last van hebben, is dit nu een echte fout in het product of hoort dit zo?
Hebben alle TabPro 8.4's hier last van? Wat zijn jullie ervaringen? Dit probleem schrikt mij toch af de tablet aan te schaffen.

Het schijnt dat de Nexus 7 hier ook al last van had. Ook las ik dat wanneer je de tablet terugstuurt naar Samsung ze domweg de speakers vervangen, terwijl het een interferentieprobleem is. Het vervangen van de speakers blijkt dan ook geen oplossing te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
Ik heb er geen last van. Geluid staat eigenlijk standaard uit en heb nog nooit iets uit de speakers gehoord wanneer dat niet de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:50
Joop557 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:58:
[...]

Ik gebruik Sygic, werkt gewoon heel goed, ook op mijn S4. De kaarten zijn levenslang up to date en eenmalig te betalen en dan werkt het op al je android devices vanaf een bepaalde versie natuurlijk. Ik zou zeggen probeer het eens.
Over de werking van Sygic op mijn N5 geen slecht woord
Maar over de uitgestippelde routes daarentegen...! De jarenoude Garmin (zonder updates oid) van mijn vriendin kiest er heel andere, kortere en vooral logische routes uit. Onlangs naar eenzelfde bestemming gereden met wel 20 minuten reistijdverschil in het voordeel van de Garmin. Laatst slaagde Sygic er maar niet in mij op de autostrade te krijgen, bleef hij mij maar over een parallel lopend landweggetje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frubelaar
Welke resolutie wordt naar de HLN 'verzonden'?
Ik HLN-->HDMI convertor aanschaffen, maar die zijn 'maar' full-HD.
Portable DVD speler voor vakanties :-)
Ik speciale software nodig of voldoet iedere media player?
Werkt HLN met CM11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Frubelaar schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 14:10:
Welke resolutie wordt naar de HLN 'verzonden'?
Ik HLN-->HDMI convertor aanschaffen, maar die zijn 'maar' full-HD.
Portable DVD speler voor vakanties :-)
Ik speciale software nodig of voldoet iedere media player?
Werkt HLN met CM11?
Ik denk dat je MHL bedoeld of niet? Volgens mij werkt dat niet bij CM11 en stuurt het alleen 720p of 1080p/i uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Zo, ik typ dit bericht vanaf mijn nieuwe TabPro 8.4, maar ik moet zeggen dat de hoeveelheid Samsung-zooi mij toch erg tegenvalt. Is er een mogelijkheid om deze te verwijderen? (Bijvoorbeeld flipboard, maar ook Samsung-apps) Verder een zeer fijne en lichte tablet (kom van een Nexus 7, eerste gen.) met een prachtig scherm. Over de batterij kan ik nog niet veel zeggen.

Edit: Graag een oplossing zonder CM te installeren ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Maj-Maj op 18-07-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Maj-Maj schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 17:45:
Zo, ik typ dit bericht vanaf mijn nieuwe TabPro 8.4, maar ik moet zeggen dat de hoeveelheid Samsung-zooi mij toch erg tegenvalt. Is er een mogelijkheid om deze te verwijderen? (Bijvoorbeeld flipboard, maar ook Samsung-apps) Verder een zeer fijne en lichte tablet (kom van een Nexus 7, eerste gen.) met een prachtig scherm. Over de batterij kan ik nog niet veel zeggen.

Edit: Graag een oplossing zonder CM te installeren ;)
Rooten en met Titanium Backup vervolgens de applicaties verwijderen ;)
Originally Posted by siraltus
It's because the Nexus 7 uses a crappy digital volume control that simply reduces the volume of the digital waveform before it hits the DAC, instead of having a real analog volume control -an op-amp that adjusts the volume of the signal before it hits the headphone/speaker amplifier.

What you're hearing is quantization noise as at the lowest volume the audio uses only 2-4 bits of dynamic range instead of the full 16 (or 24, dunno what DAC is in this thing). It's the same as the bit-crushing effect you hear in some dubstep and other electronic music that degrades the audio into a robotic crunchy mess, only here it's not on purpose, it's just cheap design.

There is nothing you can do about it.
Dit gaat hem helaas niet worden voor mij :'( De TabPro schijnt hetzelfde probleem te hebben. Ik zou hier helemaal gek van worden. In deze thread staan ook voorbeelden ervan. Niet bevorderlijk voor m'n OCD :P

[ Voor 48% gewijzigd door Skire op 18-07-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
Skire schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 18:12:
[...]

Hebben alle TabPro 8.4's hier last van? Wat zijn jullie ervaringen? Dit probleem schrikt mij toch af de tablet aan te schaffen.

Het schijnt dat de Nexus 7 hier ook al last van had. Ook las ik dat wanneer je de tablet terugstuurt naar Samsung ze domweg de speakers vervangen, terwijl het een interferentieprobleem is. Het vervangen van de speakers blijkt dan ook geen oplossing te zijn.
eerst een vervangend exemplaar gehad, deze had het probleem ook. Daarna voor reparatie, speakers vervangen en dus niet opgelost. Nu weer voor reparatie en wacht nog op uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Het is een mooi en vlot draaiend tabletje met een super mooi scherm, maar wat jammer dat het wifi bereik zo matig is.
Waar ik in de tuin met mn 10" tablet en telefoon nog een matig maar goede werkbare verbinding heb, is dit met de 8.4 bijna niet meer te doen.

