Gewoon genoeg karakters per lijn hebben dus ook genoeg maar niet teveel spaties zettenMr_Size schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:49:
[...]
Nice, hoe krijg jij het zo netjes onder elkaar? Ik zit maar te kloten met die spaties en dan komt het aardig onder elkaar, maar niet zo netjes als bij jou.
Interessant, vraag me alleen wel af of die CW battles dan nu niet teveel meta gaan worden.
Moet zeggen dat ik wel geïnteresseerd ben in die historical battles, puur omdat ik zelf geen mod of iets hoef te installeren om de mode te kunnen spelen
Ik zat van het weekend nog na te denken over assault mode.. zal er een grotere kans zijn dat die modus te farmen is met platoons omdat heel veel spelers die modus bewust uit hebben gezet?Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:06:
Zonet de beste MM voor de komende weken gehad. Himmelsdorf encounter, slechts 1 top tier tank per team.
Tier 8's in normaal en encounter kom ik vrijwel alleen maar in tier 10 potjes terecht en hoewel dat soms leuk is moet het niet 9 van de 10 keer voor komen.
Leuk potje in de Foch, goed voor mijn Mastery Tanker:
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 09-04-2014 14:07 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream