Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel Quad.
Drivers allemaal geïnstalleerd.
Telefoon aangesloten op USB. gebeurt helemaal nix.
Met flashtool firmware upgrade: ook niets
We blijven proberen.....

https://www.dropbox.com/s/cb261sqsc3cm8uw/Naamloos.jpg
denk dat hier een probleem zit

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik weer

3 dirs met drivers
op schone pc proberen te installeren
1e ging goed
2e zie foutmelding
3e zegt dat pdanet al geinstalleerd is (o;

inew met boogje in prullebak gegooid.
Ik ga ook eens een keer wat updaten. Doen we dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Anders mag je hem wel opsturen en probeer ik het te fixen. Krijg je hem tegen verzendkosten weer terug.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Quad schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:07:
Anders mag je hem wel opsturen en probeer ik het te fixen. Krijg je hem tegen verzendkosten weer terug.
Tof van je!!

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:05:
ben ik weer

3 dirs met drivers
op schone pc proberen te installeren
1e ging goed
2e zie foutmelding
3e zegt dat pdanet al geinstalleerd is (o;

inew met boogje in prullebak gegooid.
Ik ga ook eens een keer wat updaten. Doen we dus niet meer.
Dus omdat je er niet meer uit komt, gooi je hem weg?
Bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ja dat de preloader knippert is normaal. Je moet de flash handleiding wel goed volgen.

Je moet de flashtools starten, scatter file selecteren, firmware upgrade selecteren. En dan op download drukken.

En dan een uitgeschakelde inew aan de pc hangen. (Dan pas, niet eerder)

Hng je hem eerder aan de pc, dan heb je idd een preloader in apparaatbeheer die staat te knipperen en die niet te flashen valt.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Momus schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 07:02:
[...]

Dus omdat je er niet meer uit komt, gooi je hem weg?
Bijzonder.
kun je hem eruit vissen en naar mij opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:22
Ah, die is onherstelbaar beschadigd! >:)
Nou, ik neem hem wel over voor 15 euro.......... O-)

Ik zou gewoon gebruik maken van het aanbod van Quad, of als je ergens in het Oosten van het land woont: kom maar hier. Het toestel is nog niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad: dank je wel voor je aanbod!
Ik werd wat ongeduldig door het installeren van die drivers. Door geen tijd hebbende dat ding kwaad aan de kant gegooid. Kan niet de hele dag blijven uitpluizen wat er aan de hand is.
Maar goed, ik heb 'm uit de prullebak gevist en kijk of ik as weekend wat meer tijd kan maken. Kijken of het dan lukt.
Ik blijf er echter bij dat het installeren van die drivers gewoon een crime is. Het klopt/werkt gewoon niet. Met die flashtools en scatter file kom ik wel uit. Dat staat helder omschreven. Als het met die driver goed komt dan lukt het wel.

Mocht het niet lukken dan stuur ik 'm wel op naar Quad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
marcelmg2 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:00:
Ik zou gewoon gebruik maken van het aanbod van Quad, of als je ergens in het Oosten van het land woont: kom maar hier. Het toestel is nog niet dood.
Kom ik ook vandaan. :+
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:44:
Quad: dank je wel voor je aanbod!

Mocht het niet lukken dan stuur ik 'm wel op naar Quad
Prima! d:)b

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de pioniers onder ons. Er is een nieuwe MIUI ROM en een nieuwe Color OS ROM. Beide ports van een OPPO die ook op de MT6582 draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:36:
Voor de pioniers onder ons. Er is een nieuwe MIUI ROM en een nieuwe Color OS ROM. Beide ports van een OPPO die ook op de MT6582 draait.
mijn vietnamees is vrij roestig :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pool0249
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-08 15:52
Vandaag een iNew v3 binnengekregen voor mijn vrouw ter vervanging van haar samsung galaxy gio :o ik moet zeggen dat het er echt gelikt uitziet!
Erg mooi scherm en bouw kwaliteit is dik in orde!

de laatste firmware staat er al op dus dat is ook mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ikzelf ben nu overgegaan naar de Nexus 5, is toch een flinke stap vooruit! Dus ik ga afscheid nemen van de iNew V3. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een week de Inew V3, besteld bij 1949deal en op 5 dagen in huis.
De telefoon heeft 1.0.8 vanaf fabriek geïnstalleerd.
Echter heb ik enkele problemen met het vergrendelen van het scherm.
De telefoon vergrendelt regelmatig als ik door apps aan het scrollen ben.
Dit doet hij alleen als ik via het mobiele internet surf.
Dan vergrendelt hij en soms wordt het scherm ook zwart met dan bovenaan het uur, net zoals je de flipcover dichtdoet. En dan gaat het scherm weer aan en terug uit.
Ook gaat mijn scherm regelmatig aan wanneer ik aan het bellen ben.
Dit is niet handig om te surfen.
Zijn er nog mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Werkt die Flip cover niet met een magneet? Heb je toevallig sieraden om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
Op de Inew site staat sinds vandaag nieuwe (?) firmware. De beschrijving is nogal onduidelijk, maar hier de link:

http://www.inewphone.com/...oad.aspx?q=6&id=200000274 (=INew v3 GPS model to enhance update software).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad de flipcover werkt met een magneet.
Maar het probleem doet zich enkel voor als het mobiele internet opstaat.
Als ik het mobiele internet afzet en via wifi op internet surf dan gebeurd dit geen enkele keer.
Dus ik vermoed een software probleem. Heb de tijd van vergrendelen al aangepast naar 1 minuut maar dit helpt niet.

Hier een link naar een kort filmpje dat ik heb gemaakt.
(gedaan met niet zo een duidelijke camera)

[YouTube: http://youtu.be/z4dWI2YjvGY]

Vandaag tijdens een rit de waze app willen gebruiken, maar dit is onmogelijk.
De gsm blijft vergrendelen tijdens gebruik en op 5 minuten moet ik hem zeker 20 keer terug unlocken.
Ook krijg ik geen goed gps signaal. Dus navigatie of waze/coyote is onbruikbaar.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2014 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Wat ik de 1e dag had met mijn V3 was dat de aan/uit knop een beetje bleef hangen. Dat heb jij niet? Het hoesje drukt er dan misschien steeds iets op.....

[ Voor 21% gewijzigd door marcelmg2 op 17-04-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook Waze. En heb geen problemen hiermee. Ik gebruik nog de eerste firmware 1.0.1 en de GPS fix heb ik heel snel (hooguit 30 sec). Ik moet zeggen dat eigenlijk alles wel prima werkt voor wat ik nu nodig heb,. SD kaart mounten doet het niet goed, maar goed die 16 GB is wel voldoende en af en toe gaat zomaar mijn scherm aan. Het meest irritante is nog de home button die niet altijd werkt. Al met al vind ik het wel prima zo en lees ik meer problemen met updaten dan dat het oplost. Met greenify gaat mijn battery ook voldoende lang mee. Dus voorlopig blijf ik dus bij deze firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb al zoveel gelezen over de inew... en ik dacht serieus dat ik de enige Nederlander was die dit toestel gekocht had :).

Nu, ik heb een probleem waar ik nog niets over gelezen heb. Die Chinezen roepen alleen maar dat ik hem terug moet sturen maar ik wil graag jullie reactie... (lees: hulp:P)

Mijn telefoon valt constant uit... Maarr...... niet als ik thuis ben. Het probleem is dus super onduidelijk, hij valt om de haverklap uit. Het ligt niet aan de trilling dat de batterij lostkomt oid, want op mijn werk ligt hij op men bureau, en na 2 minuten, ja hoor, uit.

Als ik op mijn werk ben, heeft hij voornamelijk last van dit probleem, maar.... niet als ik mijn simkaart niet activeer. Kortom, zolang ik mijn pincode niet heb ingevoerd, blijft hij aan :S.

Update: Als mijn telefoon op vliegtuigstand staat, gaat hij ook niet uit.

Ik heb op men werk normaal slecht bereik. Misschien heeft dat er mee te maken?

Wie weet wat het is en heeft een oplossing? :)

Alvast bedankt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2014 17:20 . Reden: toevoeging info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee mijn aan/uit knop zit volledig vrij. Want zelfs met volledig opengeklapt hoesje doet hij dit.
Heb zelfs één voor één alle apps verwijdert omdat ik dacht dat het daar ergens zat, maar ook dit helpt niet.
Ik heb getest met gps test, en de telefoon vindt hooguit 10 satellieten waarvan hij er 4/5 gebruikt. Ook valt dan nog regelmatig het terug op 0.
Voor de rest werkt alles zoals het moet :-D

Volledig uitvallen doet mijn telefoon ook niet.

De mensen van 1949deal willen een nieuwe ROM sturen maar ik durf hier zelf niet aan beginnen + op mijn toestel staat al 1.0.8 dus de nieuwste normaal. Ofwel hem terugsturen maar dat kost bijna zoveel als de gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim-1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 20:09
Heren (en dames?), waarschijnlijk de meest domme vraag ever. Hoe verwijder ik de overbodige home screens? Of moet ik daar een root voor uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Bij wie gaat het scherm ook geregeld spontaan aan? Ogenschijnlijk gebeurt er niks, alleen scherm gaat even aan, en dan na een paar seconden ook weer uit. Ik heb er een custom 1.08 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook. 1.0.1 stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Hier ook met 1.08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim-1985
Niemand die weet hoe je de lege home screens kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijder homescreens --> http://pixelfundi.com/blo...d-android-home-screens-2/

Voor de volgende vraag die niet helemaal specifiek is voor deze telefoon check voortaan even google dan ben je denk ik eerder geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
marcelmg2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:01:
Bij wie gaat het scherm ook geregeld spontaan aan? Ogenschijnlijk gebeurt er niks, alleen scherm gaat even aan, en dan na een paar seconden ook weer uit. Ik heb er een custom 1.08 op.
Klopt, daarom had ik er een lockscreen op. Is wel bekend voorkomen iig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim-1985
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:33:
Verwijder homescreens --> http://pixelfundi.com/blo...d-android-home-screens-2/

Voor de volgende vraag die niet helemaal specifiek is voor deze telefoon check voortaan even google dan ben je denk ik eerder geholpen.
Google natuurlijk al lang geprobeerd en ook deze link gevonden. Maar welke omschreven optie ik ook probeer, ik krijg geen menu om de home screens te verwijderen. Met 2 vingers tegen de klok in draaien, menu knop in drukken op het begin scherm, en lege home page lang ingedrukt houden, niets wat werkt. Op andere telefoons heb ik het wel vol elkaar gekregen (Nexus 5, Galaxy s2, experia z2). Welke methode werkte bij jullie wel? Of ligt het aan 1.0.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Hier werkt dat ook niet 1.08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim-1985
Mooi om te horen dat er nog iemand is waarbij een standaard oplossing niet werkt. Dan ben ik niet de enige.
Hoe heeft de rest van dit forum dit opgelost, werkt het daar wel zoals het hoort, of hebben jullie allemaal nog de originele 5 home screens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor mijn beurt gesproken. Ik heb even default launcher aan gezet en de standaard methode werkt idd niet. Excuus tim-1985.

Ik gebruik MIUI express en dus de MIUI launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn zwarte iNEW V3 binnengekregen. Het duurde wat langer doordat de douane zo vriendelijk was om het pakketje tegen te houden om btw te vangen. Jammer, deze keer dus geen 'geluk' ;)
Firmware die er op staat is 1.0.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:48
Toevallig, ik heb uiteindelijk ook een zwarte besteld, vanmorgen stond DHL voor de deur. Hier vooralsnog zonder extra kosten gelukkig. Eerste indruk is dat het een mooi en degelijk toestel is, maar wel groot; ik ben benieuwd of dat gaat wennen.

Edit: Is er ook een oplossing voor dat scherm aangaan issue bekend? Bij mijn toestel gaat het scherm echt doorlopend aan en uit, behoorlijk irritant. Zou het aan de screenprotector kunnen liggen? Hmm het lijkt te maken te hebben met de netwerkverbinding, zodra het downloaden via 3g klaar was hield het scherm op met flikkeren.

