Ze zijn best rap met versturen tot nu toe. Krijg mijn Jamo boxen vandaag al binnen
nu nog een receiver om ze op aan te sluiten haha.

Met email's beantwoorden zijn ze niet zo snel
Wacht al 5 dagen.
Wacht al 5 dagen.
nou bij mij is alles binnen 2 dagen geregeld mij hoor je niet klagen top service zelfs mij is beloofd dat ik uiterlijk volgende week dinsdag me geld retour heb voor het retour sturen van mijn boxmprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:36:
Met email's beantwoorden zijn ze niet zo snel![]()
Wacht al 5 dagen.
Hebben ze nog gezegd waarom je box zo leeg was?Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:36:
![]()
![]()
![]()
Word net gebeld door Ibood, ze hebben mijn retour gekregen ik kreeg 2 keuzes of geld terug of een nieuwe samen gestelde box
![]()
![]()
![]()
![]()
hij hoorde 23 kilo te zijn Ongeveer als het 16 kilo in zat dan was t veel , maar nee maar ze hebben waarschijnlijk een foutje gemaakt en alle echt kapotte zooi in 1 doos gedaan wat weg moest , maar toch verstuurdSenui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:40:
[...]
Hebben ze nog gezegd waarom je box zo leeg was?

Oh ze waren ook nog eens kapotRaaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:41:
[...]
hij hoorde 23 kilo te zijn Ongeveer als het 16 kilo in zat dan was t veel , maar nee maar ze hebben waarschijnlijk een foutje gemaakt en alle echt kapotte zooi in 1 doos gedaan wat weg moest , maar toch verstuurd![]()
Kreeg vanochtend een reactie van iBOOD vanwege een vermiste router en een defect Playbook. Hun opties: 20 euro terug of hele box retour doen

Ze hebben trouwens wel snel gereageerd; binnen één werkdag
[ Voor 4% gewijzigd door Senui op 11-03-2014 14:06 ]
klopt paar hunt's terug ging alles iets soepeler maar ik heb niks te klagen alles binnen 2 dagen geregeld als het goed is komt morgen die nieuwe box al binnenSenui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:44:
[...]
Oh ze waren ook nog eens kapot![]()
Kreeg vanochtend een reactie van iBOOD vanwege een vermiste router en een defect Playbook. Hun opties: 20 euro terug of hele box retour doenVorige keer dat ik kapotte spullen in mijn box vond werden die keurig vervangen door andere producten die niet kapot waren. Heb ze daar nu ook een bericht over gestuurd.

Dat is zeker goed geregeld. Je kan wel verwachten dat er goed spul in gaat zittenRaaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:50:
[...]
klopt paar hunt's terug ging alles iets soepeler maar ik heb niks te klagen alles binnen 2 dagen geregeld als het goed is komt morgen die nieuwe box al binnen

ik ga niet te veel hopen, had ik vorige keer ook gedaan toen was het echt meukSenui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Dat is zeker goed geregeld. Je kan wel verwachten dat er goed spul in gaat zitten

Ik hoop wel dat iBood nog een adapter voor mijn Adyssey Speaker wil versturen aangezien die er niet bijzat en ik die bij Adyssey kan bestellen voor 60 dollar
zoek anders even op ebay of marktplaats voor zo'n adaptermprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:19:
Ik hoop wel dat iBood nog een adapter voor mijn Adyssey Speaker wil versturen aangezien die er niet bijzat en ik die bij Adyssey kan bestellen voor 60 dollar
Dat heb ik natuurlijk al gedaanRaaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:27:
[...]
zoek anders even op ebay of marktplaats voor zo'n adapter
Echter geen resultaat.
wat voor adapter heb je nodig , misschien kan ik je helpenmprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:30:
[...]
Dat heb ik natuurlijk al gedaan![]()
Echter geen resultaat.
Dit is de ingang voor het stroomsnoer. Een 6 pin din.
Ben echter al 2 dagen aan het zoeken maar geen resultaat.

[ Voor 21% gewijzigd door mprkooij op 11-03-2014 14:34 ]
hoeveel volt en dergelijke ?mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:34:
In het boekje staat dit als enige:
Note: 220 V world version includes UK and European electrical plugs
Ik ga er dus vanuit dat het 220volt moet zijn.
http://www.wwstereo.com/_...d_iPad_Devices-Manual.pdf
http://www.ebay.nl/itm/12...02AB1-5-S33-/140890491495mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:42:

Ik denk dat alle goeie shit al op is, blijkbaar hadden ze alleen nog defecte producten.Senui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:52:
[...]
Dat is zeker goed geregeld. Je kan wel verwachten dat er goed spul in gaat zitten
bereid je maar voor op een pennenset, onderzetters en een pak a4 papier.
Zojuist in een half uur 4x heen en weer gemailed met iBOOD
Ze vinden dat het missen van een router niet een al te groot gebrek is. Dus ik ben maar voor de 20 euro retour gegaan. Die Playbook probeer ik zelf nog wel te fixen
ik zie hem net staan hij weegt nu maar 7000 GramViper® schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:47:
[...]
Ik denk dat alle goeie shit al op is, blijkbaar hadden ze alleen nog defecte producten.
bereid je maar voor op een pennenset, onderzetters en een pak a4 papier.

moet je je oude box retour doen?Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:48:
[...]
ik zie hem net staan hij weegt nu maar 7000 Gramdus we gaan het mee maken
![]()
ja ik zie net op post NL dat mijn nieuwe al ontvangen is en 7000 Gram weegt
http://www.power-adapters...places-Model-RSE02AB15S33
mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:42:
Hmm wel heel toevallig dat het precies 7 kg is.Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:49:
[...]
ja ik zie net op post NL dat mijn nieuwe al ontvangen is en 7000 Gram weegt
Volgnummer:Senui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:51:
[...]
Hmm wel heel toevallig dat het precies 7 kg is.
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:
1
xx
7000
Tsja je hebt kans op een iPad Mini, XBOX 360 en een Asus Transformer...Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:52:
[...]
Volgnummer:
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:
1
xx
7000

hahahaSenui schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:54:
[...]
Tsja je hebt kans op een iPad Mini, XBOX 360 en een Asus Transformer...

Of 7 kilo aan sokken.
Xbox: Gulpener88
Gertjuhjan schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:55:
Of 7 kilo aan sokken.

Defecte (stokoude) pc in de doos.
Ibood vroeg hem terug te sturen. Ze zouden "iets" regelen.
Ze mailen zojuist dat de defecte PC eruit is en er een aantal nieuwe artikelen terug geplaatst zijn.
afwachten. :-)
Ibood vroeg hem terug te sturen. Ze zouden "iets" regelen.
Ze mailen zojuist dat de defecte PC eruit is en er een aantal nieuwe artikelen terug geplaatst zijn.
afwachten. :-)
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Heren bedankt voor alle hulp m.b.t. de adapter
Heb hem gevonden
was het de goede die ik je in een DM stuurde ?mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:02:
Heren bedankt voor alle hulp m.b.t. de adapterHeb hem gevonden

Ik heb vorige week een Sony STR-DN1010 van de V&A gehaald. Van het weekend maar eens kijken luisteren hoe die Jamo's klinken.Waah schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:47:
Ze zijn best rap met versturen tot nu toe. Krijg mijn Jamo boxen vandaag al binnennu nog een receiver om ze op aan te sluiten haha.
Yup!Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:02:
[...]
was het de goede die ik je in een DM stuurde ?

nice ^_^ moet me nog verdiepen in receivers ed. maar heeft geen haast. over een maand verhuizen dus dat komt dan wel.svenvv2 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:02:
[...]
Ik heb vorige week een Sony STR-DN1010 van de V&A gehaald. Van het weekend maar eens kijken luisteren hoe die Jamo's klinken.
Schrok wel van het gewicht van de speakerset.... 25400 gram.... Die neem ik niet ff op het fietsje mee!
Anoniem: 404669
Heb je hier iets aan? (de gegevens, niet de adapter zelf want die wil ik niet kwijtmprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 14:34:
[afbeelding]

