Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Ok ik ga even harde kritek leveren op de nos, t'is allemaal navelstaren, voor een goed overzicht wat er zoal gebeurt , moet je niet bij hen zijn, zeker niet bij sportwinter.

Misschien bij sotsji vandaag maar dat is f0kking vroeg, er is niks rond kwart over 11 s'avonds.

Ben gewoon in andere landen geinteresseerd, en JA ik weet van het tijdsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ook ik vind de NOS verre van optimaal. Te weinig live andere sporten, teveel geouwehoer over schaatsen en vooral:

commentatoren die hun mond niet kunnen houden

Ik hoef geen achtergrondverhaal, ik wil zien wat er gebeurt. Fijn als je me vertelt of die idioot snelle draai een rittberger of een axel is maar verveel me niet met wat springdraaischaatspersoon X vorig jaar op het WK allemaal presteerde, hij/zij doet nu iets moois op muziek en de commentator leutert er nonstop doorheen. Of dat Sjinkie het niet kan vinden met Fransman X. Maar dan 3x verteld in een half uur.

Ze moeten maar eens in de leer bij de BBC (en de voetbal- en tenniscommentatoren ook meenemen op die cursus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Meh de BBC commentators zijn ook niet perfect hoor. http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-26116848

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Iemand enig idee hoe aan een Sochi mok te komen.... Bij hen bestellen is niet duur, op de 28 euri verzending na. /3

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 10-02-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Die mok is inderdaad wel vet, eens googolon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Vind ik erg jammer, was 1 van de leukste/meest enthousiaste uitzendingen die ik ooit bij sport gezien heb.
Was gewoon gezellig, spannend om naar te kijken en "who gives a rats ass if they are a bit nationalistic", sommige opmerkingen waren een beetje scheef maar niks was fout of gemeen bedoeld.

Het paste gewoon best erg goed bij het type event, ik heb eerlijk gezegd een hekel aan "objectief" droog commentaar, beetje nat mag wel.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

^^
Dat je als kijker juicht als iemand valt, kan ik me nog wel enigzins in vinden. Commentatoren zijn professionals en krijgen er voor betaald om o.a. dat niet te doen.
Zeker met dit onderdeel is er behoorlijk respect naar elkaar en gun je een val van een ander niet.

Enerzijds kan ik me voorstellen dat die Aimee Fuller juicht als iemand valt; ze is tenslotte eigenlijk maar een fan. Anderzijds weet ze hoe het voelt en dan kan ik me dat juist niet voorstellen.
Sjah schreef op maandag 10 februari 2014 @ 22:57:
Iemand enig idee hoe aan een Sochi mok te komen.... Bij hen bestellen is niet duur, op de 28 euri verzending na. /3
En je moet met Visa betalen. :N
Blijkbaar betaalt Visa meer aan sponsorgeld dan de shop en tickets (neem aan dat dat ook alleen Visa is, in Londen was dat ook zo) opleveren.

[ Voor 36% gewijzigd door MrSleeves op 11-02-2014 08:35 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat stunten op de Ski's is nog veel vetter dan met het snowboard. Grappig dat die snowboard een cooler imago heeft, dit ziet er echt stoer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:18

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
Straks om 11.00 uur trouwens 2 Nederlanders op het onderdeel snowboarden half-pipe.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

PWM schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:58:
Dat stunten op de Ski's is nog veel vetter dan met het snowboard. Grappig dat die snowboard een cooler imago heeft, dit ziet er echt stoer uit.
Dat zei ik ook al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
PWM schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:58:
Dat van dat imago valt wel mee en is een beetje achterhaald. Je ziet onder de wintersporters ook een trend dat meer mensen (weer) gaan skiën. Ook de 'gave gasten' zie je al sinds enige tijd weer vaker op ski's dan op een snowboard en ook daar waar gesprongen en gestunt wordt zie je vaak meer skiërs dan snowboarders.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat zijn nu trouwens vrouwen die aan 't slopestylen zijn. Wacht tot je ziet wat de mannen uitspoken bij de slopestyle en aerials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maistah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-08-2022
Helaas zéér weinig kans op goud vandaag.. 500m vrouwen wordt toch weer gedomineerd door Sang Hwa Lee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
De sneeuw qualiteit gaat langzamerhand echte problemen geven, ik ben erg benieuwd hoe dat dan volgende week allemaal moet gaan worden.
(er zijn erg hoge temperaturen voor Sochi voorspeld voor volgende week)

Zoveel valpartijen deze keer heuvels waren eigenlijk al te groot voor de vrouwen om een natuurlijke parabool te kunnen maken.

