"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Was ook niet de bedoeling om te verkopen maar na 2 dagen meuk verkopen hebben ze hem niet meer nodig om over de rommel richting de bureau's te klimmenVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:51:
De ladder is nieuw. Die heb ik nog niet eerder gezien
PSN: Fruitschaaltje
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
nee, last van hoogtevreesChUcKiE schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:51:
Koop um dan! Op naar de volgende

Mod edit: Dit is wel een beetje veel van het goede. Sorry baas.
[ Voor 73% gewijzigd door Wietsee. op 28-02-2014 13:53 ]
Hij klikt aan beide zijden van een trede vast, je moet echt je best doen om hem weer los te krijgen.Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:52:
Bij dit soort ladders heb ik altijd mijn bedenken.. Hoe wordt dit fatsoenlijk vast gezet zodat het niet in elkaar zakt?
Source?wouterh93 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:52:
Rond 14:04 komt de box.
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Dan ga ik even wandelen.. Ciaowouterh93 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:52:
Verwijderd
Dat had ik al in me hoofd inderdaad.ShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:50:
[...]
Inderdaad ik net aankoop ervan opzoeken maar dat was een Samsung Galaxy TXT destijds
[afbeelding]
Verwijderd
zou mooi zijn. Rond 14:30 houd ik het voor gezienwouterh93 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:52:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb overigens nog geen Ibood blauwe zwaailampen gezienWietsee. schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:52:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mod edit: Dit is wel een beetje veel van het goede. Sorry baas.
Meen je niet, dan al?mark0172 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:54:
Ik voel aan me water dat de volgende box komt om 14:23
Eigenlijk niet. Het is maar een opzetstukje..Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:54:
"deze aanbieding zuigt. En niet zo’n klein beetje ook"
Klopt, baalnViper® schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:54:
[...]
Ik heb overigens nog geen Ibood blauwe zwaailampen gezien
Deze aanbieding is voor iets dat zuigt, net zoals het product ook is voor iemand die ...... (*kijkt schitig om zich heen.... nee ze is er niet*) .......zuigt.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:54:
"deze aanbieding zuigt. En niet zo’n klein beetje ook"
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dan is de server al down voor de box komt door F5'vende mensen....HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:56:
zou awesome zijn , een ibood zwaailamp die 1 minuut van te voren gaat loeien als de box eraan komt
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Helemaal als je via een Raspberry Pi er een echte zwaailamp en speaker aanhangt!HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:56:
zou awesome zijn , een ibood zwaailamp die 1 minuut van te voren gaat loeien als de box eraan komt
Wees blij. Ooit een keer gekocht, wat een troep was datViper® schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:54:
[...]
Ik heb overigens nog geen Ibood blauwe zwaailampen gezien
Ik heb ze hier op kantoor staan. Wat een tyfus herrie maken die dingenkrietjur schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:57:
[...]
Wees blij. Ooit een keer gekocht, wat een troep was dat
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hopelijk zitten ze in de boxen!krietjur schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:57:
[...]
Wees blij. Ooit een keer gekocht, wat een troep was dat
6 blu-rays en 9 DVD'sFruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:58:
15 dics?? how?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
3 miljard interviewsFruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:58:
15 dics?? how?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja net een samsung smartphonemartinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:59:
Zo ben ik weer....nog wat interessante crap gemist?
NAS, Semi Smart-watch, keukenmeuk...martinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:59:
Philips lampen, Boormachines/bitjes etc.martinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:59:
Hopelijk hierna een koekenpan.. Kunnen we de rauwe randjes er vanaf bakken..
Ik heb nog wel een trap voor jemartinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:00:
Ik zie een ladder.....die heb ik serieus nodig
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
I LOL'd
Verwijderd
370 euro geloof ikmartinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:00:
Hoe duur was die dyson?
Lampie telt ook wel toch ?Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:01:
Trouwens voor de bingo: BINGO PHILIPS
Ik vind van wel!
hehe
Bijna bingo! ik mis nog pannen, speakers en 1+1=2Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:02:
Ja, telt hoor.. Hoe staat het met de bingokaart?
Drinken wanneer er iets van Philips tevoorschijn komt.
Ladderzat in 3 minKrilo_89 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:03:
Voor carnaval kun je met vrienden wel een leuk spel bedenken.
Kortom: ComazuipenKrilo_89 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:03:
Voor carnaval kun je met vrienden wel een leuk spel bedenken.
Een prijs voor niet aan het werk zijn onder werktijd, wat die prijs is, weet ik zelf ook nietDusche schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:03:
win je iets met die bingo
edit; Camera bingo!
[ Voor 4% gewijzigd door mark0172 op 28-02-2014 14:04 ]
Ja dat spel zou ik niet langer dan een uur willen spelen.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik, maar wel die anderemartinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:04:
Foscam...iemand zocht die...
Surfin' paradise!
NIet zo kieskeurigTommyGun schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:05:
[...]
Ik, maar wel die andereIs pas 1x geweest... gisteren om 15:00 ofzo
Gewoon bestellen waarschijnlijk krijg je toch de HD wel ;p Heb ik ook al is gehad gratis upgradeTommyGun schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:04:
GODVER weer niet de HD
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
FO-REAL ?
Neh ik wacht nog tot middernacht en anders bij Amazon bestellenMattie112 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:06:
[...]
Gewoon bestellen waarschijnlijk krijg je toch de HD wel ;p Heb ik ook al is gehad gratis upgrade
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Thakita?Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:07:
Who's the Bosch now?
Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:07:
Who's the Bosch now?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
ora et labora
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!