Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
rasist..Frozen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:34:
Iemand de zwarte ruilen voor de witte?
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Once you go black...MisterLBP schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:36:
waarom gingen de zwarte zo snel en gaan deze witte heel langzaam?
Dat zeiden ze ook van die marathonlopers!MisterLBP schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:36:
lol had dit net zo goed bij een marathon wedstrijd kunnen zeggenMisterLBP schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:36:
Verwijderd
http://nl-nl.forum.ibood.com/ontwerp-de-ibood-verzenddoos/
Verwijderd
Dit zijn echt de beste dopjes OOIT. Go for it.interlude schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:38:
zijn deze tampons wat? sta op het punt ze te halen
ik sla het over sorrymarviins schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:38:
Ja haal maar.. kunnen we naar de volgende
voelt net alsof ik een kat in de zak heb gekocht nu
vandaag ben ik mn chinese oordopjes kwijtgeraakt in de stad
ora et labora
Waar is de link naar je mix?mrc4nl schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:39:
bah zoveel leuke dingen om te kopen maar ik ben door mn geld heen.
vandaag ben ik mn chinese oordopjes kwijtgeraakt in de stad
Verwijderd
Ik heb die rooie Fischer oordopjes en het is echt niet veel soeps. Het hele merk niet.MisterLBP schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:39:
nee maar ff serieus; wat is nou het verschil.
voelt net alsof ik een kat in de zak heb gekocht nu
Daarentegen, voor de prijs kun je niet stuk.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
ora et labora
die op 1dagskoopjes stond?
hij stond op soundcloud, gister zag ik em, vandaag niet meer
ora et labora
Hmm. En in vergelijking met de Apple EarPods?Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:41:
[...]
Ik heb die rooie Fischer oordopjes en het is echt niet veel soeps. Het hele merk niet.
Daarentegen, voor de prijs kun je niet stuk.
Heb die nu liggen, maar als ze niet significant beter zijn annuleer ik m'n bestelling wel
toch las ik gister jouw naam daar.mrc4nl schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:42:
dan heb je de verkeerde persoon. ik maak geen mixen en doe niets met soundcloud
Nog meer tweakers die dat hebben gezien?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Palm schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:43:
damarcusnl
Ik heb niets gezegd mrc4nl
Verwijderd
Apple EarPods zijn ook ruk, maar het geluid is lang niet slecht.MisterLBP schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:42:
[...]
Hmm. En in vergelijking met de Apple EarPods?
Heb die nu liggen, maar als ze niet significant beter zijn annuleer ik m'n bestelling wel
ik zat wel in de 1dk chat, en heb een soundcloud dingetje gezien en daarna in de add blocker gestopt.Frozen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:43:
[...]
toch las ik gister jouw naam daar.
Nog meer tweakers die dat hebben gezien?
ora et labora
[ Voor 100% gewijzigd door Tiestor op 28-02-2014 21:46 ]
"Be brave, don't shave"
Als ze ook maar een beetje schuin in je oor zitten, dan valt de hele akoestiek weg...Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:44:
[...]
Apple EarPods zijn ook ruk, maar het geluid is lang niet slecht.
Verwijderd
Klopt.Senui schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:45:
[...]
Als ze ook maar een beetje schuin in je oor zitten, dan valt de hele akoestiek weg...
Daarom gebruik ik geen plugs meer, maar gewoon een old school model kop telefoon. Fantastisch geluid, altijd.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
koptelefoon is sws de baas, maar mijn haren gaan dan weer in de war zittenVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:46:
[...]
Klopt.
Daarom gebruik ik geen plugs meer, maar gewoon een old school model kop telefoon. Fantastisch geluid, altijd.
Wijfinterlude schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:47:
[...]
koptelefoon is sws de baas, maar mijn haren gaan dan weer in de war zitten
fantastisch geluid inderdaad maar....Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:46:
[...]
Klopt.
...het verpest m'n haar
haha aiai, ik ben niet de enigste hierMisterLBP schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:47:
[...]
fantastisch geluid inderdaad maar....
...het verpest m'n haarmodel
Verwijderd
Ik ben kaal. Dus dat scheelt.interlude schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:47:
[...]
koptelefoon is sws de baas, maar mijn haren gaan dan weer in de war zitten
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
dat was ik, gelukkig niet gedaanStreup schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:48:
die wilde iemand toch?
Ligt aan de hoeveelheid mixjes!Hiigara schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:49:
Waarom draait de box rond?
css3 rotate propertyHiigara schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:49:
Waarom draait de box rond?
1
2
3
| element { width: 70%; animation: 120s linear 0s normal none infinite rotation; |
[ Voor 25% gewijzigd door mrc4nl op 28-02-2014 21:52 ]
ora et labora
Klopt, alleen vind ik die dingen zelf nogal lompVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:46:
[...]
Klopt.
Ik wil hem wel hoor, maar niet voor deze prijsVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:51:
Normaal zijn die GoPro's als warme broodjes weg. Nu moet niemand dat kreng.
ideaal voor op de scooter of fiets, dan kan je ze zoeken xDSenui schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:52:
[...]
Klopt, alleen vind ik die dingen zelf nogal lomp. Ik doe het maar met een paar normale in-ears. misschien in de toekomst nog van die bluetooth kabelloze oortjes.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
alleen als je goed muziek afspeeltArmo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:53:
Komt hier een beetje fatsoenlijk geluid uit ?
Een klein beetje...Armo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:53:
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Aanrader!
Niet uit zichzelfArmo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:53:
Nee, past niet in de auto.Lip schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:54:
iemand nog speakers nodig?
Hoezointerlude schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:53:
[...]
ideaal voor op de scooter of fiets, dan kan je ze zoeken xD
Nog steeds een fatsoenlijke prijs voor 2 paar hoor, ik heb ook nog een paar oortjes nodig en besteld. Maar wacht nog even of de andere oortjes nog terugkomen, zo ja annuleer ik ze.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Met een hamer past alles!
5.0 vriend
Duh
mmm.. dan liever een beats by dre chip in mijn oorkanaalSenui schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:55:
[...]
Hoezo? Die dingen gaan over je oren heen, dus horen stabiel te zijn.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
[ Voor 17% gewijzigd door aaajeetee op 28-02-2014 21:58 ]
Die is goed ook!
Wat wat?Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 21:59:
Is die popcorn hour wat?
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!