Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 22:52

AzzKickah

06-CENSORED

Wat ik dan wel weer vind..
In bijv. Hardcore Pawn vind ik al dat volk wat in die zaak komt eigenlijk nog verrassend goed acteren. Sowieso al 10x beter dan welke 'acteur' dan ook in een let's say GTST.

Soms is vrij obvious dat het fake is, maar ik moet zeggen dat het grootste deel vrij 'echt' over komt. Toen ik de serie een jaartje of 2(?) voor het eerst zag heb ik de eerste 3-4 afleveringen getwijfeld of het nou nep of echt was, totdat je op een gegeven moment realiseert 'nee, dit is zeker niet allemaal echt'.

Zelfde geldt wel voor die serie op RTL7(?) over dat ze die garageboxen veilen (waar altijd een splinternieuw hangslot op zit btw). Al die lui acteren stuk voor stuk beter dan eerder genoemden.

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 03-02-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Gisteren op SBS dat "nieuwe" programma van Alberto Stegeman eens zitten bekijken (Onopgeloste Zaken). Uitzending ging over een 16 jarige griet ergens in de achterhoek welke digitaal lastig gevallen werd (stalking) nadat haar vriendje 't ruim een jaar geleden uitgemaakt had.

FOX-IT had zich er op verzoek van SBS ook nog mee bemoeid en die kwamen tot de conclusie dat die griet er zélf iets meer weet van moest hebben dan dat ze kenbaar maakte. Er werd alleen niks zichtbaar getoond uit dat rapport.

Grappige was dat er door de makers van 't programma op gehamerd bleef worden dat er vanuit de politie in eerste instantie gezegd werd dat ze alle PC's maar moesten formateren en dat er dankzij die actie géén sporen meer waren (terwijl 't stalken gewoon doorging). ..... Iets met "scripted" én hoe maak ik een programma interessant :o

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 03-02-2014 20:55 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:02
Russel88 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:52:
[...]

Er was toch ook iets waarbij ze alle 4 aan mee acteerde?
Eigenaar van pawn stars wilde een auto voor z'n pa hebben. De pickers kochten die. American Restauration, restaureerde deze. Riep de hulp in van Counting cars.

Net echt :)
Als je zoekt naar de oorsprong van American Restauration dan zul je vinden dat het een spin-off is van Pawn Stars.
In meerdere afleveringen van Pawn Stars liet men hem restauraties uitvoeren en dergelijke en dat zou vervolgens uitgegroeid zijn tot een eigen show.
Zelfde gaat op voor Counting Cars, eerst zichtbaar bij/in Pawn Stars en later een eigen show.
Blijft over American Pickers, daar is weer over te lezen dat ze wel eens zichtbaar zijn geweest in American Restauration en elkaar dus kennen.
Als dat allemaal klopt dan is het weer niet zo vreemd dat een en ander op die manier geregeld wordt.

Ik mag overigens met uitzondering van American Pickers graag naar bovenstaande shows kijken en of ze wel of niet deels/grotendeels fake of scripted zijn boeit me eigenlijk niet.
Pawn Stars is informatief en zitten altijd wel weer een aantal leuke weetjes in en bij American Restauration en Counting Cars zie je knappe stukjes arbeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Die serie met die Engelsman die van allerlei oude meuk opkoopt en dat spul weer aanbied als decoratief materiaal voor in/om huis is ook nog wel aardig (komt geloof ik op History Channel).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Wat denken we van Survivorman dan ? dat lijkt me de enige van al die survival programmas die echt is in mijn ogen en daarom ook de leukste.
Die serie met die "Navy Seal" + vrouw was ook wel grappig, Gryll Bears heb ik nooit wat aan gevonden.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:31
Ardana schreef op maandag 03 februari 2014 @ 18:35:
In scam city Amsterdam zouden acteurs zijn ingehuurd om de ongure types te spelen. Dat is natuurlijk not done. Dat er oplichters en zakkenrollers zijn snap ik, maar om acteurs in te huren, nee, dat gaat me te ver. Overigens vond ik die aflevering wel echt een van de matste: zelfs met acteurs vond ik A'dam nog de veiligste uit de serie.
Hetzelfde als met de aflevering over Hong Kong (S02E05). Er is niet echt iets spannends wat je mee gaat maken als toerist, zonder het op te zoeken.

De standaard scam als een "1000 jaar oud beeldje" wat uiteindelijk een maand oud is, sprrekt voorzich lijkt me.

De aflevering in New Orleans was een heel ander verhaal, vooral op het eind. _/-\o_ . Wederom heeft hij het opgezocht, maar dan nog.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 17:56
ninjazx9r98 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:45:
[...]

Als je zoekt naar de oorsprong van American Restauration dan zul je vinden dat het een spin-off is van Pawn Stars.
In meerdere afleveringen van Pawn Stars liet men hem restauraties uitvoeren en dergelijke en dat zou vervolgens uitgegroeid zijn tot een eigen show.
Zelfde gaat op voor Counting Cars, eerst zichtbaar bij/in Pawn Stars en later een eigen show.
Blijft over American Pickers, daar is weer over te lezen dat ze wel eens zichtbaar zijn geweest in American Restauration en elkaar dus kennen.
Als dat allemaal klopt dan is het weer niet zo vreemd dat een en ander op die manier geregeld wordt.

Ik mag overigens met uitzondering van American Pickers graag naar bovenstaande shows kijken en of ze wel of niet deels/grotendeels fake of scripted zijn boeit me eigenlijk niet.
Pawn Stars is informatief en zitten altijd wel weer een aantal leuke weetjes in en bij American Restauration en Counting Cars zie je knappe stukjes arbeid.
Ik snap dat het spinoffs zijn. Maar het neppe droop ervan af.
Een tijdje geleden keken we zulke shows nog wel. Toen had je nog het idee dat het echt was, maar als je eenmaal door hebt dat veel gescript is is het leukige er wel van af.
Pawn Stars is idd nog het leukst omdat je er wat van oppikt. American pickers vind ik een but serie, maar vrouwlief vindt dat wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:13

Player1S

Probably out in the dark

AzzKickah schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:06:
Wat ik dan wel weer vind..
In bijv. Hardcore Pawn vind ik al dat volk wat in die zaak komt eigenlijk nog verrassend goed acteren. Sowieso al 10x beter dan welke 'acteur' dan ook in een let's say GTST.

Soms is vrij obvious dat het fake is, maar ik moet zeggen dat het grootste deel vrij 'echt' over komt. Toen ik de serie een jaartje of 2(?) voor het eerst zag heb ik de eerste 3-4 afleveringen getwijfeld of het nou nep of echt was, totdat je op een gegeven moment realiseert 'nee, dit is zeker niet allemaal echt'.

Zelfde geldt wel voor die serie op RTL7(?) over dat ze die garageboxen veilen (waar altijd een splinternieuw hangslot op zit btw). Al die lui acteren stuk voor stuk beter dan eerder genoemden.
Bij Hardcore Pawn is er al eens iemand naar buiten geschopt waarbij je de microfoon kon zien zitten.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninjazx9r98
  • Laatst online: 12:02
Russel88 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:59:
[...]