Ik heb zojuist een email van iBood gekregen:
Bedankt voor uw bericht en melding.
Spijtig om te horen dat u geen stroomkabel heeft ontvangen.
Wij hebben direct navraag gedaan voor u betreffende de stroomkabel. Wij zullen u een nieuwe stroomkabel toesturen. Aanstaande vrijdag zal de kabel worden meegegeven aan onze vervoerder.
Binnen enkele dagen na verzending vanaf ons kantoor, kan u de kabel verwachten.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Bedankt voor uw bericht en melding.
Spijtig om te horen dat u geen stroomkabel heeft ontvangen.
Wij hebben direct navraag gedaan voor u betreffende de stroomkabel. Wij zullen u een nieuwe stroomkabel toesturen. Aanstaande vrijdag zal de kabel worden meegegeven aan onze vervoerder.
Binnen enkele dagen na verzending vanaf ons kantoor, kan u de kabel verwachten.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Heb jij ook een Audyssey Audi Dock Air? Zo ja, hoe bevalt hij?Anoniem: 404669 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 15:36:
[...]
Heb je hier iets aan? (de gegevens, niet de adapter zelf want die wil ik niet kwijt)
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door mprkooij op 11-03-2014 16:01 ]
Dit is mijn box;

Als text;
• Blackberry playbook 64 gb (Gaat dienst doen als aanrecht agenda)
• Breil manta tw0734 horloge (Was al een tijdje naar een horloge aan het kijken en deze staat eigenlijk best goed.)
• Audyssey audio dock air (instellen was ff zoeken maar is best een leuk ding)
• Coby Kyros touch-screen internet tablet mid 1125-4g (Weet nog niet wat ik hier mee ga doen)
• Dior scin nude foundation (Een van de weinige waar mijn vriendin niet allergische voor is)
• Maxelll aaa baterijen 30st. (Altijd handig)
• Wijnglazen (Mooie grote glazen, iets leuks erin een folie eromheen en je hebt 4 leuke cadeautjes
)
• Everloc wc papierhouder 1 rol
• Everloc wc papierhouder 2/3 rollen
• Everloc handdoekring (Deze werken alledrie met een zuignap. Denk dat ik ze gewoon een keer stiekem bij een verjaardag in de wc van de gastheer/vrouw 'monteer'.
)
• Verlengkabel koptelefoon (zal best ooit handig zijn maar heb er nu geen nodig)
• Usb-stick (2GB Rose met glimmertjes. Zit al bij het vrouwtje in de handtas
)
• I-pad cover (Cadeautje voor schoonpa. Hebben zelf geen iPad)
• Quintezz motion light, zonne-energie/bewegingssensor (tja. wat moet je er mee...)
• Lamp hoofdband (Erg fel, best leuk maar nu nog geen nut)
• Hartslag meter (Wordt waarschijnlijk een verjaardagscadeautje voor sportief schoonsbroertje)
Dit was de eerste keer dat ik voor een box ging en dus ook meteen raak!
Qua waarde opgeteld niet verkeerd en ben er erg blij mee. (al had ik stiekem wel op een leuke wificam/nas/smartphone gehoopt. Het is ook nooit genoeg hè?
Volgende keer doe ik in elk geval weer mee!

Als text;
• Blackberry playbook 64 gb (Gaat dienst doen als aanrecht agenda)
• Breil manta tw0734 horloge (Was al een tijdje naar een horloge aan het kijken en deze staat eigenlijk best goed.)
• Audyssey audio dock air (instellen was ff zoeken maar is best een leuk ding)
• Coby Kyros touch-screen internet tablet mid 1125-4g (Weet nog niet wat ik hier mee ga doen)
• Dior scin nude foundation (Een van de weinige waar mijn vriendin niet allergische voor is)
• Maxelll aaa baterijen 30st. (Altijd handig)
• Wijnglazen (Mooie grote glazen, iets leuks erin een folie eromheen en je hebt 4 leuke cadeautjes
• Everloc wc papierhouder 1 rol
• Everloc wc papierhouder 2/3 rollen
• Everloc handdoekring (Deze werken alledrie met een zuignap. Denk dat ik ze gewoon een keer stiekem bij een verjaardag in de wc van de gastheer/vrouw 'monteer'.
• Verlengkabel koptelefoon (zal best ooit handig zijn maar heb er nu geen nodig)
• Usb-stick (2GB Rose met glimmertjes. Zit al bij het vrouwtje in de handtas
• I-pad cover (Cadeautje voor schoonpa. Hebben zelf geen iPad)
• Quintezz motion light, zonne-energie/bewegingssensor (tja. wat moet je er mee...)
• Lamp hoofdband (Erg fel, best leuk maar nu nog geen nut)
• Hartslag meter (Wordt waarschijnlijk een verjaardagscadeautje voor sportief schoonsbroertje)
Dit was de eerste keer dat ik voor een box ging en dus ook meteen raak!
Qua waarde opgeteld niet verkeerd en ben er erg blij mee. (al had ik stiekem wel op een leuke wificam/nas/smartphone gehoopt. Het is ook nooit genoeg hè?
Volgende keer doe ik in elk geval weer mee!
Ja & bevalt goedmprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:00:
...
Heb jij ook een Audyssey Audi Dock Air? Zo ja, hoe bevalt hij?
Het instellen was ff zoeken maar met wat hulp van Google is dat gelukt.
Stream nu lekker vanaf mijn Android telefoon (met AirAudio uit de playstore) en dat klinkt best goed.
Zou hem zelf nooit gekocht hebben maar ik ben er blij mee en dat was ook meteen heel de reden dat ik uberhaubt een box kocht.
We hebben nu wat leuke speeltjes die we anders niet gekocht zouden hebben maar waar we toch erg blij mee zijn
de bezorger van PostNL is niet blij morgen, er komen morgen 4 pakjes tegelijk binnen 3 van Ibood en 1 van coolblue hij moet behoorlijk gaan sjouwen

Liever op 1 adres dan 4 verschillende zal 'ie eerder denken..Raaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:24:
de bezorger van PostNL is niet blij morgen, er komen morgen 4 pakjes tegelijk binnen 3 van Ibood en 1 van coolblue hij moet behoorlijk gaan sjouwen![]()
![]()
![]()
Anoniem: 483276
Hij krijgt per pakket betaald dus dat is juist beter voor hem 4 op 1 adres. (ervan uitgaande dat hij kan leverenRaaa010 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:24:
de bezorger van PostNL is niet blij morgen, er komen morgen 4 pakjes tegelijk binnen 3 van Ibood en 1 van coolblue hij moet behoorlijk gaan sjouwen![]()
![]()
![]()
Nou rest mij nog een vraag, de geluidskwaliteitAnoniem: 404669 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 16:09:
[...]
Ja & bevalt goed
Het instellen was ff zoeken maar met wat hulp van Google is dat gelukt.
Stream nu lekker vanaf mijn Android telefoon (met AirAudio uit de playstore) en dat klinkt best goed.
Zou hem zelf nooit gekocht hebben maar ik ben er blij mee en dat was ook meteen heel de reden dat ik uberhaubt een box kocht.
We hebben nu wat leuke speeltjes die we anders niet gekocht zouden hebben maar waar we toch erg blij mee zijn
Op schaal van 1 tot 10?
Nu maar hopen dat er geen kapotte zooi in zit
Afmeting (lxbxh):625x450x425
Gewicht (gr.):9280
Volume:119531
Afmeting (lxbxh):625x450x425
Gewicht (gr.):9280
Volume:119531
Heb de Philips 47" 3d tv besteld tijdens de hunt. Deze zal hopelijk snel verzonden worden.
Weet iemand of TVs ook via PostNL gaan?
Weet iemand of TVs ook via PostNL gaan?
[ Voor 6% gewijzigd door Arn0uDz op 12-03-2014 09:51 ]
nou de eerste order is geaccrediteerd....
echter staat dit nummer helemaal niet in mijn lijst. dus ben benieuwd wat ik nu teruggestort krijg.....
echter staat dit nummer helemaal niet in mijn lijst. dus ben benieuwd wat ik nu teruggestort krijg.....
Anoniem: 584327
De klantenservice van iBood is wel verbeterd als ik dat lees in vergelijking met een paar jaar eerder. Mijn Asus Transformer pad was kapot: het scherm was rechtsbovenin defect. Ik mocht hem opsturen en hij wordt waarschijnlijk gerepareerd en de verzendkosten worden netjes vergoed! Ik ben tevreden!
mijn nieuwe box is echt beter ik gok een waarde van 800 euro
mss ook eens vertellen wat er in zit?Raaa010 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 15:44:
mijn nieuwe box is echt beter ik gok een waarde van 800 euro
Twee refurbished Onkyo's uit de oude stock en met kapotte doos 
Maar zonder gekheid: dan zal ie toch eerst zijn box moeten ontvangen - en die was nog onderweg
Maar zonder gekheid: dan zal ie toch eerst zijn box moeten ontvangen - en die was nog onderweg
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
ja ik had haast ik moest weg,,
iedergeval een
Mio Moov m616 LM Nieuw
IRobot Scooba Doos was open maar was gewoon nieuw
Denon AH-C301
Samsung Galaxy S2 Refurb
2 Playbooks Refurb
Olight Warrior M22
Cindrella Kussen's
Replay Horloge type Thunderbird
Wii Spel
2 Geheugen sticks 2GB
Philips oplaadbare batterijen inclusief lader
en de greybusters toetsenbord
Huh geen EU plug? Ik zou ze maar weer even mailen om een nieuwe box. Dit kan toch echt niet!Raaa010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:02:
[...]
iedergeval een
.....
Nee grapje, dit is een best goede box. Die Mio, iRobot en Playbooks maken een hoop goed.

hahah jaa ook de EU plug's maar dat is altijd hehehe ,, alleen die robot dingens die doet wel maar ook weer niet hij zuig t water niet terug opSenui schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:04:
[...]
Huh geen EU plug? Ik zou ze maar weer even mailen om een nieuwe box. Dit kan toch echt niet!
Nee grapje, dit is een best goede box. Die Mio, iRobot en Playbooks maken een hoop goed.
Ja ik had een tijdje terug wat gelezen over die robot dweiler. Hoort het inderdaad droog achter te laten, maar uit reviews blijkt dat ie dat niet altijd even netjes doetRaaa010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:19:
[...]
hahah jaa ook de EU plug's maar dat is altijd hehehe ,, alleen die robot dingens die doet wel maar ook weer niet hij zuig t water niet terug opbel zo wel even naar die fabrikant voor de rest wel geining ding als hij goed werkt dan scheelt het weer dweilen

Maar zo'n dweilrobot is echt iets wat ik normaal niet zou kopen, maar als ik het kreeg toch zou gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door Senui op 13-03-2014 13:11 ]
nou ik heb hem even een tijdje laten draaien terwijl ik zelf weg was ,Senui schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:07:
[...]
Ja ik had een tijdje terug wat gelezen over die robot dweiler. Hoort het inderdaad droog achter te laten, maar uit reviews blijkt dat ie dat niet altijd even netjes doet. Volgens mij hoor je van tevoren gestofzuigd te hebben ofzo
Maar zo'n dweilrobot is echt iets wat ik normaal niet zou kopen, maar als ik het kreeg toch zou gebruiken
het is best een leuk ding zelf zou ik hem nooit kopen

maar hij heeft het toch aardig goed gedaan
Woei eindelijk verzendbevestiging van mn beeldschermen... slechts 1 dag te laat naja ben benieuwd !
Deze ruimte is te huur!
Oplossing : eerst de stofzuigrobot er over heen en daarna de dweilrobot.Senui schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:07:
[...]
Ja ik had een tijdje terug wat gelezen over die robot dweiler. Hoort het inderdaad droog achter te laten, maar uit reviews blijkt dat ie dat niet altijd even netjes doet. Volgens mij hoor je van tevoren gestofzuigd te hebben ofzo
pff k heb nu elke dag een artikel opgestuurd gekregen. van maandag tot nu. dus dat wordt met de auto naar het postkantoor om alles in 1 rits op te halen.
hoezo alles ineens versturen
hoezo alles ineens versturen

[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 13-03-2014 15:50 ]
Daar kan ik niet echt een goed antwoord op geven.mprkooij schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:31:
[...]
Nou rest mij nog een vraag, de geluidskwaliteit
Op schaal van 1 tot 10?
Van mij mocht de bas wel wat lager maar ik heb het alleen vanaf mijn mobieltje getest dus daar kan het ook aan liggen.
Los van dat ben ik geen audiofiel dus tja. Heb je hier iets aan?
Damn de volgende keer stuur ik mn doos ook terugRaaa010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:02:
[...]
iedergeval een
Mio Moov m616 LM Nieuw
IRobot Scooba Doos was open maar was gewoon nieuw
Denon AH-C301
Samsung Galaxy S2 Refurb
2 Playbooks Refurb
Olight Warrior M22
Cindrella Kussen's
Replay Horloge type Thunderbird
Wii Spel
2 Geheugen sticks 2GB
Philips oplaadbare batterijen inclusief lader
en de greybusters toetsenbord
Ik heb in elk geval net te horen gekregen dat er helaas geen 7 ipads uit mijn doos gevallen zijn, alles dat erin hoorde zat erin. Achja, niet zo erg.
Waarom zat er dan nog 1 kg verschil tussen wat jij hebt gewogen en wat PostNL had gewogen?mark-k schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:49:
[...]
Ik heb in elk geval net te horen gekregen dat er helaas geen 7 ipads uit mijn doos gevallen zijn, alles dat erin hoorde zat erin. Achja, niet zo erg.
Geen idee, zal wel aan de weegschaal gelegen hebben dan. Ik vind t ook gek maar ze zeggen dat alles erin zat dus het zal wel.Senui schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:56:
[...]
Waarom zat er dan nog 1 kg verschil tussen wat jij hebt gewogen en wat PostNL had gewogen?
Top Service van iBood:
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben de specifieke Audyssey kabel meegestuurd behorende bij uw bestelling. Wij hopen dat hiermee het prrobleem is opgelost.
Hopen dat ik morgen die kabel in huis heb
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben de specifieke Audyssey kabel meegestuurd behorende bij uw bestelling. Wij hopen dat hiermee het prrobleem is opgelost.
Hopen dat ik morgen die kabel in huis heb
Mijn bestelde tv en pannenset met een week uitgesteld. Terwijl die pannenset wel voorkwam in een box. Heel vreemd
Pannen annuleren en kopen van degene die ze in de box hadBusmuiZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 20:34:
Mijn bestelde tv en pannenset met een week uitgesteld. Terwijl die pannenset wel voorkwam in een box. Heel vreemd
Grr..
Kussens uitgesteld tot eind deze maand...
Beste Harmpie21,
Op 27-02-2014 heb je de Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack Anti-Allergeen met luxe Katoenen Tijk bij iBOOD besteld.
Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 31-03-2014.
Zodra de order verstuurd is zul je een verzendbevestiging krijgen met daarin de track & trace gegevens om de zending te volgen.
Indien je jouw bestelling wilt annuleren dan kun je dit doen in de 'mijn iBOOD' sectie op de website. Onze excuses voor het ontstane ongemak en de vertraging.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen via het contactformulier op de iBOOD website.
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Ben namelijk erg benieuwd hoe deze liggen... Eerst altijd IKEA kussens gebruikt maar liggen niet echt..
Beste Harmpie21,
Op 27-02-2014 heb je de Cinderella Luxe Hoofdkussens Duopack Anti-Allergeen met luxe Katoenen Tijk bij iBOOD besteld.
Helaas moeten wij je tot onze spijt melden dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. De nieuwe verwachte verzenddatum is 31-03-2014.
Zodra de order verstuurd is zul je een verzendbevestiging krijgen met daarin de track & trace gegevens om de zending te volgen.
Indien je jouw bestelling wilt annuleren dan kun je dit doen in de 'mijn iBOOD' sectie op de website. Onze excuses voor het ontstane ongemak en de vertraging.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen via het contactformulier op de iBOOD website.
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Ben namelijk erg benieuwd hoe deze liggen... Eerst altijd IKEA kussens gebruikt maar liggen niet echt..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Had de "6-delige pannenset van Royalty Line Switzerland" besteld.mark-k schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:02:
[...]
Pannen annuleren en kopen van degene die ze in de box hadWelke pannen zijn het (had er ook in mijn box haha).
Ah jammer, die heb ik niet voor je .BusmuiZ schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 23:44:
[...]
Had de "6-delige pannenset van Royalty Line Switzerland" besteld.
Lekkere kussens! Moeite wel waard iig, voor de prijs dan. Ik lig er elke nacht prima op.BaZnGaNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:05:
Grr..
Beste Harmpie21,
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ik had ze ook besteld maar geannuleerd om dat ze in me box zaten 
BaZnGaNL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:05:
Grr..
Beste Harmpie21,
Met vriendelijke groet,
iBOOD.com
Customer service
Ik wilde de hele tijd de inhoud van mijn box er nog op zetten dus nu toch maar even doen:
Mio Moov M616 LM 100,-
playbook 75,-
sylvania 720p cam ??
BenO a3 ipad dock 400,- (waarom geen lighting
)
Geuss horloge 200,-
pannenset van 3 pannen ??
1 pan ??
dekbedovertrek 30,-
ferrici portomonee/tas 85,-
tomtom iphone 4 dock
16gb usb stick
2gb roze usb
armani polo maat m
villeroy & boch wijn glazen 6x
WII spel
een of andere makeup iets op internet 50,-
Android stick
hopen dat ik alles heb...
Geen verkeerde box denk ik zo
Mio Moov M616 LM 100,-
playbook 75,-
sylvania 720p cam ??
BenO a3 ipad dock 400,- (waarom geen lighting
Geuss horloge 200,-
pannenset van 3 pannen ??
1 pan ??
dekbedovertrek 30,-
ferrici portomonee/tas 85,-
tomtom iphone 4 dock
16gb usb stick
2gb roze usb
armani polo maat m
villeroy & boch wijn glazen 6x
WII spel
een of andere makeup iets op internet 50,-
Android stick
hopen dat ik alles heb...
Geen verkeerde box denk ik zo
[ Voor 12% gewijzigd door davevogel0 op 14-03-2014 16:34 ]
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. De Asus transformer tab tf300t die in mijn box zat bleek kapot te zijn. Ik heb hem dus opgestuurd, maar iBood vindt geen probleem na de tablet uitvoerig te testen. Nou hebben ze mij de keuze gegeven:
- Of ik krijg de Asus terug
- Of ik krijg een Nexus 4
- Of ik mag mijn box terugsturen (wat ik niet ga doen)
Ik heb zelf nog een Samsung Galaxy S3, die mij prima bevalt..
Wie kan mij advies geven?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 584327 op 14-03-2014 17:37 ]
@Kwelder
Wat bedoel je met kapot? Als ie getest is en hij blijkt het te doen zou het toch aannemelijk zijn dat ie niet defect is?
Btw, ik dacht dat iBOOD altijd onderzoekskosten in rekening brengt als er ten onrechte een product retour wordt gedaan om onderzocht te worden? Heb jij daar nog iets van te horen gekregen?
Als ie het gewoon doet zou ik sowieso voor de Asus gaan.
Wat bedoel je met kapot? Als ie getest is en hij blijkt het te doen zou het toch aannemelijk zijn dat ie niet defect is?
Btw, ik dacht dat iBOOD altijd onderzoekskosten in rekening brengt als er ten onrechte een product retour wordt gedaan om onderzocht te worden? Heb jij daar nog iets van te horen gekregen?
Als ik dit zie zou ik voor de nexus 4 gaan.Anoniem: 584327 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:34:
Mensen, ik heb jullie hulp nodig. De Asus transformer tab tf300t die in mijn box zat bleek kapot te zijn. Ik heb hem dus opgestuurd, maar iBood vindt geen probleem na de tablet uitvoerig te testen. Nou hebben ze mij de keuze gegeven:
Ik zou voor de nexus4 gaan, geweldig toestel. Zeker omdat je problemen had met je Asus en je die onveranderd terugkrijgt.
Nou, zodra ik een spel ging doen of een app startte, dan reageerde het scherm rechts bovenin niet. En ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Een nexus 4 is leuk voor de doorverkoop, maar die tablet kan ik zelf nog wel houden..Senui schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 17:49:
@Kwelder
Ben benieuwd of ik vandaag mijn Audyssey stekker geleverd krijg door iBood 
In de mail stond dat ze hem aanstaande vrijdag (gister dus) zouden meegeven aan de koerier.
Heb echter geen T&T code.
In de mail stond dat ze hem aanstaande vrijdag (gister dus) zouden meegeven aan de koerier.
Heb echter geen T&T code.
Zojuist telefonisch contact gehad met een aardige vrouw van iBood. 1 van de pruducten uit de iBood box, de KlikAanKlikUit AC2-300R, wil namelijk niet synchroniseren. Helaas kon dit product alleen niet voor garantie komen, dus moest de gehele doos terug of een couponcode van € 10,00. Dus ik heb voor het laatste gekozen, aangezien ik dus al een paar producten heb verkocht / weggeven. Hebben jullie deze ervaring ook zo?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Mijn vorige aftersales was prima. Messenset waarvan 1 blad binnen 2 weken afbrak en wegschoot. Binnen 5 dagen had ik een nieuw mes via de post!
Bij mij huidige box (box open en enige product van waarde een WiFi defect) mocht ik mijn box terugsturen, maar konden ze me niet garanderen dat ze een nieuwe box toe zouden sturen. Dat zou dan wel erg balen zijn!
Bij mij huidige box (box open en enige product van waarde een WiFi defect) mocht ik mijn box terugsturen, maar konden ze me niet garanderen dat ze een nieuwe box toe zouden sturen. Dat zou dan wel erg balen zijn!
Signature
Nexus 4 kiezen, verkopen en dan alsnog de gewenste tablet kopen? Heb je ook een grotere keuze.Anoniem: 584327 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:47:
[...]
Nou, zodra ik een spel ging doen of een app startte, dan reageerde het scherm rechts bovenin niet. En ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Een nexus 4 is leuk voor de doorverkoop, maar die tablet kan ik zelf nog wel houden..
Mijn denon ah-d401 is uitgesteld kwa levering, wel vreemd gezien hij bij verschillende in de box zat.
Iemand die hem voor 55 euro incl verzenden (zelfde prijs als ibood) kwijt wil?
Iemand die hem voor 55 euro incl verzenden (zelfde prijs als ibood) kwijt wil?
[ Voor 7% gewijzigd door Monkeyk2010 op 17-03-2014 19:47 ]
Al gekeken bij centraal aanbiedingen topic? Dit werd namelijk gepost door iemand: http://www.redcoon.nl/B45...Ear_Hoofdband?refId=tweak
Thanks, ik wacht even de definitieve datum af anders ga ik hem daar bestellen.
Zo, afgelopen weekeind zijn mijn beeldschermen ook geleverd 

[ Voor 3% gewijzigd door Mattie112 op 18-03-2014 08:28 ]
Deze ruimte is te huur!
das een leuke setupMattie112 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:28:
Zo, afgelopen weekeind zijn mijn beeldschermen ook geleverd
[afbeelding]
Je ziet toch ook maar 1 gele smiley met dat witte vlak erinWaah schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:34:
[...]
das een leuke setupalleen nog ff je wallpaper aanpassen dat er echt maar 1 gele smiley inzit
haha, ja ik moet nog even opzoek naar een mooie dual-screen wallpaper
Deze ruimte is te huur!
Nieuwe Box wordt voorbereid voor zending! Spannend, morgen weer op de postbode wachten! Ben door m'n rug gegaan, dus ben iig wel thuis, al denk ik niet dat ik de doos de trap op krijg
(nieuwe box omdat mn vorige doos open was en hetgeen wat geleverd was al eerder was teruggestuurd met defect). Gewicht staat nu op 3000 gram, maar gezien de formaten er ook nog niet bij staan, zal dit ook wel niet kloppen!
Signature
Ook handig, ik keek net op mijn CC, tweemaal het bedrag van een box afgeschreven, maar gene bestelling te vinden in het systeem. Nu mag ik er dus zelf achteraan om het geld terug te halen >,<
3kg is wel erg weinig ja, ondertussen de doos al ontvangen?mouzetc schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:05:
Nieuwe Box wordt voorbereid voor zending! Spannend, morgen weer op de postbode wachten! Ben door m'n rug gegaan, dus ben iig wel thuis, al denk ik niet dat ik de doos de trap op krijg(nieuwe box omdat mn vorige doos open was en hetgeen wat geleverd was al eerder was teruggestuurd met defect). Gewicht staat nu op 3000 gram, maar gezien de formaten er ook nog niet bij staan, zal dit ook wel niet kloppen!
succes. ik bestelde een box tijdens de hunt, kreeg bevestiging voor een wandsteun. zelf moeten annuleren, vervolgens kreeg ik het verkeerde bedrag terug gestort (bedrag vd wandsteun ipv bedrag van de box). nu bijna een maand later nog niet oké.Zingo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:40:
Ook handig, ik keek net op mijn CC, tweemaal het bedrag van een box afgeschreven, maar gene bestelling te vinden in het systeem. Nu mag ik er dus zelf achteraan om het geld terug te halen >,<
Mijn HK AVR 270 is ook binnen! Wat een beest vergeleken met mijn 8 jaar oude AVR130!
| Losing my religion |
Volgens mij is er een soort minihunt aangekondigd. De home and living hunt?
Dat was de vorige Hunt in feite ook al.
wat een rommel was dat. Dus die ga ik niet volgen. XD
Home en living hunt was de vorige keer nog erger dan de normale hunt... verwacht er maar niet te veel van, dan kan het ook niet tegenvallen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!