I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Kramer had last van zijn rug en had makkelijk gespaard kunnen worden tegen de zwakke Fransen.Vos schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:32:
Kramer is de sterkste en de captain, logisch dat het rondom hem gebouwd is. En er is gekozen om alles met het vaste team te rijden. Verder weten wij niet wat er allemaal achter de schermen is (toe)gezegd.
Bij de vrouwen wisselen ze vandaag toch ook?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S54Sso_zhNs]
Kom op zeg. Wat een stelletje kleuters. Ze zijn volwassen, los het op en geef elkaar de hand.
[ Voor 57% gewijzigd door White_Collar op 22-02-2014 15:14 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Lol 3x moeten lezen.gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:11:
[...]
Je sarcasmedetector staat uit. Misschien moet je eerst de voor- en achternamen even op een rijtje zetten
Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:08:
http://nos.nl/os2014/ en dan op Schaatsen klikken, dan kan je het prima zien.

Gaan nu weer verder met Korea-Noorwegen bij de dames
Uit elkaar geschaatst bij beiden teams, maar Noorwegen wel gewonnen.
Nu USA-Canada, kijken of dat ook een krat bier voor Canada oplevert
[ Voor 22% gewijzigd door Investig8or op 22-02-2014 15:22 ]
Idiocracy: it is real!
Ik krijg hier een 403 (kijk via VPN maar bij npo.nl geen problemen), andere mensen met hetzelfde problemen?Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:08:
...
Klopt, maar het gaat om het principe dat de NOS op het open net de voorkeur geeft aan het nogmaals uitzenden van snowboarden en skiën boven schaatsen. Als de NOS bepaalde onderdelen van het schaatsen al links laat liggen, wie kijkt er dan nog wel? Als de NOS de mindere landen al niet meer het uitzenden waard vindt, wie dan nog wel?Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:08:
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Want nu is dit weer niet goed, maar als er alleen maar schaatsen uitgezonden wordt, dan gaan mensen weer zeuren dat de andere sporten geen aandacht krijgen

[ Voor 41% gewijzigd door Hahn op 22-02-2014 15:22 ]
The devil is in the details.
Het gaat mij niet om het schaatsen. Het gaat mij om het uitzenden van een herhaling terwijl er allerlei zaken live te zien zijn. Zo vind ik ook herhalingen van schaatsen terwijl er live curling, ijshockey of wat dan ook is van de zotte. Het skiën en snowboarden is vanochtend al live uitgezonden door de NOS. Waarom dan nu dat herhalen terwijl er ook live sporten zijn? Dat hele beleid klopt m.i. niet.Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:21:
PrincipeWaarom moet overal zo'n punt van worden gemaakt. Hij zegt dat 'ie het graag had willen zien, ik geef een oplossing. Probleem opgelost.
Want nu is dit weer niet goed, maar als er alleen maar schaatsen uitgezonden wordt, dan gaan mensen weer zeuren dat de andere sporten geen aandacht krijgenZeuren om maar wat te zeuren te hebben.
E.e.a. is overigens nadrukkelijk geen aanval op jouw behulpzame post. Het was niet meer dan een aanleiding om het beleid van de NOS ter discussie te stellen.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Hij is nooit echt onderdeel geweest van het "team". Het is nu eenrichtingsverkeer: Bergsma moet er maar staan als ze hem nodig hebben, maar andersom is er geen committment. Zeg maar een oproepkracht die alleen uitbetaald krijgt als ze hem nodig hebben.Herman schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:07:
Als ik het zo zie, is het Bergsma met een gebrek aan teamspirit...
Het enige wat je kunt zeggen is dat hij dan gelijk had moeten weigeren, maar er was niemand anders, Bob de Jong kan dit niet (veel te traag over de eerste paar kilometers), en de rest van de mannen zijn vooral sprinters. Maar dan kom je dus bij wat hem toegezegd is vooraf. En ik zou me er niet over verbazen als Koops (die niet overkomt als een sterke manager) hem dan toch een wortel heeft voorgehouden dat er zeker rekening met zijn wensen zou worden gehouden, en daarna blijkt daar niets van terecht te komen. Waarom zou hij dan nog steeds eenrichtingsverkeer blijven tonen? Voor de lieve vrede? Daar had men dan ook andersom aan moeten denken. Wat Bergsma zegt komt meer over als een reactie dan een actie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee, Bergsma heeft zelf afgezegd bij een training. Hoezo eenrichtingsverkeer? Hij heeft het zelf na gemaakt.gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:30:
[...]
Hij is nooit echt onderdeel geweest van het "team". Het is nu eenrichtingsverkeer: Bergsma moet er maar staan als ze hem nodig hebben, maar andersom is er geen committment. Zeg maar een oproepkracht die alleen uitbetaald krijgt als ze hem nodig hebben.
Het enige wat je kunt zeggen is dat hij dan gelijk had moeten weigeren, maar er was niemand anders, Bob de Jong kan dit niet (veel te traag over de eerste paar kilometers), en de rest van de mannen zijn vooral sprinters. Maar dan kom je dus bij wat hem toegezegd is vooraf. En ik zou me er niet over verbazen als Koops (die niet overkomt als een sterke manager) hem dan toch een wortel heeft voorgehouden dat er zeker rekening met zijn wensen zou worden gehouden, en daarna blijkt daar niets van terecht te komen. Waarom zou hij dan nog steeds eenrichtingsverkeer blijven tonen? Voor de lieve vrede? Daar had men dan ook andersom aan moeten denken. Wat Bergsma zegt komt meer over als een reactie dan een actie.
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Dat is 7 maanden terug, en ze hebben Bergsma teruggevraagd. Dan moeten ze hem niet terugvragen. Dit is meer het zoeken van een stok, zelfs al is die stok eh...stokoud.White_Collar schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:32:
Nee, Bergsma heeft zelf afgezegd bij een training. Hoezo eenrichtingsverkeer? Hij heeft het zelf na gemaakt.
Je weet dat ze verre van 10km schaatsen?
Volgens mij zei Kramer dat hij pas last krijgt bij lange(re) ritten.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:12:
[...]
Kramer had last van zijn rug en had makkelijk gespaard kunnen worden tegen de zwakke Fransen.
Bij de vrouwen wisselen ze vandaag toch ook?
[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 22-02-2014 15:44 ]
Klopt, heeft hij gisteren letterlijk gezegd in een interview met de NOS. Die ploegenachtervolging gaat prima, omdat die afstand wel mee valt.Vos schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:41:
[...]
Volgens mij zei Kramer dat hij pas last krijgt bij lange(re) ritten.
[ Voor 27% gewijzigd door Niku op 22-02-2014 15:46 ]
Verwijderd
Daar speelt wel meer, die Kramer wil graag als enige bij de mannen 2 gouden plakken.Dadona schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:35:
Je bent sowieso geen teamspeler als je er op dit moment, naar buiten toe, over gaat zeuren.
Verwijderd
Wie maakt er uit welk team er staat, de bondscoach of Kramer?Vos schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:41:
[...]
Volgens mij zei Kramer dat hij pas last krijgt bij lange(re) ritten.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2014 15:47 ]
Lekker makkelijk om dat achteraf te zeggenBigfoot schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:47:
Hadden ze beter Tuitert moeten selecteren voor het team. Die had niet zulke problemen gemaakt.
Dus als Verweij goud had gepakt had Kramer ervoor gezorgd dat Blokhuijsen en hij maar met z'n tweeën hadden gereden?Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:45:
[...]
Daar speelt wel meer, die Kramer wil graag als enige bij de mannen 2 gouden plakken.
Waarop baseer je dat? Ik ben niet bij de trainingen en in de kleedkamers geweest. Ik ken de afspraken niet, jij wel?gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:30:
[...]
Hij is nooit echt onderdeel geweest van het "team". Het is nu eenrichtingsverkeer: Bergsma moet er maar staan als ze hem nodig hebben, maar andersom is er geen committment. Zeg maar een oproepkracht die alleen uitbetaald krijgt als ze hem nodig hebben.
Ik vermoed eerder dat Anema de situatie onmogelijk heeft gemaakt. Hij kan het niet hebben dat zijn pupil aan de kant gehouden wordt en blijft maar kritiek spuien op Sven. Wellicht dat hij de kansen van Bergsma heeft verspeeld?En ik zou me er niet over verbazen als Koops (die niet overkomt als een sterke manager) hem dan toch een wortel heeft voorgehouden dat er zeker rekening met zijn wensen zou worden gehouden, en daarna blijkt daar niets van terecht te komen.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
Kramer lijkt een sportieve gozer voor de camera.Niku schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:49:
[...]
Dus als Verweij goud had gepakt had Kramer ervoor gezorgd dat Blokhuijsen en hij maar met z'n tweeën hadden gereden?Onzin.
Naast dat je jezelf compleet tegenspreekt, of ik mijn sarcasme meter moet bijstellen, wat is het punt dat je wilt maken?Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:51:
[...]
Kramer lijkt een sportieve gozer voor de camera.
Oh, ik denk zeker dat de timing onhandig is, maar je weet niet hoe lang hij weer aan het lijntje is gehouden door Koops. Ik kan me wel voorstellen dat Bergsma tegen beter weten in toch bleef hopen, en nu nog steeds verwacht wordt het eenrichtingsverkeer vol te houden ipv dat hij zich een echt teamlid kan voelen.Niku schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:45:
Wennemars zegt wel iets waar ik het mee eens ben. Als Bergsma dit voor dat de ploegenachtervolging begon (dus voor de kwartfinale) had aangegeven, geen probleem. Hij wist van te voren dat het zou kunnen dat hij een medaille zou kunnen mislopen. Dan had je nog een andere reserve nog kunnen benaderen. Maar om dit zo vlak voor de finale te doen, waardoor je geen reserve meer op kunt roepen. Jammer, want er moet gewoon gepresteerd worden nu.
Het is imo voor Koops die zich dit moet aantrekken, teammanagement vereist dat je ook een team bij elkaar houd, en rekening houd met de belangen en wensen van alle schaatsers, niet alleen je top 3 en de ander echt piepelen als een minderwaardige reserve. Het was namelijk goed te doen geweest door Bergsma tegen Frankrijk te laten schaatsen gezien de overmacht die Oranje dit toernooi op eigenlijk alle afstanden heeft.
Wacht even, jij veroordeelt Bergsma compleet. Waarom gaat bovenstaande dan niet op?Herman schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:50:
Waarop baseer je dat? Ik ben niet bij de trainingen en in de kleedkamers geweest. Ik ken de afspraken niet, jij wel?
Daar moet Koops boven staan. Hij moet de schaatsers managen, niet de coaches.Ik vermoed eerder dat Anema de situatie onmogelijk heeft gemaakt. Hij kan het niet hebben dat zijn pupil aan de kant gehouden wordt en blijft maar kritiek spuien op Sven. Wellicht dat hij de kansen van Bergsma heeft verspeeld?
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 22-02-2014 15:56 ]
Verwijderd
Wanneer Kramer goud had op de 10k was Bergsma gestart.Niku schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:52:
[...]
Naast dat je jezelf compleet tegenspreekt, of ik mijn sarcasme meter moet bijstellen, wat is het punt dat je wilt maken?
Ik geloof ook hoofdzakelijk dat de beste stuurlui hier in de hoofdverantwoordelijken zijn.Herman schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:50:
[...]
Ik vermoed eerder dat Anema de situatie onmogelijk heeft gemaakt. Hij kan het niet hebben dat zijn pupil aan de kant gehouden wordt en blijft maar kritiek spuien op Sven. Wellicht dat hij de kansen van Bergsma heeft verspeeld?
btw Ik denk ook niet dat Kramer zo uncool is dat hij Bergsma het niet gunt vanwege zn goud op de 10km.
How do you save a random generator ?
We hebben een insider!Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:54:
[...]
Wanneer Kramer goud had op de 10k was Bergsma gestart.
Dáár ben ik het wel mee eens. Koops mag dit zich zeker aantrekken, want in wat voor opstelling dan ook, Frankrijk was toch wel naar huis geschaatst.gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:53:
[...]
Oh, ik denk zeker dat de timing onhandig is, maar je weet niet hoe lang hij weer aan het lijntje is gehouden door Koops. Ik kan me wel voorstellen dat Bergsma tegen beter weten in toch bleef hopen, en nu nog steeds verwacht wordt het eenrichtingsverkeer vol te houden ipv dat hij zich een echt teamlid kan voelen.
Het is imo voor Koops die zich dit moet aantrekken, teammanagement vereist dat je ook een team bij elkaar houd, en rekening houd met de belangen en wensen van alle schaatsers, niet alleen je top 3 en de ander echt piepelen als een minderwaardige reserve. Het was namelijk goed te doen geweest door Bergsma tegen Frankrijk te laten schaatsen gezien de overmacht die Oranje dit toernooi op eigenlijk alle afstanden heeft.
Verwijderd
Ik denk dat je de verborgen agenda van Kramer onderschat.enchion schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:55:
btw Ik denk ook niet dat Kramer zo uncool is dat hij Bergsma het niet gunt vanwege zn goud op de 10km.
En toch weet Polen het op het einde dik te winnen, knap gedaanGoron schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:55:
Canada ziet er veel beter geordend uit
Nu het echte werk!

Verwijderd
Last van zijn rug waarschijnlijk.Goron schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:04:
Yay! Kramer kan niet meer op zn benen staan lol
Wat heeft dit met zijn rugblessure te makenVerwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 15:47:
[...]
Wie maakt er uit welk team er staat, de bondscoach of Kramer?
Je bent aardig aan het Kramer trollen hier.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 22-02-2014 16:11 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zucht... Lees en luister je wel goed? Deze afstand is geen probleem voor hem.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:11:
[...]
Een goede coach stelt de 3 meest fitte op en dat was niet Kramer.
Je bent wel erg anti-Kramer hè, heeft hij je iets aangedaan?
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 22-02-2014 16:13 ]
Ga je even inlezen voordat je reageert.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:11:
[...]
Een goede coach stelt het beste team op, met de snelste mannen. Als Kramer met rugblessure nog steeds sneller kan rijden dan Bergsma dan moet je natuurlijk Kramer wel opstellen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:11:
[...]
HD4Life @ Full-HD
Goh ja. Je zou bijna denken dat het helemaal geen insider is.Vos schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:14:
[...]
Hij is slecht op de hoogte voor een insider.
Dat staat toch niet ter discussie (trollerige bijdragen even negerend), ook niet door Bergsma? Het gaat er om dat het sterkste team niet nodig was en men allevier de rijders een medaille had kunnen laten halen. Met Bergsma ipv een van de andere drie hadden ze met gemak de kwartfinale (en mogelijk halve finale) gewonnen.D-e-n schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:13:
Volgens mij zijn dit overduidelijk de drie sterkste in dit onderdeel.
Verwijderd
Tegen een Frans team waar je zonder Kramer ook wint is het onzin om gelijk in de sterkste opstelling te starten wanneer er wat lichamelijke ongemakken zijn bij je captain en er nog een veel belangrijkere rit volgt.Davidshadow13 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:13:
[...]
Een goede coach stelt het beste team op, met de snelste mannen. Als Kramer met rugblessure nog steeds sneller kan rijden dan Bergsma dan moet je natuurlijk Kramer wel opstellen.
Als je naar Sochi afrijst als reserve rijder waar je ook voor "getekend" hebt moet je niet gaan zeiken vlak voor de finale.
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Dat dus, het was geen enkel probleem gisteren om Bergsma die in prima vorm is te laten starten in de 1e rit, de rug van Kramer gaat dan gelijk wat langer mee.gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:15:
[...]
Dat staat toch niet ter discussie (trollerige bijdragen even negerend), ook niet door Bergsma? Het gaat er om dat het sterkste team niet nodig was en men allevier de rijders een medaille had kunnen laten halen. Met Bergsma ipv een van de andere drie hadden ze met gemak de kwartfinale (en mogelijk halve finale) gewonnen.
Tja, onderschatting van de tegenstander is volgens mij precies waarom we nooit eerder goud wonnen op dit onderdeel. Kan me dus we vinden in de keus van de bondscoach.gambieter schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:15:
[...]
Dat staat toch niet ter discussie (trollerige bijdragen even negerend), ook niet door Bergsma? Het gaat er om dat het sterkste team niet nodig was en men allevier de rijders een medaille had kunnen laten halen. Met Bergsma ipv een van de andere drie hadden ze met gemak de kwartfinale (en mogelijk halve finale) gewonnen.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Chauvinistische ik

You don't say!Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:23:
Bij de vrouwen gaan ze alle 4 een medaille halen.
How do you save a random generator ?
En America en Canada.enchion schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:25:
Wel duidelijk dat we Duitsland eigenlijk wel echt missen deze OS.
Verwijderd
Was van Beek wel nodig dan?ScrooLoose schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:27:
Reserves zijn er voor nood situaties, Bergsma was niet nodig.
Verwijderd
Als insider weet jij de redenen niet? Er kan wel vanalles zijn waarom van Beek niet reed, ze was iig ook blij aan het eind. Bij de mannen spelen er weer andere dingen. Weinig over te zeggen, maar zeur er vooral nog even over door hoor.
Verwijderd
Daar stond een team met 4 vrouwen die elkaar wat gunnen.Investig8or schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:35:
[...]
Als insider weet jij de redenen niet? Er kan wel vanalles zijn waarom van Beek niet reed, ze was iig ook blij aan het eind. Bij de mannen spelen er weer andere dingen. Weinig over te zeggen, maar zeur er vooral nog even over door hoor.
Bij de mannen niet, wat door beide kanten kwam. Of zet je dat ook geheel op Kramer zijn conto?Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:36:
[...]
Daar stond een team met 4 vrouwen die elkaar wat gunnen.
Verwijderd
Dat is de captain van het team toch? Net zoals Wust bij de vrouwen.Investig8or schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:39:
[...]
Bij de mannen niet, wat door beide kanten kwam. Of zet je dat ook geheel op Kramer zijn conto?
Hebben beide veel invloed en dan mag ik de manier van Wust toch meer.
Verwijderd
Mannen was een heerlijke wedstrijd.
Genoten!
Verwijderd
Die Poolse vrouwen lieten de reserve delen in het halen van medaille in het kader van de Olympische gedachte.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:43:
Zonde van die Poolse vrouwenploeg. Die gaven het wel erg gemakkelijk weg.
Mannen was een heerlijke wedstrijd.
Genoten!
Haha wat ben jij een zuurpruim eerste klasVerwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:44:
[...]
Die Poolse vrouwen lieten de reserve delen in het halen van medaille in het kader van de Olympische gedachte.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 22-02-2014 16:49 ]
Je hebt je punt wel gemaakt nu.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:44:
[...]
Die Poolse vrouwen lieten de reserve delen in het halen van medaille in het kader van de Olympische gedachte.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Nee hoor, de finale zag er prima uit en mooie prestatie weer.Vos schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:45:
[...]
Haha wat ben jij een zuurpruim eerste klas.
Vind alleen dat de vrouwen een beter team vormen met zijn vieren en dat verbaasd me eerlijk gezegd.
De mannen winnen al jaren (bijna?) elke wedstrijd met deze 3 dan ga je daar op het belangrijkste podium toch niet mee zitten kloten ? Vooral met in gedachten wat er in Vancouver en Turijn is gebeurd.Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:49:
[...]
Nee hoor, de finale zag er prima uit en prima prestatie weer.
Vind alleen dat de vrouwen een beter team vormen met zijn vieren en dat verbaasd me eerlijk gezegd.
Zoals Kramer zei met het interview het was de keuze van de coach en niet van hun dus loop niet af te geven op de 3 die wel hebben geschaatst.
Bergsma voelde zich ineens te goed voor een reserve rol omdat hij 1 keer beter was op de 10km dan kramer en vind het een goed idee om daar op de finale dag over te beginnen... beetje jammer.
Verwijderd
Ik blijf erbij dat de reserve, wie het dan ook is, makkelijk in de 1e rit had kunnen starten om de captain van het team ook te kunnen vervangen.ScrooLoose schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:54:
[...]
De mannen winnen al jaren (bijna?) elke wedstrijd met deze 3 dan ga je daar op het belangrijkste podium toch niet mee zitten kloten ? Vooral met in gedachten wat er in Vancouver en Turijn is gebeurd.
Zoals Kramer zei met het interview het was de keuze van de coach en niet van hun dus loop niet af te geven op de 3 die wel hebben geschaatst.
Bergsma voelde zich ineens te goed voor een reserve rol omdat hij 1 keer beter was op de 10km dan kramer en vind het een goed idee om daar op de finale dag over te beginnen... beetje jammer.
En nee, de Fransen zouden niet winnen met een 10km kampioen tegenover zich, het klasseverschil is gewoon te groot.
Is het verstandig om altijd het sterkste team op te stellen? Ja. Is het nodig? Nee. Doen dan de vierde man een lol en gun 'm die medaille.
[ Voor 14% gewijzigd door Bundin op 22-02-2014 16:58 ]
Verwijderd
Jij snapt het.Bundin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:58:
De Fransen waren geen partij, dat was bekend. Ook met Bergsma is een wereldbekerwedstrijd gewonnen. Hem opstellen tegen de Fransen had dit hele gelazer kunnen voorkomen. Bijkomend voordeel: Kramer en zijn rug hoeven een rit minder. Bijkomend voordeel: 4 man een medaille ipv 3. Nadeel: geen.
En nee, de Fransen zouden niet winnen met een 10km kampioen tegenover zich, het klasseverschil is gewoon te groot.
Is het verstandig om altijd het sterkste team op te stellen? Ja. Is het nodig? Nee. Doen dan de vierde man een lol en gun 'm die medaille.
Dat laatste lijkt mij sowieso beter en als dat nu al het geval is snap ik niet helemaal waarom het 'reserve' wordt genoemd.
Jij snapt het.Snippo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:59:
Ik weet niet wat de normale gang van zaken is, maar een 'reserve' lijkt mij nodig in het geval dat iemand geblesseerd raakt of iets dergelijks. Zo lang er niks aan de hand is hoeft de reserve ook niet mee te doen. Wil je dat wel dan moet je gewoon een team van 4 personen maken die om de beurt schaatsen.
Dat laatste lijkt mij sowieso beter en als dat nu al het geval is snap ik niet helemaal waarom het 'reserve' wordt genoemd.
Verwijderd
Meeste teams maken gebruik van 4 schaatsers wanneer die getrained en redelijk gelijkwaardig zijn.Snippo schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:59:
Ik weet niet wat de normale gang van zaken is, maar een 'reserve' lijkt mij nodig in het geval dat iemand geblesseerd raakt of iets dergelijks. Zo lang er niks aan de hand is hoeft de reserve ook niet mee te doen. Wil je dat wel dan moet je gewoon een team van 4 personen maken die om de beurt schaatsen.
Ik ben er nu al een uur mijn hoofd over aan het breken, maar nu weet ik het eindelijk:Verwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 16:44:
[...]
Hoi Jorrit!
Daarom stonden zojuist 3 teams van 3 schaatsers op het podiumVerwijderd schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:01:
[...]
Meeste teams maken gebruik van 4 schaatsers wanneer die getrained en redelijk gelijkwaardig zijn.
Verwijderd
Elke reserve die geschaatst heeft krijgt ook die medaille en daar zit het zeer.Boktor schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 17:05:
[...]
Daarom stonden zojuist 3 teams van 3 schaatsers op het podium
Die 25k premie zal Jorrit worst wezen, zo zit ie niet in elkaar.
De kans voor 2e gouden plak is 'm ontnomen.
Door wie is de vraag?