Waar komt jouw toestel vandaan? Krijg hier nog geen update via KIES. Heb een unbranded toestel.Magnolia schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:00:
Ik heb sinds gister ook mijn Lollipop 5.0 update binnen gekregen (via KIES). Eerste indruk is positief. Ik zat op 4.4.2 stock.
KNIP
Nog steeds geduld hebben, Nederland Unbranded is nog niet vrijgegeven.Untouchablezz20 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:42:
[...]
Waar komt jouw toestel vandaan? Krijg hier nog geen update via KIES. Heb een unbranded toestel.
De huidige beta van Xtrestolite werk prima, elke update meer ( of juist minder ) functie's
@ magnolia, ik ervaar de stand "onderbrekingen" als relatief handig, alleen zou ik deze wel wat uitgebreider zien, dan alleen prioriteit, alles of niets doorgeven.
Als je "niets" neemt, doet de wekker het dus ook niet, wat ik dus onhandig vindt.
Ik wil wel synchroniseren 'snachts, maar hoef geen update's of berichten te krijgen.
@ magnolia, ik ervaar de stand "onderbrekingen" als relatief handig, alleen zou ik deze wel wat uitgebreider zien, dan alleen prioriteit, alles of niets doorgeven.
Als je "niets" neemt, doet de wekker het dus ook niet, wat ik dus onhandig vindt.
Ik wil wel synchroniseren 'snachts, maar hoef geen update's of berichten te krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 15-01-2015 08:28 ]
Hier staat nog wel een mogelijke optie voor de stil stand. Gaat inderdaad dmv werken met onderbrekingen.
http://androidworld.nl/ni...p-toestel-op-stil-zetten/
Ik heb hem op prioriteit - stand en dan gaat de wekker wel, verder geen berichtjes die geluid maken of geluid als ik midden in de nacht gebeld zou worden. In het artikel staat dit onderaan bij "tip" uitgelegd.
Ideaal is het niet, maar het werkt totdat de stil modus weer terug is zoals deze ook erin zat.
http://androidworld.nl/ni...p-toestel-op-stil-zetten/
Ik heb hem op prioriteit - stand en dan gaat de wekker wel, verder geen berichtjes die geluid maken of geluid als ik midden in de nacht gebeld zou worden. In het artikel staat dit onderaan bij "tip" uitgelegd.
Ideaal is het niet, maar het werkt totdat de stil modus weer terug is zoals deze ook erin zat.
Zo moeilijk moet het idd niet zijn, de stand tussen stil en trillen ...
De door mij ( en wss velen ) meest gebruikte optie eruit slopen .... wat denken ze wel ..
De door mij ( en wss velen ) meest gebruikte optie eruit slopen .... wat denken ze wel ..
Bij mij zijn de ervaringen na de update ook positief.
Echter ik heb een vraagje waar ik nog geen oplossing heb kunnen vinden. Aangezien ik zakelijke mail ontvang op de S5 heb ik een pincode op het lockscreen. Bij de vorige versie zag ik op het lockscreen of ik een mail had ontvangen. Nu na de update zie ik dat niet meer en ik kan helaas niet vinden waar ik dat weer aan kan zetten en of het wel mogelijk is. Niet een groot probleem maar nu moet ik wel steeds het toestel unlocken om te zien of er mail is. Ik zie wel de LED melding, maar die stop na verloop van tijd.
Echter ik heb een vraagje waar ik nog geen oplossing heb kunnen vinden. Aangezien ik zakelijke mail ontvang op de S5 heb ik een pincode op het lockscreen. Bij de vorige versie zag ik op het lockscreen of ik een mail had ontvangen. Nu na de update zie ik dat niet meer en ik kan helaas niet vinden waar ik dat weer aan kan zetten en of het wel mogelijk is. Niet een groot probleem maar nu moet ik wel steeds het toestel unlocken om te zien of er mail is. Ik zie wel de LED melding, maar die stop na verloop van tijd.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Er bestaan trouwens best veel apps, die hetzelfde doen..FreshMaker schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:11:
Zo moeilijk moet het idd niet zijn, de stand tussen stil en trillen ...
Mijn favoriet is "Silent Time"..
Op bepaalde uren schakelt het toestel stil, waarbij uitzonderingen (favorieten) kunnen worden aangegeven..
Heb zelf alles uit staan sinds ik een wearable heb.. en de wearable alleen op trillen..
Ik heb even een vraagje ivm mail.
Ik heb ziggo mail op de telefoon ingesteld met imap. Dat werkte altijd perfect kon het op de telefoon wissen en dan bleef het op de laptop gewoon staan maar door een fabrieks reset werkt het niet meer.
Als ik nu op de telefoon een mail wis dan wordt ie op de laptop ook gewist hij blijft wel op de server staan maar dan met een streep erdoor.
Hoe kan ik het weer terug zetten zodat ik op de telefoon kan wissen zodat de mail op de laptop blijft staan?
Ik heb ziggo mail op de telefoon ingesteld met imap. Dat werkte altijd perfect kon het op de telefoon wissen en dan bleef het op de laptop gewoon staan maar door een fabrieks reset werkt het niet meer.
Als ik nu op de telefoon een mail wis dan wordt ie op de laptop ook gewist hij blijft wel op de server staan maar dan met een streep erdoor.
Hoe kan ik het weer terug zetten zodat ik op de telefoon kan wissen zodat de mail op de laptop blijft staan?
Ik heb dus de TPL versie, maar vanmorgen met Odin de VDF 5.0 versie geinstalleerd. hij is inderdaad we lwat vloeiender geworden, alleen de witte settings schermen vind ik wat minder geslaagd. Maar verder wel netjes.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Het witte is even wennen. Straks vind je het waarschijnlijk wel mooi.burgt schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:56:
Ik heb dus de TPL versie, maar vanmorgen met Odin de VDF 5.0 versie geinstalleerd. hij is inderdaad we lwat vloeiender geworden, alleen de witte settings schermen vind ik wat minder geslaagd. Maar verder wel netjes.
