Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:46
Holding pattern waarschijnlijk..

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:30
Er zijn ook een aantal vliegtuigen boven de Noordzee die een in holding pattern zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Never mind!

[ Voor 90% gewijzigd door DennusB op 24-03-2014 13:22 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

martinusz schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:04:
[...]

Als je dit soort vragen stelt, heb je er maar weinig van begrepen. Laten we vooral ook in de toekomst alles via de webcam bespreken, blijft iedereen lekker binnen z'n eigen grenzen :/
Bedankt.

Ik heb er inderdaad vast weinig van begrepen.

Als er zulke ondernemingen nodig zijn voor één man, dan blijft ie toch lekker thuis!
En alle echte zaken zijn toch al besproken. Dit is een uitje voor staatshoofden, niets meer, niets minder.

Maar natuurlijk heb jij er schijt aan dat half Nederland plat ligt door een paar bobo's die over "veiligheid" gaan praten.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:36
In dit topic staan een aantal registratie codes van enkele militaire heli's en andere voertuigen:
http://forum.scramble.nl/...5d4e4e45817cfa2f&start=45

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:48
Edit - Hoeft ook niet meer dan

[ Voor 26% gewijzigd door Sibrand op 24-03-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:43
Waar is nou precies die no-fly-zone eigenlijk. Want ze mogen blijkbaar gewoon over Delft vliegen. Met een vliegtuig is dat nou niet erg ver van Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:53

Fiber

Beaches are for storming.

Jeroenneman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:24:
[...] dat half Nederland plat ligt...
Overdrijven is ook een kunst... :z

En ik hoorde net op de radio dat veel ondernemers de misgelopen omzet van nu de komende jaren dik gaan terug verdienen doordat dankzij deze top allerlei andere conferenties en ook toeristen nog meer deze kant op gaan komen. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
HellBeast schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:36:
Rondom Gouda zwerft een apache met de naam : REDSK1. Kijk maar eens op flightradar24.com. Hij vliegt steeds maar rondjes. Zeker op standby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10 11:41
Jaaaaaaja. Vast.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

zweefvliegtuig zo te zien.google is je vriend ;)

is trouwens wel lekker rustig @ werk...en ik zit in amsterdam westpoort,geloof dat mensen hier ook hebben besloten maar thuis te blijven uit die omgeving :P

[ Voor 31% gewijzigd door mrsar op 24-03-2014 13:41 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:09

Standeman

Prutser 1e klasse

Jeroenneman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:24:
[...]

En alle echte zaken zijn toch al besproken. Dit is een uitje voor staatshoofden, niets meer, niets minder.
:D

Ja, want die hebben niets beters te doen dan een "uitje", anders vervelen ze zich zo..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-10 11:41
Zeg nou zelf, het is wel erg fijn. Toch? In elk geval lijkt het nog enigszins op een beetje vakantie, of een schoolreisje, of hoe je het ook wilt noemen. Lekker rondhangen in het Rijksmuseum en zo, rondleidinkje van een ander die er niks over weet. Lijkt wat dat betreft erg op de uitjes die wij vroeger op school hadden. ;) In elk geval lijkt het me een stuk beter dan de inhoud van hun dagelijkse beslommeringen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standeman schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:41:
[...]

:D

Ja, want die hebben niets beters te doen dan een "uitje", anders vervelen ze zich zo..
Hij heeft wel gelijk. Het is voornamelijk ceremonieel. Zware besluiten zijn allang genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:00
Ik dacht dat het fotografeer-verbod enkel in Haarlemmermeer gold?

Werd net in Den Haag (Madurodam) ook aangesproken door een agent, die het blijkbaar nodig vond om ook nog eens een poging tot intimidatie te verrichten door tegen mij aan te gaan staan met een nog een paar cm verwijderd van mijn hoofd.
Maar dan was hij bij mij toch even aan het verkeerde adres, ging zelf geen cm achteruit.

