Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.
Als je onderburen hebt en je laat die knikkers geregeld van de tafel vallen dan staan ze zo voor de deur hoor
Pro knikker Seal of Approval.Danner001 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:54:
" Dit is absoluut geen kinderspel maar knikkeren voor de échte professionals. "
Nice
XDGAIAjohan schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:54:
Voor de echte professionals.
"Wat doe jij eigenlijk?"
- "Ik ben professioneel knikkeraar!"
Dan kun je die balletjes knikkers gelukkig ook nog naar ze gooienIvos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:55:
[...]
Als je onderburen hebt en je laat die knikkers geregeld van de tafel vallen dan staan ze zo voor de deur hoor
Die zijn er ook maar die schijnen hun communicatieve vaardigheden verloren te hebben.Fid3lity schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:57:
Sowieso zouden ze bij dit product zo'n product expert op het forum moeten hebben
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:59:
Die zijn eruit geknikkerd
Weddings are basically funerals with cake.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
"Ja, eh. Toen ik 12 was, was ik de Duplo wel ontgroeid en stapte ik over naar Playmobil. Op mijn 16e naar Lego, en toen ik 20 was ben im begonnen met Lego Technic.
Echter, op een gegeven moment word je toch volwassen en krijg je een band met bepaalde zaken. Rond mijn 30-32e kreeg ik een band met deze roze knikker hier, en sindsdien ben ik bij gebrek aan opleiding professioneel knikkeraar geworden. Zo brengt mijn maatje ook zélf nog wat geld in het laadje en ben ik niet de enig kostwinner."
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
GAIAjohan schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:03:
"Hoe bent u profknikkeraar geworden?"
"Ja, eh. Toen ik 12 was, was ik de Duplo wel ontgroeid en stapte ik over naar Playmobil. Op mijn 16e naar Lego, en toen ik 20 was ben im begonnen met Lego Technic.
Echter, op een gegeven moment word je toch volwassen en krijg je een band met bepaalde zaken. Rond mijn 30-32e kreeg ik een band met deze roze knikker hier, en sindsdien ben ik bij gebrek aan opleiding professioneel knikkeraar geworden. Zo brengt mijn maatje ook zélf nog wat geld in het laadje en ben ik niet de enig kostwinner."
Er zijn duidelijk te weinig hunt aanbiedingen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Een laatbloeiertje.. Pas op je 30e? De meeste echte profs zijn natuurlijk een jaartje of 14.GAIAjohan schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:03:
-
Verfilm dit, krijg je direct een oscar.GAIAjohan schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:03:
Ligt eraan. Leonardo DiCaprio in de hoofdrol levert gewoonweg geen oscars op.. Keep that in mind.XxRenéxX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:05:
[...]
Verfilm dit, krijg je direct een oscar.
[ Voor 47% gewijzigd door Fruitschaal op 27-02-2014 15:06 ]
PSN: Fruitschaaltje

Je laat zo'n prutser dan ook niet meespelen in zo'n meeslepende epos.Fruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:05:
Ligt eraan. Leonardo DiCaprio in de hoofdrol levert gewoonweg geen oscars op.. Keep that in mind.
Die kan ook niet knikkeren, dus dat wordt geen succes.Fruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:05:
Ligt eraan. Leonardo DiCaprio in de hoofdrol levert gewoonweg geen oscars op.. Keep that in mind.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
_██_
(ಠ_ృ)
Knikkerlace Cage wel...dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:06:
[...]
Die kan ook niet knikkeren, dus dat wordt geen succes.
*pudumtss*
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
pelt schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:11:
Wat moet de winstmarge zijn op die oordoppen normaal....

Productiekosten rond de 5 a 6 euro maximaal, de rest is voor het merk en ontwerperspelt schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:11:
Wat moet de winstmarge zijn op die oordoppen normaal....
30 euro op amazon... Dus heel geweldig zullen ze niet zijnmythia schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:12:
Iemand ervaring met deze oordoppen? Mijn vriendin is net haar oordoppen verloren
Deze zijn afgeprijsd, nog maar 1 stuks overlevik7 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:13:
[...]
30 euro op amazon... Dus heel geweldig zullen ze niet zijn
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Hificorner heeft dan ook geen idee wat een prijsvergelijker is. Ze vragen voor alles de hoofdprijs.Powder Toastman schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:13:
Pfff, bij Hificorner 95 euro per stuk...
Je laat het klinken alsof dat vorige maand is gebeurdFruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de mensen die betaald hebben voor een BOX en een stofzuiger/muursteun in het bestellingsoverzicht hebben?
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Deze zijn nooit meer dezelfde gewordenFruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de mensen die betaald hebben voor een BOX en een stofzuiger/muursteun in het bestellingsoverzicht hebben?
-Trouble- schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:
[...]
Je laat het klinken alsof dat vorige maand is gebeurd
Je bent net de pompende bas van denon misgelopenbjorn_cm schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:15:
Heb geen gebrek aan oortjes, zit te wachten op de dikke subwoofer
Float like a butterfly, sting like a bee.
Weet niet of die pompende bass genoeg is om het kantoor te vullen (zit bij bjorn_cm op kantoor)XxRenéxX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:16:
[...]
Je bent net de pompende bas van denon misgelopen
En krijg er 2 dus altijd handig
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Die refurbished Synology kwam rond het begin van de Hunt ook voorbij.
Ik vind hef wel een box-waardig product
Zijn dat fatsoenlijke oortjes dan?botech schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:14:
Hopelijk komen de Fischer Audio Consonance oordopjes nog voorbij vandaag of morgen.
Ah joh, model is maar 4 jaar oudmartinusz schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:16:
Bleh gare Synology....
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
1+1=2 dat klopt dus ook echt...PM_Petrol schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:17:
Heb de fischer dopjes maar besteld voor het wielrennen.
En krijg er 2 dus altijd handig
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Zolang die maar krachtig is;)mark0172 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:17:
[...]
Weet niet of die pompende bass genoeg is om het kantoor te vullen (zit bij bjorn_cm op kantoor)
Behalve voor extreem grote waarden van 1
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik heb nog de 107+ dies ook oud, maar werkt perfect...in een hunt verwacht ik een hogere versie van Synology

En hij moet ook een beetje hard kunnen, de buren moeten we ook wakker houden ;P
Alles uit 2010 krijgt nog gewoon software-updates hoor, ook het nog te verschijnen DSM 5.0.gwystyl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:18:
Pff voor dat geld ga ik geen 110j kopen/aanraden hoor. Voor een paar tientjes meer heb je een 112, waar je nog wel een paar jaar ondersteuning voor hebt. Voor de 110 is de ondersteuning nu echt afgelopen
Op dat punt is Synology een heel goed merk.
''koken? en dan goede deals mislopen? JustEat.nl''
En dan de deal missen omdat je de deur open doetFruitschaal schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:20:
Lol. JustEat speelt goed in op de actie.
''koken? en dan goede deals mislopen? JustEat.nl''
O dan heb ik net niet goed opgelet bij de laatste firmware update. Ik dacht dat de 110 op 4.3 zou blijven steken. Op zich prima natuurlijk, maar hij is inmiddels al wel aan de oude kant. Als je alleen een fileserver wil is dat prima, maar als je er ook tig programmaatjes op wil installeren zou ik voor een iets nieuwere gaan.dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:19:
[...]
Alles uit 2010 krijgt nog gewoon software-updates hoor, ook het nog te verschijnen DSM 5.0.
Op dat punt is Synology een heel goed merk.
Haha hoop dat ze het niet zo bedoeldenRobinvdh5 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:18:
1 linkeroortje + 1 rechteroortje == 2 oortjes, wat een conclusie
Maar er stonden ook 2 verpakkingen op het plaatje met 1+1
Tsss de echte Tweakert heeft dan z'n tablet of telefoon bij zich natuurlijk.mythia schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:21:
[...]
En dan de deal missen omdat je de deur open doetIk eet wel niet
Werkt tof en is inlusief station en aantal bitjes.
⏩ PVOutput☀️
Enige waarover ik nog zit te twijfelen als het langs komt is micro sd 32GB van Transcend, die heb ik al een paar en bevallen goed (zeker voor die prijs).
Valt mee, in de korte tijd dat ik hem heb al paar keer nodig gehad, doet prima!RonaldDesigns schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:21:
paar x draaien en dan is zon ding alweer leeg
⏩ PVOutput☀️
Advies prijs van Bosch zelf, toen hij 3 jaar geleden op de markt kwam?Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:22:
Wie verzint die van/voor prijzen, zijn ze daar niet mee in ovetreding
Heb een ander merk maar hetzelfde idee. Valt me flink tegen als je echt kracht nodig hebt. Maar voor de rest het snelle makkelijke boren is ie natuurlijk leuk. Wel na aantal jaar dat ie nu veel sneller leeg is lijkt hetQuad schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:22:
[...]
Valt mee, in de korte tijd dat ik hem heb al paar keer nodig gehad, doet prima!
En daar gaat het om, mensen laten denken van woooow wat een korting, deze neem ik gelijk.gwystyl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:23:
Nee vast niet, ik denk dat ze gewoon de originele adviesprijzen van de fabrikanten aanhouden. Dat producten in de eerste paar maanden na uitkomen al in prijs dalen, en na een paar jaar helemaal kelderen is voor iBood niet boeiend. Dan lijkt het verschil alleen maar groter.
Het zelfde als een product een prijs van 4,95 ipv 5 te geven.
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!