Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Om nou te zeggen: mijn vriendin past in een doos... Dat is ook weer zo wat.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Hoorde ik dat nou goed? "... van eh.. de..non.."?
Ben bang dat ik nu iedere keer als ik iets van denon zie aan de non ga denken.
Net als dat ik bij iedere defensie reclame aan "de fancy" moet denken. Ik ga hulp zoeken.
Ik vind het nogal tegenvallen voor die honderd euro.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik kan niet zeggen dat ik het jammer vindt dat ik geen Ibood-doos heb kunnen bemachtingen.
Ziet ernaar uit dat de kwaliteit van de dozen achteruit is gegaan.
LOL kende het merk niet dus tsja... Had gekund toch? De Fancy was vroeger een leuk blad trouwensjjtweaked schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:33:
[...]
Hoorde ik dat nou goed? "... van eh.. de..non.."?
Ben bang dat ik nu iedere keer als ik iets van denon zie aan de non ga denken.
Net als dat ik bij iedere defensie reclame aan "de fancy" moet denken. Ik ga hulp zoeken.

Ik heb inderdaad wel betere boxen voorbij zien komen, maar hey: ik heb er tenminste eentjepven schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:46:
[...]
Ik vind het nogal tegenvallen voor die honderd euro.

Al zo vaak geprobeerd, dus sowieso blij dat het eindelijk ns lukte en van te voren zoveel lol om bij alles te roepen "misschien zit het wel in de box"

En wie weet, volgende keer beter???
Dus toch twee boxen op een adres, jij woont toch bij die andere hunt manKoala433 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 19:40:
[...]
LOL kende het merk niet dus tsja... Had gekund toch? De Fancy was vroeger een leuk blad trouwens

- Refurbished BlackBerry Playbook 64GB
- Multi Colou LED Candles (easy life solutions
- Easy Folder
- Twee mokken
- Binnen kerstverlichting
- 4 AA heroplaadbare batterijen
- 30 AAA batterijen
- Twee Philips spaarlampen
- Verbatin LED lamp
- Hydra life geurtje
- Refurbished HTC Titan 16GB (zeer gehavende doos)
- Twee Villeroy & Boch Savoy wijnglazen
- Slazenger voetbal
- Polo Ralph Lauren trui
- Drie keer een EMTEC 2GB USB stick
- EU plug
- USB -> micro-USB verloopkabeltje

Nope, thuis laten bezorgen, maar het unboxen mag natuurlijk wel op een adresWietsee. schreef op zondag 09 maart 2014 @ 20:36:
[...]
Dus toch twee boxen op een adres, jij woont toch bij die andere hunt man?

*AU*, die smiley is daar wel op zijn plek... Ga je hem terugsturen?Zerfox schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:20:
Na lang wachten heb ik ook eindelijk mijn doos kunnen openen.
Binnen de laatste 10 unboxings zitten wel een aantal dozen die gecombineerd nog niet eens fatsoenlijk te noemen zijn zegcoyote1980 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:55:
[...]
*AU*, die smiley is daar wel op zijn plek... Ga je hem terugsturen?

En ik in t begin maar zeuren over de mijne

Ik was ook niet geheel tevreden over mijn box. Ik denk dat bij eerdere hunts, gemiddeld gezien, de boxen ook beter waren. Ook nu zijn er betere boxen in vergelijking met die van mij, maar er zijn toch ook wel erg veel beroerde boxen dit keer, dus mag ik niet klagen. Waarschijnlijk gaan die slechte boxen allemaal terug en zien we die de volgende hunt dus weer terugmark-k schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:06:
[...]
Binnen de laatste 10 unboxings zitten wel een aantal dozen die gecombineerd nog niet eens fatsoenlijk te noemen zijn zeg![]()
En ik in t begin maar zeuren over de mijne

Mijn box: [video]http://www.youtube.com/watch?v=9vBuxmRnZ14"]YouTube: iBOOD box unboxing - iBOOD Hunt februari 2014[/video]
Yepcoyote1980 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:55:
[...]
*AU*, die smiley is daar wel op zijn plek... Ga je hem terugsturen?

Anoniem: 584327
Vibe optisound tv6d
Asus transformer pad tf300t (refurb)
Blackberry playbook (refurb)
Iconbit xds73d
Icewatch
Een polaroid zonnebril
6 sd kaartjes
Android tv dongle
Parajumpers jas (duur!

Een aantal EU stekkers.
Veel refurbished dingen, maar ben wel blij met de Asus! Leuk dingetje!
Al met al ben ik blij met de doos, een nieuwwaarde van rond de 1000 euro, ik krijg het er alleen nooit voor terug

Ja net zoals die gozer die 2x een playbook had maar geen eu stekker xDdutchgio schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:40:
En meerdere EU stekkers.
Gestrooid met producten en in 1 doos gegooid..
Zie ik daar nou een lerares Engels in die tweede box?
PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats
Ja niet dus. Ik verkoop mijn box maar als geheel met wat spul van een vorige die ik nog had maar niet gebruiktereinders00 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 22:13:
[...]
Waarschijnlijk gaan die slechte boxen allemaal terug en zien we die de volgende hunt dus weer terug.

*plus nu hoop ik van mijn Greybusters toetsenborden af te komen

[Voor 6% gewijzigd door Frolow op 10-03-2014 00:17]

[Voor 4% gewijzigd door Shamalamadindon op 10-03-2014 00:38]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Tenzij ze ander werk doet dan ze mij verteld: neeJeepXJ89 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 23:21:
[...]
Zie ik daar nou een lerares Engels in die tweede box?

... De messen passen helemaal niet in het blok! (gaten te klein gemaakt)
Wat knullig! Ik kan me voorstellen dat ze geen verzendkosten rekenden, ik moet ze eerst even verder uitzagen, dit ziet er niet uit

(oud en nieuw).
Voor €399,- is het echt een waanzinnig fijne televisie (Panasonic TX-L42E6E).
Pannen en bestek kon ik wel gebruiken dus dat valt voor mij wel mee.
Refubished BlackBerry Playbook 64GB
Fissler classic 28cm pan
Fissler classic 20cm pan
Rösle keukenschaar
Witte Ralph Lauren M hoodie
IP-camera EyeCam van Storage Options
Barnes & Noble Nook e-reader
Oyama Universal Charging Pack
Sola 44-delig bestek set
Philips SpotOn lampje
Afmeting (lxbxh):655x300x460
Gewicht (gr.):8200
Volume:90390

Ja, 6 van 8 GB. Geen idee wat ik er allemaal mee moet. Die EU stekkers heb ik BTW wel nodig! Bij mijn Asus en mijn BB zit alleen maar een Engelse stekker..
Met verschillende problemen de de Playbook, probeer eens een hard reset (alle 4 de knoppen tegelijk indrukken gedurende een aantal seconden). Dit doet soms wonderen. Bij mijn Playbook deed de aan-/uitknop het niet, maar na hard reset werkt alles perfect.Senui schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:11:
- Van één van de BlackBerry Playbooks komt geen geluid uit de speaker, alleen via koptelefoon. Terwijl op de checklist aangevinkt staat dat de speakers het doen.
Beetje late reactie, maar toch...

[Voor 17% gewijzigd door Senui op 10-03-2014 19:50]
Werken horloges zo tegenwoordig?Senui schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:49:
Goed nieuws, het horloge waarvan ik dacht dat de draaiknop stuk was bleek niet stuk te zijn. Ik was vergeten het veiligheidspinnetje eruit te trekkenKostte me een bezoek bij de juwelierszaak om erachter te komen..
marco_sire@hotmail.com
Wist ik eerst dus ook niet

http://youtu.be/9LU-fZBWgQ4
http://youtu.be/8nOnHvC3kzk
http://youtu.be/ye83Xkf8mak
http://youtu.be/IsMxV6d3rSw
En wat is de waarde van n?mark-k schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:00:
Ik werd vandaag door ibood benaderd omdat ik aangegeven had dat het gewicht n kilo lager lag dan bij postNL, krijg binnenkort te horen of er iets mist.

