Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:21
België gaat ook al zeuren :D
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140325_01040010
Een duur bezoek, zegt Brussels burgemeester Yvan Mayeur aan de Britse krant The Guardian. Een top van de Europese Unie, zoals er elk jaar minstens vier zijn, kost ons land 500.000 euro. ‘Maar bij een bezoek van Obama mag je dat gerust maal twintig doen’, zegt Mayeur.
Dan vraag ik me af, is dat voor hun land nu zoveel duurder dan voor ons?
Als ik lees dat het bij ons de top! 23 miljoen kost (ja ja ja, ex beveiliging en ex renovatie World Forum etc) en dat enkel de komst van Obama België 10 miljoen kost.

Dan vraag ik mij af: hebben ze ons niet een zeer positief ogende begroting voorgeschoteld, zuigt Belgie is uit zijn duim of is het echt enorm landafhankelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:33

Garyu

WW

De kosten van de beveiliging zijn gewoon een veelvoud van de kosten van de top zelf. Dat is niet veel anders dan een willekeurige andere conferentie die je zou organiseren. Beveiliging kan je waarschijnlijk met 100en miljoenen euro voor de top rekenen.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
RemcoDelft schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:20:
[...]
WTF? Een conferentie over nucleaire risico's, en ze laten een nitwit-journalist toe die probeert goedkoop te scoren door in maart over een kinderfeestje in december te beginnen?
offtopic:
Mwah, zo heel vreemd is het toch niet gezien de uitspraken van Wilders afgelopen woensdag? Zoals al eerder gezegd, de Olympische spelen gaan ook niet over homorechten ;) Het buitenland is benieuwd hoe het zit met Nederracisme.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:55
anandus schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:00:
[...]
offtopic:
Mwah, zo heel vreemd is het toch niet gezien de uitspraken van Wilders afgelopen woensdag? Zoals al eerder gezegd, de Olympische spelen gaan ook niet over homorechten ;) Het buitenland is benieuwd hoe het zit met Nederracisme.
En wij weten waar sinterklaas over gaat, maar het buitenland weet dat niet en de media zal een heel gekleurd (no pun intended) beeld van onze traditie brengen waardoor het lijkt alsof wij allemaal gigantische racisten zijn. Zeker in combinatie met de uitspraken van Wilders

[ Voor 4% gewijzigd door Bartske op 25-03-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
NeutraleTeun schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:51:
België gaat ook al zeuren :D
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140325_01040010

[...]

Dan vraag ik me af, is dat voor hun land nu zoveel duurder dan voor ons?
Als ik lees dat het bij ons de top! 23 miljoen kost (ja ja ja, ex beveiliging en ex renovatie World Forum etc) en dat enkel de komst van Obama België 10 miljoen kost.

Dan vraag ik mij af: hebben ze ons niet een zeer positief ogende begroting voorgeschoteld, zuigt Belgie is uit zijn duim of is het echt enorm landafhankelijk
Het verbouwen van het World Forum heeft 28 miljoen gekost. Maar zo zag het er ook wel uit van binnen. Alle vloeren, muren, plafonds door het complete congresgebouw zijn gedaan. Alle meubels zijn gehuurd en nieuw geleverd vanuit het "Dutch Design" oogpunt. Daarbij komt dat ze complete entree's, laadplateau, trappen, verdiepingen hebben gecreëerd.

Ze hebben in de zaal Prins Willem Alexander gewoon de vloer met 3 meter verhoogd, om ze een vlakke ondergrond te krijgen. De complete vergadertafel is op maat gemaakt, met alle bijbehorende kosten.

En vanavond mogen we weer alles gaan ophalen.....Binnen een onmogelijk tijdsbestek wat geëist is door het Ministerie :s

[ Voor 31% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-03-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:00:
[...]
offtopic:
Wat hebben de uitspraken van Wilders van doen met Sinterklaas? Niets volgens mij.
Als hij "Nederracisme" aan de kaak wilde stellen had hij gewoon over Wilders moeten beginnen, niet zo'n periodieke maatschappelijke fittie als Sinterklaas aankaarten. Sinterklaas is de discussie omdat mensen problemen hebben met het stereotype wat de zwarte piet neerzet, niet omdat dat een oorzaak of gevolg is van een echt racisme issue in dit land, in tegenstelling tot Wilders.

Die vergelijkingen met Rusland lopen helemaal spaak omdat het kapotslaan of anderzins benadelen van homo's daar met regelmaat van de klok plaatsvind. Zowel Wilders als Sinterklaas moeten dat hier nog klaarspelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

StealthyPeanut schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:03:
[...]
Het verbouwen van het World Forum heeft 28 miljoen gekost. Maar zo zag het er ook wel uit van binnen. Alle vloeren, muren, plafonds door het complete congresgebouw zijn gedaan. Alle meubels zijn gehuurd en nieuw geleverd vanuit het "Dutch Design" oogpunt. Daarbij komt dat ze complete entree's, laadplateau, trappen, verdiepingen hebben gecreëerd.

Ze hebben in de zaal Prins Willem Alexander gewoon de vloer met 3 meter verhoogd, om ze een vlakke ondergrond te krijgen. De complete vergadertafel is op maat gemaakt, met alle bijbehorende kosten.

En vanavond mogen we weer alles gaan ophalen.....Binnen een onmogelijk tijdsbestek wat geëist is door het Ministerie :s
Sterker nog, er is een compleet nieuwe keuken met alle moderne snufjes neergezet. En dat voor 2 dagen!
Een complete nieuwbouw was veel goedkoper geweest, waarom dit in het verouderde World Forum houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
^
Tja.. World Forum.
Ik weet niet hoor, maar is dat niet een zeer duidelijke naam voor hetgeen wat er nu gaande is?
Toepasselijker kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb het niet zo op aluhoedjes maar ik vnd dit toch wel weer erg goed uitkomen* :/ Bijna verdacht..

Zoveel agenten en zelfs leger aanwezig en dan met wapens en explosieven op goed geluk jezelf richting het World Forum begeven.. :') :') :') right....

*Om de overdreven beveiliging goed te praten

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Glashelder schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:31:
Ik heb het niet zo op aluhoedjes maar ik vnd dit toch wel weer erg goed uitkomen* :/ Bijna verdacht..

Zoveel agenten en zelfs leger aanwezig en dan met wapens en explosieven op goed geluk jezelf richting het World Forum begeven.. :') :') :') right....

*Om de overdreven beveiliging goed te praten
Ben wel benieuwd waarom ze groot alarm hebben geslagen. Misschien aanwijzingen dat dit een afleiding was? Of hij niet in z'n eentje werkt?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Of en lopen gewoon dagelijks zwaarbewapende criminelen rond op Den Haag Centraal :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:32:
[...]

Ben wel benieuwd waarom ze groot alarm hebben geslagen. Misschien aanwijzingen dat dit een afleiding was? Of hij niet in z'n eentje werkt?
de bron is de Telegraaf dus zo groot zal dat alarm ook wel niet zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:32:
[...]

De Telegraaf zegt het. Ik zou persoonlijk even wachten of er meer nieuwsbronnen met een rode rood gaan komen.
Telegraaf dramatiseert nogal eens gewoon voor het effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Mensen met dergelijke plannen leven per definitie in hun eigen versie van de realiteit...aanwezigheid van leger etc. speelt geen rol in hun beslisproces. Vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

AD.nl meld:
Volgens justitie heeft het incident niets te maken met de nucleaire top die in de stad wordt gehouden.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 17:28
Volgens nu.nl:

De politie heeft op station Den Haag CS een man aangehouden die verschillende vuurwapens bij zich had, maar volgens het OM heeft het incident niet te maken met de nucleaire top die in de stad wordt gehouden.

Dus inderdaad een alledaagse dag op DHCS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Bartske schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:03:
En wij weten waar sinterklaas over gaat, maar het buitenland weet dat niet en de media zal een heel gekleurd (no pun intended) beeld van onze traditie brengen waardoor het lijkt alsof wij allemaal gigantische racisten zijn.
Zomaar een willekeurige Google foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.absolutechinatours.com/UploadFiles/ImageBase/Yi%20people%20celebrate%20black%20face%20festival,%20Yunnan,%20China%20%282%29%284%29.jpg
Hoe politiek correct moet je zijn om te denken dat dit racisme is?

Of dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.iamsterdam.com/~/media/Seasons/Saint%20Nicholas%20Sinterklaas%20in%20Amsterdam/Sint%20op%20schimmel%20header.jpg?mw=510

Of neem carnaval. Of stierenvechten. Of eigenlijk elk willekeurig cultureel iets ergens op aarde. Er valt altijd wel iets over te klagen. En dat is wat die "journalist" probeerde te doen: goedkoop scoren.

Ik was pas in Utrecht centrum, daar hebben ze zelfs een zebrapad vervangen door "regenboogkleuren"! M.a.w. voetgangers hebben officieel geen voorrang meer, omdat het officieel geen zebrapad meer is. Waar ben je als overheid mee bezig als je rassenpolitiek probeert te integreren in verkeersregels?

Om weer ontopic te gaan: ik vond eerder al een quote dat ze proberen geen papier te gebruiken om bomen te sparen... Nu kwam ik tegen dat ze juist "voor de veiligheid" heel veel bomen langs de route gekapt hebben. Ironisch toch?

[ Voor 21% gewijzigd door RemcoDelft op 25-03-2014 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, dat heeft ook niets met de afwezigheid van Obama te maken. Hij zou nog bij de Amerikaanse ambassade langsgaan en in de middag vertrekt hij al richting Belgie (morgen is ie in Waregem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Overigens wel 'grappig' om te zien dat ze in Belgie ook gewoon alles dicht gooien:

http://www.waregem.be/nie...-op-26-maart-naar-waregem

Anders mag die man vast niet komen van de SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Geen fotografeer verbod bij hun?

Vind die arrestatie ook wel een beetje raar klinken.
Als je je gewoon op een CS niet eens low profile kunt gedragen wat had je dan verwacht te bereiken :?

[ Voor 0% gewijzigd door NeutraleTeun op 25-03-2014 12:03 . Reden: -e ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleTeun schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:54:
Geen fotografeer verbod bij hun?

Vind die arrestatie ook wel een beetje raar klinken.
Als je je gewoon op een CS niet eens low profile kunt gedragen wat had je dan verwacht te bereiken :?
Of het is gewoon een superscherpe agent... je kan nog zo'n kille kanus hebben, jezelf om weet ik hoeveel jaar politie ervaring heen pokerfacen is wel een uitdaging denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 17:28
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:10:
[...]

Of het is gewoon een superscherpe agent... je kan nog zo'n kille kanus hebben, jezelf om weet ik hoeveel jaar politie ervaring heen pokerfacen is wel een uitdaging denk ik.
Ik ben dan wel niet op DHCS geweest, maar het lijkt me niet dat ze iedereen aan een ondervraging door een superscherpe agent onderwerpen. Dus als je gewoon doet alsof je normaal naar je werk/school/whatever gaat, is er niks aan het handje. En inderdaad, als je dat al niet lukt, falert :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Ken het hele verhaal ook niet.
Als hij gewoon random uitgekozen werd terwijl hij aan het lopen was, dan vind ik het wel raar.

Maar voor hetzelfde geldt zat hij ergens in een hoekje in zijn tas te zoeken, of wie weet ondervragen ze bijna iedereen en dan kan ik het wel geloven dat je dan geen pokerface kunt behouden.

Maar indien 1e scenario... meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Toch leuke reclame: http://www.nytimes.com/im.../25/nytfrontpage/scan.pdf

Maar zoals verwacht wordt de summit maar heel kort genoemd :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

mat.hi.as schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:12:
[...]

Ik ben dan wel niet op DHCS geweest, maar het lijkt me niet dat ze iedereen aan een ondervraging door een superscherpe agent onderwerpen. Dus als je gewoon doet alsof je normaal naar je werk/school/whatever gaat, is er niks aan het handje. En inderdaad, als je dat al niet lukt, falert :F
Ook de entree hal van DH CS staat vol slimme camera's

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
U.S. Ambassador's residence
Wat is dat.

Niet de Amerikaanse ambassade, toch?
Maar de woning zelf van de Amerikaanse ambassadeur?
Of woont die gast ook gewoon in de US ambassade?
Met Google kan ik iig geen ander gebouw/woning vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:10:
[...]

Dit is ongeveer het concept in de serie 'Lie to me'. Micro expressies verraden meer dan dat je denkt maar het is erg lastig om dit echt goed te kunnen doen. (en dan is het in de serie nog extreem opgeblazen) Maargoei, nice catch van deze agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

NeutraleTeun schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Wat is dat.

Niet de Amerikaanse ambassade, toch?
Maar de woning zelf van de Amerikaanse ambassadeur?
Of woont die gast ook gewoon in de US ambassade?
Met Google kan ik iig geen ander gebouw/woning vinden.
Residence betekent de (ambts)woning, ja. Volgens mij (weet het niet zeker) woont de ambassadeur in Zorgvliet (ook ambassadewijk genoemd), waar veel ambassadeurs wonen en veel ambassades zijn. Dat is tegenover World Forum. De ambassade zelf zit op de Lange Voorhout, dat is ver buiten het afgesloten gebied.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Dan zou het de Tobias Asserlaan zijn.
Een stuk (met waarschijnlijk de route via Johan de Witlaan) dat niet geheel _makkelijk_ toegankelijk is.
Jammer, had even de hoop dat het toch op Lange Voorhout zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:33

Garyu

WW

RemcoDelft schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:41:
[...]

Zomaar een willekeurige Google foto:
[afbeelding]
Hoe politiek correct moet je zijn om te denken dat dit racisme is?

Of dit:
[afbeelding]

Of neem carnaval. Of stierenvechten. Of eigenlijk elk willekeurig cultureel iets ergens op aarde. Er valt altijd wel iets over te klagen. En dat is wat die "journalist" probeerde te doen: goedkoop scoren.

Ik was pas in Utrecht centrum, daar hebben ze zelfs een zebrapad vervangen door "regenboogkleuren"! M.a.w. voetgangers hebben officieel geen voorrang meer, omdat het officieel geen zebrapad meer is. Waar ben je als overheid mee bezig als je rassenpolitiek probeert te integreren in verkeersregels?
Pak daar dan ook wel de goede context bij alsjeblieft, dat heeft niets met racisme of gekleurde bevolking te maken, maar met het feit dat het een statement vóór een homovriendelijke stad is. Daar kan vast ook de een of andere conservatieve journalist wat op bedenken, maar toch. Heeft niets met de zwarte-piet-discussie te maken (die overigens in een ander topic beter tot zijn recht komt).
Om weer ontopic te gaan: ik vond eerder al een quote dat ze proberen geen papier te gebruiken om bomen te sparen... Nu kwam ik tegen dat ze juist "voor de veiligheid" heel veel bomen langs de route gekapt hebben. Ironisch toch?
Dat niet-gebruiken van papier is echt niet vanwege die arme bomen, maar gewoon omdat het veel werk voor niks is en niemand stapels papier mee wil slepen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Garyu op 25-03-2014 15:19 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
quote: Obama
gezellig
:')

Al bood-ie wel z'n excuses aan voor het verkeersoverlast, da's wel netjes :P

[ Voor 71% gewijzigd door anandus op 25-03-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Goeie foto op nu.nl :p

Afbeeldingslocatie: http://bin.snmmd.nl/m/m1mxja4atdc9_std1024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

RemcoDelft schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:41:
[...]

offtopic:

[...]
offtopic:
Dat zijn speciale homo-oversteekplaatsen, dan weten de homofobe haters waar ze ze kunnen aanrijden >:)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:16

Fiber

Beaches are for storming.

Barack Obama vliegt na de top direct door naar Brussel. Zou de met de trein naar Den Haag gekomen Belgische premier di Rupo nou een lift krijgen...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Over dat dessert:
Ik zie steranijs liggen, kruidnagels, kaneelstokjes en een vanillestok.
Die eerste 3 producten zijn 'gemaakt', dus wel de smaak en uiterlijk, maar wel gewoon eetbaar en gemaakt van allerlei ingrediënten.

Maar hoe zit dat met dat vanillestokje.
Als ik die foto zo bekijk is de structuur daarvan zeer precies, ook dat dunne etc. (terwijl je van de rest duidelijk ziet dat het nagemaakt is).
Hoe zullen ze dit gemaakt hebben?

Het kan geen echt stokje zijn.

En wil toch nog even mijn beklag doen over dat kinderachtige weigeren/blokkeren van 'amateur fotografen'.
Als je geen perskaart hebt en dus niet in de binnenste kringen kunt komen dan heb je een flinke uitdaging om bv de stoet van Obama te fotograferen.

Ik wist dat hij net van het Gemeentemuseum richting de woning van de Amerikaanse ambassadeur ging.
Het was gokken waar dat was en hoe hij zou rijden, maar toch uitgekomen op de juiste plek.
Een afzetting op 50 meter vanaf de Johan de Witlaan. Daar stond ik en had tamelijk vrij zicht op de straat (los van alle palen en bomen die er stonden, de rits agenten en een ME-busje dwars op de straat).

En even voor het moment suprême wordt een ander ME-busje ook dwars op de stop gezet.
Waardoor het 'kijkgat' kleiner was dan de lengte van zijn limo en het zicht belemmerd werd door een halve boom, 2 palen en 3 agenten.
Why oh why!

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2840/13408227363_a3dc4fc885_z.jpg
NSS Obama Motorcade by Ren0W, on Flickr

Je gaat mij niet wijs maken dat dit uit het oogpunt van veiligheid is, voordat je kunt knipperen is hij alweer voorbij.

[ Voor 10% gewijzigd door NeutraleTeun op 25-03-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat vanillestokje is in ieder geval geen echt vanillestokje, wat het wel is zou ik niet weten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Mooie promotie voor het Rijksmuseum...:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BjkBVCyIAAAl9iR.jpg:large

http://www.rtlnieuws.nl/n...-rembrandt-steelt-de-show

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Obama en een gedeelte van z'n stoet

Limo 1
Afbeeldingslocatie: http://img.thijsdewert.com/albums/userpics/10001/normal_IMG_5859.jpg

Limo 2 (in deze zat ie)
Afbeeldingslocatie: http://img.thijsdewert.com/albums/userpics/10001/normal_IMG_5860.jpg

Security detail
Afbeeldingslocatie: http://img.thijsdewert.com/albums/userpics/10001/normal_IMG_5861.jpg

USSS Electronic Countermeasures Suburban
Afbeeldingslocatie: http://img.thijsdewert.com/albums/userpics/10001/normal_IMG_5863.jpg

Security detail
Afbeeldingslocatie: http://img.thijsdewert.com/albums/userpics/10001/normal_IMG_5864.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.thijsdewert.com/albums/userpics/10001/normal_IMG_5865.jpg

HAZMAT-ding:
Afbeeldingslocatie: http://img.thijsdewert.com/albums/userpics/10001/normal_IMG_5878.jpg

Roadrunner:
Afbeeldingslocatie: http://img.thijsdewert.com/albums/userpics/10001/normal_IMG_5879.jpg

+ saaie mercedes-busjes, maar dat hoef ik jullie niet te laten zien gok ik zo :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/1901479_435010093300529_446779873_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Nice tdw!
Waar was dit?

Geeft wel aan dat het blokkeren/weigeren bij mij dus niet vanwege veiligheid was, als ik zie dat mensen hier gewoon vrij aan de weg stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

NeutraleTeun schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:04:
Nice tdw!
Waar was dit?

Geeft wel aan dat het blokkeren/weigeren bij mij dus niet vanwege veiligheid was, als ik zie dat mensen hier gewoon vrij aan de weg stonden.
Dit was op de Beeklaan in Noordwijk.

Dat blokkeren/weigeren.. Tsja. Gisteravond was ik er ook om een video van de aankomst te maken. Ik stond toen aan "passagierskant" van de weg, bij de rotonde op het fietspad. Vervolgens moest ik me naar de stoep verplaatsen (oke, kan ik inkomen), om vervolgens naar de overkant te worden gestuurd. Iedereen moest weg. Ik nam aan dat het was om een extra veiligheidszone te creeëren omdat er dan een extra rijbaan tussen zat. Vanmorgen ben ik heel braaf aan de "verkeerde" kant van de weg gaan staan zodat ik niet opnieuw werd weggestuurd, staat doodleuk iedereen aan de "goede" kant van de weg (de kant waarop de stoet rijdt dus), nog geen 1 meter van de stoet af.

:')

Verder kan ik er wel in komen hoor, dat ze weigeren dat je oversteekt en dat ze de rijbanen leeg willen hebben. Het grootste gevaar is natuurlijk als de stoet stil komt te staan, dan is er meer dan voldoende tijd om met scherp te schieten. Een bewegende stoet is lastiger :+

[ Voor 12% gewijzigd door tdw op 25-03-2014 19:16 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op de Flickr-pagina van de organisatie staat nu ook een foto van het hoofdgerecht bij de lunch vanmiddag:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7387/13403144895_c02467e724_z.jpg

En dit was dus het "toetje":

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3670/13403498974_4da764027d_z.jpg

En dit is zo te zien het vegetarische voorgerecht:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7153/13403541843_a24d98aa21_z.jpg
The three-course menu:

First course

North Sea cod, Dutch asparagus, Opperdoezer potatoes and preserved spring vegetables

or

Salad of quinoa with preserved cucumber, spring herbs, goat’s cheese and green bean juice

Main course

Dutch spring lamb, organic vegetables, baked apple and a star anise jus

or

Dutch asparagus, beurre noisette, tarragon, hazelnut and a potato jus

Dessert

Deconstructed apple tart

Wines
starter: Schouwen-Duiveland, Auxerrois/Pinot Gris 2012
maincourse: Kus van Thérèse, Regent Barrique 2012

[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 25-03-2014 23:34 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ziet er erg mooi uit en zal ongetwijfeld erg lekker zijn. :)

Maar ik geloof nooit dat ik er genoeg aan zou hebben... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:45

DDX

Ik zou gewoon alle 5 de gangen nemen ;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 15:52
NeutraleTeun schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:04:
Nice tdw!
Waar was dit?

Ik begreep van pownews dat je gewoon met de tram door de blokade kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Tourniquet schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:23:
[...]

Op de Flickr-pagina van de organisatie staat nu ook een foto van het hoofdgerecht bij de lunch vanmiddag:

[afbeelding]

[afbeelding]

En dit is zo te zien het vegetarische voorgerecht:

[afbeelding]

[...]
Je moet iets als je 3 sterren hebt :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Als directe buurtbewoner mochten we vanavond op uitnodiging van de burgemeester het World Forum bezoeken. Ik moet zeggen dat ze het erg mooi ingericht hebben allemaal. En het was best grappig daar overal rond te lopen in die zalen waar vanmiddag nog Obama & Co. zaten te praten :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TRymIXt.jpg
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Het is maar goed dat Obama niet op de fiets is gekomen, geen gezicht :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KKQtgOR.jpg

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
pacificocean schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 00:04:
[...]

Ik begreep van pownews dat je gewoon met de tram door de blokade kon komen.
Voorbij het Gemeentemuseum in Den Haag bedoel je? Dat klopt, heb die Danny? zien lopen, op zoek naar slachtoffers.
Maar in die trams zaten ook agenten en je zat alsnog achter die grote hekken (geleend van Engeland voor 2miljoen).
En de halte binnen die blokkade was verplaatst naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:12

Chakotay

Lick here to continue

De Secret Service heeft zich goed vermaakt in Amsterdam :D

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tourniquet schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:23:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3670/13403498974_4da764027d_z.jpg
[...]
Hoe de neuk moet je dat eten? :?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Bra-Jo schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:28:
[...]

Gemiste kans om ze gewoon lekker boerenkool te voeren! Ideaal geschikt voor grote hoeveelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:28

ManiacsHouse

Scheisse!

[...]

Ze kregen er een Philips staafmixer bij :9
Hoe kregen ze het voor elkaar om zonder de druiven te laten rollen de boel op te dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
[...]

Je begint met de buitenste vorkjes en messen en werk je langzaam naar binnen en het dessert bestek ligt bovenaan je bord. :P

Meer serieus, zo lastig is het allemaal niet, gewoon zelf een beetje mengen en zo met je vorkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Afbeeldingslocatie: http://nbg-web01.opitec.com/img/302/755/302755-01a01-x.jpg

Zonder gekheid: waarschijnlijk een druppel suikersiroop eronder ofzo.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

[...]

Zoals ToyotaMR2 gisteren al uitlegde, de onderdelen die je ziet liggen zijn allemaal eetbaar en gemaakt van allerlei eetbare ingrediënten. Het is dus niet zo dat de wereldleiders echte kaneelstokjes, kruidnagels en vanille-bonen moesten wegkauwen. :P

Op deze resolutie is dat nog wat beter te zien: http://www.flickr.com/pho...@N04/13403498974/sizes/o/

[ Voor 12% gewijzigd door Tourniquet op 26-03-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

:-( :X :r

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-DXHHUlRcFc8/TmT1YuleVqI/AAAAAAAAAeU/CqE_ZDDc-jQ/s1600/real-pizza.jpg
+
Afbeeldingslocatie: http://chicbonvivant.com/wp-content/uploads/2013/10/sorbet.jpg
=
d:)b

Ik ben simpel en houd helemaal niet van dat exclusieve eten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb je wel eens bij Jonnie gegeten ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat vult toch helemaal niet?
en
Doe mij maar fastfood!
Elke keer weer als haute/nouvelle cuisine op GoT ter sprake komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoe kom je als ongewenst persoon bij de NSS? Neem de tram:

:X

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RemcoDelft schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:32:
[...]

