• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:16
Awh yeah! Sinds vandaag eindelijk de PS4 kunnen bemachtigen. Ik had hem al gepreordered maar het bleef maar op zich wachten. Vandaag doken vriendinlief en ik de stad in. Bij de MediaMark (Rotterdam Centrum) helaas allemaal weg. Ook de Bart Smit om de hoek had niets meer.

Toen maar naar de Mac gegaan en toen kreeg ik het waanzinnige idee om een andere Bart Smit te bellen. Wat bleek? Ze hadden er nog drie staan voor vrije verkoop (inFAMOUS bundels). Big Mac naar achter geschoven, cola opgeslokt en gas op die lolly naar Zuidplein. Direct MGS: Ground Zeroes meegenomen.

Controller en Killzone zijn onderweg. Zat nog te twijfelen om Tomb Raider én AC IV mee te nemen maar die heb ik beide al op de PC dus dat leek me de moeite niet waard. Zit nog wel te tobben over BF4 maar met al die klachten en problemen eromheen zie ik dat nog niet zo zitten.

Tot-nu-toe genoeg plezier gehad met inFAMOUS zometeen even MGS bekijken op de 360 zag het er al prima uit dus dit moet om te watertanden zijn!

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11 07:02
SacreBleu schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:31:
Awh yeah! Sinds vandaag eindelijk de PS4 kunnen bemachtigen. Ik had hem al gepreordered maar het bleef maar op zich wachten. Vandaag doken vriendinlief en ik de stad in. Bij de MediaMark (Rotterdam Centrum) helaas allemaal weg. Ook de Bart Smit om de hoek had niets meer.

Toen maar naar de Mac gegaan en toen kreeg ik het waanzinnige idee om een andere Bart Smit te bellen. Wat bleek? Ze hadden er nog drie staan voor vrije verkoop (inFAMOUS bundels). Big Mac naar achter geschoven, cola opgeslokt en gas op die lolly naar Zuidplein. Direct MGS: Ground Zeroes meegenomen.

Controller en Killzone zijn onderweg. Zat nog te twijfelen om Tomb Raider én AC IV mee te nemen maar die heb ik beide al op de PC dus dat leek me de moeite niet waard. Zit nog wel te tobben over BF4 maar met al die klachten en problemen eromheen zie ik dat nog niet zo zitten.

Tot-nu-toe genoeg plezier gehad met inFAMOUS zometeen even MGS bekijken op de 360 zag het er al prima uit dus dit moet om te watertanden zijn!
Mooi verhaal... eerst naar de mac, dan thuis genieten van inFamous. Kon ik maar hetzelfde zeggen :P

Ik werd vorige week zaterdag door dixons gebeld. Maar kon helaas niet opnemen. Uurtje later bel ik terug, hebben ze mijn pre-order aan iemand anders verkocht.

Gast vroeg nog dood leuk of ik op de lijst wou blijven staan voor de volgende levering. Heb maar gezegd dat hij me van de lijst kon halen.

Ik preorder nooit meer een console via dixons. Laten ze je eerst maanden wachten en nu dit.

Zal dit topic vanaf nu maar beter in de gaten houden. In midden-eind april zal er waarschijnlijk weer een nieuwe levering komen (hoop ik).

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

#PS4 liefhebbers opgelet:Bij de opening donderdag 10 april om 8.00u hebben we een pallet vol PS4's voor de losse verkoop,geen reserveringen!

Mediamarkt Alkmaar!

• Sefaex
djordyy schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:09:
#PS4 liefhebbers opgelet:Bij de opening donderdag 10 april om 8.00u hebben we een pallet vol PS4's voor de losse verkoop,geen reserveringen!

Mediamarkt Alkmaar!
Kale PS4s of inFamous bundels ?

Woon zelf in Adam. Als ik daar om 08:00 wil zijn moet ik de trein van 07:12 pakken.

Ach ja, is te doen

Dan maar een uurtje later naar het werk. :D

• djordyy

djordyy

Sefaex schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:50:
[...]

Kale PS4s of inFamous bundels ?

Woon zelf in Adam. Als ik daar om 08:00 wil zijn moet ik de trein van 07:12 pakken.

Ach ja, is te doen

Dan maar een uurtje later naar het werk. :D
Geen idee dit stond op hun twitter. Zou toch even langs gaan als ik jou was dan! ;)

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 16:48

Mac is echt slecht boor je :P

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:23
Jay47 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:22:
[...]

Mac is echt slecht boor je :P
Echt niet, zonder de Mac had hij dat geniale plan niet gehad :P

• Jay47
mat.hi.as schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:27:
[...]

Echt niet, zonder de Mac had hij dat geniale plan niet gehad :P
Ja misschien door al het chloor wat in die burger zit.....bah ik ga daar dus nooit meer heen!

Verwijderd

De "grand" big mac?

• Koning Karma
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08-2024
Haha die is echt geniaal, ik vond de gewone big mac altijd al zo klein xD

• SacreBleu
Hoe weet jij dat!? Inderdaad de 'grand' Big Mac :)
Jay47 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:47:
[...]

Ja misschien door al het chloor wat in die burger zit.....bah ik ga daar dus nooit meer heen!
De "Grand" Big Mac was toen nog niet eens aangebroken!

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:32

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Het mag dan een slowchat/kroeg topic zijn, het onderwerp mag wel op de PS4 blijven liggen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Koning Karma
BM schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:22:
[modbreak]
Het mag dan een slowchat/kroeg topic zijn, het onderwerp mag wel op de PS4 blijven liggen.[/]
Sorry, ik wilde er nog bij vragen wanneer de game Ronald McDonald in Magical World op de PS4 uitkomt :P

YouTube: Ronald McDonald in Magical World - Sega Game Gear (Gameplay Video)

[ Voor 17% gewijzigd door Koning Karma op 08-04-2014 12:47 ]

• SacreBleu
Okay over de Big Mac mogen we het niet meer hebben :( (hij was wel héél lekker).

Gisteren MGS even gespeeld; het ziet er ge-ni-aal uit maar eerlijk-is-eerlijk voor €30 toch wel aan de ruime kant qua investering en plezier wat je eruit krijg. Leuk die 'side missions' en dergelijke maar alles speelt zich af op dezelfde kaart wat je na twee keer wel een beetje gezien hebt. Geluid en beeld kun je moeilijk over klagen dat is allemaal goed in orde.

Toch heeft inFAMOUS mijn voorkeur, ik heb ze nu allemaal gespeeld en ik was er nooit écht fan van - Prototype heb ik veel meer gespeeld - maar het was wel altijd leuk. Tot nu toe vind ik dit deel het beste en dan niet eens om het beeld maar gewoon meer diversiteit in wat je kunt doen.

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 18:20

NoTimeRemains

I know

SacreBleu schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:35:
Okay over de Big Mac mogen we het niet meer hebben :( (hij was wel héél lekker).

Gisteren MGS even gespeeld; het ziet er ge-ni-aal uit maar eerlijk-is-eerlijk voor €30 toch wel aan de ruime kant qua investering en plezier wat je eruit krijg. Leuk die 'side missions' en dergelijke maar alles speelt zich af op dezelfde kaart wat je na twee keer wel een beetje gezien hebt. Geluid en beeld kun je moeilijk over klagen dat is allemaal goed in orde.

Toch heeft inFAMOUS mijn voorkeur, ik heb ze nu allemaal gespeeld en ik was er nooit écht fan van - Prototype heb ik veel meer gespeeld - maar het was wel altijd leuk. Tot nu toe vind ik dit deel het beste en dan niet eens om het beeld maar gewoon meer diversiteit in wat je kunt doen.
ik vind de diversiteit wat tegen vallen, cameratje zoeken, drugs busts doen, beetje grafitti spuiten ... rinse and repeat. Ik vind t een leuk spel maar dit is geen game (IMHO) waar ik nog lang mee bezig ben. Ook de tegenstanders vond ik weinig afwisselend.

This is the Way.

Verwijderd

SacreBleu schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:12:
[...]

Hoe weet jij dat!? Inderdaad de 'grand' Big Mac :)

[...]

De "Grand" Big Mac was toen nog niet eens aangebroken!
voor die 50 cent moet je echt altijd upgraden naar de "grand" big mac! ik hoop dat ze de originele gaan vervangen met de "grand". die normale is echt te klein !

*en nu ga ik weer over op ps4 onderwerpen;)

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:51:
[...]

ik vind de diversiteit wat tegen vallen, cameratje zoeken, drugs busts doen, beetje grafitti spuiten ... rinse and repeat. Ik vind t een leuk spel maar dit is geen game (IMHO) waar ik nog lang mee bezig ben. Ook de tegenstanders vond ik weinig afwisselend.
het is imo vanaf het begin hetzelfde:p en dat de hele game door.

Ik vind het wel erg lekker spelen en vrij mooi (nee, nogsteeds niet zomooi als AC:BF:p) en vind vooral het rondrennen met mijn krachten etc erg leuk. De missies zijn om te huilen imo en ik vind het bij lange na geen hype waard die er voor gecreëerd is.