Aangehaald dat deze regels nieuw voor mij waren, maar als een agent iets wilt dan ben je toch meestal de zak.

Dus op zoek naar een andere plek. Gelukkig eentje gevonden, met een beter uitzicht, waar militairen opgesteld stonden.
Die gasten zijn een stuk aardiger in omgang dan agenten (mijn eigen ervaring).

Daar mocht ik gewoon staan en ook fotograferen.
En net even voordat de motorcade van Obama langskwam, kwamen daar ook alweer de agenten.
Dat het verboden was om te fotograferen |:(

Gelukkig kwam de stoet een paar seconden later en heb ik toch nog gewoon mijn shots kunnen maken >:) .

Heb nu de Beast, Marine One... en nu wil ik eigenlijk ook de Air Force One nog pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De S-445 van de KLu vliegt op dit moment ook in de buurt van Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Dat is gek. Volgens de historie kwam ie uit Parijs en nu verdwijnt ie opeens van de kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:45:
[...]

Hij heeft wel gelijk. Het is voornamelijk ceremonieel. Zware besluiten zijn allang genomen.
En ook dat heeft een functie. Persoonlijk contact is altijd nog beter dan over de telefoon of zo. Liever dat ze ceremonieel met elkaar praten dan bommen naar elkaar gooien.

Overigens is dit een conferentie in een serie. De echte verdragen worden (hopelijk) pas over twee jaar gesloten. Maar nogmaals, de plenaire zaal is bijzaak, het echte werk gebeurd in de wandelgangen van deze conferentie en in de bijzaaltjes en in het Catshuis als de G7 bij elkaar komen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 17:58

beany

Meeheheheheh

Fiber schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:53:
[...]
het echte werk gebeurd in de wandelgangen van deze conferentie en in de bijzaaltjes en in het Catshuis als de G7 bij elkaar komen.
Het echte werk is de afgelopen maanden al gedaan. De slotverklaring is, op een paar kleine details na, al klaar.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:49

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Na een periode van strikte geheimhouding zijn de officiele NSS-kentekens dan eindelijk uit de doeken gedaan:
http://www.autoblog.nl/ni...s-met-nss-kentekens-65977

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
En daar waar het probleem is - blinkt men uit in afwezigheid ;) Dus, vooral die handels overeenkomsten zijn voor ons land goed en de politieke contacten zijn ook aangehaald, maar met de afwezigheid van de Russische uraniumstrooiers is de hele summit een beetje minder krachtig he ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:09

Standeman

Prutser 1e klasse

Krylinck schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:45:
Zeg nou zelf, het is wel erg fijn. Toch? In elk geval lijkt het nog enigszins op een beetje vakantie, of een schoolreisje, of hoe je het ook wilt noemen. Lekker rondhangen in het Rijksmuseum en zo, rondleidinkje van een ander die er niks over weet. Lijkt wat dat betreft erg op de uitjes die wij vroeger op school hadden. ;) In elk geval lijkt het me een stuk beter dan de inhoud van hun dagelijkse beslommeringen.
Wel eens voor je werk in het buitenland gezeten o.i.d.? Ik vind het persoonlijk geen zak aan, ook toen ik een weekje in de USA zat voor een cursus. Je bent of aan het werk of je zit op je hotelkamer. Ok, af en toe een uitje met overzeese collega's kan best grappig zijn, maar da's wat anders gaan stappen met je vrienden..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleTeun schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:48:
Ik dacht dat het fotografeer-verbod enkel in Haarlemmermeer gold?

Werd net in Den Haag (Madurodam) ook aangesproken door een agent, die het blijkbaar nodig vond om ook nog eens een poging tot intimidatie te verrichten door tegen mij aan te gaan staan met een nog een paar cm verwijderd van mijn hoofd.
Maar dan was hij bij mij toch even aan het verkeerde adres, ging zelf geen cm achteruit.

Aangehaald dat deze regels nieuw voor mij waren, maar als een agent iets wilt dan ben je toch meestal de zak.

