Bij mij doet afterpay het wel.Blate schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:52:
Geprobeerd om via afterpay bij bartsmit te bestellen maar dat werd geweigerd. Dus dan gaat de bestelling niet door want ga het niet weer via ideal betalen
Van wat ik begreep werkte het bij mij niet omdat ik voor het eerst met afterpay probeerde te bestellen en het bedrag daarvoor te groot was.
Dat zou best kunnen, ik heb het wel eerder gebruikt.Blate schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 07:57:
[...]
Van wat ik begreep werkte het bij mij niet omdat ik voor het eerst met afterpay probeerde te bestellen en het bedrag daarvoor te groot was.
Afterpay kijkt naar je kredietwaardigheid op basis van postcode en gb
Verwijderd
Eerste keer Afterpay kan je volgens mij niet boven een bedrag van €200,-, daarna tot een bedrag van €400.
Ik geloof dat ze alleen kijken of je al eerder iets besteld heb voor een groot bedrag en natuurlijk betaald heb.FlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:18:
Afterpay kijkt naar je kredietwaardigheid op basis van postcode en gb
Ik heb vorige week ook ee PS4 besteld bij BS met Afterpay, voor het eerst met Afterpay besteld!
Dus postcode check geloof ik niet!
Hierbij heb je geen aparte adapter nodig die nog in het stopcontact moet, maar je kunt meteen met de USB naar je PS4 en hij werkt?Mau_Maus schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:10:
[...]
[...]
Ik heb volgens mij dezelfde gekocht:
http://www.ebay.nl/itm/291068149780
Ik was eerst ook bang voor crappy kwaliteit, maar bevalt me prima... Even oefenen met insteken.
Enige nadeel vind ik dat die lichtjes toch wel erg fel zijn. Ik zou hem daarom zijwaards zetten...
Of omgekeerd, de controllers geven toch zelf hun status aan.
PSN: Alvanosa
Thx, nog snel 1 kunnen bestellen.
Nu al niet meer beschikbaar
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Inderdaad. Dit keer kon je hem gewoon vinden op de site via het menu.Mars18 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:31:
Thx, nog snel 1 kunnen bestellen.
Geen links o.i.d., en onbeperkt te bestellen in stuks
Vanuit je winkelmand zeker, fictief is de voorraad 0Jay47 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:41:
Je kan nog steeds bestellen bij BS!
Nope goed zoekenrvthul84 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:43:
[...]
Vanuit je winkelmand zeker, fictief is de voorraad 0
Bij de omschrijving staat duidelijk dat hij is uitverkocht hoor.
http://www.bartsmit.com//...ry_rn=24358&storeId=10151
Nogmaals goed zoeken! Verder kijken dan je neus lang is!Alvanosa schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:51:
[...]
Bij de omschrijving staat duidelijk dat hij is uitverkocht hoor.
Inderdaad, het moet geen speurtocht zijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Laat hem maar. Die kneus denkt grappig te zijn. Je kunt hem daar niet bestellen.
http://www.bartsmit.com//...anpid=1868249329878627328
Geen affiliate links!
Geen affiliate links!
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 28-02-2014 10:53 ]
Waarom, ik sta gewoon op de reserveringslijst.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:10:
Wordt waarschijnlijk toch weer geannuleerd als je via die link besteld.
Kerel waarom regeageer je altijd zo, doe gewoon normaal.impy101 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:09:
Laat hem maar. Die kneus denkt grappig te zijn. Je kunt hem daar niet bestellen.
Altijd noem je mensen kneus, nerd etc etc!
Ga je frustratie ergens anders spuien!
Je begrijpt toch zelf dat jou pauper gedrag niet wenselijk is? Je verteld mensen dat de PS4 weer te bestellen is en dan laat je ze zelf zoeken naar een link. Wordt toch eens volwassen, kleuter.Jay47 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:12:
[...]
Kerel waarom regeageer je altijd zo, doe gewoon normaal.
Altijd noem je mensen kneus, nerd etc etc!