Maar om even een uurtje te spelen vind ik hem erg leuk!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:51:
[...]

Ik deel jouw mening. De vorige delen kon ik echt uren achter elkaar spelen, SS speel ik misschien een uurtje en dan verveelt het alweer. Vind het erg jammer, want er kon zoveel variatie inzitten en voor mij voelt het nu meer als Infamous 2 met wat mooiere graphics; zelfs de smoke powers zijn ongeveer hetzelfde als de powers van deel 1 en 2.

• Sefaex
djordyy schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:25:
[...]

Geen idee dit stond op hun twitter. Zou toch even langs gaan als ik jou was dan! ;)
Ik ben bij mijn plaatselijke BartSmit binnen gelopen. En tot mijn verbazing zag ik 2 inFamous bundels staan.

Meteen 1tje meegenomen.

Hoef dus donderdag niet meer naar MM Alkmaar :D

Voor de mensen die in Adam wonen en nog een PS4 zoeken.

BartSmit Reigersbos (Adam Zuidoost) heeft nog 1 inFamous bundel. Is daar nooit heel druk, maar zou wel snel zijn (kom er zelf net vandaan). ;)

• djordyy

djordyy

Sefaex schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:42:
[...]

Ik ben bij mijn plaatselijke BartSmit binnen gelopen. En tot mijn verbazing zag ik 2 inFamous bundels staan.

Meteen 1tje meegenomen.

BartSmit Reigersbos (Adam Zuidoost) heeft nog 1 inFamous bundel. Is daar nooit heel druk, maar zou wel snel zijn (kom er zelf net vandaan). ;)
Nice have fun ermee.!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:37:
[...]

Ik deel jouw mening. De vorige delen kon ik echt uren achter elkaar spelen, SS speel ik misschien een uurtje en dan verveelt het alweer. Vind het erg jammer, want er kon zoveel variatie inzitten en voor mij voelt het nu meer als Infamous 2 met wat mooiere graphics; zelfs de smoke powers zijn ongeveer hetzelfde als de powers van deel 1 en 2.
Mmm heb precies het omgekeerde had infamous 1 en 2 voor cheap gevonden op ebay omdat ik die had gemist op de ps3, maar weer snel verkocht omdat de stad erg dood was(vooral infamous 1) en characters me totaal niet trokken(cole en zeke) en het verouderd aan voelde. Twijfelde dus over dit deel maar op marktplaats heel goedkoop kunnen vinden en vermaak me er uitstekend mee. De stad en specialeffects van je krachten komen echt goed tot zijn recht op de PS4. Kan uren de gebouwen oprennen de stad verkennen en lekker chaos aanrichten(speel evil) :9 Denk dat je gewoon infamous moe bent omdat het al je 3de deel is en dan is het denk wel meer van hetzelfde ja.

• Koning Karma
Sefaex schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:42:
[...]

Meteen 1tje meegenomen.

Ik woon daar ook! Ik ben afgelopen weken meerdere keren bij die Bart Smit geweest, maar telkens zonder succes. Inmiddels heb ik al een PS4 via Mediamarkt, anders was ik zeker langs gegaan!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:24

Pykow

Angelo OTR

We zitten in April en nog steeds geen enkele reactie van MyCom gehad over mijn PS4 bestelling.
4,5 maand na de leverdatum die mij beloofd is.
ik vraag me af of iemand uberhaubt een PS4 heeft mogen ontvangen van MyCom of Dixons.
Normaal zijn ze wel goed met bestellingen, maar dit keer niet.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 13:15
Ik heb een PS4 van de MyCom gekregen op releasedag (besteld half augustus), dus ze hebben er sowieso wel gekregen.

Voor de release heb ik wel een paar keer mailcontact gehad met ze omdat de leverdatum in mijn account niet klopte.

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-10 15:45
The last of us Remastered gelekt in PS Store

Afbeeldingslocatie: http://www.playstation4club.nl/wp-content/uploads/2014/04/The-Last-of-US-Remastered-PS41.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door dannbla op 09-04-2014 11:40 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:25
The Last Of Us gemist op de PS3. Voornamelijk door tijd gebrek :) aan God of War BF3 en Bioshock. Ik wil deze wel voor de PS4. Zou mooi zijn als het gaat gebeuren.

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:51:
We zitten in April en nog steeds geen enkele reactie van MyCom gehad over mijn PS4 bestelling.
ik vraag me af of iemand uberhaubt een PS4 heeft mogen ontvangen van MyCom of Dixons.
Bij Dixons heb ik in januari de Day-One bundel gekocht. Puur omdat ik wist dat ze het moet leveren zodra er een overeenkomst is.

Heb meerdere malen contact gehad met Dixons, maar het is elke keer hetzelfde liedje. Ze kan er niets over zeggen, want ze weet het zelf ook niet! Dixons weet niet wanneer er een nieuwe levering komt van Playstations, maar ook niet op welke plek je staat op een wachtlijst.

Lekker consumentvriendelijk gedrag...

Reviews

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hoe zit het nu een beetje met de levertijd van de PS4? Bij welke winkel heb je de meeste kans op levering en hoelang duurt het ongeveer?

[ Voor 14% gewijzigd door iApp op 09-04-2014 19:10 ]

An  a day keeps the doctor away.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-10 13:55
iApp schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:10:
Hoe zit het nu een beetje met de levertijd van de PS4? Bij welke winkel heb je de meeste kans op levering en hoelang duurt het ongeveer?
Volgens mij heb je hem het snelst via amazon.co.uk Hij is daar namelijk nu op voorraad en de infamous bundle ook.

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:51:
Ik zit ook te wachten, maar als je een reactie wilt moet je zelf ff een mail naar ze sturen

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

ikbenheelmoe schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:48:
[...]

Volgens mij heb je hem het snelst via amazon.co.uk Hij is daar namelijk nu op voorraad en de infamous bundle ook.
Dan zit je weer met die Engelse stroomkabels enzo... :/ Niks in omgeving Nederland / Duitsland?

Verwijderd

iApp schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:25:
[...]

Dan zit je weer met die Engelse stroomkabels enzo... :/ Niks in omgeving Nederland / Duitsland?
Kabel is volgens mij exact hetzelfde als die van de PS3.

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Of je kijkt evenop v&a of mp. Voor iets meer heb je direct een ps4

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

iApp schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:25:
[...]

Stroomkabel is geen punt, je hebt er waarschijnlijk wel nog eentje in huis ergens. En anders voor 2 euro bij de bouwwinkel halen. En hij is hetzelfde als die van de PS3 inderdaad.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
V3g3ta schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:52:
[...]

Stroomkabel is geen punt, je hebt er waarschijnlijk wel nog eentje in huis ergens. En anders voor 2 euro bij de bouwwinkel halen. En hij is hetzelfde als die van de PS3 inderdaad.
Bij de MM heb ik een stroomkabel voor 6 euro gehaald (omdat ik niet wilde wachten om via webshop te bestellen :) ), heb zelf de PS4 UK variant. Ik had hem op vrijdag besteld en op woensdag was hij binnen!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:52
Hiervoor hebben we V&A

[ Voor 99% gewijzigd door Gropah op 13-04-2014 10:27 ]

• AlphaBlack_NL
Nu losse verkoop lijkt het :) Niet meer dat verhaal als je niet hebt gereserveerd wordt ie gecancelled

• destroyer6670
Als je hem probeert te bestellen: Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.

• SacreBleu
ikbenheelmoe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:12:
[...]

Als je hem probeert te bestellen: Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
Ai, dat gaat het snel. Wat wel helpt is om je plaatselijke BS te bellen, zover mijn ervaring heeft dat best nut.
Zo heb ik mijn PS4 ook weten te bemachtigen en een paar dagen later een maat van mij ook.

• Aceje88
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-01-2024
Weet iemand van een voorraad PS4 (geen bundle) in regio utrecht ?

• Nx_s
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-03-2022
Dat gaat inderdaad snel! Ik heb hem gelukkig nog kunnen bestellen (was rond half 10).
SacreBleu schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:16:
[...]

Ai, dat gaat het snel. Wat wel helpt is om je plaatselijke BS te bellen, zover mijn ervaring heeft dat best nut.
Zo heb ik mijn PS4 ook weten te bemachtigen en een paar dagen later een maat van mij ook.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:52
V3g3ta schreef op woensdag 09 april 2014 @ 23:52:
[...]

Nou, de stroomkabel van mijn PS4 is toch echt anders (veel kleiner, zo'n 'achtje') t.o.v. die van mijn PS3 (phat model, dikke stroomstekker zoals PC voedingen ze ook hebben). Maar idd, je kunt het zo overal kopen, en anders 'leen' je het van een ander apparaat in huis. Radio's, Hifi componenten (behalve amp's), LED-tv's, mini-hifi setjes, wekkers enz. gebruiken dezelfde stekker over het algemeen.

• SacreBleu
Trishul schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 13:14:
[...]

Nou, de stroomkabel van mijn PS4 is toch echt anders (veel kleiner, zo'n 'achtje') t.o.v. die van mijn PS3 (phat model, dikke stroomstekker zoals PC voedingen ze ook hebben). Maar idd, je kunt het zo overal kopen, en anders 'leen' je het van een ander apparaat in huis. Radio's, Hifi componenten (behalve amp's), LED-tv's, mini-hifi setjes, wekkers enz. gebruiken dezelfde stekker over het algemeen.
De Phat heeft nog wel zo'n "PC" stekker, de modellen daarna echter niet. Die hebben dezelfde voeding als de PS4.

• destroyer6670
SacreBleu schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:16:
[...]
Ben even langs geweest. Sta nu 3e op de lijst voor bundel en 8e voor de kale. Welke het eerst voorbij komt :) krijgen om de 2 weken wat binnen. En soms een tussen zending.

Verwijderd

Zijn er nog mensen die een bestelling hebben geplaatst in 2013 en wachten daar nog op?
Zoja, welke winkel heb je bestelt?

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
Dixons mega bundel 29 11 2013 :(
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:08:
Zijn er nog mensen die een bestelling hebben geplaatst in 2013 en wachten daar nog op?

• SacreBleu
ikbenheelmoe schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 17:12:
[...]

Ben even langs geweest. Sta nu 3e op de lijst voor bundel en 8e voor de kale. Welke het eerst voorbij komt :) krijgen om de 2 weken wat binnen. En soms een tussen zending.
Mooi! Dat zou zomaar kunnen betekenen dat je binnenkort aan een PS4 kan geraken. Die inFAMOUS bundel komt waarschijnlijk sneller binnen. Sowieso sta je daar 'hoger' op de lijst. Laat het ons weten wanneer je er eentje hebt bemachtigd!

Verwijderd

Ik ben nog een PS4 InFamous bundel geseald

• destroyer6670
SacreBleu schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:25:
[...]
Mooi! Dat zou zomaar kunnen betekenen dat je binnenkort aan een PS4 kan geraken. Die inFAMOUS bundel komt waarschijnlijk sneller binnen. Sowieso sta je daar 'hoger' op de lijst. Laat het ons weten wanneer je er eentje hebt bemachtigd!
Dat mag ik hopen van wel :) Dixons gaat hem de komende maanden niet worden vermoed ik. Ik laat wel even weten wanneer het gelukt is!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:49
Net intertoys deventer infamous bundel op voorraad!!!

• destroyer6670
SacreBleu schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:25:
[...]

Net voorzien! Bij Intertoys Zuidlaren hadden ze nog één infamous bundel liggen. Even vanuit Groningen erheen gereden et voila!

• SacreBleu
ikbenheelmoe schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:34:
[...]

Net voorzien! Bij Intertoys Zuidlaren hadden ze nog één infamous bundel liggen. Even vanuit Groningen erheen gereden et voila!
Nice! Dat wordt genieten dit weekend!

• destroyer6670
SacreBleu schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:44:
[...]

Nice! Dat wordt genieten dit weekend!
Dat wordt zeker genieten. Spel zit er al bij en heb al een paar games van PS plus in de download lijst staan van de afgelopen maanden.

Verwijderd

Ik hoorde gisteren van een collega dat hij zijn PS4 onverwacht van de Wehkamp had ontvangen. Hij had ergens eind december 2014 besteld.

Dat gaat voor mij nog wel ff duren :(

• AlphaBlack_NL
loonstar schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:11:
Dixons mega bundel 29 11 2013 :(

[...]
Dan kan je lang wachten want die worden niet meer gemaakt/geleverd. ;)

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Dixons heeft aangegeven dat je je order van het mega pack kon omzetten naar dezelfde onderdelen voor dezelfde prijs. Geen "officiele" pack, maar effectief hetzelfde.

• loonstar
  • Laatst online: 07-07-2022
is aan gepast krijg alles nu los hoop ik duurt wel lang meende dat ze in oktober nog waren :(
AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:28:
[...]

Dan kan je lang wachten want die worden niet meer gemaakt/geleverd. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door loonstar op 12-04-2014 22:50 ]

• SacreBleu
Het blijkt nog te werken het bovenstaande, levering tussen 14 en 15 april.

• LordLynx
  • Laatst online: 05-11 23:58
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 10:08:
Dixons megabundel 30-10. 8)7

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

SacreBleu schreef op zondag 13 april 2014 @ 08:40:
[...]

Het blijkt nog te werken het bovenstaande, levering tussen 14 en 15 april.
Tijdelijk onderhoud aan de website, bestellen niet mogelijk. ;)

Verwijderd

LordLynx schreef op zondag 13 april 2014 @ 10:53:
[...]

Dixons megabundel 30-10. 8)7
Dat is gek, ik kreeg een mail van Dixons dat ze bestellingen van eind oktober aan het leveren zijn.
Ik geloof dat Dixons alleen ps4 bestellingen heeft omdat zij nog die mega bundel leveren (alleen losse onderdelen)
Zelf heb ik ook de mega bundel bij dixons besteld, op 1 dec

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
Wil voor mijzelf een ps4 kopen...maar mijn dochters van 6 en 9 willen af en toe ook wel eens spelen....maar naast lets dance kan ik nog niet veel meisjes spellen vinden....klopt dit of kun je wel spellen downloaden?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tegenwoordig mogen meisjes ook spellen voor jongens spelen.

• AlphaBlack_NL
marchanekamp schreef op zondag 13 april 2014 @ 19:26:
Wil voor mijzelf een ps4 kopen...maar mijn dochters van 6 en 9 willen af en toe ook wel eens spelen....maar naast lets dance kan ik nog niet veel meisjes spellen vinden....klopt dit of kun je wel spellen downloaden?
Rayman Legends?

• LuPo
  • Laatst online: 19:24
De Lego games wellicht?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Skylanders

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-11 11:48
Resogun

• marchanekamp
Verstekbakker schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:22:
Tegenwoordig mogen meisjes ook spellen voor jongens spelen.
helemaal eens...maar dan moeten de dames het wel zelf willen :+. En spellen met paarden/dansen/lopen vinden ze toch echt leuker dan schieten.....( 8)7 )

• marchanekamp
Ai...wilde nu net bestellen, is die weer uitverkocht bij Sony... Is die nog ergens anders te krijgen?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
marchanekamp schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:13:
[...]

helemaal eens...maar dan moeten de dames het wel zelf willen :+. En spellen met paarden/dansen/lopen vinden ze toch echt leuker dan schieten.....( 8)7 )
Iets meer emancipatie en feminisme in de opvoeding verwerken!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:25

Format-C

Tracing Rays

En weer uitverkocht.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• HaskoF
Ik had een kale ps4 en deze gaat retour. tegenwoordig is het via bijna alle retailers mogelijk om te kopen.

[ Voor 70% gewijzigd door HaskoF op 15-04-2014 12:04 ]

Verwijderd

HaskoF schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:39:
Ik had een kale ps4 voor een vriend besteld. hij is inmiddels al voorzien. Mocht iemand interesse hebben omgeving Schiedam.
Hij mag weg voor de koopprijs.
Anders wordt de ps4 retour opgestuurd.
Lees de topic warning effe, dit mag hier niet. :)

• aalekss
  • Laatst online: 06:40
Heb een PS4 via die link bij Sony besteld afgelopen zondag.

De status van mijn bestelling staat sinds zondag op ' Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn.'

Ze beweren wel deze week te leveren.. dus ben benieuwd. 8)7

• Boyangles
  • Laatst online: 16:53
aalekss schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:55:
Heb een PS4 via die link bij Sony besteld afgelopen zondag.

De status van mijn bestelling staat sinds zondag op ' Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn.'

Ze beweren wel deze week te leveren.. dus ben benieuwd. 8)7
Ik heb exact hetzelfde: zondag besteld, levertijd 15-16 april. En dus ook die melding bij de status..

Ik hoop van harte dat 'ie morgen komt! :9

Verwijderd

Zelfde verhaal hier met de sony shop. Heb vanmiddag contact met hun opgenomen en dit is hun antwoord:

"Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht naar Sony Store Online.
We verwachten de inkomende voorraad op 16.04.2014.
Vervolgens zal voor u de effectieve levering gedaan worden op 17.04 of 18.04.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online"

Hopelijk dus toch nog wel deze week een PS4 van de sony shop.

• Jay47
http://www.marktplaats.nl...rantie-en-40-spellen.html

Deze oplichter niet vertrouwen!
Met z'n 40 spellen gratis voor de PS4 hahah, stuurde hem een mail om uit te horen.
Zegt ie ja het zijn 40 games voor de PS4, ik terug mailen er zijn op dit moment geen 40 games voor de PS4 beschikbaar! Zegt hij jawel, dus ik terug mailen mag ik weten welke games dat zijn, zegt hij ja ik ga niet alles opnoemen 40 is teveel.
Wat een domme oplichter, maar zie dat hij nu van MP is verwijderd.

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-10 17:51

The_Bird

Meneer de Raaf

Jay47 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 08:47:
http://www.marktplaats.nl...rantie-en-40-spellen.html

Deze oplichter niet vertrouwen!
Met z'n 40 spellen gratis voor de PS4 hahah, stuurde hem een mail om uit te horen.
Zegt ie ja het zijn 40 games voor de PS4, ik terug mailen er zijn op dit moment geen 40 games voor de PS4 beschikbaar! Zegt hij jawel, dus ik terug mailen mag ik weten welke games dat zijn, zegt hij ja ik ga niet alles opnoemen 40 is teveel.
Wat een domme oplichter, maar zie dat hij nu van MP is verwijderd.
:')

Op de een of andere manier vind ik dat soort types wel vermakelijk.

"21 jaar DSL!"

• jvanderuit
  • Laatst online: 13-11-2022
Vraagje:

Afgelopen vrijdag bij Amazon UK een PS4 besteld, normale bundel.

Nou zit daar natuurlijk een power plug bij waar ik in NL niet veel mee kan, maar is het okee om daar een verloopstukje tussen te zetten (die ik wel heb) of kun je beter een goede kabel halen?

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 21:29

Falastine

Think about my signature...

Kabel action kost je 1 euro of zoek er 1 uit een oude printer ofzo.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• SacreBleu
jvanderuit schreef op woensdag 16 april 2014 @ 12:37:
Vraagje:

Afgelopen vrijdag bij Amazon UK een PS4 besteld, normale bundel.

Nou zit daar natuurlijk een power plug bij waar ik in NL niet veel mee kan, maar is het okee om daar een verloopstukje tussen te zetten (die ik wel heb) of kun je beter een goede kabel halen?
Je kunt er een verloopstuk tussen zetten of, als je dat liever hebt, een NL stekker aanschaffen.

• jvanderuit
  • Laatst online: 13-11-2022
Dank, helder antwoord :)

• aalekss
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:06:
Zelfde verhaal hier met de sony shop. Heb vanmiddag contact met hun opgenomen en dit is hun antwoord:

...
Nou de status is nog niet veranderd. Gisteren heb ik ze ook gebeld en toen zeiden ze woensdag (vandaag) of morgen dus.

Wel een beetje raar dat ze op de website zetten op voorraad terwijl dit dus eigenlijk helemaal niet zo is. Maar goed...als hij maar deze week komt! >:)

• belinned
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08-2023
aalekss schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:13:
[...]

Nou de status is nog niet veranderd. Gisteren heb ik ze ook gebeld en toen zeiden ze woensdag (vandaag) of morgen dus.

Wel een beetje raar dat ze op de website zetten op voorraad terwijl dit dus eigenlijk helemaal niet zo is. Maar goed...als hij maar deze week komt! >:)
Hier ook van hetzelfde. Vrijdag besteld, maar toen ging er iets mis met de betaling. Een dame van Sony belde mij zaterdag om te laten weten dat er zondagavond terug voorraad zou zijn en dat ik de site maar in de gaten moest houden (wel tof van Sony dat ze klanten opbellen om hen te informeren). Zondag dus opnieuw besteld... hopelijk komt er snel duidelijkheid want had hem toch graag gehad voor het vormsel van onze dochter.

Verwijderd

Ook mijn status is nog niet verandert bij de Sony shop. Zou toch wel jammer zijn als ze deze week niet leveren, vooral met het lange weekend in het vooruitzicht :(

Verwijderd

Ook ik heb zondag besteld bij de Sony shop. Levering zou de 15e of 16e zijn volgens het systeem. Maandag gebeld (aangezien mijn status was 'niet op voorraad' ipv 'inpakken'), en er werd me verteld dat hij dinsdag binnen zou komen en verstuurd zou worden. Dinsdag gebeld aangezien hij heel even zogenaamd op voorraad was en toen weer niet; hij zou woensdag binnenkomen en verstuurd worden en ze hadden hem überhaupt niet op voorraad gehad. Dat deden ze alleen omdat ze anders geen orders aan kunnen aannemen. Gisteren weer niks en vandaag ook niet dus ik heb weer gebeld. Nou hopen ze dat hij nog vandaag toevallig binnenkomt zodat ze hem morgen nog kunnen bezorgen en anders wordt het volgende week.

Toch grappig dat ze je elke keer gewoon onzin verkopen. Je zou toch verwachten dat ze bij de Sony shop wel kunnen overzien wanneer ze iets binnen zullen krijgen. Ben die leugens en onzin van hun ondertussen wel een beetje zat... Als ze nou gewoon een beetje duidelijkheid zouden verschaffen en niet de hele tijd dingen lopen te verkondigen die ze helemaal niet nakomen, dan hoef ik ook niet 80 keer te bellen. Net als Siamti hoopte ik dit weekend achter een nieuwe console te zitten, maar ik weet al wel bijna zeker dat dat niet gaat gebeuren.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:24

Pykow

Angelo OTR

Bij Mycom nog steeds geen bericht gehad over de levering.
een half jaar na mijn bestelling.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:55:
Bij Mycom nog steeds geen bericht gehad over de levering.
een half jaar na mijn bestelling.
M'n broertje werkt bij Dixons en daar komen ook bijna geen PS4's binnen, aangezien MyCom van dezelfde groep is, zal het daar ook erg traag gaan.

Verwijderd

Iemand toevallig de PS4 in omgeving R'dam zien liggen in een winkel? Een online verkooppunt is ook erg welkom uiteraard!

Verwijderd

Weet iemand toevallig als er in de omgeving van Stadskanaal ps4's op voorraad zijn?

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 21:29

Falastine

Think about my signature...

Snap niet dat de meeste mensen niet besteld hebben toen ze via amazon.co.uk gratis thuis bezorgd werden binnen 2 dagen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Verwijderd

Falastine schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:17:
Snap niet dat de meeste mensen niet besteld hebben toen ze via amazon.co.uk gratis thuis bezorgd werden binnen 2 dagen.
Ik wil graag de ps4 hebben maar aangezien ik een bundel heb besteld waarbij ik geld kan besparen wacht ik liever daarop.

• aalekss
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:09:
Ook ik heb zondag besteld bij de Sony shop. Levering zou de 15e of 16e zijn volgens het systeem. Maandag gebeld (aangezien mijn status was 'niet op voorraad' ipv 'inpakken'), en er werd me verteld dat hij dinsdag binnen zou komen en verstuurd zou worden. ....
Exact hetzelfde verhaal hier. Ik heb dus ook een paar keer gebeld! Valt me erg tegen van ze.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Via Inshared voor €2,53 een €75 Wehkamp waardebon gekregen. Via Neckerman een €35 waardebon als ik wil. Bol.com bood Watch_Dogs met korting een keer aan voor €45,49 special edition. Nu heb ik voor €333,95 een Playstation 4 bij Wehkamp gereserveerd - €14,84 shopkorting = €319,11 + €45,49 WD bij bol + €29,90 dualshock 4 tweede controller bij Neckerman en €22,5 voor PSN jaarabbo met korting in de bulkweken maakt €417 totaal voor een leuk combinatiepakket :D Keerzijde van de medaille is dat ik wss moet wachten tot Sint Juttemis maar de besparing is mij dat wel waard ;) Bovendien heb ik nog immer een prima 360 matzwarte slim 4GB plus 250GB hdd draaien. Dus ik wacht geduldig af :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 18-04-2014 09:55 ]

• HaskoF
Joosie200 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:48:
Geduld is een schone zaak :) Via Inshared voor €2,53 een €75 Wehkamp waardebon gekregen. Via Neckerman een €35 waardebon als ik wil. Bol.com bood Watch_Dogs met korting een keer aan voor €45,49 special edition. Nu heb ik voor €333,95 een Playstation 4 bij Wehkamp gereserveerd - €14,84 shopkorting = €319,11 + €45,49 WD bij bol + €29,90 dualshock 4 tweede controller bij Neckerman maakt €394,50 totaal voor een leuk combinatiepakket :D Keerzijde van de medaille is dat ik wss moet wachten tot Sint Juttemis maar de besparing is mij dat wel waard ;) Bovendien heb ik nog immer een prima 360 matzwarte slim 4GB plus 250GB hdd draaien. Dus ik wacht geduldig af :)
in de tussentijd heb ik al BF, COD NFSrivals, Infamous, Killzone uitgespeeld en online FIFA en BF4 haha oOo oOo

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
HaskoF schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:55:
[...]

in de tussentijd heb ik al BF, COD NFSrivals, Infamous, Killzone uitgespeeld en online FIFA en BF4 haha oOo oOo
Alle games die je noemt interesseren mij niet. AC4 heb ik gespeeld op mijn 360 en WD is pas de volgende nextgen titel waar ik op het wachten ben naast Driveclub. Dus ik aas liever op een leuke cccccombobreaker :Y)

• HaskoF
Tegen de tijd dat jij je Ps4 hebt is WD 2 uit haha.
Dus dan heb ik ook nog WD uitgespeeld en alle andere spellen die er voor de ps4 zijn :P

Maar inderdaad geduld is een schone zaak
Pagina: 1 ... 35 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]