Ik bied voor jullie zieltjes
sterkte..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Adviesprijs 111,8 EUR in nog geen 111,8 jaar
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Misschien zijn ze wel binnen de minuut uitverkocht en kunnen we door naar de box
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
nvm.
[ Voor 95% gewijzigd door bluewater op 28-02-2014 16:03 ]
nou ibood stopt geloof ik .. die handoeken raken ze nooit kwijt ..
thurantjee#2531 GoT clan member
Anti remspoor doekjes jeuh
ora et labora
Gooi de handoek maar in de ring jongens...
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
111 euri normaal voor een paar handoeken???? en washandjes???
En bij ibood achter de schermen lopen ze nu te lachen "HA-HA, kijk dit klik verkeer eens".
Voor die prijs kun je ze niet laten liggen.
dat zie je verkeerd het is wel een echte handoek !idef1x schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:02:
111 euri normaal voor een paar handoeken???? en washandjes???
Een sixpackPalm schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:02:
een triple duo pack
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
gaat toch redelijk hard ... alweer op 80 %
Ik neem er een
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Idefix! Dat is nondeju een mooie fruitschaal! Die ga ik pakken.. Maar ik krijg m'n avatar niet aangepast ( maten zullen wel niet kloppen).. Dit ga ik een dezer dagen eens aanpassen.. ( nu geen tijd voor )
PSN: Fruitschaaltje
pas maar op met je impuls inkoop
hmm nee avatars zijn in principe 4 kant, maar met een beetje geknutsel....
Wat ik allemaal langs zie komen is wel erg veel herhaling en meh.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Als die BOXen zich eens zouden herhalen.. Dat zou mooi zijn.
het is voor mij tijd om afscheid te nemen heren fijn weekend !
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:05:

ja fijn weekeinde...ik ga na de box ook aftaaien

...en maar wachten...idef1x schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:06:
ja fijn weekeinde...ik ga na de box ook aftaaien
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Iedereen wil toch harhaling zien?
Iets met een kartonnen huis voor daklozen gevuld met 2e hands electrische meuk.
Iets met een kartonnen huis voor daklozen gevuld met 2e hands electrische meuk.
ora et labora
Alsof r nog niet genoeg zuig aanbiedingen waren, nu eentje die daarvoor bedoeld is...
Zo... ik ben weer een kilo lichter en we gaan door voor de zuigert.
I am the great Cornholio!
Was ondertussen even aan de arbeid.. Heb ik nog iets interessants gemist ?
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Kan je met deze stofzuiger nilfisken ?
ora et labora
was je arbeid interessant?Hertog6 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:09:
Is voor wanneer je de andere meuk die verkocht wordt uit frustratie kapot gegooid hebt.
Ja een boel rommel.Hertog6 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:09:
Volgens mij ga ik t weekend tegoed met nog evenveel geld op de rekening.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Daar begint het hier ook op te lijken ja
ik wil die box...
Ja dat is het enige voordeel van de hunts van tegenwoordig dat ze je geen geld meer kosten.RonaldDesigns schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:11:
Ik heb die Denon AH - D401gescoord, hopelijk dreunt ie lekkerRonaldDesigns schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:11:
Heren, eventueel dames,
Ik ga jullie verlaten. Ik heb een dappere strijd gestreden.. Meer dan zeven uur op zoek naar de ware box. Desalniettemin stond het geluk niet aan mijn zijde. Ik heb alles gezien: stofzuigers, HDMI-kabels, antieke (mobiele) telefoons, tv's, schermen, vouchers( foutsjurs), uitstapjes naar restaurants, lasers, zaklampen, weer stofzuigers, tupperware, Joseph Joseph Joseph & Joseph, keukenmachines, SSD's, foSCAM's, parapluie's en peper/zout stelletjes.. Wat niet zou je denken? Inderdaad.. DE BOX... Het is mij niet gegund en ik wens iedereen nog de beste wensen en veel succes voor het bemachtigen van een box.
De volgende film, draag ik op aan alle gevallen broeders en zusters:
Tot zover, mijn bevindingen van mijn hunt. Deze jongen gaat de carnaval inluiden.. ALAAF
Ik ga jullie verlaten. Ik heb een dappere strijd gestreden.. Meer dan zeven uur op zoek naar de ware box. Desalniettemin stond het geluk niet aan mijn zijde. Ik heb alles gezien: stofzuigers, HDMI-kabels, antieke (mobiele) telefoons, tv's, schermen, vouchers( foutsjurs), uitstapjes naar restaurants, lasers, zaklampen, weer stofzuigers, tupperware, Joseph Joseph Joseph & Joseph, keukenmachines, SSD's, foSCAM's, parapluie's en peper/zout stelletjes.. Wat niet zou je denken? Inderdaad.. DE BOX... Het is mij niet gegund en ik wens iedereen nog de beste wensen en veel succes voor het bemachtigen van een box.
Tot zover, mijn bevindingen van mijn hunt. Deze jongen gaat de carnaval inluiden.. ALAAF
MetaFrame schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:11:
Daar begint het hier ook op te lijken jaik wil die box...

Ze moeten de Hunts ook opdelen in categorieën, dat zou beter werken.Thalent schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:12:
[...]
Ja dat is het enige voordeel van de hunts van tegenwoordig dat ze je geen geld meer kosten.
Neuh niet echt, beetje klooien met array's en een view die niet helemaal wou doen wat ik wou doen..
NEXT!
Bekijk het zo: die boxen zitten vol met alle rommel die niemand wilFruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:12:
Heren, eventueel dames,
[video]
Weer een Jonagold tablet
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen, genoeg te feesten hier in limburg ;pFruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:12:
Deze jongen gaat de carnaval inluiden.. ALAAF
Dat klinkt nogal saai inderdaad.Hertog6 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:13:
[...]
Neuh niet echt, beetje klooien met array's en een view die niet helemaal wou doen wat ik wou doen..
Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:12:
Heren, eventueel dames,
[video]
Gentlemen, it has been a pleasure, playing with you 
Je zult zien dat die box over 15 minuten komt
Je zult zien dat die box over 15 minuten komt
[ Voor 31% gewijzigd door Fruitschaal op 28-02-2014 16:16 . Reden: Sinasappel ]
Nou, da past toch gewoon?Daan87423 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:15:
Kut, heb een 13,3" laptop
Past het zeker wetenDaan87423 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:15:
Kut, heb een 13,3" laptop
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ja nogal
3Rylo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:16:
hoeveel keer is de box langsgeweest?
Te weinig, ik had hem allang een keer meer veracht inmiddelsRylo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:16:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisRylo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:16:
Niet mee eens! Laat een paar bugjes hangen en ze blijven terugkomenHertog6 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:16:
[...]
Ja nogalMaar een website die er goed uit ziet, doet het beter bij de klanten he
Juiste prijs, verkeerde product...
Die draadloze HDMI, dat is toch troep?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Net 3 HDMI gekocht.. "Het einde van HDMI-Kabels"
Geven ze ook aan WIE de product expert is? Anders is het een beetje een loze kreet natuurlijk...
Geloof het wel. Volgens mij verlies je veel kwaliteit en ervaar je heel snel problemen met de verbinding.pven schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:18:
Die draadloze HDMI, dat is toch troep?
werkt dit fatsoenlijk? of is het net als de rest troep?
Poep... Gewoon een WIFI Transcoder.
Of je koopt gewoon een Chromecast voor 35$
Jammer. Want ik heb een TV op zolder die best wat HDMI-invoer kan gebruiken, maar dan gaat dit hem toch echt niet worden.XxRenéxX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:19:
[...]
Geloof het wel. Volgens mij verlies je veel kwaliteit en ervaar je heel snel problemen met de verbinding.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hear hear!Daan87423 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:20:
Of je koopt gewoon een Chromecast voor 35$
Haha dat word wat anders als de zoekfunctie het niet doetXxRenéxX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:18:
[...]
Niet mee eens! Laat een paar bugjes hangen en ze blijven terugkomen![]()

Ananas hoort niet op een pizza.
linkVon Henkel schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:23:
Doe mij maar 2
NEXT!.... Een geiljet!
daar komen ze toch ook maar niet van af gelloprinter
Je hoort zelf niet op een pizza.mark-k schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:24:
Ananas hoort niet op een pizza.
zit ik weer naar een herhaling te kijken? Dit ding heb ik al eerder voorbij zien komen
ah joh! nog maar 3 keer ofzo

Even terugzien op 1dagskoopjes.nl dan zie je het patroon beteridef1x schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:25:
zit ik weer naar een herhaling te kijken? Dit ding heb ik al eerder voorbij zien komen
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!