Ik snap dat het spinoffs zijn. Maar het neppe droop ervan af.
Heb je ook nog voorbeelden waar het neppe er vanaf droop?
Het komt op mij in ieder geval niet zo enorm nep over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

gewoon elkaars programma promoten. Zondag ook stukje American Pickers gekeken waar ze een Indian motor gekocht hadden die ze door Rick Dale lieten restaureren. Je ziet het eindresultaat en waarschijnlijk komt de restauratie ervan weer voorbij bij American Restauration. En door de eerste show ben je geneigd de 2e ook te kijken die zeer waarschijnlijk oorspronkelijk in de VS er direct achteraan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 13:08
Anoniem: 124943 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:13:
Alle shit op dingen als Discovery is zo fake als het maar kan zijn. Op 1 na. Survivor man met Les Stroud. Die gast is hard core als het maar kan zijn.
Zal ook wel niet helemaal echt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05 14:29

Sen

<-->

L1nt schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:10:
gewoon elkaars programma promoten. Zondag ook stukje American Pickers gekeken waar ze een Indian motor gekocht hadden die ze door Rick Dale lieten restaureren. Je ziet het eindresultaat en waarschijnlijk komt de restauratie ervan weer voorbij bij American Restauration. En door de eerste show ben je geneigd de 2e ook te kijken die zeer waarschijnlijk oorspronkelijk in de VS er direct achteraan kwam.
Misschien heel raar hoor maar als ik mijn kleren naar de stomerij breng ga ik naar de zelfde stomerij. Als mijn auto kapot is ga ik naar de zelfde garage. Dus als ik iets wil laten restaureren dan ga ik naar die zaak die ik ken.

Dat die mensen van pawn stars al 4 auto's door Counting cars hebben laten maken vind ik dus ook nie zo gek.

[ Voor 6% gewijzigd door Sen op 04-02-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 17:56
ninjazx9r98 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:00:
[...]

Heb je ook nog voorbeelden waar het neppe er vanaf droop?
Het komt op mij in ieder geval niet zo enorm nep over.
American Pickers hadden toevallig de beruchte auto gevonden die die dikke wilde hebben. Ze rijden met z'n tweeen helemaal naar Vegas (ze zijn gebaseerd in Nashville? 26 uur non stop rijden https://maps.google.com/m...QDg&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ ). En daar staat hij dan klaar met die gast van restauration.
Dan gaan ze onderhandelen. Doen net of ze elkaar niet kennen. En pickers maken een kleine winst (2 personen zijn dagen kwijt en maken een klein bedrag winst [exacte hoeveelheid weet ik niet meer], bestelling in opdracht kopen het voordat de verkoopprijs bekend is...).
Blijkbaar mag de restauration man aan de slag, maar die komt er niet uit, want auto's zijn niet z'n ding. Auto vent wordt erbij gehaald. Zelfde autovent die de dikke altijd z'n auto's laat restaureren.

Komt op mij vrij nep over en is gewoon bedoeld om elkaars show te promoten.
Niks mis mee, gewoon een bevestiging dat je zulke shows met een flinke korrel zout moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ze rijden sowieso kriskros door het land voor hun werk dus de rit naar Vegas zal waarschijnlijk 2-3 dagen zijn geweest met tussendoor een paar picks waar ze ook op verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2024
Thile schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:42:
Misschien te veel off-topic, maar weet iemand hoe ze bij kookshows (MasterChef e.d.) het pas gemaakte eten eetbaar/warm houden? Als ze verschillende deelnamers achter elkaar hebben, kan ik me niet voorstellen dat de laatsten dan nog echt lekker zijn.
Zelf vermoed ik dat ze proeven voordat de borden worden opgemaakt, maar dit is pure speculatie. Iemand hier ervaring mee?
Ze koken dacht ik gerechten 2 keer. 1 keer voor de echte smaaktest en de andere keer is alles puur voor de camera. Zal eens kijken of ik de bron nog kan vinden.

En dan is er nog dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:01
Haha weird. Maar dit is van een promotiefoto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:36
Artwido schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:04:
Haha weird. Maar dit is van een promotiefoto?
Nee echt de aflevering zélf: YouTube: MasterChef US - Season 2 - Episode 5 - Intro Bug Clone

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

De Aller Slechtste Chauffeur Van Nederland

De aller nepste show ter wereld! Ze spoelen zelfs beelden door, en als er iemand overreden wordt gooien ze gewoon een opblaaspop de lucht in.

YouTube: De Allerslechtste chauffeur van Nederland - Ongeluk (van Ruben Nicolai) (Finale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Hahaha dit is erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 325202 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:14:
De aller nepste show ter wereld! Ze spoelen zelfs beelden door, en als er iemand overreden wordt gooien ze gewoon een opblaaspop de lucht in.
In de thread hier op Tweakers paar keer gezegd dat het allemaal fake was. Welnu, dat vond men daar maar raar omdat dit soort mensen ook gewoon op straat rijden. Dit soort onzin wordt gewoon geloofd. Echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

paQ schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:31:
ik heb altijd de grootste moeite met airplane repo...
Ja, de huidige serie van airplane repo is gewoon overduidelijk nep. Maar dat wordt bij de aftiteling ook duidelijk gemaakt. Maar hiervoor hadden ze een andere serie over airplane repo's, met een erg gezette repo man. Die volgend ze dan eerst in zijn kantoor waar de hele actie werd opgezet, ze volgden zijn mensen die op zoek waren naar het vliegtuig en uiteindelijk werd dat ding dan meegenomen.
Dat zag er nog best realistisch uit.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:42
Auction Hunters, dat is behoorlijk gescript.

Elke aflevering wel weer een pistool, een auto of een oud voorwerp en dan kunnen ze hun vaste experts weer naar voren schuiven. Elke aflevering bevat twee van de bekende items waar ze voor naar de experts moeten. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
http://www.buzzfeed.com/j...vorite-reality-shows?bffb

Alles is gescript!
Alleen al om de beelden zo goed mogelijk te krijgen zou je anders een shitload aan camera's nodig hebben.
Anders zou het wel verdomd toevallig zijn dat de camera-, geluid- en belichtingsapparatuur op exact het juiste moment, wanneer er iets *bijzonders* plaatsvind, zo optimaal mogelijk staan.

[ Voor 63% gewijzigd door Nnoitra op 04-02-2014 15:28 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Laatst online: 06-05 16:52

Comgenie

Soms heb je dat

Top Gear natuurlijk (Tot zover dat onder Reality shows valt). Zeker de specials waarin ze met zn 3e in een brakke voertuig ergens heen moeten rijden. Daar komen zoveel helicopter opnames langs en af en toe is (een deel van) het team ook zichtbaar. Maar het is altijd wel vermakelijk :)

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Comgenie schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:30:
Top Gear natuurlijk (Tot zover dat onder Reality shows valt). Zeker de specials waarin ze met zn 3e in een brakke voertuig ergens heen moeten rijden. Daar komen zoveel helicopter opnames langs en af en toe is (een deel van) het team ook zichtbaar. Maar het is altijd wel vermakelijk :)
Toch logisch dat een deel van de crew zichtbaar is? Het wordt niet als reality show neergezet. De Crew is er altijd bij. Iemand moet het toch filmen?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Laatst online: 07-05 16:00
je heb een dvd over topgear hoe "zwaar ze het wel niet hebben" en dat ze alles "zelf" maken en repareren

http://www.bbcshop.com/to...pecial-dvd/invt/2edvd0458

[ Voor 37% gewijzigd door Sporedd op 04-02-2014 15:44 . Reden: link ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sporedd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:44:
je heb een dvd over topgear hoe "zwaar ze het wel niet hebben" en dat ze alles "zelf" maken en repareren

Hetgeen natuurlijk 100% onzin is dus goed past bij de rest van het (steeds zwakker wordende) programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Sporedd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:44:

Ik stel vooral hier vragen bij: http://www.autoblog.nl/ni...hun-rijbewijs-kwijt-63078.

Dit is toch een publiciteits stunt? Het ruikt er wel een beetje naar? Maar misschien leggen ze dat nog uit tijdens een aflevering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 07-05 19:33
Voor mij was het destijds ook een domper dat Groeten uit de Rimboe volledig nep en gescript bleek.

Ik vind het wel jammer al dat gescript. Vroeger was Top Gear nog leuk. Tegenwoordig ligt het er allemaal veel te dik op. Dat scripten nodig is snap ik wel, maar maak het dan nog enigszins geloofwaardig!

[ Voor 32% gewijzigd door Scooper op 04-02-2014 16:09 ]

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikelS1986
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11-2024
AzzKickah schreef op maandag 03 februari 2014 @ 20:06:
Dat is logisch, wanneer een huurder niet betaald doet de verhuurder een eigen slot erop zodat hij geveild kan worden en de eventuele huurder geen toegang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

MikelS1986 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:29:
[...]

Dat is logisch, wanneer een huurder niet betaald doet de verhuurder een eigen slot erop zodat hij geveild kan worden en de eventuele huurder geen toegang heeft.
Ja, en vervolgens knipt hij het slot kapot met een grote schaar. Beetje gek als 't z'n eigen slot is. Hij zal toch de sleutel hebben van z'n eigen slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikelS1986
  • Laatst online: 16-11-2024
AzzKickah schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:43:
[...]

Ja, en vervolgens knipt hij het slot kapot met een grote schaar. Beetje gek als 't z'n eigen slot is. Hij zal toch de sleutel hebben van z'n eigen slot.
Daar heb je inderdaad een punt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:15
Voor zover ik gezien heb (ik volg Gold Rush voornamelijk), is het bij Gold Rush reality, maar heb je natuurlijk wel alle stukjes waar ze hun mening geven die dan "gescript" zijn, net zoals het afwegen van het goud. Nu ja, het afwegen van het goud kan je gemakkelijk 2-3x doen, gewoon alles terug de pot in/bordje op en opnieuw gieten. Ze maken bij Gold Rush veel gebruik van mini-cams om zoveel mogelijk te pakken te krijgen. De behind the scenes zijn vaak ook wel leuk om zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Artwido schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:21:
Utopia. Een groep van vijftien diverse mensen, de pioniers van onze tijd, zeggen hun huidige leven vaarwel... Een jaar lang bouwen ze aan een compleet nieuwe samenleving.
De meeste bewoners hebben echter acteer ervaring en zijn al eerder gespot in programma's.
ik reageer even alleen op deze... en misschien heeft iemand anders het ook al gezegd, topic is rap gegroeid :)

ik volg Utopia niet, maar wat verwacht jij als kijker nou?
Als ik jou vraag: wat voor soort mensen zullen er meedoen aan Utopia?
dan zul je misschien antwoorden: camerageile mensen, mensen die bekend willen worden.
en denk je dat voor al deze (15?) mensen het de eerste keer is dat ze hun camerageilheid tentoonspreiden? nee, natuurlijk niet... die lui staan bij alle castingbureau's ingeschreven die je je maar kunt bedenken en hebben al regelmatig heel stoer een patatje mogen eten in de achtergrond in de snackbar van GTST (hebben die een snackbar?)... dat leeshetnu.nl het brengt als "ontmaskering" is m.i. dus ook te treurig voor woorden....
verder zie/hoor ik af en toe wel eens een shot of scene voorbij komen van Utopia, en dan valt mij een paar dingen op:
- men is erg camera bewust (wijf was vreemdgegaan en ging vervolgens heel nep zitten grienen ergens en zo hard mogelijk roepen dat ze het zo erg vond want haar vriendje thuis was zo'n toffe knaap... lag er echt megadik bovenop... en die vent waar ze mee vreemdging? die deed precies hetzelfde, maar dan net iets anders)
- men reageert zoals men denkt dat met moet reageren, want zo werd in BB1 t/m BB4, de Gouden Kooi, De Bus, etc. ook gereageerd
- men verheft amateurpsychologie tot een kunst

ik denk niet dat dit programma fake is... ik vind de mensen alleen erg fake.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Anoniem: 325202 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:05:
[...]

Ik stel vooral hier vragen bij: http://www.autoblog.nl/ni...hun-rijbewijs-kwijt-63078.

Dit is toch een publiciteits stunt? Het ruikt er wel een beetje naar? Maar misschien leggen ze dat nog uit tijdens een aflevering....
Waarom zou het een publiciteitsstunt zijn? In Nederland ben je in principe ook je rijbewijs kwijt als je meer dan 50 km/h te hard rijdt. En hoewel ze in hun reportage's altijd zeggen dat ze altijd de regeltjes volgen geloof ik daar dan weer niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57

MeNTaL_TO

The future is not set

Iblies schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:51:
Storage wars

[...]

http://www.businessweek.c...hester-of-storage-wars#p1
Duidelijker kan het niet. De kans op dergelijke vondsten is ook minimaal. Als je kijkt naar kunst of kitsch dan zie je dat er bij hoge uitzondering een pareltje tussenzit, en bij dergelijke series zou het achtergelaten zijn.
Grappig dat dit iedere keer naar voren komt, maar de rechtzaak hierover werd wel verloren door Mr Yup.

http://www.latintimes.com...-losing-court-case-135195

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Scooper schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 16:08:
Voor mij was het destijds ook een domper dat Groeten uit de Rimboe volledig nep en gescript bleek.

Ik vind het wel jammer al dat gescript. Vroeger was Top Gear nog leuk. Tegenwoordig ligt het er allemaal veel te dik op. Dat scripten nodig is snap ik wel, maar maak het dan nog enigszins geloofwaardig!
Het gaat er met regelmaat inderdaad wel wat over bij Topgear maar ik kan die humor zeker waarderen. Zoals met de oude Hatchback ontsnappen aan elkaar en alle politie voortuigen die ze daarbij gebruikten _/-\o_ Heerlijk, bommen en een tank (hier had toch wel echt James Bond muziek bij gehoord)

Verder heb kijk ik niet naar reality programma's omdat ik het gewoon niks vind.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:15:
[...]

Grappig dat dit iedere keer naar voren komt, maar de rechtzaak hierover werd wel verloren door Mr Yup.

http://www.latintimes.com...-losing-court-case-135195
Grappig, had wel gezien (uiteraard) dat hij er niet meer bij was maar had eigenlijk niet gezien waarom.
Dit is de reden dus.

Neemt niet weg dat die Show niet helemaal fake is, O.a. mister Yup heeft een bedrijf in 2e hands producten welke toch voor een grootdeel uit lockers voortkomt.

Net zoals die vader en die zoon, die vader doet het al meer dan 30 jaar en heeft een paar keer heel goed geluk gehad.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Comgenie schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:30:
Top Gear geeft zelf toe dat het scripted is en claimen nooit dat ze reality show zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Donstil schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:58:
[...]

Grappig, had wel gezien (uiteraard) dat hij er niet meer bij was maar had eigenlijk niet gezien waarom.
Dit is de reden dus.

Neemt niet weg dat die Show niet helemaal fake is, O.a. mister Yup heeft een bedrijf in 2e hands producten welke toch voor een grootdeel uit lockers voortkomt.

Net zoals die vader en die zoon, die vader doet het al meer dan 30 jaar en heeft een paar keer heel goed geluk gehad.
Volgens mij word er ook uren aan film weg gegooid waar ze enkel en alleen maar spullen vinden die interessant zijn voor hun eigen 2e hands winkel maar wat de kijker echt niks boeit.
De meesten, zoals Hester, Vader en zoon tanktop en kale en lekker ding, hebben hun eigen 2e hands winkel en daarom trekken ze die toko's leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-05 19:43

Sharky

Skamn Dippy!

