alleen het merk al.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:59:
Is die popcorn hour wat?
Voor jou wel, trek je creditcard maarVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:59:
Is die popcorn hour wat?
-
Heeft wel een dongle
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

[ Voor 12% gewijzigd door MisterLBP op 28-02-2014 22:00 ]
Ik zie het nut van media players niet zo in.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik had de eerste, maar dat was niet zo veel goeds
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Als je eeuwige beta tester wil zijn, dan is de popcorn hour jou vriend!
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Dat dusLip schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:00:
Als je eeuwige beta tester wil zijn, dan is de popcorn hour jou vriend!
Man man man.. hij is er ook weerAdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:57:
Nog niet echt de hunt gevolgd vandaag, maar niet veel gemist zo te zien.
Man man man man man, zit jij hier nu al de hele dag??
Oh een half om half horloge, heb ik nou een leer of een metaal polsbandje?
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
10 over 10 alweer?
De hunt zit er al bijna weer op.
beide, zit er niet uit dusLip schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:02:
Oh een half om half horloge, heb ik nou een leer of een metaal polsbandje?
Man man man, ik zit hier al de hele dag jaAdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:02:
Man man man man man, zit jij hier nu al de hele dag??
Verwijderd
Dus als een popcorn hour niets is, wat is dan iets werkbaars waar ik zowel spul op kan streamen, alsmede mijn Netflix (via proxy US) kan afspelen op een beetje handige manier.
HTPCVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:03:
Dus als een popcorn hour niets is, wat is dan iets werkbaars waar ik zowel spul op kan streamen, alsmede mijn Netflix (via proxy US) kan afspelen op een beetje handige manier.
http://nl.hardware.info/p...timate-pc---februari-2014Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:03:
That should do the job
[ Voor 5% gewijzigd door Lip op 28-02-2014 22:04 ]
Oh ja, jij was diegene die jellybellybeans voor 105 euro kocht!mprkooij schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:03:
[...]
Man man man, ik zit hier al de hele dag jaMaar meer om het leuke ben niet meer opzoek naar een box want ik heb er al één
Dit topic is ook het leukste gedeelte van de hunt imo.
Palmpje?Palm schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:04:
ff biertje pakken
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik heb dit met SSD, werkt geweldig!Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:03:
[BBG] HTPC januari 2013
Jaaa pfff, kreeg bijna een hartverzakking.. Gelukkig is het toch de Box die ik heb besteld!AdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:04:
[...]
Oh ja, jij was diegene die jellybellybeans voor 105 euro kocht!
Dit topic is ook het leukste gedeelte van de hunt imo.
Shhhhh, begin een droge strot te krijgen door dit soort uitspraken.
Heb ik ook net gedaanPalm schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:04:
ff biertje pakken
fristiAdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:05:
[...]
Shhhhh, begin een droge strot te krijgen door dit soort uitspraken.
Hier inmiddels aan de gin&tonic gegaan...
Kan iemand ff die T-shirts kopen?
Snap niet hoe je die zooi weg krijgt maarja, drink smakelijkcoyote1980 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:06:
Hier inmiddels aan de gin&tonic gegaan...
Hertog Jan Grand Prestige
cheers!
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Ach smaak verandertFrozen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:07:
[...]
Snap niet hoe je die zooi weg krijgt maarja, drink smakelijk
Fifty - Fifty?Streup schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:06:
Kan iemand ff die T-shirts kopen?
Ben meer van de v-hals
Time voor vouchers
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Wel net boek. Heb bij de vorige hunt 2 besteld!
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Terwijl we allemaal in de kroeg hadden kunnen hangen op deze vrijdagavond...
Dan had je deze helaas moeten missenStreup schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:09:
Terwijl we allemaal in de kroeg hadden kunnen hangen op deze vrijdagavond...
Morgen is er weer een avond!
morgen is het zaterdaaaaag. jeeeuh
ora et labora
Heeft nog iemand die laatste box te pakken gekregen?
Ik heb m na 5 hunts eindelijk een keer te pakken! Zat in de auto op m'n phone te klikken als een malle maar ik bleef maar bad gateways laden.. Toen ik thuis was na een kwartier nog maar is geklikt en kwam ik er doorheen en kon ik betalen. Zo benieuwd wat kk krijg
Ik heb m na 5 hunts eindelijk een keer te pakken! Zat in de auto op m'n phone te klikken als een malle maar ik bleef maar bad gateways laden.. Toen ik thuis was na een kwartier nog maar is geklikt en kwam ik er doorheen en kon ik betalen. Zo benieuwd wat kk krijg
toettoett
laatste box? komt er geen box meer dan?
LekkerFrozen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:10:
[...]
Dan had je deze helaas moeten missen
[video]
De recentste bedoel ik. Van half 6
toettoett
hoop dat er nog een box komt... anders ga ik slapen...
die frustratie is het eigenlijk niet waard.... maar ik wil er wel een
die frustratie is het eigenlijk niet waard.... maar ik wil er wel een
Damn it's good 2b a Tweaker!
Na een kwartier??Thecola schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:12:
Heeft nog iemand die laatste box te pakken gekregen?
Vaak is die bestelpagina dan allang weer gesloten waardoor je niet meer kunt bestellen.
nog een paar zelfs.... zozo... hoe betrouwbaar is dat ? Anders blijf ik nog wel even wakker!
Fotoboek voucher gekocht

Ik wil Monster HDMI ultra 1.5 kabels met 4d ultima cinema effect met ultra vision premium silver with ultimate hyperspeed lighting 999Mhz/Mbits and 100,2 Gbps beyond lightning speed FTL ,with 4000k highdef extreme resolution cable with 3d 18bit Deep Color, extreme powerbits.gemaakt met echt gecertificeerd en met edel kristal goud,silver and platina en Swarovski elementen en ten slote verguld en gesmeden door elfen bij maanlicht.
Tot 24:00 blijf ik, dan lekekr tukkenspanx schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:14:
nog een paar zelfs.... zozo... hoe betrouwbaar is dat ? Anders blijf ik nog wel even wakker!
Niet
Er zijn nu 4 boxen langs gekomen, vorige hunts waren het een stuk of 6-7.
Komt sowieso nog wel 1 langs.
Komt sowieso nog wel 1 langs.
Had nog iemand geholpen die al 5 kwartier tegen 'u wordt doorgestuurd...' zat te turen. Die had hem te pakken daarnaAdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:14:
[...]
Na een kwartier??
Vaak is die bestelpagina dan allang weer gesloten waardoor je niet meer kunt bestellen.
Triplepack?nFo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:15:
Ik wil Monster HDMI ultra 1.5 kabels met 4d ultima cinema effect met ultra vision premium silver with ultimate hyperspeed lighting 999Mhz/Mbits and 100,2 Gbps beyond lightning speed FTL ,with 4000k highdef extreme resolution cable with 3d 18bit Deep Color, extreme powerbits.gemaakt met echt gecertificeerd en met edel kristal goud,silver and platina en Swarovski elementen en ten slote verguld en gesmeden door elfen bij maanlicht.
Man man man man man, waar gaat het heen met de wereld.coyote1980 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:15:
[...]
Had nog iemand geholpen die al 5 kwartier tegen 'u wordt doorgestuurd...' zat te turen. Die had hem te pakken daarna
en word geleverd op 6 maart
ora et labora
4000k bestaat nietnFo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:15:
Werd diegene automatisch doorgestuurd na die 5 kwartier of hebben jullie de pagina ververst?coyote1980 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:15:
[...]
Had nog iemand geholpen die al 5 kwartier tegen 'u wordt doorgestuurd...' zat te turen. Die had hem te pakken daarna
Vorige hunt heb ik 2 uur lang een tab met dezelfde melding open laten staan maar dat mocht niet baten.
Had ik gezien
Naar de kl*ten!AdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:16:
[...]
Man man man man man, waar gaat het heen met de wereld.
O lekkah, wodka jus
Gaat er iemand naar de 1dagskoopjes ibood hunt bbq?
je kan je inschrijven op:
Daniël-1DK.nl: @MdemiC(Bob) stuur een mailtje met je nickname naar info@1dagskoopjes.nl en we zetten je op de uitnodigingen lijst!
Zijn er trouwens meer mensen waar die mobiele site tergend langzaam is??
Hier verschijnt de nieuwe aanbieding bijna een seconde later dan de belletjes van de 1DK site.
Hier verschijnt de nieuwe aanbieding bijna een seconde later dan de belletjes van de 1DK site.
Ik kom alleen als het halal isFrozen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:18:
Gaat er iemand naar de 1dagskoopjes ibood hunt bbq?
[...]
Hier ook.AdmiralSnipe schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:19:
Zijn er trouwens meer mensen waar die mobiele site tergend langzaam is??
Liever met 4x2TB
Oh poep die zag ik aankomen...
Daar was toch ook nog een sequel van?
Die bewaren we voor morgen.
Als we wat meer van deze tijd willen hebben we ook dit
Zuigt uitsluitend pauperstof?marviins schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:25:
Pauperstofzuiger..
Damn hoeveel van die bonnen hebben ze wel niet.
Niet
Niemand koopt ze dus dan houden ze steeds maar bonnen over
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Wie koopt die zooi überhaupt?
zijn er nog boxen trouwens? Of heb ik iets gemist
4 dat is heet antwoord want:Radjesh schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:27:
Damn hoeveel van die bonnen hebben ze wel niet.
http://hermanussen.eu/WordPress/?p=22
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!