How do you save a random generator ?
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Precies!Sjah schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:35:
Mooi Sjinkie, je maakt het waar, mooi schild tegen al die mensen die je grote mond niet waarderen.
Grote mond is geen probleem. Schreeuwen slaan en schoppen welSjah schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:35:
Mooi Sjinkie, je maakt het waar, mooi schild tegen al die mensen die je grote mond niet waarderen.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 15-02-2014 13:38 ]
Wat ik ook wel lachen vind is dat Knegt net voor de finish zijn been vooruit stak. Hehehe.
[ Voor 26% gewijzigd door Trinsec op 15-02-2014 13:41 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Haha nice.
Eindelijk ook de eerste medaille die niet bij dat stomme lange-baanschaatsen vandaan komt.
Hoewel nog steeds schaatsen…
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Mooier is wanneer ze de checks ontwijken waardoor de aanstormende 'checker' vol in de boarding vliegtNiellie41 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:50:
Let vooral op de checks wanneer iemand de puck passt bij de boarding. Dat zijn stiekem de hardste body checks.
[ Voor 54% gewijzigd door Zeddicius op 15-02-2014 14:08 ]
En op NOS een docu...Niellie41 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 13:47:
Ijshockey, VS tegen Rusland nu. De sfeer zit er goed in!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Inderdaad, waarom zou het in ons schaatsland niet aanslaan? Geen aanstellerij, respect voor en geen gezeik richting de scheidsen; het voetbal kan er een hoop van leren.Zeddicius schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:04:
Wat is het toch ook een mooie sport om te kijken. Jammer dat het tegenwoordig niet meer via Eurosport te zien isMenig WK gezien vroeger.
Overigens is Rusland - USA niet dé grote tweestrijd/rivaliteit. Dat is en zal altijd Rusland - Canada blijven
[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 15-02-2014 14:26 ]
Omdat we in Nederland alleen maar Voetbal, Fietsen en Langebaan Schaatsen doen.Roamor schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 14:14:
[...]
Inderdaad, waarom zou het in ons schaatsland niet aanslaan? Geen aanstellerij, respect voor en geen gezeik richting de scheidsen; het voetbal kan er een hoop van leren.
(Fietsen en Schaatsen want dat valt mooi in de winter en zomerstop van het Voetbal (voor de NOS))
Deze overeenkomst is lange tijd geleden besloten en daar blijven we bij, anders wordt het onoverzichtelijk.
Vreemde regel, die goalie deed alsof z'n neus bloedde en zei het pas tegen de ref toen zei het doorhadden. Triest van de US zeg om zo vies te spelen.Zeddicius schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 15:46:
Hmmm, waarom wordt die goal van de Russen nu afgekeurd? Omdat het doel niet op de juiste plaats stond? De keeper van de Amerikanen reed er zelf tegen aan toch?
2e penalty van RU gemist
[ Voor 34% gewijzigd door Xepos op 15-02-2014 16:11 ]
Alle tijden worden gemeten in 100sten maar bij gelijke tijden toveren ze ineens 1000sten op het bord.
Vreemd verhaal maar zilver en niet winnen mag ook wel eens.
Zo zijn de regels. Bij het skiën doen ze dat niet en daarom zagen we daar bij de chicks twee gouden medailles in een race.enchion schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:15:
Soort van anticlimax anyway.
Alle tijden worden gemeten in 100sten maar bij gelijke tijden toveren ze ineens 1000sten op het bord.
Had Rusland de overwinning toch wel gegund hoor.
Wat een rare opmerking.enchion schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:15:
Als we een OS bizar slecht presteren schreeuwt iedereen moord en brand, winnen we bijna alles waar we aan meedoen, is het ook niet goed. Vreemde gewaarwording.
Bij het skiën doen ze het niet omdat daar de omstandigheden bij de deelnemers veel meer kunnen verschillen. Bij het schaatsen binnen zijn de omstandigheden vrijwel gelijk.CyBeR schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:17:
[...]
Zo zijn de regels. Bij het skiën doen ze dat niet en daarom zagen we daar bij de chicks twee gouden medailles in een race.
[ Voor 42% gewijzigd door Zeddicius op 15-02-2014 16:26 ]
Ja, afgezien van starten in de binnen- of buitenbaan, directe tegenstander die kan helpen of in de weg kan zitten, tijd na de dweil...Zeddicius schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:19:
[...]
Bij het skiën doen ze het niet omdat daar de omstandigheden bij de deelnemers veel meer kan verschillen. Bij het schaatsen binnen zijn de omstandigheden vrijwel gelijk.
Ten eerste ik ben niet iedereen.Niku schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:18:
[...]
Wat een rare opmerking.
Als we een OS bizar slecht presteren schreeuwt iedereen moord en brand, winnen we bijna alles waar we aan meedoen, is het ook niet goed. Vreemde gewaarwording.
2de ik doel meer op hoe de schaatsers elke keer zelf lopen te zeiken dat ze niet goud hebben en dat ze daar 4 jaar hard voor gewerkt hebben.
(terwijl het aangenomen mag worden dat de andere schaatsers van andere landen dat tenminste ook gedaan hebben.)
Daarbij ook het doorzagen/afzeiken door de NOS, alsof ze zelf voor de overwinning betaald hebben.
Dus daarom bedoel ik dat zilver ook een heel goed resultaat is, wat Verweij dus niet zo vindt.
Nog 1 als ze afrekenen in duizendsten moeten ze ook aanprijzen in duizendsten en geen dubbelsysteem gebruiken. (ziet er pr technisch gewoon slecht uit)
Je kan het nooit helemaal gelijk krijgen inderdaad, maar je snapt mijn puntArtjuh schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:23:
[...]
Ja, afgezien van starten in de binnen- of buitenbaan, directe tegenstander die kan helpen of in de weg kan zitten, tijd na de dweil...
Mwah die duizendsten zijn maar eens in de heel veel tijd nodig. Dus dan kun je beter in de basis in honderdsten rekenen en pas als dat gelijk is gaan kijken naar de duizendsten.enchion schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:26:
[...]
Nog 1 als ze afrekenen in duizendsten moeten ze ook aanprijzen in duizendsten en geen dubbelsysteem gebruiken. (ziet er pr technisch gewoon slecht uit)
Heeft te maken met de foutmarge in het meetsysteem. Vandaar dat de duizendste pas bekend zijn na het belijken van de fotofinish. Zelfs tijden gemeten in honderdste worden soms nog gecorrigeerd.enchion schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:26:
Ik vond Jan Smekens nog wel mee vallen. Als er 1 een reden had om te zeiken. Maar ontevreden of gefrustreerd zijn is niks nieuws. Ook Bart Veldkamp heeft wel eens met z'n schaatsen lopen gooien in de kleedkamer.enchion schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:26:
2de ik doel meer op hoe de schaatsers elke keer zelf lopen te zeiken dat ze niet goud hebben en dat ze daar 4 jaar hard voor gewerkt hebben.
(terwijl het aangenomen mag worden dat de andere schaatsers van andere landen dat tenminste ook gedaan hebben.)
[ Voor 38% gewijzigd door martijn_tje op 15-02-2014 16:40 ]
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Normaal gesproken zou je dat verwaarlozen maar als ze 2m uit elkaar zouden staan dan komt dat schot in de binnenbaan al ruim 5 ms later aan.
Als je dan toch met duizenden gaat rekenen dan moeten ze met dat soort dingen eigenlijk ook wel rekening houden.
Dan is het verschil al verklaard. Koen startte binnen en Brodka buiten.Snippo schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 16:43:
Ik hoor net het commentaar over het startschot in de buitenbaan vs binnenbaan.
Normaal gesproken zou je dat verwaarlozen maar als ze 2m uit elkaar zouden staan dan komt dat schot in de binnenbaan al ruim 5 ms later aan.
Als je dan toch met duizenden gaat rekenen dan moeten ze met dat soort dingen eigenlijk ook wel rekening houden.
Grapjas, er is geen klein verschil wat verklaard moet/kan worden.pacificocean schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:04:
[...]
Dan is het verschil al verklaard. Koen startte binnen en Brodka buiten.
De twee rijders reden niet direct tegen elkaar, maw de ene rijdt rondjes en komt tot een tijd en de andere komt tot een ronde van "dezelfde" tijd.
(Met zo een gelijke tijd is er geen verklaring voor verschil, maar wetenschappelijk alleen een verklaring voor de gelijkheid mogelijk, aangezien Verweij bv nog nooit deze specifieke tijd heeft gereden.
Als hij 5 minuten later had gereden had hij een andere tijd gereden, vanwege bv de stand vd maan.
(zijn natuurlijke variatie per dag is alveel groter dan 3-1000sten)
Zullen we het in dit draadje weer gezellig over spannende sporten als Rodelen, Skeleton en Curling gaan hebben...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sorry ik zal het niet meer doen.Fiber schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:30:
Het schaatstopic is hier...: [OS] Sotsji 2014 schaatsen
Zullen we het in dit draadje weer gezellig over spannende sporten als Rodelen, Skeleton en Curling gaan hebben...
(Het komt een beetje omdat ik het schaatsen gewoon als 1 van de sporten beschouw)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Qua gouden medailles staat Duitsland nog altijd ruim boven.
Je weet zeker dat het "Altijd" zo is en niet zoals het uitkomt.Pinobigbird schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:13:
In de Verenigde Staten wordt een medaillespiegel altijd opgemaakt op basis het totaal aantal medailles i.p.v. het aantal gouden medailles. En laat Nederland nou nu het meeste medailles van allemaal hebben:
Met totaal medailles staan ze nl nu 3de en met gouden leading staan ze nu 6de.
Haha nee, in de VS is het ALTIJD eerst totaal aantal, daarna goud/zilver/brons.enchion schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 18:38:
[...]
Je weet zeker dat het "Altijd" zo is en niet zoals het uitkomt.
Met totaal medailles staan ze nl nu 3de en met gouden leading staan ze nu 6de.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Eens! Ik heb zo dus de run van Berghuis gemist, dacht dat de NOS wel zou omschakelen... Het zal waarschijnlijk zijn omdat ze weinig commentatoren hebben met verstand van sbx, desalniettemin lijkt het me dat alles waar een Nederlander aan mee doet enige voorrang mag krijgen. Zeker tov herhalingen.Tito129 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:02:
Beetje jammer dat we bij de Nos naar herhaling van gister zitten te kijken terwijl Berghuis naar beneden komt in het snowborden. Gelukkig is er een live stream, maar vind het maar raar
[ Voor 17% gewijzigd door Goron op 16-02-2014 10:54 ]
Ik zap eigenlijk bijna de hele dag tussen NOS en de BBC om te checken wie de interessantere events uitzendt.
[ Voor 31% gewijzigd door Bundin op 16-02-2014 11:22 ]
Meer dan eens zijn er pratende hoofden op de NOS. Geregeld ook 3x dezelfde sport op alledrie de zenders. Alsof er een standaard is die ze moeten aanhouden.
Het is net BMX/Motorcross in de sneeuw. Wel leuk om te zien ja.Goron schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:52:
Dat cross snowboarden ziet er wel supervet uit. Nog niet eerder gezien maar dit is wel een goede kijksport. Ook tenminste eens een keer geen jurysport.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Google is your friendSjah schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:33:
Wat is er dit jaar allemaal nieuw op Snowboard (maar algeheel mag ook (?) ) gebied op de Os? Leuk hoor!
http://www.olympic.org/news/what-s-new-for-sochi/218742
Over vier jaar misschien ook maar dat Red Bull Crashed Ice erbij doen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Geen Duitsers bovenaan, wat wel als een verrassing gezien mag worden.
http://www.sochi2014.com/en/bobsleigh-two-man-heat-1
Onze Nederlander komt over een rit of 10.
[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 16-02-2014 17:49 ]
Iets te langzaam om gunstig uit te komen voor de volgende heat mbt ijskwaliteit idd, daarvoor hadden ze op de 20ste plek moeten eindigen in de eerste heat.Theswitch schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:06:
Ik vraag me af of ze tevreden zijn met de tijd. Volgens BBC commentaar net iets te langzaam?
Grappig Engelsen zetten zelfde tijd neer als NL. (beide landen die ik support)
[ Voor 12% gewijzigd door enchion op 16-02-2014 18:09 ]
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 16-02-2014 20:24 ]
Helaas heat 2 nergens gezien, we gaan op NL1 voetbal uitzenden en op België + BBC ijsdansen (wtf, dat hadden we toch net gehad in de vorm van kunstschaatsen?).
Verwijderd
Overigens, als je echt iets vets wilt zien youtube dan even 'Snowmobile Freestyle' of 'Snowmobile Speed and Style'.
[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 17-02-2014 00:12 ]
Het is beter dan BMX. Ik zag gisterochtend meerdere keren dat mensen die mijlen voor lagen alsnog op hun plaat gingen. Een Zwitserse dame ging in het begin van de race onderuit en lag kansloos maar ging alsnog door omdat de vier vooraan tegen elkaar knalden.vhal schreef op zondag 16 februari 2014 @ 12:13:
[...]
Het is net BMX/Motorcross in de sneeuw. Wel leuk om te zien ja.
Het is een snelle, onvoorspelbare sport. Uitstekend kijkbuisvoer.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik heb er dit jaar nog niets goeds over gelezen. Haar medaille komt bijna over als een fluke dat seizoen.Tristan schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:13:
Wat zijn de kansen voor Nicolien Sauerbreij? Begreep dat haar voorseizoen niet echt goed was?
Hmm, dus er moet een wonder gebeuren willen we daar een medaille pakken.Senor Sjon schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:06:
[...]
Ik heb er dit jaar nog niets goeds over gelezen. Haar medaille komt bijna over als een fluke dat seizoen.
4 Jaar terug won ze bijna alles. Was dus zeker geen fluke. Maar nu zie ik haar geen medaille winnenSenor Sjon schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:06:
[...]
Ik heb er dit jaar nog niets goeds over gelezen. Haar medaille komt bijna over als een fluke dat seizoen.
Every country with more than six medals in Sochi has over 100 athletes at the Games. Russia, the United States and Canada have 233, 230 and 221 athletes in Sochi, respectively. The Netherlands sent 41 athletes. Forty-one! Of the 26 countries to win medals so far, that’s the third-smallest delegation.
http://graphicsweb.wsj.com/documents/sochi-medal-count/Hippocampus schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:46:
Nummertje 3 uit deze lijst: http://ftw.usatoday.com/2...chi-united-states-russia/
Maw de wijze les die daaruit vloeit is dat je "beter" alles kan inzetten op heel goed zijn in 1 ding, in plaats van je sportbudget zo in te zetten dat er voor iedereen wat leuks bijzit.
Maw over 4 jaar gaan de Duitsers alles op de bobbaan winnen, Amerikanen alles op Snowboarden en stuntskieen, China alles op de shorttrack, Canada alle Curling en Ijsockey en Russen alle ijsdansjes, Noorwegen alle Langlaufen, en Oostenrijk/Zwitserland alle alpineskien, en de Finnen alle skispringen.
Overal 123tjes, Jippie.
[serieus]
Die participatie aantallen hebben er ook mee te maken dat de 3 landen die genoemd zijn (VS,Canada,Rusland) twee ijshockey teams geleverd hebben, met veel spelers,trainers,coaches,verzorgers enzz , dat tikt nogal aan.
[/serieus]

Iedereen hetzelfde board heeft. Is dit een verplichting vanuit de wedstrijdregels of is dit toevallig het enige beste board voor dit onderdeel?
Bijna iedereen heeft het zelfde board, het is geen verplichting, maar Kessler heeft zich als fabrikant echt gericht op custom alpine en boardercross boards. De boards hebben een standaard basis, maar kunnen des gewenst helemaal aan je eigen eisen aangepast worden.Tristan schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 08:57:
Het valt me op dat in deze foto van het snowboardcrossen:
[afbeelding]
Iedereen hetzelfde board heeft. Is dit een verplichting vanuit de wedstrijdregels of is dit toevallig het enige beste board voor dit onderdeel?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hebben ze slim gedaan danSnowDude schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:45:
[...]
Bijna iedereen heeft het zelfde board, het is geen verplichting, maar Kessler heeft zich als fabrikant echt gericht op custom alpine en boardercross boards. De boards hebben een standaard basis, maar kunnen des gewenst helemaal aan je eigen eisen aangepast worden.
Ook grappig om te zien zijn al die gopro mounts op al die helmen. Ik zag er zelfs 1 met een camera naar beneden gaan in de vrouwen cross finale, won goud
[ Voor 18% gewijzigd door Tristan op 18-02-2014 09:48 ]
Zijn niet goedkoop, de standaard cross boards van Kessler zijn 1100 euro, en ik geloof dat de customs, tussen de 1500 en 2000 kosten. Met de parallel slalom zal je ook wel wat Kesslers zien, maar daar zijn wel veel meer fabrikanten actief.Tristan schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:47:
[...]
Hebben ze slim gedaan dan
Ook grappig om te zien zijn al die gopro mounts op al die helmen. Ik zag er zelfs 1 met een camera naar beneden gaan in de vrouwen cross finale, won goudStaat mooi op je eigen camera!
De camera's zijn van de organisatie, volgens mij is die mount verplicht om te hebben, en kan je aangewezen worden om de camera mee te nemen. Ik weet niet of en hoe vaak ze dat kunnen weigeren.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Theoretisch dus een mooie loting om in ieder geval tot de halve finale te kunnen komen als zo'n loting net zo gaat als bij bijv. tennisschema's, maar je moet gewoon elke rit/afdaling winnen
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
[ Voor 57% gewijzigd door Vos op 19-02-2014 10:39 ]
iig een leuke wedstrijd.
Verwijderd
Edit
Russen gaan er echt uit zo het zich laat aanzien. Zal Putin niet leuk vinden
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 15:36 ]
Ongeloofelijk knap inderdaadJoosie200 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:01:
Kamphuis en Vis op plek 4 nu bij het bobsleeën, dat voor een niet-bobslee land als NL
Geweldig resultaat idd.Joosie200 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:01:
Kamphuis en Vis op plek 4 nu bij het bobsleeën, dat voor een niet-bobslee land als NL
btw we zouden best een Bobbaan in Nederland maar zeker Belgie kunnen hebben, er is voor meeste banen maar 150m hoogteverschil nodig wat bij onze zuiderburen best zou moeten kunnen, daarbij het verzorgen van kunstmatig ijs zijn we meesters in.
(kunnen we ook niet meer gedwarsboomd worden door de Duitse Bob-monopolisten)
Hopen dat dit en misschien/hopelijk de 4mansbob wat los gaat maken.
[ Voor 6% gewijzigd door enchion op 19-02-2014 19:19 ]
Zeker in België ja, bedoel de Ardennen kent genoeg hoogteverschil dus dat daar geen baan staat snap ik niet. Zal wel omdat het gewoon een onpopulaire sport is. En in NL ga je niet kunstmatig hoogteverschil creëren voor een bobbaan tenzij je het bij de Vaalsberg plaatst o.i.d.enchion schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:17:
[...]
We zouden best een Bobbaan in Nederland maar zeker Belgie kunnen hebben, er is voor meeste banen maar 150m hoogteverschil nodig wat bij onze zuiderburen best zou moeten kunnen, daarbij het verzorgen van kunstmatig ijs zijn we meesters in.
Dat is toch ook belgieJoosie200 schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 19:20:
[...]
tenzij je het bij de Vaalsberg plaatst o.i.d.
* SnowDude zoekt deking