Tsurany schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Top Gear geeft zelf toe dat het scripted is en claimen nooit dat ze reality show zijn.
Soms proberen ze wel heel authentiek over te komen. Als ze met drie barrels onderweg zijn en de motor heeft opeens flink panne (er vanuitgaande dat dat ding echt stuk is) dan maak je mij niet wijs dat een autojournalist dat ff in een uurtje opknapt, terwijl een gewone monteur in een garage daar een halve dag mee bezig is.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik vind reality ook een vreemde keuze. Was de eerste Big Brother nog enigszins te doen (althans oprecht) daarna trok het natuurlijk alleen maar mediageile types aan die zich niet storen om wat raars te doen of zich raar in beeld te laten zetten.

Het is natuurlijk overduidelijk dat in de meeste SBS-crap (Temptation Island enzo) er natuurlijk zeer suggestief geinjecteerd word om de mensen wat op te stoken.

Ik vraag me nog wel eens af hoe echt Wie is de Mol? is. De afleverigen worden steeds gelikter. Hoeveel camera mensen hobbelen daar achter die kandidaten aan? En hoe vaak moet er een spannende finish over gedaan worden: het ziet er tenslotte altijd goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sharky schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:55:
[...]

Soms proberen ze wel heel authentiek over te komen. Als ze met drie barrels onderweg zijn en de motor heeft opeens flink panne (er vanuitgaande dat dat ding echt stuk is) dan maak je mij niet wijs dat een autojournalist dat ff in een uurtje opknapt, terwijl een gewone monteur in een garage daar een halve dag mee bezig is.
Daar durf ik niet direct een uitspraak over te doen. Wel is het zo dat de auto's vaak panne hebben dus de problemen nooit echt opgeknapt worden. Ze worden enkel rijdend gehouden. Soms komt ook de AA langs dus zelf kunnen ze het niet altijd oplossen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Airplane Repo, ik vind het leuk om te kijken. Ik heb niks met vliegen en luchtvaart maar het is toch een prachtig gezicht hoe zo'n luxe vliegtuig word gepikt (hebben die dingen echt geen enkele beveiliging?) en zo'n LearJet steil omhoog van de startbaan weg vliegt. Maar ze vliegen wel erg vaak net onder de ogen van de eigenaar/piloot/beheerder weg zeg.
Op het Pilots of America forum is interessant commentaar te lezen.

Bij de aftiteling van Airplane Repo staat ook in beeld: ...key indentifying information has been changed and select dramatisations employed. Trek je conclusies maar.

Maar die Ken Cage schijnt een bestaande persoon te zijn: http://irggroup.com/about-us/executive-team
Op YouTube is een interview uit 2011 met hem te zien: YouTube: IRG on Fox Business Network

Dit vliegtuig lijkt wel veel op een vliegtuig dat is 'repossesed'.

Gisteren dus de aflevering met de Piper Cub met brandstof gebrek. Te voren zie je de piloot uitgebreid de mechanische brandstof peilstaaf demonstreren. Kennelijk heeft hij niet in de tank gekeken want onderweg raakt de brandstof op. Onderwijl brengt de camera steeds de 'E' op het kompas in beeld. Dom dom.

Wegmisbruikers, de meerderheid van de mensen die word aangehouden is wel erg schuldbewust zeg. Je moet en hoeft nooit iets toe te geven aan politie. En heeft iemand Patrick en zijn kornuiten wel eens zien rijden? Ik geloof er niet veel meer van. Het is vooral een moraal praatje van Koos geworden.

Op Vox draait de Duitse versie van Wegmisbruikers, "Schneller als die Polizei erlaubt". Dat is 100% nep. Aan de hand van een miniscuul filmfragmentje uit een videowagen word met acteurs een scène nagespeelt. Dat staat ook steeds in beeld, dat de scene is nagespeeld. In Duitsland met zijn privacy wetten kunnen ze het niet maken camera teams mee te laten rijden en ongevraagd mensen in beeld te brengen.

[ Voor 5% gewijzigd door Obelink op 06-02-2014 16:02 . Reden: typo ]

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:55

superwashandje

grofheid alom

Sharky schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:55:
[...]

ze hebben toch gewoon een hele crew die eventuele problemen/panne oplost? volgens mij is daar niets "geheims" aan. meestal doen ze wel alsof ze het zelf fixen maar dit is volgens mij meer als grap bedoeld (jeremy die bv als lompe aap staat te slaan op een motorblok waarna die het weer doet ofzo)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:22

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Obelink schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:45:
Wegmisbruikers, de meerderheid van de mensen die word aangehouden is wel erg schulbewust zeg. Je moet en hoeft nooit iets toe te geven aan politie. En heeft iemand Patrick en zijn kornuiten wel eens zien rijden? Ik geloof er niet veel meer van. Het is vooral een moraal praatje van Koos geworden.
Geworden?? Het is nooit anders geweest!
Alleen nu Blik op de weg van het toneel is verdwenen kunnen ze zich bij Wegmisbruikers nog meer permitteren, dat is alles.

Mocht ik overigens ooit in Wegmisbruikers komen, zal ik proberen om in iedere zin wel iets te zeggen waar SBS/Koos Spee niet blij mee is. Ik stel het niet op prijs om, hoe dan ook of in welke situatie dan ook, op tv te komen.
En ook "onherkenbaar" wil ik niet op tv. Iedereen die je kent herkent je gewoon, ook met een geblurred gezicht.
Op Vox draait de Duitse versie van Wegmisbruikers, "Schneller als die Polizei erlaubt". Dat is 100% nep. Aan de hand van een miniscuul filmfragmentje uit een videowagen word met acteurs een scène nagespeelt. Dat staat ook steeds in beeld, dat de scene is nagespeeld. In Duitsland met zijn privacy wetten kunnen ze het niet maken camera teams mee te laten rijden en ongevraagd mensen in beeld te brengen.
Ik ken die specifieke show niet, maar ook in Duitsland hebben ze een "Blik op de weg"-achtig programma. Dat weet ik toevallig omdat die motoragent mij wel eens een boete heeft gegeven. (weliswaar zonder cameraploeg) Veel realistischer dan dat wordt het niet. :+

[ Voor 11% gewijzigd door DrivinUCrazy op 06-02-2014 13:50 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-05 23:08

Sebazzz

3dp

Ik vraag me ook af hoe het zit met programma's zoals MasterChef.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Daar heb ik ook mijn twijfels over. Heb nu die afleveringen gezien met dat blinde vrouwtje die bijna alles wint. Ik kan mij niet voorstellen dat zij alles kan zonder hulp. Zeker niet binnen de krappe tijd waarin iedereen een gerecht af moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-05 13:37
Heel Discovery heefr dan ook spinoffs als Discovery Science e.d. om ruim baan te geven aan de reality shows. Ook NGC en History maken zich er schuldig aan. Grootste ergernis is de 'cliffhanger'. Alsof ik elke keer dat ik naar de wc ga in spanning afwacht of de ie wel doorspoelt. Gescheiden door reclameblokken en teasers de hele aflevering lang. Vooral GoldRush en afgeleiden hebben daar erg veel last van.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
Artwido schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:02:
Daar heb ik ook mijn twijfels over. Heb nu die afleveringen gezien met dat blinde vrouwtje die bijna alles wint. Ik kan mij niet voorstellen dat zij alles kan zonder hulp. Zeker niet binnen de krappe tijd waarin iedereen een gerecht af moet hebben
Ze heeft dan ook hulp. Ze kan telkens vragen waar spul is en dan wordt het aangereikt. Dat zie je ook duidelijk terug in het programma en wordt in één van de eerste afleveringen zelfs verteld. Ze heeft eigenlijk dus een tweede set handen en dat maakt dan toch best veel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 17-02-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Helemaal raar zijn de scripted reality series: Wikipedia: Scripted reality

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Caelorum schreef op maandag 17 februari 2014 @ 10:24:
[...]

Ze heeft dan ook hulp. Ze kan telkens vragen waar spul is en dan wordt het aangereikt. Dat zie je ook duidelijk terug in het programma en wordt in één van de eerste afleveringen zelfs verteld. Ze heeft eigenlijk dus een tweede set handen en dat maakt dan toch best veel goed.
ok dat maakt het idd wel geloofwaardiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat ik dan wel weer leuk vind, is een serie zoals Top Gear (Series 21, Episode 2) die daar af en toe ook gewoon eerlijk in zijn.

In de betreffende aflevering gaat het om een race tussen een auto en een quadski en daar bleek de video (letterlijk) in 't water gevallen. De volgende dag hebben ze de "race" dus opnieuw moeten filmen, waarbij de uitslag dus al bekend was :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Een aantal realityshows van de hand van Jochem van Gelder zijn ook fake.

Bewijs 1: Wie trouwt mijn zoon

Bewijs 2: Pas Oplichters

Ook van SBS6 is het quizprogramma De Lijfshow
Er zijn weer nieuwe opnames gemaakt die vanaf 12 maart uitgezonden worden.
Mijn dochter kon er vorige week ook heen. Als jouw vak de meeste vragen goed heeft dan winnen de mensen van dat vak een prijs. Ieder vak wordt aangevoerd door een BNer.
Maar van te voren werd al gezegd dat het vak met als aanvoerder Gerard Joling zou winnen. Echter mijn dochter zat in het vak dat aangevoerd werd door Patty Brard. Zij hadden veel meer vragen goed en zouden dus eigenlijk gewonnen hebben maar toch werd het vak van Joling winnaar. Na de uitzending gingen vele klagen. Hoe dat verder afgelopen is weet mijn dochter niet want zij wilde op tijd weg.
Maar ook hier gewoon dikke fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Laatst online: 11:59

BLACKfm

o_O

Artwido, ik vind het wel toevallig dat het allemaal SBS6 programma's zijn... ik zie een verband :).
Wat ze daar allemaal uitzenden aan 'reality' is natuurlijk heel leuk en gezellig voor 'Henk en Ingrid' en de hele vriendenkring op de camping, maar een beetje nadenkend mens weet gelijk dat het nep is.

Ik vind het persoonlijk ook een beetje vervelend worden, als een TV zender weer met een zogenaamd 'reality' concept komt heb ik gelijk me 'FAKE!' alweer klaar staan, zo is het ook niet meer leuk om naar die programma's te kijken....

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
BLACKfm schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:18:
Artwido, ik vind het wel toevallig dat het allemaal SBS6 programma's zijn... ik zie een verband :).
Wat ze daar allemaal uitzenden aan 'reality' is natuurlijk heel leuk en gezellig voor 'Henk en Ingrid' en de hele vriendenkring op de camping, maar een beetje nadenkend mens weet gelijk dat het nep is.

Ik vind het persoonlijk ook een beetje vervelend worden, als een TV zender weer met een zogenaamd 'reality' concept komt heb ik gelijk me 'FAKE!' alweer klaar staan, zo is het ook niet meer leuk om naar die programma's te kijken....
Ja ik kijk ook al een tijdje met andere ogen naar TV programma's maar als dan collega's of kennissen het hebben over bepaalde programma's en hoe leuk of interessant die wel niet zijn en je zegt dan dat het jammer is dat het in scene gezet is dan kijken ze je meewarig aan. Die overtuig je vaak niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-03 09:43
Artwido schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:45:
[...]
ok dat maakt het idd wel geloofwaardiger.
Nog een kanttekening hierbij dus dat ze ook niet volledig blind is. Op Wikipedia staat dat ze alles super troebel ziet. Dat verklaart ook meteen waarom ze wel al richting mensen kan kijken voordat ze gaan praten. Ze ziet dus zeker de contouren wel als ze er dicht genoeg op staat en kan om die reden dus ook opdienen.
Artwido schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:26:
[...]
Die overtuig je vaak niet. :|
Sommige programma's die hier worden genoemd zijn dan ook deels in scene gezet. Neem bijv. zo'n programma als Gold Rush. Op zich is alles wat is opgenomen allemaal wel echt gebeurt, maar soms in een totaal andere volgorde gezet en een leuk verhaaltje bij verzonnen. Maar kijk je puur naar het opgenomen beeld zijn het vaak gewoon echte gebeurtenissen. Dan zie je ook dat in sommige afleveringen het uitgezonden verhaal beter overeenkomt met de werkelijkheid dan in andere afleveringen, afhankelijk van hoe interessant de werkelijkheid was. Dat geld voor de meeste series van Discovery overigens wel.
SBS6 programma's kijk ik eigenlijk niet meer. Dan zet ik liever de tv uit en een boek lezen. Al zou het allemaal echt gebeurt zijn, dan nog is de manier waarop het verteld wordt echt geestdodend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Inderdaad, vaak zijn verhalen eromheen verzonnen om er toch wat spanning in te krijgen.
Vooral bij Discovery Channel is dat duidelijk zichtbaar, want bij bijna elk programma hoor je halverwege "but there's a problem". Toevallig gebeurd er tijdens de opnames iets bijzonders wat óf nooit voor komt, óf een standaard probleem die via een bepaalde methode wordt opgelost.

Overigens zie ik dat Discovery Channel, National Geographic Channel, History Channel en andere zenders vaak alleen maar reality series, en zeer weinig informatieve programma's. Het maakt mij niet uit of ze weer herhalingen uitzenden of iets nieuws, maar die reality series ben ik langzamerhand eens beu.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik mis idd de documentaires met een voice-over op discovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Onbekend schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:07:
Inderdaad, vaak zijn verhalen eromheen verzonnen om er toch wat spanning in te krijgen.
Vooral bij Discovery Channel is dat duidelijk zichtbaar, want bij bijna elk programma hoor je halverwege "but there's a problem". Toevallig gebeurd er tijdens de opnames iets bijzonders wat óf nooit voor komt, óf een standaard probleem die via een bepaalde methode wordt opgelost.

Overigens zie ik dat Discovery Channel, National Geographic Channel, History Channel en andere zenders vaak alleen maar reality series, en zeer weinig informatieve programma's. Het maakt mij niet uit of ze weer herhalingen uitzenden of iets nieuws, maar die reality series ben ik langzamerhand eens beu.
Het is volgens mij dan ook een geldkwestie.

Je kunt niet een hele tijd een camaraploeg ergens planten waarbij je gaat afwachten dat er iets gaat gebeuren. Je kunt vragen wat er mis kan gaan en vraagt of ze het ensceneren.
Plebs hebben ook spreek- en stemrecht. En het trekt daadwerkelijk kijkers dus er is een markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
De Maagdenshow van RTL5 is ook fake.
Er komen weer nieuwe afleveringen maar wie heeft één van de vorige afleveringen gezien waar die jonge griet bij de oudere maagd samen een rit op paarden ging maken en waar zij van het paard viel?
Die griet is dus actrice zoals alle dates van de maagden.

meer

[ Voor 8% gewijzigd door Artwido op 01-03-2014 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-05 08:59
Het antwoord is vrij eenvoudig: Alles is fake. Ik zou niet eens een 'reality' serie op kunnen noemen waarvan ik zelfs twijfels heb of het fake is.
Producers willen afleveringen uitzenden waarin echt dingen gebeuren. In het dagelijks leven gebeuren er helemaal niet zoveel spannende dingen. Misschien hooguit een paar keer per jaar, maar zij gaan geen heel jaar filmen om uiteindelijk 3 spannende situaties uit te zenden en voor de rest de dagelijkse saaie bezigheden. Iedereen zou al meteen afhaken.

Wat ze dus doen is de boel een beetje upspicen. Scenes bedenken waarin ineens iets spannends gebeurd. Of een kleine gebeurtenis ineens aan een heel groot gevolg koppelen.
"Die auto MOET morgen af" en ineens zie je een scene later dat de stoppelbakkebaarden van zo'n dude toch wel al een aantal millimeters is gegroeid. Knap, in één dag. Repomannen met het uiterlijk van de meest cliché bodybuilder/biker look die dan met 3 man tegenover 3 anderen komen te staan en gaan 'vechten'. Waarbij er geen één tik wordt uitgedeeld maar wat slap duw en trekwerk. Tuurlijk, alsof zulke figuren als een stel wijven aan elkaar zouden staan prutsen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Àlles is fake, alles. Ik ben allang niet meer zo naïef dat ik geloof dat ze elke keer zulke 'prachtige' situaties tegenkomen.
Ze hebben zo'n grote trukendoos dat ze zelfs het dagelijks werk van de gemiddelde IT'er nog spannend kunnen maken voor het gros van dom TV-kijkend Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:11
benchMarc schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:05:
Ze hebben zo'n grote trukendoos dat ze zelfs het dagelijks werk van de gemiddelde IT'er nog spannend kunnen maken voor het gros van dom TV-kijkend Nederland.
Dat programma zou ik wel eens willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

benchMarc schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:05:

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Àlles is fake, alles. Ik ben allang niet meer zo naïef dat ik geloof dat ze elke keer zulke 'prachtige' situaties tegenkomen.
Het punt is dat ze het niet zover moeten laten komen dat je zit te kijken en denkt "dit is gescript van voor tot achter". Zo'n American Chopper, American Hotrod, Gas Monkey Garage, natuurlijk is daar uitvoering in geknipt en geplakt en vooral bij American Hotrod stond het me een beetje tegen dat alles "in 8 weken" gedaan moest worden terwijl je een volgende aflevering die auto half of heel afgebouwd in de garage zag staan, maar je hebt niet het idee dat daar een stelletje acteurs een script zitten op te lezen terwijl je dat bij Airplane Repo wel hebt.
En dat maakt zo'n Airplane Repo opeens totaal niet interessant meer.

Of bijvoorbeeld zo'n Dangerous Flights. Perfect om helemaal te scripten. Niemand die het zal opvallen als er gewoon een plan wordt gemaakt van "zus en zo gaan we het opnemen". Maar of het echt is of niet, het ziet er echt uit, de piloten zien er niet uit alsof ze een script aan het oplezen zijn, terwijl die van Airplane Repo dat wel overduidelijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maasluip schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:24:
de piloten zien er niet uit alsof ze een script aan het oplezen zijn, terwijl die van Airplane Repo dat wel overduidelijk doen.
Is dat ook niet een kwestie van gewenning (van de "acteurs")? Je moet voor de gein seizoen 1 van Pimp my Ride kijken... Zelfs de grappen zijn ingestudeerd :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Reality is eigenlijk gewoon net zo`n woord als "abdijbier" wat abdijbier heet omdat het geen ambachtelijk genoemd mag worden. Oder etwas.

Reality is niet Real want dan zou het een Documentaire-serie moeten heten of zelfs als wetenschappelijk/educatief gelabelled kunnen worden.

Ben benieuwd hoe MythBusters en dat prog met die engelse gasten die op werkelijk informatieve manier auto`s opknappen gelabelled/gecategoriseerd worden.

[ Voor 11% gewijzigd door enchion op 05-03-2014 14:02 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

enchion schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:00:

Ben benieuwd hoe MythBusters en dat prog met die engelse gasten die op werkelijk informatieve manier auto`s opknappen gelabelled/gecategoriseerd worden.
Mythbusters is wel zo overduidelijk gescript allemaal.
Die meid, wat donkerdere jongen en die andere kerel komen zo ontzettend nep over. Ze lezen alles voor. Overdreven enthousiasme. Gescripte grapjes.

De proefjes die ze doen zijn wel geinig maar vaak veeeeel te langdradig en irritant door die 3 lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Maasluip schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:24:
[...]

Het punt is dat ze het niet zover moeten laten komen dat je zit te kijken en denkt "dit is gescript van voor tot achter".
Dat is nou juist de grap. Er zijn ontzettend veel mensen die niet doorhebben dat die zooi nep is. Ze zijn of gewoonweg niet intelligent genoeg om het te doorzien, of ze wìllen het niet zien. Ik heb wel vaker zo'n gesprek gehad waarbij iemand triomfantelijk aan het vertellen was hoe vet [insert reality program] toch weer was. Als ik dan roep dat zo'n programma zwaar fake is krijg ik soms ook echt de reactie: "Echt? Hoezo dan?". Na wat uitleg zijn ze het er dan ook wel mee eens, maar zelf was het ze nog nooit opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-05 13:55
Bij 'ik heb het nog nooit gedaan' kwam gister een relatieconsulente in beeld. Dat bleek een oud collega te zijn van me. Weet zeker dat die dat niet als baan heeft. Doet eigenlijk in haar vrije tijd zo'n beetje alles om in beeld / op tv te komen. Bevestigde helaas voor mij weer eens het beeld hoe nep reality tv is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:22

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

benchMarc schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:29:
[...]

Dat is nou juist de grap. Er zijn ontzettend veel mensen die niet doorhebben dat die zooi nep is. Ze zijn of gewoonweg niet intelligent genoeg om het te doorzien, of ze wìllen het niet zien. Ik heb wel vaker zo'n gesprek gehad waarbij iemand triomfantelijk aan het vertellen was hoe vet [insert reality program] toch weer was. Als ik dan roep dat zo'n programma zwaar fake is krijg ik soms ook echt de reactie: "Echt? Hoezo dan?". Na wat uitleg zijn ze het er dan ook wel mee eens, maar zelf was het ze nog nooit opgevallen.
Ik ga die discussie niet eens aan: je kunt alleen maar verliezen. Hoe dan ook ben je of een azijnpisser, of een betweter na zo'n discussie. Ik kijk er gewoon niet naar, of met een flinke korrel zout, maar laat anderen in hun waarde. Dan gaan ze me tenminste ook niet proberen te overtuigen hoe waargebeurd het allemaal wel niet is.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Verbouwen en verkopen, dat vind ik nog een leuke (reality) serie, niet heel bekend volgens mij.
Een vastgoed groepje koopt een bouwval en knapt het op, en verkoopt het vervolgens weer.

Ik kan niet helemaal ontdekken of het 100% echt is of compleet fake..

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Deze gast uit moonshiners is gewoon brandweercommandant. Lijkt me stug dat je dat zo openlijk kan combineren. Beste baas ook. :7

Afbeeldingslocatie: http://starcasm.net/wp-content/uploads/2011/12/Moonshiners_Tim_Smith.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Je ziet hoe fake het is nu met de interactie tussen die Tim en die andere kerel in de legitieme moonshine distileerderij.
Ik had die Tim er al lang uitgeschopt omdat hij gewoon niet volgens de regels kan werken. Maar ja, het maakt "goede" televisie (voor mij dus niet meer omdat ik me er aan erger).

Ook die twee Josh and Bill met hun ondergrondse distilleerderij onder een podium. Strak plan. Gaat nooit iemand iets van merken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 07-05 23:02

vooghel

Cunning linguist

Veel 'reality'-series zoals Comic Book Men zijn in wezen 'unscripted'; de situaties zijn kunstmatig maar de dialoog is wel authentiek. Bij die serie doen ze bijvoorbeeld ook een oproep aan iedereen die iets wil verkopen of laten zien, om dat te doen in de periode waarin ze opnames in de winkel maken. Pas later maken ze de opnames van het team en hun activiteiten, om dat in de montage samen te voegen tot één programma.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 14:52

page404

Website says no

Overigens wordt er ook flink wat geknutseld aan het geluid. Een tijdje geleden liep ik de woonkamer binnen toen mijn vrouw Boer zoekt vrouw zat te kijken. Ik denk, wat maken die vogels een lawaai. Ja duuuh, blijkt dat die er ook gewoon ingemixt worden. Voor het authentieke buitenlevengevoel. Soms komen die vogels helemaal niet voor op dat soort plekken of niet in dat seizoen. Als je daar op gaat letten zie (of hoor) je het in veel meer programma's terugkomen.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221563

Alles wat in het genre 'reality-tv' valt is nep. Zitten hele contracten vooraf aan waar je allemaal aan moet houden, ieder dingetje moet tig keer overnieuw. Zelf destijds met Idols 2005 voor de fuck meegedaan, maar dan krijg je mooi te zien hoe nep alles is. Echt niets is echt of spontaan.

Daarnaast is Reality TV ook de reden waarom ik al bijna 10 jaar geen tv meer kijk. Niets vreselijker dan het huidig tv programma aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 07:28

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 221563 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:45:
Niets vreselijker dan het huidig tv programma aanbod
Jawel hoor: het aanbod van volgend jaar is nog vreselijker ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonicFC
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Bedankt voor het bovenstaande, ik heb zojuist mijn TV abo opgezegd. Vaarwel rommel TV! Hello Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

En daarom kijk ik behalve het niets en wat sport geen tv meer.

Ik stoor mij al jaren aan reclames, bijvoorbeeld bij Discovery was het eerst om het half uur, is nu elke 10 minuten geworden. De meeste programma's duren zo'n 40 minuten en de rest van het uur wordt met reclame gevuld. Het feit dat er zoveel nep en scripted is maar als reality wordt uitgezonden vindt ik gewoon niet kunnen.

Ik zou gerust een duurder maandbedrag willen betalen om tv reclamevrij te kijken om het zo te compenseren, helaas zal dit een "droom" blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggie
  • Laatst online: 10-10-2022
APClll schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:44:
[...]

Inderdaad, daar keek ik ook veel naar.

De ene helft was aan het graven, de andere helft dook de plaatselijke archieven in. Aan het einde een presentatie voor de bewoners van dat gebied, met tekeningen/schetsen hoe het eruit zag.

Als het die week toevallig slecht weer was, werd dat ook keurig in beeld gebracht :P
Time team toevallig ?
Met Tony Robinson (Baldrick)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fraggie
  • Laatst online: 10-10-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaq
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 07:14
duidelijk genoeg is het als er verschillende camera-standpunten zijn maar de ene camera crew ziet de andere camera crew niet (meerdere keren gespeeld dus)

en andere leuke is dat er een microfoon op de persoon zit die aangesproken wordt zogenaamd spontaan.
let op deze 2 dingen en je weet metee of iets spontaan is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 19:09
Ik heb ook het idee dat elk reality programma fake is. De combinatie met alle irritante reclame en het slechte aanbod heeft er voor gezorgd dat ik al jaren geen TV meer kijk. Heb zelfs de "kabel" opgezegd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Vinny_B schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:40:
Ik heb ook het idee dat elk reality programma fake is. De combinatie met alle irritante reclame en het slechte aanbod heeft er voor gezorgd dat ik al jaren geen TV meer kijk. Heb zelfs de "kabel" opgezegd. :)
Dat was ik ook van plan, maar daar was mijn vriendin het niet mee eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1904
  • Laatst online: 00:24
AzzKickah schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:27:
[...]

Mythbusters is wel zo overduidelijk gescript allemaal.
Die meid, wat donkerdere jongen en die andere kerel komen zo ontzettend nep over. Ze lezen alles voor. Overdreven enthousiasme. Gescripte grapjes.

De proefjes die ze doen zijn wel geinig maar vaak veeeeel te langdradig en irritant door die 3 lui.
Mwuah aan de ene kant geef ik je gelijk, aan de andere kant is Mythbusters nooit een reality serie geweest maar meer een informatieve show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Meestal klopt hun conclusie en/of uitleg wel, maar inderdaad langdradig en showgericht. Grotendeels gaat het om het vermaken van het publiek door dingen te slopen en te laten ontploffen.

Maar ik zou de tv er nog voor op willen zeggen. Die enkele andere programma's (van andere zenders) die ik kijk zijn wel informatief of vermakelijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Onbekend op 10-03-2014 22:56 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:46:
Heel Discovery heefr dan ook spinoffs als Discovery Science e.d. om ruim baan te geven aan de reality shows. Ook NGC en History maken zich er schuldig aan. Grootste ergernis is de 'cliffhanger'. Alsof ik elke keer dat ik naar de wc ga in spanning afwacht of de ie wel doorspoelt. Gescheiden door reclameblokken en teasers de hele aflevering lang. Vooral GoldRush en afgeleiden hebben daar erg veel last van.
Och, die cliffhangers doen me niks meer. Irritant is het wel, net of het hele programma daar omdraait.

Zelfde geldt met die vreselijke gemaakte hardrock muziek als er een muscle car gestart wordt, terwijl ik dan juist het geluid van die auto wil horen. Of wanneer met metaal gewerkt wordt, moet er ook van dat soort muziek gedraaid worden.

Soms zit ik er nog aan te denken toen Discovery Channel met reclame blokken ging starten. Iedereen had er een hekel aan en Discovery Channel gaf aan dat het niet veel of lang was of zo iets. Moet je nu zien. Alleen maar reclame.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
Storage wars, soms zit er geen eens stof op de voorwerpen die er zogenaamd al jaren (vergeten) staan.
Het is gewoon een pawnshop voorraad oid die ze er dumpen en vervolgens diezelfde dag nog veilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Larrs schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:56:
[...]

Och, die cliffhangers doen me niks meer. Irritant is het wel, net of het hele programma daar omdraait.

Zelfde geldt met die vreselijke gemaakte hardrock muziek als er een muscle car gestart wordt, terwijl ik dan juist het geluid van die auto wil horen. Of wanneer met metaal gewerkt wordt, moet er ook van dat soort muziek gedraaid worden.

Soms zit ik er nog aan te denken toen Discovery Channel met reclame blokken ging starten. Iedereen had er een hekel aan en Discovery Channel gaf aan dat het niet veel of lang was of zo iets. Moet je nu zien. Alleen maar reclame.
Men zendt uit wat men wil zien. Zo'n 17 jaar terug keek ik als beginnen pubertje altijd naar Discovery en National Geographic. Toentertijd werden er vooral natuurdocu's uitgezonden en wetenschappelijke zaken.
Als je kijkt wat nu op het standaard kanaal wordt uitgezonden: Wikipedia: Discovery Channel
Dat is dus alleen nog maar die 'reality' bagger. Er zal wel een markt voor zijn, anders waren ze niet van het oude concept afgestapt.
Brood en spelen... Simpele geestdodende meuk is wat de gemiddelde mens wil zien en waar ze op feestjes over praten.
Een zender met enkel wetenschappelijke meuk kan het volgens mij niet gerooid krijgen vandaag de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Bulls schreef op maandag 10 maart 2014 @ 22:58:
[...]
Storage wars, soms zit er geen eens stof op de voorwerpen die er zogenaamd al jaren (vergeten) staan.
Het is gewoon een pawnshop voorraad oid die ze er dumpen en vervolgens diezelfde dag nog veilen.
Dat vind ik dan ook de verschrikkelijkste programma's, dat is echt zo overduidelijk fake.

Ik sprak laatst een aantal mensen die dat opkopen van storage boxen in USA echt doen maar die zeggen gewoon simpelweg : Gemiddelde storage box gaat weg voor onder de 200 dollar.
Je ziet enkel wat dozen en dan bied je gewoon op geschat gewicht en niet op inhoud, je omzet haal je simpelweg uit het volume en niet uit de daadwerkelijke items (150 kledingstukken a 2 dollar het stuk is simpelweg 100 dollar winst)

Heel, heel, heel incidenteel vonden die gasten iets zoals op de tv. Alleen kregen die gasten nooit de bedragen ervoor die er op tv geroepen werden. Puur vanwege het feit dat die gasten leefden om te handelen en niet om te hoarden tot er uiteindelijk een koper langskomt.

Heel simpel voorbeeld zag ik denk ik een maand geleden op de NL-tv (daar hebben ze de naam veranderd maargoed), iemand koopt 9.000 elvis kranten en krijgt te horen dat die 10 dollar het stuk zijn (ja ammedekoekoek, je krijgt misschien 10 dollar het stuk als je ze over een periode van 30 jaar verkoopt, maar niet als jij ze volgende week weer kwijt wilt zijn)

Hetzelfde idee wmb als kunst & kitsch, daar roepen ze ook allemaal bedragen waarvan ik zoiets zou hebben van : Hier heb je het ding, waar is mijn cash... Omdat dat ook enkel consumenten prijzen zijn en als iemand daadwerkelijk iets verkocht wil hebben dan moet het via een handelaar (die 20% eist, naast nog een percentage opslagkosten / exposeringskosten) die maar net een koper moet weten te vinden, een veiling is ook altijd leuk, dat is 10% voor veilinghuis en dan ben je nog steeds afhankelijk van of er wel een koper in de zaal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-05 12:03
Iets wat me tijden geleden ook begon op te vallen bij de programma's van Discovery was dat enkele precies dezelfde producten/voorwerpen terug kwamen in meerdere programma's alsof het 'iets unieks' was. Alsof ze een grote opslag hebben en voor elk programma gaan kijken van "Goh, wat kunnen we nu gebruiken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Kijk eens...een auction hunter...
http://www.imdb.com/name/nm0353105/
http://www.imdb.com/name/nm1594316/

Jammer dat Discovery en NGC zo in verval raken.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Fratti schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:31:
En daarom kijk ik behalve het niets en wat sport geen tv meer.

Ik stoor mij al jaren aan reclames, bijvoorbeeld bij Discovery was het eerst om het half uur, is nu elke 10 minuten geworden. De meeste programma's duren zo'n 40 minuten en de rest van het uur wordt met reclame gevuld. Het feit dat er zoveel nep en scripted is maar als reality wordt uitgezonden vindt ik gewoon niet kunnen.

Ik zou gerust een duurder maandbedrag willen betalen om tv reclamevrij te kijken om het zo te compenseren, helaas zal dit een "droom" blijven :)
Nog minder,
na een reclameblok krijg je eerst een samenvatting te zien waar je net naar hebt zitten kijken...

Producenten van allerlei programma's maken daar ook gebruik van. Die maken gewoon dezelfde afleveringen/films waar verschil in zit. Dan worden er scenes weggelaten/toegevoegd omdat dat beter uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-05 18:44
Wat mij ook vaak opvalt bij de veilingprogramma's is dat ze vaak iets hebben waarvan ze denken dat het veel waard is, maar niks blijkt te zijn. Gelukkig hebben ze dan nog iets anders wat niks lijkt te zijn, maar waar ze de hoofdprijs voor vangen. Dat zoiets een keertje voorkomt, prima, kan best. Probleem is dat het bijna elke aflevering wel voorkomt. Daaag, geloofwaardigheid :w

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Laatst online: 10:17
page404 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:47:
Overigens wordt er ook flink wat geknutseld aan het geluid. Een tijdje geleden liep ik de woonkamer binnen toen mijn vrouw Boer zoekt vrouw zat te kijken. Ik denk, wat maken die vogels een lawaai. Ja duuuh, blijkt dat die er ook gewoon ingemixt worden. Voor het authentieke buitenlevengevoel. Soms komen die vogels helemaal niet voor op dat soort plekken of niet in dat seizoen. Als je daar op gaat letten zie (of hoor) je het in veel meer programma's terugkomen.
Moet je eens spannende achtervolgingen op RTL7 kijken (of hoe het ook moge heten). Daar wordt bij elke zijdelingse beweging die het voertuig maakt een lading slipgeluiden in gegooid daar wordt je gewoon stil van.

Niet helemaal op z'n plaatst hier maar voor de mensen die The Walking Dead kijken, de sprinkhanen tjilpen dikwijls harder dan de personages met elkaar praten zodat je wel terug MOET vallen op de ondertiteling :D.
Ik dacht eerst nog dat het aan mijn 5.1/stereo-instellingen lag maar dit bleek niet het geval te zijn.

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

albino71 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:56:
Kijk eens...een auction hunter...
http://www.imdb.com/name/nm0353105/
http://www.imdb.com/name/nm1594316/

Jammer dat Discovery en NGC zo in verval raken.
Ze zijn auction hunters van origine, daaruit volgde presentator en een paar cameo's.
Das alles wat er op die pagina staat. Ik snap je punt even niet ?

Neemt niet weg dat ik inderdaad geloof dat die dingen flink gesalted zijn

[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 11-03-2014 13:43 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 06-05 13:18

Twan V

...en er stralend uitzien

Je merkt gewoon dat niet-gescripte shows op Discovery minder bekeken worden en uiteindelijk worden geschrapt.

Ik vond Prototype This (Wikipedia: Prototype This!) destijds wel grappig. Volgens mij is dat redelijk authentiek. Na één seizoen weer van de buis verdwenen.

Nog eentje: Science of the movies (IMDB: Science of the Movies (TV Series 2009– ))
Ook weg.

[ Voor 18% gewijzigd door Twan V op 11-03-2014 16:19 ]

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:21

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

fraggie schreef op maandag 10 maart 2014 @ 19:24:
[...]

Time team toevallig ?
Met Tony Robinson (Baldrick)
De naam Time Team klinkt wel bekend ja.

Die serie over (de bewoners en het leven op) het Kanaaleiland Sark was ook wel grappig. Van mij mogen meer zenders de BBC gaan nadoen :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mevius schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 12:57:
[...]
Niet helemaal op z'n plaatst hier maar voor de mensen die The Walking Dead kijken, de sprinkhanen tjilpen dikwijls harder dan de personages met elkaar praten zodat je wel terug MOET vallen op de ondertiteling :D.
Ik dacht eerst nog dat het aan mijn 5.1/stereo-instellingen lag maar dit bleek niet het geval te zijn.
Overdetop luide sprinkhanen hoeft niet perse onrealistisch te zijn, heb in Australie Cicades meegemaakt die op een bepaalde tijd van de dag alle 100miljoen tegelijk kabaal gingen maken, conversatie tijdens die tijd van de dag was bijna niet mogelijk.
(Maar het zal waarschijnlijk toch wel fake zijn zoals je vermoed)

How do you save a random generator ?

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste