Wat een goede rit van Tuitert. Benieuwd of hier iemand nog onder deze tijd gaat rijden.
Edit: Daar is Morrison al ...
Edit: Daar is Morrison al ...
[ Voor 15% gewijzigd door PCSO op 15-02-2014 15:50 ]
[ Voor 15% gewijzigd door PCSO op 15-02-2014 15:50 ]
The devil is in the details.
[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 15-02-2014 16:04 ]
Daar verwacht ik geen medaille vanArtjuh schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:04:
Verweij moet nog? Of loopt m'n stream zover achter?
[ Voor 29% gewijzigd door Bundin op 15-02-2014 16:07 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Omdat ik 'm niet kende voor deze Olympische Spelen, daaromD-e-n schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:11:
Waarom verwachtten sommigen niks van Verweij? Hij is toch onze beste 1500m rijder?
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een gouden plak.. helaasZeddicius schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:13:
Pffffffff, 1.45,006 vs 1.45,009, waar hebben we het over
:)
Als ze naast de baan staan maakt dat juist wel het verschil.Bundin schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:46:
Het geluid is doorgelust naar speakers naast de baan, als ik verschillende pagina's mag geloven. De vlieger gaat dus niet op dat de schaatser het dichtst bij de starter een voordeel heeft.
Veel spannender ga je het niet krijgen...Artjuh schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:10:
Balen zeg!
Maar wat een spannende internationale wedstrijd. Acht nationaliteiten bij de eerste tien, schaatsen kan toch aardig internationaal zijn.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, de kop van Tuitert zou veel zuurder moeten zijn, vond dat die van tevoren praatjes had.Zeddicius schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:24:
Haha, wat een zure kop van VerweijGoed voor te stellen, de blijdschap om zilver komt vanzelf wel
[ Voor 5% gewijzigd door Zeddicius op 15-02-2014 18:31 ]
Dat viel toch wel meeSjah schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:12:
[...]
Ja, de kop van Tuitert zou veel zuurder moeten zijn, vond dat die van tevoren praatjes had.
Rijdt net een Olympisch en baanrecord.Catorce schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:24:
, zie Ter Mors het niet doen.
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 16-02-2014 15:37 ]
Die opmerking werkt ook verlammend, zo vaak gebruiken ze het.Bundin schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:36:
Goed gedaan van Ter Mors. En natuurlijk werkt deze tijd verlammend!
Nou, ok, ik was wat onzurgvuldig in woordkeus, maar laat ik dan net wat zelfverzekerder, dan die waar kon maken, zeggen.Hahn schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:11:
[...]
Dat viel toch wel meeAls je, op dat moment, de huidige kampioen bent dan stel je natuurlijk wel wat voor, dus ik zou het geen 'praatjes' noemen als je zegt dat het er misschien wel in zit.
Inderdaad de luchtweerstand. Daarom maakt het ook uit wat voor weer het buiten is, en was het slechte weer rondom het OKT ook - als het goed is - goed voor de tijden daar. Over het algemeen is een hooglandbaan echt een stuk sneller, daar worden dan ook al jaar en dag de records gereden.Hahn schreef op zondag 16 februari 2014 @ 15:56:
Er wordt trouwens vaak genoemd dat dit een laaglandbaan is en dat een hooglandbaan toch sneller is. Is dat omdat de lucht ijler is op een hooglandbaan (want hoger gelegen) en er daardoor minder luchtweerstand is? Of zit er nog meer/ander verschil tussen hoog en laag bij schaatsen?
De snelste schaatsters moeten nog natuurlijk, Ter Mors was vroeg aan de beurt.Goron schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:07:
De tijdverschillen met die 1.53 zijn wel bizar groot... best wel vreemd dat je zóveel harder kan dan de rest.
Er is ook bijna 2 seconden van het OR af, dus het lijkt me sterk als er nog meer dan 2 mensen zijn die sneller zullen gaan.Artjuh schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:09:
[...]
De snelste schaatsters moeten nog natuurlijk, Ter Mors was vroeg aan de beurt.
Misschien gaat niemand snellerHahn schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:11:
[...]
Er is ook bijna 2 seconden van het OR af, dus het lijkt me sterk als er nog meer dan 2 mensen zijn die sneller zullen gaan.
[ Voor 52% gewijzigd door Hahn op 16-02-2014 16:25 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 16-02-2014 16:33 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Hahn op 16-02-2014 16:34 ]
Alle nederlandse medailles op de alle winterspelen ooit zijn op schaatsen gehaald behalve die van nicoline sauerbreiHahn schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:32:
Nederland #2 in de ranglijst voor nu. En dat eigenlijk alleen maar door het schaatsen
Naja, dat klopt alleen als je schaatsen wat breed interpreteert. Kunstrijden is nou niet echt een schaatsdiscipline. Of tel je ijshockey ook mee?Goron schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:36:
[...]
Alle nederlandse medailles op de alle winterspelen ooit zijn op schaatsen gehaald behalve die van nicoline sauerbrei
Ja waarom nietBundin schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:39:
[...]
Naja, dat klopt alleen als je schaatsen wat breed interpreteert. Kunstrijden is nou niet echt een schaatsdiscipline. Of tel je ijshockey ook mee?
[ Voor 33% gewijzigd door Zeddicius op 16-02-2014 16:44 ]
Spot niet met curling, 4 dagen spierpijn gehad van dat bezemen! Dat terwijl ik zo rond de 4-5 uur per week sport.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
En met curling kan je geen 20 medailles halensteveman schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:55:
[...]
Spot niet met curling, 4 dagen spierpijn gehad van dat bezemen! Dat terwijl ik zo rond de 4-5 uur per week sport.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik denk zo langzamerhand dat die 25 medailles nog best in de buurt gaan komen...rik86 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:29:
wel bizar, 10 van de 15 schaatsmedailles tot nu toe, waaronder 4 van de 5 goud.
Meest succesvolle winterspelen ooit (11 medailles) kan eigenlijk niet meer mis gaan
Meest succesvolle spelen ooit (25 medailles) lijkt me niet heel haalbaar als ik zie wat er nog komt:
1000m vrouwen (1 medaille)
1500m vrouwen (1 medaille)
5000m vrouwen (1 medaille)
ploegenachtervolging vrouwen (1 medaille)
1500m mannen (1 medaille)
10000m mannen (2 medailles)
ploegenachtervolging mannen (1 medaille)
en dan misschien nog iets in snowboard en shorttrack, dan gaan we toch richting de 20 medailles.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
D'r coach zelfs voor een bronzen shorttrack-medailleBundin schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:12:
En ze had 'm graag ingeruild voor een shorttrack-medaille. Das een opmerking die waarschijnlijk wat zuur valt bij Wust
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Inderdaad. Zijn belang is het shorttrack in nederland op de kaart te zetten. En dat gaat nu eenmaal makkelijker met medailes.RoD schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:39:
Het had iets minder uitbundig gemogen ja, maar ik kan me er opzich wel iets bij voorstellen, als shorttrack je sport is.
Daarbij heeft ze dat geluk eigenlijk ook gehad met die valpartij, en kon ze toch niet aan de andere drie komen.D-e-n schreef op zondag 16 februari 2014 @ 17:29:
Ik ben het met Rintje eens dat dat een beetje een foute opmerking is. Bij shorttrack speelt ook zoveel geluk mee.
How do you save a random generator ?
[ Voor 100% gewijzigd door argro op 16-02-2014 19:35 ]
[ Voor 12% gewijzigd door 911GT2 op 16-02-2014 18:28 ]
Ben je ook zo kleinzerig in andere gelegenheden?911GT2 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:26:
Het gaat toch over schaatsen.
Shorttrack en speed skating zijn totaal andere sporten.Dit is trouwens typerend:
NOS-analyticus Rintje Ritsma vond de reactie van Otter ongepast. "Als ik hem hoor, denk ik: die heeft een klap van de molen gehad. Dit is heel denigrerend naar het schaatsen. Jorien is geen koekenbakker. Als je dan zegt dat je liever een bronzen medaille bij het shorttrack hebt, dan moet je hier ook niet gaan staan."
geeft precies aan wat ik bedoel, blijkbaar kan iemand die zich effe kwaad maakt omdat ze de 1000 meter shorttrack niet goed rijdt eenvoudig naar goud op lange baan schaatsen rijden.
Dan geeft dat toch gewoon aan hoe de vork in de steel zit.
Je vergeet alle sneeuwsporten, niet alles op de OS speelt zich op ijs af.Fiber schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:28:
[...]
Dan ga je toch lekker hier babbelen over Curling, Skeleton en Rodelen..: [OS] Sotsji 2014
How do you save a random generator ?
Ik spot er ook niet mee. Bedoel alleen dat het één van de weinige andere sporten is die Nederland potentieel goed kan beoefenen. Dit i.t.t. bijvoorbeeld de ski-disciplines.steveman schreef op zondag 16 februari 2014 @ 16:55:
[...]
Goh vertel me eens wat nieuws over hoe jij over schaatsen denkt. Je hebt het nu wel vaak genoeg gemeld.911GT2 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:21:
Oh Nederland heeft weer medailles gewonnen met schaatsen... goh vertel me meer over de globale sport schaatsen!
[ Voor 28% gewijzigd door Vos op 16-02-2014 18:38 ]
Dat zeg ik... als shorttrackers dus op de baan zouden starten (if they could be bothered) zouden ze de lange baan schaatsers dus zoek rijden...Hahn schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:29:
[...]
Shorttrack en speed skating zijn totaal andere sporten.
[ Voor 89% gewijzigd door Bundin op 16-02-2014 18:42 ]
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq