Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Koning Karma schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:39:
[...]

Ik kreeg deze week een PS4 van de MM waar Killzone gewoon aan de doos zat vast getaped. Bovendien zeiden ze toen ik vorige week bij MM Arena was dat ze helemaal geen killzonepakketten binnen krijgen...

Het lijkt me dus niet zo'n probleem om de PS4 gewoon zonder Killzone te leveren dan
Blijkbaar wel, heb hem maar geannuleerd.

Bij de klantenservice weten ze natuurlijk niet beter. Met het aantal aanbiedingen dat men nu hier post heb ik er waarschijnlijk nog een voor 4 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
lasharor schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:17:
[...]

Blijkbaar wel, heb hem maar geannuleerd.

Bij de klantenservice weten ze natuurlijk niet beter. Met het aantal aanbiedingen dat men nu hier post heb ik er waarschijnlijk nog een voor 4 april.
Pin je er niet teveel op vast, want zo ging het eind februari ook, en dit is pas weer de eerste keer sinds dat moment dat je online weer kan bestellen, afgezien van de Sony levering van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hou de site van de Intertoys in de gaten, want er komen straks weer 5 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:46
Dank, ik heb er net een besteld! Wel een bundel, maar morgen in huis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:26:
Hou de site van de Intertoys in de gaten, want er komen straks weer 5 beschikbaar.
Heb je je bestelling geannuleerd?
Of hoe kom je aan deze info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:34:
[...]

Heb je je bestelling geannuleerd?
Of hoe kom je aan deze info?
Kreeg net telefoontje dat er slechts 1 werd uitgeleverd, dus toen alles maar geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Heb dinsdag een infamous bundel bij toys xl besteld.
Maar ze zijn uitverkocht en krijgen voorlopig niet meer binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VI92DO
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 18:43
NotSoSteady schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:26:
Hoelaat weet je dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik heb nog altijd 1 PS4 van de intertoys in mijn winkelmandje. Als iemand dus zin heeft om via mij te betalen dan kan die nog een PS4 krijgen. Anders haal ik die weg uit mijn winkelmandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:57:
Ik heb nog altijd 1 PS4 van de intertoys in mijn winkelmandje. Als iemand dus zin heeft om via mij te betalen dan kan die nog een PS4 krijgen. Anders haal ik die weg uit mijn winkelmandje.
Volgens mij is dat geen garantie. Als je doorklikt om te gaan betalen, zal de realtime voorraad check zeggen dat er geen voorraad meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VI92DO
  • Laatst online: 01-09 18:43
lasharor schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:57:
Ik heb hem ook in het winkelmandje staan, maar zodra je verder gaat staat er opeens uit onze realtime voorraad blijkt dat dit artikel niet meer leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik ook inderdaad. Lijkt me ook niet dat er dalijk nog meer in die webshop beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Klopt inderdaad, heb hem maar verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
VI92DO schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:56:
[...]

Hoelaat weet je dat ook?
Geen flauw idee, maar ik ga ervan uit dat ze weer beschikbaar zullen komen op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:35:
[...]

Kreeg net telefoontje dat er slechts 1 werd uitgeleverd, dus toen alles maar geannuleerd.
Wel raar dat je er 5 mag bestellen en vervolgens gebeld wordt dat je er maar 1 krijgt.
Voorheen zat er toch ook geen restrictie op dat je er maar 1 in je winkelmandje kon plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:04:
[...]

Wel raar dat je er 5 mag bestellen en vervolgens gebeld wordt dat je er maar 1 krijgt.
Voorheen zat er toch ook geen restrictie op dat je er maar 1 in je winkelmandje kon plaatsen?
Jawel, daarom dacht ik ook dat het nu geen probleem was, anders was ik er niet eens aan begonnen.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 28-03-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Karma
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08-2024
NotSoSteady schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:08:
[...]

Jawel, daarom dacht ik ook dat het nu geen probleem was, anders was ik er niet eens aan begonnen.
Maar die restrictie was alleen van de intertoys dan zeker, want bij Sony kon je er gewoon 300 in je mandje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekend dit dat de intertoys winkels mu ook nieuwe voorraden hebben ontvangen?
Ik heb nog een preorder uitstaan bij een intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Koning Karma schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:11:
[...]

Maar die restrictie was alleen van de intertoys dan zeker, want bij Sony kon je er gewoon 300 in je mandje doen
Ja is van de Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Geen idee of het betrouwbaar is, wel duurder dan de adviesprijs. Max 2 te bestellen.

http://www.trendycomputer...gb.html?source=kieskeurig

Ik wacht nog wel tot de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

4 weken geleden ben ik gewoon naar de MM in Zwolle gegaan. "gepre-orderd", 3 dagen later liep ik met een PS4 de deur uit. Situatie is niks veranderd bij MM Zwolle.

De PS4's hebben bij MM zwolle gewoon op voorraad gelegen.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 06:54
ChrisLNFF schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:26:
Geen idee of het betrouwbaar is, wel duurder dan de adviesprijs. Max 2 te bestellen.

http://www.trendycomputer...gb.html?source=kieskeurig

Ik wacht nog wel tot de zomer.
Jaja ik kan 100 in mijn mandje doen!
Maar ziet er wel betrouwbaar uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 28-03-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Als het goed is komt mijn amazon.co.uk pakket vandaag binnen. Volgens TNT tussen 14:30 en 16:30. Geen idee in hoeverre dat betrouwbaar is. Ik kan pas om 15:00 uur thuis zijn dus ik hoop dat ze niet veel eerder komen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
rajackar schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:45:
Als het goed is komt mijn amazon.co.uk pakket vandaag binnen. Volgens TNT tussen 14:30 en 16:30. Geen idee in hoeverre dat betrouwbaar is. Ik kan pas om 15:00 uur thuis zijn dus ik hoop dat ze niet veel eerder komen.
Wanneer heb je die besteld? Ik heb er 1 vandaag besteld en die komt 1 of 2 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

steven85 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:48:
[...]

Wanneer heb je die besteld? Ik heb er 1 vandaag besteld en die komt 1 of 2 april
Maandag besteld.
De TNT app zegt als sinds vanmorgen dat de chauffeur onderweg is :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 17:49
Vanochtend voor de lol de Intertoys gebeld om te vragen of ze een PS4 op voorraad hadden. Dat hadden ze niet, maar er waren wel twee binnen gekomen voor pre orders. Zij zouden bellen met deze personen. Als één van de twee niet werd opgehaald mocht ik de PS4 ophalen.

...

Ik zit nu thuis met een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knallen maar :

Video mede-mogelijk gemaakt door Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:15
de wehkamp kwam vandaag ook een playstation brengen. (was helemaal vergeten dat ik hem daar nog in bestelling had) 30 november besteld. ondertussen een vriend al heel blij gemaakt :) wehkamp gebruikt selectvracht en sturen dus geen berichtje als je bestelling verzonden is, ik stond dus raar te kijken toen er ineens een playstation bezorgd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als BartSmit ze nu weer niet annuleert als je geen pre-order hebt, dan is het een poging waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

Er staat (helaas) wel een voorwaarde genoemd: "Dit artikel is alleen via onze webshop verkrijgbaar.
Let op! Het is belangrijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om de bestelling te plaatsen als waarmee de reservering gedaan is. Hier zal achteraf een controle op plaatsvinden en bestellingen die niet met een geldige reservering gedaan zijn zullen worden geannuleerd."

Had ik niet gezien maar heb hem gewoon maar in bestelling gedaan... als ie er morgen niet is dan weten we ook weer hoe Bart Smit omgaat met orders zonder pre-order

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik hem nu bestel heb ik hem dan morgen in huis? En kan ik hem nog bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iacobus
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 08:37
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:23:
als ik hem nu bestel heb ik hem dan morgen in huis? En kan ik hem nog bestellen?
Volg de link en dan kan je zien dat deze volgens de website nog steeds op voorraad is. En of je hem morgen in huis hebt? Waarschijnlijk niet, ik denk eerder maandag of dinsdag i.v.m. de controles bij Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

Wat je zou kunnen doen is eerst op de 'gewone' ps4 pagina 'reserveer nu' doen, en je naam en e-mail adres invoeren.

http://www.bartsmit.com//...ategory_rn=&storeId=10151

Dan via http://www.bartsmit.com/n...4-levering-maart-58674168 bestellen met hetzelfde mailadres ;). Mogelijk werkt het?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gaat gewoon hoor. Hier ook wat collega's die met elkaars email adressen hebben besteld en hem gewoon keurig kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij intertoys staat ook de second son bundel in de webshop:

http://www.intertoys.nl/g...nd-son-bundel-602158.html

Staat wel bij dat deze op 3 april pas geleverd gaat worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar weken geleden de ps4 gereserveerd op bartsmit.nl.
En heb hem dankzij de link van net nu besteld. Dus als het goed is krijg ik hem morgen binnen.
Thanks Donstil !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:53
Afgelopen dinsdag PS4 besteld bij Amazon.co.uk
Vandaag binnen gekregen.
Zeker een aanrader als je niet wilt wachten (gratis verzending via super saver delivery)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
;)

[ Voor 100% gewijzigd door jayesh op 28-03-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MvdPM schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:45:
Afgelopen dinsdag PS4 besteld bij Amazon.co.uk
Vandaag binnen gekregen.
Zeker een aanrader als je niet wilt wachten (gratis verzending via super saver delivery)
Mazzelaar. Ik heb hem maandag besteld met de normale shipping van bijna 6 pond en zit nog te wachten. Hij is als het goed is vandaag nog hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Bij MediaMarkt Heerlen staan er een aantal PS4 bij de Game Afdeling...

[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 28-03-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Zojuist bezorgd en nu aan het updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
rajackar schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:36:
[...]

Mazzelaar. Ik heb hem maandag besteld met de normale shipping van bijna 6 pond en zit nog te wachten. Hij is als het goed is vandaag nog hier.
Ik heb hem (ps4 kaal) donderdag besteld met diezelfde shipping option. Ik kreeg net een mailtje met dat het dispatched is en 2 april bezorgd wordt. Als ik de 3S code bij PostNL check staat er dat het morgen al bezorgd wordt en de afzender Amazon zich bevindt in Zwolle. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Yes! Ook de PS4 bij de lokale Intertoys gekocht! Ze kregen er 3 binnen en was de laatste van de 3 :). Stond al een paar maandjes op de wachtlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:47:
Ik heb een paar weken geleden de ps4 gereserveerd op bartsmit.nl.
En heb hem dankzij de link van net nu besteld. Dus als het goed is krijg ik hem morgen binnen.
Thanks Donstil !!
Yw. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de second son bundel besteld en een mail gekregen met ordenummer. Betekent dit dan dat ik hem op de Relase ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah bah, staat mijn second son pakket bij amazon al 4,5 dag op dispatching now, kan ik hem nu niet meer annuleren.
Ik had in de mm Heerlen ene in de handen.
Ze hebben er trouwens nog 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Aankomende zondag 30 maart geeft Bart Smit 15% online korting. in het systeem kun je een 500x500 banner vinden. Wij verzoeken jullie om deze campagne niet eerder dan zondag 30 maart te publiceren.

Hoe werkt de actie?
-15% korting op het gehele assortiment speelgoed,games,films en "4 Trendy Girlz" artikelen.
-10% korting op max. 2 spelcomputers (Nintendo, Playstation of Xbox360), iPods, iPads, tablets, smartphones of electronics naar keuze

De korting is geldig van zondag 30 maart 00:01 tot 23:59 uur. Bekijk de uitgebreide voorwaarden op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 06:54
NotSoSteady schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:49:
Aankomende zondag 30 maart geeft Bart Smit 15% online korting. in het systeem kun je een 500x500 banner vinden. Wij verzoeken jullie om deze campagne niet eerder dan zondag 30 maart te publiceren.

Hoe werkt de actie?
-15% korting op het gehele assortiment speelgoed,games,films en "4 Trendy Girlz" artikelen.
-10% korting op max. 2 spelcomputers (Nintendo, Playstation of Xbox360), iPods, iPads, tablets, smartphones of electronics naar keuze

De korting is geldig van zondag 30 maart 00:01 tot 23:59 uur. Bekijk de uitgebreide voorwaarden op de website.
Zelfde actie die IT had 2 weken terug, heb toen een DS4 gekocht voor 52 euro incl.
Maar er zal vast geen console meer beschikbaar zijn op zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:36:
Ik heb de second son bundel besteld en een mail gekregen met ordenummer. Betekent dit dan dat ik hem op de Relase ga krijgen?
Is niet meer te bestellen bij Intertoys. Benieuwd of ik hem wel krijg heb de mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

rozuchu schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Ik heb hem (ps4 kaal) donderdag besteld met diezelfde shipping option. Ik kreeg net een mailtje met dat het dispatched is en 2 april bezorgd wordt. Als ik de 3S code bij PostNL check staat er dat het morgen al bezorgd wordt en de afzender Amazon zich bevindt in Zwolle. Ben benieuwd!
Als de 3s code aangeeft dat ie bij postNL is dan zou ik hem zeker morgen verwachten. Bij mij klopte de datum en tijd iig prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33
Tom Yam schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:26:
Wat je zou kunnen doen is eerst op de 'gewone' ps4 pagina 'reserveer nu' doen, en je naam en e-mail adres invoeren.

http://www.bartsmit.com//...ategory_rn=&storeId=10151

Dan via http://www.bartsmit.com/n...4-levering-maart-58674168 bestellen met hetzelfde mailadres ;). Mogelijk werkt het?
Ik heb een aantal dagen geleden al gereserveerd. Via deze link besteld en betaald... hopen dat hij verstuurd wordt.... :9

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rozuchu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 15:51
rajackar schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:01:
[...]

Als de 3s code aangeeft dat ie bij postNL is dan zou ik hem zeker morgen verwachten. Bij mij klopte de datum en tijd iig prima :)
Afwachten maar, heb ik straks sneller een PS4 dan een game er voor. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EINDELIJK!!! Ik krijg me PS4 morgen van Wehkamp! EINDELIJK!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

T&T van BS binnen, vanmiddag besteld rond 13u.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Word de infamous bundel van bartsmit al verstuurd.
Want volgens mij komt die pas rond 3 april Naar Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

NotSoSteady schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:21:
[...]

Pin je er niet teveel op vast, want zo ging het eind februari ook, en dit is pas weer de eerste keer sinds dat moment dat je online weer kan bestellen, afgezien van de Sony levering van vorige week.
Morgen via Bartsmit krijg ik een PS4 binnen :).

Dat is zelfs sneller dan bij MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Iemand al bericht gehad van IT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:56
impy101 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:58:
Iemand al bericht gehad van IT?
Natuurlijk niet, die krijg je pas op 3 april, dus verzendbevestiging op woensdag 2 april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Nostordici schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:08:
[...]

Natuurlijk niet, die krijg je pas op 3 april, dus verzendbevestiging op woensdag 2 april ;)
Uhhh, nee, gast. Vanmorgen waren ze op voorraad bij IT (voor 15:00 besteld morgen in huis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ooit ergens in november een keer bij Coolblue gereserveerd, kreeg ik vanmiddag een verzendbevestiging onder rembours. Lekker op tijd, maar het ziet er dus naar uit dat meerdere webshops nu bevoorraad zijn/worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad! Het lijkt alsof iedereen nu weer voorraad heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
impy101 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:14:
[...]

Uhhh, nee, gast. Vanmorgen waren ze op voorraad bij IT (voor 15:00 besteld morgen in huis).
Er stond wanneer je hem in het winkelmandje doet release 3 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
"Bestelling verzonden" :) :) :) :)

Via Bart Smit!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panton
  • Laatst online: 17-08 18:03
Als je psntegoed koopt op Amazon.co.uk of de, en je download met een Duits of Engels account , in dit geval FIFA 14, werkt die dan nog op je Nederlandse account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:03

aex351

I am the one

Er zit vooralsnog geen vooruitgang in mijn bestelling bij MyCom. Na het debacle van het lostrekken van de bundels heb ik niets meer van ze gehoord. En dan ook nog loze beloftes dat ze de communicatie/klantenservice zouden verbeteren, jammer.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:03:
Er zit vooralsnog geen vooruitgang in mijn bestelling bij MyCom. Na het debacle van het lostrekken van de bundels heb ik niets meer van ze gehoord. En dan ook nog loze beloftes dat ze de communicatie/klantenservice zouden verbeteren, jammer.
Ben het met je eens. Zelf heb ik bij Dixons besteld maar Mycom en Dixons zitten allebei onder Basgroup geloof ik. Ik had vandaag een mail gestuurd van de vraag hoe het kan dat andere winkels wel ps4 op voorraad hebben en Dixons niet.
Hun antwoord (alleen het belangrijkste):

Helaas krijgen wij vanuit Sony zeer sporadisch nieuwe voorraad van de PS4.
Hopelijk krijgen we in april meer voorraad maar vooralsnog kan ik geen uitspraken doen over leverdata omdat mij dit niet bekend is.

Ik vind het erg apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:07:
[...]

Ben het met je eens. Zelf heb ik bij Dixons besteld maar Mycom en Dixons zitten allebei onder Basgroup geloof ik. Ik had vandaag een mail gestuurd van de vraag hoe het kan dat andere winkels wel ps4 op voorraad hebben en Dixons niet.

Hopelijk krijgen we in april meer voorraad maar vooralsnog kan ik geen uitspraken doen over leverdata omdat mij dit niet bekend is.

Ik vind het erg apart
Wat is daar nu zo apart aan dan? Het is toch geen geheim dat de Playstation 4 nagenoeg niet te krijgen is? Winkels kunnen moeilijk informatie aan je geven die ze niet hebben.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:13:
[...]

Wat is daar nu zo apart aan dan? Het is toch geen geheim dat de Playstation 4 nagenoeg niet te krijgen is? Winkels kunnen moeilijk informatie aan je geven die ze niet hebben.
I know, het enige wat ik apart vind is dat Bartsmit, Intertoys en MM ze vandaag op voorraad hebben en morgen de ps4 laat leveren. Dan te bedenken dat Mycom/Dixons, bol.com nog met 2013 bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:17:
[...]

I know, het enige wat ik apart vind is dat Bartsmit, Intertoys en MM ze vandaag op voorraad hebben en morgen de ps4 laat leveren. Dan te bedenken dat Mycom/Dixons, bol.com nog met 2013 bezig zijn.
Ah, duidelijk, duidelijk. Geen 'goede' verklaring voor anders dan een andere distributeur, of wellicht dat
ze het doen op basis van bestellingen en zijn de andere winkels gewoonweg laat met bestellen.
Ook andere winkels krijgen ze maar krampachtig binnen :(

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:42
panton schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:51:
Als je psntegoed koopt op Amazon.co.uk of de, en je download met een Duits of Engels account , in dit geval FIFA 14, werkt die dan nog op je Nederlandse account?
Nee, dan heb je ook een duits of engels PSN account nodig.
Werkt dus niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

En hier is net ook eindelijk de PS4 geleverd door Wehkamp. Ik had hem 15 December besteld

Voor alle zoekende en wachtende nog succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Mijne van Wehkamp werd ook net bezorgd, zonder enig bericht vooraf dat ie eraan zou komen. Leuke verassing, hoewel ik voorlopig toch geen tijd heb om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ondertussen ook al 3 maanden thuis staan, helaas nog weinig spellen uit maar ik speel toch alleen maar fifa, hoop wel dat hij binnenkort gewoon los te krijgen is want al mijn gappies wachten er nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:07:
[...]

Ik vind het erg apart
Voor wat het waard is: verschillende Dixons winkels hebben vandaag een nieuwe voorraad ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Killzone bundel met als levertijd 7-9 dagen:

http://www.mediamarkt.nl/...10259,488151,1135203.html

Ik kan natuurlijk niet beloven dat het volgende week binnen is, het staat enkel op hun website!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Iemand in de omgeving Assen nog interesse in een PS4? Kreeg net een pre-order binnen van Wehkamp (van november) die ik compleet vergeten was. Kan voor 410 euro opgehaald worden (zoveel heb ik er voor betaald inc verzendkosten), is natuurlijk ongeopend en met bon, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15
Hier ook van wehkamp binnen!! Wel lang gewacht, maar Goeie deal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Nice hoor. Vorige week gereserveerd. Gisteren besteld en vandaag binnen!
Nu nog een game scoren, want ik had hem niet zo snel verwacht... :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook gebeld door 2 intertoys filialen dat mn pre-orders opgehaald kunnen worden.
Het gaat om de filialen in Mierlo en Someren.

Als ik er iemand mee kan helpen, dan laat het maar even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Bestelling bij Wehkamp is ook net binnen

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:26
Gisteren een email gekregen van BS dat ik kon bestellen omdat ik gereserveerd heb. Nu ik wil bestellen is hij al uitverkocht? :')

Nu was het niet voor mij maar voor een vriend die er nog geen heeft, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Iemand al zijn infamous bundel binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:24:
[...]

Voor wat het waard is: verschillende Dixons winkels hebben vandaag een nieuwe voorraad ontvangen.
Hoe weet je dit? Ik kan het niet vinden dat Dixons op 29 maart een levering hebben ontvangen.
Weet je toevallig welke winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik krijg dinsdag eidenlijk mijn PS4 van de Wehkamp.

Blijkbaar had ik er 2 besteld dus ik heb er nog 1 over voor de normale prijs.

Wehkamp rekent 10 euro verzendkosten dus totale prijs is 410 euro. Omgeving Venlo.

Gaat retour als ik dinsdag nog geen geintereseerde vind.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
ken schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:20:
Ik krijg dinsdag eidenlijk mijn PS4 van de Wehkamp.

Blijkbaar had ik er 2 besteld dus ik heb er nog 1 over voor de normale prijs.

Wehkamp rekent 10 euro verzendkosten dus totale prijs is 410 euro. Omgeving Venlo.

Gaat retour als ik dinsdag nog geen geintereseerde vind.
Als ik dat gisteren had geweten was ik je komen verlossen.

-edit- Oh wacht, je krijgt hem dinsdag pas. Een vriend van mij heeft misschien wel interesse. Het wachten op Game Mania begint nu wel lang te duren voor hem. Ik kom er nog op terug! Hij wil nog even wachten op Game Mania. Er is vast iemand anders die hem in Venlo wil komen halen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verstekbakker op 30-03-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Koning Karma schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:11:
[...]

Ik heb precies dezelfde receiver en kreeg nu net een mailtje van de MM dat mijn killzonebundel die ik daar een paar weken geleden heb besteld verzonden is!! :D
Als hij binnen is zal ik je laten weten of het een beetje werkt ;)
Al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

aex351 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:03:
Ze zouden mij op de lijst zetten voor diegene die het eerste zou ingelicht worden etc.
Echter niks gebeurd ;)
Zodra deze beschikbaar komt, laat ik dit aan jullie weten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
beste Tweakers

Als jullie via de website van bartsmit zoeken naar de Infamous bundel, dan is deze gewoon op de website te bestellen.

Ik zou zeggen Wees snel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

HaskoF schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:02:
beste Tweakers

Als jullie via de website van bartsmit zoeken naar de Infamous bundel, dan is deze gewoon op de website te bestellen.

Ik zou zeggen Wees snel!!!
http://www.bartsmit.com/n...-plus-infamous-second-son
Die dus.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Karma
Jaaa vorige week dinsdag al. Werkt perfect via de Onkyo tx-sr308 op mijn Samsung UE40EH5300 :D
Ik had Killzone erbij, maar de singleplayer had ik vrijdag al uitgespeeld. Was wel een erg kort verhaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aceje88
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-01-2024
*spam weggehaald*

Na zullen we het er maar ophouden dat het voor die prijs niet betrouwbaar KAN zijn ?
EDIT : Lol al zeker niet als het ALLEEN maar via levering is. Meteen even melding gemaakt bij MP vanwege betrouwbaarheid.

[ Voor 55% gewijzigd door BM op 31-03-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Karma
*spam weggehaald

Je zit gewoon reclame te maken voor jezelf. Je naam is controller.nb... net als de naam van de aanbieder op marktplaats. Bovendien gaat het om een PS3 controller en gaat dit forum over PS4...

[ Voor 44% gewijzigd door BM op 31-03-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 20:25
PS4 Infamous Second Son bundel is zojuist op winkelvoorraad in MM Cruquius

[ Voor 10% gewijzigd door stp_4 op 31-03-2014 12:08 ]

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Als ik m bij Amazon.co.uk bestel, moet ik dan nog ergens op Letten qua 230v/110v ofzo??

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aceje88
Kleinebehuizing.nl schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:13:
Als ik m bij Amazon.co.uk bestel, moet ik dan nog ergens op Letten qua 230v/110v ofzo??
Geen enkel probleem behalve dat je een andere stekker moet halen bij een bouwmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 12:16
Kleinebehuizing.nl schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:13:
lijkt mij nu slimmer om hem gewoon hier te bestellen:

http://www.bartsmit.com/n...-plus-infamous-second-son

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Aceje88 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:17:
[...]

Geen enkel probleem behalve dat je een andere stekker moet halen bij een bouwmarkt.
Ja zo'n verloopstukje, of zo'n complete kabel.
Heb die allebei liggen.

Top! Tnx

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Zo nou ook eindelijk een PS4 zelf gehouden, ik weet dat iemand hier nog een keer een tutorial heeft geplaatst om goedkoop games via Amazon te kopen, maar ik kan deze nergens weer vinden. Iemand nog een linkje?

Edit: al gevonden, foutje in Google gemaakt. 8)

http://www.oldskoolnl.nl/...d-games-kopen-voor-de-PS4

[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 31-03-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aceje88
Goedkoop games via amazon ? Nu zeker zelf ook nieuwsgierig
Pagina: 1 ... 32 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]