Ik zie dit in de reviews niet terug, wel hier en op het xda forum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frubelaar
XDA zijn vooral praktijkervaringen. De reviewers van Tweakers testen waarschijnlijk niet in een tuin of een terrasje met een koud biertje :-)

Toch heb je wel een goed punt. Signaalsterkte meten op 1, 10, 20, etc meter zou een mooie aanvulling zijn op de reviews. Een zeer belangrijke aanvulling m.i. omdat portable devices vaak geen optimaal signaal hebben in het dagelijks gebruik. Niet iedereen zit vlak bij de hotspot in de trein, cafe, winkelcentrum etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Skire schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:14:
[...]

Rooten en met Titanium Backup vervolgens de applicaties verwijderen ;)

[...]

Dit gaat hem helaas niet worden voor mij :'( De TabPro schijnt hetzelfde probleem te hebben. Ik zou hier helemaal gek van worden. In deze thread staan ook voorbeelden ervan. Niet bevorderlijk voor m'n OCD :P
Aha, rooten is dus de enige optie. Nog even over nadenken dan... Nogmaals: de installer van CM werkt niet?

Voor wat het nog waard is: mijn geluid staat standaard uit en ik heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjuhh
Je kan ook apps disablen, daar heb je geen root voor nodig.
http://forums.androidcent...ide-how-disable-apps.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Bedankt voor de tip! Zal er eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Heb toch besloten er een te kopen en typ dit bericht nu vanaf de nieuwe aanwinst :D Erg goede indruk van het apparaat, echt een prachtig ding! Ervaar het speakerprobleem niet als hinderlijk. Moet in een stille kamer mijn best doen het te horen. Daarnaast kijk ik nooit filmpjes zonder geluid, dus in de praktijk zal ik er ook geen last van ondervinden.

Zijn er al veel mensen in dit topic die CyanogenMod 11 draaien? En zo ja: wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Hallo allen, ik merk inderdaad ook dat als ik een filmpje bekijk met zeer laag geluid of het geluid uit dat ik een zeer zachte ruis hoor. Daarvoor moet ik wel mijn oor tegen de speaker aandrukken, anders hoor ik het niet. (Ik weet niet of jullie dit bezoeken met het speakerprobleem, maar ik dacht ik zeg het toch even.) Als het filmpje is gepauzeerd of ik andere apps gebruik is de ruis echter direct weg. Kortom: je moet er (in mijn geval dan) echt naar zoeken om een mankement te vinden. Verder ben ik (nog altijd) zeer tevreden met het apparaat. Nu nog een mooie hoes vinden!

[ Voor 9% gewijzigd door Maj-Maj op 21-07-2014 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik overweeg deze tablet aan te schaffen, maar ik vroeg me af of ik het beeld van de tablet kan streamen op mijn tv. Ik heb namelijk geen laptop, maar kijk wel graag voetbal via mijn pc of in dit geval tablet op de tv. Er zit geen HDMI-ingang op de tablet, dus ik vroeg me af of dit op een andere manier zou kunnen?

EDIT: Oh, terwijl ik dit typte kwam ik er al vrij snel achter dat dit mogelijk is via Mobile High-definition Link. Mijn tv (Sony KDL-42W655A) zou dit moeten kunnen en de TabPro zou dit ook moeten kunnen. Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dit vloeiend?

[ Voor 29% gewijzigd door mrmatiz op 22-07-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Vandaag een slechte dag met de tab. Na een reboot staat de batterij ineens op 14% ipv 44! Heel vervelend. Verder heel kort uitgeprobeerd of battlefield commander werkt (was niet het geval) maar slurpt volgens mijn tablet 30% van de batterij op! Moet ik me al zorgen gaan maken?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DMeyUnT.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Maj-Maj op 23-07-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:13
Wij zijn overwegend om ook de TabPro 8.4 aan te schaffen, om naast onze Tab2 te gebruiken. Omdat ook onze kinderen er meer mee gaan doen, zijn we op zoek naar een "stuiterhoesje" met zo'n dikke rand eromheen.

Hebben jullie een gouden tip?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
Er schijnt een Kids mode te zijn maar ik vind hem niet. Ik denk dat ik een oude firmware draai, klopt dat?

Heb nu KOT49H.T320XXU1ANAI op een 8.4 16gb wifi

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sJquWGjecolyYQHIQWnTChx3/medium.png

[ Voor 9% gewijzigd door Arnout op 26-07-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Hmmbob schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:48:
Wij zijn overwegend om ook de TabPro 8.4 aan te schaffen, om naast onze Tab2 te gebruiken. Omdat ook onze kinderen er meer mee gaan doen, zijn we op zoek naar een "stuiterhoesje" met zo'n dikke rand eromheen.

Hebben jullie een gouden tip?
Ik bestelde deze:
http://www.ebay.com/itm/S...ageName=ADME:L:OU:NL:3160

Weet alleen niet dat of dat dik genoeg is om stuiters op te vangen. Voor mij is het voor een beter houvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
Ik heb een vraag ik probeer net een micro sd kaart te plaatsen maar dit lukte niet het kaartje blijft terug veren bij het indrukken van de kaart lijkt me niet dat ik kracht hoef te zetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Paperbag24 schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:10:
Ik heb een vraag ik probeer net een micro sd kaart te plaatsen maar dit lukte niet het kaartje blijft terug veren bij het indrukken van de kaart lijkt me niet dat ik kracht hoef te zetten toch?
Nee je hoeft niet veel kracht te zetten maar hij moet er wel behoorlijk diep in. Gebruik een pen of een paperclip totdat je hem vast hoort klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Maj-Maj schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 17:52:
[...]

Nee je hoeft niet veel kracht te zetten maar hij moet er wel behoorlijk diep in. Gebruik een pen of een paperclip totdat je hem vast hoort klikken.
en ja hoor de paperclip truc werkte perfect top :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Skire schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:26:
Heb toch besloten er een te kopen en typ dit bericht nu vanaf de nieuwe aanwinst :D Erg goede indruk van het apparaat, echt een prachtig ding! Ervaar het speakerprobleem niet als hinderlijk. Moet in een stille kamer mijn best doen het te horen. Daarnaast kijk ik nooit filmpjes zonder geluid, dus in de praktijk zal ik er ook geen last van ondervinden.

Zijn er al veel mensen in dit topic die CyanogenMod 11 draaien? En zo ja: wat zijn jullie ervaringen?
Lees dit topic eens goed door, dan zul je zeker wat ervaringen vinden :)

Edit: hm, wat oude post al. Ik moet ook niet direct gaan posten als ik terugkom van vakantie zonder goed te kijken. :)

[ Voor 8% gewijzigd door reiker op 26-07-2014 20:41 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Arnout schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:40:
Er schijnt een Kids mode te zijn maar ik vind hem niet. Ik denk dat ik een oude firmware draai, klopt dat?

Heb nu KOT49H.T320XXU1ANAI op een 8.4 16gb wifi

[afbeelding]
Nee dit is de meest recente build. Kids mode zet je geloof ik aan door eerst een nieuwe gebruiker aan te maken, heb je dat al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 21:41
Cyanogenmod kan ik zeker aanraden, de Tab Pro wordt er veel sneller van omdat allerlei Samsung troep niet meer op de achtergrond meedraait en resources vreet. Op Youtube staan goede guides (YouTube: Galaxy Tab Pro 8.4) en in deze draad hierboven staat ook een goede howto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:49
Ik vind de resolutie van deze tablet prachtig maar er is één bijkomend nadeeltje: veel widgets zien er daardoor niet uit. Met name bij de weerwidgets die ik heb geprobeerd zie je dat locatie en temperatuur dan heel klein zijn weergegeven. Weatherlove, Eye in the Sky: ik krijg ze maar niet mooi. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede-tweakers,

Ik heb deze tablet nu ongeveer twee maanden en ik heb een paar vragen.
1. Start bij jullie de tablet af en toe ook opnieuw op uit zichzelf. Vaak 2x achter elkaar?
2. Gaat de batterij vanaf 20% bij jullie ook opeens heel snel naar beneden?
3. Helpt CyanegonMod de batterijduur?
4. Zijn er oplossingen voor dat je bij het opladen niet tot 100% komt behalve na 10x rebooten ong.?

Alvast bedankt.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
D-e-n schreef op zondag 27 juli 2014 @ 22:16:
Ik vind de resolutie van deze tablet prachtig maar er is één bijkomend nadeeltje: veel widgets zien er daardoor niet uit. Met name bij de weerwidgets die ik heb geprobeerd zie je dat locatie en temperatuur dan heel klein zijn weergegeven. Weatherlove, Eye in the Sky: ik krijg ze maar niet mooi. Iemand nog tips?
Hoi, ik kan je in ieder geval nova launcher aanbevelen. Met deze launcher kun je ook het formaat van je widgets wijzigen. Eye in the sky is in combinatie met deze launcher wel voor mij leesbaar. Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 01:10:
Beste mede-tweakers,

Ik heb deze tablet nu ongeveer twee maanden en ik heb een paar vragen.
1. Start bij jullie de tablet af en toe ook opnieuw op uit zichzelf. Vaak 2x achter elkaar?
2. Gaat de batterij vanaf 20% bij jullie ook opeens heel snel naar beneden?
3. Helpt CyanegonMod de batterijduur?
4. Zijn er oplossingen voor dat je bij het opladen niet tot 100% komt behalve na 10x rebooten ong.?

Alvast bedankt.

Grtz
1. Het is mij inderdaad een keer gebeurd dat de tablet uit zichzelf opstartte maar dat gebeurde niet twee keer achter elkaar.
2. Geen last van.
3. Zeer waarschijnlijk wel, maar er zijn ook mensen die het tegengestelde beweren. Kijk maar eens op xda.
4. Sommigen zeggen dat een hard reset batterijproblemen oplossen en misschien daarmee ook wel de opstartproblemen. Ik kan je hierover geen garantie geven, maar het lijkt er sterk op dat de problemen die jij noemt ontstaan door de software en niet door de hardware. Een hard reset (terug naar fabrieksinstellingen) kan dan misschien uitkomst bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 18:53
Ook ik ben nu de gelukkige? eigenaar van een tab pro 8.4.

Heb een vraagje aan de andere eigenaren: wat voor cover gebruiken jullie en waar hebben jullie die vandaan?

Ik heb recent een 3 fold cover t320 van belk aangeschaft, maar 1 de cover sluit niet (blijft niet plakken) en 2 de tablet gaat niet alleen in slaap als ik de cover sluit (magneet aan de kant van het scherm) maar ook als ik de cover helemaal open (de kant van de accu). Ik kan dan dus niets doen, zeer vervelend. Kan m nu netjes retourneren naar de webshop en krijg mijn geld terug.
Maar nu zoek ik dus een nette betaalbare 3 fold smartcover met magneet sluiting die wel werkt. Dusver alleen samsung's prijzige cover gevonden.

Verder een top apparaat dusver. Prachtig scherm, snel, en bloatware vind ik persoonlijk echt minimaal. Hij wordt alleen wel een beetje warm aan de achterkant, zeker met gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@IngamerX

Ik heb deze cover en werkt uitstekend. Hij heeft magneet sluiting en is niet al te duur. Hoop dat je er wat aan hebt!
http://www.amazon.com/Mul...1-spell&keywords=mulbless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
IngamerX schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:02:
Ook ik ben nu de gelukkige? eigenaar van een tab pro 8.4.

Heb een vraagje aan de andere eigenaren: wat voor cover gebruiken jullie en waar hebben jullie die vandaan?

Ik heb recent een 3 fold cover t320 van belk aangeschaft, maar 1 de cover sluit niet (blijft niet plakken) en 2 de tablet gaat niet alleen in slaap als ik de cover sluit (magneet aan de kant van het scherm) maar ook als ik de cover helemaal open (de kant van de accu). Ik kan dan dus niets doen, zeer vervelend. Kan m nu netjes retourneren naar de webshop en krijg mijn geld terug.
Maar nu zoek ik dus een nette betaalbare 3 fold smartcover met magneet sluiting die wel werkt. Dusver alleen samsung's prijzige cover gevonden.

Verder een top apparaat dusver. Prachtig scherm, snel, en bloatware vind ik persoonlijk echt minimaal. Hij wordt alleen wel een beetje warm aan de achterkant, zeker met gamen.
Heb zelf precies dezelfde problemen met deze cover. Had inderdaad verwacht dat hij zou blijven plakken. Daar komt bij dat de tablet niet echt lekker in de cover klikt. Ik vrees dat je als Nederlandse coonsument niet veel keuze hebt, tenzij je buitenlandse webshops gaat raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:50:
@IngamerX

Ik heb deze cover en werkt uitstekend. Hij heeft magneet sluiting en is niet al te duur. Hoop dat je er wat aan hebt!
http://www.amazon.com/Mul...1-spell&keywords=mulbless
Kijk daar heb ik zeker wat aan! 13 eu voor de t320 versie bij de duitse amazon. Er lijken wel wat klachten over het gewicht en de duurzaamheid, maarja voor dat geld..
Maj-Maj schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:47:
[...]

Heb zelf precies dezelfde problemen met deze cover. Had inderdaad verwacht dat hij zou blijven plakken. Daar komt bij dat de tablet niet echt lekker in de cover klikt. Ik vrees dat je als Nederlandse coonsument niet veel keuze hebt, tenzij je buitenlandse webshops gaat raadplegen.
Goed dat ik dit even lees, weet ik dat ik er in ieder geval goed aan heb gedaan om geen nieuw exemplaar te proberen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
  • Laatst online: 09-09 13:08
Ik heb zelf deze case besteld voor ongeveer 7a8 euro incl screenprotector en verzenden.
Deze heeft ook sleep/wake functie en is in diversen kleuren leverbaar.
Ik laat wel even weten als het wat is.

http://www.ebay.nl/itm/UL...ash=item20e61df807&_uhb=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
mrmatiz schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:48:
Ik overweeg deze tablet aan te schaffen, maar ik vroeg me af of ik het beeld van de tablet kan streamen op mijn tv. Ik heb namelijk geen laptop, maar kijk wel graag voetbal via mijn pc of in dit geval tablet op de tv. Er zit geen HDMI-ingang op de tablet, dus ik vroeg me af of dit op een andere manier zou kunnen?

EDIT: Oh, terwijl ik dit typte kwam ik er al vrij snel achter dat dit mogelijk is via Mobile High-definition Link. Mijn tv (Sony KDL-42W655A) zou dit moeten kunnen en de TabPro zou dit ook moeten kunnen. Heeft iemand hier ervaring mee? Gaat dit vloeiend?
Ik heb de tablet inmiddels besteld en ontvangen en kwam erachter dat ik wireless kan streamen op mijn tv via 'Screen Mirroring'. Echt supervet, gelukkig heb ik die MHL-adapter niet aangeschaft :) Voor een cover moet ik nog even kijken, die van Gerubu is wel heel goedkoop maar ik wacht even zijn reactie af. Die van Mulbless op Amazon is wel het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02 15:52
Gerubu schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:25:
Ik heb zelf deze case besteld voor ongeveer 7a8 euro incl screenprotector en verzenden.

Deze heb ik ook net gekocht en ontvangen. Past precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
Net mijn tablet terug van de tweede reparatie, eindelijk geen zoomend geluid meer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Hoelang heb je op de reparatie moeten wachten? Mijn Tab Pro heeft er ook last van, maar ik hoor het alleen bij complete stilte of als ik mijn oor bij de speakers houdt. Zou fijn zijn als dat weg is, maar het is niet zo erg dat ik hem meerdere weken zou willen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
Mithrildor schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:26:
Hoelang heb je op de reparatie moeten wachten? Mijn Tab Pro heeft er ook last van, maar ik hoor het alleen bij complete stilte of als ik mijn oor bij de speakers houdt. Zou fijn zijn als dat weg is, maar het is niet zo erg dat ik hem meerdere weken zou willen missen.
Ik heb twee reparaties gehad, de eerste hebben ze de speakers vervangen (4 weken) maar dit hielp niet. De tweede hebben ze iets anders vervangen, weet niet precies wat (3.5 weken).

[ Voor 51% gewijzigd door Riuujin op 31-07-2014 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Bah, dat is me veel te lang, ga dit ding te veel missen. Het valt ook wel mee, zeker nu ik het geluid op het vergrendelscherm heb uitgeschakeld. Game er verder ook niet op dus ik heb eigenlijk nooit een app aanstaan met geluid waarbij ik het niet wil horen.

Overigens heb ik er geen last van als de koptelefoon er in zit, dus ik heb de goede hoop dat ze dit met een update kunnen oplossen.

Is de boel trouwens echt opgelost of heb je gewoon een exemplaar waarbij het minder makkelijk te horen is? Volgens mij hebben alle exemplaren er last van, maar ia het bij sommige nauwelijks te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
Mithrildor schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:10:
Bah, dat is me veel te lang, ga dit ding te veel missen. Het valt ook wel mee, zeker nu ik het geluid op het vergrendelscherm heb uitgeschakeld. Game er verder ook niet op dus ik heb eigenlijk nooit een app aanstaan met geluid waarbij ik het niet wil horen.

Overigens heb ik er geen last van als de koptelefoon er in zit, dus ik heb de goede hoop dat ze dit met een update kunnen oplossen.

Is de boel trouwens echt opgelost of heb je gewoon een exemplaar waarbij het minder makkelijk te horen is? Volgens mij hebben alle exemplaren er last van, maar ia het bij sommige nauwelijks te horen.
in een stille kamer met mijn oor er bij is hij nu compleet stil, dus niks meer te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
Ik heb de hoes vandaag binnen gehad.
Hij past goed en sleep/wake functie werkt goed.
Hij oogt wel wat goedkoop maar voor deze prijs incl screenprotector en stylis pen is het een zeer nette prijs.
Levertijd was binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronin_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 08:42
Hij oogt wel wat goedkoop maar voor deze prijs incl screenprotector en stylis pen is het een zeer nette prijs.
Thx voor de info maar inclusief stylis voor 8€? Damn ... werkt dat trouwens een beetje fatsoenlijk zo een stylis pen op de tab pro 8.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Gerubu schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:41:
Ik heb de hoes vandaag binnen gehad.
Hij past goed en sleep/wake functie werkt goed.
Levertijd was binnen een week.

[...]
Goed om te lezen. Ik heb 'm een dag na jouw post (30e) besteld (reviews zagen er goed uit op eBay). Dus ook goed om te lezen dat de cover je bevalt. Heb de dark blue besteld. Ben benieuwd wanneer ik 'm binnen krijg.

Voor die Belk betaalde ik 20 euro, en dat was kwalitatief geen hoogstaand stukje accessoire, dus als deze cover past en werkt voor 8,5 euro, dan ben ik zeer content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Ik vraag me toch wel af hoe lang bij jullie de batterij meegaat. Ik kijk filmpjes via YouTube of vanaf mij sd-kaart en ik surf met Firefox en ik mag al heel blij zijn als ik de 7 uur daarmee haal. Op dit moment zit ik zelfs op 30% na 4 uur schermtijd (al vraag ik me af of de teller niet een keer is gereset). Ik lees van anderen die veel langer meegaan, hoe is dat bij jullie? Die bug die ik eerder noemde (batterijdrop na reboot) is overigens niet meer voorgekomen dus daar ben ik wel blij mee.

Edit: inmiddels haal ik 8 uur schermtijd met mijn tablet. Waarschijnlijk was de hoge helderheid de boosdoener.

[ Voor 12% gewijzigd door Maj-Maj op 05-08-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrifeNL
De stylis werkt maar is niet nodig vind ik
heb hem weg gegeven aan me moeder voor de ipad ;)
Ronin_ schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:11:
[...]

Thx voor de info maar inclusief stylis voor 8€? Damn ... werkt dat trouwens een beetje fatsoenlijk zo een stylis pen op de tab pro 8.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zojuist CyanogenMod 11 geinstalleerd via een link in dit topic middels de RootJunkie Youtube filmpjes. Supersimpel, goed uitgelegd en zo gebeurd.

Nu hopen dat alles lekker blijft draaien, voorlopig voelt het goed om een kaal tabletje te hebben ipv te veel bloatware.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin

Bedankt voor de tip, net zelf binnengekregen. Prima hoesje, pen is een leuke toevoeging maar gebruik hem zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w1ll8m
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 16:03
Ik ben/was zeer blij met de aanschaf van de Pro 8.4. Helaas nu na een week gebruik lijkt het of het touchscreen een eigen leven heeft. Af en toe reageert het scherm niet of er worden vanzelf aanrakingen geregistreerd. Blijkbaar hebben meer mensen er last van op XDA, alleen de oplossing heb ik nog niet gevonden.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

Tablet zonder sleep cover gebruiken.
Touchscreentune
SGS screen booster
Fabrieksinstellingen
Flashen van stock

Geen van bovenstaande acties heeft geholpen.

Zijn er meer mensen met dit probleem of een oplossing?, Zit nu te twijfelen om hem te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Ngangatar schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:03:
Zojuist CyanogenMod 11 geinstalleerd via een link in dit topic middels de RootJunkie Youtube filmpjes. Supersimpel, goed uitgelegd en zo gebeurd.

Nu hopen dat alles lekker blijft draaien, voorlopig voelt het goed om een kaal tabletje te hebben ipv te veel bloatware.
Is met deze methode Knox ook getriggerd? Ben benieuwd naar je ervaringen met cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Cover binnen, prima voor het geld. Ook deze cover blijft helaas niet dichtgeplakt als je de cover sluit maar de stand functie is echt robuust. Het plakplastic.. ach ja mij lukt het nooit om dat bubbel vrij erop te krijgen, krijg het scherm nooit helemaal stofvrij..dus dat gebruik ik niet. De stylus is een lachertje, werkt alleen als je het rubberen topje aangeraakt houdt

Dus een top case voor 8 euro. Alleen jammer dat de cover niet goed afgesloten kan worden en de duurzaamheid zet ik mijn vraagtekens bij.

[ Voor 11% gewijzigd door IngamerX op 05-08-2014 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 17:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Zodat je er, voor minder dan €15 korting t.o.v. de pricewatch, twee weken op mag gaan wachten?

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmatiz
"De verwachte verzenddatum van dit product is 8 augustus 2014" ;) Heb hem zelf vorige week besteld voor € 243,05 inclusief verzendkosten dus dat was goedkoper dan deze iBood. Voor de cover ga ik denk ik toch voor die van Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
mrmatiz schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:06:
"De verwachte verzenddatum van dit product is 8 augustus 2014" ;) Heb hem zelf vorige week besteld voor € 243,05 inclusief verzendkosten dus dat was goedkoper dan deze iBood. Voor de cover ga ik denk ik toch voor die van Amazon.
Dat is denk ik wel de betere keuze ik ben voor die van eBay gegaan omdat ie dunner en lichter is. Maar die van amazon is denk ik meer premium en duurzamer. De kijkhoek is ook enigszins stijl.

En btw vergeet niet dat de nvidia shield half augustus uitkomt. Voor 50 eu extra veel meer mogelijkheden, grafische kracht en ook betere kwaliteit componenten (verwacht ik). Dus voor de mensen die nog een 8 inch willen gaan aanschaffen is dat echt een aanrader. Accuduur is volgens de reviews die er al zijn ook beter dan de tabpro 8.4 bij niet gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Ik heb vandaag deze cover ontvangen ziet er goed uit erg slank via China http://www.eforchina.com/v/77619 met sleep wake up functie
Voor slechts €5,50 gratis verzending 10 dagen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Paperbag24 op 06-08-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:03:

Hoe is het tot nu toe? Want ik ben erover na aan het denken om ook CM11 erop te zetten, maar wat werkt er beter door CM11 en ben je tegen problemen aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:26:
[...]

Hoe is het tot nu toe? Want ik ben erover na aan het denken om ook CM11 erop te zetten, maar wat werkt er beter door CM11 en ben je tegen problemen aangekomen?
Iig is het zeer waarschijnlijk dat je dan geen last meer hebt van lag en je hebt een OS die helemaal clean is zonder enige Samsung apps en een UI die er uit ziet en werkt zoals door Google is bedoeld.

Maar goed ik heb nog geen lag ervaren en ik heb totaal geen problemen met de touchwiz ui van Samsung. Mar cm zou beter moeten draaien op de qualcomm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Mijn ervaringen met CM11 zijn zeer positief. Gewoon supersnelle en stabiele Android zonder teveel poespas. Waar ik bij de originele Samsung rom af en toe nog wel eens een Android crash heb, heb ik er bij de CM11 amper een meegemaakt. Aan de build wordt nog steeds gewerkt, dus elke nacht verschijnt er een nightly update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurt het bij jullie om de batterij van laten we zeggen 10% naar 100% op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 16:17:
Hoelang duurt het bij jullie om de batterij van laten we zeggen 10% naar 100% op te laden?
bij mij vrij lang zo'n 5 a 6 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:26:
[...]

Ik heb even gewacht met mijn ervaringen om echt goed te kunnen testen.

Tot nog toe heb ik 1 keer een reboot moeten doen omdat het device leek te hangen, niets reageerde meer. Dit hoeft niet aan CM11 gelegen te hebben echter.

De batterijduur is prima, beter dan voor het modden. Ik gebruik de tablet zo'n 4 tot 5 uur per dag voor een beetje gaming, surfen, news apps en zeer veel voor Chromecast Netflix, Vevo en Youtube. pas de 3e dag hoef ik hem weer op te laden omdat de tablet dan onder de 15% komt.

Snelheid is hoger dan eerst maar dit is niet heel erg veel sneller maar voldoende om merkbaar te zijn.

Gebruiksgemak is niet eerlijk om iets over te zeggen omdat ik op meerdere apparaten al CM heb draaien en zeer vertrouwd ben met die omgeving. Dus of dat een vooruitgang is voor een standaard gebruiker, dat zal je moeten uitproberen. Ikzelf hou wel van de cleane Android look welke CM bied.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i1378.photobucket.com/albums/ah93/kappa132/Screenshot_2014-08-09-11-32-24_zpsa6572ebd.png

Afbeeldingslocatie: http://i1378.photobucket.com/albums/ah93/kappa132/Screenshot_2014-08-09-11-32-32_zps4b885eaf.png

Dit is mijn batterij. Het lijkt me dat er hier iets aan de hand is als anderen 8 uur screentime halen en ik maar 3,5. Terwijl ik zoveel mogelijk uit heb staan. GPS, automatisch sync etc.. Ook start mijn tablet uit het niets op en dan doet hij dit zeker 4 keer achter elkaar. Klaar om teruggestuurd te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Probeer fifa te unlocken, maar krijg de er melding dat ie geen connectie met de store kan maken. Iemand enig idee hoe ik het aan de praat krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 11:51:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is mijn batterij. Het lijkt me dat er hier iets aan de hand is als anderen 8 uur screentime halen en ik maar 3,5. Terwijl ik zoveel mogelijk uit heb staan. GPS, automatisch sync etc.. Ook start mijn tablet uit het niets op en dan doet hij dit zeker 4 keer achter elkaar. Klaar om teruggestuurd te worden?
Ik merk zelf dat de helderheid van het scherm van enorme invloed is op het batterijgebruik. Ik weet niet hoe helder jouw scherm stond? Hoe dan ook mag dit geen reden zijn om zo'n korte batterijduur te hebben. Mij scheelt het namelijk ong. 2 uur. Die andere problemen ervaar ik ook niet. Misschien helpt een systeemreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shagie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-08 18:52
wat is de nieuwste firmware voor de tab 8.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Uit het aanbiedingen-topic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Hmmbob schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:59:
Uit het aanbiedingen-topic:
[...]
Owel; net zo duur als bij de Mediamarkt vanwege de heffing; 239,--. Toch thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 17:15
Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung TabPro 8.4" (zie screenshot)

De accu was ineens gedropt van 74% naar 44% en hij lijkt nu ook niet verder op te laden dan 44%, waar kan dit op duiden?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uSM5OPY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:23
Dit lijkt me een erg interessant Tablet, alleen heb ik nog wat twijfels over het formaat.
Is de tablet goed te gebruiken om artikelen op te lezen (dus PDF jes van één a4'tje)? En verder wil ik hem nog graag gebruiken om (blad) muziek van te lezen. Geen klavier/gitaar partijen, maar voor een solo intrument. Is de tablet hievoor geschikt of is hij dan eigenlijk net te klein?
Verder lijkt dit formaat me ideaal namelijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Jeroen.Abeelen schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:39:
Ik heb het volgende probleem met mijn Samsung TabPro 8.4" (zie screenshot)

De accu was ineens gedropt van 74% naar 44% en hij lijkt nu ook niet verder op te laden dan 44%, waar kan dit op duiden?

[afbeelding]
Al geprobeerd opnieuw op te starten of te laden terwijl hij uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maj-Maj
Tromp.et schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:52:
Dit lijkt me een erg interessant Tablet, alleen heb ik nog wat twijfels over het formaat.
Is de tablet goed te gebruiken om artikelen op te lezen (dus PDF jes van één a4'tje)? En verder wil ik hem nog graag gebruiken om (blad) muziek van te lezen. Geen klavier/gitaar partijen, maar voor een solo intrument. Is de tablet hievoor geschikt of is hij dan eigenlijk net te klein?
Verder lijkt dit formaat me ideaal namelijk... :)
Het beeld is erg scherp dus je kunt prima een heel a4tje lezen over het hele scherm. Je hebt dan alleen wel vrij kleine lettertjes. Het zal er dus ook vanaf hangen hoe dicht je de tablet voor je hebt staan tijdens het spelen. Misschien kun je er een in de winkel uitproberen, dan kun je meteen het formaat bekijken.

• Arnout
nu 3 weken in gebruik. Paar problemen die ik ondervind (ik draai de stock 4.4.2 Touchwiz):

- helderheid automatisch werkt niet zo goed; overdag te donker.
- te aanraakgevoelig, of eigenlijk meer: hij registreert heel graag dat je iets selecteert, vooral in lijsten scrollen (gmail) zwaar irritant (lukt niet goed), daarnaast ook vaak ineens zoomen terwijl je maar één vinger gebruikt (ws. 'double-tap' geregistreerd).
- en inderdaad het ruisprobleem; maar dit is niet echt vervelend te noemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Arnout op 14-08-2014 14:27 ]

Verwijderd

Voor iedereen die het probleem heeft met de batterij die maar tot 70% of wat op laadt heb ik een tijdelijke oplossing. Als je de tablet opnieuw opstart in recovery modus (volume omhoog ingedrukt houden tijdens het opstarten van de tablet) kun je hier je cache leeggooien (dit is een andere cache dan die van je systeeminstellingen). Reboot het systeem dan en als het goed is gaat hij nu door met opladen. Dit lost het probleem voor mij voor enkele dagen op, totdat het weer terug komt.

Weet iemand of CM11 dit probleem ook heeft?

En ik had tevens als tweede vraag of dat iemand hier in Nederland al via de OTA update of Kies zijn versie heeft kunnen updaten? Ik zit nog steeds op NB1, maar in Amerika zijn ze al bij de G beland, ik krijg zelf geen nieuwe updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 12:02
Moet je om de Cyanogenmod te installeren je apparaat geroot hebben?

Edit: Laat maar, ik heb het antwoord al, en ik draai het inmiddels ook :)

[ Voor 36% gewijzigd door webgangster op 16-08-2014 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:53
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 17:30:
Voor iedereen die het probleem heeft met de batterij die maar tot 70% of wat op laadt heb ik een tijdelijke oplossing.
ik heb dit probleem ook regelmatig...gewoon tablet even uitzetten en dan opladen lost het probleem op....maar is maar tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 12:02
Zijn er meer mensen die hun screen niet kunnen casten naar de Chromecast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn vorige tab 2 had ik een connector waarmee ik de foto's van mijn sd kaart van mijn camera rechtstreeks kon overzetten naar mijn tablet. Voor de pro 8.4 wordt op Internet ook een connector aangeboden hiervoor. Ik heb deze gekocht het is de LDNIO model DL S501. Als ik deze aansluit op de tabpro geeft die de melding usb connector aangesloten. Als ik de sd kaart van mijn fototoestel invoer kan ik de fotobestanden niet vinden laat staan overzetten naar mijn tablet. Iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
webgangster schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 16:37:
Zijn er meer mensen die hun screen niet kunnen casten naar de Chromecast?
Het scherm mirroren naar de chromecast wordt maar bij enkele apparaten ondersteund, de tab pro 8.4 hoort daar niet bij.
(Zie deze link voor een lijst met ondersteunde apparaten: https://support.google.com/chromecast/answer/6059461?hl=en)

Overigens loop ik bij normaal chromecast gebruik (voornamelijk met YouTube) ook nog wel eens tegen wat problemen aan. De systemui wil er nog wel eens mee stoppen wanneer ik iets probeer te casten, waardoor de tablet weer opnieuw opgestart moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Heeft iemand nog een gouden tip voor een bumper case (lees: dik en kids-proof) voor de TabPro 8.4"?

Ik ben aan het googlen, maar een echte kindvriendelijke case ben ik nog niet tegen gekomen...
Sponz schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:52:
[...]

Ik bestelde deze:
http://www.ebay.com/itm/S...ageName=ADME:L:OU:NL:3160

Weet alleen niet dat of dat dik genoeg is om stuiters op te vangen. Voor mij is het voor een beter houvast.
Die lijkt me vrij dun inderdaad...

[ Voor 52% gewijzigd door Hmmbob op 03-09-2014 21:31 ]

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Hmmbob schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:29:
Heeft iemand nog een gouden tip voor een bumper case (lees: dik en kids-proof) voor de TabPro 8.4"?

Ik ben aan het googlen, maar een echte kindvriendelijke case ben ik nog niet tegen gekomen...

[...]

Die lijkt me vrij dun inderdaad...
Ik heb zelf deze:
http://www.amazon.com/Poe...tic+graphgrip+tab+pro+8.4

Ik vind hem niet echt mooi, maar voor het geld ben ik er tevreden mee. Helaas (gelukkig) heb ik hem nog niet laten vallen, maar ik denk dat een val van de bank of van tafel geen probleem moet zijn.

Als je echt iets goeds wil en een groter budget hebt, kun je altijd nog naar deze kijken:
http://www.amazon.com/Ott...oidcentral00-20&m1k=vb_ac
(ook via nederlandse webwinkels te krijgen: http://tweakers.net/produ...amsung-galaxy-tab-pro-84/)

Ik heb hem zelf niet, maar mijn zwager gebruikt eenzelfde otterbox defender voor zijn iPad mini en is hier erg tevreden mee. Vallen zijn geen probleem en volgens mij is de voorkant zodanig afgedicht dat het geen probleem zou moeten zijn als de kinderen wat op het scherm morsen (pin me er niet op vast). Het zou wel kunnen dat de ingebouwde screenprotector de gevoeligheid van het scherm wat aantast.

[ Voor 5% gewijzigd door LukasW op 10-09-2014 14:21 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste