Haha 2 maand, gewoon dit topic in de gaten houden en je hebt er binnen no time 1.RicardoC schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:31:
Wordt hier rustig al 2 maanden gewacht, was al bijna vergeten dat ik de ps4 besteld had
niet alle It's dan neem ik aan, heb de hele dag contact gehad met mij lokale filiaal en niks geleverd..Jay47 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:19:
Vandaag was er voorraad bij IT, BS en MM
Het kan altijd beter of meer..
Verwijderd
Webshop.Kleinebehuizing.nl schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:55:
[...]
niet alle It's dan neem ik aan, heb de hele dag contact gehad met mij lokale filiaal en niks geleverd..
Voor de mensen die nog een PS4 camera willen:
http://www.wehkamp.nl/Zoe...pp=192&Blocks=0&View=Grid
Levertijd: ''Direct leverbaar''
[ Voor 11% gewijzigd door PersianBoy op 25-02-2014 23:03 ]
Thanks, eens even kijken wat de wisselkoers doet
Inclusief verzenden kom je uit op 48 eurolubbertkramer schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:03:
[...]
Thanks, eens even kijken wat de wisselkoers doetWat is je ervaring met levertijden?
Ze geven zelf 3-5 werkdagen aan, dus ik hoop op die 3
Dat is net onder de verkoopprijs van e pricewatch, ik zal hem ook bestellen daardutchgio schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:10:
[...]
Inclusief verzenden kom je uit op 48 euro
Ze geven zelf 3-5 werkdagen aan, dus ik hoop op die 3(vandaag Thief daar besteld)
Wanneer zal de dag komen dat je gewoon een winkel kan binnen lopen en een ps4 kan kopen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Sony verwacht eind AprilMars18 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 07:42:
Wanneer zal de dag komen dat je gewoon een winkel kan binnen lopen en een ps4 kan kopen?
Jammer 7,50 kortingsactie is voorbij anders had ik het gekocht.persianboy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 23:02:
Voor de mensen die nog een PS4 camera willen:
Hmm, dat heb je ergens gelezen?
Ben benieuwd.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wie heeft nu uiteindelijk eentje kunnen bemachtigen via neckermann van afgelopen maandag? Die van mij bleef, ondanks direct ideal betaling, op "wordt verwerkt" staan. Gisteren via klantenservice maar geannuleerd. Ene zei nieuwe levering 6 maart. Andere zei 12 weken....
Van maandag niet. Van vorige week vrijdag wel.Biatch schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:04:
Wie heeft nu uiteindelijk eentje kunnen bemachtigen via neckermann van afgelopen maandag? Die van mij bleef, ondanks direct ideal betaling, op "wordt verwerkt" staan. Gisteren via klantenservice maar geannuleerd. Ene zei nieuwe levering 6 maart. Andere zei 12 weken....
http://www.xgn.nl/ps4/nie...-april-vrij-verkrijgbaar/Mars18 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:34:
[...]
Hmm, dat heb je ergens gelezen?
Ben benieuwd.
Ik zag een intervieuw met baas van Sony, maar kan het ff niet vinden.
ja komende maanden schaars aan PS4 .. dus handel zal nog lucratief blijven .. maar verder is er nog niet veel games op PS4 dus tis minder erg
Lucky Goldstar
Zojuist van Intertoys een PS4 ontvangen. Besteld op de 14de met de persoonlijke link in de mail, deze bestelling werd de maandag erop geannuleerd wegens te weinig voorraad. Hierop contact opgenomen met de klantenservice van Intertoys, zouden proberen met een oplossing te komen. Twee dagen later mail dat ik voorrang zou krijgen bij de eerstvolgende levering, daar het hun fout was geweest. Voor het ongemak heeft Intertoys er een waardebon van e10,- bij gedaan. Tevreden met de afhandeling!
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
wow 10 euro nog wel en ik heb nog verontschuldiging van IT nooit gehadMillert schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:30:
Zojuist van Intertoys een PS4 ontvangen. Besteld op de 14de met de persoonlijke link in de mail, deze bestelling werd de maandag erop geannuleerd wegens te weinig voorraad. Hierop contact opgenomen met de klantenservice van Intertoys, zouden proberen met een oplossing te komen. Twee dagen later mail dat ik voorrang zou krijgen bij de eerstvolgende levering, daar het hun fout was geweest. Voor het ongemak heeft Intertoys er een waardebon van e10,- bij gedaan. Tevreden met de afhandeling!
Lucky Goldstar
Zowel de bestelling van maandag en vrijdag is uitgeleverd.Biatch schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:04:
Blijft een raar bedrijf dat neckermann. Kunt goed merken dat de helpdesk medewerkers huisvrouwen zijn die boven op zolder met een headsetje de klanten te woord staan. Dit weekend maar eens op jacht naar een andereNotSoSteady schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:43:
[...]
Zowel de bestelling van maandag en vrijdag is uitgeleverd.
Verwijderd
Heeft er iemand al geld teruggestort gekregen van Bart Smit? (van de link van afgelopen donderdag)
Hier ook nog steeds aan het wachten.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:52:
Heeft er iemand al geld teruggestort gekregen van Bart Smit? (van de link van afgelopen donderdag)
Geld gister terug.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:52:
Het ligt er maar aan wie je treft, ik heb vaak binnen 3 seconden in de gaten of iemand wat kan/weet of niet. De vrouw die ik gisteren sprak was erg netjes, vriendelijk en behulpzaam.Biatch schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:51:
[...]
Blijft een raar bedrijf dat neckermann. Kunt goed merken dat de helpdesk medewerkers huisvrouwen zijn die boven op zolder met een headsetje de klanten te woord staan. Dit weekend maar eens op jacht naar een andere
Net bij m'n lokale intertoys geweest.
Omdat meerdere mensen hem vandaag binnen krijgen vanuit de webshopreservering dacht ik dat hun distributiecentrum dus vandaag naar alle winkels wat uit zou leveren.
De medewerkster zegt dat de winkels vrijdag weer wat krijgen....
Omdat meerdere mensen hem vandaag binnen krijgen vanuit de webshopreservering dacht ik dat hun distributiecentrum dus vandaag naar alle winkels wat uit zou leveren.
De medewerkster zegt dat de winkels vrijdag weer wat krijgen....
Het kan altijd beter of meer..
Een KTM RC8DJkim schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 09:33:
[...]
wow 10 euro nog wel en ik heb nog verontschuldiging van IT nooit gehad.. btw welke motor is dat die van je avatar
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
nice hoor rijd je zelf ook een motor? Ik rijd een Ducati 1098
Lucky Goldstar
Verwijderd
Ik nog steeds nietBlate schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:19:
Ik heb ook zojuist het geld van BS ontvangen.
Wat zijn jullie ervaringen met levertijden van saturn?
Wil eigenlijk drie spellen bestellen ivm 3=2 actie waaronder Tomb Raider, Infamous en Watchdogs. Nu heb ik gebeld om te vragen of Tomb Raider op voorraad is maar helaas. Deze komt naar verwachting op 3 maart binnen.
Hebben jullie ervaringen met Saturn. Heb geen zin lang op Tomb Raider te wachten en dan kort daarna Infamous binnen te krijgen......
Wil eigenlijk drie spellen bestellen ivm 3=2 actie waaronder Tomb Raider, Infamous en Watchdogs. Nu heb ik gebeld om te vragen of Tomb Raider op voorraad is maar helaas. Deze komt naar verwachting op 3 maart binnen.
Hebben jullie ervaringen met Saturn. Heb geen zin lang op Tomb Raider te wachten en dan kort daarna Infamous binnen te krijgen......
Ik heb maandag besteld en krijg vandaag 2 spellen binnen, ook heb ik Watchdogs besteld alleen die is nog niet leverbaar dus die komt zodra die uit is.Erik-1980 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:38:
Je kunt gewoon aangeven dat ze zo snel mogelijk moeten leveren, het verzenden is toch gratis.
Houd er wel rekening mee dat je 1 dag extra moet wachten hun zeggen dat er een storing zit in hun systeem maar ik heb al ergens gehoord dat ze niet meer rechtstreeks leveren. Zodra jij een bestelling hebt geplaatst dan bestellen zij het pas bij hun leverancier waardoor het 1 dag extra kost.
PSN: Joosty1986
Ja, het is mijn motor. 1098 is ook gaaf, heb lang tussen die en de KTM getwijfeld.DJkim schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:19:
nice hoor rijd je zelf ook een motor? Ik rijd een Ducati 1098
Order van voordelengids is binnen. Het betreft een GEBRUIKTE PS4!! Hij is overduidelijk al eens uit de doos geweest.
Moet zeggen dat ik daar niet echt blij van wordt. Hoe moet ik dat zometeen aan mijn neefje gaan uitleggen...
Moet zeggen dat ik daar niet echt blij van wordt. Hoe moet ik dat zometeen aan mijn neefje gaan uitleggen...
Zat er niet zo'n zegel op?impy101 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:53:
Order van voordelengids is binnen. Het betreft een GEBRUIKTE PS4!! Hij is overduidelijk al eens uit de doos geweest.
zeg dat je hem hebt getest? garantie blijft toch zelfdeimpy101 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:53:
maar zeker niet netjes VoorOordeelgids... gelukkig heb ik niets met hun
[ Voor 8% gewijzigd door DJkim op 26-02-2014 10:56 ]
Lucky Goldstar
Zeker wel, alleen op de verkeerde plaats + er zaten kleine luchtbelletjes op, wat betekend dat hij is weggehaald en er opnieuw is op geplakt. Ook was de doos (zowel van binnen als buiten) beschadigd.
[ Voor 8% gewijzigd door impy101 op 26-02-2014 10:59 ]
Persoonlijk zou ik hem terug sturenimpy101 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:57:
[...]
Zeker wel, alleen op de verkeerde plaats + er zaten kleine luchtbubbeltjes op, wat betekend dat hij is weggehaald en er opnieuw is op geplakt. Ook was de doos (zowel van binnen als buiten) beschadigd.
Ik wacht tot mijn neefje komt om hem op te halen en dan testen we hem gewoon om te zien of hij werkt en dan laat ik mijn neefje besluiten wat hij wilt doen. Het is zijn PS4.
Overigens ga ik wel een klacht indienen bij de consumentenbond en schrijf ik een review op websites zoals tweakers, trustpilot, etc...
Niet echt tof. Zou de console checken op beschadigingen en als ie het gewoon doet en je ziet niets, zou ik gewoon tegen je neefjes zeggen dat je hem alvast uitgeprobeerd hebt. Alternatief is weer een poos wachten en de hele rompslomp terug sturen en weer ontvangen en dan hopen dat de doos niet weer los is geweest.impy101 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:53:
Welke (PS4?) spellen heb jij besteld? Bij tomb raider staat bijvoorbeeld wel dat hij op voorraad is maar heb al diverse ervaringen gelezen dat dit lang niet altijd klopt. Als ik twee weken moet wachten dan betaal ik liever 5 euro meer om m wel morgen binnen te krijgen.Zjuzt schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:42:
[...]
Ik heb maandag besteld en krijg vandaag 2 spellen binnen, ook heb ik Watchdogs besteld alleen die is nog niet leverbaar dus die komt zodra die uit is.
.......
Waarom is de PS4 nou 407 euro bij MM?
Lekker 7 euro extra vragen
[ Voor 3% gewijzigd door PersianBoy op 26-02-2014 11:07 ]
Pre orders tellen toch niet mee met de 3=2 actie staat aangegeven?Erik-1980 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:38:
Assaissins Creed, en voor un vriend van mij een of ander NBA spel voor de ps3.Erik-1980 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:04:
[...]
Welke (PS4?) spellen heb jij besteld? Bij tomb raider staat bijvoorbeeld wel dat hij op voorraad is maar heb al diverse ervaringen gelezen dat dit lang niet altijd klopt. Als ik twee weken moet wachten dan betaal ik liever 5 euro meer om m wel morgen binnen te krijgen.
En Watchdogs dus.
Staat aangegeven maar het werkt gewoon als je ze in je winkelwagen doet. Alleen voor infamous moet je wel de special edition bestellen. De normale werkt niet.lubbertkramer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:07:
[...]
Pre orders tellen toch niet mee met de 3=2 actie staat aangegeven?
Maar als Saturn zo gehandicapt is dat ze levertijd van Watchdogs te zetten op verwachting 2 tot 3 weken staat hij niet als preorder in hun systeem dus kan gewoon.lubbertkramer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:07:
[...]
Pre orders tellen toch niet mee met de 3=2 actie staat aangegeven?
Hier ook even snel bestelling doen dan (A)Zjuzt schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:12:
[...]
Maar als Saturn zo gehandicapt is dat ze levertijd van Watchdogs te zetten op verwachting 2 tot 3 weken staat hij niet als preorder in hun systeem dus kan gewoon.
Ja ik dacht eerst aan kopieheffing of verwijderingsbijdrage.....maar nee dat is het niet ze willen gewoon meer geld vangen!persianboy schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:06:
Waarom is de PS4 nou 407 euro bij MM?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Zojuist Media Markt webshop gebeld en ze zeggen dat ze niks hebben het klopt niet! "Voor 22.00 uur bestellen morgen in huis" is onzin en zal worden gewijzigd (foutje dus)
I know, ik wilde meer ff snitchenBM schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:40:
[modbreak]Affiliate links, vragen om dat soort links, of handelen zijn NIET toegestaan!
Tevens: houd alsjeblieft op met het melden dat je weer X-aantal PS4s gekocht hebt, of hinten in die richting. Ik neem aan dat degene op wie dat van toepassing is zelf wel weten over wie het gaat. Zie ook de Topic Warning, en de Modbreak van gisteravond[/]

Excusemoi
Dat geldt waarschijnlijk voor mensen die nu nog gaan bestellen, aan de telefoon zeggen ze dat vaker dat ze gaan annuleren. Ik kon ook bestellen, maar ik ben hypocrietVerwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:41:
Zojuist Media Markt webshop gebeld en ze zeggen dat ze niks hebben het klopt niet! "Voor 22.00 uur bestellen morgen in huis" is onzin en zal worden gewijzigd (foutje dus)
Waarom ga je ook bellen wanneer de console niet eens meer op de site staat.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:41:

[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 26-02-2014 11:52 ]
Verwijderd
Ik heb het ZELF gezien dat het nog op voorraad stond en daarna had ik gebeld! Vervolgens zei ze dat het fout was en zal worden aangepast dan lijkt het me logisch dat het nu weg is?NotSoSteady schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:49:
[...]
Waarom ga je ook bellen wanneer de console niet eens meer op de site staat.Ik verwacht geen problemen, gisteren heeft de MM online shop een voorraad gekregen en ik denk dat dit een klein aantal van een annulering of wat dan ook. Hetzelfde gebeurde ook tijdens de BTW dagen, wanneer ze weer vrijkwamen.

Jeetje nog zoveel mensen zonder PS4 hier op tweakers
Lucky Goldstar
Verwijderd
Sinds 16 december bij Wehkamp en nog steeds niksDJkim schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:15:
ik heb hem 21-11-2013 besteld en nog steeds geen PS4 mogen ontvangen.DJkim schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:15:
Via een mede tweaker, ben ik toch aan een PS4 gekomen en killzone alweer bijna uitgespeeld.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Snel aan AC beginnen danPykow schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:29:
[...]
ik heb hem 21-11-2013 besteld en nog steeds geen PS4 mogen ontvangen.
Via een mede tweaker, ben ik toch aan een PS4 gekomen en killzone alweer bijna uitgespeeld.
Ik zal dan ook maar eens reageren inplaast van alleen maar te lurken in deze topic reeks.
Helaas hetzelfde als Khaab.
15 Decemer bij Wehkamp besteld maar nog steeds niets. Sowieso zijn ze ineens heel stil bij de Wehkamp.
15 Decemer bij Wehkamp besteld maar nog steeds niets. Sowieso zijn ze ineens heel stil bij de Wehkamp.
Toen jij het zag was je al te laat, hij blijft dan nog even op de site staan, ondanks het feit dat die uitverkocht is. Dat is een fout ja, maar daarvoor was die gewoon op voorraad. Het is ook niet zo dat die vrouw aan de telefoon ziet hoeveel PS4's er nog in het magazijn staan.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:13:
[...]
Ik heb het ZELF gezien dat het nog op voorraad stond en daarna had ik gebeld! Vervolgens zei ze dat het fout was en zal worden aangepast dan lijkt het me logisch dat het nu weg is?
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 26-02-2014 12:43 ]
Snel annuleren dan, het is zo makkelijk om eraan te komen, verbaas me echt dat mensen nog zelfs vanaf december wachten.VTB schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:37:
Ik zal dan ook maar eens reageren inplaast van alleen maar te lurken in deze topic reeks.
Vorige week via BS besteld op woensdag en vrijdag had ik hem in huis. Ik was pas sinds vorige week maandag op zoek dus zo moeilijk hoeft het niet te zijn.NotSoSteady schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:44:
[...]
Snel annuleren dan, het is zo makkelijk om eraan te komen, verbaas me echt dat mensen nog zelfs vanaf december wachten.
Preorder bij Dixons sinds begin november (killzone launch pack wat nu omgezet wordt naar alles los), voor die linkjes tot nu toe elke keer te laat.DJkim schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:15:
Gelukkig heb ik nog genoeg om te spelen op de 3 dus ik heb geen haast....
Vanochtend mijn geld teruggekregen van mijn twee bestellingen die ik vorige week donderdag heb besteld bij de BS. Die werden toen een paar uur later geannuleerd. Krijg ik zojuist een e-mail dat één van die bestellingen is verzonden.

Hier ook het geluk door een mede tweaker een PS4 te hebben (mocht zijn reservering bij Saturn afhalen), al moest ik ervoor naar Dordrecht (A)Pykow schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:29:
[...]
ik heb hem 21-11-2013 besteld en nog steeds geen PS4 mogen ontvangen.
Stond zelf bij BS, GameMania, Wehkamp en Neckermann op de pre order/ reserveringslijst... ook gebruikte ik de linkjes die hier voorbij kwamen maar nooit succesvol geweest, besteld terwijl er stond "direct leverbaar" maar uiteindelijk toch elke keer net buiten de boot
Haha gratis PS4 nu?BPP schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:00:
Vanochtend mijn geld teruggekregen van mijn twee bestellingen die ik vorige week donderdag heb besteld bij de BS. Die werden toen een paar uur later geannuleerd. Krijg ik zojuist een e-mail dat één van die bestellingen is verzonden.

[ Voor 21% gewijzigd door lubbertkramer op 26-02-2014 13:01 ]
Is volgens mij gewoon een fout, want itt mijn andere bestellingen die ik daar ooit heb gedaan, zit er bij deze geen tt code in.lubbertkramer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:01:
[...]
Hier ook het geluk door een mede tweaker een PS4 te hebben (mocht zijn reservering bij Saturn afhalen), al moest ik ervoor naar Dordrecht (A)
Stond zelf bij BS, GameMania, Wehkamp en Neckermann op de pre order/ reserveringslijst... ook gebruikte ik de linkjes die hier voorbij kwamen maar nooit succesvol geweest, besteld terwijl er stond "direct leverbaar" maar uiteindelijk toch elke keer net buiten de boot
[...]
Haha gratis PS4 nu?
Ja ik heb het zelfde, Vandaag mijn geld van BS gekregen en net een mail dat het verzonden is.
geen T&T code, denk dat het een fout is
Wat is de kans dat ik vandaag een losse verkoop kan vinden in Alexandrium? 1% ofzo? Ben toevallig vandaag daar in de buurt.
Verwijderd
Laat maar even weten als jullie toch iets ontvangen.Sefal schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:09:
Ja ik heb het zelfde, Vandaag mijn geld van BS gekregen en net een mail dat het verzonden is.
Kreeg ook de verzonden email, maar de mijne wordt bij een BS in de buurt gebracht.
denk nihil.. anders hadden we hier al vernomen .. of beter even eerst bellen .. anders sta je daar danSilversin schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:12:
Wat is de kans dat ik vandaag een losse verkoop kan vinden in Alexandrium? 1% ofzo? Ben toevallig vandaag daar in de buurt.
Lucky Goldstar
Ik ga er sws al heen voor Lords of Shadow 2. MM heeft soms de neiging om sommige games al vroeg in de schappen te leggen. Kan het meteen vragen.
Ik heb eigenlijk wel gehoord dat er misschien een levering vandaag (niet morgen of vrijdag) zou komen bij MM en ander zeker volgend week, maandag of dinsdag.
Verwijderd
Same here. Ook het geld ontvangen van Bart Smit en een e-mail dat de bestelling is verzonden.
Moet je bij BS bestellen ze zijn wel duurder, heb daar 2 games gepreorded en kreeg ze een week voor de release. Resident Evil 6 kreeg ik vorig jaar een week voor de release thuisSilversin schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:19:
Ik ga er sws al heen voor Lords of Shadow 2. MM heeft soms de neiging om sommige games al vroeg in de schappen te leggen. Kan het meteen vragen.
Precies hetzelfde als bij mij, Tweaker Rogar had een bestelling bij de saturn in Dordrecht en ik heb zijn bestelling overgenomen.lubbertkramer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:01:
[...]
Hier ook het geluk door een mede tweaker een PS4 te hebben (mocht zijn reservering bij Saturn afhalen), al moest ik ervoor naar Dordrecht (A)
ik heb nog een bestelling staan bij Mycom, zodra deze beschikbaar komt laat ik dat hier ook weten.
Dat staat bij mij wel in de planning.
Lukt me wel om deze week aan AC te gaan beginnen.
Ja bij mij ookBPP schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:00:

Hehe kost maar 38 euro bij de MM, scheelt weer ongeveer 15 euroJay47 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:23:
[...]
Moet je bij BS bestellen ze zijn wel duurder, heb daar 2 games gepreorded en kreeg ze een week voor de release. Resident Evil 6 kreeg ik vorig jaar een week voor de release thuis
Mijn bestelling van 29/11 bij coolblue is net aangepast naar "Je bestelling is ingepakt". Nou hebben ze eerder zitten rommelen met die status updates dus ik benieuwd of dit echt goed nieuws is.
Troll-alert.Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:01:
Gister besteld vandaag in huis! Nu nog een paar games haha.
Verwijderd
Dat is ook niet altijd waar...FlasHie_FlaSh schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:24:
[...]
Ja bij mij ookzolang geen t&t geen ps4
Klopt vorige week had BS storing T&T werden niet verzonden, en toch werden ze geleverd. T&T werd een dag later na ontvangst als nog gemaild.
Fijn, met Paypal vrijdag bestelling gedaan bij Neckermann, direct geannuleerd omdat ze leveringsafspraken niet nakwamen maar nu toch afschrijven
Toevoeging:
Bij Neckermann staat status geannuleerd maar die hebben ze niet aan Paypal doorgegeven, na contact met Paypal blijkt dat daar geen annulering bekend is en verwezen mij weer naar Neckermann, daar nu in de wacht want bestelling komt niet voor in de systemen
Toevoeging:
Bij Neckermann staat status geannuleerd maar die hebben ze niet aan Paypal doorgegeven, na contact met Paypal blijkt dat daar geen annulering bekend is en verwezen mij weer naar Neckermann, daar nu in de wacht want bestelling komt niet voor in de systemen

[ Voor 49% gewijzigd door lubbertkramer op 26-02-2014 14:18 ]
Bij neckermann is het één grote zooi, heb drie keer moeten bellen voordat mijn bestelling ook daadwerkelijk geannuleerd was.lubbertkramer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:09:
Fijn, met Paypal vrijdag bestelling gedaan bij Neckermann, direct geannuleerd omdat ze leveringsafspraken niet nakwamen maar nu toch afschrijven
Toevoeging:

Hier ook, vrijdagmiddag direct geannuleerd maar stond dinsdag nog steeds op status "in verwerking", denk dat daardoor ook de betaling gewoon doorlopen is. Nu net te horen gekregen dat ik binnen 30 dagen het geld terug krijg op mijn rekeningBlate schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:21:
[...]
Bij neckermann is het één grote zooi, heb drie keer moeten bellen voordat mijn bestelling ook daadwerkelijk geannuleerd was.

[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 26-02-2014 14:31 ]
Wtf de status van een oude BS bestelling is zojuist naar "verzonden" gewijzigd + ik heb een verzendmail gekregen terwijl ik mijn geld allang terug heb. Heel erg raar... Ga morgen toch maar eens kijken.
Via iDeal is binnen 10 dagen.lubbertkramer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:22:
[...]
Hier ook, vrijdagmiddag direct geannuleerd maar stond dinsdag nog steeds op status "in verwerking", denk dat daardoor ook de betaling gewoon doorlopen is. Nu net te horen gekregen dat ik binnen 30 dagen het geld terug krijg op mijn rekeningMocht ik er ooit nog wat bestellen mogen ze ook de betaling binnen 30 dagen verwachten
Is gewoon administratie, hij komt niet.impy101 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:31:
Wtf de status van een oude BS bestelling is zojuist naar "verzonden" gewijzigd + ik heb een verzendmail gekregen terwijl ik mijn geld allang terug heb. Heel erg raar... Ga morgen toch maar eens kijken.
Weet je 't zeker?NotSoSteady schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:32:
[...]
Is gewoon administratie, hij komt niet.
haha je wilt teveel man
Lucky Goldstar
Ik wil hem helemaal niet, maar misschien dat ik een medetweaker blij kan maken met een PS4 van voordelenshop (of hoe die gasten ook heten) en dan haal ik morgen die PS4 van BS op voor mijn neefje.
Was zojuist in de MM Den Haag deze had er nog een stuk of vijf staan
Oh shit, wat een takkezooi toch bij die Wehkamp:
"Beste Jeroen,
U heeft bij ons een PS4 met camera en spel besteld.
Een tijd geleden hebben wij u aangegeven dat deze bundel niet meer te leveren is door Sony.
Onder mijn bestellingen ziet u dat de status van deze bestelling inmiddels gewijzigd is naar uitverkocht.
Wij hebben u toen aangeboden om de alleen de PS4 te leveren tegen een bedrag van 399.00 euro.
Die afspraak staat nog steeds.
Eind maart verwachten wij weer een zending van Sony te ontvangen.
U kunt er vanuit gaan, dat u rond die tijd van ons een bericht over de bezorging ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Namens
...
Hoofd Klantenservice."
"Beste Jeroen,
U heeft bij ons een PS4 met camera en spel besteld.
Een tijd geleden hebben wij u aangegeven dat deze bundel niet meer te leveren is door Sony.
Onder mijn bestellingen ziet u dat de status van deze bestelling inmiddels gewijzigd is naar uitverkocht.
Wij hebben u toen aangeboden om de alleen de PS4 te leveren tegen een bedrag van 399.00 euro.
Die afspraak staat nog steeds.
Eind maart verwachten wij weer een zending van Sony te ontvangen.
U kunt er vanuit gaan, dat u rond die tijd van ons een bericht over de bezorging ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Namens
...
Hoofd Klantenservice."
wow eind Maart
Lucky Goldstar
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]