Dus op zoek naar een andere plek. Gelukkig eentje gevonden, met een beter uitzicht, waar militairen opgesteld stonden.
Die gasten zijn een stuk aardiger in omgang dan agenten (mijn eigen ervaring).

Daar mocht ik gewoon staan en ook fotograferen.
En net even voordat de motorcade van Obama langskwam, kwamen daar ook alweer de agenten.
Dat het verboden was om te fotograferen |:(

Gelukkig kwam de stoet een paar seconden later en heb ik toch nog gewoon mijn shots kunnen maken >:) .

Heb nu de Beast, Marine One... en nu wil ik eigenlijk ook de Air Force One nog pakken.
Was er verder nog confrontatie? Ik zou zo'n agent op zijn minst toch wel even vragen wat zijn probleem is dat hij zo direct tegen je aan moet gaan staan. Persoonlijke ruimte heeft hij alleen te betreden als hij je gaat arresteren, zo niet dan lijkt me enig afstand vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Was er verder nog confrontatie? Ik zou zo'n agent op zijn minst toch wel even vragen wat zijn probleem is dat hij zo direct tegen je aan moet gaan staan. Persoonlijke ruimte heeft hij alleen te betreden als hij je gaat arresteren, zo niet dan lijkt me enig afstand vrij normaal.
Onhandige agenten zijn resultaat van onhandige jurisdictie. In de rij voor de douane in de VS maakte iemand 's een foto - 6 mensen hebben hun toestel in moeten leveren net zo lang tot de foto gevonden was en verwijderd. Er valt daar gewoon niet te spotten met een agent. Daar had je de rest van de middag dus gewoon vast gezeten tot Obama weer uit zicht was als je niet direct had geluisterd. Groot verschil met ons politie apparaat.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[...] Die gasten zijn een stuk aardiger in omgang dan agenten...
Ach ja, agentjes... Daar moet je eigenlijk medelijden mee hebben... :z

beany schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:54:

[...]

Het echte werk is de afgelopen maanden al gedaan. De slotverklaring is, op een paar kleine details na, al klaar.
Tuurlijk. Helemaal mee eens. Daarom zijn de persoonlijke gesprekken er omheen nu veel belangrijker dan de hele top zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:43
NiGeLaToR schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:55:
En daar waar het probleem is - blinkt men uit in afwezigheid ;) Dus, vooral die handels overeenkomsten zijn voor ons land goed en de politieke contacten zijn ook aangehaald, maar met de afwezigheid van de Russische uraniumstrooiers is de hele summit een beetje minder krachtig he ;)
Rusland is volgens mij gewoon aanwezig met de minister van buitenlandse zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Nee, geen zin in, want je trekt toch altijd aan het kortste eind.
Op dat kruispunt zag het groen en geel van de militairen en agenten, en dan laat niemand met zich sollen (ook al zou ik in mijn recht staan).
Heb wel gewoon aangegeven dat ik het vreemd vond en dat naar mijn mening dat verbod enkel in Haarlemmermeer bestond.
Toen zei hij dat het nieuwe regels waren ( :+ ), greep mijn schouder, schudde nog keer (ik gok erop dat dat aardig bedoeld was :/ ) en zei nog iets (succes verder, oid) en liep weer weg.

Maar geluk bij ongeluk, de nieuwe plek was vele malen beter :D

(Moet er wel bij zeggen dat die agent een hogere/meerdere was. Was eerst in gesprek met een groep andere agenten en van hun mocht ik daar gewoon foto's maken.)

[ Voor 7% gewijzigd door NeutraleTeun op 24-03-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiGeLaToR schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:58:
[...]

Onhandige agenten zijn resultaat van onhandige jurisdictie. In de rij voor de douane in de VS maakte iemand 's een foto - 6 mensen hebben hun toestel in moeten leveren net zo lang tot de foto gevonden was en verwijderd. Er valt daar gewoon niet te spotten met een agent. Daar had je de rest van de middag dus gewoon vast gezeten tot Obama weer uit zicht was als je niet direct had geluisterd. Groot verschil met ons politie apparaat.
Als je bij Madurodam staat ben je nog niet bepaald in de buurt danwel een gevaar.
Vind de aanwezigheid van hoogwaardigheidbekleders geen reden om normaal fatsoen het raam uit te zetten in absoluut elk scenario. Als je zo'n event organiseert komen daar nou eenmaal nieuwsgierige mensen op af en daar moet je gewoon normaal mee om kunnen gaan. Probleem is meer dat het betreffende type agent wellicht thuis geen drol te vertellen heeft en dat komt er op dit soort dagen dan op deze manier uit.
Ook al eens met zo'n verkapte MEér oog in oog gestaan die gewoon actief op zoek was naar een reden om me een muilpeer te verkopen hier in Den Haag tijdens een of ander extreem rechtse protestloop waar ik toevallig in terecht kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

NiGeLaToR schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:55:
Lavrov is er gewoon hoor. Dat Poetin verstek laat gaan is niet meer dan logisch. De Krim staat in brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:03:
[...]

Lavrov is er gewoon hoor. Dat Poetin verstek laat gaan is niet meer dan logisch. De Krim staat in brand.
Poetin is niet uitgenodigd als sanctie

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Nu online
Ah ze zijn alleen (tijdelijk) uit de G8 gekieperd; prettig dat ze er wel zijn dan dus.
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:03:
[...]

Als je bij Madurodam staat ben je nog niet bepaald in de buurt danwel een gevaar.
Vind de aanwezigheid van hoogwaardigheidbekleders geen reden om normaal fatsoen het raam uit te zetten in absoluut elk scenario. Als je zo'n event organiseert komen daar nou eenmaal nieuwsgierige mensen op af en daar moet je gewoon normaal mee om kunnen gaan. Probleem is meer dat het betreffende type agent wellicht thuis geen drol te vertellen heeft en dat komt er op dit soort dagen dan op deze manier uit.
Ook al eens met zo'n verkapte MEér oog in oog gestaan die gewoon actief op zoek was naar een reden om me een muilpeer te verkopen hier in Den Haag tijdens een of ander extreem rechtse protestloop waar ik toevallig in terecht kwam.
Wellicht val jij niet onder het type 'ik zal het bloed even haarfijn onder je nageltjes vandaan peuteren oompje agent' en is het niet correct van deze agent, maar het is zover ik over het algemeen zie juist wel dit type die het aan de stok krijgt met oom agent. Zelf nooit problemen mee, ook niet op dit soort evenementen, agenten zijn ook mensen en als je daar op aan spreekt komt het goed :)

[ Voor 87% gewijzigd door NiGeLaToR op 24-03-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:03:
Probleem is meer dat het betreffende type agent wellicht thuis geen drol te vertellen heeft en dat komt er op dit soort dagen dan op deze manier uit.
Anders haal je WO2 er ook nog even bij? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleTeun schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:01:
[...]

Nee, geen zin in, want je trekt toch altijd aan het kortste eind.
Op dat kruispunt zag het groen en geel van de militairen en agenten, en dan laat niemand met zich sollen (ook al zou ik in mijn recht staan).
Heb wel gewoon aangegeven dat ik het vreemd vond en dat naar mijn mening dat verbod enkel in Haarlemmermeer bestond.
Toen zei hij dat het nieuwe regels waren ( :+ ), greep mijn schouder, schudde nog keer (ik gok erop dat dat aardig bedoeld was :/ ) en zei nog iets (succes verder, oid) en liep weer weg.

Maar geluk bij ongeluk, de nieuwe plek was vele malen beter :D

(Moet er wel bij zeggen dat die agent een hogere/meerdere was. Was eerst in gesprek met een groep andere agenten en van hun mocht ik daar gewoon foto's maken.)
Bij nieuwe regels zou je dat in een noodverordening terug moeten vinden, toevallig nog naar gezocht? Tenzij anders aangegeven is openbare ruimte gewoon openbare ruimte. Zo'n agent kan dat niet zomaar even wat nieuws verzinnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiGeLaToR schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:08:
Ah ze zijn alleen (tijdelijk) uit de G8 gekieperd; prettig dat ze er wel zijn dan dus.

[...]

Wellicht val jij niet onder het type 'ik zal het bloed even haarfijn onder je nageltjes vandaan peuteren oompje agent' en is het niet correct van deze agent, maar het is zover ik over het algemeen zie juist wel dit type die het aan de stok krijgt met oom agent. Zelf nooit problemen mee, ook niet op dit soort evenementen, agenten zijn ook mensen en als je daar op aan spreekt komt het goed :)
In het betreffende geval was het een gevalletje te snel oordelen. Ik was heel oprecht gewoon willekeurig aan het rondlopen met mijn fotocamera en had geen kennis van of überhaupt interesse in dat rechtse optochtje. Zeker niet met een camera van anderhalve rug en redelijk groot risico dat dat ding sneuvelt als ik daar tussen ga staan. Ze zijn gewoon gespannen omdat zulke dingen snel escaleren en dat vervaagt het vermogen goed te kunnen oordelen behoorlijk heb ik het idee. Ik ben nooit bij de hand maar als ik vind dat je uit je nek zit te lullen geef ik dat wel aan ja. Als dat je als agent frustreert moet je ander werk zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Had voor vertrek nog gezocht naar "Noodverordening fotograferen/Den Haag" maar niets kunnen vinden.

Over Poetin: Hij had zelf al aangegeven tijdens de Olympische Spelen dat hij niet zou komen. Heeft weinig met de situatie op de Krim te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:10

Chakotay

Lick here to continue

Is dat een van de heli's die aan boord van de marineschepen gestationeerd zijn?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Chakotay schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Is dat een van de heli's die aan boord van de marineschepen gestationeerd zijn?
Volgens mij niet, hij is opgestegen in Den Helder. Ben benieuwd waar ie heen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Premier Di Rupo is aangekomen bij het World Forum. Hij nam de trein naar Den Haag.
Riskant.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:21:
[...]

Volgens mij niet, hij is opgestegen in Den Helder. Ben benieuwd waar ie heen gaat
De thuisbasis van de marine is Den Helder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
FabiandJ schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:22:
[...]

De thuisbasis van de marine is Den Helder ;)
Ja, maar dan stond ie dus niet op een marine schip nu. Want die liggen voor de kust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
LOL : Haak van Holland ja? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dKXYtXpjnvi7zjSPd4Bry4QU/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:18

Ypho

Allround Nerd

[...]

Geen offshore helikopter? Die vertrekken ook vanaf De Kooy...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:30
DennusB schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Ja, maar dan stond ie dus niet op een marine schip nu. Want die liggen voor de kust.
Misschien ff de lunch borrel brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-10 22:46
[...]

Er kunnen meerdere heli's op die schepen.
De holland klasse en de 7 prov. kan er 1 in de hangar hebben en 1 op het dek.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Marc3l schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Misschien ff de lunch borrel brengen
Dat is gek. Hij vloog nog boven water en is nu opeens van de radar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:14
Kan natuurlijk een leuke oefening zijn zo om te landen aan boord voor de kust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ja, dat is de Engelse naam, al een eeuwigheid :)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Togi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:26:
Kan natuurlijk een leuke oefening zijn zo om te landen aan boord voor de kust
Daar is ie weer, rondje aan het vliegen blijkbaar :)
kenneth schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:28:
[...]

Ja, dat is de Engelse naam, al een eeuwigheid :)
Ik moest er om lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:14
is deze

http://www.helis.com/database/cn/21899/

dus denk ik toch offshore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Moet je ff naar Schiphol zuidoost komen, je kan hem hier zien staan.

Widow in "Nuclear Security Summit 2014 den Haag"

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Toch vind ik dit wel masterlijk. Natuurlijk is het mooi als de VS of Japan met twee vliegtuigen aan komen zetten, maar m.i. duidt het vooral op een hysterie van jewelste rondom het thema terrorisme. Het voegt zo weinig waarde toe, terwijl het veel geld kost.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:56
Krisp schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:34:
[...]

Toch vind ik dit wel masterlijk. Natuurlijk is het mooi als de VS of Japan met twee vliegtuigen aan komen zetten, maar m.i. duidt het vooral op een hysterie van jewelste rondom het thema terrorisme. Het voegt zo weinig waarde toe, terwijl het veel geld kost.
Feit is dat china en de vs gewoon veel meer 'vijanden' hebben dan België en dat de kans op een aanslag dus ook veel groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Krisp schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:34:
[...] terwijl het veel geld kost.
Het is toch niet jouw geld...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ze gebruiken nu blijkbaar ook vrachtwagens als tijdelijke afzetting op snelwegen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BjftNqSIEAAMs8W.jpg:large

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Chakotay schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:49:
Hm, ze gebruiken nu blijkbaar ook vrachtwagens als tijdelijke afzetting op snelwegen:

[afbeelding]

Bron
Lekker improviseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Chakotay schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:49:

[afbeelding]

Bron
Dat is het vervolg op Die Hard ;-) daar vragen ze straks ook wie de Xste president is....

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Aankomst Obama nu bij de NSS... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Bartske schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:39:
[...]

Feit is dat china en de vs gewoon veel meer 'vijanden' hebben dan België en dat de kans op een aanslag dus ook veel groter is.
Ik zal ook niet zeggen dat Obama met de trein moet komen. :P Maar zaken als heli's, 4 auto's vrachtwagens, 2 vliegtuigen en een berg veiigheidspersoneel is domweg overdreven. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het deels ook een wedstrijd verpissen is. China komt ook gewoon met een vliegtuig, dat gaat ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Krisp schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:54:
[...] Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het deels ook een wedstrijd ver pissen is...
Ongetwijfeld. Maar wat is er mis met een wedstrijdje ver pissen...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ach, zolang Rutte (de volgende keer) gewoon business class vliegt kost het ons niet zo veel. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Krisp op 24-03-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Fotootjes: http://www.flickr.com/photos/63058093@N08/

Kom er net achter dat ik toch achter wat takjes stond bij de stoet van Obama, grr politie.
Widow schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:31:
[...]
Moet je ff naar Schiphol zuidoost komen, je kan hem hier zien staan.
Bij jou op kantoor? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Worden die wereldleiders nou niet afgeleid door dat draaiende logo in de congreszaal :P?

// edit: Soundcheck...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Soort opening van de Olympische Spelen of het Songfestival, maar dan op een groot scherm... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Mooie openingsceremonie.

Alleen iedereen in Nederland is al terecht pissig als iemand voorbij een voorbijrijdende trein sprint, maar een tram kan dan weer wel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Rutte houdt een spreekbeurt... (En Merkel pakt haar cadeautje uit...)

[ Voor 39% gewijzigd door Fiber op 24-03-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 17:12

AzzKickah

06-CENSORED

Fiber schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:22:
Rutte houdt een spreekbeurt...
In een tenenkrommend accent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

AzzKickah schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:23:
[...]

In een tenenkrommend accent :/
Ik begin er al aan te wennen. Het is in ieder geval redelijk verstaanbaar.

Die Koreaanse versta ik niks van... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ah, er wordt bezuinigd op Koreaanse ondertitelaars :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10 03:25
Ik verstond kilogram! :P

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 17:12

AzzKickah

06-CENSORED

Fiber schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:25:
[...]

Ik begin er al aan te wennen. Het is in ieder geval redelijk verstaanbaar.

Die Koreaanse versta ik niks van... ;)
Toen hij voor de derde keer het woord 'process' gewoon op z'n Nederlands uitsprak ben ik afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Whait, wut... hebben alle deelnemers nou een lichtgevende staaf gekregen als cadeautje :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
(waar kijken jullie)
(dank)

[ Voor 16% gewijzigd door NeutraleTeun op 24-03-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:56
Yes Wieken :D

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Wie heeft dat bedacht :D :'( :D Toch niet die Social-media-dude van het journaal, hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ned 1. Maar die stopt er nu net mee... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Was dat voor Limburgs accent nu?
Oh wacht Zuid-Korea :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

http://hosting.dutchview.nl/20140323-nss/videoiframe.php
Hier dus verder, alleen zonder ondertiteling. Zelfs geen Journaal24 ofzo die het live uitzendt... :/

[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 24-03-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Doet het bij mij niet. Rottige Flash...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

http://nos.nl/video/62750...gehouden-in-den-haag.html
Hup daar gaat de eerste bus vol demonstranten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Snap niks van dat vliegverbod. BAW883 vloog net zojuist boven Delft:

http://www.flightradar24.com/BAW883/2f60570

En er komt een Wizz Air aan:

http://www.flightradar24.com/WZZ735/2f62ca9

Heel anders dan wat hier aangegeven staat:

http://www.modelvliegenal...regelen-2014-915x1024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Pffff...

Kan iemand die k*t-helicopters uitzetten... Ik heb het nu he-le-maal gehad met het geluid van die dingen boven mijn hoofd.
magnifor schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:36:

Daar zouden die heli's op getoond moeten worden ;)

[edit 2]
Fiber schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:37:
[...]

Psssst... Stingertje kopen...? :z
Je bent de tweede al die er een aanbiedt vandaag ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Jester-NL op 24-03-2014 15:40 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Overjarige hippies en bejaarden. Ik hoop toch dat ze wel een beetje netjes behandeld worden... Kopje thee en zo... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Jester-NL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:36:
Pffff...

Kan iemand die k*t-helicopters uitzetten... Ik heb het nu he-le-maal gehad met het geluid van die dingen boven mijn hoofd.
Psssst... Stingertje kopen...? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-10 11:58
Jester-NL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:36:
Pffff...

ik kijk hier uit op vliegveld valkenburg... hier vliegen die dingen af en aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Laatst online: 17:35
magnifor schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:36:

Misschien is het vliegverbod alleen voor bepaalde hoogtes ingesteld dus dat vliegtuigen die op 10-11km hoogte vliegen geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-10 16:23
Als er vooraf gemeld wordt dat je X niet mag doen, vervolgens doe je X wel, dan krijg je nog een waarschuwing door middel van een megafoon doe X niet of je wordt aangehouden, vervolgens blijf je X doen. Is het dan terecht of onterecht dat je wordt aangehouden? Je had op dat moment ook kunnen kiezen te stoppen met X.

Afgezien of je het eens bent of X wel of niet mogelijk had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
thedon46 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:38:
[...]

ik kijk hier uit op vliegveld valkenburg... hier vliegen die dingen af en aan
Foto ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:32

iChaos

It's Lupus.

Voor degenen zonder flash:

rtmp://edge06.streamgate.nl/live/dutchview/NSS2014_2c_H.265_med_512x288

Zou de stream URL moeten zijn. Te openen met o.a. SMPlayer als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D !

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/kevindebie/meerofminder.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:56
mag de pers niet bij de NSS zijn? :(

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theezakje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 16:12
Wat zit er nu in die koker?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:28

lasharor

7 december 2004

Keiichi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:44:
mag de pers niet bij de NSS zijn? :(
Alle terroristen kijken natuurlijk mee.

Dan is zo'n live stream wel heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

"In your hotelroom you will find a <krak streamkapot>"? Gaat lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:56
AW_Bos schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:26:
Whait, wut... hebben alle deelnemers nou een lichtgevende staaf gekregen als cadeautje :P?
Aha, Tulpenbollen! :+ Wat anders hé

My favorite programming language is solder.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste