1e seizoen vond ik n beetje prut (1e aflevering helemaal), daarna is het wel vermakelijk ja.PM_Petrol schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:25:
IT Crowds heeft 8.6 op IMDB, das best hoog. Maar is downloaden dan.
neeDusche schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:28:
Qua eten ben ik tot een tosti en gehaktbrood gekomen, ook goed?
toettoett
The Last Byte uit eind 2013 is echt geniaal. Beste aflevering ooit (van wat voor serie ook)mark-k schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:28:
[...]
1e seizoen vond ik n beetje prut (1e aflevering helemaal), daarna is het wel vermakelijk ja.
Beste Dusche,Dusche schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:28:
Qua eten ben ik tot een tosti en gehaktbrood gekomen, ook goed?
ohh ik vind net een boterham met choco pasta
Een stukje fruit bevat veel vitaminen! Zeker voor onstuimige periodes als carnaval zijn vitaminen erg belangrijk. Je hebt het nodig omdat je de helft toch weer verzuipt.. Dus hup hup, eet een stukje fruit..
Fruitschaal..
PSN: Fruitschaaltje
Je bedoelt die special die tevens de laatste aflevering was (een tijd na het laatste seizoen)? Die was wel goed ja.DGonlag2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:29:
[...]
The Last Byte uit eind 2013 is echt geniaal. Beste aflevering ooit (van wat voor serie ook)
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
90 euroBioflap schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:34:
Hoe duur was die Cookoo Smartwatch? Heb hem net gemist..
Voor jou maar hopen dat het geen schijtproduct is danRenaldoN schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:34:
gisteren net iets te lang getwijfeld voor die lenovo nas en nu zat ik op de wc zie ik op de tablet die nas weer staan. deur open en kopen kopen naar mijn vriendin geschreeuwd. gelukkig had ze de hint begrepen
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
89,95 dacht ik.Bioflap schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:34:
Kijk anders even op 1dagskoopjes.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Volgens mij 80Bioflap schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:34:
Weet ik veel koop toch geen rommel.Bioflap schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:34:
Ik heb dit nu bij elkaar gescharreld is dit ook goed : https://drive.google.com/...4RFlPMHM/edit?usp=sharingFruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:30:
[...]
Beste Dusche,
Een stukje fruit bevat veel vitaminen! Zeker voor onstuimige periodes als carnaval zijn vitaminen erg belangrijk. Je hebt het nodig omdat je de helft toch weer verzuipt.. Dus hup hup, eet een stukje fruit..
Fruitschaal..
Verwijderd
zit heel weinig (niks) leuks bijAppleman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:36:
Dit is volgens mij de slechtste hunt ooit als je het mij vraagt.
Jep, maar voor mensen die ook naar de huishoudbeurs gaan is dit een hele goede hunt.Appleman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:36:
Dit is volgens mij de slechtste hunt ooit als je het mij vraagt.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Jamo/Magnat boxen hier.HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:37:
iederteen hunt toch alleen maar voor de doos ?
Verwijderd
Het wordt ook steeds slechterkrietjur schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:37:
Ik hoor iedereen elke hunt klagen dat het de slechtste hunt ooit is
Goeie grapHertog6 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:38:
Een Herman Karton versterker! =D
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ora et labora
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
alleen troep & trommelVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:39:
Ik ben er weer.nog iets leuks geweest vanochtend of nog steeds grote rommel?
Mensheid meuk..Wietsee. schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:40:
Philips meuk
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
pompende bas in je hutRonaldDesigns schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:41:
Jabra the hutt
denk dat er nog bestellingen afgerond moeten worden / je ziet soms wel eens de actuele voorraad ineens weer omhoog gaanidef1x schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:41:
waarom duurt het altijd even voor de volgende aanbieding komt? Hebben toch al wat klaarstaan lijkt me?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
En daar gaat de snelheid, 12 jaar oude telefoon oid.Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:42:
Kun je voorbereidingen treffen.. Snelheid is nu al beter... NEXT
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
I am the great Cornholio!
nee, we hebben als al weggereserveerd.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
ik mag het toch hopen, anders zit ik al een dag lang voor niks klaar om te bestellen
maar als je undercover agent bent heb je een burner phone nodigPierre61 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:43:
als je dit koopt spoor je niet
wat denk je hoe de CIA ze binnen haalt via iboot natuurlijk
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
I am the great Cornholio!
Iboot, nieuw apple device?spartacusNLD schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:44:
[...]
maar als je undercover agent bent heb je een burner phone nodig
wat denk je hoe de CIA ze binnen haalt via iboot natuurlijk
He lachen man die heb ik zeker 3 jaar geleden al voor dat bedrag gekocht als zijnde hier heb jij ook een mobiele telefoon dochterlief en hou op met zeuren nu ( Uiteraard zonder sim kaart ). Werkte prima voor spelletjes...... maar ja das nog in het Android 2.3.6 tijdperkPalm schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:43:
wie koopt dit nou?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zit je ook, je krijgt toch geen box.Aikje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:44:
[...]
ik mag het toch hopen, anders zit ik al een dag lang voor niks klaar om te bestellen
Verwijderd
android 1.6ShadowBumble schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:45:
[...]
He lachen man die heb ik zeker 3 jaar geleden al voor dat bedrag gekocht als zijnde hier heb jij ook een mobiele telefoon dochterlief en hou op met zeuren nu ( Uiteraard zonder sim kaart ). Werkte prima voor spelletjes...... maar ja das nog in het Android 2.6 tijdperk
2.3.6 bedoelde ik
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Ah zo.
Nee geen android inderdaadVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:47:
[...]
Ah zo.maar die samsung die er net was heeft geen android toch? Is gewoon een feature phone volgens mij toch?
Hoeveel bit/seconde is dat?
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!