De sneeuw qualiteit gaat langzamerhand echte problemen geven, ik ben erg benieuwd hoe dat dan volgende week allemaal moet gaan worden.
(er zijn erg hoge temperaturen voor Sochi voorspeld voor volgende week)
Zoveel valpartijen deze keer heuvels waren eigenlijk al te groot voor de vrouwen om een natuurlijke parabool te kunnen maken.
Hopen dat er geen competitors zijn met lichamelijke last na de spelen.
MrSleeves schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 08:24:
^^
Dat je als kijker juicht als iemand valt, kan ik me nog wel enigzins in vinden. Commentatoren zijn professionals en krijgen er voor betaald om o.a. dat niet te doen.
Zeker met dit onderdeel is er behoorlijk respect naar elkaar en gun je een val van een ander niet.
Enerzijds kan ik me voorstellen dat die Aimee Fuller juicht als iemand valt; ze is tenslotte eigenlijk maar een fan. Anderzijds weet ze hoe het voelt en dan kan ik me dat juist niet voorstellen.
Het was alleen Aimee die een beetje op de grens was uit enthousiasme, en imho mag zij dat omdat ze in het team zit.
Als je de hele uitzending gezien hebt weet je ook dat het meer een burst of emotion was dan enige negativiteit.
Wat mij juist overkwam is dat ze juist elke snowboardster van elk land besprak alsof het 1 van haar beste vriendinnen was.
Maw klachten doen een beetje afbreuk aan wat er werkelijk bedoeld was.