Ja, oké dat is waar,ralpje schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:56:
Werd het Nederlandse herenteam 4 jaar geleden niet 3e met een Olympisch record?
HD4Life @ Full-HD
Ja, oké dat is waar,ralpje schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 15:56:
Werd het Nederlandse herenteam 4 jaar geleden niet 3e met een Olympisch record?
HD4Life @ Full-HD
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik vond het nog meevallen voor zo'n 'oude' man.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:19:
Dat wel, maar de uitspraak van het Engels... TENENKROMMEND
[ Voor 28% gewijzigd door enchion op 21-02-2014 18:45 ]
How do you save a random generator ?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zal idd wel weer refereren aan het idee dat ze normaal ook meerdere keren per dag dat doet, totaal voorbijgaand dat dat normaal niet uitmaakt omdat je tegenstanders dat dan ook hebben gedaan, en die niet zoals nu WEL fris aan de start staan.gambieter schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:47:
En nu zal Koops we bij hoog en laag beweren dat dit niet heeft uitgemaakt. Dom dom dom.
[ Voor 24% gewijzigd door enchion op 21-02-2014 19:20 ]
enchion schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:54:
[...]
(Ben benieuwd of het "sabotage" was van de trainer vanwege haar uitspraak over haar gouden medaille, of dat het echt haar eigen keus was)
[ Voor 77% gewijzigd door Zeddicius op 21-02-2014 19:06 ]
Zeker en waarschijnlijk in 1 zin?enchion schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 18:44:
Toch dus een belachelijke beslissing gebleken om ter Mors in te zetten voor de achtervolging.
(zeker aangezien er met Leenstra waarschijnlijk ook gewonnen zou worden.)
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Hij was best mooi om te zien. Herhalen doen ze maar vanavond, tijd zat.M a r c o schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:35:
B-finale relay is ook niet super interessant natuurlijk.
de A finale is gewoon live.
Die is toch NU op tv...?M a r c o schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:35:
B-finale relay is ook niet super interessant natuurlijk.
de A finale is gewoon live.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb er geen verstand van, maar zou het wel zeggen.wontcachme schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:39:
Dit was toch een herstart?
[ Voor 53% gewijzigd door MrSleeves op 21-02-2014 19:40 ]
De 5000 meter afwisseling met 4 deelnemers per team. Is duidelijker als ze dichterbij elkaar liggen. We gaan nog voor brons! Kom op holland!PWM schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:41:
Ik heb echt geen idee waar ik naar aan het kijken ben. Overzichtelijk is 0
Dat wilde ik net komen zeggen. Ik kijk maar naar de score onderin, want ik zie nietsPWM schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:41:
Ik heb echt geen idee waar ik naar aan het kijken ben. Overzichtelijk is 0
Bij het kontjeduwen...! Yes!!!! Helaas!M a r c o schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:44:
toch nog brons dan???
[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 21-02-2014 19:48 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 41% gewijzigd door MrSleeves op 21-02-2014 19:45 ]
Nope. 4e
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Volgens mij had China er niets mee van doen. Nederland ging afaik zelf onderuit. Jammer.. leek gewoon weg te glijden.MrSleeves schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:45:
China nog straf misschien?
Sjinkie gaat wat deuren slopen...
Was voor het kopblok.Bundin schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:46:
Overeind blijven is onderdeel van de sport. Jammer.
Been tussen de kazachen ...RoD schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 19:46:
[...]
Volgens mij had China er niets mee van doen. Nederland ging afaik zelf onderuit. Jammer.. leek gewoon weg te glijden.
All-Round nerd | iRacing Profiel
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Heeft er denk ik ook iets mee te maken dat de filmcrew de groothoeklenzen zijn vergeten.RoD schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:50:
Ik denk dat het er iets georganiseerder uit ziet als er niet twee schaatsers bij het begin al vallen. Nu reed iedereen constant door elkaar heen. Normaalgesproken blijft men toch iets meer bij elkaar.
Ik zie er de lol ook niet helemaal van in want ik zie ook niet wie er nou allemaal wel of niet meedoen of even uitrusten en wie er op kop ligt. Vast wel leuk om zelf te doen, maar niet om naar te kijken. Geef mij maar gewoon schaatsen, dat kan ik tenminste nog een beetje volgen. Of ik wordt gewoon oud.Senor Sjon schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 20:49:
Hij viel voornamelijk zelf. Maar wat een buttsport om te kijken. Was een soort mierennest. Het is toch slecht dat onduidelijk was wie brons had?
[removed]
Bergsma was terecht beter dan Kramer dus hoezo zou hij er niet tussen passen, hij had best 1 heat kunnen meedoen toch ?tweaker2010 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:25:
http://www.ad.nl/2014/02/22/Boze-Bergsma-stapt-uit-ploeg-achtervolging
Wat een jankerd is die Bergsma ook. Kan hij niet begrijpen dat de coach gewoon de beste 3 opstelt?
Hij zou alleen worden ingezet in noodgevallen. Voor hetzelfde geld lagen ze door hem uit de halve finale.
Hopelijk worden de andere 3 nu hierdoor niet al teveel afgeleid waardoor ze goud mislopen.
Het is andersom: Bergsma huilt nu omdat hij goud gaat mislopen...tweaker2010 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:25:
[...]
Hopelijk worden de andere 3 nu hierdoor niet al teveel afgeleid waardoor ze goud mislopen.
Sorry hoor, maar waar heb jij het over? De ploegenachtervolging is geen 10 km. Op de kortere afstand is Kramer sneller. En deze 3 hebben het hele seizoen al samen WB gereden, dus zij zijn het beste op elkaar ingespeeld.enchion schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:31:
[...]
Bergsma was terecht beter dan Kramer dus hoezo zou hij er niet tussen passen, hij had best 1 heat kunnen meedoen toch ?
Klinkt toch (samen met het dubbel rijden van ter Mors) dat die Koops meer (achterliggende tussenteam, BAM & TVM) motieven heeft dan dat hij hardop zegt.
En dat is precies waar het om gaat: Het beste team. En dat zijn niet altijd de beste drie individuele schaatsers.tweaker2010 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:37:
[...] dus zij zijn het beste op elkaar ingespeeld.
Acht rondjes, maar alleen binnenbochten. De dames doen zes rondjes.D-e-n schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:02:
[...] (zo'n 3km?) ...
[ Voor 52% gewijzigd door MrSleeves op 22-02-2014 12:25 ]
En Bergsma is niet mee op trainingskamp geweest in de zomer, ik kan er niet mee zitten. Hij nam de rest dus niet serieus, in plaats van andersom. Huilerd inderdaad.tweaker2010 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:25:
http://www.ad.nl/2014/02/22/Boze-Bergsma-stapt-uit-ploeg-achtervolging
Wat een jankerd is die Bergsma ook. Kan hij niet begrijpen dat de coach gewoon de beste 3 opstelt?
Hij zou alleen worden ingezet in noodgevallen. Voor hetzelfde geld lagen ze door hem uit de halve finale.
Als dit relevant was geweest hadden ze hem natuurlijk dan ook niet moeten selecteren voor dit onderdeel, maar dan hadden ze voor de spelen duidelijk moeten maken dat hij niet zou meedoen.Niku schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:24:
[...]
En Bergsma is niet mee op trainingskamp geweest in de zomer, ik kan er niet mee zitten. Hij nam de rest dus niet serieus, in plaats van andersom. Huilerd inderdaad.
Blijkbaar kreeg hij die toch al niet.PWM schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:53:
Het is ook niet niks, deze beslissing. Kost hem de premie van 25.000 euro, die hij anders vanmiddag had gekregen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Blijkbaar of 'schijnbaar'? Misschien wilde 'ie z'n eer redden en gaat het hem totaal niet om het geld.
The devil is in the details.
Jawel, aangezien de reserve die ook zou krijgen. Door zichzelf mu officieel terug te trekken, geeft hij die 25k op.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daar waren Studio Sport en Bergsma zelf een andere mening over toegedaanQuad schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:08:
Als reserve die niet in actie komt krijg je geen medaille en dus ook geen geld.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
14:30Gynnad schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:22:
Hoe laat zijn de ploegenachtervolgingen? Want op teletekst staat tussen 14:00 e 16:30 maar dat is wel heel erg breed..
Er is genoeg keus maar niet in de groep die nu in Socchi zit. Alleen Tuitert zou het kunnen volgens mij. En die heeft zich ook pas op het laatst geplaatst.enchion schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 12:52:
[...]
Dan hadden ze dus iemand anders moeten selecteren voor 4de man, en aangezien daar in Nederland genoeg keuze voor is, moet ik Bergsma het voordeel van de twijfel geven.
Dat weet je nooit...Bundin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:50:
[...] hij had zonder problemen meegekund tegen Frankrijk...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het probleem daarmee is, zoals D-e-n al eerder aangaf, dat er alleen gekozen kon worden uit diegenen die zich geplaatst hadden voor individuele afstanden. Ze waren dus tot elkaar veroordeeld.gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:30:
Nu is het geen team. Het is de groep Kramer en de buitenstaander. Als ze toch al niet van plan waren hem op te stellen, dan moet je Bergsma niet in het team opnemen.
Er wordt inderdaad gewisseld bij de dames, Lotte aan de kant, Marrit Leenstra rijdt mee in de halve finale.Tristan schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:28:
In het vrouwenteam wordt ook gewisseld? Marrit voor Leenstra
Dan moet je dat inderdaad veel eerder duidelijk maken zodat er geen enkele twijfel is van te voren is. Uberhaupt zie je al bij de dames dat de opstelling daar ook nogal vreemd wordt gedaan; Ter Mors opstellen ten koste van de shorttrack wedstrijd, en dan nu wel Leenstra opstellen.Bundin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:33:
Het probleem daarmee is, zoals D-e-n al eerder aangaf, dat er alleen gekozen kon worden uit diegenen die zich geplaatst hadden voor individuele afstanden. Ze waren dus tot elkaar veroordeeld.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 22-02-2014 14:48 ]
De uitslag van de 10KM zegt iets anders.Vos schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:32:
Kramer is de sterkste en de captain, logisch dat het rondom hem gebouwd is.
Dat was niet de enige wissel. Ook Wüst is gewisseld voor Ireen en Ter Mors moet plaatsmaken voor JorienTristan schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:28:
In het vrouwenteam wordt ook gewisseld? Marrit voor Leenstra
Maar de ploegenachtervolging lijkt qua afstand meer op de 1.500 meter en de 5 km. Op die afstanden was de huidige ploeg sterker dan Bergsma. Met de uitslag op de 10 km als argument mag Mulder ook niet ontbreken in de ploeg.
[ Voor 40% gewijzigd door argro op 22-02-2014 14:56 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Heel vaak op werk doen medewerkers mee met het geirriteer/gemanipuleer van hun baas om niet het risico te nemen dat ze hun baas tegen zich krijgen.Bigfoot schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:51:
Ik denk dat het ook het gedrag van de andere 3 jongens naar hem toe was. Ze deden net alsof hij niet bestond en lieten hem voelen dat hij er niet bijhoort.
De uitslag van de 5km ook. En het gaat er vooral om hoe snel je bent op de 1500 en de 5000. Op die eerste afstand komt Bergsma niet voor, terwijl de rest daar wel iets kan.
En op de 5km won Kramer. Aangezien dit onderdeel 3km is zit dat dichterbij
Je bent niet de enige die de commerciële ploegen als mogelijke reden aanhaalt. Maargoed, we kunnen blijven gissen naar de waarheid, uiteindelijk kennen we het verhaal maar van één kant.gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:46:
En Verweij en Kramer kunnen zelf wel als oorwurmen rondlopen met zilver en zelfmedelijden hebben, maar ze vinden het niet al te erg om het een ander niet te gunnen. Ik denk toch dat hier de verschillen tussen de commerciele ploegen meespelen.
Een reserve moet ook komen opdagen bij trainingengambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:58:
Ik denk dat Koops het in ieder geval heel slecht aan het managen is en kliekjesformatie heeft toegestaan. Een reserve moet je niet het gevoel geven niet bij het team te horen.
...
Rav schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:03:
Er wordt Live Gesport maar de NOS zendt nog Herhaling snowboarden uit?
Ik betwijfel of Kramer (of zgn. 'team Kramer') hier de oorzaak van is. Vergeet niet dat Bergsma al een hoop kwaad bloed heeft gezet in het verleden. Er was veel twijfel over zijn commitment aan de team pursuit. Als één ding uit het verleden duidelijk is geworden, is dat 3 goede individuen nog niet een goed team maakt. Bovendien heeft Bergsma gisteren nog gezegd zich te schikken in de reserve rol, dan vind ik het wat vreemd om als een drama queen voor de camera je gram te halen. Leuk zo vlak voordat je ploeggenoten een olympische prestatie moeten neerzetten. Als ik het zo zie, is het Bergsma met een gebrek aan teamspirit...gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:30:
Nu is het geen team. Het is de groep Kramer en de buitenstaander. Als ze toch al niet van plan waren hem op te stellen, dan moet je Bergsma niet in het team opnemen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Wüst is gewisseld voor wie?argro schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:54:
[...]
Dat was niet de enige wissel. Ook Wüst is gewisseld voor Ireen [...]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq