Over dat dessert:
Ik zie steranijs liggen, kruidnagels, kaneelstokjes en een vanillestok.
Die eerste 3 producten zijn 'gemaakt', dus wel de smaak en uiterlijk, maar wel gewoon eetbaar en gemaakt van allerlei ingrediënten.
Maar hoe zit dat met dat vanillestokje.
Als ik die foto zo bekijk is de structuur daarvan zeer precies, ook dat dunne etc. (terwijl je van de rest duidelijk ziet dat het nagemaakt is).
Hoe zullen ze dit gemaakt hebben?
Het kan geen echt stokje zijn.
En wil toch nog even mijn beklag doen over dat kinderachtige weigeren/blokkeren van 'amateur fotografen'.
Als je geen perskaart hebt en dus niet in de binnenste kringen kunt komen dan heb je een flinke uitdaging om bv de stoet van Obama te fotograferen.
Ik wist dat hij net van het Gemeentemuseum richting de woning van de Amerikaanse ambassadeur ging.
Het was gokken waar dat was en hoe hij zou rijden, maar toch uitgekomen op de juiste plek.
Een afzetting op 50 meter vanaf de Johan de Witlaan. Daar stond ik en had tamelijk vrij zicht op de straat (los van alle palen en bomen die er stonden, de rits agenten en een ME-busje dwars op de straat).
En even voor het moment suprême wordt een ander ME-busje ook dwars op de stop gezet.
Waardoor het 'kijkgat' kleiner was dan de lengte van zijn limo en het zicht belemmerd werd door een halve boom, 2 palen en 3 agenten.
Why oh why!
NSS Obama Motorcade by
Ren0W, on Flickr
Je gaat mij niet wijs maken dat dit uit het oogpunt van veiligheid is, voordat je kunt knipperen is hij alweer voorbij.
[
Voor 10% gewijzigd door
NeutraleTeun op 25-03-2014 18:27
]