ja soms doe ik ook nog even wat tussendoor, dus kan er 1 gemist hebben
Dan zitten we dus nu op box schema. Vierde keer printer, vierde keer box
nou ik ga aftaaien....WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Instructie printer: Open de la, steek uw hoofd in de printer en uw haar word gestijld naar keuze
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
De aanbieding is al wel maar mocht ie nog een keer langskomen.pven schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:18:
Die draadloze HDMI, dat is toch troep?
DEZE wireless HDMI set werkt GOED!!!
Ik heb hem zelf nu 3 weken tussen pc en beamer op full hd (incl 3d), elke avond wel aan en perfect!!!
aanraden wat mij betref (en scherpe prijs)
Have funidef1x schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:27:
nou ik ga aftaaien....WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Die printer weegt evenveel als mijn 42 inch led tv.
Let op, box komt rond 22u vanavond
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik Weet toch,
Jij bent een soepkip,
Ga banadora eten Swa, !8
Jij bent een soepkip,
Ga banadora eten Swa, !8
Ik denk dat de box zwaar gaat tegenvallen. Tijdens de vorige hunts zag ik aardig wat artikelen voorbij komen waar ik wel interesse in zou hebben. Nu is het toch heel veel rommel die ze verkopen. Wat me verder opvalt dat er heel weinig refurbischde artikelen voorbij komen. Wel begrijpelijk, met de tablets van vorige keer waar heel veel gezeik mee was.
Als we aan Ernst, Bobbie & de rest liedjes gaan beginnen.. dan vrees ik dat ik alle nummers zo uit mijn hoofd weetIkpakacties schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:29:
Ik Weet toch,
Jij bent een soepkip,
Ga banadora eten Swa, !8
Maar toch, als er 1 top item in zit is dat al genoeg. Bijv zware versterker... Of dslrUxstyle schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:30:
Ik denk dat de box zwaar gaat tegenvallen. Tijdens de vorige hunts zag ik aardig wat artikelen voorbij komen waar ik wel interesse in zou hebben. Nu is het toch heel veel rommel die ze verkopen. Wat me verder opvalt dat er heel weinig refurbischde artikelen voorbij komen. Wel begrijpelijk, met de tablets van vorige keer waar heel veel gezeik mee was.
Ik snap niet waarom die box maar niet komt, dat is volgens mij de enige optie voor hun om van de meeste meuk af te komen. 80% van de aanbiedingen die langskomen worden nog niet eens half verkocht.Uxstyle schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:30:
Hoeveel kg prefereer je ?RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:32:
[...]
Maar toch, als er 1 top item in zit is dat al genoeg. Bijv zware versterker... Of dslr
20
Geupreu...
I am the great Cornholio!
Leg de volgende hunt vast op 4k, kom op wie o wie?
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
En dat was de BOX 
Hij was echt mega snel weg zeg
Edit: TROL
[ Voor 13% gewijzigd door levik7 op 28-02-2014 16:35 ]
heul grappig!
Edit: Box met je hoofd!
Edit: Box met je hoofd!
[ Voor 49% gewijzigd door HaterFrame op 28-02-2014 16:36 ]
Trololololevik7 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:35:
En dat was de BOX
bedankt voor de hart verzakking!levik7 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:35:
En dat was de BOX
Didn't work for me
+1 voor de troll poging
ooo n box winnen kopen met deze erin +1
[ Voor 16% gewijzigd door ByteMe_ op 28-02-2014 16:39 ]
Leuke versterker idd
Dat ding schijnt hetzelfde paneel te hebben als mijn LG 29AE93, en das pretty awesome!vDorst schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:40:
ik hoop dat de AOC 29" weer komt.
499 € en impulsaankopen gaat niet zo goed samen.. maar als je een Onkyo nodig hebt dan tja... halen dat ding
Idd, net iets boven mijn budget voor vandaag... Mijn 10 jaar oude Sony doet het nog prima
Zeau in de bus richting huis.
Handig di WiFi
Handig di WiFi
ora et labora
Ja als je dat ding 100% belast zal het wel behoorlijk stroom zuigen idd... Maar ga er naar vanuit dat het daadwerkelijke verbruik een stuk lager ligt.
Na de OnkyNO ga ik richting huis, dus voor nu:
YouTube: Sound Of Music - So Long, Farewell
YouTube: Sound Of Music - So Long, Farewell
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Nee dat zeker niet
Wow LEDs, maar niet van Philips. Shits about to get real.
Of dove burenKrilo_89 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:47:
[...]
Nee dat zeker niet, maar als jij alle boxen volledig ga belasten met dat ding, dan ben je gek
ora et labora
@hobbescalvin nee alleen maar 2 boxen
[ Voor 6% gewijzigd door Compuman1112 op 28-02-2014 16:51 ]
Zoek zelf naar de history!Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:50:
ff terug.
gokje: ik heb alleen troep gemist. Correct?
Troep? Troep bestaat niet, alaaf!
ora et labora
Deze aanbieding heeft me het licht laten zien.
TE VEEL MEUK!
TE VEEL MEUK!
Ah enlightment dus
ora et labora
Mogen ze er wel een 8 pack van makenmrc4nl schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:53:
Innerlijke verlichting, je bent het zonnetje thuis
Ox Ox Ox....
Doe me die godgloeiendeBOX!
Tot zo ver mijn rijmkunde!
Doe me die godgloeiendeBOX!
Tot zo ver mijn rijmkunde!
NEIN NEIN NEIN!
Licht licht licht , ibood geeft nachtelijk zicht
ora et labora
hendig op te vauwen, tis gewon goeien nandel.
Snel naar huis voordat de box komt
Show me some love iBood, and give us the box! Don't make it an One Way Heart...
YouTube: Joule and Malmen - One way heart
YouTube: Joule and Malmen - One way heart
Verdamd nochmal! NEIN!
Kom eens met iets leuks...
Jamo S506, S406 of Magnat 2500 plz.
Jamo S506, S406 of Magnat 2500 plz.
is dit een slowjuicer of niet? Mn ma zoekt er nog een namelijk.
ze persen de aanbiedingen er wel door...
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Nee deze is digital..mark-k schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:05:
is dit een slowjuicer of niet? Mn ma zoekt er nog een namelijk.
Oh je bedoelt die box van uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren geleden...Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:57:
steekwagen: handig om de box mee te vervoeren
Nee die heb ik gemist.
gezonde sapjes zitten in een pak
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Liever me eigen juice maker..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
gisteren bij bestelling en betaling van de box kreeg ik bevestiging van een ander produkt dat ik zou gekocht hebben. ben zeker niet de enige, er zijn er minsten nog twee andere die ook een totaal ander produkt hebben ontvangen na bestellen & betalen van hun box, en wellicht nog veel meer... misschien ook de reden dat er zo weinig boxen zijn deze hunt
de box wordt trouwens niet gegeven, moet de bestelling zelf annuleren na hun fout.. wat klantenservice betreft vind ik dit toch wel heel zwak
de box wordt trouwens niet gegeven, moet de bestelling zelf annuleren na hun fout.. wat klantenservice betreft vind ik dit toch wel heel zwak
Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het spijtig te vernemen dat u een geheel ander product heeft ontvangen dan besteld.
Helaas kunnen wij uw desondanks niet het iBOOD Box aanbieden.
Hierbij willen wij u verzoeken uw bestelling te annuleren via uw mijn iBOOD account.
Het totale aankoopbedrag zal binnen 5 á 10 werkdagen op uw rekening staat.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot dit onderwerp dan horen wij dit graag in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service
Oh dan.danda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:07:
ook geschikt voor ijsklontjes
Haha, ik kijk weer eens nog steeds geen box. Gaat weer verder.
Haha het niveau van de aangeboden rommel wordt steeds lager.
Dat je geen box krijgt is logisch. Anders zou het wel heel makkelijk zijn om een box in handen te krijgen op die manier.xenne schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:07:
gisteren bij bestelling en betaling van de box kreeg ik bevestiging van een ander produkt dat ik zou gekocht hebben. ben zeker niet de enige, er zijn er minsten nog twee andere die ook een totaal ander produkt hebben ontvangen na bestellen & betalen van hun box, en wellicht nog veel meer... misschien ook de reden dat er zo weinig boxen zijn deze hunt
[...]
iBood staat er verder om bekend dat zij een belabberde klantenservice hebben en is dus niets nieuws.
Het e-mailtje wat ze naar je gestuurd hebben vind ik echter wel om te janken.. Wat is dat een gebrekkig Nederlands.
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 28-02-2014 17:11 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Sokken. Voor de prijs van de verzendkosten kun je dezelfde hoeveelheid bij de Action krijgen.
Er zou 6 keer een box langskomen. Volgens mij zitten we nu op 3 boxen. Dit werd vermeld door Ibood in de chat van 1dk.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 17:13:
Weinig boxen deze hunt

Geweldig jullie boxjes weer! Jongens er komt geen een box meer.
Jeeeej, heb al zo'n setje boxen. Nog een setje besteld ^^
Mijn excuses voor het enthousiasme bij deze box
Mijn excuses voor het enthousiasme bij deze box
13 boxen voor 14,95 , wat wil je nog meer
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!