Ga je frustratie ergens anders spuien!
Als je ze niet wilt helpen post dan gewoon niets en rot op.
Kudos aan NotSoSteady. Ik ben al voorzien maar er zullen vast mensen zijn die nu een PS4 in huis hebben morgen.
Mensen, mensen... rustig nou maar. Het is maar een Playstation hoor!
Playstation is m'n leven jongePostmen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:15:
Mensen, mensen... rustig nou maar. Het is maar een Playstation hoor!
Hij is er nog gewoon hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:19:
Damn weer te laat..
Nee hoor: http://www.bartsmit.com//...anpid=1868249329878627328Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:19:
Damn weer te laat..
Geen affiliate links!
[ Voor 5% gewijzigd door BM op 28-02-2014 10:54 ]
Verwijderd
Prachtige grijze knop met: Niet beschikbaar voor mij.
Verwijderd
Ik krijg elke keer het bericht: Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
1 seconden geleden was die er nog, nadat mrosande hier een bericht plaatste, geen geintje. Ik heb er nog 1 in me winkelmandje, mogelijk dat die daarna weer vrij komt, verwijder hem nu.
[ Voor 34% gewijzigd door NotSoSteady op 28-02-2014 09:22 ]
Jep... Ze hebben hem zojuist weggehaald... Nu begin ik ook te denken dat de mensen die hebben besteld wellicht hun PS4 niet gaan krijgen... Lijkt weer eens op een fout van BS.
Nogmaals verder kijken dan je neus lang is! GEEN LINK NODIG! Het is gewoon te bestellenimpy101 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:14:
[...]
Je begrijpt toch zelf dat jou pauper gedrag niet wenselijk is? Je verteld mensen dat de PS4 weer te bestellen is en dan laat je ze zelf zoeken naar een link. Wordt toch eens volwassen, kleuter.
Als je ze niet wilt helpen post dan gewoon niets en rot op.
Kudos aan NotSoSteady. Ik ben al voorzien maar er zullen vast mensen zijn die nu een PS4 in huis hebben morgen.

Bedoel hoef niet alles voor te kauwen toch??
En ik ga niet zeggen hoe, omdat mensen zoals jij weer gaan posten oh ik heb weer 4 besteld voor me neef enzo! En dat is niet leuk voor anderen.
Kan ik bevestigenNotSoSteady schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:22:
1 seconden geleden was die er nog, nadat mrosande hier een bericht plaatste, geen geintje.
Zeg dan gewoon niks als je toch niets te melden hebt?Jay47 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:22:
[...]
Nogmaals verder kijken dan je neus lang is! GEEN LINK NODIG! Het is gewoon te bestellen![]()
Bedoel hoef niet alles voor te kauwen toch??
En ik ga niet zeggen hoe, omdat mensen zoals jij weer gaan posten oh ik heb weer 4 besteld voor me neef enzo! En dat is niet leuk voor anderen.
[ Voor 50% gewijzigd door Bartske op 28-02-2014 09:23 ]
drammert, de PS4 was gewoon te bestellen. Dat hier mensen via de link gaan bestellen die niet openbaar is gemaakt dat is het risico voor de persoon zelf.impy101 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:22:
Jep... Ze hebben hem zojuist weggehaald... Nu begin ik ook te denken dat de mensen die hebben besteld wellicht hun PS4 niet gaan krijgen... Lijkt weer eens op een fout van BS.
1 sec geleden besteld en betaald.....
PSN gamertag: H3nk13024
Dus je hebt het door hoe het moetVinnieV schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:30:
1 sec geleden besteld en betaald.....
Want je kan nog steeds bij BS bestellen
[ Voor 10% gewijzigd door Jay47 op 28-02-2014 09:31 ]
Vraag is alleen of je besteld vanuit een fysieke voorraad...of dat je voor jan met de korte achternaam BS tijdelijk 400,- rijker maakt.
Als ik hem nu bestel weigerd hij de betaling met creditcard
Tja, gewoon nu niet meer doen. 't werkt wel, somsMars18 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:37:
Als ik hem nu bestel weigerd hij de betaling met creditcard
Bevestigingsmail binnen.....lijkt wel volkomen willekeurig hoe dit gaat? Ik houd jullie op de hoogte of dit gaat werken of dat het "close....but no cigar" wordt.
PSN gamertag: H3nk13024
Same here.
Al had ik met afterpay kunnen bestellen had ik nu een bestelling kunnen plaatsen. Maar geweigerd helaas. En mijn random reader ligt thuis
Al had ik met afterpay kunnen bestellen had ik nu een bestelling kunnen plaatsen. Maar geweigerd helaas. En mijn random reader ligt thuis
[ Voor 89% gewijzigd door Mickmeister op 28-02-2014 09:44 ]
Volgens mij krijgt iedereen een persoonlijke link.
Ik heb net een besteld via een link die ik via mail kreeg:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
PSN/XBL: DarkTaufu
Binnen
[ Voor 97% gewijzigd door applepeer op 28-02-2014 10:18 ]
Mocht die niet werken, is de PS4 ook nog gewoon via de website te vinden:Tjiwa schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:45:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 7% gewijzigd door Ralphoman op 28-02-2014 09:48 ]
Volgens mij haal je 2 posts door elkaar meneertjeRalphoman schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:47:
[...]
Mocht die niet werken, is de PS4 ook nog gewoon via de website te vinden:
Maar inderdaad:
Als je gewoon via de website zoekt, krijg je deze:
http://www.bartsmit.com//...ngId=-104&catalogId=10051
[ Voor 56% gewijzigd door Tjiwa op 28-02-2014 09:50 ]
PSN/XBL: DarkTaufu
Verwijderd
Keer op keer krijg ik de melding nadat ik op 'in winkewagen' heb geklikt: Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
En dan deze:
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
We zien het morgen wel
En voor de mensen die niet gereserveerd hebben maar wel de link gebruiken van de februari levering:
Let op! Het is belangrijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om de bestelling te plaatsen als waarmee de reservering gedaan is. Hier zal achteraf een controle op plaatsvinden en bestellingen die niet met een geldige reservering gedaan zijn zullen worden geannuleerd.
Let op! Het is belangrijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om de bestelling te plaatsen als waarmee de reservering gedaan is. Hier zal achteraf een controle op plaatsvinden en bestellingen die niet met een geldige reservering gedaan zijn zullen worden geannuleerd.
Ik hoor ook een link te krijgen, maar helaas nog niks gehad.
Net bij mijn lokale intertoys geweest, als het goed is ontvangen ze zometeen 2 ps4's en kan ik er één ophalen
Onzin, ik heb niet gereserveerd en ik krijg het vandaag! Bestelling van eergister.fredkroket schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:50:
En voor de mensen die niet gereserveerd hebben maar wel de link gebruiken van de februari levering:
Haha ik ook. Heb mijn vriendin opdracht gegeven om bij de Saturn in hoofddorp te kijken.
Beste mark klok
Bedankt voor je bestelling bij Bart Smit!
Via het linkje van 10% korting
Bedankt voor je bestelling bij Bart Smit!
Via het linkje van 10% korting
[ Voor 21% gewijzigd door markklok op 28-02-2014 10:00 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Woensdagochtend stond de PS4 even op voorraad bij de Mediamarkt webshop. Direct besteld. Leek er op dat het even mis ging, maar gisteren werd mijn originele bestelling spontaan geannuleerd en kwam er een andere voor in de plaats met een artikel(nummer) wat niet in de webshop te vinden is. Gisteravond de bevestiging dat het pakket aan PostNL gegeven is, en in MijnPakket van PostNL zie ik inmiddels ook dat er vandaag een pakket van de Mediamarkt afgeleverd gaat worden.ajhvdb schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:55:
Hoe kan dat nou, gisteren n vandaag stond er echt geen ps4..
Denk gewoon geluk
Besteld via de link voor nederlandse klanten met Afterpay. Ben benieuwd of deze ook daadwerkelijk bezorgd wordtTjiwa schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:45:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 51% gewijzigd door Iacobus op 28-02-2014 10:13 ]
Ook maar weer een poging gewaagd maar ik zal er wel weer naast grijpen
BS heeft gewoon op voorraad
p.s
niet meer
p.s
niet meer
[ Voor 5% gewijzigd door DJkim op 28-02-2014 10:16 ]
Lucky Goldstar
Die staat inmiddels weer op ReserverenDJkim schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:15:
BS heeft gewoon op voorraad
p.s
niet meer
Verwijderd
Hier doet hij het nog gewoon bij Bart Smit:
http://www.bartsmit.com/n...anpid=1874409960516256768
Alleen voor Nederlandse klanten
Geen affiliate links!
Geen affiliate links!
[ Voor 31% gewijzigd door BM op 28-02-2014 10:55 ]
Beste heer/mevrouw,
U heeft vanmorgen een bestelling bij ons geplaatst voor een Playstation 4. Vanwege de grote schaarste van dit product kunnen wij niet meer dan 1 exemplaar per klant verkopen. Wij hebben gezien dat u al eerder een Playstation heeft besteld of dat u meerdere exemplaren heeft besteld. Dit kunnen wij helaas niet toestaan.
Om deze reden is de bestelling geannuleerd. Het aankoopbedrag zal zo spoedig mogelijk op uw rekening worden teruggestort.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bart Smit
Afdeling Klantenservice/Internet
U heeft vanmorgen een bestelling bij ons geplaatst voor een Playstation 4. Vanwege de grote schaarste van dit product kunnen wij niet meer dan 1 exemplaar per klant verkopen. Wij hebben gezien dat u al eerder een Playstation heeft besteld of dat u meerdere exemplaren heeft besteld. Dit kunnen wij helaas niet toestaan.
Om deze reden is de bestelling geannuleerd. Het aankoopbedrag zal zo spoedig mogelijk op uw rekening worden teruggestort.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bart Smit
Afdeling Klantenservice/Internet
Verwijderd
Wanneer besteld? Want heb net 5 min geleden besteld, maar nog geen bevestigingsmail gehad.
haha iddVerwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:26:
Ah excuus, 1sec geleden gekregen haha! Let's hope
Heb zelf ook al meerdere malen geprobeerd (BS, Intertoys en neckerman), altijd netjes bevestiging maar daarna of geannuleerd, ineens een lange levertijd of je hoort helemaal niks meer en dan zijn ze je order kwijt maar wel geld van de creditcard afgehaald (dat was intertoys)
Zonder Affiliatie is het http://www.bartsmit.com/n...evering-februari-S4319763Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:17:
Hier doet hij het nog gewoon bij Bart Smit:
[ Voor 2% gewijzigd door BM op 28-02-2014 10:55 ]
waarom plaatst men met affiliatie ? lol ik zie gelijk 5-6 linkjes voorbij zien komen
Ik heb via aff.linkje er een PS4 besteld dus die mag van mij wat geld verdienen.. echter moet je niet op tweakers.net geld proberen verdienen.
Ik heb via aff.linkje er een PS4 besteld dus die mag van mij wat geld verdienen.. echter moet je niet op tweakers.net geld proberen verdienen.
[ Voor 46% gewijzigd door DJkim op 28-02-2014 10:33 ]
Lucky Goldstar
Verwijderd
Of het is een fout in het systeem óf Bart Smit heeft een aardige levering gekregen:O Wat denken jullie haha
Hierom:DJkim schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:30:
waarom plaatst men met affiliatie ? lol ik zie gelijk 5-6 linkjes voorbij zien komen
Daarnaast heeft degene die de link met affiliatie plaatst zich vandaag pas geregistreerd.Naam:: Bart Smit NL
Website: Bezoek de website of bekijk de landingpage
Netwerk: Zanox Nederland
Omschrijving: Onze webshop bartsmit.com heeft een enorm assortiment speelgoed en multimedia! Van baby tot tiener, wij bieden leerzaam en kwalitatief hoogwaardig speelgoed voor alle leeftijden. Ons assortiment wordt bovendien aangevuld met speciale items als kinderboeken, Disney artikelen, kinderfietsen en een uitgebreide collectie buitenspeelgoed. Alle bekende speelgoedmerken zijn vertegenwoordigd, zoals LEGO, Playmobil, Barbie, Fisher-Price, VTech en nog veel meer. De gameliefhebber voelt zich ook thuis bij Bart Smit. De nieuwste spelconsoles van Sony PlayStation, Microsoft Xbox en Nintendo zijn bij ons verkrijgbaar, net als een ruime keuze uit de nieuwste games en accessoires als headsets, muizen en keyboards. Bovendien heeft Bart Smit een groeiend aanbod aan gadgets en elektronica. Niet alleen MP3-spelers en digitale camera?s zijn bij ons te vinden, ook voor de nieuwste laptops en tablets is bartsmit.com het juiste adres. Op bartsmit.com betaal je veilig en snel met iDEAL of creditcard. Pak je gemak en laat je pakket thuis afleveren zonder verzendkosten (uitgezonderd artikelen met aanvullende bezorgkosten). Of laat het geheel gratis afleveren bij het dichtbijzijnste Bart Smit filiaal (uitgezonderd artikelen met afwijkende bezorgvoorwaarden).
Vergoeding per click (CPC): € 0
Vergoeding per lead: (CPL): € 0
Vergoeding per sale vast (CPS): € 0
Vergoeding per sale percentage (CPS): 2.8%
Vergoeding per 1000 views (CPM): € 0
Zoekmachine marketing toegestaan (SEO): Nee
Deeplinks: Nee
Productfeeds: Nee
Cookies: onbekend
ik heb betaald en bevestiging ontvangen.. hopelijk heb ik hem morgen .. kan ik gelijk aan mijn grootgroot oma geven
Lucky Goldstar
nu weten we wie hier gierig zijn haha en ik plaatste nog een normale link
maar goed
Lucky Goldstar
Dat is 11 euro per klik .. niet slechtAlvanosa schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:33:
[...]
Hierom:
[...]
Daarnaast heeft degene die de link met affiliatie plaatst zich vandaag pas geregistreerd.

Lucky Goldstar
Beetje onder gesneeuwd, maar ja je hebt geen aparte adapter nodig (zat er ook niet bij).Alvanosa schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:30:
[...]
Hierbij heb je geen aparte adapter nodig die nog in het stopcontact moet, maar je kunt meteen met de USB naar je PS4 en hij werkt?
Dus je kan gewoon via de playstation usb uitgang opladen.
Verwijderd
Why?FlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:15:
Omg mijn bestelling is geannuleerd

Verwijderd
Hij is nog steeds te bestellen? Klopt dit wel?
Mensen al met een bevestiging of annulering? En met welke reden?
Mensen al met een bevestiging of annulering? En met welke reden?
het begint weerFlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:15:
Mensen bestel voor de gein met gratis cadeaupapier:D Nice haha
Vanmorgen dus bij BS besteld.
Mail ontvangen met ordernummer en factuur_order (pdf)
Kan deze na verloop van tijd dan nog geannuleerd worden ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Yup..markklok schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:18:
Ja zeker:Dmarkklok schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:18:
Met welke link had je besteld? Ik heb vanochtend een ordernummer ontvangen en tot op heden is deze nog niet geannuleerd.FlasHie_FlaSh schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:15:
Met een beetje geluk wordt hoop ik dat deze morgen met cadeaupapier wordt afgeleverd
Ik heb de mijne ontvangen om 9:56 (mail)Iacobus schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:21:
[...]
Met welke link had je besteld? Ik heb vanochtend een ordernummer ontvangen en tot op heden is deze nog niet geannuleerd.
Met een beetje geluk wordt hoop ik dat deze morgen met cadeaupapier wordt afgeleverd
Legion 7i i9 3080 32gb
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]