Zo. Die mogen wel eens een clean desk policy instellen. Wat een kleautezooi.Yorick87 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:00:
Voor iedereen die geïnteresseerd is in de gang van zaken bij iBood/ CE repair, hierbij de video's die op de SD kaart van de dashcam uit mijn box stonden! Niet interessant verder, wel érg slordig.
http://youtu.be/9LU-fZBWgQ4
http://youtu.be/8nOnHvC3kzk
http://youtu.be/ye83Xkf8mak
http://youtu.be/IsMxV6d3rSw
OP het eerste filmpje zie je een factuur/bon liggen met bovenin CE Repair oid.
No wonder dat er kapotte zooi in boxen zit.

Wacht al 5 dagen.
nou bij mij is alles binnen 2 dagen geregeld mij hoor je niet klagen top service zelfs mij is beloofd dat ik uiterlijk volgende week dinsdag me geld retour heb voor het retour sturen van mijn boxmprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:36:
Met email's beantwoorden zijn ze niet zo snel![]()
Wacht al 5 dagen.
Hebben ze nog gezegd waarom je box zo leeg was?Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:36:
![]()
![]()
![]()
Word net gebeld door Ibood, ze hebben mijn retour gekregen ik kreeg 2 keuzes of geld terug of een nieuwe samen gestelde box
![]()
![]()
![]()
![]()
hij hoorde 23 kilo te zijn Ongeveer als het 16 kilo in zat dan was t veel , maar nee maar ze hebben waarschijnlijk een foutje gemaakt en alle echt kapotte zooi in 1 doos gedaan wat weg moest , maar toch verstuurdSenui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:40:
[...]
Hebben ze nog gezegd waarom je box zo leeg was?

Oh ze waren ook nog eens kapotRaaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:41:
[...]
hij hoorde 23 kilo te zijn Ongeveer als het 16 kilo in zat dan was t veel , maar nee maar ze hebben waarschijnlijk een foutje gemaakt en alle echt kapotte zooi in 1 doos gedaan wat weg moest , maar toch verstuurd![]()

Kreeg vanochtend een reactie van iBOOD vanwege een vermiste router en een defect Playbook. Hun opties: 20 euro terug of hele box retour doen

Ze hebben trouwens wel snel gereageerd; binnen één werkdag

[Voor 4% gewijzigd door Senui op 11-03-2014 14:06]
klopt paar hunt's terug ging alles iets soepeler maar ik heb niks te klagen alles binnen 2 dagen geregeld als het goed is komt morgen die nieuwe box al binnenSenui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:44:
[...]
Oh ze waren ook nog eens kapot![]()
Kreeg vanochtend een reactie van iBOOD vanwege een vermiste router en een defect Playbook. Hun opties: 20 euro terug of hele box retour doenVorige keer dat ik kapotte spullen in mijn box vond werden die keurig vervangen door andere producten die niet kapot waren. Heb ze daar nu ook een bericht over gestuurd.

Dat is zeker goed geregeld. Je kan wel verwachten dat er goed spul in gaat zittenRaaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:50:
[...]
klopt paar hunt's terug ging alles iets soepeler maar ik heb niks te klagen alles binnen 2 dagen geregeld als het goed is komt morgen die nieuwe box al binnen

ik ga niet te veel hopen, had ik vorige keer ook gedaan toen was het echt meukSenui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Dat is zeker goed geregeld. Je kan wel verwachten dat er goed spul in gaat zitten

zoek anders even op ebay of marktplaats voor zo'n adaptermprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:19:
Ik hoop wel dat iBood nog een adapter voor mijn Adyssey Speaker wil versturen aangezien die er niet bijzat en ik die bij Adyssey kan bestellen voor 60 dollar
Dat heb ik natuurlijk al gedaanRaaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:27:
[...]
zoek anders even op ebay of marktplaats voor zo'n adapter

Echter geen resultaat.
wat voor adapter heb je nodig , misschien kan ik je helpenmprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:30:
[...]
Dat heb ik natuurlijk al gedaan![]()
Echter geen resultaat.

Ben echter al 2 dagen aan het zoeken maar geen resultaat.
[Voor 21% gewijzigd door mprkooij op 11-03-2014 14:34]
hoeveel volt en dergelijke ?mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:34:
Dit is de ingang voor het stroomsnoer. Een 6 pin din.
Note: 220 V world version includes UK and European electrical plugs
Ik ga er dus vanuit dat het 220volt moet zijn.
http://www.wwstereo.com/_...d_iPad_Devices-Manual.pdf
http://www.ebay.nl/itm/12...02AB1-5-S33-/140890491495mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:42:
In het boekje staat dit als enige:

Ik denk dat alle goeie shit al op is, blijkbaar hadden ze alleen nog defecte producten.Senui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Dat is zeker goed geregeld. Je kan wel verwachten dat er goed spul in gaat zitten
bereid je maar voor op een pennenset, onderzetters en een pak a4 papier.

ik zie hem net staan hij weegt nu maar 7000 GramViper® schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:47:
[...]
Ik denk dat alle goeie shit al op is, blijkbaar hadden ze alleen nog defecte producten.
bereid je maar voor op een pennenset, onderzetters en een pak a4 papier.

moet je je oude box retour doen?Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:48:
[...]
ik zie hem net staan hij weegt nu maar 7000 Gramdus we gaan het mee maken
![]()
ja ik zie net op post NL dat mijn nieuwe al ontvangen is en 7000 Gram weegt
mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:42:
In het boekje staat dit als enige:
Hmm wel heel toevallig dat het precies 7 kg is.Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:49:
[...]
ja ik zie net op post NL dat mijn nieuwe al ontvangen is en 7000 Gram weegt

Volgnummer:Senui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:51:
[...]
Hmm wel heel toevallig dat het precies 7 kg is.
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:
1
xx
7000
Tsja je hebt kans op een iPad Mini, XBOX 360 en een Asus Transformer...Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:52:
[...]
Volgnummer:
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:
1
xx
7000

hahahaSenui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:54:
[...]
Tsja je hebt kans op een iPad Mini, XBOX 360 en een Asus Transformer...

Xbox: Gulpener88
Gertjuhjan schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:55:
Of 7 kilo aan sokken.

Ibood vroeg hem terug te sturen. Ze zouden "iets" regelen.
Ze mailen zojuist dat de defecte PC eruit is en er een aantal nieuwe artikelen terug geplaatst zijn.
afwachten. :-)
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

was het de goede die ik je in een DM stuurde ?mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:02:
Heren bedankt voor alle hulp m.b.t. de adapterHeb hem gevonden

Ik heb vorige week een Sony STR-DN1010 van de V&A gehaald. Van het weekend maar eens kijken luisteren hoe die Jamo's klinken.Waah schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:47:
Ze zijn best rap met versturen tot nu toe. Krijg mijn Jamo boxen vandaag al binnennu nog een receiver om ze op aan te sluiten haha.

Yup!Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:02:
[...]
was het de goede die ik je in een DM stuurde ?

nice ^_^ moet me nog verdiepen in receivers ed. maar heeft geen haast. over een maand verhuizen dus dat komt dan wel.svenvv2 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:02:
[...]
Ik heb vorige week een Sony STR-DN1010 van de V&A gehaald. Van het weekend maar eens kijken luisteren hoe die Jamo's klinken.
Schrok wel van het gewicht van de speakerset.... 25400 gram.... Die neem ik niet ff op het fietsje mee!
Anoniem: 404669
Heb je hier iets aan? (de gegevens, niet de adapter zelf want die wil ik niet kwijtmprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:34:
Dit is de ingang voor het stroomsnoer. Een 6 pin din.
[afbeelding]

Bedankt voor uw bericht en melding.
Spijtig om te horen dat u geen stroomkabel heeft ontvangen.
Wij hebben direct navraag gedaan voor u betreffende de stroomkabel. Wij zullen u een nieuwe stroomkabel toesturen. Aanstaande vrijdag zal de kabel worden meegegeven aan onze vervoerder.
Binnen enkele dagen na verzending vanaf ons kantoor, kan u de kabel verwachten.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Heb jij ook een Audyssey Audi Dock Air? Zo ja, hoe bevalt hij?Anoniem: 404669 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:36:
[...]
Heb je hier iets aan? (de gegevens, niet de adapter zelf want die wil ik niet kwijt)
[afbeelding]
[Voor 21% gewijzigd door mprkooij op 11-03-2014 16:01]
Als text;
• Blackberry playbook 64 gb (Gaat dienst doen als aanrecht agenda)
• Breil manta tw0734 horloge (Was al een tijdje naar een horloge aan het kijken en deze staat eigenlijk best goed.)
• Audyssey audio dock air (instellen was ff zoeken maar is best een leuk ding)
• Coby Kyros touch-screen internet tablet mid 1125-4g (Weet nog niet wat ik hier mee ga doen)
• Dior scin nude foundation (Een van de weinige waar mijn vriendin niet allergische voor is)
• Maxelll aaa baterijen 30st. (Altijd handig)
• Wijnglazen (Mooie grote glazen, iets leuks erin een folie eromheen en je hebt 4 leuke cadeautjes

• Everloc wc papierhouder 1 rol
• Everloc wc papierhouder 2/3 rollen
• Everloc handdoekring (Deze werken alledrie met een zuignap. Denk dat ik ze gewoon een keer stiekem bij een verjaardag in de wc van de gastheer/vrouw 'monteer'.

• Verlengkabel koptelefoon (zal best ooit handig zijn maar heb er nu geen nodig)
• Usb-stick (2GB Rose met glimmertjes. Zit al bij het vrouwtje in de handtas

• I-pad cover (Cadeautje voor schoonpa. Hebben zelf geen iPad)
• Quintezz motion light, zonne-energie/bewegingssensor (tja. wat moet je er mee...)
• Lamp hoofdband (Erg fel, best leuk maar nu nog geen nut)
• Hartslag meter (Wordt waarschijnlijk een verjaardagscadeautje voor sportief schoonsbroertje)
Dit was de eerste keer dat ik voor een box ging en dus ook meteen raak!
Qua waarde opgeteld niet verkeerd en ben er erg blij mee. (al had ik stiekem wel op een leuke wificam/nas/smartphone gehoopt. Het is ook nooit genoeg hè?

Volgende keer doe ik in elk geval weer mee!
Ja & bevalt goedmprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:00:
...
Heb jij ook een Audyssey Audi Dock Air? Zo ja, hoe bevalt hij?

Het instellen was ff zoeken maar met wat hulp van Google is dat gelukt.
Stream nu lekker vanaf mijn Android telefoon (met AirAudio uit de playstore) en dat klinkt best goed.
Zou hem zelf nooit gekocht hebben maar ik ben er blij mee en dat was ook meteen heel de reden dat ik uberhaubt een box kocht.
We hebben nu wat leuke speeltjes die we anders niet gekocht zouden hebben maar waar we toch erg blij mee zijn

Liever op 1 adres dan 4 verschillende zal 'ie eerder denken..Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:24:
de bezorger van PostNL is niet blij morgen, er komen morgen 4 pakjes tegelijk binnen 3 van Ibood en 1 van coolblue hij moet behoorlijk gaan sjouwen![]()
![]()
![]()
Hij krijgt per pakket betaald dus dat is juist beter voor hem 4 op 1 adres. (ervan uitgaande dat hij kan leverenRaaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:24:
de bezorger van PostNL is niet blij morgen, er komen morgen 4 pakjes tegelijk binnen 3 van Ibood en 1 van coolblue hij moet behoorlijk gaan sjouwen![]()
![]()
![]()

Nou rest mij nog een vraag, de geluidskwaliteitAnoniem: 404669 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:09:
[...]
Ja & bevalt goed
Het instellen was ff zoeken maar met wat hulp van Google is dat gelukt.
Stream nu lekker vanaf mijn Android telefoon (met AirAudio uit de playstore) en dat klinkt best goed.
Zou hem zelf nooit gekocht hebben maar ik ben er blij mee en dat was ook meteen heel de reden dat ik uberhaubt een box kocht.
We hebben nu wat leuke speeltjes die we anders niet gekocht zouden hebben maar waar we toch erg blij mee zijn

Op schaal van 1 tot 10?

Afmeting (lxbxh):625x450x425
Gewicht (gr.):9280
Volume:119531
Weet iemand of TVs ook via PostNL gaan?
[Voor 6% gewijzigd door Arn0uDz op 12-03-2014 09:51]
echter staat dit nummer helemaal niet in mijn lijst. dus ben benieuwd wat ik nu teruggestort krijg.....

mss ook eens vertellen wat er in zit?Raaa010 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:44:
mijn nieuwe box is echt beter ik gok een waarde van 800 euro

Maar zonder gekheid: dan zal ie toch eerst zijn box moeten ontvangen - en die was nog onderweg

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
ja ik had haast ik moest weg,,
iedergeval een
Mio Moov m616 LM Nieuw
IRobot Scooba Doos was open maar was gewoon nieuw
Denon AH-C301
Samsung Galaxy S2 Refurb
2 Playbooks Refurb
Olight Warrior M22
Cindrella Kussen's
Replay Horloge type Thunderbird
Wii Spel
2 Geheugen sticks 2GB
Philips oplaadbare batterijen inclusief lader
en de greybusters toetsenbord
Huh geen EU plug? Ik zou ze maar weer even mailen om een nieuwe box. Dit kan toch echt niet!Raaa010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:02:
[...]
ja ik had haast ik moest weg,,
iedergeval een
.....
Nee grapje, dit is een best goede box. Die Mio, iRobot en Playbooks maken een hoop goed.

hahah jaa ook de EU plug's maar dat is altijd hehehe ,, alleen die robot dingens die doet wel maar ook weer niet hij zuig t water niet terug opSenui schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:04:
[...]
Huh geen EU plug? Ik zou ze maar weer even mailen om een nieuwe box. Dit kan toch echt niet!
Nee grapje, dit is een best goede box. Die Mio, iRobot en Playbooks maken een hoop goed.

Ja ik had een tijdje terug wat gelezen over die robot dweiler. Hoort het inderdaad droog achter te laten, maar uit reviews blijkt dat ie dat niet altijd even netjes doetRaaa010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:19:
[...]
hahah jaa ook de EU plug's maar dat is altijd hehehe ,, alleen die robot dingens die doet wel maar ook weer niet hij zuig t water niet terug opbel zo wel even naar die fabrikant voor de rest wel geining ding als hij goed werkt dan scheelt het weer dweilen

Maar zo'n dweilrobot is echt iets wat ik normaal niet zou kopen, maar als ik het kreeg toch zou gebruiken

[Voor 8% gewijzigd door Senui op 13-03-2014 13:11]
nou ik heb hem even een tijdje laten draaien terwijl ik zelf weg was ,Senui schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:07:
[...]
Ja ik had een tijdje terug wat gelezen over die robot dweiler. Hoort het inderdaad droog achter te laten, maar uit reviews blijkt dat ie dat niet altijd even netjes doet. Volgens mij hoor je van tevoren gestofzuigd te hebben ofzo
Maar zo'n dweilrobot is echt iets wat ik normaal niet zou kopen, maar als ik het kreeg toch zou gebruiken
het is best een leuk ding zelf zou ik hem nooit kopen

maar hij heeft het toch aardig goed gedaan
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!