Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 23:03
Ik heb mijn iNew V3 wegens een defect vervangen, door een ander toestel van een ander merk. Heb nu een THL batterij over en een transparant siliconenhoesje. Ergens ver in het oosten van Nederland af te halen. DM voor meer info.

Inmiddels al aan iemand toegezegd!

[ Voor 9% gewijzigd door marcelmg2 op 25-05-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renée867
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-11-2021
Vraagje van een gebruiker (dus geen wizzkid) over de iNew V3, nou, eigenlijk 2.

GPS werkt bij mij verschrikkelijk slecht, welke navigatie-app ik ook gebruik. Ziet niet waar ik rijd, of blijft kilometers achter. Is hier iets aan te doen of is dat 1 van de grote minpunten van de V3 en moet ik dat maar accepteren? En misschien een hele blonde vraag, maar kan het er iets mee te maken hebben dat dit toestel uit China komt en niet geschikt is voor Europese GPS?
Ik lees iets over een stukje aliminiumfolie waardoor het beter werkt? Hoe? Wat?

Hoe kan ik de officiële software updaten? Ik kan dit niet terugvinden bij de instellingen, of bestaat deze mogelijkheid domweg niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Renée867 op 23-05-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 10:04
GPS is een wereldwijd systeem, en werkt overal waar satellieten zichtbaar zijn voor GPS antennes. Dat is in principe over de hele wereld wel.

Als je ergens iets leest over een stukje alufolie, dan staat er vast ook wel hoe en wat beschreven of een link naar een uitleg?

De originele firmware upgraden naar een nieuwe versie vereist wat meer handelingen dan simpelweg een knopje bij de instellingen. Zo simpel werkt het bij dit toestel niet.

Google is your friend voor het stukje alufolie:
- https://www.google.nl/sea...&oq=inew+v3+aluminum+foil
- http://www.chinaphonearen...-homemade-GPS-antenna-fix

En de zoekfunctie op deze site biedt uitkomst bij het updaten van de firmware, zoals:
- [iNew V3] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BpeterB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05-2022
marcelmg2 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:46:
Ik heb mijn iNew V3 wegens een defect vervangen, door een ander toestel van een ander merk. Heb nu een THL batterij over en een transparant siliconenhoesje. Ergens ver in het oosten van Nederland af te halen. DM voor meer info.
Volgens mij heb ik een dm gestuurd. (Me = noob O-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Mede tweakers,

Enkele weken geleden is mijn Jiayu G4 wat kuren gaan vertonen en ben nu enkele dagen in het bezit van een zwarte iNew, prachtig ding! Geleverd met 1.0.8 maar meteen geflashed naar de 1.0.8. met GPS fix (zie Needrom). Eigenlijk werkt bij mij nu nog alles wonderbaarlijk goed, zelfs de GPS!!!

Kort vraagje, ik wil graag de OG-Battery-Mod er op zetten. Echter de tool van XDA daar werkt het niet mee lijkt .. is dat al iemand gelukt op de iNew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 15:27
Ik heb deze telefoon nu ook 1 week en gps is echt een drama. Drama in de zin van dat ik geen enkele sataliet vind in de provincie friesland. Ik heb versie v1.0.9 erop staan. Zou hier dan die gps fix in moeten zitten of is dat geen officiele rom?

Ik zie op deze pagina ook niet echt die gps fix rom staan http://www.needrom.com/mobile/inew-v3-e/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08-2024
Van needrom versie 1.1.4 nemen die werkt hier gewoon goed met gps. Die 1.0.8 deed bij mij ook niks zinnigs met gps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:16
Ik heb gisteren 1.1.4 erop gezet, vanmiddag even buiten GPS testen. Ik kreeg met 1.0.8 geen contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:14
De 1.1.4 op Needrom is niet officieel dacht ik.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Nee maar hoop dat GPS het nu wel doet

Edit: net stukje wezen wandelen met de kinderwagen en had eindelijk ontvangst :)

[ Voor 53% gewijzigd door cverkooyen op 04-06-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ja met 1.1.4 is het echt een wereld van verschil. Ik komt met een gps test op 76%, accuracy 9 feet (Google Play: GPS Test)

Ik had wel wat problemen om de connectie met de telefoon te krijgen op een windows 8 machine. Hij bleef connecten en disconnecten (dat geluid) en als ik power + volume up indrukte kreeg ik "no command".

Afbeeldingslocatie: http://www.yogadz.com/wp-content/uploads/2013/11/6.jpg

Uiteindelijk heeft deze link mij geholpen: http://www.chinaphonearen...-Help-me-flash-my-iNew-v3. De links daar werkte niet meer maar je moet dan het volgende doen.
  1. Disconnect je telefoon
  2. zoek op google naar dit: "MT65XX USB VCOM drivers". Ik heb deze gebruikt https://docs.google.com/f...ARlQZVjlMQTAwX1JFNG8/edit (bestand -> downloaden)
  3. Unzip de rar en install "Installdriver.exe"
  4. Herstart je computer voor de zekerheid. Heb ik ook gedaan. Weet niet 100% zeker of dit nodig is.
  5. Dan kun je de standaard Flash Tools manier gebruiken om de nieuwe versie erop te zetten. Ik heb deze tutorial gevolgd: diquan2001 in "[iNew V3] Ervaringen & Discussie"
v1.1.4 is idd niet officieel omdat het lijkt dat ze over gaan naar android 4.4. Iemand in dit topic heeft een lijntje met inew lijkt:
iNew:
Hii,
Finally got sometime to email you.

We all want to say thanks to all users, fans, past users. We are growing with your support.

We know we delayed but all are moving on android 4.4 . Truth is we are little slow and we are trying to change that.

Will stay in touch.

Regards,

[ Voor 20% gewijzigd door Utoka op 05-06-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Ik ben erg tevreden met 1.1.4. GPS paar x getest, lopend en in de auto en werkt nu goed! Met battery doctor kan ik ook langer met me accu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik ook maar over op 1.1.4
Heeft iemand deze in combi met de partitionerings mod zodat je 3.5GB geheugen krijgt werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Sorry geen ervaring mee. Mijne had out of the box 16gb ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:59:
Ik ga denk ik ook maar over op 1.1.4
Heeft iemand deze in combi met de partitionerings mod zodat je 3.5GB geheugen krijgt werkend?
Krijg je als goed is automatisch met het flashen van die rom. Vanaf 1.0.3 zit het er standaard in het volledig benutten van de interne opslag.

Zijn volgens mij wel methoden voor, moet je even kijken op Chinaphonearena.com.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
cverkooyen schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:18:
Ik heb gisteren 1.1.4 erop gezet, vanmiddag even buiten GPS testen. Ik kreeg met 1.0.8 geen contact.
Mijn thl accu lijkt nu ook veel langer mee te gaan! Misschien door de rom of door battery doctor. Na een hele dag heb ik nog 70% over na wat whatsapp en internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Zelf heb ik ook het idee dat na de nieuwe rom 1.1.4 de batterij iets langer mee gaat. Meestal had ik 's avonds nog 25% over. Nu zit ik rond de 50%- 60%. Rom lijkt hier dus ook zeker invloed op te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
  • Laatst online: 16-08 13:55
Ik dacht na alle positieve verhalen dan ook aan de 1.1.4 te gaan en alles leek prima tot de V3 na het flashen niet meer opstartte... Alleen een groen android logo en geen recovery. Als ik in recovery probeerde te komen kreeg ik hetzelfde mannetje op rug...
Veel lezen en prutsen later heb ik nu weer een werkende telefoon met v1.0.8 erop van de zelfde needrom uploader die de 1.1.4 heeft upgeload.
Koppig nog eens geprobeerd maar de 1.1.4 wil echt niet, de 1.0.8 opniew flashen is geen probleem.
Iemand een idee waarom de 1.1.4 niet op mijn Inew wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
Heb zo iets ook een keer gehad met een jiayu. Opnieuw downloaden was toen de oplossing,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
Je bedoelt de rom nog eens downloaden? Ik zal eens kijken of dat werkt, dank voor de tip!

Helaas, opnieuw gedownload maar zelfde resultaat, iemand anders nog een idee? -O-

[ Voor 32% gewijzigd door Cellerie op 08-06-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djofr
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-12-2023
bij mij werkt de volume knop niet meer weet iemand hoe ik um kan flashen want ik kom er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan v1.1.4 niet meer terugvinden op needrom. Heeft iemand deze rom og op een andere lokatie staan?
nm hij staat hier: http://www.needrom.com/mobile/inew-v3-e/
Het zal wel aan mij liggen maar ik krijg met geen mogelijkheid een nieuwe rom geflashed.
Ik heb hier een win8.1 laptop... kan het daar aan liggen?

Ik volg overigens deze video

Het lijkt mis te gaan bij het aankoppelen en aanzetten van de telefoon. Kan iemand me vertellen wat en in welke volgorde dit moet gebeuren, want zoals het op de video gebeurd, wordt er bij mij geen rom geflashed.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Accu eruit, telefoon niet aankoppelen. Op download all drukken en vervolgens telefoon aankoppelen, nog steeds zonder accu.

[ Voor 3% gewijzigd door cverkooyen op 09-06-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
Bij het aankoppelen niet de telefoon aanzetten, ondanks wat de verder goede video vertelt, gewoon zoals post hier boven. Als hij dan nog steeds niets doet zou ik eerst de drivers eens opnieuw installeren.
Bij mij lukte 1.1.4 niet, wel geflashed, maar niet werkend. Uiteindelijk wel tsunami geflashed. Die lijkt het goed te doen na 1 dag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De flash naar 1.1.4 is gelukt. Het was toch een driver kwestie.
Echter heb ik nog steeds geen GPS fix... :(
Mischien dat ik ook de tsunami rom eens ga proberen.
Klopt het overigens dat ik na de flash naar 1.1.4 weer opnieuw moet rooten?

Wat me ook opviel dat ik een standaard android bootsplash krijg en niet de V3 bootsplash. Er werd op needrom al gezegd dat dit geen officiele rom is....

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Van het weekend ook navigatie nodig rond Apeldoorn maar dat wou ook niet. Het is nog niet 100% werkbaar met 1.1.4. Ik zal binnenkort eens testen of al een fix hebben helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aukemuis
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:49:
Klopt het overigens dat ik na de flash naar 1.1.4 weer opnieuw moet rooten?
Ja dat klopt, ben ook nog even aan het kijken waarmee, framaroot doet het bij mij in ieder geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
De root methode met Root genius in de opening van dit topic werkt prima.

https://www.dropbox.com/s/omrjip57skzh3g7/RootGenius.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djofr
Mijn inew is er gister uit het niets mee opgehouden. Toen hij in de zon lag muziek te spelen was die ineens uitgevallen. Hij was toen loeiheet, ik heb de batterij eruit gehaald helemaal laten afkoelen weer in elkaar gezet en nu doet die helemaal niks meer. Zou de batterij kapot zijn of kan ik um beter weggooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Cellerie: gebruik RootGenius.... die werkt prima.
Djofr schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:51:
Mijn inew is er gister uit het niets mee opgehouden. Toen hij in de zon lag muziek te spelen was die ineens uitgevallen. Hij was toen loeiheet, ik heb de batterij eruit gehaald helemaal laten afkoelen weer in elkaar gezet en nu doet die helemaal niks meer. Zou de batterij kapot zijn of kan ik um beter weggooien
Gebeurd er ook niets als je de telefoon alleen aan een USB kabeltje hangt?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Ik heb wel is een waarschuwingssignaal gekregen toen mijn telefoon in de zon lag en te heet werd, jij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djofr
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:28:

[...]

Gebeurd er ook niets als je de telefoon alleen aan een USB kabeltje hangt?
Nee helemaal niks heb um eerst een paar uur aan de oplader gelegt en daarna aan de pc. De pc maakt wel een geluidje maar geeft niks aan.
cverkooyen schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:10:
Ik heb wel is een waarschuwingssignaal gekregen toen mijn telefoon in de zon lag en te heet werd, jij niet?
Nee hij viel gewoon ineens uit ik dacht dat de accu leeg was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Lijkt er wel op, ik blijf bij 1.1.4, rom bevalt mij uitstekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 1.0.8 met GPS fix geinstalleerd en guess what: GPS fixed!
Wel even zoeken om de taal van cz op nl te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Ik weet nog niet zo goed waar het aan ligt maar als ik via Bluetooth muziek van mijn inew op mijn home cinema set af speel stopt deze er na 5 minuten mee, de verbinding is niet verbroken maar de muziek is wel gestopt. Heeft ie,and een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
cverkooyen schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:41:
Ik weet nog niet zo goed waar het aan ligt maar als ik via Bluetooth muziek van mijn inew op mijn home cinema set af speel stopt deze er na 5 minuten mee, de verbinding is niet verbroken maar de muziek is wel gestopt. Heeft ie,and een idee?
Zelf speel ik via bleutooth wel eens muziek af in de auto via de radio met de google music app en daar heb ik dit probleem nog niet meegemaakt. Ik heb v1.1.4 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Lijkt erop dat het aan battery doctor lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Volgens mij is dat deze versie:
http://www.androidworld.i...ui-revolution-rom-141007/

Ik wacht daar overigens nog even mee. Eerst is 1.1.4. installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,
Gisteren is mijn inew v3 binnengekomen met v 1.1.1. De nieuwste rom als ik het goed heb. Nu heb ik alleen het probleem dat ik het apparaat niet geroot krijg. Hiervoor gebruik ik de link aan het begin van deze thread. Hebben anderen ook dat probleem? En misschien inmiddels een oplossing.

Hoop verder wel dat er snel een goede 4.4 rom komt. Vind fe cyanogenrom 4.4 op mijn oude samsung toch een stuk mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Van deze link heb ik Methode 2 gebruikt om hem te rooten. http://www.jellydroid.com/2014/03/how-to-root-inew-v3/

Ik vond zelf de icoontjes echt heel lelijk. Ik heb uiteindelijk Nova launcher(je hebt ook een betaalde versie) erop gezet en een ander icoon setje. Dit maakt het al iets dragelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt rootgenius niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maf he. Laptop zoekt maar krijgt geen verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:53:

Ik vond zelf de icoontjes echt heel lelijk. Ik heb uiteindelijk Nova launcher(je hebt ook een betaalde versie) erop gezet en een ander icoon setje. Dit maakt het al iets dragelijker ;)
Zien er inderdaad vreselijk uit. Dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:44:
Hallo iedereen,
Gisteren is mijn inew v3 binnengekomen met v 1.1.1. De nieuwste rom als ik het goed heb. Nu heb ik alleen het probleem dat ik het apparaat niet geroot krijg. Hiervoor gebruik ik de link aan het begin van deze thread. Hebben anderen ook dat probleem? En misschien inmiddels een oplossing.
Werkt nu wel. Was Waarschijnlijk probleem met de usb-aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:04:

Edit:
Iemand nog een verklaring voor het feit dat hij geen Nederlandse correcties uit wil voeren? Ik heb voor zover ik kan zien overal waar mogelijk de taal in Nederlands veranderd, maar in bv WhatsApp blijft hij met rode onderstrepingen komen, en dus ook geen suggesties/verbeteringen tijdens het typen.
Na zoeken naar het spellingsprobleem kwam ik de vraag hierboven tegen. Jammer genoeg geen antwoord gevonden. Herkennen jullie de probleem? En is er een oplossing voor?

Hier functioneert de gps nog steeds niet (rom 1.1.1). Baal ik behoorlijk van want de reviews op youtube waren juist heel lovend over de gps in deze foon.

Alvast dank,
Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Probeer eens 1.1.4 voor de GPS problemen, taal probleem kan ik je niet mee helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:33:
[...]

Na zoeken naar het spellingsprobleem kwam ik de vraag hierboven tegen. Jammer genoeg geen antwoord gevonden. Herkennen jullie de probleem? En is er een oplossing voor?

Hier functioneert de gps nog steeds niet (rom 1.1.1). Baal ik behoorlijk van want de reviews op youtube waren juist heel lovend over de gps in deze foon.

Alvast dank,
Vincent
Google Play: SwiftKey Keyboard voor je toetsenbord (gratis).
En de GPS -> nieuwere ROM flashen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Quad schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:06:
[...]

Google Play: SwiftKey Keyboard voor je toetsenbord (gratis).
En de GPS -> nieuwere ROM flashen.
Ik gebruik zelf TouchPal X en ben daar erg tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Eerste custom ROM gebaseerd op 1.14 op Needrom, geroot, launcherkeuze enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
kk107, voor je spelling heb je in settings ->language en input spell checker uitgezet?

voor je GPS, mijn GPS was ook drama maar met tsunami rom (1.1.4 werkt niet op mijn V3)van needrom en wat experimenteren met alu folie stripjes heb ik nu een snelle lock en goede navigatie: als ik stil sta sta ik ook stil op sygic en maps en blijft, (bijna altijd, 99%) op de juiste weg!

en touchpal ook weer gebruikt na minder tevreden met swiftkey, eerder altijd bèta's van swype maar touchpal werkt voor mij heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen bedankt voor de reacties.
Wortelstok schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:01:
Eerste custom ROM gebaseerd op 1.14 op Needrom, geroot, launcherkeuze enzo.
Zou je kunnen vertellen hoe je gedaan hebt? Foon is al geroot.
Recovery rom en custom rom naar sd-kaart?

Thx,
Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:48:
Zou je kunnen vertellen hoe je gedaan hebt? Foon is al geroot.
Recovery rom en custom rom naar sd-kaart?
Nog niet gedaan, ik ken de methode met Aroma nog niet. Zit te wachten op reacties. Beschrijving is beetje onduidelijk hoewel hij wel een youtube video heeft toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wortelstok schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:45:
[...]

Nog niet gedaan, ik ken de methode met Aroma nog niet. Zit te wachten op reacties. Beschrijving is beetje onduidelijk hoewel hij wel een youtube video heeft toegevoegd.
Volgens mij heb ik die aangezien. Italiaans gesproken met Chineestalige menu's. Ik heb wel ervaring met het wijzigen van de rom op mijn oude samsung s advance maar met de inew lijkt het allemaal iets lastiger. Ik hoop dat de cyanogenmod ook snel beschikbaar komt voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:48
Sinds ik 1.1.4 geflasht heb, wil de telefoon 's ochtends niet meer aan als ik die 's avonds heb uitgezet. Wanneer ik de batterij eruit haal en terugstop gaat de telefoon wel aan. Heeft iemand dit ook (gehad), en beter een manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
nbch schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:09:
Sinds ik 1.1.4 geflasht heb, wil de telefoon 's ochtends niet meer aan als ik die 's avonds heb uitgezet. Wanneer ik de batterij eruit haal en terugstop gaat de telefoon wel aan. Heeft iemand dit ook (gehad), en beter een manier om dit op te lossen?
Geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:44:
[...]
Volgens mij heb ik die aangezien. Italiaans gesproken met Chineestalige menu's. Ik heb wel ervaring met het wijzigen van de rom op mijn oude samsung s advance maar met de inew lijkt het allemaal iets lastiger. Ik hoop dat de cyanogenmod ook snel beschikbaar komt voor dit toestel.
Verderop in het commentaar staat een andere/specifieke video zonder spraak met engelse menu's. Ik weet alleen niet wat er vooraf gaat aan het eerste scherm. Zal het even posten daar.
Eerste reacties zijn dat de Tsunami ROM vooralsnog beter is.

[ Voor 5% gewijzigd door Wortelstok op 20-06-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wortelstok schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:57:
[...]

Verderop in het commentaar staat een andere/specifieke video zonder spraak met engelse menu's. Ik weet alleen niet wat er vooraf gaat aan het eerste scherm. Zal het even posten daar.
Ik zie dat de link gisteren is geplaatst. Thx, ga ermee aan de slag. Ik zal mijn ervaringen delen nadat ik een poging heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wortelstok schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:57:
[...]

De Tsunami ROM draait inmiddels maar nog geen gps. Met dit filmpje eerst de 1.08 gps-fix rom gedraaid. Deze is te vinden op needrom.com . Daarna de Tsunami ROM. Door de stappen van het filmpje en de stappen bij Tsunami Rom is het allemaal goed te doen. Wel gedoe gehad met de drivers (zie youtube-filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
Bij de tsunami rom beschrijving staan een aantal stappen om de gps te verbeteren na installatie. Bij mij lijkt dit aardig gelukt. Daarnaast heb ik ook een paar kleine alu folie strips onder de GPS antenne geplakt. Op het interweb zijn wel enkele fotoos te vinden maar heb het idee dat voor elke telefoon de plaats kan verschillen, en soms denk ik dat t voornamelijk placebo folie is....

dit programma lijkt ook te helpen:

Google Play: ActiveGPS - GPS booster

Er bestaat uiteraard ook de optie dat je antenne gewoon stuk is? Weet alleen niet hoe je dat kunt uitvogelen? Misschien iemand anders?

[ Voor 27% gewijzigd door Cellerie op 20-06-2014 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cellerie schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 19:20:
Bij de tsunami rom beschrijving staan een aantal stappen om de gps te verbeteren na installatie. Bij mij lijkt dit aardig gelukt. Daarnaast heb ik ook een paar kleine alu folie strips onder de GPS antenne geplakt. Op het interweb zijn wel enkele fotoos te vinden maar heb het idee dat voor elke telefoon de plaats kan verschillen, en soms denk ik dat t voornamelijk placebo folie is....

dit programma lijkt ook te helpen:

Google Play: ActiveGPS - GPS booster

Er bestaat uiteraard ook de optie dat je antenne gewoon stuk is? Weet alleen niet hoe je dat kunt uitvogelen? Misschien iemand anders?
Bij mij geen placebo-effect. Geloof het of niet maar de gps werkt. Thx :*) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
Goed dat ie t doet, Welke oplossing was t?
Mijn Gps doet het meestal aardig maar vandaag wel weer vaker naast de weg...
Hopelijk morgen weer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al aan mijn tweede INew V3 telefoon. De eerste was na een maand defect, scherm reageerde niet meer. Teruggestuurd naar China en een nieuwe ontvangen en na 1,5 maand, is er weer een probleem.

Telefoon blijft zichzelf steeds opnieuw uitschakelen en opstarten. Harde reset en nieuwe batterij geprobeerd. Ook al ligt hij gewoon op tafel, zonder aan te raken zet hij zichzelf na een tijdfje uit en start dan weer op. Soms start hij helemaal niet op en krijg je de telefoon pas na wat moeite weer aan na batterij in/uit te doen en meerdere malen op te starten.

Waardeloos! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cellerie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:26:
Goed dat ie t doet, Welke oplossing was t?
Mijn Gps doet het meestal aardig maar vandaag wel weer vaker naast de weg...
Hopelijk morgen weer beter!
Toch de folie. Ik zal de gps binnenkort eens op een langere afstand uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:47:
Nu al aan mijn tweede INew V3 telefoon. De eerste was na een maand defect, scherm reageerde niet meer. Teruggestuurd naar China en een nieuwe ontvangen en na 1,5 maand, is er weer een probleem.

Telefoon blijft zichzelf steeds opnieuw uitschakelen en opstarten. Harde reset en nieuwe batterij geprobeerd. Ook al ligt hij gewoon op tafel, zonder aan te raken zet hij zichzelf na een tijdfje uit en start dan weer op. Soms start hij helemaal niet op en krijg je de telefoon pas na wat moeite weer aan na batterij in/uit te doen en meerdere malen op te starten.

Waardeloos! 8)7
Vervelend. Als er een probleem met de rom is, zou je deze kunnen flashen. Zal alleen niet gunstig zijn voor de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lexus305 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:52:
[...]

Ik heb hem ook bij to2c vandaan, geleverd via dhl en geen extra kosten gehad.

Bij dhl dus niet altijd btw en inklaringskosten.
Heb jij hem besteld met of zonder 'packing box'?

Ze zeggen dat zonder box de kans dat je bij moet betalen kleiner is maar zou toch graag de boel compleet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Ik heb er twee gekocht bij to2c zonder packing box (niet met DHL). Telefoon zit nog steeds in zijn eigen doosje. Voor beide geen bijbetaling nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wortelstok schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:08:
Ik heb er twee gekocht bij to2c zonder packing box (niet met DHL). Telefoon zit nog steeds in zijn eigen doosje. Voor beide geen bijbetaling nodig gehad.
Ah ok, heel erg bedankt voor de informatie! Dus de telefoon zit wel gewoon in het inew doosje?
Op het filmpje bij What is " No / Without Packing Box"? laten ze namelijk zien dat de telefoon met accessoires los in schuimfolie wordt gedaan en vervolgens in een bubbeltjesenvelop, oftewel zonder de originele verpakking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Wortelstok schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 18:08:
...Telefoon zit nog steeds in zijn eigen doosje.
Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:51:
..Dus de telefoon zit wel gewoon in het inew doosje? ..
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de onzekerheid weg te nemen heb ik maar even navraag gedaan bij to2c zelf.
No packing box betekent dat de telefoon inderdaad zonder inew doosje komt.

Lijkt er op dat jij dus mazzel hebt gehad Wortelstok...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chindi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10-2023
Officiele doos is ook gewoon heel klein, misschien steken ze die gewoon in een andere doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Chindi schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:37:
Officiele doos is ook gewoon heel klein, misschien steken ze die gewoon in een andere doos :)
Nee in een bubbeltjesenvelop met heel veel plakband!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 16:22
Ik heb technische ondersteuning nodig :S

Vanavond legde ik mijn telefoon aan de lader omdat de batterij bijna leeg was. Ik sloot de telefoon aan op de lader precies op het moment dat hij zichzelf uitschakelde, dat is geen probleem denk ik.
Na 45 min laden heb ik de telefoon aangezet en ben iets te drinken gaan pakken. Toen ik terug kwam zag ik tot mijn verbazing dat op mijn telefoon een zwart scherm met blauwe chinese tekens stond.
Ik probeerde een screenshot te maken, maar merkte toen dat ik een cursor bewoog en het dus een keuze menu was.
Toen stond er in mijn scherm wat rare tekens en MMC DATA.
Toen heb ik de batterij uit mijn telefoon gehaald omdat hij niet uitging en toen weer opnieuw opgestart.
Nu zit mijn telefoon in een boot-loop...
Ik heb wel gemerkt dat als ik een opstart met power vol down dat ik weer dat menu krijg, maar ik snap niks van het chinees.
Hoe moet dit nu verder? Is de enige optie een factory reset uit dat menu? Het liefst zou ik al mijn data en dergelijke behouden, maar er is blijkbaar echt iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:48
nbch schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:09:
Ik heb inmiddels ontdekt dat het ligt aan de Kinguser app. Na het opnieuw flashen van de rom werkt alles soepel, tot het rooten via Rootgenius. De telefoon reageert minder vloeiend en start dus niet meer op nadat deze uitgezet is. Na het verwijderen van Kinguser werkt alles weer normaal, maar nu heb ik natuurljk geen root meer.

Ik ben nu op zoek naar een andere methode om te rooten, ik heb Framaroot en Towelroot geprobeerd, deze werken beide niet helaas. Zijn er andere rootmethoden die werken op 1.1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Ik heb die uit de ts gebruikt en die werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 07:27
Omtrent de GPS hier mijn ervaring:
- ROM 1.0.8 met/zonder GPS fix geeft allebei geen satellieten.
- ROM 1.1.4 werkt goed, maar soms verliest hij zijn fix en de nauwkeurigheid is matig.

Om te voorkomen dat hij zijn fix verliest heb ik de antenne proberen te tweaken, en sceptisch als ik was ben ik toch tot de conclusie gekomen dat het effect heeft, mits je precies het goede doet. Ik heb een uur zitten knippen/plakken met alufolie en uiteindelijk kwam ik erachter dat de beste oplossing is om twee dunne reepjes folie van 1.6cm lang en zo'n 0.25cm breeed op de GPS antennesticker te plakken. Een reepje horizontaal, van schroef tot USB connector, vlak onder je hoofdtelefoonaansluiting door. De andere vanaf de letters GPS omhoog, tot aan het hoekje linksonder van het schroefgat. Ik haal significante verbeteringen van het signaalniveau, van zo'n 20 dB S/N naar zo'n 35 dB S/N. Je moet zeer zeker meerdere locaties proberen en signaalniveaus vergelijken. Het komt op de millimeter.

Rooten en met FasterGPS de locatie goed zetten scheelt niet zozeer in ontvangst, maar wel in het iets sneller vinden van een fix. Van zo'n 20 seconden naar zo'n 5 seconden.

De combinatie van beiden heeft voor mij geresulteerd in een goed werkende en nauwkeurige GPS ontvanger. Just my 2 cents :-)

Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag een thl w 8 accu in mijn v3 gezet nu effe opladen en checken wat deze gaat doen straks. Hoelang gaat hij het volhouden. Het was overigens super simpel om de accu passend te maken.
voor nog geen €8 een nieuwe power accu fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een nieuw probleempje met mijn inew v3..

Ik heb em nu ong. 3 a 4 maand..
nooit niks geen problemen mee gehad, op batterij na dan..

En nu doen mij onderste touch knopjes het niet meer.. dus de home/menu buttons...
Ik heb em al opnieuw opgestart, baterij eruit gehad.. maar niks helpt..
zit nu vast in 1 app...
de rest van het scherm doet het wel..

Tel is niet geroot ofzo alleen een appex launcher erop..
enige idee wat het kan zijn...??

Hij is ook niet gevallen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrPiet58
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-09 18:53
Bazz0847 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:01:

Ik heb een uur zitten knippen/plakken met alufolie en uiteindelijk kwam ik erachter dat de beste oplossing is om twee dunne reepjes folie van 1.6cm lang en zo'n 0.25cm breeed op de GPS antennesticker te plakken. Een reepje horizontaal, van schroef tot USB connector, vlak onder je hoofdtelefoonaansluiting door. De andere vanaf de letters GPS omhoog, tot aan het hoekje linksonder van het schroefgat.
Kan je hier misschien een foto van uploaden?

Heb zelf het probleem dat ie soms z'n fix verliest en als ik dat kan oplossen mbv jouw methode
zou dat geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
Jammer dat INew traag is met de officiele firmware upgrade. Er is overigens wel een opvolger (?) van de V3: De INew V8,

Ziet er ook wel heel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Ik vind die v8 niet echt mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:20:
Ik heb vandaag een nieuw probleempje met mijn inew v3..

Ik heb em nu ong. 3 a 4 maand..
nooit niks geen problemen mee gehad, op batterij na dan..

En nu doen mij onderste touch knopjes het niet meer.. dus de home/menu buttons...
Ik heb em al opnieuw opgestart, baterij eruit gehad.. maar niks helpt..
zit nu vast in 1 app...
de rest van het scherm doet het wel..

Tel is niet geroot ofzo alleen een appex launcher erop..
enige idee wat het kan zijn...??

Hij is ook niet gevallen ofzo..
Haal appex launcher eraf en alle andere extra apps.
Vaak is dit het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem zelfs terug naar fabrieks instellingen gedaan.. maar doet het nog steeds niet..

Wat me ook opgevallen is, is dat die mijn sd kaart ook niet meer leest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 00:40:
Ik heb hem zelfs terug naar fabrieks instellingen gedaan.. maar doet het nog steeds niet..

Wat me ook opgevallen is, is dat die mijn sd kaart ook niet meer leest..
Stock (of een andere) rom erop flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Ik draai sinds gisteren de Marsapa ROM v5, denk dat dat de beste is nu of anders de Tsunami ROM (met OTA updates).
Tot nu toe merk ik vooral dat de telefoon (nog) soepeler werkt. Ik merk ook dat er tweaks in zitten voor GPS, die leiden tot een snellere fix (nauwkeurigheid/retentie moet ik nog testen, die lijkt niet beter). Ook WiFi (ontvangst) lijkt het iets beter te doen dan mijn vorige (stock) 1.06.
Ik heb Marsapa gekozen vooral omdat die uitgaat van versie 1.1.5, en de 3G frequenties 900/1800 ingebouwd heeft.
Ik twijfel over de impact op batterijverbruik, heb ik een paar dagen voor nodig om dat te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cellerie schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:02:
[...]

Stock (of een andere) rom erop flashen?
Nee hij is gewoon stock...
En het wordt alleen maar erger.. nu zit het ook in het scherm zelf...
KAn geen berichten meer typen.. touchpanel pakt em niet.. wel asl ik iets hoger druk zeg maar.
Maar dan pakt die ook niet wat die moet doen.. maar pakt dan wat er net boven zit..

En met dat gps gedoe, denk dat ik het probleem heb gevonden...
Want ik heb de telefoon uitelkaar gehaald.. en heb waarschijlijk een kleine fabrieksfout onddenkt..

Ik zal straks de foto's plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
Ik heb Marsapa gekozen vooral omdat die uitgaat van versie 1.1.5, en de 3G frequenties 900/1800 ingebouwd heeft.
Ik dacht dat die frequenties hardware matig waren of heb ik dat verkeerd? En als ik het verkeerd heb kan iemand het dan misschien uitleggen :?

[ Voor 15% gewijzigd door Cellerie op 14-07-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Cellerie schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:34:
[...]Ik dacht dat die frequenties hardware matig waren of heb ik dat verkeerd? En als ik het verkeerd heb kan iemand het dan misschien uitleggen :?
Status is "undecided". Veel mensen die zeggen dat het wel kan maar nog geen bewijs. Er is een discussie over gaande op Chinaphonearea. Ik zou de test wel willen doen maar weet niet hoe ik 2100Mhz uitzet (om te kijken of de 900 3G band van Vodafone het is gaan doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiend
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 15:15
Snik.....

Leuk zo'n hele slanke telefoon. Maar het scherm breekt wel makkelijk in tweeen als ie iets te strak in je broekzak zit.

Nu een barst over het hele scherm en de telefoon is niet meer te bedienen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een telefoon in je achterzak zit en je gaat zitten dan is de kans redelijk groot dat je hem sloopt. En dat geldt niet alleen voor de V3....

Is er al meer bekend over (of?) de kitkat release (er aan komt)?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
Ik zou de test wel willen doen maar weet niet hoe ik 2100Mhz uitzet (om te kijken of de 900 3G band van Vodafone het is gaan doen).
in mobile uncle tools naar engineer mode, kies engineer mode (mtk) kies bandmode, kies de sim die de wcdma heeft, en uncheck 2100, opnieuw starten en kijken of tie t doet.

Ik denk dat dat zou werken maar ben absoluut geen expert!

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Cellerie schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 19:47:
[...]
in mobile uncle tools naar engineer mode, kies engineer mode (mtk) kies bandmode, kies de sim die de wcdma heeft, en uncheck 2100, opnieuw starten en kijken of tie t doet.
Ik denk dat dat zou werken maar ben absoluut geen expert!
ben benieuwd
Ja en dan blijkt het verhaal toch niet te kloppen. Ik heb de 2100 band uitgezet en na opnieuw opstarten krijg ik alleen maar een "G" lettertje en mis erg de H+.
Voor de rest lijkt de Marsapa 5 zeer goed te werken; o.a. ROM is sneller, GPS is veel beter geworden. Alleen accu hetzelfde of iets slechter (maar ik heb er nu de THL W8 accu ingezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cellerie
Wortelstok schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 08:35:
[...]

Ja en dan blijkt het verhaal toch niet te kloppen. Ik heb de 2100 band uitgezet en na opnieuw opstarten krijg ik alleen maar een "G" lettertje en mis erg de H+.
Tenzij er gewoon geen 3g op de 900 bij jou is uiteraard :-) Dan zou je dus op een plek moeten zijn waar alleen 900 is! Overigens zie ik bij mij in engineer mode geen 2100 maar 2000....weet iemand hoe dat zit? hij heeft namelijk wel gewoon 3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik nu de V3 een week, maar bij mij valt continue de netwerkbinding van vodafone weg. Dit gebeurt erg vaak... Enig idee wat dat kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
In januari de inew-v3-mtk6582-quad-core-nfc aan mijn vriendin gegeven. Een paar weken later een siliconen case besteld. Maar Vorige week kwam het display los te zitten. De hele digitizer en scherm kon je er uit pakken. Een paar dagen later kwam ze thuis en de telefoon was uit d'r handen gevallen. En de flatcable op de digitizer was afgescheurd. Plus nog was barsten en een hoekje er uit. Wel zonde, ach ja. Het gewoon vaak laten vallen. Wel bijzonder dat het display nog werkte. (ex digitzer)
Goed, met die reden heb ik dus ook een goedkoop Chinees model uitgezocht. ;)

Nu het info gedeelte:

Nu heb ik ontdekt dat het ips-scherm verder nergens aan vast zit, dan op het digitizer gedeelte na. En de digitizer zit met 6 blobs aan lijm vast op het front gedeelte, dat ook de aluminium strips bevat.
Wat gelijk voor mij de eerste keer was dat ik een telefoon van binnen zag dat geen schroefjes gebruikt voor het monteren van de display.
Een nieuwe complete front kost zo een 75 USD.
Met de kans dat het display er weer uitgegooid wordt.
Misschien toch maar een ander model ter vervanging aanschaffen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
zeadope schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:56:
Nu het info gedeelte:
Nu heb ik ontdekt dat het ips-scherm verder nergens aan vast zit, dan op het digitizer gedeelte na. En de digitizer zit met 6 blobs aan lijm vast op het front gedeelte, dat ook de aluminium strips bevat.
Wat gelijk voor mij de eerste keer was dat ik een telefoon van binnen zag dat geen schroefjes gebruikt voor het monteren van de display.
Een nieuwe complete front kost zo een 75 USD.
Met de kans dat het display er weer uitgegooid wordt.
Misschien toch maar een ander model ter vervanging aanschaffen. :p
Is ook een draadje over op "chinaphonearea". Bij mij komt het scherm ook een beetje los, maar nog niet genoeg om er onder te kunnnen met een mesje. Is eenvoudig te reparareren met superlijm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de Launcher2.apk van Quad erop gezet, ziet er een stuk beter uit zo! Thanks Quad _/-\o_

Eerste poging ging niet helemaal lekker, kwam toen in een bootloop.

Een factory reset later is het alsnog gelukt, door het verwijderen van de originele Launcher2.apk (zo niet dan kreeg ik steeds een operation failed melding) en het aanpassen van de permissies van Quad zijn file alvorens deze te verplaatsen naar system/app...

Voordat je begint wel even een backup maken van de originele Launcher2.apk uiteraard!! 8)7

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
Dan moet je de preloader er opnieuw opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
Cellerie schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 00:44:
[...]Tenzij er gewoon geen 3g op de 900 bij jou is uiteraard :-) Dan zou je dus op een plek moeten zijn waar alleen 900 is! Overigens zie ik bij mij in engineer mode geen 2100 maar 2000....weet iemand hoe dat zit? hij heeft namelijk wel gewoon 3g
Oh.... Het zou kunnen dat je gelijk hebt. Kan het kloppen dat Vodafone helemaal geen 3G aanbiedt op 900Mhz? Ik dacht altijd van wel. Zie ook hier en hier. Overigens staat bij mij ook alleen 2000Mhz, en hij heeft gewoon 3G.

[ Voor 4% gewijzigd door Wortelstok op 21-07-2014 11:47 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste