Iemand die weet of ze in regio Utrecht ergens wat voorraad hebben ?
Als je 1x op de PS4 speelt raak je de x360 nooit meer aan.Joosie200 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:48:
Via Inshared voor €2,53 een €75 Wehkamp waardebon gekregen. Via Neckerman een €35 waardebon als ik wil. Bol.com bood Watch_Dogs met korting een keer aan voor €45,49 special edition. Nu heb ik voor €333,95 een Playstation 4 bij Wehkamp gereserveerd - €14,84 shopkorting = €319,11 + €45,49 WD bij bol + €29,90 dualshock 4 tweede controller bij Neckerman en €22,5 voor PSN jaarabbo met korting in de bulkweken maakt €417 totaal voor een leuk combinatiepakketKeerzijde van de medaille is dat ik wss moet wachten tot Sint Juttemis maar de besparing is mij dat wel waard
Bovendien heb ik nog immer een prima 360 matzwarte slim 4GB plus 250GB hdd draaien. Dus ik wacht geduldig af
Ongetwijfeld. Maar dan moeten mijn musthave games wel eindelijk eens gereleased wordenNotSoSteady schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:50:
[...]
Als je 1x op de PS4 speelt raak je de x360 nooit meer aan.

De Bart Smit op Zuidplein heeft mij voorzien van een inFAMOUS bundel, de losse PS4 komt daar niet echt binnen. Er lagen er drie toen ik er één aanschaf en een goede twee uur later was alles weg. Alleen op de woensdag in diezelfde week hadden ze weer een nieuwe levering en konden ze een maat voorzien.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:01:
Iemand toevallig de PS4 in omgeving R'dam zien liggen in een winkel? Een online verkooppunt is ook erg welkom uiteraard!
Ik zou even een telefoontje wagen, ze deden er bij mij niet moeilijk over om het apart te zetten.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
tuurlijk wel heb echt ooit wel weer zin in Halo 3 of andere xbox exclusive.NotSoSteady schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:50:
[...]
Als je 1x op de PS4 speelt raak je de x360 nooit meer aan.
Iemand al de levering van sony gehad die zondag/maandag hebben besteld?????
Dat schijnt niet meer te werken. Ze geven ook geen garantie dat je wat krijgt terwijl je wel 400 euro vooruit mag dokken.
Verwijderd
Nope... mijn status staat al heel de week op geen voorraad. Gisteren hoopte ze ze nog binnen te krijgen en te versturen en anders zou het vandaag worden en dan kreeg je hem maandag... volgens hem. Ik betwijfel dat er op 2e paasdag überhaupt iets bezorgd wordt. Ik hoop dat als ik hem ooit krijg dat hij nooit kapot gaat, want als dit de maatstaf is voor de service van Sony...marchanekamp schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:31:
Troost u, ge zijt niet alleen! ;-) Wel raar, want een dame van Sony heeft mij zaterdag speciaal gebeld om te zeggen dat ik de site zondag in de gaten moest houden omdat ze dan terug een voorraad hadden.marchanekamp schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:31:
Ach ja...geduld is een schone zaak...maar wel balen dat sony niet nakomt wat ze zeggen.
Laatst had de Intertoys een paar op voorraad.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 16:03:
Weet iemand toevallig als er in de omgeving van Stadskanaal ps4's op voorraad zijn?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Gisteren besteld bij de Bart Smit, vandaag ontvangen. Ook bedankt voor de tip!
De PS4 bij Sony ga ik of annuleren als dat nog kan (heb al betaald), of hij gaat V&A op.
De PS4 bij Sony ga ik of annuleren als dat nog kan (heb al betaald), of hij gaat V&A op.
Veel plezier....balen dat sony op voorraad op de site zet en niet verstuurd....Boyangles schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:17:
Gisteren besteld bij de Bart Smit, vandaag ontvangen. Ook bedankt voor de tip!
Je kan voor 499 een kale ps4 kopen @ een of ander electronics store op Schiphol plaza. Wat een koopje
Verwijderd
Heeft iemand een idee hoe het zit met de garantie als je een PS4 bestelt van Amazone.uk? Moet je dan alles weer terug sturen naar Engeland of zou je ook je ps4 kunnen opsturen via de Media markt bijvoorbeeld. Ik wil namelijk snel een ps4 kopen en aangezien Amazone.uk nu de snelste optie is, maar ik twijfel nog wat betreft hoe het zit met de garantie.
Opsturen via Sony.nl, niet de lokale mediamarkt.
Nou ben benieuwd vandaag naar Sony.nl! Kom maar op met die op ' voorraad' PS4 van bijna 1,5 week geleden....
Verwijderd
Voor iedereen die bij Sony.nl heeft besteld: Ik heb net weer ff aan de telefoon gehangen en die gast zei dat ze eind april binnenkomen (volgens hun logistieke afdeling). Eigenlijk hadden ze er vorige week moeten zijn, maar dat is om een of andere reden niet gelukt. Eind april klinkt mij als volgende week, maar het zou met wat geluk natuurlijk ook nog net deze week kunnen zijn.
Even een update:
Ik heb een PS4 bij amazon.co.uk besteld. Netjes binnen een paar dagen in huis. Andere stroomkabel besteld voor een paar euro. In Nederland BF4 gekocht, werkt allemaal prima (zoals verwacht).
Ik heb een PS4 bij amazon.co.uk besteld. Netjes binnen een paar dagen in huis. Andere stroomkabel besteld voor een paar euro. In Nederland BF4 gekocht, werkt allemaal prima (zoals verwacht).
Bedankt voor de update. Zit niets anders op dan wachten...Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:10:
Voor iedereen die bij Sony.nl heeft besteld: Ik heb net weer ff aan de telefoon gehangen en die gast zei dat ze eind april binnenkomen (volgens hun logistieke afdeling). Eigenlijk hadden ze er vorige week moeten zijn, maar dat is om een of andere reden niet gelukt. Eind april klinkt mij als volgende week, maar het zou met wat geluk natuurlijk ook nog net deze week kunnen zijn.
Ook gebeld. Er komt idd weer voorraad rond 30/4 maar of het genoeg is kon de beste man mij niet vertellen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:10:
Blijft wel een belachelijk verhaal. Op voorraad betekend bij sony dus niet echt op voorraad. Maar kan ook betekenen onderweg naar het magazijn....maar of het ook echt komt weten wij ook niet zeker....
Nou ik vind het echt belachelijk ja. Ze hebben me 4 keer zowel via mail als via de telefoon beloofd dat de bestelling rond de 15/16 werd geleverd. Dus leuk dat die vent de 30e zegt maar dat zegt dus helemaal niets bij Sony. De status van mijn bestellig staat nog steeds op.. bestelling wordt geleverd 15/16 april

Verwijderd
Das sony goed. Ik weet erg flauwaalekss schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:11:
Nou ik vind het echt belachelijk ja. Ze hebben me 4 keer zowel via mail als via de telefoon beloofd dat de bestelling rond de 15/16 werd geleverd. Dus leuk dat die vent de 30e zegt maar dat zegt dus helemaal niets bij Sony. De status van mijn bestellig staat nog steeds op.. bestelling wordt geleverd 15/16 april![]()

Voor wat het waard is, de Sony Online Store werkt als een losse retailer die alleen Sony spullen verkopen en worden hetzelfde behandeld als een Dixons of Bart Smit
Michel055, bedankt.
Was er nu binnen 10 minuten bij en heb er eindelijk een kunnen bestellen
Ik zie dat je regelmatig melding maakt van nieuwe voorraad hier en volgens mij ook op andere sites.
Keep up the good work.
PSN: Space-o-saurus
Dank!! Ook besteld. Nu maar hopen dat die ook echt morgen komt...
Thanks voor de tip....jammer van de Killzone-bundel, die vind ik niet echt de moeite...
Update: En uitverkocht!
Update: En uitverkocht!
[ Voor 13% gewijzigd door EL-Nino-1980 op 23-04-2014 15:49 . Reden: Update ]
Verwijderd
Hey allemaal, mijn PS4 staat nu een beetje stof te happen, wegens geen goede games in bezit. Dus ga met wat vrienden vrijdag naar de Gamemania voor een nieuw spel. Zag daar dat als je een spel inlevert, je voor 29 euro een ander spel mag uitkiezen. Goede actie, doe immers toch niks meer met Killzone. Maar welk spel is op dit moment een aanrader? Zelf had ik al 3 spellen gevonden: Infamous, Thief en Tomb raider. Ik denk dat ik liever een van de eerste 2 heb, die zijn nieuw namelijk 70 euro. Tomb raider 60. Heb je wat meer winst met de actie
Welke raden jullie aan?
Infamous ziet er heel mooi uit, lijkt een leuk verhaal in te zitten (half uurtje gespeeld), graphics zijn super.
Tomb Raider nu een uur bezig, wel een beetje saai/sloom, vind ik (wel erg mooie graphics).
Vond Battlefield 4 wel mooi ook (verhaaltje uitgespeeld). Nu begonnen aan CoD, dat ziet er ook erg mooi uit.
Tomb Raider nu een uur bezig, wel een beetje saai/sloom, vind ik (wel erg mooie graphics).
Vond Battlefield 4 wel mooi ook (verhaaltje uitgespeeld). Nu begonnen aan CoD, dat ziet er ook erg mooi uit.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik zou op dit moment toch voor Battlefield gaan...qua reviews en langere speelbaarheid door online-modus
BF4 wel nog steeds een kansloze bug die je singleplayer savegame verkloot als je tussendoor online speelt.
Haters everywhere but I don’t really care
Weer voorraad? gisteren ook al.
Diegene die hem gisteren hebben besteld bij intertoys hebben jullie ook een verzendbevestiging gehad al ?
Diegene die hem gisteren hebben besteld bij intertoys hebben jullie ook een verzendbevestiging gehad al ?
[ Voor 63% gewijzigd door Aceje88 op 24-04-2014 09:13 ]
Ja, hij is gisteren direct op de post gegaan en hij is nu onderwegAceje88 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:11:
Weer voorraad? gisteren ook al.
Ook fijn dat het een kale ps4 is. Ik twijfel nog over een spel.
[ Voor 9% gewijzigd door ColonelSanders op 24-04-2014 09:23 ]
Gisteren dit topic ontdekt. En met dank aan jullie heb ik net de PS4 besteld! Ben benieuwd of ze 'm snel leveren
Ik wil zo ff in rdam bij media markt langs, iemand die weet of ze daar voorradig zijn?
Verwijderd
Bij de Intertoys in Valkenswaard zag ik nog een tweetal Infamous: Second Son bundels met de PS4.
De medewerkers ??EL-Nino-1980 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:35:
Ik wil zo ff in rdam bij media markt langs, iemand die weet of ze daar voorradig zijn?
Verwijderd
Dat is goed nieuws. Het komt steeds dichterbij. Ik heb op 1 december besteld en sta 6e bij me filiaal.FireFly3k schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:10:
Ik werd net door een Dixons winkel gebeld, op 9 november had ik er eentje gereserveerd en of ik deze nog steeds wilde hebben. Het is bijna een half jaar verder
Maar wel goed nieuws dat ook Dixons eindelijk wat krijgt.
Djre-moon bedankt, net opgepikt in Valkenswaard!
Bedankt voor de tip!
Vanmorgen besteld en net de bevestiging gekregen dat het pakket onderweg is met post.nl
Besteld november en nog steeds geen bericht van Mycom.FireFly3k schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:10:
Ik werd net door een Dixons winkel gebeld, op 9 november had ik er eentje gereserveerd en of ik deze nog steeds wilde hebben. Het is bijna een half jaar verder
Gelukkig heb ik al een versie
Angelo NL / Global Cargo VTC
Was dat een kale PS4, of een mega pack?FireFly3k schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:10:
Ik zit nog steeds te wachten om 500 euro te ruilen voor een PS4, extra controller, camera en KZ.
Als ik jou was zou ik een 'kale' PS4 halen, tweedehands KZ3 op de kop tokken (€30,-) en een controller kopen (€50,-) euro, enige dat je dan nog 'mist' (maar dat betwijfel ikSupremo schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:10:
[...]
Was dat een kale PS4, of een mega pack?
Ik zit nog steeds te wachten om 500 euro te ruilen voor een PS4, extra controller, camera en KZ.
An a day keeps the doctor away.
Geen idee meer wat het was, ook niet naar gevraagd. Ik had hem al via bartsmit kunnen kopen.Supremo schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:10:
[...]
Was dat een kale PS4, of een mega pack?
ik heb mijn nieuwe ps4. na 24 uren.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:17:
Graag gedaan mensen,veel plezier ermee.
Gr Michel
dubbel bedankt Michel :-)
http://www.amazon.de/gp/p...e_button/?ASIN=B00IXLGX7W
Wel incl 3 games maar opzich goede deal.
[ Voor 21% gewijzigd door apexia0087 op 25-04-2014 09:57 ]
ben ook hevig opzoek naar een PS4, heb vandaag besloten dat ik er maar een moet gaan kopen. Juist ook voor Watchdogs straks. Maar vis net achter het net merk ik.
Vanmiddag even bij MM kijken hier in Apeldoorn. Wellicht staan er opeens een stel haha.
Vanmiddag even bij MM kijken hier in Apeldoorn. Wellicht staan er opeens een stel haha.
als je kan wachten zou ik de watchdogs via amazon kopen. ben je 20 euro goedkoper uit.general_p schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:35:
ben ook hevig opzoek naar een PS4, heb vandaag besloten dat ik er maar een moet gaan kopen. Juist ook voor Watchdogs straks. Maar vis net achter het net merk ik.
weet alleen niet of je verzendkosten betaalt
Verwijderd
Is dat 2e hands?apexia0087 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:56:
http://www.amazon.de/gp/p...e_button/?ASIN=B00IXLGX7W
Nee nieuw, wordt door Sony verkocht, dat zie je bovenaan staan.
Mooie deal want Killzone en Infamous wil je zeker spelen, en dan krijg je Knack er nog maar even bij.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
killzone vind ik persoonlijk niet zo goed..
een mwah game .....(mwahh gaat wel ...)
En heb je het dan over single-player of multi-player wat mwah is? Of beideHaskoF schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:08:
killzone vind ik persoonlijk niet zo goed..
voor 20 euro is prima maar niet meer uitgeven dan 30.
Wellicht handig voor velen onder ons, eindelijk is er nieuws!
https://twitter.com/PlayStationEU/status/459602688640958464
https://twitter.com/PlayStationEU/status/459602688640958464
PS4 binnen 
Maakt wel heel veel lawaai bij het spelen van Killzone.
Ik hoop dat het aan dat spel ligt.
Is ie waarschijnlijk nog aan het installeren(gaat door op de achtergrond )
[ Voor 25% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 25-04-2014 15:47 ]
Die van mij maakt amper geluid. Heb alleen infamous als game. Lijkt me sterk dat killzone voor extra lawaai zorgt (tenzij je het geluid heel hardaan hebtColonelSanders schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:34:
PS4 binnen
Vanmiddag even bij Mediamarkt Rotterdam Centrum geweest, ze hebben helemaal niets. Dat was een maand geleden wel anders met al die Infamous bundels.
Ach ja, voorlopig zijn er toch nog geen games die me echt aanspreken.
Ach ja, voorlopig zijn er toch nog geen games die me echt aanspreken.
Shikata ga nai.
Voor het eerst een spelcomputer...loop ik gelijk vast....en kan nergens vinden wat ik verkeerd doe...
Heb het spel killzone. Wil multiplayer doen en dat werkt niet omdat ik een update moet uitvoeren....maar hoe moet dat???? (Heb het spel op cd) iemand die een beginner wil helpen??????
Heb het spel killzone. Wil multiplayer doen en dat werkt niet omdat ik een update moet uitvoeren....maar hoe moet dat???? (Heb het spel op cd) iemand die een beginner wil helpen??????
Verwijderd
Bij mij gaan die updates automatisch.marchanekamp schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 18:54:
Voor het eerst een spelcomputer...loop ik gelijk vast....en kan nergens vinden wat ik verkeerd doe...
Het kan ook zijn dat je ps4 nog bezig is met het installeren van de game.
Ik kan me herrineren dat dat bij Killzone bij mij wel een tijdje duurde.
Ik ben gewoon aan de single player begonnen. Na een paar levels kan je wel online.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2014 19:05 ]
Dank u. Vond het ook al raar dat ik nergens iets kon vinden over updaten. Ga toch eerst single spelen....zal lastig genoeg zijn....Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:03:
[...]
Bij mij gaan die updates automatisch.
Het kan ook zijn dat je ps4 nog bezig is met het installeren van de game.
Ik kan me herrineren dat dat bij Killzone bij mij wel een tijdje duurde.
Ik ben gewoon aan de single player begonnen. Na een paar levels kan je wel online.
Ik heb mijn bestelling bij Sony.nl maar geannuleerd. Ik heb hem zojuist hier besteld: https://www.makroshop.be/...on-4-console-500-gb-black (hopelijk meer succes dan bij sony.nl)
Voor mensen die hem ook bij makro willen bestellen, je hebt een makro kaart nodig.
Ze hebben er zo te zien nog 39. Bij 40 krijg ik: niet genoeg voorraad. ;-)
Nog 11 nu...
Van sony.nl ook al bericht gehad over de refund.
Voor mensen die hem ook bij makro willen bestellen, je hebt een makro kaart nodig.
Nog 11 nu...
[ Voor 17% gewijzigd door belinned op 30-04-2014 05:56 ]
En nu is de hele website downbelinned schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:38:
Ik heb mijn bestelling bij Sony.nl maar geannuleerd. Ik heb hem zojuist hier besteld: https://www.makroshop.be/...on-4-console-500-gb-black (hopelijk meer succes dan bij sony.nl)
Nog 30 nu...
Ik moest nochtans mijn makrokaartnummer ingeven. Maar zoveel te beter voor de mensen die geen kaart hebben.Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:03:
Website is terug up. Je hoeft trouwens geen Makro-kaart te hebben op MakroShop.be hoor.
Gebruik de laatste tijd een US accountje met creditcard om spellen te kopen,
Maakt echt alles een stuk goedkoper!
Waar een normale AAA game gerust 70 euro kost op de EU PSN, kun je voor omgerekend zowat alle nieuwe games voor ongeveer 43 euro (59,99$) van US PSN afplukken.
Waar een normale AAA game gerust 70 euro kost op de EU PSN, kun je voor omgerekend zowat alle nieuwe games voor ongeveer 43 euro (59,99$) van US PSN afplukken.
Hoe doe je dat dan met je adres? Klinkt namelijk best interessant!Crotchy schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:43:
Gebruik de laatste tijd een US accountje met creditcard om spellen te kopen,
Don't they have towels in the future ?
"Gewoon" even Google Earth erbij pakken, heb je zo een adres.DocM3 schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:12:
[...]
Hoe doe je dat dan met je adres? Klinkt namelijk best interessant!En qua algemene voorwaarden, mogen ze niet zomaar al je games dan ontnemen als ze daar een keer zin in krijgen?
En ja, het is tegen de 'regels' dus als Sony er ooit zin in heeft dan kunnen ze je account sluiten zonder restitutie.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Bij bestellen kon ik niet kiezen om af te leveren in NL. Misschien kon dit eerder wel en hebben ze dit aangepast? Ik wacht nog steeds op mijn order via sony.nl. Bel af en toe wat intertoys bart smit winkels in de buurt maar nergens voorraad en ze weten ook niet wanneer. Nou we zullen komende week zien.belinned schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:38:
Nog 27 nu...
Wil met Ground Zeros starten!
Net gebeld door de Dixons waar ik sinds begin november een killzone megapack besteld heb. Ik helemaal blij. gaan ze dan toch eindelijk leveren
.... zegt die gozer 'ja, we hebben nog niets binnen maar we zijn aan het inventariseren of mensen nog interesse hebben....'

Verwijderd
Precies hetzelfde, kreeg een mail of ik nog interesse had. Het goede nieuws is dat er een kans is dat mensen die eerder dan jou besteld hebben hun bestelling annuleren zodat jij het eerder krijgtLordLynx schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:32:
Net gebeld door de Dixons waar ik sinds begin november een killzone megapack besteld heb. Ik helemaal blij. gaan ze dan toch eindelijk leveren.... zegt die gozer 'ja, we hebben nog niets binnen maar we zijn aan het inventariseren of mensen nog interesse hebben....'
Blijft irritant dat ze in Belgie gewoon bij verschillende winkels zoals Fnac, Dreamland, Makro en zelfs MM / Saturn bijna constant gewoon vrije verkoop voorraad IN de winkels hebben staan en hier is het een regelrechte ramp. Gewoon ronduit vreemd. Is de detailhandel in NL dan zoveel slechter in dingen regelen dan in het buitenland ? (eigen ervaring zegt ja van al jaren geleden maar is kennelijk nog erger geworden)
[ Voor 30% gewijzigd door Aceje88 op 28-04-2014 11:54 ]
Dat is wel zo, alleen stond ik al op nummer 2 dus zoveel kan er niet voor mij afVerwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:38:
[...]
Precies hetzelfde, kreeg een mail of ik nog interesse had. Het goede nieuws is dat er een kans is dat mensen die eerder dan jou besteld hebben hun bestelling annuleren zodat jij het eerder krijgt
Als je er nu nog geen 1 hebt ligt het echt aan jezelf hoor.Aceje88 schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:53:
Blijft irritant dat ze in Belgie gewoon bij verschillende winkels zoals Fnac, Dreamland, Makro en zelfs MM / Saturn bijna constant gewoon vrije verkoop voorraad IN de winkels hebben staan en hier is het een regelrechte ramp. Gewoon ronduit vreemd. Is de detailhandel in NL dan zoveel slechter in dingen regelen dan in het buitenland ? (eigen ervaring zegt ja van al jaren geleden maar is kennelijk nog erger geworden)
Hier is die nog wel op voorraad: http://www.voordelengids.eu/sony-playstation-4
Wel ZONDER pas bestellen, want daarover zijn de meningen niet zo positief.
Nope nog steeds nietTDB schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:35:
al iemand iets gehoord van mycom?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Oh ja HELE betrouwbare zooi van voordelengids .... tis niet alsof er geen klachten overzijn of iets dergelijks.NotSoSteady schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:35:
[...]
Als je er nu nog geen 1 hebt ligt het echt aan jezelf hoor.
Hier is die nog wel op voorraad: http://www.voordelengids.eu/sony-playstation-4
Wel ZONDER pas bestellen, want daarover zijn de meningen niet zo positief.
Als er NERGENS in NL voorraad is maar zij hebben hem zogenaamd wel dan weet je dat er iets niet pluis is.
Trouwens als het iedereen zijn eigen schuld is om nog geen PS4 te hebben waarom is er dan een tekort ?
Je logica slaat echt helemaal nergens op.
[ Voor 21% gewijzigd door Aceje88 op 28-04-2014 16:42 ]
Als je een keer verder kijkt dan je neus lang is dan weet je dat dit inderdaad het geval is.Aceje88 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:39:
[...]
Oh ja HELE betrouwbare zooi van voordelengids .... tis niet alsof er geen klachten overzijn of iets dergelijks.
Als er NERGENS in NL voorraad is maar zij hebben hem zogenaamd wel dan weet je dat er iets niet pluis is.
Leuke reacties ... altijd zo'n vriendelijke hufter tegen andere mensen NotSoSteady ?
Ik kon bij sony.nl ook niet kiezen om in Belgie te leveren. Ik had daarom een kialapunt in maastricht gekozen.aalekss schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:24:
[...]
Bij bestellen kon ik niet kiezen om af te leveren in NL. Misschien kon dit eerder wel en hebben ze dit aangepast? Ik wacht nog steeds op mijn order via sony.nl. Bel af en toe wat intertoys bart smit winkels in de buurt maar nergens voorraad en ze weten ook niet wanneer. Nou we zullen komende week zien.
Wil met Ground Zeros starten!
Verwijderd
Op amazon.co.uk is nog gewoon voorraad voor de ps4. Het enigste wat je moet doen is een nederlands kabeltje kopen of je ps3 kabel erin doen.
Ik heb ook moeite moeten doen om mijn PS4 te kopen. Goed de sites in de gaten houden en wanneer er iets beschikbaar is direct bestellen. Er zijn blijkbaar minder PS4's voor NL bestemd dan de vraag, dus dan wordt het wat moeilijker. Wat wou je precies verder met al je opmerkingen?Aceje88 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:47:
Leuke reacties ... altijd zo'n vriendelijke hufter tegen andere mensen NotSoSteady ?
Dat begrijp ik en daar heb ik ook geen moeite mee maar de ene aanname na de andere alsof ik 1 of ander snotjong ben dat kan men voor zichzelf houden.daandegoeiste schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:23:
[...]
Ik heb ook moeite moeten doen om mijn PS4 te kopen. Goed de sites in de gaten houden en wanneer er iets beschikbaar is direct bestellen. Er zijn blijkbaar minder PS4's voor NL bestemd dan de vraag, dus dan wordt het wat moeilijker. Wat wou je precies verder met al je opmerkingen?
Aceje88 schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:52:
[...]
Dat begrijp ik en daar heb ik ook geen moeite mee maar de ene aanname na de andere alsof ik 1 of ander snotjong ben dat kan men voor zichzelf houden.
Gelukkig zijn er mensen in dit topic die weleens een linkje posten die je kan gebruiken om te bestellen. Gewoon geduld hebben en oplettenIs de detailhandel in NL dan zoveel slechter in dingen regelen dan in het buitenland ? (eigen ervaring zegt ja van al jaren geleden maar is kennelijk nog erger geworden)
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]