Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:03:
dat van Bartsmit trouwens... is een 1 april grap
wat van Bart Smit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

Als iemand nog een PS4 in de verkoop heeft bied ik me aan... Die van mij is afgelopen vrijdag gestolen. Maar via de inboedel krijgen we het bedrag terug. Als iemand nog iets heeft voor een "normale" prijs ontvang ik graag een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof Bart Smit voor een april grap honderden mensen 400 euro gaat laten afrekenen ;)

Nee tuurlijk is het geen 1 april grap. Hij is gewoon op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
zojuist bij MM R'dam centrum geweest, daar staan zo'n 20 ps4 bundels met Infamous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:03:
dat van Bartsmit trouwens... is een 1 april grap
Tarzan. Denk je nou echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendewaal
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-05 23:21
Toychamp in de Biggelaar in Roosendaal heeft kale bundels in de losse verkoop.

Vanaf morgen (woensdag 2 april) de InFAMOUS: Second Son bundel in de losse verkoop bij Bart Smit in Roosendaal.

[ Voor 42% gewijzigd door jeroendewaal op 01-04-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ook ik heb een sms van Game Mania gehad en kan die voor mijn vriend gaan halen. Volgens mij is hij nu wel overal goed op voorraad aan het komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRK schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:25:
Als iemand nog een PS4 in de verkoop heeft bied ik me aan... Die van mij is afgelopen vrijdag gestolen. Maar via de inboedel krijgen we het bedrag terug. Als iemand nog iets heeft voor een "normale" prijs ontvang ik graag een PM.
http://nl.neckermann.com/...fh_location=Playstation+4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Eindelijk bericht dat mijn PS4 is verzonden door BS. Wel de laatste keer dat ik daar iets bestel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:01:
Zo. Eindelijk bericht dat mijn PS4 is verzonden door BS. Wel de laatste keer dat ik daar iets bestel :X
Wanneer had je die besteld dan? BS verstuurd ze namelijk meestal dezelfde dag nog (mits voor 15:00 besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet een PS4 + Infamous bundle besteld bij Mediamarkt.nl, stond bij dat hij morgen geleverd wordt. :)

Fijn, door een fout (verkeerd begrijpen van een vraag) bij MM is mijn order gecanceld.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:39:
Daarnet een PS4 + Infamous bundle besteld bij Mediamarkt.nl, stond bij dat hij morgen geleverd wordt. :)

Fijn, door een fout (verkeerd begrijpen van een vraag) bij MM is mijn order gecanceld.
Wat voor een fout? De bundel is daar toch gewoon nog beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:17:
[...]

Wat voor een fout? Hij is daar toch gewoon beschikbaar?
Mijn pa belde naar het 0900 nummer om een vraag te stellen, en zij hadden blijkbaar iets verkeerd begrepen, waardoor hij geannuleerd is. Het hoofdkantoor is aan het kijken naar een oplossing voor het probleem, dus hoop dat het goed komt.

Edit: de fout kon helaas niet meer omgezet worden en krijg mijn geld dus weer teruggestort. Gelukkig kon ik nog een tweede bestelling plaatsen, die als het goed is wel gewoon morgen binnenkomt.

Edit 2: PS4 + Second Son bundle nu uitverkocht bij Mediamarkt.nl.

Edit 3: Krijg hem morgen binnen. :D

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
steven85 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:48:
zojuist bij MM R'dam centrum geweest, daar staan zo'n 20 ps4 bundels met Infamous
In Den Haag ook zo'n 20-30 bundels die er stonden, ik neem aan losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 14:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

in Zwolle staan er ook nog een stuk of 40 PS4 + Infamous bundel bij de Media Markt

[ Voor 13% gewijzigd door Chibi2k op 02-04-2014 01:08 ]

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Bart Smit PS4 vandaag afgeleverd. Lading spellen onderweg....
Nog een weekje vakantie en dan thuiskomen en gamen. Hoe mooi kan het leven zijn :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteravond de mijne kunnen ophalen :D
Vanavond aansluiten en gelijk van genieten.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
Bij de Intertoys in Oss hebben ze ook voldoende inFamous bundels op voorraad. Ze hebben geen losse PS4's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 13:26
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:00:
[...]

Betekent dit dan dat November is weggewerkt?
Dat zou ik niet durven zeggen, we hebben gisterochtend de mail gehad dat hij verzonden is, 3 uur later ging de bel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Liep net langs de bart smit in Utrecht overvecht en die heeft PS4's op de plank liggen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:03
Als ik dat zo allemaal lees dat ze nog gewoon op voorraad liggen hebben ze idd zich aan het woord gehouden dat je in april naar de winkel kunt gaan en zo er eentje kunt kopen.
Je zal waarschijnelijk niet lang ermee moeten wachten maar de schaarste lijkt toch steeds meer te verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kale ps4 te bestellen bij mediamarkt webshop
http://www.mediamarkt.nl/...51,635515.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ontvangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor een spel is leuk om bij de ps4 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Karma
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:10:
Dat hangt er toch echt vanaf van wat voor genre je houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
LordFather schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:54:
Als ik dat zo allemaal lees dat ze nog gewoon op voorraad liggen hebben ze idd zich aan het woord gehouden dat je in april naar de winkel kunt gaan en zo er eentje kunt kopen.
Je zal waarschijnelijk niet lang ermee moeten wachten maar de schaarste lijkt toch steeds meer te verdwijnen.
De schaarste is verdwenen, want ik zag dat zelfs de Dixons Stadskanaal mij al had gebeld, dan weet je dat het voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
NotSoSteady schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:41:
[...]

De schaarste is verdwenen, want ik zag dat zelfs de Dixons Stadskanaal mij al had gebeld, dan weet je dat het voorbij is.
Ja. Voor ons is het klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koning Karma schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:19:
[...]

Dat hangt er toch echt vanaf van wat voor genre je houdt...
shooters

edit- ik twijfel tussen bf4 en killzone SF

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Karma
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:04:
[...]

shooters

Ze zijn sws allebei supervet. Ik heb killzone net uitgespeeld en vond de singleplayer erg kort, maar wel supermooi. bf4 heb ik (nog) geen ervaring mee.
Ik zou er gewoon eentje kopen en als je erop uitgekeken bent zijn er weer genoeg andere spellen te kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:39
[...]
Was handiger als je 'm gewoon bij Play-It besteld/gehaald had. Dan had je de PS4 al lang binnen gehad.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V&A hoort niet op het forum

[ Voor 99% gewijzigd door Chaoss op 02-04-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Laatst online: 06-02-2023
V&A hoort niet op het forum

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 02-04-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Allemaal leuk die "ik ook" reacties, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:04:
[...]

shooters

2 compleet verschillende games imo.

Killzone vond ik echt een super! mooie en ook erg vette singleplayer shooter (ja ik weet dat het ook multiplayer kan:)
Bf4 is een mooie en vette multiplayer shooter (en ja ik weet dat ook daar een singleplayer van is:p)

Mijn mening : hou je van eindeloos raggen (met vrienden) in grote online multiplayer maps, ga voor BF4.
hou je van een heel erg mooie singleplayer game ervaring die ook goed gebruikt maakt van de DS4, ga voor Killzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theRaven123 en rofl996 thnx voor jullie reacties!
Ik denk dat ik voor bf4 kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:31:
Allemaal leuk die "ik ook" reacties, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van dit topic.
Ja man vind ik ook :o :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drweb
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-01-2024
Voor de Belgen onder ons :

de PS4 is weer verkrijgbaar bij Maxi Toys online :

www.maxitoys.be/nl/catalog/product/view/id/18964/

Onze buren uit Nederland kunnen niet bestellen bij Maxi Toys...

[ Voor 20% gewijzigd door drweb op 02-04-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Laatst online: 14-09 15:46
Op navraag van mijn bestelling bij Dixons deze mail ontvangen (bestelling halverwege februari), vooral het één na laatste zinnetje vond ik wat zorgwekkend...

"Bedankt voor uw e-mail , allereerst onze excuses voor deze vertraging .
Helaas blijven wij kleine voorraden ontvangen van Sony Nederland waardoor wij alle orders nooit direct kunnen vervullen.
Sony Europa heeft 23 maart tijdens een interview op de Game Developer Conference bekend gemaakt, dat de PS4 tot aan de zomer moeilijk verkrijgbaar zal zijn.
Tevens heeft Sony aangegeven dat zij medio zomer weer aan de volledige vraag van de PS4 te kunnen voldoen. (http://blogs.wsj.com/digi...p-supply-into-the-summer/)
Tot die tijd moeten alle retailers waaronder (Dixons/MyCom) helaas wachten om onze openstaande bestellingen te kunnen vervullen.

Momenteel zijn zowel Dixons als MyCom bij met uitleveren tot oktober 2013.
Juist om eventuele teleurstellingen te voorkomen kunnen wij hier gewoonweg geen harde uitspraken over doen."

Wachten tot hij komt (was wel met 10% korting..) of annuleren.... hmpf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik zit vast aan Bol.com, had 16000 airmiles, 130 euro aan bonnen en kreeg nog 10% korting.

Weinig geld betalen, maar vervolgens wel maaaaanden wachten. Twijfelgevalletje. Soms twijfel ik toch of ik niet bij een zaak zal kopen waar hij hier langskomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Okasha schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:14:
Ik zit vast aan Bol.com, had 16000 airmiles, 130 euro aan bonnen en kreeg nog 10% korting.

Weinig geld betalen, maar vervolgens wel maaaaanden wachten. Twijfelgevalletje. Soms twijfel ik toch of ik niet bij een zaak zal kopen waar hij hier langskomt..
Als je hem koopt om BF4 te spelen kun je beter nog wat maanden wachten. Het is toch niet te spelen door de rubberbanding/lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
hoe kan je weten of je input lag hebt, ik heb me ps4 aangesloten via me onkyo receiver naar me tv.
het is een budget versterker Onkyo TX-SR308 misschien komt het daardoor.
in ghosts lijkt het alsof derest mij eerder ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
ikbenheelmoe schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:38:
Op navraag van mijn bestelling bij Dixons deze mail ontvangen (bestelling halverwege februari), vooral het één na laatste zinnetje vond ik wat zorgwekkend...

"Bedankt voor uw e-mail , allereerst onze excuses voor deze vertraging .
Helaas blijven wij kleine voorraden ontvangen van Sony Nederland waardoor wij alle orders nooit direct kunnen vervullen.
Sony Europa heeft 23 maart tijdens een interview op de Game Developer Conference bekend gemaakt, dat de PS4 tot aan de zomer moeilijk verkrijgbaar zal zijn.
Tevens heeft Sony aangegeven dat zij medio zomer weer aan de volledige vraag van de PS4 te kunnen voldoen. (http://blogs.wsj.com/digi...p-supply-into-the-summer/)
Tot die tijd moeten alle retailers waaronder (Dixons/MyCom) helaas wachten om onze openstaande bestellingen te kunnen vervullen.

Momenteel zijn zowel Dixons als MyCom bij met uitleveren tot oktober 2013.
Juist om eventuele teleurstellingen te voorkomen kunnen wij hier gewoonweg geen harde uitspraken over doen."

Wachten tot hij komt (was wel met 10% korting..) of annuleren.... hmpf
Vreemd, ik heb er ergens in februari een bestelling gedaan voor 2 bij een winkel en die belden vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Laatst online: 14-09 15:46
NotSoSteady schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:37:
[...]Vreemd, ik heb er ergens in februari een bestelling gedaan voor 2 bij een winkel en die belden vandaag.
Zeker vreemd. Ik had hem online besteld, weet niet of dat wat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
ikbenheelmoe schreef op woensdag 02 april 2014 @ 23:03:
[...]

Zeker vreemd. Ik had hem online besteld, weet niet of dat wat uitmaakt.
Ik ook, zonder te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 12-09 10:49
jayesh schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:07:
hoe kan je weten of je input lag hebt, ik heb me ps4 aangesloten via me onkyo receiver naar me tv.
het is een budget versterker Onkyo TX-SR308 misschien komt het daardoor.
in ghosts lijkt het alsof derest mij eerder ziet.
Heb zelf de Onkyo TX-SR508 en geen last van inputlag, Staan je tv instellingen wel goed en op game stand ? Je zou het kunnen meten door met je mobiel oid controller en scherm te filmen en dan te schieten of bewegen. Met aantal beeldjes verschil kun je dan inputlag uitrekenen

zoals hier : YouTube: Input lag test (call of duty) - 46PFL5615D vs 47LW5700 - GAME MODE

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 03-04-2014 08:01 . Reden: beter filmpje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:35:
[...]

2 compleet verschillende games imo.

Killzone vond ik echt een super! mooie en ook erg vette singleplayer shooter (ja ik weet dat het ook multiplayer kan:)
Bf4 is een mooie en vette multiplayer shooter (en ja ik weet dat ook daar een singleplayer van is:p)

Mijn mening : hou je van eindeloos raggen (met vrienden) in grote online multiplayer maps, ga voor BF4.
hou je van een heel erg mooie singleplayer game ervaring die ook goed gebruikt maakt van de DS4, ga voor Killzone
Ik zal voor killzone gaan.
BF4 heeft geen leuke singleplayer en de multiplayer heeft te veel core problemen.
Dus het schieten gaat gewoon niet lekker, de gameplay en balans is ver te zoeken. (Dit is op de PC)
Op de PS4 heb je zelfs nog lag, waardoor het onspeelbaar is.

Hierbij ene youtube filmpje van een bekende youtuber:
YouTube: Impostors + PS4 Lag - Naval Strike Gameplay

Het gaat hier wellis waar over de DLC die uitgekomen is, maar er zijn echt te veel problemen aanwezig met BF4.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Karma
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 07:59:
[...]

Heb zelf de Onkyo TX-SR508 en geen last van inputlag, Staan je tv instellingen wel goed en op game stand ? Je zou het kunnen meten door met je mobiel oid controller en scherm te filmen en dan te schieten of bewegen. Met aantal beeldjes verschil kun je dan inputlag uitrekenen

zoals hier : YouTube: Input lag test (call of duty) - 46PFL5615D vs 47LW5700 - GAME MODE
Dan kun je beter je laptop via de versterker op de tv aansluiten en een stopwatch laten lopen en daar een foto van maken oid. Dan weet je meteen exact hoeveel milliseconden de tv achterloopt. Aan de PS4 zal het niet liggen, dus kun je hier prima even de laptop voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:10:
Infamous en Lego Marvel!

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:01
ieder zijn ding hé. kijk naar wat je een leuk genre vind en kies dan een spel in die klasse,
zelf kreeg ik vandaag mijn ps4 van de neckermann binnen. wist niet eens meer dat ik die besteld had. leveringen zullen ondertussen toch wel beter moeten gaan dan paar maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zo in de afgelopen dagen op zoek geweest naar goeie deals, ben nu al in het bezit van Ghosts, INFAMOUS, Fifa 14, Killzone en Battlefield 4. Zijn er nog meer goede games, geen Lego & Knack aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
NotSoSteady schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:07:
Zo in de afgelopen dagen op zoek geweest naar goeie deals, ben nu al in het bezit van Ghosts, INFAMOUS, Fifa 14, Killzone en Battlefield 4. Zijn er nog meer goede games, geen Lego & Knack aub.
VIA MP ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:49

Falastine

Think about my signature...

Ik heb gisteren 3 games gehaald voor 120 euro. mediamarkt bf4 fifa 14 en cod ghost

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
wanneer besteld heb nog niks van Dixons 29 11 2013 besteld :(
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nee goed op eBay gekeken naar digitale codes, gebruik een US account en speel daarna op me EU account. Battlefield had ik zelfs voor maar 25 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
NotSoSteady schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:26:
[...]

Nee goed op eBay gekeken naar digitale codes, gebruik een US account en speel daarna op me EU account. Battlefield had ik zelfs voor maar 25 dollar.
Nice!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
  • Laatst online: 19-09 12:23
loonstar schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:49:
wanneer besteld heb nog niks van Dixons 29 11 2013 besteld :(

[...]
Zelfde hier. 5 novemeber besteld. Gekozen voor afhalen in een filiaal. Enige reden waarom ik nog wacht is de prijs van 500 euro voor de inhoud van een megabundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wido91 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:33:
[...]

Zelfde hier. 5 novemeber besteld. Gekozen voor afhalen in een filiaal. Enige reden waarom ik nog wacht is de prijs van 500 euro voor de inhoud van een megabundel.
Ik wacht ook om die zelfde reden voor dixons. Ik had laatst als antwoord gekregen dat er een grote kans is dat ik hem binnenkort krijg. Als je wilt weten op welke nummer je staat dan moet je ff naar de winkel en vraag dan hoeveel er voor je staan. Bij mijn filiaal sta ik nr 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 08:25
Voor diegene die nog een PS4 zoeken, bij de Mediamarkt in Eindhoven heb ik gister mijn infamous bundel gekocht zonder reservering. Er stonden er (minus de mijne) nog zo'n 15/20 stuks.

Succes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Koning Karma schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:54:
[...]

Dan kun je beter je laptop via de versterker op de tv aansluiten en een stopwatch laten lopen en daar een foto van maken oid. Dan weet je meteen exact hoeveel milliseconden de tv achterloopt. Aan de PS4 zal het niet liggen, dus kun je hier prima even de laptop voor gebruiken.
Ik ga het vanmiddag uittesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Laatst online: 12-09 10:49
Beetje jammer, Amazon UK stopt met gratis verzending naar nederland. :-( Was toch wel leuke plek om goedkoop games te scoren.
As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 04-04-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
  • Laatst online: 19-09 12:23
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:01:
[...]

Ik wacht ook om die zelfde reden voor dixons. Ik had laatst als antwoord gekregen dat er een grote kans is dat ik hem binnenkort krijg. Als je wilt weten op welke nummer je staat dan moet je ff naar de winkel en vraag dan hoeveel er voor je staan. Bij mijn filiaal sta ik nr 8
Idd. Ik werd een paar weken terug gebeld door Dixons of ik nog interesse had. Ik sta in ieder gevala bovenaan de lijst van het filiaal. Nu maar wachten, meer kunnen we niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik moet dit even delen met jullie.
Normaal zou ik geen mailgesprekken posten maar wilde dit toch even kenbaar maken aan jullie.
Het gaat om onderstaande advertentie.

http://marktplaats.nl/a/s...14-en-ghosts-te-koop.html

hoi.

je moet denk ik je advertentie ff aanpassen. je vraagt er 600 voor met 2 spellen. de ps4 is nu overal op voorraad en kost 399 euro + 2 spellen kom je op ongeveer 530 euro als je 65 euro per spel rekent. Je ps4 is niet nieuw dus niemand reageert voor die prijs denk ik.
succes met de verkoop

-Ik vraag trouwens 550 voor de ps4.
En als je zo goed weet dat de ps4 overal te leveren is. Waarom zoek je er 1 op marktplaats dan. Ze zijn nog helemaal niet leverbaar. Overal kom je op een wachtlijst slimmerik

Ik ben helemaal niet op zoek naar een ps4 "slimmerik" maar mag ik gewoon niet even op markplaats kijken dan? Ik irriteer mij aan het feit dat jij nu 550 euro vraagt voor een 2de hands product waar de totale nieuwwaarde incl 2 games daaronder zit. En vriend bij verschillende Mediamarkten/Saturns liggen nu dus wel de ps4 bundels met infamous voor 439 euro. Maar misschien krijg jij een koper die dit nog niet weet.

-Haha je irriteert je eraan. Wat ene figuur zeg. Hou dan gewoon lekker je bek dicht en reageer niet stumperd

Tuurlijk hij moet het allemaal zelf weten
maar in mijn ogen waarschuwde ik hem alleen maar voor het feit dat er geen hond zal reageren op deze advertentie en hij winst wil maken op een 2de hands product.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Haha nice:D STUPID hij volgt zeker niet deze topic :D anders had hij geweten dat er veel op voorraad zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 06:54
Heb die Pipo ook ff gemaild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 17-09 20:15
Theo27 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:04:
Tuurlijk hij moet het allemaal zelf weten
maar in mijn ogen waarschuwde ik hem alleen maar voor het feit dat er geen hond zal reageren op deze advertentie en hij winst wil maken op een 2de hands product.
Persoonlijk vond ik je eerste mail al overbodig, maar om vervolgens een hele discussie met die verkoper uit te lokken, gaat wel ver vind je niet? Waarom zou je die verkoper waarschuwen? Wees blij als die er mee blijft zitten ;)

Ik vraag me ook af waarom dit voorval hier gepost moet worden....ergens snap ik wel dat de verkoper geïrriteerd is. Zou ik denk ik ook niet op zitten wachten, al zou ik je dan negeren hehe, maar goed, wilde dit toch even met jullie delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Nostordici schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:48:
[...]

Persoonlijk vond ik je eerste mail al overbodig, maar om vervolgens een hele discussie met die verkoper uit te lokken, gaat wel ver vind je niet? Waarom zou je die verkoper waarschuwen? Wees blij als die er mee blijft zitten ;)

Ik vraag me ook af waarom dit voorval hier gepost moet worden....ergens snap ik wel dat de verkoper geïrriteerd is. Zou ik denk ik ook niet op zitten wachten, al zou ik je dan negeren hehe, maar goed, wilde dit toch even met jullie delen ;)
No hard feelings :)

Je ziet dat ik het gewoon op een normale manier breng bij hem.
Het had bij 1 mailtje kunnen blijven.
Ik accepteer alleen zijn taalgebruik niet.
Het was eigenlijk gewoon een waarschuwing van joh let op je zit iets te hoog met je prijs.
Het moet natuurlijk geen hetze worden tegen deze verkoper.

[ Voor 7% gewijzigd door Theo27 op 04-04-2014 13:21 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 17-09 20:15
Theo27 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:17:
[...]

No hard feelings :)

Je ziet dat ik het gewoon op een normale manier breng bij hem.
Het had bij 1 mailtje kunnen blijven.
Ik accepteer alleen zijn taalgebruik niet.
Het was eigenlijk gewoon een waarschuwing van joh let op je zit iets te hoog met je prijs.
Het moet natuurlijk geen hetze worden tegen deze verkoper.
Dat is waar, je bleef wel gewoon netjes :)

Overigens heeft Sony nu ook voorraad:
http://www.sony.nl/buy/playstation-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand interesse in een pre-order bij Dixons Veldhoven!
PM me maar. Anders bel ik hem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Verstekbakker schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:50:
[...]

Als je hem koopt om BF4 te spelen kun je beter nog wat maanden wachten. Het is toch niet te spelen door de rubberbanding/lag.
BF4 speel ik op PC :) Fifa 14 en AC:BF moesten de eerste spellen worden..

Ik overweeg nu bij een winkel die hier voorbij komt de PS4 te halen en dan via bol.com met de bonnen de EYE en een extra controller te bestellen. Iemand nog een winkel in regio haaglanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Okasha schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:29:
[...]

BF4 speel ik op PC :) Fifa 14 en AC:BF moesten de eerste spellen worden..

Ik overweeg nu bij een winkel die hier voorbij komt de PS4 te halen en dan via bol.com met de bonnen de EYE en een extra controller te bestellen. Iemand nog een winkel in regio haaglanden?
Kijk twee posts boven je...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
GEWELDIG, soms de reacties van medetweakers ... Nice!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
ASNNetworks schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:33:
[...]

Kijk twee posts boven je...
Haal liever af, overigens, wanneer je bij Sony.nl doorgaat naar afrekenen staat erin:

"Dit product is momenteel niet beschikbaar. Om de aankoop van andere beschikbare producten te kunnen voltooien dient u dit product uit uw winkelwagen te verwijderen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Laatst online: 07-07-2022
had je hem niet eerder kunnen annuleren hadden wij hem misschien :( ook gehad
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:58:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
http://www.gamegear.be/pl...ualshock-4-controller-ps4

Edit: uitverkocht

[ Voor 12% gewijzigd door Bron op 05-04-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:58:
hier ook regio purmerend. wie kan ik blij maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:01:
[...]

Handige tip. Net langs geweest en ik sta op nummer 2, maar dat zegt natuurlijk niets over wanneer ze die 2 stuks dan binnen zullen krijgen. Lijkt er overigens op dat het aanbod inmiddels weer helemaal opgedroogd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Gelukt!

Zag dat er een BS in de straat was vlakbij mijn schoonmoeder (Den Haag, Statenkwartier) en stonden er heel veel. Morgen mee aan de slag! Is wel een bundel met Infamous, maar wel nieuwsgierig naar dat spelletje.

Mijn bol.com bonnen ga ik gebruiken voor extra controller en de camera. Die 17000 airmiles moeten nog maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Nostordici schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:22:
[...]

Dat is waar, je bleef wel gewoon netjes :)

Overigens heeft Sony nu ook voorraad:
http://www.sony.nl/buy/playstation-4
Hij is tot inkeer gekomen.
Zie je wel dat het nut had ;)

http://link.marktplaats.nl/796078192

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loonstar schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:02:
had je hem niet eerder kunnen annuleren hadden wij hem misschien :( ook gehad

[...]
Werd net pas gebeld. Bied hem toch direct aan.
Hoop dat jij nog lang moet wachten met een reaktie als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Hoe gaat het nu straks met backwards compatibility?

Ik had op de PS3 in de store verschillende minigame achtige spellen gekocht, Joe Danger, Wolf3d, Mortal Kombat etc etc. PS3 heb ik niet meer, maar (uiteraard) komen deze op de PS4 niet zichtbaar. Wanneer je straks PS3 games kunt streamen, komen die games dan ook tevoorschijn?

Net even uurtje met Infamous gespeeld, best grappig spel. Je moet hem wel in Engels zetten want in NL is het echt om te janken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Bij de Wehkamp is de status nu veranderd naar uitverkocht, en dit staat nu ook bij mijn reeds geplaatste bestelling van begin maart :( terwijl dat toen op 5weken stond. Hebben meer mensen dit bij de Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Wat doet iedereen toch moeilijk?
Ik heb mijn ps4 EN xboxone beiden hier gekocht, 2 dagen levertijd.
http://www.voordelengids.eu/sony-playstation-4

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

okaydanny schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:20:
Er zijn mensen die een gebruikte PS4 hebben ontvangen van deze shop.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
C0nscious schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:41:
[...]

Er zijn mensen die een gebruikte PS4 hebben ontvangen van deze shop.
Waar zie jij dat? Ik heb beide netjes gekregen, nieuw in doos en seal.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
okaydanny schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:20:
Als ik voordelengids google dan blijf ik er maar ver vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Laatst online: 22:58
[...]

Ik zoek me suf, maar vind bar weinig... kan je 's een linkje geven naar zo'n US digital download, dan bookmark ik de search, want lijkt me wel handig :) Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Wie is er goed in extinction mode (callofduty)
Ik moet alleen die trophy voor platinum.
Ik vind het echt dood saai en er zit weinig replay waarde in.
Ik heet Dju-Dju op ps4

[ Voor 7% gewijzigd door jayesh op 06-04-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

okaydanny schreef op zondag 06 april 2014 @ 01:17:
[...]

Waar zie jij dat? Ik heb beide netjes gekregen, nieuw in doos en seal.
Vorige topic ergens.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bron schreef op zondag 06 april 2014 @ 07:55:
[...]

Als ik voordelengids google dan blijf ik er maar ver vandaan.
Dat gaat om de pas, die hoef je niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Ik heb nu al fifa14 en tomb raider,
Welke game (behalve infamous!) raden jullie absoluut aan om optimaal te genieten van de krachten van mijn PS4?

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Kleinebehuizing.nl schreef op zondag 06 april 2014 @ 17:58:
Ik heb nu al fifa14 en tomb raider,
Welke game (behalve infamous!) raden jullie absoluut aan om optimaal te genieten van de krachten van mijn PS4?
Met AC4 heb ik me zeer goed vermaakt en ziet er goed uit. Verder kijk ik uit naar watch dogs maar dat duurt nog ruim een maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
[...]

Ken het ook, maar ik maak er bewust geen gebruik van. Vergeet niet dat je geen digitale code koopt, maar een ACCOUNT. De verkoper heeft toegang tot dat account, zelfs wanneer jij het wachtwoord aanpast (hij heeft het als een sub-account ingesteld en kan via zn main-account altijd resetten).

Ik vraag me heel erg af hoe zij hier winst mee kunnen maken en kom op 2 theorieën:

1) Zij verkopen een account en over een tijdje deactiveren ze alle PS4's met dat account en verkopen ze het opnieuw. Dit kan echter 1x per 6 maanden dus lijkt me geen handige manier.

2) Zij kopen de game met een nieuwe US Account en rekenen af met een fraude credit card. Zij kopen 20x een game met datzelfde credit card (op een neppe naam, adres etc) en betalen gewoon niks. Jij hebt dan een account waarmee games met fraude zijn gekocht. Kans dus dat Sony deze accounts gaan blokkeren. Dit lijkt mij de meest reeële manier om nog geld te kunnen verdienen hieraan. Zij kopen namelijk die games ook gewoon via de US PS Store. Games kopen voor 60 dollar en verkopen voor 25 dollar is dus direct verlies. Wanneer je de eBay accounts bekijkt zie je ook dat zij er tientallen, zo niet honderden al van verkocht hebben. Zijn ook allemaal Spaanse verkopers die US accounts verkopen.

Overigens is het sowieso verboden volgens de algemene voorwaarden van Sony om accounts door te verkopen. Dus hierdoor heb je ook een kans dat hij geblokkeerd wordt.

Ik dacht ik meld het even voor degene die denken dat het digitale codes zijn. Dat is het dus niet en er speelt veel meer ;) Overigens snap ik drang wel om het te kopen. Ik deel een US account met mijn broertje waardoor alle games €22 omgerekend per persoon kosten, anders had ik misschien ook een poging gewaagd.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 06-04-2014 19:59 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
ASNNetworks schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:55:
[...]

Ken het ook, maar ik maak er bewust geen gebruik van. Vergeet niet dat je geen digitale code koopt, maar een ACCOUNT. De verkoper heeft toegang tot dat account, zelfs wanneer jij het wachtwoord aanpast (hij heeft het als een sub-account ingesteld en kan via zn main-account altijd resetten).

Ik vraag me heel erg af hoe zij hier winst mee kunnen maken en kom op 2 theorieën:

1) Zij verkopen een account en over een tijdje deactiveren ze alle PS4's met dat account en verkopen ze het opnieuw. Dit kan echter 1x per 6 maanden dus lijkt me geen handige manier.

2) Zij kopen de game met een nieuwe US Account en rekenen af met een fraude credit card. Zij kopen 20x een game met datzelfde credit card (op een neppe naam, adres etc) en betalen gewoon niks. Jij hebt dan een account waarmee games met fraude zijn gekocht. Kans dus dat Sony deze accounts gaan blokkeren. Dit lijkt mij de meest reeële manier om nog geld te kunnen verdienen hieraan. Zij kopen namelijk die games ook gewoon via de US PS Store. Games kopen voor 60 dollar en verkopen voor 25 dollar is dus direct verlies. Wanneer je de eBay accounts bekijkt zie je ook dat zij er tientallen, zo niet honderden al van verkocht hebben. Zijn ook allemaal Spaanse verkopers die US accounts verkopen.

Overigens is het sowieso verboden volgens de algemene voorwaarden van Sony om accounts door te verkopen. Dus hierdoor heb je ook een kans dat hij geblokkeerd wordt.

Ik dacht ik meld het even voor degene die denken dat het digitale codes zijn. Dat is het dus niet en er speelt veel meer ;) Overigens snap ik drang wel om het te kopen. Ik deel een US account met mijn broertje waardoor alle games €22 omgerekend per persoon kosten, anders had ik misschien ook een poging gewaagd.
Euhm ik weet niet waar je het over hebt, want ik heb gewoon een code ontvangen en deze via mijn eigen account ingevoerd. Het was een promotionele kaart die geldig was tot 31 maart 2014, vandaar de lage prijs aangezien hij op die dag nog te koop werd aangeboden.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 06-04-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Laatst online: 12-07 12:53
Theo27 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 19:53:
[...]

Hij is tot inkeer gekomen.
Zie je wel dat het nut had ;)

http://link.marktplaats.nl/796078192
Haha dat bod van 10 euro ook 8)7

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
DarkElement schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:00:
[...]

Haha dat bod van 10 euro ook 8)7
ja geweldig 8)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Bol.com is volgens mij de traagste op dit moment ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:22:
Bol.com is volgens mij de traagste op dit moment ;)
Dixons/Mycom kan er ook wat van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Is er iemand die mijn reservering bij Intertoys wil ? deze is binnen, maar ik heb al een PS4 ondertussen.

Pm me maar voor intresse missschien kunnen we wat bespreken (ik hoef er niets aan te verdienen dus gewoon winkel prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 12:40
Je hebt PM @ Woolfy681.
Pagina: 1 ... 34 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]