Onvoorstelbaar inderdaad, overigens heb ik 2 december besteld.
Annuleren!jeroenboeve1 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:55:
Oh shit, wat een takkezooi toch bij die Wehkamp:
"Beste Jeroen,
U heeft bij ons een PS4 met camera en spel besteld.
Een tijd geleden hebben wij u aangegeven dat deze bundel niet meer te leveren is door Sony.
Onder mijn bestellingen ziet u dat de status van deze bestelling inmiddels gewijzigd is naar uitverkocht.
Wij hebben u toen aangeboden om de alleen de PS4 te leveren tegen een bedrag van 399.00 euro.
Die afspraak staat nog steeds.
Eind maart verwachten wij weer een zending van Sony te ontvangen.
U kunt er vanuit gaan, dat u rond die tijd van ons een bericht over de bezorging ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Namens
...
Hoofd Klantenservice."
Ja daar twijfel ik dus nog steeds over, betaald met die AH-bonnen en al die verschillende verhalen over mensen die het wel/niet op hun rekening terugkrijgen maken het er niet makkelijker op.
Ik had het zelfde ook op 2 dec besteld met cadeaubonnen.jeroenboeve1 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:59:
[...]
Ja daar twijfel ik dus nog steeds over, betaald met die AH-bonnen en al die verschillende verhalen over mensen die het wel/niet op hun rekening terugkrijgen maken het er niet makkelijker op.
Heb gewoon 499 terug gekregen op mijn rekening
Is je rekeningnr bij hun bekend? Zoja annuleer je order via je Wehkamp account en neem geen contact met ze op. Het zal dan automatisch op je rekening geboekt worden. Als je gaat bellen of mailen dat je je geld terug wilt dan kan je het vergeten je krijgt dan cadeau tegoed van ze.
Eind maart lol, Sony had gezegd dat we in april zonder pre-order aan een PS4 zouden kunnen komenjeroenboeve1 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 15:55:
Oh shit, wat een takkezooi toch bij die Wehkamp:
"Beste Jeroen,
U heeft bij ons een PS4 met camera en spel besteld.
Een tijd geleden hebben wij u aangegeven dat deze bundel niet meer te leveren is door Sony.
Onder mijn bestellingen ziet u dat de status van deze bestelling inmiddels gewijzigd is naar uitverkocht.
Wij hebben u toen aangeboden om de alleen de PS4 te leveren tegen een bedrag van 399.00 euro.
Die afspraak staat nog steeds.
Eind maart verwachten wij weer een zending van Sony te ontvangen.
U kunt er vanuit gaan, dat u rond die tijd van ons een bericht over de bezorging ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Namens
...
Hoofd Klantenservice."
Wat is het nut van pre-orderen geweest dan.
BTW MyCom doet hetzelfde.
1) Nee meneer, 21-12-2013 kunt u uw PS4 ophalen in onze Shop.
2) Sorry meneer, in de eerste week van Januari krijgen we een lading van Sony.
3) Sony heeft vertraging, eind januari krijgen we zeker een levering.
4) Twitter: MyCom nederland krijgt 3.000 PS4. hiermee zijn alle pre-orders opgelost.
5) Sorry uw Bundel kan niet geleverd worden, u krijgt van ons een mailtje om uw order te wijzigen.
6) 14 dagen later, Sorry voor het ongemak en drukte, uw order is goed omgezet.
7) Dag meneer, ik kan u mededelen dat we midden Februari een levering krijgen,
9) verwachte levertijd Eind MAART !!!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Voorlopige (Rumored) PS Plus content voor Maart!
PS4: Dead Nation
PS3: Tomb Raider, Brothers a tale of two sons
Vita:Smart As, Pixeljunk Monsters Ultimate HD
PS4: Dead Nation
PS3: Tomb Raider, Brothers a tale of two sons
Vita:Smart As, Pixeljunk Monsters Ultimate HD
Jottum weer Dead Nation, die had ik al gehad na de hack.
Ach ja, ik vermaak me nog steeds met BF4
Ach ja, ik vermaak me nog steeds met BF4
Ik ben nu na lang twijfelen toch op zoek naar een tweede controller, en die wil ik natuurlijk zo goedkoop mogelijk.
Nu had ik er 1 bij 12game gevonden voor 47 euro, maar ik heb er nog nooit iets gekocht. Heeft iemand hier ook zijn ds4 daar gekocht of ervaring met 12game ?
Nu had ik er 1 bij 12game gevonden voor 47 euro, maar ik heb er nog nooit iets gekocht. Heeft iemand hier ook zijn ds4 daar gekocht of ervaring met 12game ?
Afgelopen vrijdag bij Neckermann besteld (rond 11:34) met Acceptgiro, had niet echt rekening gehouden dat ik hem via hun nog snel zou krijgen en wilde hem ook binnenkort annuleren.
Maar nu checkte ik net de status op hun site, en staat er dat deze verzonden is (met T&T), komt waarschijnlijk morgen al binnen
Maar nu checkte ik net de status op hun site, en staat er dat deze verzonden is (met T&T), komt waarschijnlijk morgen al binnen
Hallo allemaal, ik heb ongeveer anderhalve maand geleden mijn ps4 opgehaald bij Mediamarkt Rotterdam Centrum. Inmiddels heeft mijn controller aan de linker analoge stick slijtage van het rubber opgelopen en loopt het opladen niet helemaal vlekkeloos meer. Ik had al eens vaker wat over deze slijtage gelezen maar klopt het dat ik met de aankoopbon van mijn playstation een nieuwe controller op kan halen?
De controller moet je sturen naar Sony, en als het goed is kan je hem gratis op sturen via kiala.zlaxor schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 19:55:
Hallo allemaal, ik heb ongeveer anderhalve maand geleden mijn ps4 opgehaald bij Mediamarkt Rotterdam Centrum. Inmiddels heeft mijn controller aan de linker analoge stick slijtage van het rubber opgelopen en loopt het opladen niet helemaal vlekkeloos meer. Ik had al eens vaker wat over deze slijtage gelezen maar klopt het dat ik met de aankoopbon van mijn playstation een nieuwe controller op kan halen?
Het duurt 2 weken voor je een nieuwe krijgt.
Bron: mede-tweakers
Is dat de enige manier? Aangezien ik geen tweede controller heb moet ik het dan 2 weken zonder ps4 doen...
Je kan ook Sony bellen en kijken wat hun jou adviserenzlaxor schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:01:
Is dat de enige manier? Aangezien ik geen tweede controller heb moet ik het dan 2 weken zonder ps4 doen...
Maar ik ben bang dat je hem moet opsturen, want bij moet beoordeeld worden of hij wel onder de garantie valt.
Telefoonnummer Sony Playstation: 0495 574 817.
[ Voor 6% gewijzigd door PersianBoy op 26-02-2014 20:08 ]
Ik heb mn ps4 besteld bij de bart smit en die vertelden mij dat je m ook in de winkel kon omruilen.zlaxor schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:01:
Wellicht kun je bij de mediamarkt even informeren of het daar ook kan.
En anders met de Tros Radar app op je telefoon erheen
Verwijderd
Zij zijn wettelijk niet verplicht om hem terug te nemen en te vervangen, het is een fabrieksfout van Sony dus schuld ligt bij hen.dutchgio schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:24:
[...]
Ik heb mn ps4 besteld bij de bart smit en die vertelden mij dat je m ook in de winkel kon omruilen.
Wellicht kun je bij de mediamarkt even informeren of het daar ook kan.
En anders met de Tros Radar app op je telefoon erheen
Mediamarkt bestelling is onderweg. Was dus wel gewoon voorraad.
Wettelijk zijn winkeliers het juist wel verplicht. Alle garantie verloopt in Nederland via winkeliers. Dat je eventueel ook je controller en/of PS4 naar Sony kan opsturen, is een extra service van Sony.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 20:31:
[...]
Zij zijn wettelijk niet verplicht om hem terug te nemen en te vervangen, het is een fabrieksfout van Sony dus schuld ligt bij hen.
volgens mij is slijtage van controller bekende probleem, kan zijn dat ze straks met upgrade versie komen
Lucky Goldstar
Dit dus.Uniciteit schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:54:
[...]
Wettelijk zijn winkeliers het juist wel verplicht. Alle garantie verloopt in Nederland via winkeliers. Dat je eventueel ook je controller en/of PS4 naar Sony kan opsturen, is een extra service van Sony.
Hoe lang houdt MM eigenlijk de order voor je vast als ze je gebeld hebben dat je de PS4 kunt komen halen?
Verwijderd
Verschillend per winkel, ik werd gebeld en Saturn zei dat ik tot Zondag de tijd had om hem op te halen.P. vd Loo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:39:
Hoe lang houdt MM eigenlijk de order voor je vast als ze je gebeld hebben dat je de PS4 kunt komen halen?
Meestal max een weekje, soms willen ze binnen 2 dagen maar dat kunnen ze niet eisen vind ik, aangezien je hebt aanbetaald.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Hoe zit dat eigenlijk met die slijtage? Ik zag online foto's van pootjes die echt "open" liggen.
Dat is er bij mij nog niet bij maar hij is wek heel irritant glad geworden op 1 plek, waardoor hij wek eens van mijn duim af gelijd. Zou dit het zelfde euvel zijn/worden? Ik game iets van 4 uur per week dus echt hevig gebruikt is hij nou ook weer niet.
Zomaar een nieuwe gaan claimen is er uiteraard niet bij.
Dat is er bij mij nog niet bij maar hij is wek heel irritant glad geworden op 1 plek, waardoor hij wek eens van mijn duim af gelijd. Zou dit het zelfde euvel zijn/worden? Ik game iets van 4 uur per week dus echt hevig gebruikt is hij nou ook weer niet.
Uniciteit schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:54:
[...]
Wettelijk zijn winkeliers het juist wel verplicht. Alle garantie verloopt in Nederland via winkeliers. Dat je eventueel ook je controller en/of PS4 naar Sony kan opsturen, is een extra service van Sony.
Met als extra aanvulling dat de winkelier ook gewoon de tijd krijgt dit voor je op te lossen.Uniciteit schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:54:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Bij mij is de linker stick aan de rechterkant gescheurd, en dus een stukje open.Donstil schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:27:
Hoe zit dat eigenlijk met die slijtage? Ik zag online foto's van pootjes die echt "open" liggen.
[...]
Met als extra aanvulling dat de winkelier ook gewoon de tijd krijgt dit voor je op te lossen.
Ik kan me ook nog herinneren dat er op de bovenkant van die puntjes zaten voor extra grip, maar die zijn ook verdwenen dus glad is geen onbekend woord
Ik game wel een paar uurtjes per dag, maar dan nog..
ok maandag gebeld en vrijdag ophalen zou dus ok moeten zijn dan hoop ikVerwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:57:
[...]
Verschillend per winkel, ik werd gebeld en Saturn zei dat ik tot Zondag de tijd had om hem op te halen.
De iBood Hunt is gestart en waar starten ze mee, met een PS4 Killzone bundel die 17 maart verzonden gaat worden. Voor de mensen die nog een PS4 moeten, misschien komt ie nog wel een keer langs vandaag/morgen tijdens de hunt
Je betaald er wel 500 euro voor!
lubbertkramer schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:04:
De iBood Hunt is gestart en waar starten ze mee, met een PS4 Killzone bundel die 17 maart verzonden gaat worden. Voor de mensen die nog een PS4 moeten, misschien komt ie nog wel een keer langs vandaag/morgen tijdens de hunt
Mensen betalen dat soms voor een kale PS4 als ik de V&A moet geloven hier dus dan is de bundel een koopje voor ze
Helemaal mee eens, maar dacht wel handig om erbij te vermelden.
lubbertkramer schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:26:
[...]
Mensen betalen dat soms voor een kale PS4 als ik de V&A moet geloven hier dus dan is de bundel een koopje voor zeTippen dat het langskomt kan nooit kwaad
Net de bundel via de hunt kunnen kopen... killzone pakket met 1 controller voor 505 euro....
Voor mijn gevoel toch net wat te duur
Legion 7i i9 3080 32gb
idd duur, de megabundel met killzone, camera en 2 controllers was 499, you got ripped off! Ik koop niks meer bij de hunt is gewoon een lokkertje en 99% wat ze aanbieden kun je ergens voor de zelfde prijs of goedkoper krijgen.markklok schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 07:56:
Net de bundel via de hunt kunnen kopen... killzone pakket met 1 controller voor 505 euro....
Je kon beter een kale PS4 kopen met KZ los was je goedkoper uit
Ik heb hem uiteindelijk ook niet gekocht.Jay47 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:10:
[...]
idd duur, de megabundel met killzone, camera en 2 controllers was 499, you got ripped off! Ik koop niks meer bij de hunt is gewoon een lokkertje en 99% wat ze aanbieden kun je ergens voor de zelfde prijs of goedkoper krijgen.
Zie net dat het btw vrije dagen zijn bij de mediamarkt in België... Natuurlijk staat er op de website niks over de ps4
Legion 7i i9 3080 32gb
Maar je zei net >>>> Net de bundel via de hunt kunnen kopen........Jay47 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:10:
[...]
idd duur, de megabundel met killzone, camera en 2 controllers was 499, you got ripped off! Ik koop niks meer bij de hunt is gewoon een lokkertje en 99% wat ze aanbieden kun je ergens voor de zelfde prijs of goedkoper krijgen.
PS4 valt niet onder btw vrije verkoop. Je kan heel weinig kopen bij MM met btw vrije verkoop. Moet je ff waslijst doornemen wat niet mag
[ Voor 5% gewijzigd door Jay47 op 27-02-2014 09:47 ]
Ja je betaalt 105 euro voor KZ game .. zeker duurmarkklok schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 07:56:
Lucky Goldstar
Een losse PS4 + digital code via amazon scheelt een hoop
Legion 7i i9 3080 32gb
BTW wie doet nog mee aan zaterdag avond Fifa competitie? Ik ben pas rond 10 uur savonds thuis denk ik
Lucky Goldstar
Haha, je bent opgelicht. Die bundel is 449 euro nieuw... Ibood is sowieso oplichting want het is altijd overal ergens anders goedkoper.markklok schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 07:56:
Hoeveel hebben we en hoeveel doen we maximaal?DJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:01:
BTW wie doet nog mee aan zaterdag avond Fifa competitie? Ik ben pas rond 10 uur savonds thuis denk ik
PSN: Joosty1986
Heb hem niet via de hunt gekocht
[ Voor 187% gewijzigd door markklok op 27-02-2014 10:33 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
denk 8 mensen is wel ok.. dan kun we 4 1vs1 spelen en misschien ook 2vs2
Lucky Goldstar
Maybe weet ik ook nog iemand met een ps4 ik laat het je weten op hoeveel zit je nu?DJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:32:
denk 8 mensen is wel ok.. dan kun we 4 1vs1 spelen en misschien ook 2vs2
iig 2Zjuzt schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:39:
[...]
Maybe weet ik ook nog iemand met een ps4 ik laat het je weten op hoeveel zit je nu?
Lucky Goldstar
Verwijderd
Iemand al de BartSmit PS4 ontvangen die gisteren verstuurd zijn?

In de mail staat toch ook dat het aantal PS4s dat verzonden is 0 zal zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 10:42 ]
Nee, maar ik ga vanmiddag zeker bellen.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:40:
Iemand al de BartSmit PS4 ontvangen die gisteren verstuurd zijn?
![]()
Verwijderd
Ben benieuwd hoe dat gesprek gaat lopen.impy101 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:42:
[...]
Nee, maar ik ga vanmiddag zeker bellen.
Niet verrassend.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:01:
[...]
Ben benieuwd hoe dat gesprek gaat lopen.
Wegens een technische fout worden er toch mails gestuurd, terwijl de bestelling al geannuleerd is en het geld teruggestort wordt.
impy101 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:42:
[...]
BS is ook helemaal wous aan het worden.....als je nu kijkt op de PS4 pagina, kunnen ze zelfs de pagina niet meer vinden. Het magazijn is goed leeg daar ;-)
PSN gamertag: H3nk13024
Gaat nog wel even duren voor dat ik er een kan bemachtigen
Gebruikt iemand deze charger voor zijn controller?
http://www.ebay.com/itm/N...rgers&hash=item27dd2a5853
Lucky Goldstar
Iemand enig idee of de rode en blauwe controllers weer beschikbaar komen? want ik was gister bij mijn lokale IT en die zei dat ze ze helemaal niet meer krijgen
die komt wel hoor, alleen met volgende container waarschijnlijk pas binnen.. dat duurt nog zeker 1 maand
Lucky Goldstar
Mensen die extra geld willen betalen voor een andere kleur controller... Kleur...
Verwijderd
Ik niet, heb zelf via dealextreme deze kabel besteld.DJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:50:
Stuk goedkoper en makkelijker als je verder wilt spelen als 1 van de controllers leeg is.
Mochten ze beide leeg zijn dan heb ik nog een 3m lange USB verlengkabel liggen.
Heb maar besteld .. ben benieuwdVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:13:
[...]
Ik niet, heb zelf via dealextreme deze kabel besteld.
Stuk goedkoper en makkelijker als je verder wilt spelen als 1 van de controllers leeg is.
Mochten ze beide leeg zijn dan heb ik nog een 3m lange USB verlengkabel liggen.
Lucky Goldstar
Als de controller maar niet echt gaan hangen aan dat micro-usb stekkertje. Lijkt me anders niet goed voor de controller. Wil ook nog zo'n lader dus opzich wel een optie.DJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:50:
Ja dan hoef ik hem niet perse via PS4 opladen en ik laat hem wel in de buurt van mijn ps4Zjuzt schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:26:
[...]
Als de controller maar niet echt gaan hangen aan dat micro-usb stekkertje. Lijkt me anders niet goed voor de controller. Wil ook nog zo'n lader dus opzich wel een optie.
Lucky Goldstar
MediaMarkt Online krijgt pas halverwege maart een nieuwe levering.
En sony.nl pas eind maart.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
kan dat zijn dat Sony niet meer via lucht maar alles met container gaat verschepen?
Lucky Goldstar
Kan, per boot kun je meer vervoeren, en Sony heeft gezegd dat eind April de PS4 vrij verkrijgbaar zal zijn!DJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:00:
kan dat zijn dat Sony niet meer via lucht maar alles met container gaat verschepen?
ik hoop dat ze meer games releasen.. aanbod is te beperkt tot nu toe
Lucky Goldstar
Idd het is karigDJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:09:
ik hoop dat ze meer games releasen.. aanbod is te beperkt tot nu toe
Verwijderd
Deze charger heeft een USB aansluiting. Dus het voordeel dat je niet via de PS4 hoeft op te laden snap ik niet. Je kan de USB-kabel die je er bij krijgt ook aan je PC hangen en dan laadt ie ook op.DJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:30:
[...]
Ja dan hoef ik hem niet perse via PS4 opladen en ik laat hem wel in de buurt van mijn ps4
Enige voordeel lijkt me dat je 2 controllers tegelijk er in kan hangen.
ja klopt ik heb ook thuis 5-6 usb kabels en ik kan overal laden maar ik wil controllers in de buurt van PS4 hebben.. vandaarVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:49:
[...]
Deze charger heeft een USB aansluiting. Dus het voordeel dat je niet via de PS4 hoeft op te laden snap ik niet. Je kan de USB-kabel die je er bij krijgt ook aan je PC hangen en dan laadt ie ook op.
Enige voordeel lijkt me dat je 2 controllers tegelijk er in kan hangen.
Lucky Goldstar
iemand al een beta code voor Destiny? Hoelang heb je moeten wachten voordat je de code ontving?
Heb vorige week een preorder geplaatst bij BS maar nog geen code ontvangen
Heb mijn rode controller gewoon in de dreamland (Belgie) gekocht op de release..Jesper vos schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:05:
Iemand enig idee of de rode en blauwe controllers weer beschikbaar komen? want ik was gister bij mijn lokale IT en die zei dat ze ze helemaal niet meer krijgen
Verwijderd
En wat zeiden ze bij Bart Smit?impy101 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:42:
[...]

Ik heb er 2 ontvangen. 1 paar maandjes terug en 1 paar dagen geleden maar Bungie zegt bij allebei gebruiktVettigen_Dr33 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:55:
iemand al een beta code voor Destiny? Hoelang heb je moeten wachten voordat je de code ontving?

Ik!DJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:50:
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Bij mij ookAlphaBlack_NL schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:17:
[...]
Ik heb er 2 ontvangen. 1 paar maandjes terug en 1 paar dagen geleden maar Bungie zegt bij allebei gebruikt![]()
Had 25-02 besteld bij BS, krijg net een mail dat het vandaag word verzonden
Verwijderd
Met T&T of zonder? Hoe besteld dan?Jay47 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:38:
Had 25-02 besteld bij BS, krijg net een mail dat het vandaag word verzonden
Met T&T, zit ook al in mijn postnl.
BS had een kleine voorraad, heb mazzel gehad koos betalen via ideal maar ing had storing en doordat kon geen andere betaaloptie kiezen omdat er al een ideal transactie liep.
Dus ik dacht gaat het niet worden, maar een paar uur later stond het nog steeds in mijn winkelwagen dus toen alsnog kunnen bestellen want storing bij ing was voorbij.
In mijn mail van BS staat dat de beta pas in de zomer van 2014 zal plaatsvinden. Lijkt me dat de verstrekte codes ook dan pas gebruikt kunnen worden.AlphaBlack_NL schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:17:
[...]
Ik heb er 2 ontvangen. 1 paar maandjes terug en 1 paar dagen geleden maar Bungie zegt bij allebei gebruikt![]()
Je kunt ze nu al redeemen bij Bungie, dan krijg je als het zo ver is van Bungie een mailtje met een code die je in de PS Store invoert om de beta te kunnen downloaden.Erik-1980 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:25:
[...]
In mijn mail van BS staat dat de beta pas in de zomer van 2014 zal plaatsvinden. Lijkt me dat de verstrekte codes ook dan pas gebruikt kunnen worden.
Ik heb ook een code van de BS ontvangen deze week, en deze ook bij Bungie kunnen redeemen. Gelinkt met PSN account en nu is het wachten op een downloadcode van Bungie, die dus in de zomer ergens komt.
Check!dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:30:
[...]
Je kunt ze nu al redeemen bij Bungie, dan krijg je als het zo ver is van Bungie een mailtje met een code die je in de PS Store invoert om de beta te kunnen downloaden.
Ik heb ook een code van de BS ontvangen deze week, en deze ook bij Bungie kunnen redeemen. Gelinkt met PSN account en nu is het wachten op een downloadcode van Bungie, die dus in de zomer ergens komt.
Net ook gedaan maar ik had twee codes gemaild gekregen van BS. Een code werkte dus niet en een gelukkig wel.
was een gewone killzone bundle voor een veel te hoge prijs...Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:01:
LOL, zagen jullie net ook een PS4 mega bundle langskomen op iBood?
iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Yep pure oplichterij!Jimster21 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:03:
[...]
was een gewone killzone bundle voor een veel te hoge prijs...
mensen als nieuwe klant bij Wehkamp krijg 10 euro korting .. jullie kunnen eventueel Infamous 2nd Son bestellen .. hij is nu pre-orderen en kost 62 euro
dus na korting 52 + 2 verzend
Korting code is NIEUW
Korting code is NIEUW
Lucky Goldstar
Iemand ervaring met het bestellen van Amazon UK? Ik denk erover om daar de Infamous bundle te bestellen. De bundle is beschikbaar op 21 maart en kan hem een dag erna laten bezorgen. als het goed is
[ Voor 34% gewijzigd door Mickmeister op 27-02-2014 17:00 ]
Ik heb mijn PS4 via Amazon.co.uk en dat werkt prima. Je zal alleen een switch moeten kopen om de juiste net aansluiting te hebben.Mickmeister schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:56:
Iemand ervaring met het bestellen van Amazon UK? Ik denk erover om daar de Infamous bundle te bestellen. De bundle is beschikbaar op 21 maart en kan hem een dag erna laten bezorgen. als het goed is
Geen switch nodig, je kan een C7 stroomkabel kopen kost een paar euro. PS3 Slim heeft ook een C7 kabel!jQhnny schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:03:
[...]
Ik heb mijn PS4 via Amazon.co.uk en dat werkt prima. Je zal alleen een switch moeten kopen om de juiste net aansluiting te hebben.
Ik heb volgens mij dezelfde gekocht:DJkim schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:50:
http://www.ebay.nl/itm/291068149780
Ik was eerst ook bang voor crappy kwaliteit, maar bevalt me prima... Even oefenen met insteken.
Enige nadeel vind ik dat die lichtjes toch wel erg fel zijn. Ik zou hem daarom zijwaards zetten...
Of omgekeerd, de controllers geven toch zelf hun status aan.
Jay47 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:06:
[...]
Geen switch nodig, je kan een C7 stroomkabel kopen kost een paar euro. PS3 Slim heeft ook een C7 kabel!
Ik zat inderdaad al te zien voor een "ps4 power cable" hehe. Maar zo'n kabel is mischien makkelijker zoeken. Heb deze gevonden. http://www.allekabels.nl/...646/apparaatsnoer-c7.html Ik neem aan dat dat de goede is? Maar 2,25jQhnny schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:03:
[...]
Ik heb mijn PS4 via Amazon.co.uk en dat werkt prima. Je zal alleen een switch moeten kopen om de juiste net aansluiting te hebben.
En natuurlijk mijn dank voor de snelle reacties!
[ Voor 3% gewijzigd door Mickmeister op 27-02-2014 17:14 ]
Ja hoor, is de goede. Ik heb ook m'n ps4 via amazon UK, gewoon zo'n euro-kabel er op en hup, je bent weg ;-)!Mickmeister schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:11:
[...]
[...]
Ik zat inderdaad al te zien voor een "ps4 power cable" hehe. Maar zo'n kabel is mischien makkelijker zoeken. Heb deze gevonden. http://www.allekabels.nl/...646/apparaatsnoer-c7.html Ik neem aan dat dat de goede is? Maar 2,25
En natuurlijk mijn dank voor de snelle reacties!
[ Voor 20% gewijzigd door Matey op 27-02-2014 17:50 ]
Verwijderd
Gaat Saturn online nog iets meer dan 19 spellen voor de ps4 verkopen of blijft het hierbij??
Iemand die weet of er in Spijkenisse of Dordrecht wel meer op voorraad is?
Iemand die weet of er in Spijkenisse of Dordrecht wel meer op voorraad is?
Yeah, de PS4 Headset binnen! Ben benieuwd!
Zo, dan toch eindelijk zo ver, gisteren een PS4 besteld bij de Mediamarkt (online) en die is zojuist verzonden (heb de track & trace inmiddels). Ben benieuwd! :-)
Hoe kan dat nou
, gisteren n vandaag stond er echt geen ps4..

Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google
Verwijderd
iddajhvdb schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:55:
Hoe kan dat nou, gisteren n vandaag stond er echt geen ps4..

Gisteren stond er wel een PS4 op de website van de MediaMarkt.ajhvdb schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:55:
Hoe kan dat nou, gisteren n vandaag stond er echt geen ps4..
Bartsmit heeft online weer voorraad lijkt het..
Verwijderd
Ik heb dinsdag besteld bij Mediamarkt en had hem woensdag in huis! Tot nu toe echt een perfecte console, heerlijk! Alleen twijfel ik tussen Bf4 halen of niet...
Gelijk maar ff besteld, volgens Bart Smit idd op voorraad en morgen bezorgd. Bedankt!Yeroen76 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:09:
Bartsmit heeft online weer voorraad lijkt het..
Geprobeerd om via afterpay bij bartsmit te bestellen maar dat werd geweigerd. Dus dan gaat de bestelling niet door want ga het niet weer via ideal betalen

Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]