Nu ik zelf Lollipop wat langer in gebruik heb kan ik melden dat het Mediaserver probleem (battery drain) nog niet weer is voorgekomen sinds de update. Sterker nog, deze neemt nu slechts 1% van de totale batterij capaciteit. Ik doe met gemak 2 dagen met een volle batterij. Vaak zelfs 3 dagen. Op mijn S3 was ik gewend om Wifi Power Save uit te zetten met code *#0011#. Dit om een stabielere Wifi verbinding te hebben. Op de S5 is dat niet nodig, sterker nog als je dat wel doet slurpt Wifi je batterij leeg. Ben nog steeds erg tevreden en heb nog geen echte nadelen kunnen vinden.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Beste medetweakers, ik weet niet of ik hier helemaal juist ben met mijn vraag. Ik heb net mijn Samsung Galaxy S5 bij Coolblue binnen gebracht. Ik heb namelijk volgend probleem:
Gsm geeft (binnenshuis) 2 streepjes ontvangst aan (uiteraard wisselend naar beter of slechter ontvangst). Alleszins heel zelden dat ik totaal geen ontvangst heb. Desondanks krijg ik de laatste tijd klachten dat personen mij niet kunnen bereiken ondanks dat de gsm aantoont dat ik wél bereik heb. Ik krijg dan ook geen melding van gemiste oproepen. Zelf kan ik niet volledig bevestigen of ze wel nog iets van voicemail horen of totaal niets. Uit eigen (beperkte) ervaring krijg ik te horen met een ander gsm dat 'de persoon momenteel niet te bereiken is' of iets gelijkaardigs, maar schakelt niet over naar voicemail. Verder werkt mobiel internet en smsen wel, tot zo ver ik kan zeggen, zonder problemen. Ook is het soms problematisch om zelf te bellen.
Ik heb mijn sim kaart in 4 andere toestellen gestoken. Tot zo ver heb ik bovenvermeld probleem niet op deze toestellen kunnen ervaren.
Ik heb een andere sim kaart, wat wel gebruik maakt van hetzelfde providernetwerk, in mijn Samsung Galaxy S5 gestoken waarbij het probleem zich meteen voordeed.
Ik heb naar de provider gebeld om te vragen of er soms problemen waren, maar zij konden dit alleszins niet bevestigen. Ik zou bovendien denken dat als het probleem zich al minstens over 2 maand spreidt dat er dan een of ander patroon zou moeten gevonden kunnen worden.
Bovenvermelde tests waren steeds zonder een update naar Lollipop.
Zijn er mensen die een gelijkaardig probleem met hun Galaxy S5 of een andere gsm al hebben ervaren of enig idee hebben of het daadwerkelijk aan het toestel ligt? Tot zo ver ik kan schatten, denk ik alleszins van wel. Ik vraag me nu alleen af of Samsung inderdaad iets verdacht zal vinden.
Gsm geeft (binnenshuis) 2 streepjes ontvangst aan (uiteraard wisselend naar beter of slechter ontvangst). Alleszins heel zelden dat ik totaal geen ontvangst heb. Desondanks krijg ik de laatste tijd klachten dat personen mij niet kunnen bereiken ondanks dat de gsm aantoont dat ik wél bereik heb. Ik krijg dan ook geen melding van gemiste oproepen. Zelf kan ik niet volledig bevestigen of ze wel nog iets van voicemail horen of totaal niets. Uit eigen (beperkte) ervaring krijg ik te horen met een ander gsm dat 'de persoon momenteel niet te bereiken is' of iets gelijkaardigs, maar schakelt niet over naar voicemail. Verder werkt mobiel internet en smsen wel, tot zo ver ik kan zeggen, zonder problemen. Ook is het soms problematisch om zelf te bellen.
Ik heb mijn sim kaart in 4 andere toestellen gestoken. Tot zo ver heb ik bovenvermeld probleem niet op deze toestellen kunnen ervaren.
Ik heb een andere sim kaart, wat wel gebruik maakt van hetzelfde providernetwerk, in mijn Samsung Galaxy S5 gestoken waarbij het probleem zich meteen voordeed.
Ik heb naar de provider gebeld om te vragen of er soms problemen waren, maar zij konden dit alleszins niet bevestigen. Ik zou bovendien denken dat als het probleem zich al minstens over 2 maand spreidt dat er dan een of ander patroon zou moeten gevonden kunnen worden.
Bovenvermelde tests waren steeds zonder een update naar Lollipop.
Zijn er mensen die een gelijkaardig probleem met hun Galaxy S5 of een andere gsm al hebben ervaren of enig idee hebben of het daadwerkelijk aan het toestel ligt? Tot zo ver ik kan schatten, denk ik alleszins van wel. Ik vraag me nu alleen af of Samsung inderdaad iets verdacht zal vinden.
zit er veel Vodafone spul in de rom?burgt schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:56:
Verwijderd
Mijn Galaxy S5 laggt tijdens het scrollen bij het browsen.. Hoe zou het kunnen? Heb al gescand op virussen
Reboot helpt waarschijnlijk wel.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:49:
Mijn Galaxy S5 laggt tijdens het scrollen bij het browsen.. Hoe zou het kunnen? Heb al gescand op virussen
Heb zelf ervaren dat de batterij heel snel leeg gaat, na een reboot is dan weg. Weet helaas niet wat dat zou kunnen veroorzaken
Gebruik je chrome of internet?Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:49:
Probeer eens CMbrowser, van de makers van Clean Master.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:49:
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
De branded T mobile versie is vrij gegeven ik heb hem er vanmorgen opgezet.
Ziet er allemaal goed uit nu even puzzelen hoe ik hem s nachts stil kan krijgen.
Ziet er allemaal goed uit nu even puzzelen hoe ik hem s nachts stil kan krijgen.
Ik heb vandaag de Vodafone versie van lollipop erop gezet maar nu wilde ik een map van 3 gb kopieren naar de sd kaart.
Maar telkens wordt de usb verbinding verbroken tijdens het kopieren. Bij 4.4.2 had ik er geen probleem mee om dezelfde map naar de sd kaart te kopieren.
Iemand een oplossing voor het verbreken van de verbinding of is het een bug ?
Maar telkens wordt de usb verbinding verbroken tijdens het kopieren. Bij 4.4.2 had ik er geen probleem mee om dezelfde map naar de sd kaart te kopieren.
Iemand een oplossing voor het verbreken van de verbinding of is het een bug ?
Na de upgrade van mijn VF branded S5 was het ding bizar traag. Van alles geprobeerd, nu van ellende maar een factory reset. Balen.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
En, is het nu beter?StevenK schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:15:
Na de upgrade van mijn VF branded S5 was het ding bizar traag. Van alles geprobeerd, nu van ellende maar een factory reset. Balen.
Er kan een keer wat fout gaan natuurlijk.
Wereld van verschil. Na herinstallatie is hij heerlijk snel en is de batterij duur ook een stuk beter.AvK schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:27:
[...]
En, is het nu beter?
Er kan een keer wat fout gaan natuurlijk.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Kort vraagje over de regiolock, kon het antwoord niet zo snel vinden in dit topic.
Stel ik koop een s5 in ons land met de sticker dat het toestel met een Europese simkaart geactiveerd moet worden en er 5 minuten met een Europese simkaart gebeld moet worden alvorens niet EU simkaarten te kunnen gebruiken.
Nu is het een cadeau voor iemand die gewoon in Nederland woont en dat het toestel ook met een Nederlandse sim gaat gebruiken. Diegene krijgt het toestel echter fysiek in handen in de VS, dus buiten de landen die op de sticker staan.
In dat land gaat er wel een Nederlandse sim in, maar eventueel bellen gaat dus via een niet EU provider (roaming).
Kan het toestel alsnog in dat land "gewoon" geactiveerd worden?
(De sticker meldt slechts de herkomst van de simkaart, niet zozeer het netwerk waar je je op dat moment op bevindt, maar toch).
-EDIT- was vergeten erbij te zetten dat de samsung helplijn het niet zeker wist, maar adviseerde om toch die vijf minuten in Nederland te bellen. Uiteindelijk dat dan maar gedaan om zeker te zijn dat het niet de soep in loopt later.
Stel ik koop een s5 in ons land met de sticker dat het toestel met een Europese simkaart geactiveerd moet worden en er 5 minuten met een Europese simkaart gebeld moet worden alvorens niet EU simkaarten te kunnen gebruiken.
Nu is het een cadeau voor iemand die gewoon in Nederland woont en dat het toestel ook met een Nederlandse sim gaat gebruiken. Diegene krijgt het toestel echter fysiek in handen in de VS, dus buiten de landen die op de sticker staan.
In dat land gaat er wel een Nederlandse sim in, maar eventueel bellen gaat dus via een niet EU provider (roaming).
Kan het toestel alsnog in dat land "gewoon" geactiveerd worden?
(De sticker meldt slechts de herkomst van de simkaart, niet zozeer het netwerk waar je je op dat moment op bevindt, maar toch).
-EDIT- was vergeten erbij te zetten dat de samsung helplijn het niet zeker wist, maar adviseerde om toch die vijf minuten in Nederland te bellen. Uiteindelijk dat dan maar gedaan om zeker te zijn dat het niet de soep in loopt later.
[ Voor 13% gewijzigd door Fly-guy op 20-01-2015 14:40 ]
Verwijderd
Knip, zulke vragen (en ook nog eens off-topic) zijn niet toegestaan
[ Voor 90% gewijzigd door The Wizard op 20-01-2015 19:15 ]
Wat heeft dit met de S5 te maken...
[ Voor 73% gewijzigd door The Wizard op 20-01-2015 19:15 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Weet ik, daarom ook 'voor de evt. ex-eigenaren'. Hier is logischerwijs meer activiteit dan in het S3 topic.
En anders haal ik de tekst in m'n post weg, absoluut geen probleem. Niks aan het handje
En anders haal ik de tekst in m'n post weg, absoluut geen probleem. Niks aan het handje
Verwijderd
Ik denk dat een moderator dat anders wel voor je doet.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:14:
Weet ik, daarom ook 'voor de evt. ex-eigenaren'. Hier is logischerwijs meer activiteit dan in het S3 topic.
Hoe lang duurt het updaten via kies bij jullie? Ik wil hem straks updaten maar heb niet zoveel tijd.
Verwijderd
Hallo,
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar ik heb ook vrij weinig zin om aaaal die pagina's door te kijken.
Heeft 1 van jullie ook last van gezichtsvervormingen met de samsung galaxy s5? De bovenkant vervormd mijn voorhoofd, deze wordt echt mega groot. Mijn hoofd lijkt hierdoor een ballon.
Wanneer ik hem een beetje naar onder kantel, maakt de onderkant van de lens een grote hamster van mij.
Ik irriteer me mateloos aan deze vervormingen, laten we zeggen dat ik niet knapper wordt op zo'n ''portretfoto''.
Heeft iemand hier ook last van of het liefst een oplossing voor??
Ik weet niet of deze vraag al is gesteld, maar ik heb ook vrij weinig zin om aaaal die pagina's door te kijken.
Heeft 1 van jullie ook last van gezichtsvervormingen met de samsung galaxy s5? De bovenkant vervormd mijn voorhoofd, deze wordt echt mega groot. Mijn hoofd lijkt hierdoor een ballon.
Wanneer ik hem een beetje naar onder kantel, maakt de onderkant van de lens een grote hamster van mij.
Ik irriteer me mateloos aan deze vervormingen, laten we zeggen dat ik niet knapper wordt op zo'n ''portretfoto''.
Verwijderd
Ongeveer een uurtje in totaal. Nou weet ik niet of daar mijn beperkte internetverbinding deels schuld aan is. (30mbps)
Verwijderd
Hier nu ook unbranded Lollipop 5.0 via Kies3 beschikbaar.
Eerst maar even telefoon opladen voordat ik ga updaten.
Heb alleen problemen met contacten backup maken?
Dacht doe ik voor de zekerheid nog even voordat ik ga updaten.
via Kies3 en via S5 cloud backup het zelfde probleem.
Meer mensen dat probleem? Hoe kan ik dat veilig doen?
Eerst maar even telefoon opladen voordat ik ga updaten.
Heb alleen problemen met contacten backup maken?
Dacht doe ik voor de zekerheid nog even voordat ik ga updaten.
via Kies3 en via S5 cloud backup het zelfde probleem.
Meer mensen dat probleem? Hoe kan ik dat veilig doen?
Verwijderd
al via een normale spiegel gecontroleerd of je het probleem wel goed ziet? lolVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:34:
Hallo,
ehh zelf geen last van of niet erg zodat het niet opvalt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 10:40 ]
Dan denk ik dat dat niet straks tussen de middag kan. Dan maar vanmiddag na schoolVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:35:
Ongeveer een uurtje in totaal. Nou weet ik niet of daar mijn beperkte internetverbinding deels schuld aan is. (30mbps)
maar is er ook veel snelheidwinst te halen? Want ik gebruik nova launcher omdat stock launcher nog wel eens wil haperen.
vanmiddag maar eens de phn versie downloaden , had nu de vodafone versie erop staan maar daar staat een hoop bloatware in van vodafone:
en ook maar een kijken of mijn probleem met het verbreken van de usb verbinding met deze niet aanwezig is. Maar ik ben bang dat het bij deze ook nog zo is.

en ook maar een kijken of mijn probleem met het verbreken van de usb verbinding met deze niet aanwezig is. Maar ik ben bang dat het bij deze ook nog zo is.
Gisteren via Kies ook naar L geüpdatet, maar ik ben er nog niet kapot van. Die witte notificaties en settings zijn me 's morgens en 's avonds in bed veel te fel. Ik moet twee keer swipen om het pulldownmenu te openen ipv 1 keer. En de grootste irritatie: geen silent mode meer dmv de volumetoetsen, en de algemene workaround (extra opties bij het indrukken van de volumeknop) werkt bij mij niet. 
Ik speel er nog ff mee, maar als ik geen goede fix kan vinden voor al die dingen (vooral het volume) dan ga ik terug naar KK.
Edit:
Net even de cache gewist en nu start er dus helemaal niks meer op, alles "has stopped working". Dan maar een harde reset...
Ik speel er nog ff mee, maar als ik geen goede fix kan vinden voor al die dingen (vooral het volume) dan ga ik terug naar KK.
Edit:
Net even de cache gewist en nu start er dus helemaal niks meer op, alles "has stopped working". Dan maar een harde reset...
[ Voor 11% gewijzigd door Bra-Jo op 21-01-2015 11:17 ]
Nomen nescio
Verwijderd
Ja erg grappig, ik wist dat er zo'n reactie zou komen haha.Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:39:
[...]
al via een normale spiegel gecontroleerd of je het probleem wel goed ziet? lol
ehh zelf geen last van of niet erg zodat het niet opvalt.
Ik heb al op andere forums gekeken en zag dat meer mensen hier last van hadden, maar tot nu toe had niemand een oplossing.
nm
[ Voor 91% gewijzigd door Prozaq op 21-01-2015 11:30 ]
Verwijderd
Ik heb ook nog geen updateDeeSung schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:41:
hier nog geen kies update voor lollipop.
Verwijderd
Nu ik dit zo lees durf ik hem niet meer te updaten naar Lollipop haha.Bra-Jo schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:56:
Gisteren via Kies ook naar L geüpdatet, maar ik ben er nog niet kapot van. Die witte notificaties en settings zijn me 's morgens en 's avonds in bed veel te fel. Ik moet twee keer swipen om het pulldownmenu te openen ipv 1 keer. En de grootste irritatie: geen silent mode meer dmv de volumetoetsen, en de algemene workaround (extra opties bij het indrukken van de volumeknop) werkt bij mij niet.
Edit:
Ik dacht dat het aan de aanpassingen lag die ik gedaan had in KitKat, maar na een factory reset werken die extra opties bij het volume nog steeds niet.Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Nu ik dit zo lees durf ik hem niet meer te updaten naar Lollipop haha.
Straks maar ff zoeken naar een custom rom. Jammer dit...
Nomen nescio
Volume moet je anders instellen. Als je bijvoorbeeld alarm wil gebruiken. Zonder dat je telefoon gaat trillen bij elk bericht.Bra-Jo schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:59:
[...]
Ik dacht dat het aan de aanpassingen lag die ik gedaan had in KitKat, maar na een factory reset werken die extra opties bij het volume nog steeds niet.![]()
![]()
Verwijderd
Ik hoop voor je dat het helpt. Heb jij trouwens ook last van vervormingen met de front camera van de galaxy s5?Bra-Jo schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:59:
[...]
Ik dacht dat het aan de aanpassingen lag die ik gedaan had in KitKat, maar na een factory reset werken die extra opties bij het volume nog steeds niet.![]()
![]()
Verwijderd
Net update naar Lol 5.0 gedaan via Kies3. Duurde ongeveer 30 minuten. Geen problemen tot nu toe.
Veel sneller voor het gevoel.
Veel sneller voor het gevoel.
Verwijderd
Kan je lollipop gewoon update via instellingen > toestel info > software update? Mits de update beschikbaar is, bij mij is die namelijk nog niet beschikbaar op me s5.
nee moet via kies 3 met de computerVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:22:
Kan je lollipop gewoon update via instellingen > toestel info > software update? Mits de update beschikbaar is, bij mij is die namelijk nog niet beschikbaar op me s5.
Verwijderd
Via KIES3 moet de update geïnstalleerd wordenVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:22:
Mbt volumeinstellingen:
Weet ik, dmv een soort snelkoppelingen die je krijgt bij de slider wanneer je de volumeknoppen indrukt. Maar die snelkoppelingen heb ik dus niet, ik krijg alleen de slider.
Camera werkt op zich prima, dat gelukkig wel. Maar ik ga toch zoeken naar een custom rom, gelijk dan maar alle Samsung- en Vodafone-crap eraf als ik toch eenmaal bezig ben.
Weet ik, dmv een soort snelkoppelingen die je krijgt bij de slider wanneer je de volumeknoppen indrukt. Maar die snelkoppelingen heb ik dus niet, ik krijg alleen de slider.
Camera werkt op zich prima, dat gelukkig wel. Maar ik ga toch zoeken naar een custom rom, gelijk dan maar alle Samsung- en Vodafone-crap eraf als ik toch eenmaal bezig ben.
Nomen nescio
Verwijderd
Oke thanks. kan dat via deze website? Sorry heb er niet zoveel verstand van http://www.youmobile.org/viewPage.php?ID=SamsungKIESVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:46:
[...]
Via KIES3 moet de update geïnstalleerd worden
Verwijderd
Oke thanks. kan dat via deze website? Sorry heb er niet zoveel verstand van http://www.youmobile.org/viewPage.php?ID=SamsungKIES
Als het goed is welVerwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:29:
[...]
Oke thanks. kan dat via deze website? Sorry heb er niet zoveel verstand van http://www.youmobile.org/viewPage.php?ID=SamsungKIES
Verwijderd
Ik heb hem gedownload via KIES3, het ziet er mooi uit etc. maar mijn toestel is er niet bepaald sneller op geworden moet ik zeggen. Misschien dat dit nog bij draait, ik heb namelijk net een nieuwe gekocht en die was lekker snel, hoop dat ik er niet op achteruit gegaan ben..
Kan zijn dat je hem even moet herstarten want dat was bij mij het geval..
Gamertag: timmie271
Hier werkt ook alles prima de problemen van Bra Jo herken ik ook helemaal niet moet ik zeggen.
Heb ook de PHN versie erop staan , maar nog steeds problemen met de usb verbinding.
Maar ik ben er wel achter dat als ik niks met de telefoon doe , de usb verbinding steeds verbroken wordt. Maar als ik de telefoon gebruik tijdens het kopieren dan gaat het goed en blijft de verbinding in stand
Weet niet of dit toevallig is of dat dit een manier is om de verbinding instand te houden. Is iemand hier ook al tegen aan gelopen ? Kan er verder niks over vinden op internet.
Hopelijk wordt het met een volgende update verholpen.
Maar ik ben er wel achter dat als ik niks met de telefoon doe , de usb verbinding steeds verbroken wordt. Maar als ik de telefoon gebruik tijdens het kopieren dan gaat het goed en blijft de verbinding in stand

Weet niet of dit toevallig is of dat dit een manier is om de verbinding instand te houden. Is iemand hier ook al tegen aan gelopen ? Kan er verder niks over vinden op internet.
Hopelijk wordt het met een volgende update verholpen.
Sinds de update naar lollipop bevriest mijn scherm zodra ik gebeld wordt. Gear fit manager lijkt de boosdoener... Die crasht en geeft een foutmelding. Erg irritant want ik kan dan niet opnemen.
Ga er eens even induiken, liever tijdelijk geen gear fit, dan tijdelijk niet gebeld worden...
Ga er eens even induiken, liever tijdelijk geen gear fit, dan tijdelijk niet gebeld worden...
Heb je de Gear Manager ook bijgewerkt via Galaxy Apps?yuglwek schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:57:
Sinds de update naar lollipop bevriest mijn scherm zodra ik gebeld wordt. Gear fit manager lijkt de boosdoener... Die crasht en geeft een foutmelding. Erg irritant want ik kan dan niet opnemen.
OK, even checken of het aan mij ligt.
Ik heb net een kale, officiële NL Samsung L-rom geflashed, allemaal prima gelukt. Maar mijn volumeslider laat nog steeds die extra opties niet zien!
Dit zou het moeten zijn, aldus verschillende sites:

Maar ik heb alleen een simpele slider wanneer ik de volumetoets indruk, zonder de extra opties. Heeft Samsung dit uit hun roms gehaald, of ligt het aan mijn toestel? Hoe zit dat bij jullie?
Edit:
Volgens http://www.sammobile.com/...-the-galaxy-s5-in-the-uk/ heeft Samsung dit er dus inderdaad uitgehaald.
Stelletje eigengereide eikels. Dit is mijn laatste Samsung, volgende telefoon wordt een Nexus ofzo, zonder bloatware, zonder onnodige en zelfs functionaltiteitsverminderende aanpassingen.
Ik heb net een kale, officiële NL Samsung L-rom geflashed, allemaal prima gelukt. Maar mijn volumeslider laat nog steeds die extra opties niet zien!

Maar ik heb alleen een simpele slider wanneer ik de volumetoets indruk, zonder de extra opties. Heeft Samsung dit uit hun roms gehaald, of ligt het aan mijn toestel? Hoe zit dat bij jullie?
Edit:
Volgens http://www.sammobile.com/...-the-galaxy-s5-in-the-uk/ heeft Samsung dit er dus inderdaad uitgehaald.

[ Voor 31% gewijzigd door Bra-Jo op 21-01-2015 22:33 ]
Nomen nescio
Ja, dat hielp niet, wat wel hielp is de hele app verwijderen... nu dus geen galaxy fit even. maar wel weer bereikbaar.arnoud_h schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:37:
[...]
Heb je de Gear Manager ook bijgewerkt via Galaxy Apps?
Morgen even gear manager opnieuw installeren.
Ik snap niet waarom jij het niet hebt, maar ik heb het gewoon.Bra-Jo schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:28:
[afbeelding]
Edit:
Volgens http://www.sammobile.com/...-the-galaxy-s5-in-the-uk/ heeft Samsung dit er dus inderdaad uitgehaald.Stelletje eigengereide eikels. Dit is mijn laatste Samsung, volgende telefoon wordt een Nexus ofzo, zonder bloatware, zonder onnodige en zelfs functionaltiteitsverminderende aanpassingen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Nog niks mogen ontvangen hier via Kies. Nog meer lotgenoten? Betreft een unbranded toestel.
Zo te zien heb jij het ook niet. Ik gebruik de knop Alles-Prioriteit-Geen in het snelmenu. Met een cover vind ik de volume toetsen op de s5 sowieso niet handig te gebruiken.Koldur schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:36:
[...]
Ik snap niet waarom jij het niet hebt, maar ik heb het gewoon.
[afbeelding]
Laudor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:05:
[...]
Zo te zien heb jij het ook niet. Ik gebruik de knop Alles-Prioriteit-Geen in het snelmenu. Met een cover vind ik de volume toetsen op de s5 sowieso niet handig te gebruiken.
Als ik op het radartje druk vouwt alles netjes uit en kan ik ook media e.d. veranderen. Daar gaat het de vrager om en staat los van alles-prioriteit-geen. Dat is ook niet iets wat Samsung er uit gehaald heeft, dit heeft Google er uit gehaald.Maar ik heb alleen een simpele slider wanneer ik de volumetoets indruk, zonder de extra opties. Heeft Samsung dit uit hun roms gehaald, of ligt het aan mijn toestel? Hoe zit dat bij jullie?

Dit is als ik het op geen heb staan, wanneer het op alles staat kan ik alle sliders aanpassen.
[ Voor 5% gewijzigd door Koldur op 22-01-2015 09:03 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Nee, daar gaat het me niet om.Koldur schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:02:
[...]
[...]
Als ik op het radartje druk vouwt alles netjes uit en kan ik ook media e.d. veranderen. Daar gaat het de vrager om en staat los van alles-prioriteit-geen. Dat is ook niet iets wat Samsung er uit gehaald heeft, dit heeft Google er uit gehaald.
[afbeelding]
Dit is als ik het op geen heb staan, wanneer het op alles staat kan ik alle sliders aanpassen.
Die zijn dus in de stock Android roms wel beschikbaar in een submenu'tje bij de volumetoetsen, maar Samsung heeft besloten in al hun "wijsheid" om dit eruit te halen.Laudor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:05:
[...]
Zo te zien heb jij het ook niet. Ik gebruik de knop Alles-Prioriteit-Geen in het snelmenu. Met een cover vind ik de volume toetsen op de s5 sowieso niet handig te gebruiken.
Overigens had ik niet gezien dat die optie in het snelmenu zit, dank daarvoor.
[ Voor 7% gewijzigd door Bra-Jo op 22-01-2015 09:14 ]
Nomen nescio
Aha, tja, eerlijk gezegd vind ik die opties niet zo interessant, zou die nooit gebruiken. Zegt nog niet dat het niet onhandig is dat Samsung het eruit heeft gesloopt natuurlijk.Bra-Jo schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:12:
[...]
Nee, daar gaat het me niet om.Die opties heb ik ook. Wat ik bedoel, is die drie die Laudor aanhaalt, en zichtbaar zijn in mijn screenshot:
[...]
Die zijn dus in de stock Android roms wel beschikbaar in een submenu'tje bij de volumetoetsen, maar Samsung heeft besloten in al hun "wijsheid" om dit eruit te halen.
Overigens had ik niet gezien dat die optie in het snelmenu zit, dank daarvoor.Haalt het wat mij betreft niet bij stock, maar het is beter dan helemaal de menustructuur in moeten om het bij de instellingen aan te passen.
Wil je nu zeggen dat die update ook niet gaat komen OTA?
Tot nog toe alle updates OTA geïnstalleerd en dat bevalt me veel beter dan dat KIES, daar was ik namelijk 6 jaar geleden al aardig klaar mee en heb ook weinig zin om dat eerst te installeren eigenlijk.
Verwijderd
Maak je geen zorgen, natuurlijk komt hij ook OTA.HubD1 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:22:
[...]
Wil je nu zeggen dat die update ook niet gaat komen OTA?
Tot nog toe alle updates OTA geïnstalleerd en dat bevalt me veel beter dan dat KIES, daar was ik namelijk 6 jaar geleden al aardig klaar mee en heb ook weinig zin om dat eerst te installeren eigenlijk.
Alleen OTA zal wat langer duren en niet bij iedereen tegelijkertijd. Via Kies is best te doen hoor:
Kies installeren, telefoon er aan hangen en dan roept ie dat hij een update gevonden heeft. Klik op installeren en gaan!
Kies installeren, telefoon er aan hangen en dan roept ie dat hij een update gevonden heeft. Klik op installeren en gaan!
Ik heb vandaag ook de android 5.0 update geïnstalleerd, ziet er op het eerste gezicht goed uit.
Een ding vind ik echter niet fijn. Als ik een berichtje heb ontvangen (bijvoorbeeld WhatsApp) komt er in het notificatiebalkje een WhatsApp-logo te staan. In het nieuwe vergrendelscherm van 5.0 staat op die plek echter mijn provider. Hierdoor moet ik eerst unlocken voordat ik kan zien of ik een berichtje heb ontvangen.
Is dit weer terug te zetten, zodat ik daar weer meldingen krijg?
Ik kan wel de witte notificaties weergeven op het vergrendelingscherm, maar dat vind ik minder fijn. Ook denk ik nu ik steeds het logo van mijn provider zie staan dat ik een melding heb, wat niet zo is.
Een ding vind ik echter niet fijn. Als ik een berichtje heb ontvangen (bijvoorbeeld WhatsApp) komt er in het notificatiebalkje een WhatsApp-logo te staan. In het nieuwe vergrendelscherm van 5.0 staat op die plek echter mijn provider. Hierdoor moet ik eerst unlocken voordat ik kan zien of ik een berichtje heb ontvangen.
Ik kan wel de witte notificaties weergeven op het vergrendelingscherm, maar dat vind ik minder fijn. Ook denk ik nu ik steeds het logo van mijn provider zie staan dat ik een melding heb, wat niet zo is.
Inderdaad, hier hetzelfde probleem, nog niet voor elkaar gekregen om het te verbergen en de icoontjes tevoorschijn te toverenrinuspw schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:22:
Ik heb vandaag ook de android 5.0 update geïnstalleerd, ziet er op het eerste gezicht goed uit.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik heb blijkbaar een SEB variant, die wel al geupdate kan worden naar lollipop, maar zowel KIES V3 als OTA geven aan dat er geen update klaarstaat. Nu heb ik als advies gekregen om dit vai ODIN te doen met de PHN versie. Dit wil ik vanavond gaan doen, maar moet ik ergens rekening meehouden? Gaat mijn data verloren hierdoor, en wordt SEB aangepast naar PHN, aangezien ik die versie ga gebruiken?
Weet hier iemand waar de funktie "downtime" zit om de uren in te stellen wanneer prioriteit is ingeschakeld ?
Bij stock android zit deze instelling erop, bij galaxy s5 vind ik het niet.
Bij stock android zit deze instelling erop, bij galaxy s5 vind ik het niet.
Als je met Odin een andere software versie er op flasht heb je daarna weer een maagdelijk schoon apparaat. Dus backups maken van te voren kan geen kwaad...Untouchablezz20 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:55:
Ik heb blijkbaar een SEB variant, die wel al geupdate kan worden naar lollipop, maar zowel KIES V3 als OTA geven aan dat er geen update klaarstaat. Nu heb ik als advies gekregen om dit vai ODIN te doen met de PHN versie. Dit wil ik vanavond gaan doen, maar moet ik ergens rekening meehouden? Gaat mijn data verloren hierdoor, en wordt SEB aangepast naar PHN, aangezien ik die versie ga gebruiken?
Je kunt hier Kies voor gebruiken, of een ander Android backup programma. Handmatig een backup maken van bijvoorbeeld je foto's kan ook geen kwaad...
Bedankt. Dan ga ik een back-up maken via KIES en even handmatig de database van whatsapp kopieeren.arnoud_h schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:23:
[...]
Als je met Odin een andere software versie er op flasht heb je daarna weer een maagdelijk schoon apparaat. Dus backups maken van te voren kan geen kwaad...
Je kunt hier Kies voor gebruiken, of een ander Android backup programma. Handmatig een backup maken van bijvoorbeeld je foto's kan ook geen kwaad...
Whatsapp vraagt je als je het opnieuw instelt of je je oude berichten wil behouden. Kies voor ja en alles is er weer.
Oh jee, foutmelding gekregen in odin, en nu zegt de tel firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in Kies and try again. Dit geprobeerd maar zonder resultaat. Ben nu originele firmware aan het downloaden van 4.4.2. Geen idee waarom de flash fout is gegaan. Jullie nog tips?
Alle kies processen wel afgesloten voor je met odin aan de gang ging?
Drivers geïnstalleerd voordat je in kies aan het herstellen ging? Firmware recovery in kies is trouwens je enige optie volgens mij. Heb hetzelfde gehad met een s4, kreeg na die melding geen verbinding meer met odin en de s4. Dus apparaat drivers geïnstalleerd op een andere pc en via firmware recovery in kies weer hersteld
Drivers geïnstalleerd voordat je in kies aan het herstellen ging? Firmware recovery in kies is trouwens je enige optie volgens mij. Heb hetzelfde gehad met een s4, kreeg na die melding geen verbinding meer met odin en de s4. Dus apparaat drivers geïnstalleerd op een andere pc en via firmware recovery in kies weer hersteld
[ Voor 48% gewijzigd door reyals op 22-01-2015 23:23 ]
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Kies is afgesloten. Krijg hem wel weer in download mode, maar krijg weer een foutmelding ID:0/003> Fail size. Dus ik moet het nu via Kies doen?reyals schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:21:
Alle kies processen wel afgesloten voor je met odin aan de gang ging?
Edit; ik ga opzoek naar de pit file. Hiermee zou ik het kunnen oplossen.
Edit 2; Is gelukt. Heb lollipop SEB gepakt.
[ Voor 8% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-01-2015 01:09 ]
Vandaag een nieuwe S5 binnengekregen, T-mobile branded. Al enkele keren de telefoon aangesloten via Kies, echter geeft hij aan dat ik reeds de nieuwste update heb (4.4.4). Iemand een idee hoe ik kan updaten naar Lollipop, zonder Odin?
Verwijderd
via KIES 3.
Vinger op het scherm houden en bewegen geeft oook een fijne volume verstelling? Was dit al?
Vinger op het scherm houden en bewegen geeft oook een fijne volume verstelling? Was dit al?
Oeps verkeerd!rkvvkevin schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:53:
Vandaag een nieuwe S5 binnengekregen, T-mobile branded. Al enkele keren de telefoon aangesloten via Kies, echter geeft hij aan dat ik reeds de nieuwste update heb (4.4.4). Iemand een idee hoe ik kan updaten naar Lollipop, zonder Odin?
[ Voor 5% gewijzigd door Untouchablezz20 op 23-01-2015 01:09 ]
Geduld hebben en geregeld kijken want hij moet via kies al binnen komen aangezien hij al bijna een week uit is voor t mobile.rkvvkevin schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:53:
Heb juist Kies3 gebruikt, maar zonder succes. Geen enkele update, zelfs na 5x gister te hebben gecontroleerd, en vanmorgen nogmaals.
Gisteren een S5 bij Coolblue gekocht. Leuke korting i.c.m. twee screenprotectors. Zag een aantal posts in dit forum dat Lollipop beschikbaar is voor de S5 maar nog niet voor mijn S5 
Ik heb momenteel 4.4.2 (G900FXXU1ANH6), een O2 Ierland toestel. Moet ik mijn toestel ergens registreren bij Samsung voordat de 5.0 update zichtbaar wordt in Kies 3?
Ik heb momenteel 4.4.2 (G900FXXU1ANH6), een O2 Ierland toestel. Moet ik mijn toestel ergens registreren bij Samsung voordat de 5.0 update zichtbaar wordt in Kies 3?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik was ook al aan het zoeken... Ik zet mijn telefoon altijd op stil (dus ook zonder trillen) als ik ga slapen, beter voor mijn nachtrust. Dat ging altijd eenvoudig door de notification bar naar beneden te slepen, op het geluid icoontje te drukken en het geluid én trilalarm was uit. Nu moet ik drie menu's door. Niet grappig dit, dit heeft me dus vanmorgen al een uur slaap gekost doordat mensen zonodig berichtjes willen gaan sturen om 6 uur...Bra-Jo schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:28:
[afbeelding]
Edit:
Volgens http://www.sammobile.com/...-the-galaxy-s5-in-the-uk/ heeft Samsung dit er dus inderdaad uitgehaald.Stelletje eigengereide eikels. Dit is mijn laatste Samsung, volgende telefoon wordt een Nexus ofzo, zonder bloatware, zonder onnodige en zelfs functionaltiteitsverminderende aanpassingen.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Voor beide personen met een branded toestel (T-Mobile en O2) gewoon een unbranded versie downloaden en flashen via Odin. Branded firmware is vaak het laatst met de updates. Als je eenmaal een unbranded versie hebt geflashed zal je in de toekomst ook eerder updates krijgen. Poolse FW is vaak een van de eerste.
Dat betekent dat ik mijn garantie laat verlopen en bovendien Knox niet meer kan gebruiken neem ik aan?Koldur schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:08:
Voor beide personen [...] gewoon een unbranded versie downloaden en flashen via Odin.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nee, want dit zijn officiele roms. Ik ben van pools naar duits naar een uk versie gegaan en daarna weer naar de T-Mobile NL versie.iRicardo schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:10:
[...]
Dat betekent dat ik mijn garantie laat verlopen en bovendien Knox niet meer kan gebruiken neem ik aan?
Gewoon doen wat er staat (Link voor PHN):
http://www.sammobile.com/...L9_G900FPHN1BNL2_PHN.zip/
EDIT: info over bovenstaande rom:
Model: SM-G900F
Model name: GALAXY S5
Country: Netherlands
Version: Android 5.0
Changelist: 77433514
Build date: Thu, 18 Dec 2014 08:40:19 +0000
Product Code: PHN
PDA: G900FXXU1BNL9
CSC: G900FPHN1BNL2
MODEM: G900FXXU1BNL9
[ Voor 21% gewijzigd door BiLo op 23-01-2015 09:20 ]
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
De branded versies van Vodafone en T-Mobile waren met Lollipop eerder dan de unbranded versie.Koldur schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:08:
Voor beide personen met een branded toestel (T-Mobile en O2) gewoon een unbranded versie downloaden en flashen via Odin. Branded firmware is vaak het laatst met de updates. Als je eenmaal een unbranded versie hebt geflashed zal je in de toekomst ook eerder updates krijgen. Poolse FW is vaak een van de eerste.
haha ja, dit keer wel jaLaudor schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:21:
[...]
De branded versies van Vodafone en T-Mobile waren met Lollipop eerder dan de unbranded versie.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Is dit simpel op te lossen met een "niet storen" app ?Metalfreak schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:04:
[...]
Ik was ook al aan het zoeken... Ik zet mijn telefoon altijd op stil (dus ook zonder trillen) als ik ga slapen, beter voor mijn nachtrust. Dat ging altijd eenvoudig door de notification bar naar beneden te slepen, op het geluid icoontje te drukken en het geluid én trilalarm was uit. Nu moet ik drie menu's door. Niet grappig dit, dit heeft me dus vanmorgen al een uur slaap gekost doordat mensen zonodig berichtjes willen gaan sturen om 6 uur...
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Verwijderd
Heb jij heel toevallig ook last van vervormingen in je front camera? Deze camera maakt mijn hoofd heel lang, lijkt net op een ballon. Ik heb namelijk afgelopen maandag mijn s5 binnengekregen.rkvvkevin schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:53:
Verwijderd
Heb je de oplossing al gevonden? Ik heb hem namelijk ook altijd op niet storen staan en door 3 x op een knoppie te drukken krijg je hem alsnog volledig stil.Ik was ook al aan het zoeken... Ik zet mijn telefoon altijd op stil (dus ook zonder trillen) als ik ga slapen, beter voor mijn nachtrust. Dat ging altijd eenvoudig door de notification bar naar beneden te slepen, op het geluid icoontje te drukken en het geluid én trilalarm was uit. Nu moet ik drie menu's door. Niet grappig dit, dit heeft me dus vanmorgen al een uur slaap gekost doordat mensen zonodig berichtjes willen gaan sturen om 6 uur...
Gelukkig heb ik me ingedekt met het woord "vaak" wat feitelijk juist isLaudor schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:21:
[...]
De branded versies van Vodafone en T-Mobile waren met Lollipop eerder dan de unbranded versie.
Let op:
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen
Prijzen, winkels, levertijden en dergelijke niet-technische zaken graag in [Samsung Galaxy S5] Levertijden & Prijzen