Die gaat niet leeg:-) Zelfs in een halfdonkere kamer is ie nog content met het licht dat ie krijgt:p Heb hem nog nooit onder de 99% geweten
Gewoon die 600 lumen zaklamp kopen en erboven houden
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ongelukjes gebeuren... helaas na drie weken al. En toen de volle mep betaald, dus was wel een beetje droef.Remyoman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:53:
[...]
Je moet er ook geen wijn over heen gooien he.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Yes!nFo schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:53:
Werkt het ook op spaarlamp energie ?
Stond niet in de handleiding dat dat niet kon volgens mijRemyoman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:53:
[...]
Je moet er ook geen wijn over heen gooien he.
Gewoon dichter bij je p*rno scherm houdenVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:53:
Handig als die leeg is en je wil 's avonds iets tikken...
Float like a butterfly, sting like a bee.
Door de dikte wel eenvoudig in de vaatwasser te zetten..
PSN: Fruitschaaltje
Verwijderd
martinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:54:
[...]
Gewoon dichter bij je p*rno scherm houden

Bedankt voor de tip! Kan ik zo ook m'n laptop schoon krijgen?Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:55:
Door de dikte wel eenvoudig in de vaatwasser te zetten..
Wel calgon blokjes gebruiken!DGonlag2 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:55:
[...]
Bedankt voor de tip! Kan ik zo ook m'n laptop schoon krijgen?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja, vergeet hem niet open te klappen.. Anders blijft de binnenkant vuil..
Dit is een box-artikel
NIet als je er muggen en vliegen mee kapot slaat...Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:56:
Hij gaat niet hard, mensen dat ding is milieuvriendelijk hoor![]()
![]()
Je kan het ook nog gebruiken als snijplank
Daar is best een goede kans op... Net als die Lego & Philips meuk
EN GONE
Minpuntje is wel dat de "\" vlak naast de "Enter" zit. Was gewend dat die er boven zat... hoe vaak ik zinnen in het begin heb afgesloten met een backslash...
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
heb ik al een ipad voorXxRenéxX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:57:
Je kan het ook nog gebruiken als snijplank
Misschien kunnen ze hun Philips aandelen ook in de aanbieding gooien?
Die philips mogen ze wel in de box douwen
Dit soort dure elektronica zou ik dus nooit bij iBood kopen. Als er iets mis gaat is iBood niet thuis waarschijnlijk

Nee inderdaad, daar waag ik mij ook niet aan. Hoe verleidelijk soms ook.XxRenéxX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:00:
Dit soort dure elektronica zou ik dus nooit bij iBood kopen. Als er iets mis gaat is iBood niet thuis waarschijnlijk
iBood service is helemaal niet top manVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:00:
Zo mooi. Maar buiten budget.
iBood service is trouwens wel top Rene.
Het is ook flink aan de prijs, niet iedereen heeft het budgetspelbreker schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:01:
gaat niet echt hard
Je gaat niet echt iBood hunten met het idee om 800 euro aan één product uit te geven denk ikRonaldDesigns schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:01:
[...]
Het is ook flink aan de prijs, niet iedereen heeft het budget
Als je begint niet. Maar je weet helaas niet waar je eindigt...XxRenéxX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:02:
[...]
Je gaat niet echt iBood hunten met het idee om 800 euro aan één product uit te geven denk ik

Duurste wat ik ooit via Ibood heb gekocht was een sony home theatre set...werkt overigens nog steeds prima
BOX!!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Box!!
Box!
I bad beat my meat by busting my nuts!
Leuk setje, heb het alleen niet over voor een spelletje wat ik niet zo vaak zal doen
Shit, te oud voor...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Kolonisten van Catanbox?
Voor een leuk spelidef1x schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:05:
best mooie box...
Waarom zetten ze eigenlijk niet gelijk meer informatie op het beginscherm?
Soms moet ik eerst nog verdere informatie bekijken om te zien wat het nu allemaal precies inhoudt en voor je het weet ben je weer te laat
Soms moet ik eerst nog verdere informatie bekijken om te zien wat het nu allemaal precies inhoudt en voor je het weet ben je weer te laat
dat is nu net het idee achter ibood.. zorgen dat je de info niet kan lezen en dat t allemaal puur impulsaankopen zijn .. en t werk ook nogmartinusz schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:06:
Waarom zetten ze eigenlijk niet gelijk meer informatie op het beginscherm?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dan hebben ze aan mij een slechtespartacusNLD schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:07:
[...]
dat is nu net het idee achter ibood.. zorgen dat je de info niet kan lezen en dat t allemaal puur impulsaankopen zijn .. en t werk ook nog
Aan mij ook
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Die impulsaankopen hebben me deze hunt al wat geld gekostspartacusNLD schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:07:
[...]
dat is nu net het idee achter ibood.. zorgen dat je de info niet kan lezen en dat t allemaal puur impulsaankopen zijn .. en t werk ook nog
Die Catanbox is vet, helaas ga ik niets kopen, komende dagen zijn al duur genoeg:P
Xbox: Gulpener88
dus jullie zijn van de kijken kijken niks kopen
zuigaanbieding zeg
Kijken kijkenspartacusNLD schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:10:
[...]
Heb ik dit echt nodig? Nah ...
Niet kopen
| 17 December 1991 | De Nerdette |
dat is toc nederlands? kijken kijken niet koen
Ik ben er zeker één van kijken kijken niks kopenspartacusNLD schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:10:
[...]
T is duivels en t zuigt, god o god.... De dirt devil Trophy!
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Oh boxen !
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Fun, en de box
Leuk speaker setje is dat, zeker voor het geld. Vraag me af hoe het klinkt.
Geen setje.. Alleen de boxen.
En mist nog een fatsoenlijk sub ookFruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:14:
Geen setje.. Alleen de boxen.
Wel echte design boxen!
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Iets boven het budget om op kantoor neer te zetten

Dan heb je zeker ook een iMac nodig in huisNightw1ng schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:15:
Wel echte design boxen!
Even een vraagje over de betaalmethodes, moderator Renate schrijft op het iBood forum:
Er is een x voorraad, iedereen klikt op ik neem er een, ook mensen die het product helemaal niet willen en zonder gezien te hebben wat het product is. We kunnen dan ook pas een product reserveren voor je op het moment dat je echt in het betaal scherm van ideal zit. Pas dan wordt het product voor je gereserveerd en heb je 15 min de tijd om te betalen. Eerder gaat gewoonweg niet doordat mensen blind klikken in de hoop dat ze iets kunnen kopen dat ze willen hebben. Je moet dus eerst alle velden en pagina’s door. de eind conclusie is : anderen waren sneller.
Hoe zit dit bij Sofort banking en Mastercard, wanneer is dan het product echt gereserveerd? Als je de gegevens van de kaart in moet voeren?
Sofort werkt overigens niet voor ASN bank zag ik, gelukkig hebben we hier ook nog Rabo...
Er is een x voorraad, iedereen klikt op ik neem er een, ook mensen die het product helemaal niet willen en zonder gezien te hebben wat het product is. We kunnen dan ook pas een product reserveren voor je op het moment dat je echt in het betaal scherm van ideal zit. Pas dan wordt het product voor je gereserveerd en heb je 15 min de tijd om te betalen. Eerder gaat gewoonweg niet doordat mensen blind klikken in de hoop dat ze iets kunnen kopen dat ze willen hebben. Je moet dus eerst alle velden en pagina’s door. de eind conclusie is : anderen waren sneller.
Hoe zit dit bij Sofort banking en Mastercard, wanneer is dan het product echt gereserveerd? Als je de gegevens van de kaart in moet voeren?
Sofort werkt overigens niet voor ASN bank zag ik, gelukkig hebben we hier ook nog Rabo...
[ Voor 5% gewijzigd door musicfreak op 28-02-2014 11:16 ]
Heb ik al! Morgen eindelijk een versterkertje voor erbij halen.
Iemand suggesties?
Iemand suggesties?
Leuk setje, heb ze hier staan. Mooi geluid, mis alleen een sub tijdens films enzo
Icm met een onkyo Tc-nr414 best leuk setje.. Niet duur en echt een goede versterker met veel optiesDaanDH schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:16:
Iemand suggesties?
[ Voor 65% gewijzigd door Gertjezzz op 28-02-2014 11:18 ]
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
Setje heb ik al weer een poosje thuis staan klinken goed.XxRenéxX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:14:
Leuk speaker setje is dat, zeker voor het geld. Vraag me af hoe het klinkt.
Hij krijgt in ieder geval een Freak score van 9,0. KOPUH KOPUH KOPUH!
Vergeet dan ook niet even een subwoofer erbij te halenDaanDH schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:16:
Iemand suggesties?
Jongens, heb gister een box gekocht. Een kleine tip, je moet op je pc naar de mobiele site gaan en dan die knop blijven spammen als de server bij hun crashed. Toen hij namelijk wee up was had ik gelijk een box binnen. Man man man,,,
Yamaha, Sony of Denon zou ik zeggen. Yamaha is wel sterk in het budget gedeelte van < 300 euro.DaanDH schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:16:
Iemand suggesties?
Haha, jij weet precies wat ik zoek, idd onder de 300.XxRenéxX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:18:
[...]
Yamaha, Sony of Denon zou ik zeggen. Yamaha is wel sterk in het budget gedeelte van < 300 euro.
Heb 2 dingen gekocht, 1 voucher voor fotoboek (heb ik al eens eerder gekocht dus wist wat het wasspartacusNLD schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:10:
[...]
OnkyoXxRenéxX schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:18:
[...]
Yamaha, Sony of Denon zou ik zeggen. Yamaha is wel sterk in het budget gedeelte van < 300 euro.
Die boxen blijven een zuivere loterij. Leuk dat het voor jou gelukt is natuurlijk!mprkooij schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:17:
Jongens, heb gister een box gekocht. Een kleine tip, je moet op je pc naar de mobiele site gaan en dan die knop blijven spammen als de server bij hun crashed. Toen hij namelijk wee up was had ik gelijk een box binnen. Man man man,,,
Onkyo Tc-nr414
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
Wat is sofort eigenlijk?
En de V1 weer voor de 100ste x 
Dacht dat ze die gisteren hadden opgeblazen in Kruisland
Dacht dat ze die gisteren hadden opgeblazen in Kruisland
Nederlandse betaalwijze...denk ik?Fruitschaal schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:20:
Wat is sofort eigenlijk?
Geen set, alleen boxen. Zonder subwoofer of versterker dus.. Schijnen wel goed te zijn..Meulendijks89 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:21:
Ik heb die jamo speakerset gekocht... goede keuze?
Verwijderd
Als je geen subwoofer wilt wel. Ik moet er niet aan denken.Meulendijks89 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:21:
Ik heb die jamo speakerset gekocht... goede keuze?
Heb de Onkyo TX NR616 voor 299 gekocht - is volgens mij nog bij Modern wel te krijgen voor die prijs.
Of bij Redcoon voor 330:
http://www.redcoon.nl/B36...616-Zwart_71-AV-receivers
Of bij Redcoon voor 330:
http://www.redcoon.nl/B36...616-Zwart_71-AV-receivers
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!