[ Voor 42% gewijzigd door nbch op 28-04-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jort82
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01-2022
Bij mij is het scherm zomaar losgelaten van het toestel. Eerst kwamen de hoekjes los en daarna de rest :(
Weet iemand of ik deze ergens kan laten repareren in Nederland? Het scherm is nog heel, maar reageert heel slecht (losse contactjes)

Mag hem wel terugsturen voor reparatie naar China, maar dat vind ik zo een mijl op 7 dat ik dat maar achterwege laat.

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Laatst online: 23-11-2023
jort82 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:50:
Bij mij is het scherm zomaar losgelaten van het toestel. Eerst kwamen de hoekjes los en daarna de rest :(
Weet iemand of ik deze ergens kan laten repareren in Nederland? Het scherm is nog heel, maar reageert heel slecht (losse contactjes)
Er is een topic over op Chinaphonearea.
I have experienced exactly the same with mine. My 13 month old daughter caught the phone and teared away the screen protector. 2 days after that, I saw the upper edge of the screen lifted. I just took a two sided adhesive tape, cutted down 2 thin pieces of tape and glued it. Everything is fine now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er inmiddels een fix voor het GPS probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05-2022
Als het goed is komt mijn inew over enkele weken. Nu heb ik gelijk een case bij besteld.
(Besteld via marktplaats)
Ik zie op sommige Chinese sites dat er case wordt bijgeleverd.
Kan iemend bevestigen dat er een case in de verpakking zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 16:22
Ik heb nu de Trebuchet Launcher in gebruik, en nu zijn de icoontjes ook veel mooier. Zit niet meer zo'n wit vierkant vlak achter. De link kan je je vinden in het DG 350 topic.

Ik heb trouwens een paar kleine probleempjes met de bouwkwaliteit.
Als ik op de hoek rechts onder van mijn scherm druk dat kraakt hij een beetje.
Ook heb ik op de witte rand onder de navigatieknoppen 2 rood/bruine vlekjes. Is dit slijtage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BpeterB: er zit een flipcase bij de telefoon, maar om die echt handig te noemen?... mwah...'scharnier' zit aan de lange kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:46:
BpeterB: er zit een flipcase bij de telefoon, maar om die echt handig te noemen?... mwah...'scharnier' zit aan de lange kant.
dank je. we wachten die dus even af. Waarschijnlijk heb ik dan 2 dezelfde covers...naja.
Ik vroeg me ook nog even af of de Inew een notificatie led heeft of dat je wellicht de home knop als zodankig kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een notificatie led. zeer klein fel rood ledje aan de bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Of groen. In Whatsapp heb ik ingesteld dat ie groen moet oplichten en dat werkt perfect hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hellow iedereen,

Wou even melden dat ik ook een Inew V3 heb aangekocht via AliExpress. Super goed verlopen ! Op 5 dagen geleverd etc... Prachtige telefoon ... Maar heb een probleempje:

De hardware touch button "Back" werkt niet ... zou dat een software issue zijn of echt een defect ? Zou raar zijn voor een splinter nieuw toestel, ik verwacht toch dat ze zulke zaken toch testen ?

Als iemand een tip heeft, alvast bedankt!

Rom v1.0.8 staat er op (stock)

Ineens werkt de knop terug ... ! 8)7

grtz,
Jort

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 07:27
Ik heb gisteren 1.0.4 geupdated naar 1.0.8, maar ook hier GPS problemen. Ook de GPS fix roms maken geen verschil. Iemand tips?

Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Bazz0847 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:22:
Ik heb gisteren 1.0.4 geupdated naar 1.0.8, maar ook hier GPS problemen. Ook de GPS fix roms maken geen verschil. Iemand tips?
Een goede antenne erin plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:00

RobertowNL

For your gear!

Topicstarter
Hmz, dan geen idee. Ik gebruikte de ROM van een webwinkel (met GPS fix) en die werkte hier meer dan prima. Heeft GPS het wel gedaan in een eerdere ROM die je gelfashed hebt?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
FasterGPS heeft bij mij geholpen, en de oplossing met aluminiumfolie. Hoeveel precies weet ik niet, GPS blijft zwakker dan andere telefoons. Google maps gaat niet zo goed, echter offline routeprogramma's werken nu meestal prima.

[ Voor 16% gewijzigd door Wortelstok op 01-05-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 07:27
De GPS werkt prima met 1.0.4, dus een antenne lijkt me niet de goede oplossing...

Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien eens kijken of ik 1.04 er op kan zetten. Waar vind ik de meest eenvoudige howto? (/me is an android n00b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
[...]

http://www.chinaphonearen...9-MTK6577-MTK6575-MTK6572
Maar is hetzelfde als de AIO root tool die je op XDA kan vinden.
[/quote]

Heb je toevallig een link naar de AIO root tool op XDA? Ik ken het forum vrij goed maar kom geen bruikbare AIO root tool tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Edit: nvm.
Links van XDA lijken zijn verwijderd, of moeilijk te vinden ;)

[ Voor 85% gewijzigd door dutchgio op 01-05-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
Snap ik, maar dan kom ik niet verder dan de Moto G tool. Of is het die? nvm

Framaroot (geen enkele versie) werkt ook niet op 1.0.8, en de Chinese tool in de startpost ben ik een beetje huiverig voor. Ik ben behoorlijk bekend met custom roms, root en kernels, maar met de iNew ben ik al uren bezig om deze geroot te krijgen, op een of andere manier wil dat niet lukken.

[ Voor 77% gewijzigd door nbch op 01-05-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de telefoon met Framaroot geroot, die werkt dus ook.

Overigens een vraag. Ik heb nu nog 1.01 er op staan en ben best tevreden. Er zijn wel wat ergernissen:

- Scherm gaat soms aan en dan weer uit
- NFC werkt niet helemaal goed
- Batterij loopt snel leeg (en vandaag was hij op...en toen ik hem aanzetten zat er ineens weer 43% in... batterij callibratie lijkt niet goed)
- Als een SD kaart wordt gemount dan wordt mijn interne geheugen demount :S

Nu is de vraag welke van de bovenstaande wergenissen gaan firmware 1.08 (of 1 van de latere custom roms) oplossen? Als iemand daarmee kan helpen heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:26
Misschien is dit een mooie custom rom?
www.needrom.com/mobile/thunderbolt-stock-v-1-2-0-rom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:25:
ik heb de telefoon met Framaroot geroot, die werkt dus ook.

Overigens een vraag. Ik heb nu nog 1.01 er op staan en ben best tevreden. Er zijn wel wat ergernissen:

- Batterij loopt snel leeg (en vandaag was hij op...en toen ik hem aanzetten zat er ineens weer 43% in... batterij callibratie lijkt niet goed)

Nu is de vraag welke van de bovenstaande wergenissen gaan firmware 1.08 (of 1 van de latere custom roms) oplossen? Als iemand daarmee kan helpen heel graag.
Lost niet op in 1.0.8
Hier werkte NFC goed in 1.0.8, dacht dat er ook meer problemen waren in 1.0.1
Batterij in 1.0.8 altijd goed gewerkt, deze ging alleen de eerste 13% snel naar beneden, daarna gestaag
Lijkt een softwareprobleem, in 1.0.8 is de interne storage gecombineerd en heb je dus een aantal GB's tot je beschikking voor zowel apps als data.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met 1.0.8 ook dat de batterij wel erg snel minder wordt. Mijn vrouw heeft een er een met 1.0.1 en die doet makkelijk 3 dagen met een batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schutje45
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 06-05 21:57
Hoi Qaud.
Heb jouw beschrijving over de Launher.APK gevolgt echter na reboot blijft de tellie hangen en start niet meer op. Kan met geen mogelijkheid meer opstarten. Weet jij hier iets op of kan ik mijn V3 afschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dan raad ik je aan om met Flashtools de boel opnieuw te flashen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schutje45
Quad schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:15:
Dan raad ik je aan om met Flashtools de boel opnieuw te flashen.
Zou je mij kunnen aangeven hoe dit werkt want ik ben een beetje een leek op dit gebied.
alvast hartelijk dank voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mphus
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-05-2023
Wortelstok schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:27:
[...]

FasterGPS heeft bij mij geholpen, en de oplossing met aluminiumfolie. Hoeveel precies weet ik niet, GPS blijft zwakker dan andere telefoons. Google maps gaat niet zo goed, echter offline routeprogramma's werken nu meestal prima.
geniaal dat aluminiumfolie, ik heb het net er tussengestopt (rond de led en NFC conector), in de telefoon, dus niks uitstekends en binnen paar tellen fix die blijft!!!! (1.0.4) eindelijk (het lijkt zo) na maanden van het gps gezeur af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
Is er iemand die de AIO root tool heeft en die kan delen? Of een andere root methode heeft om 1.0.8 te rooten, zonder gebruik te hoeven maken van de Chinese variant uit de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
nbch schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:04:
Is er iemand die de AIO root tool heeft en die kan delen? Of een andere root methode heeft om 1.0.8 te rooten, zonder gebruik te hoeven maken van de Chinese variant uit de OP?
Ik zal de openingspost straks even bijwerken! Deze root-tool doet het gegarandeerd, ik heb tot nu toe alle smartphones die ik de laatste tijd binnen gekregen heb er mee geroot. Hieronder een uitleg in noob-taal!

(Noob stappen plan)
1) Schakel usb-foutopsporing/debugging in, de ontwikkelaarsopties in (voor ontwikkelaarsopties, in instellingen veel achter elkaar op het buildnummer klikken'
2) koppel je smartphone via usb aan de pc(schakel eventueel usb opslag in, de notificatiebalk, als het er staat)
3) Download dit(https://www.dropbox.com/s/omrjip57skzh3g7/RootGenius.exe) progamma op je pc waar die aan gekoppeld is!

Volg het stappenplan en het moet wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een root tool voor linux (of werkt dit ook onder wine/playonlinux?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
Willian40 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 20:43:
[...]

Ik zal de openingspost straks even bijwerken! Deze root-tool doet het gegarandeerd, ik heb tot nu toe alle smartphones die ik de laatste tijd binnen gekregen heb er mee geroot. Hieronder een uitleg in noob-taal!

(Noob stappen plan)
1) Schakel usb-foutopsporing/debugging in, de ontwikkelaarsopties in (voor ontwikkelaarsopties, in instellingen veel achter elkaar op het buildnummer klikken'
2) koppel je smartphone via usb aan de pc(schakel eventueel usb opslag in, de notificatiebalk, als het er staat)
3) Download dit(https://www.dropbox.com/s/omrjip57skzh3g7/RootGenius.exe) progamma op je pc waar die aan gekoppeld is!

Top, dit programma heeft gewerkt. Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mphus schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:34:
[...]

geniaal dat aluminiumfolie, ik heb het net er tussengestopt (rond de led en NFC conector), in de telefoon, dus niks uitstekends en binnen paar tellen fix die blijft!!!! (1.0.4) eindelijk (het lijkt zo) na maanden van het gps gezeur af
Met 1.0.8 krijg ik met de alufolie trick ook nog geen fix... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2014 @ 22:09:
[...]
Met 1.0.8 krijg ik met de alufolie trick ook nog geen fix... :(
Met FasterGPS, instellen op nederlandse NTP server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik screenshots neem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Power + volume down gelijk indrukken, zoals elk Android toestel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djofr
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2023
ik heb mijn i new v3 nu aan paar maanden en nu merk ik dat de afgelopen weken de volume knoppen het steeds slegter reageren. Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen. De software die ik heb is 1.0.4 maar ik denk niet dat het daar aan ligt. Zou het kunnen dat de sensor onder de volume knop verbogen is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een week geleden de Inew V3 besteld bij To2c voor € 130,- free shipping de witte uitvoering met 1.08 erin. Gisteren werd hij al afgeleverd geen invoer rechten betaald met een zwarte flipcase en een zwarte siliconen hoesje, een keurig opgeplakte screen protector en een nog verpakt. Alle lof voor To2c.
Heb hem geroot volgens het tweakers procede, werkte prima. Mooie mobiel, alleen de GPS doet het nog niet. Wat te doen. ????? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdvr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-09 18:55
Versie 1.1.4. ROM voor de iNew. Heb er zelf geen maar, miss. kunnen jullie er wat mee?

http://www.chinaphonearen...ith-a-lot-of-improvements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
[...]
...knip....

Chrome, verbied het downloaden, door chrome geblokkeerd.... Waarschuwingen voor malware en ongewone downloads

IE laat hem wel door,

Root Genius 1.9.3 is zijn ding aan het doen, :9

2 stuk bestel op 3 mei, vandaag binnen. Link aliexpress.com
Afbeeldingslocatie: http://belfrits.nl/Inew_th.jpg
Click voor grote plaat

Mooie deal en zeer snel verzonden.
op de verpakking "Description: MP5 PI967 LITHIUM ION BATTERIE" en dus geen extra kosten.

Wat zat er allemaal bij, per telefoon
  • 2 accu's
  • 16Gb micro sd
  • OSD kabbeltje
  • Oordopjes
  • screen protector
  • Flip-case
  • silicone cover
  • stylus
  • Android popetje
  • cheap standaartje
Prijs incl. verzenden 135 euro per telefoon

En root heb ik, mijn dank
Tdvr schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:31:
Versie 1.1.4. ROM voor de iNew. Heb er zelf geen maar, miss. kunnen jullie er wat mee?

http://www.chinaphonearen...ith-a-lot-of-improvements
Aan het downloaden, ben benieuwd. Classic ORD

[ Voor 24% gewijzigd door HomePlayer op 08-05-2014 21:44 . Reden: aanpassen en aanvullen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht toch eerst wat ervaringen af voordat ik 1.1.4 er op ga zetten. Er is me wat te veel onduidelijkheid of dit een officiele release is.
Het zou mooi zijn als ze bij iNEW een officiele ftp server hebben of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, GPS doet het nu ook met Faster GPS en een stukje alu folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:53:
Ik wacht toch eerst wat ervaringen af voordat ik 1.1.4 er op ga zetten. Er is me wat te veel onduidelijkheid of dit een officiele release is.
iNew ontkent dat dit een officiele release is, ze hebben nog een paar dagen nodig zeggen ze vooral om te testen en te proberen geschikt te maken voor oudere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Ben benieuwd met die GPS verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schutje45
Heb zojuist de 1.1.4 Rom versie van needrom erop gezet. Valt wel op dat hij niet meer met de inew graphics opstart maar met een android afbeelding in beeld. Verder werkt alles naar behoren en heeft de gps hier binnen 5 seconden een fix met 8 sateliten en is stabiel.
De discussie of deze versie nou wel of niet officieel van inew is doet er voor mij niet zo toe als het maar werkt, en daar lijkt het zeker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ik vind het wel bijzonder hoeveel moeite iNew doet qua ROM support voor deze telefoon. Ik vind het een pluim waardig. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schutje45
Quad schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 09:04:
Ik vind het wel bijzonder hoeveel moeite iNew doet qua ROM support voor deze telefoon. Ik vind het een pluim waardig. :)
Hoi Quad, had je een paar dagen geleden om hulp gevraagd betreffende je aangepaste launcher file. Uiteindelijk de tellie weer aan de gang gekregen na een hoop gepruts en flashen.bedankt nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Dan heb ik dat gemist. ;)
Het blijft een risico helaas.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokosnoot1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 18:14
schutje45 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 09:19:
[...]

Hoi Quad, had je een paar dagen geleden om hulp gevraagd betreffende je aangepaste launcher file. Uiteindelijk de tellie weer aan de gang gekregen na een hoop gepruts en flashen.bedankt nog
Had het zelfde probleem dat tellie niet meer op wilde starten wat er nou fout ging ?? gewoon zo gedaan zoals Quad beschreven had!!

zag dat elyslam hier ook al problemen mee had!!

[ Voor 5% gewijzigd door kokosnoot1 op 10-05-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Dat had ik ook, uiteindelijk launcher file van eigen telefoon aangepast, toen werkte het wel.

Ik update me rom steeds met sp flash. Kan het ook anders zodat je niet alles opnieuw hoeft te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schutje45
[...]

(Noob stappen plan)

Alles gedaan volgens jou beschrijving maar blijft hangen op 22%. wat nu ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
cverkooyen schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 10:14:
Dat had ik ook, uiteindelijk launcher file van eigen telefoon aangepast, toen werkte het wel.

Ik update me rom steeds met sp flash. Kan het ook anders zodat je niet alles opnieuw hoeft te installeren?
Welke FW versie zitten/zaten jullie? Ik had hem op 1.0.8.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schutje45
Toen ik het probeerde zat ik nog op versie 1.0.6 ( is de versie die er opstond toen hij geleverd werd.
Inmiddels staat de needrom versie 1.1.4 erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Hoe bevalt die rom en kan ik updaten zonder alles opnieuw in hoef te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schutje45
cverkooyen schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:38:
Hoe bevalt die rom en kan ik updaten zonder alles opnieuw in hoef te stellen?
Mij bevalt hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Werkt air gesture?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Op 15 mei komt de officiele FW uit, zegt iNew. Ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 Mei gaan ze niet halen. Het is tot nadere orde uitgesteld.... hmmmmm...wordt niet vrolijk van Inew op deze manier. Als de 1.1.4 niks is ga ik denk ik eens kijken naar de Doogee telefoons (DG800 of DG550)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Gisteren de needrom versie 1.1.4 er op gezet en GPS werkt nu weer perfect. Accu verbruik is nog steeds hetzelfde volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Hoe was je eerdere gps ervaring en kan je de rom installeren zonder alle apps opnieuw te moeten installeren?

[ Voor 58% gewijzigd door cverkooyen op 21-05-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een rom installeren komt neer met een nieuw OS installeren. Je zal dan ook je applicaties opnieuw moeten installeren.
Hoe dat precies zit met apps die op extern geheugen staan weet ik niet. Misschien dat de nieuwe installatie die opmerkt en kan 'hergebruiken'.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Nu online
Hoopte op een manier dat je apps kon herstellen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
cverkooyen schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:39:
Hoe was je eerdere gps ervaring en kan je de rom installeren zonder alle apps opnieuw te moeten installeren?
Gps was goed met 1.0.4
Gps was verdwenen met 1.0.8

Ik installeer eigenlijk de meeste apps ff opnieuw. Begin ik weer met "schone" foon. Heb dan toch het idee dat de accu iets langer mee gaat na een schone installatie. Na paar maanden is het natuurlijk gewoon weer een bende door alle geïnstalleerde crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
Hier is de telefoon ook binnen.
Wat is ie mooi. :9~
Jammer dat ie voor mijn vriendin is. Zelf ook natuurlijk in de avond mee gespeeld. De batterij duur valt me niet tegen. ze is dan ook geen zwaar gebruiker maar 2,5 dag haalt ze met gemak.
De eerste gps fix duurde wel lang en helemaal zuiver was die ook niet. Telefoon is nog niet geroot dus faster gps kon nog niet worden gebruikt.
Ik kan hem iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
  • Laatst online: 16-08 13:55
Heb de V3 nu een maandje met 1.08 geleverd. Zeer tevreden, zeker met THL batterij er in nu. Ik vind het lastig om aan te geven hoeveel beter die is dan de stock batterij maar voor mijn gevoel zeker beter!
Mijn grootste verrassing was echter dat sinds plaatsing van een stukje aluminium folie ik opeens op de weg blijf met google maps. Ik was wel wat sceptisch en had met gps status niet een echt duidelijk verschil aan de sterkte van het signaal gezien maar tijdens navigatie is het nu goed bruikbaar!
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste