Oplossing : eerst de stofzuigrobot er over heen en daarna de dweilrobot.Senui schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:07:
[...]
Ja ik had een tijdje terug wat gelezen over die robot dweiler. Hoort het inderdaad droog achter te laten, maar uit reviews blijkt dat ie dat niet altijd even netjes doet. Volgens mij hoor je van tevoren gestofzuigd te hebben ofzo
Maar zo'n dweilrobot is echt iets wat ik normaal niet zou kopen, maar als ik het kreeg toch zou gebruiken
pff k heb nu elke dag een artikel opgestuurd gekregen. van maandag tot nu. dus dat wordt met de auto naar het postkantoor om alles in 1 rits op te halen.
hoezo alles ineens versturen
hoezo alles ineens versturen

[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 13-03-2014 15:50 ]
Anoniem: 404669
Daar kan ik niet echt een goed antwoord op geven.mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:31:
[...]
Nou rest mij nog een vraag, de geluidskwaliteit
Op schaal van 1 tot 10?
Van mij mocht de bas wel wat lager maar ik heb het alleen vanaf mijn mobieltje getest dus daar kan het ook aan liggen.
Los van dat ben ik geen audiofiel dus tja. Heb je hier iets aan?
Damn de volgende keer stuur ik mn doos ook terugRaaa010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:02:
[...]
ja ik had haast ik moest weg,,
iedergeval een
Mio Moov m616 LM Nieuw
IRobot Scooba Doos was open maar was gewoon nieuw
Denon AH-C301
Samsung Galaxy S2 Refurb
2 Playbooks Refurb
Olight Warrior M22
Cindrella Kussen's
Replay Horloge type Thunderbird
Wii Spel
2 Geheugen sticks 2GB
Philips oplaadbare batterijen inclusief lader
en de greybusters toetsenbord
Ik heb in elk geval net te horen gekregen dat er helaas geen 7 ipads uit mijn doos gevallen zijn, alles dat erin hoorde zat erin. Achja, niet zo erg.
Waarom zat er dan nog 1 kg verschil tussen wat jij hebt gewogen en wat PostNL had gewogen?mark-k schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:49:
[...]
Ik heb in elk geval net te horen gekregen dat er helaas geen 7 ipads uit mijn doos gevallen zijn, alles dat erin hoorde zat erin. Achja, niet zo erg.
Geen idee, zal wel aan de weegschaal gelegen hebben dan. Ik vind t ook gek maar ze zeggen dat alles erin zat dus het zal wel.Senui schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:56:
[...]
Waarom zat er dan nog 1 kg verschil tussen wat jij hebt gewogen en wat PostNL had gewogen?
Top Service van iBood:
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben de specifieke Audyssey kabel meegestuurd behorende bij uw bestelling. Wij hopen dat hiermee het prrobleem is opgelost.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Hopen dat ik morgen die kabel in huis heb
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben de specifieke Audyssey kabel meegestuurd behorende bij uw bestelling. Wij hopen dat hiermee het prrobleem is opgelost.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Hopen dat ik morgen die kabel in huis heb
Mijn bestelde tv en pannenset met een week uitgesteld. Terwijl die pannenset wel voorkwam in een box. Heel vreemd
Pannen annuleren en kopen van degene die ze in de box hadBusmuiZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:34:
Mijn bestelde tv en pannenset met een week uitgesteld. Terwijl die pannenset wel voorkwam in een box. Heel vreemd
Grr..
Kussens uitgesteld tot eind deze maand...
Beste Harmpie21,
Op 27-02-2014 heb je de Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack Anti-Allergeen met luxe Katoenen Tijk bij iBOOD besteld.
Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 31-03-2014.
Zodra de order verstuurd is zul je een verzendbevestiging krijgen met daarin de track & trace gegevens om de zending te volgen.
Indien je jouw bestelling wilt annuleren dan kun je dit doen in de 'mijn iBOOD' sectie op de website. Onze excuses voor het ontstane ongemak en de vertraging.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen via het contactformulier op de iBOOD website.
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Ben namelijk erg benieuwd hoe deze liggen... Eerst altijd IKEA kussens gebruikt maar liggen niet echt..
Beste Harmpie21,
Op 27-02-2014 heb je de Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack Anti-Allergeen met luxe Katoenen Tijk bij iBOOD besteld.
Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 31-03-2014.
Zodra de order verstuurd is zul je een verzendbevestiging krijgen met daarin de track & trace gegevens om de zending te volgen.
Indien je jouw bestelling wilt annuleren dan kun je dit doen in de 'mijn iBOOD' sectie op de website. Onze excuses voor het ontstane ongemak en de vertraging.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen via het contactformulier op de iBOOD website.
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Ben namelijk erg benieuwd hoe deze liggen... Eerst altijd IKEA kussens gebruikt maar liggen niet echt..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Had de "6-delige pannenset van Royalty Line Switzerland" besteld.mark-k schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:02:
[...]
Pannen annuleren en kopen van degene die ze in de box hadWelke pannen zijn het (had er ook in mijn box haha).
Ah jammer, die heb ik niet voor je .BusmuiZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:44:
[...]
Had de "6-delige pannenset van Royalty Line Switzerland" besteld.
Lekkere kussens! Moeite wel waard iig, voor de prijs dan. Ik lig er elke nacht prima op.BaZnGaNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:05:
Grr..
Beste Harmpie21,
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ik had ze ook besteld maar geannuleerd om dat ze in me box zaten 
BaZnGaNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:05:
Grr..
Beste Harmpie21,
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Ik wilde de hele tijd de inhoud van mijn box er nog op zetten dus nu toch maar even doen:
Mio Moov M616 LM 100,-
playbook 75,-
sylvania 720p cam ??
BenO a3 ipad dock 400,- (waarom geen lighting
)
Geuss horloge 200,-
pannenset van 3 pannen ??
1 pan ??
dekbedovertrek 30,-
ferrici portomonee/tas 85,-
tomtom iphone 4 dock
16gb usb stick
2gb roze usb
armani polo maat m
villeroy & boch wijn glazen 6x
WII spel
een of andere makeup iets op internet 50,-
Android stick
hopen dat ik alles heb...
Geen verkeerde box denk ik zo
Mio Moov M616 LM 100,-
playbook 75,-
sylvania 720p cam ??
BenO a3 ipad dock 400,- (waarom geen lighting
Geuss horloge 200,-
pannenset van 3 pannen ??
1 pan ??
dekbedovertrek 30,-
ferrici portomonee/tas 85,-
tomtom iphone 4 dock
16gb usb stick
2gb roze usb
armani polo maat m
villeroy & boch wijn glazen 6x
WII spel
een of andere makeup iets op internet 50,-
Android stick
hopen dat ik alles heb...
Geen verkeerde box denk ik zo
[ Voor 12% gewijzigd door davevogel0 op 14-03-2014 16:34 ]
Anoniem: 584327
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. De Asus transformer tab tf300t die in mijn box zat bleek kapot te zijn. Ik heb hem dus opgestuurd, maar iBood vindt geen probleem na de tablet uitvoerig te testen. Nou hebben ze mij de keuze gegeven:
- Of ik krijg de Asus terug
- Of ik krijg een Nexus 4
- Of ik mag mijn box terugsturen (wat ik niet ga doen)
Ik heb zelf nog een Samsung Galaxy S3, die mij prima bevalt..
Wie kan mij advies geven?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 584327 op 14-03-2014 17:37 ]
@Kwelder
Wat bedoel je met kapot? Als ie getest is en hij blijkt het te doen zou het toch aannemelijk zijn dat ie niet defect is?
Btw, ik dacht dat iBOOD altijd onderzoekskosten in rekening brengt als er ten onrechte een product retour wordt gedaan om onderzocht te worden? Heb jij daar nog iets van te horen gekregen?
Als ie het gewoon doet zou ik sowieso voor de Asus gaan.
Wat bedoel je met kapot? Als ie getest is en hij blijkt het te doen zou het toch aannemelijk zijn dat ie niet defect is?
Btw, ik dacht dat iBOOD altijd onderzoekskosten in rekening brengt als er ten onrechte een product retour wordt gedaan om onderzocht te worden? Heb jij daar nog iets van te horen gekregen?
Als ik dit zie zou ik voor de nexus 4 gaan.Anoniem: 584327 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:34:
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. De Asus transformer tab tf300t die in mijn box zat bleek kapot te zijn. Ik heb hem dus opgestuurd, maar iBood vindt geen probleem na de tablet uitvoerig te testen. Nou hebben ze mij de keuze gegeven:
Ik zou voor de nexus4 gaan, geweldig toestel. Zeker omdat je problemen had met je Asus en je die onveranderd terugkrijgt.
Anoniem: 584327
Nou, zodra ik een spel ging doen of een app startte, dan reageerde het scherm rechts bovenin niet. En ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Een nexus 4 is leuk voor de doorverkoop, maar die tablet kan ik zelf nog wel houden..Senui schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:49:
@Kwelder
Ben benieuwd of ik vandaag mijn Audyssey stekker geleverd krijg door iBood 
In de mail stond dat ze hem aanstaande vrijdag (gister dus) zouden meegeven aan de koerier.
Heb echter geen T&T code.
In de mail stond dat ze hem aanstaande vrijdag (gister dus) zouden meegeven aan de koerier.
Heb echter geen T&T code.
Zojuist telefonisch contact gehad met een aardige vrouw van iBood. 1 van de pruducten uit de iBood box, de KlikAanKlikUit AC2-300R, wil namelijk niet synchroniseren. Helaas kon dit product alleen niet voor garantie komen, dus moest de gehele doos terug of een couponcode van € 10,00. Dus ik heb voor het laatste gekozen, aangezien ik dus al een paar producten heb verkocht / weggeven. Hebben jullie deze ervaring ook zo?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Mijn vorige aftersales was prima. Messenset waarvan 1 blad binnen 2 weken afbrak en wegschoot. Binnen 5 dagen had ik een nieuw mes via de post!
Bij mij huidige box (box open en enige product van waarde een WiFi defect) mocht ik mijn box terugsturen, maar konden ze me niet garanderen dat ze een nieuwe box toe zouden sturen. Dat zou dan wel erg balen zijn!
Bij mij huidige box (box open en enige product van waarde een WiFi defect) mocht ik mijn box terugsturen, maar konden ze me niet garanderen dat ze een nieuwe box toe zouden sturen. Dat zou dan wel erg balen zijn!
Signature
Anoniem: 483276
Nexus 4 kiezen, verkopen en dan alsnog de gewenste tablet kopen? Heb je ook een grotere keuze.Anoniem: 584327 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:47:
[...]
Nou, zodra ik een spel ging doen of een app startte, dan reageerde het scherm rechts bovenin niet. En ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Een nexus 4 is leuk voor de doorverkoop, maar die tablet kan ik zelf nog wel houden..
Mijn denon ah-d401 is uitgesteld kwa levering, wel vreemd gezien hij bij verschillende in de box zat.
Iemand die hem voor 55 euro incl verzenden (zelfde prijs als ibood) kwijt wil?
Iemand die hem voor 55 euro incl verzenden (zelfde prijs als ibood) kwijt wil?
[ Voor 7% gewijzigd door Monkeyk2010 op 17-03-2014 19:47 ]
Al gekeken bij centraal aanbiedingen topic? Dit werd namelijk gepost door iemand: http://www.redcoon.nl/B45...Ear_Hoofdband?refId=tweak
Thanks, ik wacht even de definitieve datum af anders ga ik hem daar bestellen.
Zo, afgelopen weekeind zijn mijn beeldschermen ook geleverd 

[ Voor 3% gewijzigd door Mattie112 op 18-03-2014 08:28 ]
Deze ruimte is te huur!
das een leuke setupMattie112 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:28:
Zo, afgelopen weekeind zijn mijn beeldschermen ook geleverd
[afbeelding]
Je ziet toch ook maar 1 gele smiley met dat witte vlak erinWaah schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:34:
[...]
das een leuke setupalleen nog ff je wallpaper aanpassen dat er echt maar 1 gele smiley inzit
haha, ja ik moet nog even opzoek naar een mooie dual-screen wallpaper
Deze ruimte is te huur!
Nieuwe Box wordt voorbereid voor zending! Spannend, morgen weer op de postbode wachten! Ben door m'n rug gegaan, dus ben iig wel thuis, al denk ik niet dat ik de doos de trap op krijg
(nieuwe box omdat mn vorige doos open was en hetgeen wat geleverd was al eerder was teruggestuurd met defect). Gewicht staat nu op 3000 gram, maar gezien de formaten er ook nog niet bij staan, zal dit ook wel niet kloppen!
Signature
Ook handig, ik keek net op mijn CC, tweemaal het bedrag van een box afgeschreven, maar gene bestelling te vinden in het systeem. Nu mag ik er dus zelf achteraan om het geld terug te halen >,<
3kg is wel erg weinig ja, ondertussen de doos al ontvangen?mouzetc schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:05:
Nieuwe Box wordt voorbereid voor zending! Spannend, morgen weer op de postbode wachten! Ben door m'n rug gegaan, dus ben iig wel thuis, al denk ik niet dat ik de doos de trap op krijg(nieuwe box omdat mn vorige doos open was en hetgeen wat geleverd was al eerder was teruggestuurd met defect). Gewicht staat nu op 3000 gram, maar gezien de formaten er ook nog niet bij staan, zal dit ook wel niet kloppen!
succes. ik bestelde een box tijdens de hunt, kreeg bevestiging voor een wandsteun. zelf moeten annuleren, vervolgens kreeg ik het verkeerde bedrag terug gestort (bedrag vd wandsteun ipv bedrag van de box). nu bijna een maand later nog niet oké.Zingo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:40:
Ook handig, ik keek net op mijn CC, tweemaal het bedrag van een box afgeschreven, maar gene bestelling te vinden in het systeem. Nu mag ik er dus zelf achteraan om het geld terug te halen >,<
Mijn HK AVR 270 is ook binnen! Wat een beest vergeleken met mijn 8 jaar oude AVR130!
| Losing my religion |
Volgens mij is er een soort minihunt aangekondigd. De home and living hunt?
Anoniem: 483276
Dat was de vorige Hunt in feite ook al.
wat een rommel was dat. Dus die ga ik niet volgen. XD
Home en living hunt was de vorige keer nog erger dan de normale hunt... verwacht er maar niet te veel van, dan kan het ook niet tegenvallen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!