Hopen dat er geen competitors zijn met lichamelijke last na de spelen.
MrSleeves schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:24:
^^
Dat je als kijker juicht als iemand valt, kan ik me nog wel enigzins in vinden. Commentatoren zijn professionals en krijgen er voor betaald om o.a. dat niet te doen.
Zeker met dit onderdeel is er behoorlijk respect naar elkaar en gun je een val van een ander niet.

Enerzijds kan ik me voorstellen dat die Aimee Fuller juicht als iemand valt; ze is tenslotte eigenlijk maar een fan. Anderzijds weet ze hoe het voelt en dan kan ik me dat juist niet voorstellen.
Het was alleen Aimee die een beetje op de grens was uit enthousiasme, en imho mag zij dat omdat ze in het team zit.
Als je de hele uitzending gezien hebt weet je ook dat het meer een burst of emotion was dan enige negativiteit.
Wat mij juist overkwam is dat ze juist elke snowboardster van elk land besprak alsof het 1 van haar beste vriendinnen was.

Maw klachten doen een beetje afbreuk aan wat er werkelijk bedoeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
sewer schreef op zondag 09 februari 2014 @ 10:55:
Shaun White is wel een uitzondering, dat is een beetje de Tony Hawk van het snowboarden. Echt het gezicht van die sport met flinke sponsors, computerspellen, etc.
Hebben jullie de documentaire gezien over Kevin Pearce (en Shaun White). Damn, impresssive hoor. Die Shaun liet gewoon ff een prive Half Pipe aanleggen voor 2 Mio.

Ergens had ik gehoopt / verwacht dat die Kevin dit jaar gewoon weer mee zou doen (zoals meestal met Amerikaanse feelgood films), maar ben wel erg benieuwd wat die Shaun gaat laten zien zometeen in de Half Pipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

enchion schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:50:
De sneeuw qualiteit gaat langzamerhand echte problemen geven, ik ben erg benieuwd hoe dat dan volgende week allemaal moet gaan worden.
(er zijn erg hoge temperaturen voor Sochi voorspeld voor volgende week)

Zoveel valpartijen deze keer heuvels waren eigenlijk al te groot voor de vrouwen om een natuurlijke parabool te kunnen maken.

Hopen dat er geen competitors zijn met lichamelijke last na de spelen.
D'r ging d'r eentje ook echt hard neer net omdat ze niet hard genoeg ging (kon gaan) om de landing goed te maken. Die wordt nu op een stretcher weggedragen (hoewel dat niet direct iets zegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Die vertragingen laten echt zien hoe hard dat gaat. Leek wel een lappenpop zoals ze net naar beneden viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:18

Sargan

Filmfreak...

Topicstarter
Er gaan een hoop snowboarders onderuit zeg.

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik had gelezen (geen idee waar maar al maanden geleden), dat het weer in Sotsji qua temperatuur en sneeuw rond deze tijd altijd matig zijn. Hoge temperatuur en weinig sneeuw is de normaalste zaak van de wereld in dit gebied halverwege februari. Wat dat betreft is het nu ook wel "grappig" dat het nu allemaal op die manier uitkomt.

Voor de afdaling kan niet eens geoefend worden, om het laatste beetje sneeuw te behouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Het gebied is dan ook eerder geschikt voor zomerspelen dan winterspelen. :X

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sochi is dan ook gewoon een rare keuze, dat is na alle problemen wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41

Vos

AFCA

De condities op de halfpipe zijn echt slecht, bijna niemand die een goede fatsoenlijke neer zet door val- en glijpartijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Voor een OS is het niveau echt bar slecht. Om de run valt er iemand en er komen nauwelijks mensen over de 80 punten heen. Zal veel te maken hebben met de sneeuw conditie. Zo grappig zijn als Shaun White ook niet blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
2e heat is uitgesteld tot 16.10 dus die hebben denk ik betere condities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Miss_80 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:05:
2e heat is uitgesteld tot 16.10 dus die hebben denk ik betere condities
Of juist niet omdat er nog een paar uur sneeuwopwarming tussen zit.

Sneeuwtemperatuur -1°C. Da's niet best.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 11-02-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:18
Miss_80 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:50:
[...]

Hebben jullie de documentaire gezien over Kevin Pearce (en Shaun White). Damn, impresssive hoor. Die Shaun liet gewoon ff een prive Half Pipe aanleggen voor 2 Mio.
impressive indd... echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:26
Tweede kwalificatieheat is het niveau véél en véél hoger bij het snowboarden. Geen idee of dat aan de omstandigheden of aan de snowboarders ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ik weet niet of dat klopt. Begreep tenminste dat er als er iemand Shaun kon verslaan het die kleine Aziaat was in de eerste heat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Het leek net alsof de starter de tweede start van de Russin Lobysheva wel af schoot/disqualificeerde maar dat het pistool weigerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Randy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 13:31:
Tweede kwalificatieheat is het niveau véél en véél hoger bij het snowboarden. Geen idee of dat aan de omstandigheden of aan de snowboarders ligt.
Bedoel je de 2e run of de 2e heat? Want de 2e heat (met White) is toch nog niet geweest?

2e heat is wel al geweest zie ik, heb ik gemist :).

Vanaf 16:00 uur de halve finale, run 1.
Miss_80 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:50:
[...]

Ergens had ik gehoopt / verwacht dat die Kevin dit jaar gewoon weer mee zou doen (zoals meestal met Amerikaanse feelgood films), maar ben wel erg benieuwd wat die Shaun gaat laten zien zometeen in de Half Pipe.
Is dat The Crash Reel? Ga ik die eens kijken, lijkt me mooi :).

[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 11-02-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Alweer een medaille. Het gaat maar door.

Wel erg leuke race, heel spannend tot het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

waarom staat het niet in het wedstrijdschema dat die vrouwen op skies kunsten vertonen op een baan? Er staat dat om 1100 uur langlaufen begint, echter wa er al van alles op TV vroeg in de ochtend.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Vos schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:40:
[...]

Is dat The Crash Reel? Ga ik die eens kijken, lijkt me mooi :).
Yup, volgens mij kan je hem via programma gemist nog zien. Was op NL 2 (VPRO geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Salvatron schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:18:
waarom staat het niet in het wedstrijdschema dat die vrouwen op skies kunsten vertonen op een baan? Er staat dat om 1100 uur langlaufen begint, echter wa er al van alles op TV vroeg in de ochtend.
Ik zie gewoon 'Ladies ski slopestyle' in het schema staan? De Nederlandse tv focust nogal op schaatsen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

CyBeR schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:38:
[...]

Ik zie gewoon 'Ladies ski slopestyle' in het schema staan? De Nederlandse tv focust nogal op schaatsen ben ik bang.
Nu zie ik het ook, ik heb zeker niet goed gekeken of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
De halfpipe beloofd een Epic 2e run in de finale te worden. :)

De Amerikanen gaan alles op alles zetten om het toch nog te halen, wat moeilijk wordt vanwege de hele hoge score van Hirano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Miss_80 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 17:19:
[...]

Yup, volgens mij kan je hem via programma gemist nog zien. Was op NL 2 (VPRO geloof ik)
Klopt, vrij laat op de avond was het, vorige week.

Shaun White 4e.. een beetje alsof Kramer niet op het podium staat op de 5K of 10K...
Had'ie nu maar die Slopestyle gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Wat een geweldige show weer, en wat een resultaat Shaun White 4e.
Zwitser is echt verbijsterd dat hij gewonnen heeft.

Snowboarding en de Skistunt events zijn zo`n ontzettend leuke toevoeging op de winterspelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat gezicht van die chick die net 't schansspringen won toen ze zag dat ze 1e werd; ik dacht even dat ze flauw viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat is het onderdeel halfpipe voor vrouwen saai zeg :p. Het verschil met de mannen qua tricks en hoogte is gewoon te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Snowboarden is leuk, en Skeleton is doodeng, hou het bij Rodelen, een paar voeten kan een klap hebben, een hoofd/nek wat minder... ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Botticelli
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 14:52
Hmmm, ik vraag me af of je lichaam een klap van ongeveer 130 km/h trekt, ook als je op je voeten landt ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

sketelon...zo ging ook altijd van mijn slee de heuvel af toen ik nog klein was :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nou, dat moet goud worden voor Groothuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Jeetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

As I said. Lekkah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/avPdXvX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21

Pierre

Van nature lui!

Potver weer goud _/-\o_ gaat goed daar. Die amerikaan stond in de achteruit volgens mij ;w

[ Voor 44% gewijzigd door Pierre op 12-02-2014 16:27 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik hoop echt dat de sneeuwcondities goed blijven tot morgen.

Als je de snowboard slopestyle al vet vond, let dan even op de ski slopestyle... Er zitten een paar gasten bij die echt insane tricks kunnen gooien, dat ziet er op ski's nog vetter uit dan op een snowboard. (dan is het natuurlijk hopen dat ze het ook durven op zo'n olympisch evenement)

Bij het ski slopestyle voor vrouwen was het echt zo jammer dat de sneeuw zo zacht (en dus traag) was, ze hadden echt zichtbaar moeite met het halen van de sprongen. (terwijl bij de snowboard slopestyle ze bijna te ver sprongen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

De meesten gaan onderuit bij de freestyling en halfpipe. Ook lachen geblazen als ze op hun gat gaan of überhaupt niet veel uitvoeren in hun run.

http://www.telegraaf.nl/t...m_smeltende_sneeuw__.html

[ Voor 26% gewijzigd door Salvatron op 12-02-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Via een livestream zit ik de half-pipe snowboarden van de vrouwen te kijken, het lijkt alsof ze echt wel moeite hebben om snelheid te vinden om wat air te halen. Al zijn er nu ok een paar die wel hoog gaan..
Ik zit vooral te wachten op het ijshockey van straks: Tsjechie - Zweden. Canada- Amerika was eerder vandaag bij de vrouwen wel spannend om te zien, uiteindelijke Canada die won met 3-2.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

http://nos.nl/os2014/arti...nog-warmer-in-sotsji.html

Hoezo Winterspelen? Wat is er aan de hand in Sotsji?

"Het is 16 graden in Sotsji en de komende dagen wordt het nog iets warmer. Sotsji ligt aan de kust, maar ook in de bergen loopt de temperatuur op. Op de olympische skipiste is het zo'n vijf tot tien graden boven nul."

Verklaart wel waarom ze zo vaak op hun bek gaan. Ik dacht dat ze er gewoon niets van kunnen maar misschien ligt het wel aan het weer.

[ Voor 16% gewijzigd door Salvatron op 12-02-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Dus hadden ze toch beter voor Oostenrijk/zwisterland kunnen kiezen :P

Vind het ook vervelend dat ik nu via een livestream het ijshockey moet gaan kijken omdat geen enkele tv zender het uitzendt?! Ik kan me herinneren van een x aantal jaar terug dat Europsort op al hun zenders verschillende dingen liet zien. Dit vind ik zeer slecht, woon in België trouwens. Maar ook het ijshockey was al even aan de gang voor de Sporza livestream daarheen ging. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Salvatron schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 19:27:Ik dacht dat ze er gewoon niets van kunnen
Ja da's vaker een probleem bij Olympische sporters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoetnik385
  • Laatst online: 27-09 20:37
Een impressie van de afdaling:

Ben zelf geen skiër, maar dit ziet er wel indrukwekkend uit _/-\o_ .

www.steamloco.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Iemand tips voor het volgen van ijshockey? Eigenlijk het enige onderdeel dat ik altijd wel volg; maar de NOS heeft alleen een commentaarloze stream. Ook wel te doen, maar ik mis toch een paar enthousiaste commentatoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee, geen tip, wel de constatering dat sommigen Eurosport tijdens de OS missen.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 12-02-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Roamor schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 20:54:
Iemand tips voor het volgen van ijshockey? Eigenlijk het enige onderdeel dat ik altijd wel volg; maar de NOS heeft alleen een commentaarloze stream. Ook wel te doen, maar ik mis toch een paar enthousiaste commentatoren.
Zweden tegen Tsjechie was 2x gestreamed op NOS deze keer 1 met en 1 zonder commentaar.

Anders als je niet de topwedstrijd wil zien maar de 2e kan je ook proberen op BBC met de Hola unblocker, weet eerlijk gezegd niet of die dat met commentaar doen maar daar kunnen we morgen ochtend achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De stream bij de NOS met commentaar is toch gewoon een stream van Ned. 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

CyBeR schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:20:
Misschien bedoelen ze een andere, want de online live stream is inderdaad identiek aan de uitzending op Nederland 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
CyBeR schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:20:
De stream waar ik naar zat te kijken met commentaar was niet de NLD1 stream maar een aparte stream, zaten ook geen reclames tussen.
Buiten het feit dat toen de wedstrijd begon hij nog niet op NLD1 te zien was maar wel al op de stream.

Maar morgen ochtend 09:00 zullen we zien of ze het weer gaan doen zo.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Niku schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:50:
[...]

Misschien bedoelen ze een andere, want de online live stream is inderdaad identiek aan de uitzending op Nederland 1.
Ik kijk via de app nos.nl, daar kun je meerdere streams kiezen. Bedankt voor de tips. :)

• Dacuuu
Had al wat slopestyle gezien, snowborden (m/v) en met de skies (v) Maar nu zie ik de ski slopestyle bij de mannen, wat een niveau verschil met de vrouwen :o

• Miss_80
Ja echt he, die mannen vliegen door de lucht. Wel gaaf. Ik ga al onderuit bij een hobbeltje van een halve meter _O-
Roamor schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 07:31:

[...]

Ik kijk via de app nos.nl, daar kun je meerdere streams kiezen. Bedankt voor de tips. :)
Ik heb nu op de ipad de app van nos.nl draaien maar zie eigenlijk geen verschil met de website. Streams zijn hetzelfde en ook de kwaliteit is niet beter of slechter.

• Dacuuu
Zal lekker zitten zo'n broek
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1fyACSF.png

• enchion
  • Niet online
Snapt iemand dit/ kan iemand mij dit uitleggen.

Bij de shorttrack word er elke keer precies ingezoomd wanneer er in de laatste ronden er een inhaal-actie gepoogd wordt of als er iemand valt.
Waardoor je het niet ziet gebeuren.

Is er een logische reden om het actie moment weg te zoomen/editten ???

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:51

Niellie41

[object Object]

Ik denk een gevalletje regie met weinig ervaring.

[ Voor 11% gewijzigd door Niellie41 op 13-02-2014 11:07 ]

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
enchion schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:05:
Snapt iemand dit/ kan iemand mij dit uitleggen.

Bij de shorttrack word er elke keer precies ingezoomd wanneer er in de laatste ronden er een inhaal-actie gepoogd wordt of als er iemand valt.
Waardoor je het niet ziet gebeuren.

Is er een logische reden om het actie moment weg te zoomen/editten ???
ik heb nu twee stukjes shorttrack gezien en het camerawerk is echt te slecht voor woorden in die stukjes.. .werd er bijna misselijk van, maar vooral geirriteerd, want inderdaad... ze filmen nooit de actie...
bij de vrouwen-ploeg werd de hele tijd de koploper gefilmd op belangrijke momenten om plaats 2 en 3... de koploper een halve baan voor, dus dat was echt heeeeel logisch...

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Kostelijk artikel trouwens van een grote amerikaans medium over "waarom de nederlanders zo goed zijn in het schaatsen"

vermoedelijk gemaakt onder het motto, we gaan eventjes naar een verzamelplaats van nederlandse fans, als bv het Holland House en interviewen daar een enthousiaste fan, direkt na het winnen van een gouden medaille

http://www.ibtimes.com/wi...d-netherlands-why-1554557
Winter Olympics 2014: Speed Skating Continues To Be Dominated By The Netherlands, But Why?
By Bobby Ilich
on February 11 2014 8:10 AM

(...)

“It’s in our heart. It’s in our blood. We love it,” said Lars Hajima, a 19-year-old from Britsum, a village in the small county of Leeuwarderadeel.

Decked out in orange garb, Hajima made the trek from his small town to the Black Sea resort town with his brother and father. They were ecstatic with their decision to visit Russia after seeing the results of Monday night’s 500-meter competition at Adler.

(...)

In the Netherlands, skating long distances on ice is a common practice for many, making it only natural they would have interest in distance speed skating in the Olympics. In winter months, skating is a sensible form of transportation, as commuters skate along frozen canals to visit family or friends who live many villages away. Much of the country sits below sea level, so it’s frequently not a particularly arduous journey to travel by skates.

The Dutch begin wearing skates as toddlers, so for some, skating is as common as walking. Some travel for hours and hours on their skates and see nothing strange about it.

Hajima’s father, Hotze, said he once skated 230 kilometers (142 miles) at the age of 29. He didn’t seem to be boasting about it, just making the case that there was an occasion when it was necessary.
:D

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Vos

Vos

AFCA

Haha en we lopen ook allemaal nog op klompen ;).

• Sjah
Hahaha, hoeveel teams in finale? Kaz. wordt zeker 4e, dus wij hebben al brons. _o_

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:24
amerika ook door, wordt gezellig druk dus ;)

• enchion
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:42:
Hahaha, hoeveel teams in finale? Kaz. wordt zeker 5e, dus wij hebben al brons. _o_
Nope, 3 teams die ons kunnen pakken, maar met 5 teams op de baan is het vrijwel zeker dat er een valpartij gaat komen, belangrijkste is daar dus niet tussen te zitten.

• Sjah
Dat dat kan, zomaar een 5e team ertussen wurmen, dat is in nadeel vd 4 terecht gefinishte teams...

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De "winter" Spelen!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BgWKqBFCEAAe8Yv.jpg:large

• enchion
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:58:
Dat dat kan, zomaar een 5e team ertussen wurmen, dat is in nadeel vd 4 terecht gefinishte teams...
Ik heb ook een beetje moeite met de manier hoe dat werkt.
(Maar elke rijder/team weet dat van te voren en accepteert dat, daarbij kan dit (voordeel) ook bij bv Nederland gebeuren.)

• Sjah
Is dat Ron Jeremy rechts, nah, ok het gaat je om de blote armen .

• Daniel_Elessar
Jeetje short-track schaatsen blijf ik chaotisch vinden.. Maar als iedereen valt behalve jij win je wel direct zoals we net zagen.. Erste ronden valt iedereen behalve 1 dus ja 3kwart ronde voorsprong als je dan gewoon blijft schaatsen win je gemakkelijk.

• enchion
  • Niet online
Puinhoop bij de vrouwen shorttrack.

Dat die Chinese wint ben ik het wel mee eens maar wat spelvorm betreft had ik die andere drie of twee laten herrijden voor het zilver en brons, zeker in deze beslissende fase vind ik een pure jury/referee beslissing gewoon vreemd.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Je moet niet onderschatten hoe warm je het krijgt van dergelijke activiteiten. En als 't dan ook nog 's 10 graden is buiten…

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:12
CyBeR schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:43:
[...]

Je moet niet onderschatten hoe warm je het krijgt van dergelijke activiteiten. En als 't dan ook nog 's 10 graden is buiten…
Moet je maar harder gaan, dan heb je meer wind om af te koelen :+

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

CyBeR schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:43:
[...]

16ºC zelfs. 8)7
Natuurlijk krijg je het warm. ;)

Zullen we over 12 jaar de spelen in het Midden-Oosten houden? Die hebben geld zat om indoor bergen te bouwen.

[ Voor 21% gewijzigd door Niellie41 op 13-02-2014 13:52 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je weet wel dat de sneeuwsporten niet in Sochi zelf zijn maar in de bergen, daar is het geen 16 graden (wel 's middags rond de 10 wat best warm is, zeker op zo'n 2km hoogte waar de meeste sneeuwsporten zich afspelen). Maar in principe zouden er ook winterspelen in California kunnen worden gehouden, daar zijn ook ski resorts in de bergen.

Overigens heeft men al vorig jaar voorraden sneeuw aangelegd om dit soort weer op te vangen. Het komt wel vaker voor dat de wedstrijdomstandigheden niet optimaal zijn door te warm weer, ook in reguliere kampioenschappen.

[ Voor 35% gewijzigd door PolarBear op 13-02-2014 14:10 ]

• Sjah
Jullie gaan me toch niet vertellen dat Turijn kouder was?

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Sjah schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:16:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat Turijn kouder was?
In Turijn is het nu 5 graden. In Vancouver en Salt Lake City 7 graden. Alleen in Nagano vriest het (een beetje).

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Daniel_Elessar schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:15:
Jeetje short-track schaatsen blijf ik chaotisch vinden.. Maar als iedereen valt behalve jij win je wel direct zoals we net zagen.. Erste ronden valt iedereen behalve 1 dus ja 3kwart ronde voorsprong als je dan gewoon blijft schaatsen win je gemakkelijk.
Niet helemaal; er is een lijn na de start en als daarvoor al een valpartij is, beginnen ze opnieuw.
Die Sjinkie Knegt is wel eens daar heel boos over geworden (dat er dus niet teruggeschoten werd). Die gaat dan direct middelvingers opsteken en tegen deuren schoppen..

http://nos.nl/video/59977...aker-over-de-schreef.html
Een topblok dus..

[ Voor 6% gewijzigd door MrSleeves op 13-02-2014 14:35 ]

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Niellie41 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:51:
Zullen we over 12 jaar de spelen in het Midden-Oosten houden? Die hebben geld zat om indoor bergen te bouwen.
Is geen probleem, schaatsen kan op rolschaatsen, skates ook, en onder de skies kunnen wieltjes geplaatst worden. Is geen probleem.

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
MrSleeves schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:32:
[...]

Niet helemaal; er is een lijn na de start en als daarvoor al een valpartij is, beginnen ze opnieuw.
Die Sjinkie Knegt is wel eens daar heel boos over geworden (dat er dus niet teruggeschoten werd). Die gaat dan direct middelvingers opsteken en tegen deuren schoppen..

http://nos.nl/video/59977...aker-over-de-schreef.html
Een topblok dus..
Die Sjinkie is dan ook echt de enige sporter die ik een medaille echt niet gun... wat een dwaas is die man. Alleen maar praatjes in interviews (lag aan iedereen behalve hemzelf); ook nu weer nadat de concurrentie allemaal gevallen was beweren dat dat toch niet uitmaakte wat hij zou ze toch wel allemaal ingehaald hebben.... man man man.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Wat een agressief binkie, die Sjinkie... :D

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

curling, ook zo'n belachelijk fenomeen. Zo'n schijf moet over het ijs glijden en dan die kerels die ernaast glijden en fanatiek over het ijs wrijven met hun bezems.
http://nos.nl/os2014/vide...s-lonken-voor-canada.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 24-09 22:24
Wtf @ skieen. 6 dames geweest en nog maar 1 een tijd gezet. Rest vliegt er allemaal uit.

1 uit 7 nu...

1 uit 8 :D

Lekker baantje :p

[ Voor 22% gewijzigd door MailMan op 15-02-2014 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:46

Fiber

Beaches are for storming.

Salvatron schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 04:01:
curling, ook zo'n belachelijk fenomeen. Zo'n schijf moet over het ijs glijden en dan die kerels die ernaast glijden en fanatiek over het ijs wrijven met hun bezems.
http://nos.nl/os2014/vide...s-lonken-voor-canada.html
Waarom kijk je er dan toch naar...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
MailMan schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 08:13:
Wtf @ skieen. 6 dames geweest en nog maar 1 een tijd gezet. Rest vliegt er allemaal uit.

1 uit 7 nu...

1 uit 8 :D

Lekker baantje :p
Ik vind het eerlijk gezegd niet helemaal kunnen dit, zeker voor een OS.

Aangezien ze niet hebben mogen oefenen, dienen de eerste 10 skiesters gewoon als telemetry voor de andere skiesters.
Daar heb je dan vier jaar voor getraind en gequalificeerd, om per definitie in een kansloze positie te starten.

Aangezien het nu duidelijk is dat alle skiesters/trainers elkaar goed kunnen analyseren, aangezien het na de eerste 10 een stuk beter gaat met finishen, vind ik het niet meer dan logisch dat er eerst 10 skiers die niet mee doen naar beneden gaan voor de eerste van start gaat.

Maarja er zitten meer OS sporten tussen waar er een stuk basis oneerlijkheid inzit (die heel makkelijk te verhelpen is) waar ik moeite mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Sjinkie mag met geluk door naar de finale, maar dat verdient hij eigenlijk niet aangezien hij er zelf voor heeft gezorgt dat de Koreaan op zn binnenschaats te leunen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hoelaat is vervolg shorttrack? Kom net mijn luie bed uit..

edit: 13.20 sjinkie in finale, daarvoor jorien... :9

[ Voor 32% gewijzigd door Sjah op 15-02-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Nu, ongeveer 10 minuutjes.

3uur tijdverschil, tenzij je op eigen tijd geklikt hebt.
http://www.sochi2014.com/en/short-track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De Amerikanen denken dat ze 't kut doen omdat hun pak niet goed is, en hebben gevraagd om te wisselen: http://www.nu.nl/sport/37...ijden-in-oude-pakken.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Schijnt nog best lastig te zijn met die pakken. Voor de OS worden alle pakken gekeurd en getest om te kijken of ze aan de regels voldoen. Zomaar andere pakken levert dus problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jammer, geen medaille voor Ter Mors :( En het zag er zo goed uit na die valpartij. Maargoed, ze leek echt niet meer te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ze schijnt slecht te zijn om even in te halen.... consolideren kan ze wel, maarja 4e consolideren schiet nie op...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste