ik volg altijd deze 2 sites: vaak aanbiedingenAceje88 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:12:
Goedkoop games via amazon ? Nu zeker zelf ook nieuwsgierig
http://www.simplygames.com/
http://www.zavvi.nl/home.dept
nothing stops this train
ik volg altijd deze 2 sites: vaak aanbiedingenAceje88 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:12:
nothing stops this train
Net Ghosts PS3 Digital Code gekocht voor $33 (24 euro), US account aangemaakt, code ingevoerd en daarna een $10 US PSN kaart gekocht voor de PS3 > PS4 upgrade en hij is aan het downloaden. Daarna uitloggen en inloggen met mijn Nederlandse account en spelen paar. Totale schade iets meer dan 30 euro.Aceje88 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:12:
Dat werkt niet zo. Als je hem download en installeert met een US account dan kun je hem alleen met die account spelen.NotSoSteady schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:21:
[...]
Net Ghosts PS3 Digital Code gekocht voor $33 (24 euro), US account aangemaakt, code ingevoerd en daarna een $10 US PSN kaart gekocht voor de PS3 > PS4 upgrade en hij is aan het downloaden. Daarna uitloggen en inloggen met mijn Nederlandse account en spelen paar. Totale schade iets meer dan 30 euro.
Haters everywhere but I don’t really care
Niet waar.impy101 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:36:
[...]
Dat werkt niet zo. Als je hem download en installeert met een US account dan kun je hem alleen met die account spelen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Denk het niet, tenzij er over is:On_E schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:56:
BS heeft sowieso voorraad van de Infamous bundel
http://www.bartsmit.com/n...-plus-infamous-second-son
stp - PSN ID: stp_4
Deze is gewoon te bestellen zonder reservering geloof ik hoor?On_E schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:56:
BS heeft sowieso voorraad van de Infamous bundel
http://www.bartsmit.com/n...-plus-infamous-second-son
[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 31-03-2014 14:03 ]
439 bij MM Arnhemstp_4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:00:
P.s. iemand een idee wat de prijs is van de Second Son bundel bij MM?
Ja dat bedoelde ik ookNotSoSteady schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:02:
[...]
Deze is gewoon te bestellen zonder reservering geloof ik hoor?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zeker, heb ik ook gedaan en is verstuurd.NotSoSteady schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:02:
[...]
Deze is gewoon te bestellen zonder reservering geloof ik hoor?
Bij MM Cruquius geven ze in hun twitter bericht geen prijs. Zal rond zelfde prijs liggen. Ga vanavond toch maar even langs...t2c schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:04:
[...]
439 bij MM Arnhem
[afbeelding]
https://twitter.com/MediaMarktArnhm/status/450549356622798848
Shhhhhhht niet iedereen heeft zijn console al dus laten we het niet verprutsen voor hun.Koning Karma schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:17:
Plotseling is het tekort aan PS4 helemaal opgelost hea
MediaMarktLeeuwarden @MediaMarktLWD 47m
We hebben ze weer op voorraad! #PS4 Momenteel alleen verkrijgbaar in bundlepakket Infamous Second Son voor € 439
verkoop game apartstp_4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:37:
Hmmm... straks uit m'n werk denk ik toch maar even langsrijden, al zit ik niet echt op Second Son te wachten, maar ja.
Lucky Goldstar
Misschien de volgende keer eerst onderzoek doen en dan pas roepen. Dit zorgt er niet alleen voor dat je knullig overkomt (zoals nu) maar voorkomt ook een hoop verwarring onder de mensen.impy101 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:36:
[...]
Dat werkt niet zo. Als je hem download en installeert met een US account dan kun je hem alleen met die account spelen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Inderdaad, ik heb het net ook geprobeerd en het werkt gewoon vanaf mijn eigen account. Ghosts voor 30 euro, prima prijs, alleen de game is een beetje jammer.ASNNetworks schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:46:
[...]
Misschien de volgende keer eerst onderzoek doen en dan pas roepen. Dit zorgt er niet alleen voor dat je knullig overkomt (zoals nu) maar voorkomt ook een hoop verwarring onder de mensen.
Ik heb hier ooit een tutorial geschreven hoe je dit het beste kan aanpakken. Heb momenteel AC Black Flag, Lego Marvel, NBA2K14, Injustice en Infamous gehaald via de US Store. Kan de game gewoon spelen vanaf mn eigen NL account.
Kan je dan als je online speelt gewoon tegen NL gamers spelen?NotSoSteady schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:38:
[...]
Inderdaad, ik heb het net ook geprobeerd en het werkt gewoon vanaf mijn eigen account. Ghosts voor 30 euro, prima prijs, alleen de game is een beetje jammer.
Shikata ga nai.
Verwijderd
Betekent dit dan dat November is weggewerkt?Fd1sk schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:48:
28 november 2013 besteld bij Bol.com, zojuist mail gehad dat hij morgen verzonden gaat worden.
Waar heb je de Charging Station gehaald?matthijst schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:46:
Jeu, vrijdag Second Son bundel besteld bij Bart Smit, vandaag verstuurd
Net de PS4 Camera & Oplaadset gehaald voor 57 euro.
Ben er klaar voor.
Zit in Tokyo --> vakantie
Verwijderd
Net mail gehad nog niet erbij tot 30 november. Terwijl ik ook een bundel heb besteld bij Intertoys infamous daar stond dat hij 3 april zou geleverd worden.Fd1sk schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:48:
28 november 2013 besteld bij Bol.com, zojuist mail gehad dat hij morgen verzonden gaat worden.
Lekker duidelijke titel. Het gaat hier gewoon om een PS4 pakket zonder extra 2de controller.
ze hebben daar niet zoveel verstand van het game gedeelte.lasharor schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:42:
[...]
Lekker duidelijke titel. Het gaat hier gewoon om een PS4 pakket zonder extra 2de controller.
Je vergeet de Intertoys -> http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.htmlVerwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:12:
Infamous Bart Smit
Kale PlayStation 4 Bart Smit
Kale PlayStation 4 Toys XL
Kale PlayStation 4 MediaMarkt
Kloppen de woorden over april dan toch
[ Voor 7% gewijzigd door BM op 01-04-2014 10:16 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Wat was je exacte besteldatum van Dixons? En welke had je besteld?Jumpman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:22:
Zojuist bij MM Utrecht een stapel PS4's gespot. Ook ben ik door Dixons gebeld de PS4 binnen is, die ik november 2013 besteld had.
25-11-2013, Mega bundel. Gezien Sony die niet meer uitgeeft, zal het allemaal wel los zijn.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:24:
[...]
Wat was je exacte besteldatum van Dixons? En welke had je besteld?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
AHA, ik krijg ineens hoop! Ik heb ook de mega bundel besteld alleen op 01-12-2013, ik denk dat ik dus niet lang meer hoeft te wachten, wat denken jullie?Jumpman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:32:
[...]
25-11-2013, Mega bundel. Gezien Sony die niet meer uitgeeft, zal het allemaal wel los zijn.
Leuk dat je een ander ook wat guntbones schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:34:
Wow wat vet, ik zal al een behoorlijke poos te wachten op een PS4, krijg ik vandaag een mail binnen van Bart Smit dat ze weer leverbaar zijn, en heb er gelijk 3 besteld! Allemaal morgen binnen als het goed is. EINDELIJK!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Vervelend maar iets langer wachten ga je ook niet dood van.stp_4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:36:
Net ps4 gehaald, kan ik niet aanmelden wegens onderhoud psn?! Kan nu dus nog niks doen
Download de update van de Sony site en speel alvast single player....?stp_4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:36:
Net ps4 gehaald, kan ik niet aanmelden wegens onderhoud psn?! Kan nu dus nog niks doen
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
SinglePlayer'en?stp_4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:36:
Verwijderd
Heb Second Son, maar die wil ik doorverkopen, dus die laat ik ingesealed.
Verwijderd
Hmm, ik heb van eind oktober een bestelling voor een megabundel staan maar ik heb nog niks gehoord....Jumpman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:32:
[...]
25-11-2013, Mega bundel. Gezien Sony die niet meer uitgeeft, zal het allemaal wel los zijn.
nee niet backwards compatible.....Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:10:
Wellicht een gekke vraag; maar word de PS4 ooit Backwards compatible?
Er zijn nog wat "oude" games die mijn zoon graag op de PS4 wil kunnen blijven spelen.
nothing stops this train
Verwijderd
Wat vraag je ervoor?stp_4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:59:
[...]
Heb Second Son, maar die wil ik doorverkopen, dus die laat ik ingesealed.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:33:
EINDELIJK!!! Ik krijg me PS4 morgen van Wehkamp! EINDELIJK!!
jap85 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 13:01:
Mijne van Wehkamp werd ook net bezorgd, zonder enig bericht vooraf dat ie eraan zou komen. Leuke verassing, hoewel ik voorlopig toch geen tijd heb om te spelen.
DJkim schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:37:
Bestelling bij Wehkamp is ook net binnen
Wanneer hebben jullie de PS4 bij de Wehkamp besteld?naturalcool schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:33:
Hier ook van wehkamp binnen!! Wel lang gewacht, maar Goeie deal!!
Geen informatie beschikbaar
Bundel was 449 bij MM Cruquius. Voor 50 mag je hem hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door AlexMar op 31-03-2014 20:27 ]
Verwijderd
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 21:29 ]
PSN: bryanlost
Verwijderd
Dat werd tijdbryanvan schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:07:
Vanmiddag bij de Mediamarkt almere geweest en ze hadden er meer dan 20 zo in het rek liggen, allemaal infamous pakketten. En ze hadden er nog veel meer achter staan. Lijkt dat de schaarste dus voorbij is....
Verwijderd
Heb je al wel een track&trace code gehad, of enige andere vorm van bevestiging? Vanmiddag om 3 uur besteld en nog steeds geen bericht gehad.Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:58:
Heb de Infamous bundel besteld bij Bart SMit voor €449
Standaardbundel is ook nog steeds op voorraad.
Verwijderd
Ik heb em ook nog niet. Moet je even geduld voor hebben. Las ook mensen die afgelopen vrijdag hebben besteld, en vandaag pas een Track and Trace ontvingen. Uiteindelijk krijgt iedereen em welVerwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:36:
[...]
Heb je al wel een track&trace code gehad, of enige andere vorm van bevestiging? Vanmiddag om 3 uur besteld en nog steeds geen bericht gehad.
Verwijderd
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Verwijderd
Laat hem gewoon bij Bart Smit bestellen of haal er een bij een MMVerstekbakker schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:52:
Zijn er ook mensen met Game Mania pre-orders die een telefoontje hebben gehad? Ik heb een vrij late GM pre-order voor een vriend van mij staan, maar hij begint onrustig te worden. En ook ik ben het zat om het zonder hem te moeten stellen...
Had m 7 dec besteld!Niels_1989 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:36:
[...]
[...]
[...]
[...]
Wanneer hebben jullie de PS4 bij de Wehkamp besteld?![]()
Ik begin ondertussen ongeduldig te worden
[ Voor 8% gewijzigd door jap85 op 31-03-2014 21:57 ]
Dat is niet echt een goed antwoord op mijn vraag, maar evengoed bedankt voor je input.HansAnders07 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:56:
[...]
Laat hem gewoon bij Bart Smit bestellen of haal er een bij een MM
Verwijderd
Dan pas ikstp_4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:11:
[...]
ik wil best je ps4 bundel overkopen voor 50 eurostp_4 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:11:
[...]
nothing stops this train
zou het dan eindelijk afgelopen zijn met schaarste ps4? mag wel na 5 maandenPyromaniac82 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 07:47:
MediaMarkt Heerlen zeker 20 infamoes bundels in de winkel liggen voor vrije verkoop
nothing stops this train
Verwijderd
Ik! Als het goed is krijg ik vandaag mijn ps4 anders ergens deze weekVerstekbakker schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:10:
[...]
Dat is niet echt een goed antwoord op mijn vraag, maar evengoed bedankt voor je input.
Nog wel mensen die trouw wilden blijven aan GM?
En wanneer had je gepreordered?Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:53:
[...]
Ik! Als het goed is krijg ik vandaag mijn ps4 anders ergens deze week
Wat een rare reactie? Jaloers ofzo? Ik heb er 1 voor mijn zwager (die al sinds november wacht) en ook 1 voor mijn neefje die ook al sinds december wacht, en 1 voor mijzelf.
Verwijderd
Doe maar geen moeite. Die worden meteen geannuleerd. Alleen de Infamous bundels kun je daar nu bestellen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:24:
Op Bart Smit ps4 te bestellen! voor degenen die het nog niet hebben
zoeken op bs website levering ps4 levering maart
Verwijderd
[ Voor 236% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 11:08 ]
Verwijderd
Tuurlijk, dan neem ik em zo van je over voor €200.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:18:
Als ik er nu eentje aankoop kan ik hem dan ook kwijt als ik de playstation 4 kwijt wil?
je kan hemaltijd kwijt:D, maar niet tegen een prijs hoger dan 400 voor een kale en niet hoger dan 450 voor een PS4 game bundelVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:18:
Als ik er nu eentje aankoop kan ik hem dan ook kwijt als ik de playstation 4 kwijt wil?
Vorige week nog wel met gemak, maar ik denk nu niet.Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:18:
Ik wil hem voor 220 overnemen hahaVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:19:
[...]
Tuurlijk, dan neem ik em zo van je over voor €200.
Verwijderd
Thanks, maar dan doe ik er liever dit meeVerwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:19:
[...]
Tuurlijk, dan neem ik em zo van je over voor €200.
Verwijderd
Mag ook, kan ik dan wel je controller hebben?Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:54:
[...]
Thanks, maar dan doe ik er liever dit mee![]()
[video]
Dat wordt me te duur
Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq