3e keer al tijdens een hunt, ik ben met pauze and it's gone.wouterh93 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:31:
Ik ga nu maar eens pauzeren, en mijn voorgevoel zegt dat ik weer de box ga mislopen.
zal ik maar weer zo aardig zijn en vertellen dat de volgende box rond 22 uur komt?
Q_Q. Klik op ABN Amro en kreeg een error, zo dichtbij, maar toch zo ver weg.
Nee, liever nietxminator schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:13:
[...]
zal ik maar weer zo aardig zijn en vertellen dat de volgende box rond 22 uur komt?
Ik heb er ook 1! Mijn dag is weer goed! Geen captcha deze keer, dat is mijn redding geweest.
Kom dames en heren, graag even alle e SD-kaartjes opkopen..
Ik wil wel micro sd 64gb uhs-1 kaartjes hebben.. Maar dit niet
Ik wil wel micro sd 64gb uhs-1 kaartjes hebben.. Maar dit niet
PSN: Fruitschaaltje
als ik wil inloggen op mn mobiel bij m.ibood.be, krijg ik de melding dat het beveiligingscertificaat niet betrouwbaar is?
[ Voor 7% gewijzigd door germanaaizer op 27-02-2014 14:19 ]
Don't walk on the grass, smoke it.
Ach de tijd die iedereen er in stopt voor zo'n box verdien je in een dag dubbel en dwars terug door gewoon te werken.
[ Voor 10% gewijzigd door Wietsee. op 27-02-2014 14:16 ]
ik was ingelogd bij de box maar werd geredirect naar de volgende aanbieding 
leuke loterij toch
leuke loterij toch
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Heb er een binnen gesleept via de mobiele site op de iPad. Heb ook bestelbevestiging binnen
ik = blij!
Ik heb er ook een binnen via de mobiele site op de pc:) (zonder scripten)
Verwijderd
Tienduizenden lijkt me beetje overdreven, maar ik geloof ook niet dat alle boxen worden ingenomen door de scripties, maar het grootste deel wel waarschijnlijk. Dus blijven er nog stuk of 10 over waarbij je dus flink wat mazzel moet hebben. Heeft dus niks meer met zo snel mogelijk klikken te maken.Thecola schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:11:
t is niet alleen de scripts mensen.. D'r zitten gewoon tienduizenden mensen op 'ik wil er één' te klikken en ze doen er misschien 50 of 100 per keer aanbieden
Hmmm houten fame... Iemand?
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Je bestelling:
1x Vogel's LCD/Plasma Wandsteun voor televisies van 26 t/m 37 Inch met grote draaihoek € 27.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 33.90
Overschrijving NL26RABO0156335 - 105,90 EUR
ik kocht & betaalde een box, maar krijg een Vogel's LCD/Plasma Wandsteun
nog iemand in deze situatie?
1x Vogel's LCD/Plasma Wandsteun voor televisies van 26 t/m 37 Inch met grote draaihoek € 27.95
Verzendkosten € 5.95
Totaalbedrag € 33.90
Ik wacht nog steeds op de betaal pagina voor de Box
lekker voor jouxenne schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:23:
Je bestelling:
Verzendkosten € 5.95
Totaalbedrag € 33.90
Ik zou maar even contact opnemen. Dat is een bizarre fout.xenne schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:23:
Je bestelling:
Verzendkosten € 5.95
Totaalbedrag € 33.90
Overschrijving [Teehee] - 105,90 EUR
misschien zit die in de box (kan zomaar)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Belgie doet ook mee, volgens mij is het niet overdrevenVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:22:
[...]
Tienduizenden lijkt me beetje overdreven, maar ik geloof ook niet dat alle boxen worden ingenomen door de scripties, maar het grootste deel wel waarschijnlijk. Dus blijven er nog stuk of 10 over waarbij je dus flink wat mazzel moet hebben. Heeft dus niks meer met zo snel mogelijk klikken te maken.
Ik zou je rek. nr. ff weghalen...xenne schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:23:
Je bestelling:
Verzendkosten € 5.95
Totaalbedrag € 33.90
Dat kan nu niet meer hè, naar jouw quote slimmerd!
Haal jij hem ff uit de quote dan;)
Kun je daar überhaupt iets mee? Ik was niet echt in de stemming om zomaar geld over te maken aan onbekenden
Dan was de box al weg en ga je net het aankoop proces in, dan koop je dus het item dat na de box komt, kun je checken aan de prijs die ibood je bij het aankopen voorschotelt. Gewoon annuleren, jobs donexenne schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:23:
Je bestelling:
Verzendkosten € 5.95
Totaalbedrag € 33.90
Overschrijving NLRABOxxx- 105,90 EUR
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Yup, heb er laatst 2 besteld met vouchers van vorige hunt, zorg wel dat je foto's met hoge resolutie hebt.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:27:
Is dat canvas een beetje van kwaliteit?
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Na de box kwam alleen een televisie ipv een wandsteun dus jouw motivatie gaat niet op.hejkompas schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:27:
[...]
Dan was de box al weg en ga je net het aankoop proces in, dan koop je dus het item dat na de box komt, kun je checken aan de prijs die ibood je bij het aankopen voorschotelt. Gewoon annuleren, jobs done
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vraag ik me dus ook afVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:27:
Is dat canvas een beetje van kwaliteit?
BTC €94.837,08
Zijn er nog vouchers?
EDIT: Ik bedoelde in de vorm van kortingsbonnen etc.
[ Voor 57% gewijzigd door thechib12 op 27-02-2014 14:30 ]
Verwijderd
Kewl, maar eens even eentje proberen dan.navlim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:29:
[...]
Yup, heb er laatst 2 besteld met vouchers van vorige hunt, zorg wel dat je foto's met hoge resolutie hebt.
Jathechib12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:29:
Zijn er nog vouchers?
right on, die tv hadden ze me wel mogen sturen voor €105,90... die wandsteun is deze hunt nog niet gepasseerd.Quad schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:29:
[...]
Na de box kwam alleen een televisie ipv een wandsteun dus jouw motivatie gaat niet op.
ik heb ondertussen contact opgenomen.... zou blijkbaar nog zijn voorgekomen, ze laten nog iets weten.......... wat dat rekeningnummer betreft, is van ibood
Ik lees dat je dat canvas zelf in elkaar mag zetten...
Dacht dat je de ibood bedoelde
Die is nu weg
Mijne werden gewoon kompleet afgeleverd, alleen ophangen en klaar.TheJVH schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:32:
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Ja, ik. Ik ging voor de Box en zag die ook in het afrekenscherm staan. Betaald via Mastercard en krijg ik een mail dat ik de stofzuiger van http://producthistory.eu/...Infinity+VS8+Loop+Carbon/ heb besteld. Die was om 10.00 uur in de aanbieding vandaag. Vreemd!!!xenne schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:23:
Je bestelling:
Verzendkosten € 5.95
Totaalbedrag € 33.90
Overschrijving NL26RABO0XXXXX - 105,90 EUR
Ik heb Ibood al gemaild. Doe mij die box maar en anders annuleren.
je maakt een grapje tochTheJVH schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:32:

BTC €94.837,08
Bah ik moet vandaag een heel onderzoek uit mn mouw zien te schudden
ora et labora
NEEEE:(
De Ralph Lauren overhemden zijn al langs geweest. Ik moet nog een paar overhemden hebben. Hopen dat ze nog langskomen (Of een paar Hilfigers voldoen ook)
Maak een onderzoek over de iBood hunt en het fenomeen van de iBood Boxen.mrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:34:
Bah ik moet vandaag een heel onderzoek uit mn mouw zien te schudden
Verwijderd
Die batterijen zouden wel boeiend zijn als het allemaal aaa was. Mijn fietsverlichting vreet dat spul...
bestincanvas >> bestecanvas
gaat over een heel andere webshop dus.
[ Voor 9% gewijzigd door navlim op 27-02-2014 14:39 ]
Die steun is al wel gepasseerd... 12:49 uurxenne schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:31:
[...]
right on, die tv hadden ze me wel mogen sturen voor €105,90... die wandsteun is deze hunt nog niet gepasseerd.
Opspanservice. Vinkje aankruizen tijdens bestelproces.
| 17 December 1991 | De Nerdette |
bedankt voor de Headsup ik had ze bijna betaald maar daar begin ik dus mooi niet aan
BTC €94.837,08
Onderwerp is al door docent bepaaldLanithro schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:36:
[...]
Maak een onderzoek over de iBood hunt en het fenomeen van de iBood Boxen.
ora et labora
Wie houd daar wel vanmrc4nl schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:38:
[...]
Onderwerp is al door docent bepaalden ik heb een hekel aan verslagen schrijven
Da's een ander bedrijf.... bestincanvas vs bestecanvasj00wstkoelebobes schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:37:
[...]
bedankt voor de Headsup ik had ze bijna betaald maar daar begin ik dus mooi niet aan
toettoett
Verwijderd
http://bestincanvas.nl/p/60x40Waarom best in canvas?
Onze canvas is kleurvast
Gespannen op een stevig houten frame
Inclusief spielatten, om de canvas goed op spanning te houden
Keuze uit frames: 2 cm en 4,5 cm dik
Het frame van 4,5 cm geeft je foto op canvas meer body. Het komt hiermee verder van de muur, wat een mooi ruimtelijk effect geeft
Met gratis ophangsetje
http://www.brandeal.nl/thechib12 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:36:
NEEEE:(De Ralph Lauren overhemden zijn al langs geweest. Ik moet nog een paar overhemden hebben. Hopen dat ze nog langskomen (Of een paar Hilfigers voldoen ook)
Ook hier weer gewoon de deksels erbij! Wat een luxe, dat zie je zelden...
Glazen deksels wel te verstaanXxRenéxX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:41:
Ook hier weer gewoon de deksels erbij! Wat een luxe, dat zie je zelden...
Deksels! Ibood heeft weer panne!
ora et labora
Verwijderd
Deze valt nog wel mee. Soms zie je ook pannen van 100+ euro per stuk.
Wat kan zo'n pan wat een ikea pan niet kan?
Zeg zijn de Dora spullen al langsgekomen
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Verwijderd
Google translate.pelt schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:43:
Wie schrijft die teksten eigenlijk. Is daar al onderzoek naar gedaan?
Ik wacht op zo'n grote wereldkaart waar ik kan krassen waar ik geweest ben
Duurt lang!
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 27-02-2014 14:44 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Volgens mij door Timon Roll
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Die van de Ikea moet je zelf in elkaar zettenVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:42:
Deze valt nog wel mee. Soms zie je ook pannen van 100+ euro per stuk.
Verwijderd
Niet eens.dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:48:
[...]
Die van de Ikea moet je zelf in elkaar zetten
Geen beukende Beats™
ora et labora
hey, deze Denon zat in mijn box een jaar geleden
En, ist wa?paulus_01 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:49:
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Bedankt voor de link, alleen is die winkel niet 100% betrouwbaar. Na wat gegoogled te hebben blijkt dat veel klanten kleding ontvingen die nep/compleet verkeerde pasvorm(Waarschijnlijk ook nep) waren.
Ik sla wel over, ik wil wel een echt product en geen slappe namaak.
Wel goede prijs vergeleken met pricewatch..
Dit bewijst al dat ik geen dozen moet kopenpaulus_01 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:49:
Verwijderd
Passeren er ook nog wel eens echt goede headphones de revu? Al verschillende keren van die monster/beats achtige pruttel voorbij zien komen maar geen echt mooie. Hoe zit het met deze denon? Staat versterkt op dus dan krijg ik alweer last van kietels. Fatsoenlijk geluid?
Bass is mij iets te veel, jongen die hem kocht was er erg happy mee in ieder geval
iemand ervaring ermee ? ben op zoek naar eentje liefst draadloos maarja dit is vergeleken met de pricewatch een nette prijs
"Pompende bass," dan weet je al voor welk publiek dit is. "Mijn headphones hebben ziek dik geluid YOLO SWAG." Lijkt mij waardeloos.
Het is oké, maar ik heb liever een HD 201. Dat zegt wel iets...
Verwijderd
Dit dus. Beats zijn ook van die zompige dingen omdat het ding probeert mijn hoofd te laten trillen in plaats van daadwerkelijk op niveau audio te reproduceren.XxRenéxX schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:51:
"Pompende bass," dan weet je al voor welk publiek dit is. "Mijn headphones hebben ziek dik geluid YOLO SWAG." Lijkt mij waardeloos.
Komop jongens.. Door pompen met die bass.. Volgende product..
Random review komt neer op leuk voor de Yolo sweg idd en niet zozeer voor de geweldig correcte audio.
En ja, een bouwpakket.
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
knikkerbaan voor de echte buren-haters
" Dit is absoluut geen kinderspel maar knikkeren voor de échte professionals. "
Nice
Nice
Maken die dingen een klereherrie dan?hejkompas schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:53:
knikkerbaan voor de echte buren-haters
Voor de echte professionals.
"Wat doe jij eigenlijk?"
- "Ik ben professioneel knikkeraar!"
"Wat doe jij eigenlijk?"
- "Ik ben professioneel knikkeraar!"
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Let op:
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!
Vraag, Aanbod en ruilhandel mag niet in het topic, alleen via V&A!