Gemiste kans om ze gewoon lekker boerenkool te voeren! Ideaal geschikt voor grote hoeveelheden.
Jij zou Obama boerenkool voeren?
Terwijl hij een koffertje bij heeft met de activatie codes voor 20 nukes op Nederlandse bodem? ;)
Raven schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:36:
[video]
Ze zijn hun publieke omroep geld wel waard :P

[ Voor 28% gewijzigd door RocketKoen op 26-03-2014 14:44 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:32:
Ziet er erg mooi uit en zal ongetwijfeld erg lekker zijn. :)

Maar ik geloof nooit dat ik er genoeg aan zou hebben... :N
Dit is waarom ik amper uit eten ga, zeker niet bij dat fancypants gedoe. Dan krijg je gewoon een paar marginale ingredienten mooi uitgezet. Doe mij maar gewoon een patatje joppie met een broodje kroket. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik vind die postmoderne appeltaart eigenlijk wel megagaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-09 11:24
anandus schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:52:
Ik vind die postmoderne appeltaart eigenlijk wel megagaaf :)
Anders ik wel! Mooi opgemaakt en ik denk dat het ook wel super zal smaken. De rest van de gerechten zagen er ook mooi gepresenteerd uit. Toch iets wat iets anders dan een boerenkool stampot of een kroket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:16
Ik denk dat die gasten van MasterChef er nog van alles op aan te merken zouden hebben qua presentatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:08
Doe mij toch maar een echte appeltaart hoor :D

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:17

Dido

heforshe

tiguan schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:42:
Ik denk dat die gasten van MasterChef er nog van alles op aan te merken zouden hebben qua presentatie :P
Ik vermoed heel weinig :) Ja, als het echt goed is dan zeggen ze het echt wel, en met zo'n appeltaartje kom je een heel end in zo'n programma.

Voor degenen aan wie dit soort eten niet is besteed: houden zo, dat maakt het makkelijker voor de liefhebbers om te reserveren. En je behoedt jezelf ook voor een aardig prijzige hobby :) (Maar het _is_ het waard :X )

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Nou, makkelijker... ik zie toch wel eens wachttijden van x-aantal maanden.
Vind dat altijd zo jammer/lastig. Alsof ik weet of ik over 3 maanden tijd/zin heb voor restaurant X.

Ik ben meer de persoon die 'ah nu heb ik zin in' of 'ah nu wil ik dit' en dat ik dat dan ook gewoon kan doen.

[ Voor 24% gewijzigd door NeutraleTeun op 26-03-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:39
Crosspost vanuit Mattie112 in "\[RTL-SDR] De 25 euro allesontvanger"
Mattie112 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:27:
[...]

Klopt: flightradar laat alleen vliegtuigen zien MET locatie, zo te zien hebben veel airforce (zowel USA, als NL, als wat ik dan ook gezien heb) zeker wel een transponder maar zenden ze hun positie NIET mee.

Soms is wel de snelheid en de hoogte zichtbaar maar vaak zie je alleen dat ze "er zijn".
En hier het 'bewijs':
Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/36780-5.png

Jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien heb nog veel meer screenshots van leuke vliegtuigjes incl diverse F16's :)

http://home.mattie-system...00&callPerms=1&sort1=date

edit: note ook de tijd: 08:28 t/m 08:47 en zoek dan even op hoe laat Obama geland was :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mattie112 op 26-03-2014 16:33 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 22:13
Als we het dan toch over vliegtuigen en de NSS hebben. Kan het zijn dat ik om 18:00/18:15 de twee Boeings C-17 boven Groningen stad heb zien vliegen? (de toestellen die de voertuigen van Obama verschepen)

Ik weet bijna dat het twee C-17s waren en ook vlogen ze vrij laag. Net zoals de AF1 hierboven.

Als het zo is, wat is in godsnaam de route van die vliegtuigen, want mij lijkt via Groningen een beetje om ;)

Het was in ieder geval een mooi gezicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Wellicht dat je hier wat mee kunt:
http://www.live-military-...gsLiveGMTRCH2.php?start=0

Wat ik weet is dat ze van Rammstein kwamen, naar Rotterdam en nu weer naar Andrews Maryland zijn.
En Brussel krijgt ook nog wat, maar Groningen? I don't know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Raven schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:36:
[video]
:D !

Wel goed dat ze er direct iets mee hebben gedaan. Anders was het al helemaal de faal van het jaar geweest :')

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

tdw schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:05:
[...]

:D !

Wel goed dat ze er direct iets mee hebben gedaan. Anders was het al helemaal de faal van het jaar geweest :')
Wat Danny niet liet zien, is dat die tijdelijke halte van lijn 17 gewoon nog buiten de Internationale Zone lag (de streng beveiligde zone binnen de 3 meter hoge hekken). Dit was de tijdelijke halte die journalisten konden gebruiken om de Internationale Zone binnen te gaan via het checkpoint in de voormalige kerk op de hoek Stadhouderslaan/Stadhoudersplantsoen en ook buurtbewoners konden gewoon gebruik maken van die halte. En zelfs in die zone kwam je zonder de juiste accreditatie echt niet in de buurt van het World Forum. Vond het ook vreemd te zien dat die agent er verbaasd over was dat hij daar kon komen, die was blijkbaar niet helemaal op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

NeutraleTeun schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:51:
Wellicht dat je hier wat mee kunt:
http://www.live-military-...gsLiveGMTRCH2.php?start=0

Wat ik weet is dat ze van Rammstein kwamen, naar Rotterdam en nu weer naar Andrews Maryland zijn.
En Brussel krijgt ook nog wat, maar Groningen? I don't know.
Klein detail, maar Rammstein is de band en Ramstein het vliegveld ;) . Zie ook hier

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 16:39
mccAin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:39:
Als we het dan toch over vliegtuigen en de NSS hebben. Kan het zijn dat ik om 18:00/18:15 de twee Boeings C-17 boven Groningen stad heb zien vliegen? (de toestellen die de voertuigen van Obama verschepen)

Ik weet bijna dat het twee C-17s waren en ook vlogen ze vrij laag. Net zoals de AF1 hierboven.

Als het zo is, wat is in godsnaam de route van die vliegtuigen, want mij lijkt via Groningen een beetje om ;)

Het was in ieder geval een mooi gezicht!
Op http://home.mattie-system...lRadar/desktopReport.html kan je via de "menu" knop op het google maps kaartje een report genereren van wat ik ben tegengekomen, je kan ook een filter doen op tijd, aircraft id e.d.

Kan je in elk geval zien of ik hem ben tegengekomen :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Gisteren rond 21:00 uur m'n nestje op gezocht! Na een dag van 36 uur. Ons meubilair in het World Forum en de perstenten moest binnen 12 uur weg....niet echt gelukt, maar na 19 uur en 24 volle vrachtwagens waren we eindelijk klaar. Betekent wel dat we een nachtje hebben door moeten halen . Maar goed....alles voor Obama he!

Ook nog de stoet van Obama (24 wagens) op 3 meter afstand voorbij zien komen. Gaaf!

Wel cool dat alle banken en stoelen die in het World Forum gewoon van ons zijn .

Huidige gesteldheid: spierpijn......maar niet zo gaar als ik had verwacht. Die dip komt misschien nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tourniquet schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:07:
[...]

Zoals ToyotaMR2 gisteren al uitlegde, de onderdelen die je ziet liggen zijn allemaal eetbaar en gemaakt van allerlei eetbare ingrediënten. Het is dus niet zo dat de wereldleiders echte kaneelstokjes, kruidnagels en vanille-bonen moesten wegkauwen. :P

Op deze resolutie is dat nog wat beter te zien: http://www.flickr.com/pho...@N04/13403498974/sizes/o/
Kijk, dat verklaart het (ToyotaMR2's post heb ik gemist denk ik), tnx! d:)b Ik zie het nu ook aan de kaneelstokjes, die zijn niet hol.
Ik kon het me al niet voorstellen; blijkt dus wel dat het verrekte mooi gedaan is door meneer Boer.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
StealthyPeanut schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:32:
Gisteren rond 21:00 uur m'n nestje op gezocht! Na een dag van 36 uur. Ons meubilair in het World Forum en de perstenten moest binnen 12 uur weg....niet echt gelukt, maar na 19 uur en 24 volle vrachtwagens waren we eindelijk klaar. Betekent wel dat we een nachtje hebben door moeten halen . Maar goed....alles voor Obama he!

Ook nog de stoet van Obama (24 wagens) op 3 meter afstand voorbij zien komen. Gaaf!

Wel cool dat alle banken en stoelen die in het World Forum gewoon van ons zijn .

Huidige gesteldheid: spierpijn......maar niet zo gaar als ik had verwacht. Die dip komt misschien nog wel.
Heftig. Raar dat dat zo snel weg moest. Wat gaan jullie nu met dat meubulair doen? Mooie vergaderzaal van maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Jij ook bedankt dan namens Mark: https://www.facebook.com/photo.php?v=681824541879261 ;)

Heb er zelf ook rondgelopen en de inrichting zag er erg mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Goron schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:35:
[...]

Heftig. Raar dat dat zo snel weg moest. Wat gaan jullie nu met dat meubulair doen? Mooie vergaderzaal van maken? :P
Wij zijn een bedrijf in de verhuur van (kantoor)meubelen, dus alle banken en stoelen gaan in ons assortiment als uitbreiding. En dan kunnen we natuurlijk leuke acties doen met DE stoel van Obama en Rutte etc. Het meubilair wordt steeds vaker ingezet in normale kantooromgevingen door het zogenaamde Het Nieuwe Werken.

De vergadertafel is gemaakt door een bekende van ons, maar die gaat verkocht worden inderdaad. Daar kunnen ze verder weinig mee doen. Gisteren waren ze vol bezig met heel die tafel weer af te breken en weg te halen. Wat een karwei was dat. Blij dat wij dat niet hadden geplaatst :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ja dus? Hebben ze wapens meegenomen? Waren het criminelen? Nee, het zijn studenten die met een nep accreditatie zijn binnen gekomen en een filmpje hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
PolarBear schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:18:
Ja dus? Hebben ze wapens meegenomen?
Zijn ze gefouilleerd geworden op wapens?
Waren het criminelen?
Denk je dat iemand die een echte aanslag wilt plegen zijn meest gezochte mensen met enorm strafblad zal sturen?
Nee, het zijn studenten die met een nep accreditatie zijn binnen gekomen en een filmpje hebben gemaakt.
Ze hadden geen kwaad in de zin inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Geeft ook wel weer aan dat er blijkbaar een 'license to kill' was.
Volgens het Ministerie is iedereen goed gecontroleerd en is er geen beveiligingsprobleem. De beveiliging van Obama was volgens de woordvoerder 'optimaal'. "Als deze studenten iets geprobeerd zouden hebben dan hadden ze nu waarschijnlijk niet meer geleefd."
Ook een lekkere manier van spreken vanuit een ministerie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Dat hebben (overheids)persoonsbeveiligers sowieso.
Eerst schieten dan pas vragen.
Uiteraard kleine nuance, maar als het leven van hun VIP in gevaar komt dan zullen ze daar naar handelen.

Vooral bij Obama USA President.
Wat denk je waar dit wapen voor is:
YouTube: Presidential Limo- Presidential Gatling Gun Suburban
Niet om gericht 1 kogel per keer te schieten. Bij serieus gevaar wordt er gewoon 'gemaaid'.

[ Voor 43% gewijzigd door NeutraleTeun op 27-03-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

NeutraleTeun schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:33:
Niet om gericht 1 kogel per keer te schieten. Bij serieus gevaar wordt er gewoon 'gemaaid'.
Lijkt mij dat ze daarna toch ook wel een probleem hebben. Gevaar of niet, even een lading onschuldige burgers neermaaien kom je ook niet mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:44

Rub3s

+3 , omdat het kan

ManiacsHouse schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:00:
[...]

Lijkt mij dat ze daarna toch ook wel een probleem hebben. Gevaar of niet, even een lading onschuldige burgers neermaaien kom je ook niet mee weg.
Ze scheuren gewoon naar hun C-17/helicopter toe en die zie je nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Waarschijnlijk hetzelfde hoe ze nu doen.
In plaats van een simpele "bedankt en sorry voor de overlast" ook spijt betuigen en wellicht met wat schadevergoedingen strooien.
En mocht het in Amerika gebeuren dan zullen ze het iets patriottischer aanpakken.
Met een ceremonie, wat vlaggen, bedanken voor (het hogere doel) het vaderland en een monument.

Ah, weet ik veel man :+.
Als het moet dan doen ze het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:02
Uiteraard kleine nuance, maar als het leven van hun VIP in gevaar komt dan zullen ze daar naar handelen.

Krijg er een zeer sterk A-Team gevoel van :P
Wel slecht voor je lak al die kogels...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
NeutraleTeun schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:25:
[...]

Zijn ze gefouilleerd geworden op wapens?
Wat denk je zelf? Alle mensen in de zaal zijn gefouilleerd en door detector poortjes gegaan. Het is niet zo dat je geaccrediteerd zijn niet door veiligheidschecks hoeven.
Denk je dat iemand die een echte aanslag wilt plegen zijn meest gezochte mensen met enorm strafblad zal sturen?
Nee, maar ik kan mij zo voorstellen dat er niet echt een reden was waarom ze opvallend waren. Ik bedoel een pers accreditatie zegt voor de rest ook niets, een journalist kan ook een kut vraag stellen of met schoenen gooien. Met andere woorden dat ze binnen zijn gekomen zegt niets over de background check, wellicht wisten ze het zelfs dat het studenten waren maar hadden ze zoiets van who cares.

Op basis waarvan? Voor zover ik weet is het in Nederland, zelfs voor de politie, niet toegestaan om mensen te doden, en zeker niet naar eigen inzicht. Het kan niet strafbaar zijn in het kader van noodweer (Artikel 41 Sr), maar dat is ter beoordeling van de rechter (uiteraard in de context van uitvoering van zijn beroep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 15:52
PolarBear schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:58:
[...]

Op basis waarvan? Voor zover ik weet is het in Nederland, zelfs voor de politie, niet toegestaan om mensen te doden, en zeker niet naar eigen inzicht. Het kan niet strafbaar zijn in het kader van noodweer (Artikel 41 Sr), maar dat is ter beoordeling van de rechter (uiteraard in de context van uitvoering van zijn beroep).
Iemand met een diplomatiek paspoort mag dat gewoon. Daar komt geen rechter aan te pas. In ieder geval geen Nederlandse rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
PolarBear schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:58:
[...]
Een gedeelte van Den Haag was tijdelijk internationaal grondgebied tijdens de NSS dus dat probleem speelde niet zo erg. Vandaar ook dat zo een politiechef heel makkelijk kon zeggen dat we 'baas in eigen land' waren.

[ Voor 39% gewijzigd door Teckna op 27-03-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Teckna schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:05:
[...]
Een gedeelte van Den Haag was tijdelijk internationaal grondgebied tijdens de NSS dus dat probleem speelde niet zo erg. Vandaar ook dat zo een politiechef heel makkelijk kon zeggen dat we 'baas in eigen land' waren.
Een ambassade is toch altijd al internationaal grondgebied? En ik kan me nog herinneren dat Volkel ook een stukje Amerikaans grondgebied is, dus zo vreemd is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

tweaker2010 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:27:
[...]

Een ambassade is toch altijd al internationaal grondgebied?
Nee, dat is een urban myth. De grond van een ambassade is en blijft eigendom van de gaststaat.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
En wat is de gaststaat?
De staat van de gast ambassadeur of de staat waar je als ambassadeur te gast bent?

Uit welk oogpunt wordt dat bekeken?

[ Voor 16% gewijzigd door NeutraleTeun op 27-03-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gisteren rond 21:00 uur m'n nestje op gezocht! Na een dag van 36 uur. Ons meubilair in het World Forum en de perstenten moest binnen 12 uur weg....niet echt gelukt, maar na 19 uur en 24 volle vrachtwagens waren we eindelijk klaar. Betekent wel dat we een nachtje hebben door moeten halen . Maar goed....alles voor Obama he...!
Alles voor de poen bedoel je toch zeker...? O-)

Maar zonder gekheid, zeer cool inderdaad. En het zag er prachtig uit, op tv althans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
NeutraleTeun schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:54:
En wat is de gaststaat?
De staat van de gast ambassadeur of de staat waar je als ambassadeur te gast bent?

Uit welk oogpunt wordt dat bekeken?
Verdrag van Wenen. Gast staat is in dit voorbeeld Nederland.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste